Online
Pašreiz BMWPower skatās 47 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Banānrepublika II
Autors | Ziņojums |
kkas | 13. May 2009, 11:10 |
#1021
|
| Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9415
Braucu ar: Alfu
|
13 May 2009, 10:55:14 Duke rakstīja:
13 May 2009, 10:48:40 kkas rakstīja:
nu jaa pensiem jau ir ko nogriezt? videejaa pensija paari simts ls...
protams duke 50% ir taisniiba un ir interesanti palasiities, bet paareejos gadiijumos duke ir taalu no realitaates (proletariaata). es ar savu oficiaalo algu esmu tajos +-30% procentos tipa turiigo statistikaa. tikai kaa baigi zalji nedziivoju. iireets jumts virs galvas ir, 15 gadiigs auto ir, kkur aizbraukt varu, apgeerbies esmu. tikai skatoties apkaart tomeer labkljaajiibas liimenis ir lielaaks un statistikai neatbilst. jautaajums no kurienes nauda? protams ka no nodoklju nemaksaashanas. nez kapeec mums svf vajadziigs pashiem pirmajiem!? peec visiem raadiitaajiem esam atkal pirmie baltijaa, tikai atkal negativaa noziimee. valstij nav naudas, jo taa vienkaarshi neienaak budzetaa cik vajag, kas ienaak budzetaa to ar vieglu roku paseejam, pasheemojam. kaads ir pareekinaajis cik no darba raziiguma neatbilstiibas ietilpst uzpuustie iepirkumu cipari, sheemoshanas, utt.
sliktaak mees nedziivosim, jo maakam apsist valsti. uz taa reekina sliktaak dziivos maznodroshinaatie, pensionaari. vienkaarshaa tauta. kaada var buut runa par normaalu valsti ar soc garantijaam, ja korupcija (cp, pashvaldiibas, slimniicaas tas ar ko es esmu saskaaries) tas ir normaali. taksistu var sarunaat bez ceka, taapat ka visur citur, aploksnu algas ir ok. man nav pret to jaaciinaas, tas ir valsts pienaakums iekaseet nodokljus, nevis mans.
Bet Tu vismaz vari veicināt nodokļu nomaksu, nemēģinot sarunāt taksistu bez čeka, nepiedāvājot kukuli policistam/ārstam.
Kopš kura laika mums no SVF kaut ko vajadzēja pirmajiem?
Mūsu kaimiņi arī ir uz SVF sliekšņa, mūsu problēma gan bija miljards, kuru vajadzēja Parex noturēšanai. Un šeit jums jātic, ka NEVIENS negribētu piedzīvot Latviju pēc Parex bankrota bez valsts iesaistes
Varu tikai pateikt tik daudz, ka, piemēram, Commerzbank (Vācijas otra lielākā banka) šobrīd aktīvi reklamē Latviju, kā paraugvalsti, kā jāorganizē finanšu sistēmas stabilizēšana, valsts pārvaldes reformas un un un.
jeega man par kko ciiniities, ja man tad paliek vairaak $$$. valsts ir ieaudzinajusi saviem iedziivotaajiem, ka nemaksaat nodokljus ir slikti? vieniigaa kampanja ko atceros bija par aploksnju algaam. paareejais tik dzirdi, ka sasheemots tur un tur, draugi pazinjas staasta ko kur kam samaksaajusi, kaa forshaak apchakareet valsti. taa jau taa sabiedriskaa doma veidojas, ka tas viss ir ok.
galu galaa valsts mieriigi vareetu ciinitiies. kaut vai ar taksitiem. liidziigu sisteemu kaa autoskolaam, piemeeram, noteikts skaits paarkaapumu una nuleejam licenci... tas pats par celju policistiem, vareetu domaat, ka neviens nezina. zin, bet negrib ciiniities. taa vareetu turpinaat un turpinaat.
| Offline | | |
raivisp | 13. May 2009, 11:17 |
#1022
|
| Kopš: 22. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 8619
Braucu ar: to kas pagalmā mētājas
| Man jautājums. Kurš taksists vispār oficeāli strādā? Jūs tādu šoferi/firmu zinat? Es nē | Offline | | |
Didzis | 13. May 2009, 11:18 |
#1023
|
| Kopš: 04. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7247
Braucu ar: Prāmi B-)
|
13 May 2009, 11:17:35 raivisp rakstīja:
Man jautājums. Kurš taksists vispār oficeāli strādā? Jūs tādu šoferi/firmu zinat? Es nē
teorētiski darba līgumi viņiem visiem ir
bet patiesībā normālās takšu firmas arī daudzmaz maksā nodokļus. Lieki piebilst, ka viņu pakalpojumi ir ievērojami dārgāki [ Šo ziņu laboja Didzis, 13 May 2009, 11:19:43 ]
----------------- http://www.licessories.lv/ | Offline | | |
bum_bumz | 13. May 2009, 11:43 |
#1024
|
| Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6822
Braucu ar: E34
|
13 May 2009, 10:46:55 SteelRat rakstīja:
tad kad uz katru valsts iepirkumu vai darijumu kads negribes kautko nozagt tad ari mainisies vis, atrak ne
Valsts griežas pie uzņēmēja un pirmā piedāvā "atripināšanu" - to nevajag aizmirst. | Offline | | |
Instigater | 13. May 2009, 11:55 |
#1025
|
| Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Lieliska iespēja KNABim uztaisīt paraugprāvu. Vajag tikai gribēt sakārtot šo lietu, nevis imitēt darbību. | Offline | | |
tomick | 13. May 2009, 16:52 |
#1026
|
| Kopš: 31. Oct 2003
Ziņojumi: 3959
Braucu ar: 530i wrx :D
| "viena trolejbusa cena ir 394 950 eiro bez PVN"
Varbūt kāds, kas ar transportu ņemās var kaut mazliet paskaidrot, kas tajā trolejbusā ir tik dārgs?
Smagais tak ap 100k maksā, lielais autobuss ap 200k. | Offline | | |
Fandulis | 13. May 2009, 16:56 |
#1027
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13524
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Nah mums trolejbusus vispār nevajag, tramvaji un autobusi, zets it. | Offline | | |
tomick | 13. May 2009, 16:58 |
#1028
|
| Kopš: 31. Oct 2003
Ziņojumi: 3959
Braucu ar: 530i wrx :D
| Atradu:
For a new acqisition of a solo-trolleybus at present € 400.000.- have to be budgeted, for
an articulated trolleybus € 500.000,-. Because of the low number of pieces the price is
about twice as high as the price of a comparable diesel bus. Depreciable life and service
life are on average 15 respectively 20 years. As the trolleybus technology is closely
connected to the existing infrastructure, trolleybusses are, like suburban railways, bound
to their own system and thus the market for used trolleybusses is quite restricted
2004. gads | Offline | | |
|
Murphy | 13. May 2009, 17:24 |
#1029
|
| Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8479
Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport
| Var kāds paskaidrot ar ko trolejbuss ir labāks par autobusu?
Vienīgā priekšrocība, ka trolejbuss ir "zaļāks"?[ Šo ziņu laboja Murphy, 13 May 2009, 17:25:12 ] | Offline | | |
Pauliic | 13. May 2009, 17:26 |
#1030
|
| Kopš: 01. Dec 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 8769
Braucu ar: 10, 101
| par to naudu var katram darbspējīgajam rīdziniekam nopirkt pa velosipēdam
----------------- http://www.tero.lv http://www.gridlistes.lv
http://www.izlietne.lv http://www.keyaccount.lv | Offline | | |
Murphy | 13. May 2009, 17:38 |
#1031
|
| Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8479
Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport
| Man jau liekas, ka kopumā imports īpaši nepalielinātos, jo tādā gadījumā uz trolejbusiem ietaupīto elektroenerģiju varētu izmantot citur, attiecīgi mazāku daļu importējot.
Ja vēl tur būtu kāds finansiāls apsvērums, a tā izskatās kārtējais robs budžetā | Offline | | |
Murphy | 13. May 2009, 17:44 |
#1032
|
| Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8479
Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport
| Ok, varbūt | Offline | | |
Ivo__ | 13. May 2009, 17:53 |
#1033
|
| Kopš: 06. Apr 2006
Ziņojumi: 2041
Braucu ar: Auto
| nu trolejiem un džimbuļiem ir virkne mīnusu,salīdzinot ar iekšdedzes dzinēju transportu...protams,ekoloģija ir ļoti spēcīgs arguments,kā arī nosacītie ekonomiskie apsvērumi,ko Duke minēja(īstenībā,arī ekoloģija,ja skatāmiem globāli,ir nosacīts arguments ),pie izmaksas sadārdzinošiem faktoriem noteikti jāmin infrastruktūra,kas jāuztur priekš elektrotransporta(tīkli,apakšstacijas utt),kā arī jebkurš ugunsdzēsējs nolādēs dzēšanu vai glābšanu ar trepēm ielās,kur nedaudzu metru augstumā viss satīklots ar vadiem
Ilgtermiņā,iespējams,izmaksas starp el.transportu un iekšdedzes izlīdzinās,bet jau tagad daudzās pilsētās kursē sabiedriskais transports ar hibrīddzinējiem,ūdeņraža elementiem utt...kas tagad ir megadārgs un ekskluzīvs,pēc laika kļūs ikdiešķa parādība,tā ka "vadu" transporta aiziešana vēsturē jebkurā gadījumā ir neilga laika jautājums | Offline | | |
Ivo__ | 13. May 2009, 17:54 |
#1034
|
| Kopš: 06. Apr 2006
Ziņojumi: 2041
Braucu ar: Auto
|
13 May 2009, 17:41:38 Duke rakstīja:
13 May 2009, 17:38:48 Murphy rakstīja:
Man jau liekas, ka kopumā imports īpaši nepalielinātos, jo tādā gadījumā uz trolejbusiem ietaupīto elektroenerģiju varētu izmantot citur, attiecīgi mazāku daļu importējot.
Ja vēl tur būtu kāds finansiāls apsvērums, a tā izskatās kārtējais robs budžetā
mani pilnībā apmierina robs, ja tas nozīmē, ka ir mazāk izmeši no sab.transporta.
Ja visus trolejbusus aizvietotu ar autobusiem, tad Rīgā gaisa kvalitāte ļoti ātri pasliktinātos ievērojamos apjomos...
Ja ar ikarusiem,varbūt,bet pērkot jaunus,euro5 normām atbilstošus...nu hvz | Offline | | |
Garenais | 13. May 2009, 17:55 |
#1035
|
| Kopš: 16. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1847
Braucu ar: toyotu un āfriku
| Godmanis atklāti runā! | Offline | | |
ultraman | 13. May 2009, 18:26 |
#1036
|
| Kopš: 11. Jul 2002
Ziņojumi: 716
Braucu ar: 545_SMG_M
|
12 May 2009, 23:06:06 zumm rakstīja:
Visvairāk fascinē cilvēki,kas spriež,kuriem nav bērnu!
Kāpēc tad māmiņa strādā un maksā nodokļus valstij - lai varētu mājās pavadīt gadu vismaz un pati audzināt savu bērnu,kas ir ļoti būtiski,lai veidotos normāla ģimene!
Un vai jūs maz zinat,cik šobrīd maksā bērnam nepieciešamās lietas visas?Diezin vai tikpat cik pirms kaut vai trīs gadiem,kur nu vēl salīdzināt ar Padomju laiku!
piekrītu zumm. vismazāk te kaut ko varētu iebilst tie, kuriem nav bērnu un neplāno daudziem pašlaik šis ieplānotais pabalsts varētu būt ļoti būtisks un bērniem nogriezt | Offline | | |
|
raivisp | 13. May 2009, 18:40 |
#1037
|
| Kopš: 22. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 8619
Braucu ar: to kas pagalmā mētājas
|
13 May 2009, 17:53:14 Ivo__ rakstīja:
nu trolejiem un džimbuļiem ir virkne mīnusu,salīdzinot ar iekšdedzes dzinēju transportu...protams,ekoloģija ir ļoti spēcīgs arguments,kā arī nosacītie ekonomiskie apsvērumi,ko Duke minēja(īstenībā,arī ekoloģija,ja skatāmiem globāli,ir nosacīts arguments ),pie izmaksas sadārdzinošiem faktoriem noteikti jāmin infrastruktūra,kas jāuztur priekš elektrotransporta(tīkli,apakšstacijas utt),kā arī jebkurš ugunsdzēsējs nolādēs dzēšanu vai glābšanu ar trepēm ielās,kur nedaudzu metru augstumā viss satīklots ar vadiem
Ilgtermiņā,iespējams,izmaksas starp el.transportu un iekšdedzes izlīdzinās,bet jau tagad daudzās pilsētās kursē sabiedriskais transports ar hibrīddzinējiem,ūdeņraža elementiem utt...kas tagad ir megadārgs un ekskluzīvs,pēc laika kļūs ikdiešķa parādība,tā ka "vadu" transporta aiziešana vēsturē jebkurā gadījumā ir neilga laika jautājums
Pēc dažiem gadiem daudzi no mums ar tādiem vieglajiem jau būs pavizinājušies / vizināsies | Offline | | |
Didzis | 13. May 2009, 19:43 |
#1038
|
| Kopš: 04. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7247
Braucu ar: Prāmi B-)
| Te tiešām notiek diskusija par to vai ārštata grāmatvežu uzņēmums ir dārgāks vai lētāks par štata grāmatvedi ???
Es ceru, ka nē
----------------- http://www.licessories.lv/ | Offline | | |
raivisp | 13. May 2009, 19:48 |
#1039
|
| Kopš: 22. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 8619
Braucu ar: to kas pagalmā mētājas
|
13 May 2009, 19:43:38 Didzis rakstīja:
Te tiešām notiek diskusija par to vai ārštata grāmatvežu uzņēmums ir dārgāks vai lētāks par štata grāmatvedi ???
Es ceru, ka nē
Manuprāt notiek diskusija par to, ka viens ārštata grāmatvedis ir lētāks, nekā 10 vietējie, kuri neko nedara.
Bet nu cik es zinu (paziņas, radi - grāmatveži valsts institūcijās), tad nu neviens grāmatvedis krānu / peteni visu dienu nekasa. Visi strādā ar milzīgu atdevi. | Offline | | |
raivisp | 13. May 2009, 19:55 |
#1040
|
| Kopš: 22. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 8619
Braucu ar: to kas pagalmā mētājas
|
13 May 2009, 19:53:56 optimuss rakstīja:
Mans points ir vairāk domāts uz to, ka visu dienu "strādāt" nenozīmē to, ka tas ir pats efektīvākais risinājums.
Pats efektīvākais risinājums nav viss tas pārvaldes aparāts
Cilvēkos tā vaina nav jāmeklē
EDIT:
Ja ar to neesi saistīts, tad Tu pat iedomāties nevari kādas superdebīlas atskaites pašvaldībai ir jānodod tikpat superdebīlām pārvaldēm/aģentūrām/komisijām utt. [ Šo ziņu laboja raivisp, 13 May 2009, 19:57:30 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|