Online

Pašreiz BMWPower skatās 47 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Banānrepublika II

AutorsZiņojums
kkas
13. May 2009, 11:10 #1021

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9415

Braucu ar: Alfu


13 May 2009, 10:55:14 Duke rakstīja:

13 May 2009, 10:48:40 kkas rakstīja:
nu jaa pensiem jau ir ko nogriezt? videejaa pensija paari simts ls...

protams duke 50% ir taisniiba un ir interesanti palasiities, bet paareejos gadiijumos duke ir taalu no realitaates (proletariaata). es ar savu oficiaalo algu esmu tajos +-30% procentos tipa turiigo statistikaa. tikai kaa baigi zalji nedziivoju. iireets jumts virs galvas ir, 15 gadiigs auto ir, kkur aizbraukt varu, apgeerbies esmu. tikai skatoties apkaart tomeer labkljaajiibas liimenis ir lielaaks un statistikai neatbilst. jautaajums no kurienes nauda? protams ka no nodoklju nemaksaashanas. nez kapeec mums svf vajadziigs pashiem pirmajiem!? peec visiem raadiitaajiem esam atkal pirmie baltijaa, tikai atkal negativaa noziimee. valstij nav naudas, jo taa vienkaarshi neienaak budzetaa cik vajag, kas ienaak budzetaa to ar vieglu roku paseejam, pasheemojam. kaads ir pareekinaajis cik no darba raziiguma neatbilstiibas ietilpst uzpuustie iepirkumu cipari, sheemoshanas, utt.
sliktaak mees nedziivosim, jo maakam apsist valsti. uz taa reekina sliktaak dziivos maznodroshinaatie, pensionaari. vienkaarshaa tauta. kaada var buut runa par normaalu valsti ar soc garantijaam, ja korupcija (cp, pashvaldiibas, slimniicaas tas ar ko es esmu saskaaries) tas ir normaali. taksistu var sarunaat bez ceka, taapat ka visur citur, aploksnu algas ir ok. man nav pret to jaaciinaas, tas ir valsts pienaakums iekaseet nodokljus, nevis mans.


Bet Tu vismaz vari veicināt nodokļu nomaksu, nemēģinot sarunāt taksistu bez čeka, nepiedāvājot kukuli policistam/ārstam.

Kopš kura laika mums no SVF kaut ko vajadzēja pirmajiem?

Mūsu kaimiņi arī ir uz SVF sliekšņa, mūsu problēma gan bija miljards, kuru vajadzēja Parex noturēšanai. Un šeit jums jātic, ka NEVIENS negribētu piedzīvot Latviju pēc Parex bankrota bez valsts iesaistes

Varu tikai pateikt tik daudz, ka, piemēram, Commerzbank (Vācijas otra lielākā banka) šobrīd aktīvi reklamē Latviju, kā paraugvalsti, kā jāorganizē finanšu sistēmas stabilizēšana, valsts pārvaldes reformas un un un.


jeega man par kko ciiniities, ja man tad paliek vairaak $$$. valsts ir ieaudzinajusi saviem iedziivotaajiem, ka nemaksaat nodokljus ir slikti? vieniigaa kampanja ko atceros bija par aploksnju algaam. paareejais tik dzirdi, ka sasheemots tur un tur, draugi pazinjas staasta ko kur kam samaksaajusi, kaa forshaak apchakareet valsti. taa jau taa sabiedriskaa doma veidojas, ka tas viss ir ok.
galu galaa valsts mieriigi vareetu ciinitiies. kaut vai ar taksitiem. liidziigu sisteemu kaa autoskolaam, piemeeram, noteikts skaits paarkaapumu una nuleejam licenci... tas pats par celju policistiem, vareetu domaat, ka neviens nezina. zin, bet negrib ciiniities. taa vareetu turpinaat un turpinaat.

Offline
raivisp
13. May 2009, 11:17 #1022

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8619

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas

Man jautājums. Kurš taksists vispār oficeāli strādā? Jūs tādu šoferi/firmu zinat? Es nē
Offline
Didzis
13. May 2009, 11:18 #1023

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


13 May 2009, 11:17:35 raivisp rakstīja:
Man jautājums. Kurš taksists vispār oficeāli strādā? Jūs tādu šoferi/firmu zinat? Es nē


teorētiski darba līgumi viņiem visiem ir

bet patiesībā normālās takšu firmas arī daudzmaz maksā nodokļus. Lieki piebilst, ka viņu pakalpojumi ir ievērojami dārgāki

[ Šo ziņu laboja Didzis, 13 May 2009, 11:19:43 ]



-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
bum_bumz
13. May 2009, 11:43 #1024

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6822

Braucu ar: E34


13 May 2009, 10:46:55 SteelRat rakstīja:
tad kad uz katru valsts iepirkumu vai darijumu kads negribes kautko nozagt tad ari mainisies vis, atrak ne


Valsts griežas pie uzņēmēja un pirmā piedāvā "atripināšanu" - to nevajag aizmirst.
Offline
Instigater
13. May 2009, 11:55 #1025

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Lieliska iespēja KNABim uztaisīt paraugprāvu. Vajag tikai gribēt sakārtot šo lietu, nevis imitēt darbību.
Offline
tomick
13. May 2009, 16:52 #1026

Kopš: 31. Oct 2003

Ziņojumi: 3959

Braucu ar: 530i wrx :D

"viena trolejbusa cena ir 394 950 eiro bez PVN"

Varbūt kāds, kas ar transportu ņemās var kaut mazliet paskaidrot, kas tajā trolejbusā ir tik dārgs?

Smagais tak ap 100k maksā, lielais autobuss ap 200k.
Offline
Fandulis
13. May 2009, 16:56 #1027

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13524

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Nah mums trolejbusus vispār nevajag, tramvaji un autobusi, zets it.
Offline
tomick
13. May 2009, 16:58 #1028

Kopš: 31. Oct 2003

Ziņojumi: 3959

Braucu ar: 530i wrx :D

Atradu:

For a new acqisition of a solo-trolleybus at present € 400.000.- have to be budgeted, for
an articulated trolleybus € 500.000,-. Because of the low number of pieces the price is
about twice as high as the price of a comparable diesel bus. Depreciable life and service
life are on average 15 respectively 20 years. As the trolleybus technology is closely
connected to the existing infrastructure, trolleybusses are, like suburban railways, bound
to their own system and thus the market for used trolleybusses is quite restricted

2004. gads
Offline
Murphy
13. May 2009, 17:24 #1029

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport

Var kāds paskaidrot ar ko trolejbuss ir labāks par autobusu?

Vienīgā priekšrocība, ka trolejbuss ir "zaļāks"?

[ Šo ziņu laboja Murphy, 13 May 2009, 17:25:12 ]

Offline
Pauliic
13. May 2009, 17:26 #1030

Kopš: 01. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8769

Braucu ar: 10, 101

par to naudu var katram darbspējīgajam rīdziniekam nopirkt pa velosipēdam

-----------------
http://www.tero.lv http://www.gridlistes.lv
http://www.izlietne.lv http://www.keyaccount.lv
Offline
Murphy
13. May 2009, 17:38 #1031

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport

Man jau liekas, ka kopumā imports īpaši nepalielinātos, jo tādā gadījumā uz trolejbusiem ietaupīto elektroenerģiju varētu izmantot citur, attiecīgi mazāku daļu importējot.

Ja vēl tur būtu kāds finansiāls apsvērums, a tā izskatās kārtējais robs budžetā
Offline
Murphy
13. May 2009, 17:44 #1032

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport

Ok, varbūt
Offline
Ivo__
13. May 2009, 17:53 #1033

Kopš: 06. Apr 2006

Ziņojumi: 2041

Braucu ar: Auto

nu trolejiem un džimbuļiem ir virkne mīnusu,salīdzinot ar iekšdedzes dzinēju transportu...protams,ekoloģija ir ļoti spēcīgs arguments,kā arī nosacītie ekonomiskie apsvērumi,ko Duke minēja(īstenībā,arī ekoloģija,ja skatāmiem globāli,ir nosacīts arguments ),pie izmaksas sadārdzinošiem faktoriem noteikti jāmin infrastruktūra,kas jāuztur priekš elektrotransporta(tīkli,apakšstacijas utt),kā arī jebkurš ugunsdzēsējs nolādēs dzēšanu vai glābšanu ar trepēm ielās,kur nedaudzu metru augstumā viss satīklots ar vadiem
Ilgtermiņā,iespējams,izmaksas starp el.transportu un iekšdedzes izlīdzinās,bet jau tagad daudzās pilsētās kursē sabiedriskais transports ar hibrīddzinējiem,ūdeņraža elementiem utt...kas tagad ir megadārgs un ekskluzīvs,pēc laika kļūs ikdiešķa parādība,tā ka "vadu" transporta aiziešana vēsturē jebkurā gadījumā ir neilga laika jautājums
Offline
Ivo__
13. May 2009, 17:54 #1034

Kopš: 06. Apr 2006

Ziņojumi: 2041

Braucu ar: Auto


13 May 2009, 17:41:38 Duke rakstīja:

13 May 2009, 17:38:48 Murphy rakstīja:
Man jau liekas, ka kopumā imports īpaši nepalielinātos, jo tādā gadījumā uz trolejbusiem ietaupīto elektroenerģiju varētu izmantot citur, attiecīgi mazāku daļu importējot.

Ja vēl tur būtu kāds finansiāls apsvērums, a tā izskatās kārtējais robs budžetā


mani pilnībā apmierina robs, ja tas nozīmē, ka ir mazāk izmeši no sab.transporta.

Ja visus trolejbusus aizvietotu ar autobusiem, tad Rīgā gaisa kvalitāte ļoti ātri pasliktinātos ievērojamos apjomos...

Ja ar ikarusiem,varbūt,bet pērkot jaunus,euro5 normām atbilstošus...nu hvz
Offline
Garenais
13. May 2009, 17:55 #1035

Kopš: 16. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1847

Braucu ar: toyotu un āfriku

Godmanis atklāti runā!
Offline
ultraman
13. May 2009, 18:26 #1036

Kopš: 11. Jul 2002

Ziņojumi: 716

Braucu ar: 545_SMG_M


12 May 2009, 23:06:06 zumm rakstīja:
Visvairāk fascinē cilvēki,kas spriež,kuriem nav bērnu!
Kāpēc tad māmiņa strādā un maksā nodokļus valstij - lai varētu mājās pavadīt gadu vismaz un pati audzināt savu bērnu,kas ir ļoti būtiski,lai veidotos normāla ģimene!
Un vai jūs maz zinat,cik šobrīd maksā bērnam nepieciešamās lietas visas?Diezin vai tikpat cik pirms kaut vai trīs gadiem,kur nu vēl salīdzināt ar Padomju laiku!

piekrītu zumm. vismazāk te kaut ko varētu iebilst tie, kuriem nav bērnu un neplāno daudziem pašlaik šis ieplānotais pabalsts varētu būt ļoti būtisks un bērniem nogriezt
Offline
raivisp
13. May 2009, 18:40 #1037

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8619

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas


13 May 2009, 17:53:14 Ivo__ rakstīja:
nu trolejiem un džimbuļiem ir virkne mīnusu,salīdzinot ar iekšdedzes dzinēju transportu...protams,ekoloģija ir ļoti spēcīgs arguments,kā arī nosacītie ekonomiskie apsvērumi,ko Duke minēja(īstenībā,arī ekoloģija,ja skatāmiem globāli,ir nosacīts arguments ),pie izmaksas sadārdzinošiem faktoriem noteikti jāmin infrastruktūra,kas jāuztur priekš elektrotransporta(tīkli,apakšstacijas utt),kā arī jebkurš ugunsdzēsējs nolādēs dzēšanu vai glābšanu ar trepēm ielās,kur nedaudzu metru augstumā viss satīklots ar vadiem
Ilgtermiņā,iespējams,izmaksas starp el.transportu un iekšdedzes izlīdzinās,bet jau tagad daudzās pilsētās kursē sabiedriskais transports ar hibrīddzinējiem,ūdeņraža elementiem utt...kas tagad ir megadārgs un ekskluzīvs,pēc laika kļūs ikdiešķa parādība,tā ka "vadu" transporta aiziešana vēsturē jebkurā gadījumā ir neilga laika jautājums


Pēc dažiem gadiem daudzi no mums ar tādiem vieglajiem jau būs pavizinājušies / vizināsies
Offline
Didzis
13. May 2009, 19:43 #1038

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)

Te tiešām notiek diskusija par to vai ārštata grāmatvežu uzņēmums ir dārgāks vai lētāks par štata grāmatvedi ???

Es ceru, ka nē


-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
raivisp
13. May 2009, 19:48 #1039

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8619

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas


13 May 2009, 19:43:38 Didzis rakstīja:
Te tiešām notiek diskusija par to vai ārštata grāmatvežu uzņēmums ir dārgāks vai lētāks par štata grāmatvedi ???

Es ceru, ka nē



Manuprāt notiek diskusija par to, ka viens ārštata grāmatvedis ir lētāks, nekā 10 vietējie, kuri neko nedara.

Bet nu cik es zinu (paziņas, radi - grāmatveži valsts institūcijās), tad nu neviens grāmatvedis krānu / peteni visu dienu nekasa. Visi strādā ar milzīgu atdevi.
Offline
raivisp
13. May 2009, 19:55 #1040

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8619

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas


13 May 2009, 19:53:56 optimuss rakstīja:
Mans points ir vairāk domāts uz to, ka visu dienu "strādāt" nenozīmē to, ka tas ir pats efektīvākais risinājums.


Pats efektīvākais risinājums nav viss tas pārvaldes aparāts

Cilvēkos tā vaina nav jāmeklē

EDIT:

Ja ar to neesi saistīts, tad Tu pat iedomāties nevari kādas superdebīlas atskaites pašvaldībai ir jānodod tikpat superdebīlām pārvaldēm/aģentūrām/komisijām utt.

[ Šo ziņu laboja raivisp, 13 May 2009, 19:57:30 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4