Online

Pašreiz BMWPower skatās 223 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Subaru, Evo, Quattro, Audi...

AutorsZiņojums
Griva
06. Mar 2014, 14:49 #10181

Kopš: 16. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 279

Braucu ar: E91

No drošības viedokļa augšējais domāju ir drošāks, jo trieciena gadījuma ir tikai viena vieta, kas ir elastīga, t.i. tā štropes daļa, kas stiprinās no hansa līdz ķiverei. Savukārt apakšējā variantā trieciena gadījumā savilksies arī tās štropes, kuras ir apkārt augumam, respektīvi viss ir elastīgāks.
Es domāju, te ir vairāk komforta jautājums. Jo, piemēram, man pēc rallija ir mazliet noguruši pleci, tāpec, ka cieši savelku jostas un rezultātā tās karbona kājas spiežas iekšā atslēgkaulā.
Apakšējā variantā to hansu vispār praktiski nejūt un nav jāčakarējas kāpjot ārā un iekšā no auto.
Apakšējais vairants ir ērtāks!
Offline
us
06. Mar 2014, 14:51 #10182

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

Šķiet, ka drīz būs kādi trīs gadi pagājuši Dotajā brīdī nekā diži vairāk par bildēm no krāsotavas nav, vēl atlicis no nulles izveidot priekšējās stoikas un stupicas, elektrību un vems no nulles, kā arī salikt to visu detaļu lērmumu kopā, kas sapirkts / saveidots un noglabāts garāžā.

Domāju, ka vasarā jau varēs dot čibā
Offline
Tikai_lasu
06. Mar 2014, 15:35 #10183

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:

Domāju, ka Grīva kļūdās.
2. variantam sprandas daļa ir tāda pati kā 1., tikai viņš vēl ir papildus piesiets, kamēr 1. tur tikai josta no augšas. Drošāks ir otrais un to arī izsaka cena.

Viedoklis subjektīvs, testu/pieredzes nav.
Offline
MarC
06. Mar 2014, 15:53 #10184

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4396

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu

izlasi ko LAFs saka : Lēmums:
Noteikt, ka HANS galvas un kakla aizsardzības sistēmas lietošana 4WD open, 4WD, 2WD open ieskaites klasēs 2014.gada rallijsprinta čempionātā ir obligāta, sākot no 3.čempionāta posma „Kalnamuiža”.

formāli var piesieties , ka Hybrid pro nepazīst
tie ieprktie HANSi taču kādam ir jāpārdod

[ Šo ziņu laboja MarC, 06 Mar 2014, 15:54:00 ]

Offline
Tikai_lasu
06. Mar 2014, 16:15 #10185

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:

Ta labi, ko tur nepazīst. Izdrāz to pakavu no koka un uzraksti virsū ar krītu "B-137.T/98" un kaut kādu 4zīmju numuru. TK apskatīsies un ies ar zobārsta spogulīšiem pētīt karkasu. To viņi saprot labāk!
Offline
Griva
07. Mar 2014, 10:30 #10186

Kopš: 16. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 279

Braucu ar: E91

Es nekļūdos 2.variantam caur priekšu iet tikai štropes, bet pirmajam ir kājas.
Cena 2.varianta ir lielāka dēļ tā, ka tas arī ir tik pat drošs kā 1.vairants, bet ir daudz ērtāks.

[ Šo ziņu laboja Griva, 07 Mar 2014, 10:31:33 ]

Offline
JZ
07. Mar 2014, 18:27 #10187

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


06 Mar 2014, 15:35:01 Tikai_lasu rakstīja:
Domāju, ka Grīva kļūdās.
2. variantam sprandas daļa ir tāda pati kā 1., tikai viņš vēl ir papildus piesiets, kamēr 1. tur tikai josta no augšas. Drošāks ir otrais un to arī izsaka cena.

Viedoklis subjektīvs, testu/pieredzes nav.


1. variants, viennozīmīgi ir drošāks, ja nesaproti kādēļ, tad nevajag mācīt citus

2. vispār izskatās pēc kaut kāda kartingistu papildaprīkojuma

un cenai nav nekāda sakara ar to cik labs ir izstrādājums, to jau nu šodien vajadzētu saprast

edit: ok, lai nav tik skarbi - cenai ir netiešs sakars ar to cik labi strādā un cik kvalitatīvs ir kaut kāds izstrādājums

[ Šo ziņu laboja JZ, 07 Mar 2014, 18:28:25 ]

Offline
Erx
07. Mar 2014, 19:26 #10188

Kopš: 12. Oct 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2258

Braucu ar: Subaru Spec-B

Arī nav personīgā pieredze, bet kā tad pirmajā gadījumā ar lauztajiem atslēgas kauliem?
Ja nekļūdos, tad te arī kāds var par šo momentu pakomentēt

Attiecīgi kakla skriemeļiem pirmais laikam ir drošāks, bet vai kopumā labāks
Jautājums gan vietā, vai tas vispār ir paredzēts autosportam.
Offline
Raceris
08. Mar 2014, 22:43 #10189

Kopš: 27. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 248

Braucu ar: Legacy 2,5 GT


07 Mar 2014, 18:27:05 JZ rakstīja:

06 Mar 2014, 15:35:01 Tikai_lasu rakstīja:
Domāju, ka Grīva kļūdās.
2. variantam sprandas daļa ir tāda pati kā 1., tikai viņš vēl ir papildus piesiets, kamēr 1. tur tikai josta no augšas. Drošāks ir otrais un to arī izsaka cena.

Viedoklis subjektīvs, testu/pieredzes nav.


1. variants, viennozīmīgi ir drošāks, ja nesaproti kādēļ, tad nevajag mācīt citus


Nu arguments, ka "ja nesaproti kādēļ, tad nevajag mācīt citus" ir super pērle. Tu pats argumentēti pastāsti un tad brauc citiem virsū...

P.S. Nekā personīga, jo vispārīgi cienu Tavu viedokli par to kas un kā darāms.

P.P.S. Apsveicinājos šodien ar Ogotāju Burusporta vceikalā.
Offline
JZ
08. Mar 2014, 23:22 #10190

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

nevajag apvainoties, vajag domāt ar galvu, tad nebūs man te jānāk un jāstāsta kā lietas ir patiesībā

1. paskaties kur 1majam ir tā ķiveres strope atsieta uz hansa, un paskaties kur otrajam, kāds ir vienai stropei lenķis un kāds otrai, un tagad padomā, cik daudz "brīvkustības" pieļaus viena un cik otra

2. tā siksna zem padusēm otrajā variantā ir pilnīgi lieka priekš pirmā tipa hansa, jo ideja vispār ir sasaistīt ķiveri kopā ar plecu siksnām, un tās plecu siksnas ir tas, kas ķiveri, crasha gadījumā, notur vietā, tā oglekļa detaļa ir tikai kronšteins

tas, nerunājot pa to ka tā otrā, kā jau teicu, izskatās ka ir uzlikta 10gadīgam bērnam, kas liek domāt ka tas ir kartinga aprīkojums

kurš man tagad atdos atpakaļ tās 5 min, ko iztērēju skaidrojot pašsaprotamas lietas?

pērles bļ....
Offline
Kalnz
11. Mar 2014, 15:42 #10191

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:

Varu piedāvāt sekojošas daļas no WRXa

1) oriģinālā MOMO ādas stūre ar kruīzkontroles vadību (var arī visu kruīzkontroles provotku dabūt)
2) PRODRIVE atsperes
3) 10mm un 3mm flanči
4) STi my04 salons (maiņai pret parasto)
5) piekabes āķis ar visu porovotku
6) Itāļu gāzes iekārta TARTARINI HANS
7) KYB Excel G priekšējie amji
Compomotive motorsport TH3 1565 kaltie diski ar labām 195/65 hankook radžotām ziemas riepām

PM
Offline
Fruktists
11. Mar 2014, 16:07 #10192

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:


07 Mar 2014, 19:26:20 Erx rakstīja:
Arī nav personīgā pieredze, bet kā tad pirmajā gadījumā ar lauztajiem atslēgas kauliem?
Ja nekļūdos, tad te arī kāds var par šo momentu pakomentēt

Attiecīgi kakla skriemeļiem pirmais laikam ir drošāks, bet vai kopumā labāks
Jautājums gan vietā, vai tas vispār ir paredzēts autosportam.


Madonā Kvaraceus kad iepūta ar ~100km/h taisni kokā, viņam bija 1.Variants. Hansa āķi ķiverē bija "iegriezušies" dziļāj, jostas arī bija "iegriezušās" krēslā... bet ar kauliem viss bija ok. Visvairāk cietusi bija "ģimenes laime"... bet nebūtu tur Hansa, galva būtu uz paneļa no tā bāziena... un atslēgas kauliem ar būtu čau, jo hanss to triecienu sadala pa lielāku laukumu.
Offline
Z4
11. Mar 2014, 17:42 #10193

Kopš: 24. Sep 2012

Ziņojumi: 385

Braucu ar: F10 n47

Hei, uz tirdziņu ir pieejams šis STI, pārdodu, jo autoparks ir par lielu izveidojies.
Subaru Sti Wrx
Offline
RaimisK
11. Mar 2014, 17:55 #10194

Kopš: 02. Oct 2005

Ziņojumi: 3230

Braucu ar: erenpreisu

Dodiet E9 , ss, mobile utt viss zināms
Offline
Tikai_lasu
11. Mar 2014, 18:57 #10195

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:

Paturpinot "pašsaprotamo lietu"...
Vispār jau 2. variantā galvu katrā pusē tur 2 siksnas, nevis viena, kā 1. gadījumā, tā ka tur tā galva būs vietā pie jebkura trieciena, nevis tikai frontālā.
Un 2 gadījumā ideja ir tieši galvu piesiet pie ķermeņa, nevis tikai pie siksnām. No kurienes izrauta ideja, ka plikas siksnas ir labākas?
Esi padomājis, kādēļ visi tik ļoti atdauza to "ģimenes laimi"? Mož tādēļ, ka triecienā tu "izšļūc no beņķa"? Kas tanī brīdi notiek ar plecu siksnām? Padomā...
Katrā ziņa FIA-8858 standartā abi varianti ir uz viena papīra.
Offline
us
11. Mar 2014, 19:07 #10196

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

RaimisK, šķiet, ka tavs bijušais urbis darbība

http://youtu.be/CCQuBhCf4iY?t=1m3s

un

http://youtu.be/CCQuBhCf4iY?t=2m29s

[ Šo ziņu laboja us, 11 Mar 2014, 19:08:16 ]

Offline
RaimisK
11. Mar 2014, 19:15 #10197

Kopš: 02. Oct 2005

Ziņojumi: 3230

Braucu ar: erenpreisu

20VT viens no labākajiem dzinējiem uz planētas , par pārējo neizteikšos.
Offline
GirtzB
11. Mar 2014, 19:18 #10198

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


11 Mar 2014, 17:55:50 RaimisK rakstīja:
Dodiet E9 , ss, mobile utt viss zināms


Rekur ir

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
RaimisK
11. Mar 2014, 19:44 #10199

Kopš: 02. Oct 2005

Ziņojumi: 3230

Braucu ar: erenpreisu

Skaistas mašīnas, bet nav tas, ko meklēju
Offline
Fruktists
11. Mar 2014, 23:01 #10200

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:


11 Mar 2014, 18:57:33 Tikai_lasu rakstīja:
Paturpinot "pašsaprotamo lietu"...
Vispār jau 2. variantā galvu katrā pusē tur 2 siksnas, nevis viena, kā 1. gadījumā, tā ka tur tā galva būs vietā pie jebkura trieciena, nevis tikai frontālā.
Un 2 gadījumā ideja ir tieši galvu piesiet pie ķermeņa, nevis tikai pie siksnām. No kurienes izrauta ideja, ka plikas siksnas ir labākas?
Esi padomājis, kādēļ visi tik ļoti atdauza to "ģimenes laimi"? Mož tādēļ, ka triecienā tu "izšļūc no beņķa"? Kas tanī brīdi notiek ar plecu siksnām? Padomā...
Katrā ziņa FIA-8858 standartā abi varianti ir uz viena papīra.


Es nesaku ka viens ir labāks par otru. Es zinu ka pirmais noteikti strādā. Domāju ka otrais strādā tieši tāpat. Tur atšķirība varētu būt ērtībā. Mans stāsts drīzāk bija priekš tiem kuri spriež par to vai hansu vispār vajag vai nē... un tiem ka saka ka hans ir dārgi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex