Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 33 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
JohnyB
18. Feb 2013, 14:16 #10161

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1552

Braucu ar:


18 Feb 2013, 13:59:12 vilks85 rakstīja:
pagudrojaties-tourāns 2.0tdi
aizdzinu uz autorizētu bosh servi


nu ja tas ir čiekurkalnā tad piss viņus nahuj, 3 reizes dzinām vienu auto katru dienu jo nemācēja atrast/novērst motora darbības kļūdu, zinot kas izrādījās vainīgs ko atklāja citā servisā dusmas uz viņiem trīskāršōjās. bet nu ar muti braukt viņi ļoti labi māk, it sevišķi ja auto aizdzen sieviete.
Offline
Driver
18. Feb 2013, 14:19 #10162

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


18 Feb 2013, 13:59:12 vilks85 rakstīja:
pagudrojaties-tourāns 2.0tdi
aizdzinu uz autorizētu bosh servi ar aizdomām par divmasnieku.par servi bij arī sliktas atsauksmes bet tāme liela un garantiju vajadzēja tāpēc pie petkas no murmanskas nedzinu... bla, bla, bla


es rekshu, ja nonjmemot karbu citur atklasies, ka vinji ir samainijusi tikai vienu poziciju, bet taamee ir salikts pilnigi viss, ko var iedomaties

nu gruti iedomaties, kam vel jabut pipec sajuga, ja nomainot visu komplektu defekts nav pazudis tapatas vai atgriezies no jauna.

vienigais, kas nak prata, mosh pishas galvenais cilindrs pie pedalja un tadejadi ar jauno komplektu noticis ir taspats, kas ar veco

p.s. pirms remonta svarigak ir visu kartigi nodefektet un saprast, kapec taa ir noticis, nevis tupa atremontet un nesaprast kapec saplisa

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
nj
18. Feb 2013, 14:20 #10163

Kopš: 03. Jan 2011

Ziņojumi: 141

Braucu ar: trīsriteni


18 Feb 2013, 13:59:12 vilks85 rakstīja:
pagudrojaties-tourāns 2.0tdi
aizdzinu uz autorizētu bosh servi ar aizdomām par divmasnieku.par servi bij arī sliktas atsauksmes bet tāme liela un garantiju vajadzēja tāpēc pie petkas no murmanskas nedzinu.protams šie saka jāmaina viss-divmasnieks,grozs disks gultnis un pie reizes vēl tur ap dzinēju kko.tāme 870lvl laikam.detaļas pirkšot paši un meklēšot jo tikai tad garantējot kvalitāti.karoče nobraucu 5 mēneši un pizda tam visam.tobiš viss tas pats-vibrācija tukšgaitā,sajūga pedālis lēkā braucot uzdodot un noņemot gāzi,parkojoties sāk vilkt līdzi sajūgs,nevar no roba vairs izņemt utt.
braucu pie šiem,šie ok,atstāj auto,salabosim.nostāvēja pāris dienas,zvana brauc pakaļ,salabojām.tipa esot nomainīta eļļa sajūga izspiedējmehānismā jo esot saputojusies.lai jau būtu,paņēmu auto un viss tas pats.īsāk sakot tā es viņiem to tačku piecas reizes dzinu,un viņi tipa nevar vainu atrast.vienreiz nebiju LV,šie zvana sievai un saka ka atrada vainu-sinhranizatori beigti kārbā.bļat labāk būtu teikuši ka spiediena nav riepās.tipa jāremontē kārbu.beigās atdzina ka jā,tie nēsot sinhronizatori,bet saka ka viņu vaina tur nav,visu esot pārbaudījuši.es prasu kārbu ņēmāt nost-nē.uz jautājumu ko tad nenoņemot kārbu var pārbaudīt atbildēt nemācēja.
saku ja ar piecām reizēm nepietiek lai atrastu vainu,dzīšu uz citu servi un pie kārbas noņemšanas lai kāds no tā kantora būtu klāt.atbilde -nē,viņiem nēsot laika un ja es dzīšu uz citu servi tad viņi vairs ņipričom.bļat nu ko lai ar tādu kantori dara????
sazinājos ar patērētājiem,man jānosūta vēstule šiem jo vajag rakstisku atbildi un tad dzīt pie neatkarīgā eksperta.bet ko lai raksta tai vēstulē-viņi teiks -atdzen,skatīsimies.pagāšreiz kad viņi skatījās,manuprāt pat nebij atslēģuši auto kur nu vēl uz pacēlāja pacēluši.ko darīt tādā situācijā?



Tev ir jāraksta prasījuma pieteikums un tajā vienkārši raksti to, ko gribi.

T.i., raksti, ka tajā un tajā datumā veici remontu tam un tam, tur un tur. Pielikumā pievieno tāmi/rēķinu/garantijas apliecinājumu.
Tad apraksti esošos defektus un pieprasi, lai veic garantijas remontu defektam.

Atzīmē beigās to, ka atteikuma gadījumā neatkarīgo ekspertīzi veiksi pats.

To prasījuma pieteikumu vari sūtīt ierakstītā vēstulē, bet labāk nes uz to servisu un uz sava eksemplāra liec atbildīgajam uzrakstīt: "Iesniegumu saņēmu, datums, paraksts".

Tālāk ir divi varianti:
1) viņi sapratīs kļūdu un to, ka nav vērts čakarēties - salabos (dodu 70%, ka tā notiks, ja viss ir tā, kā stāsti).
2) viņi rakstiski atbildēs, ka tā nav viņu vaina tāpēc un tāpēc.

Tālāk ar to prasījuma pieteikumu (+ rēķinu, garantijas talonu u.tml.), viņu rakstisko atbildi iesi uz neatkarīgo ekspertīzi (http://www.ptac.gov.lv/page/177 - te vari izvēlēties šī pakalpojuma sniedzēju).

Par ekspertīzi sākotnēji būs jāsamaksā Tev, bet, ja tiks atzīta servisa vaina, tad serviss visu sataisīs + atmaksās neatkarīgās ekspertīzes izdevumus. Protams, ja vaina Tava, tad par to pasākumu maksāsi pats.

[ Šo ziņu laboja nj, 18 Feb 2013, 14:22:27 ]

Offline
Kaross
18. Feb 2013, 14:22 #10164

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4443

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

sinhronizātoriem tur nekāda sakara nav. Un pārbaudīt sinhronizatoru var tikai izjaucot ātrumkārbu.

Tikai un vienīgi sajūga mehānisms, spararats. Tur pat nav jābūt baigajam speciālistam, lai ko tādu saprastu.

un tā vilkšana līdzi parkojoties vairāk skan pēc izspiedējcilindra.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 18 Feb 2013, 14:23:43 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
vilks85
18. Feb 2013, 14:34 #10165

Kopš: 01. Dec 2012

Ziņojumi: 449

Braucu ar: e39 530d / wv touran 2.0d

nu itkā tas varētu būt cilindrs.bet dīvaini ka piemēram braucot jebkurā robā noņemot gāzi,sajūga pedālis nokrīt līdz pusei gājiena,uzdodot gāzi,atlec atpakaļ.un ja tas ir tas sajūga cilindrs vaitad autorizēts serviss to nevar bļat sataisīt?un tieši tā viss bija pirms remonta.un pieci mēneši pēc remonta sākās atkal.nobraukti kkur 9 tūks.km.
kaut kāds cits meistarels tai servī izteicās par spararatu-ko tu brīnies,pat jaunajām mašīnām 20tūk.km neizturot.
Offline
Kaross
18. Feb 2013, 14:55 #10166

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4443

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

idiotisms. Spararats var nobeigties tikai no ļoooti agresīvas braukšanas + ļoti agresīva čipa. un tad tie nebūs 20 000km ja viss būs pareizi salikts, nomainīts. Kaut kādu kļūdu viņi ir pieļāvuši.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Wicked
18. Feb 2013, 15:02 #10167

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 14869

Braucu ar: Z3/TeslaM3

īman ir gadījies LUK dubultmasas spararats brāķis - sūtīja uz rūpnīcu un atzina ka esot brāķis vienīgi mana gadījumā viņš jau beidzas pēc pārisk K

-----------------
www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv
Offline
Wicked
18. Feb 2013, 16:11 #10168

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 14869

Braucu ar: Z3/TeslaM3

Kāds ļaunums var notikt ja braukā ar atvenotu -Inetlligent battery sensor?

-----------------
www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv
Offline
Ch
18. Feb 2013, 17:55 #10169

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4354

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d

Kas ir vajadzīgs mainot e46 320i kārbu no automāta uz manual?

- pedāļu bloks
- sajūga komplekts
- manuālā kārba
- sajūga vadības sistēma
- spararats
- ???

Kas vēl pietrūkst?

[ Šo ziņu laboja Ch, 18 Feb 2013, 18:12:09 ]

Offline
Z4
18. Feb 2013, 18:28 #10170

Kopš: 24. Sep 2012

Ziņojumi: 390

Braucu ar: F10 n47


18 Feb 2013, 00:56:24 DrumB rakstīja:

18 Feb 2013, 00:53:42 Laoshi rakstīja:

18 Feb 2013, 00:44:16 DrumB rakstīja:

17 Feb 2013, 21:16:24 Bosnija rakstīja:
kāds ir audi TT 1,8T ? gads laikam 2000.

1,8 T ir garām, bet cits jau laikam viņiem nekas nenāca


1.8T ir pats labums, 180zs vai q variantā 220zs, viegls un mazs auto ar vieglu un jaudīgu dzinēju. Ja ir par maz, tad čips un pieliekam 30-40zs. Detaļas plug&play no golf4, audi a3, octavia, seat.

Nu varbūt tas ar 225 Zs + Q būtu +/- ok. Tikko bija ar 150 ZS, nekad dzīvē vairs otreiz neņemtu. Jauda pietiekama, bet tie gemori bija Labi vien, ka tiku vaļā


Tiem TT quattro nemaz nenāk, bet gan zem tās zīmītes ir noslēpies vw syncro, dzinēji ir jaudīgi, bet ir problēmas ar eļļošanu un visticamāk ieliksi normālu piķi dzinējā un vēl viņš ir ļoti ciets, mans Z4 pat ir komfortablāks

Pats esmu pamēģinājis braukt ar 2000g TT cabrio 1.8Turbo "quattro" 225Zs+ čips un teikšu ka galīgs mironis bija lidz 3500-4000rpm, tālāk aizšāvās kā raķete, nezinu, varbūt dēļ tā čipa, vai arī kkas bija beigts...

[ Šo ziņu laboja Z4, 18 Feb 2013, 18:33:09 ]

Offline
deletman
18. Feb 2013, 18:39 #10171

Kopš: 26. Apr 2010

No: Zilupe

Ziņojumi: 344

Braucu ar:

Vai kāds zin, cik vajag eļļas automātam (tiptronic) e38 un kādu eļļu vajag? Mainot eļļu kārba cik zinu laikam arī eļļas filtri ir jāmaina?
Offline
Reinno
18. Feb 2013, 18:43 #10172

Kopš: 04. Jan 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 892

Braucu ar: MB

Vai kads var pateikt ka e39 facelift lukturiem dabut ara korektoru. Raujot liekas ka kko saplesisu.
sita negribas darit http://www.youtube.com/watch?v=gyRL25OucQo

[ Šo ziņu laboja Reinno, 18 Feb 2013, 18:57:09 ]

Offline
DrumB
18. Feb 2013, 18:44 #10173

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Auto E46.
Kas ir atbildīgs par to bultiņu panelī, kas rāda pašreizējo degvielas patēriņu? Šobrīd viņa dzīvo savu dzīvi
Kāds dačiks pie ratiem, kontakti, vadības bloki?
Offline
bukacinskis
18. Feb 2013, 18:59 #10174

Kopš: 12. Feb 2013

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 2

Braucu ar: bmx, e36

91. gada e36 m50b20 bez vanosa. Dažreiz ir tā, ka ilgi jāgriež, lai pielaistu, kad pielec iet. Slāpst tukšgaitā un dažreiz, kad brauc. bet noslāpst tā it kā izslēdz aizdedzi. Kas pirmais jāskatās, kur meklēt vainu?
Offline
Driver
18. Feb 2013, 19:07 #10175

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


18 Feb 2013, 18:44:14 DrumB rakstīja:
Auto E46.
Kas ir atbildīgs par to bultiņu panelī, kas rāda pašreizējo degvielas patēriņu? Šobrīd viņa dzīvo savu dzīvi
Kāds dačiks pie ratiem, kontakti, vadības bloki?

no dme/dde uz paneli tiek sutits degvielas paterinja signals un panelis, apstradajot to kopa ar kustibas atrumu, attelo to ar tas bultinjas palidzibu

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
18. Feb 2013, 19:12 #10176

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


18 Feb 2013, 18:59:12 bukacinskis rakstīja:
91. gada e36 m50b20 bez vanosa. Dažreiz ir tā, ka ilgi jāgriež, lai pielaistu, kad pielec iet. Slāpst tukšgaitā un dažreiz, kad brauc. bet noslāpst tā it kā izslēdz aizdedzi. Kas pirmais jāskatās, kur meklēt vainu?

paskaties gofru un vai nepiesuc gaisu kautkur

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
DrumB
18. Feb 2013, 19:37 #10177

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


18 Feb 2013, 19:07:48 Driver rakstīja:

18 Feb 2013, 18:44:14 DrumB rakstīja:
Auto E46.
Kas ir atbildīgs par to bultiņu panelī, kas rāda pašreizējo degvielas patēriņu? Šobrīd viņa dzīvo savu dzīvi
Kāds dačiks pie ratiem, kontakti, vadības bloki?

no dme/dde uz paneli tiek sutits degvielas paterinja signals un panelis, apstradajot to kopa ar kustibas atrumu, attelo to ar tas bultinjas palidzibu

Un tas ir labojams/taisāms vai jāskatās uz citu dme/dde?
Offline
Ri
18. Feb 2013, 19:42 #10178

Kopš: 08. Sep 2009

No: Preiļi

Ziņojumi: 1081

Braucu ar: acajno un miatu

e36 96.g ir iespējams kaut kā nodiagnosticēt digitālo klimu? Varbūt ir kāds vienkāršāks veids, kā atrast vainu, nevis mainīt/pārbaudīt visu pēc kārtas
Nesen sākās problēmas - iedarbinot auto klima nepūta, bet pēc laika sāka pūst [vienu reizi ieskrienoties līdz kādiem 70km/h, otru reizi trāpot lielākā bedrē, bet varbūt tā tikai sagadīšanās]. Bet šovakar braucu no skolas un vispār nekādu dzīvības pazīmju.
Ezi mainīju kaut kad vasaras beigās, domāju, ka tas nav vainīgs, jo ar to bija savādāki simptomi.
Offline
edzhaans
18. Feb 2013, 20:01 #10179

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


18 Feb 2013, 17:55:21 Ch rakstīja:
Kas ir vajadzīgs mainot e46 320i kārbu no automāta uz manual?

- pedāļu bloks
- sajūga komplekts
- manuālā kārba
- sajūga vadības sistēma
- spararats
- ???

Kas vēl pietrūkst?

reduktoru varbūt piemirsi ? Jāskatās attiecības manual un auto reduktoram. Citādi būs kā vienā jūtubes viģikā, E34 pārbūvēts no AT uz MT pirmajā velk līdz 80
Offline
Anc1rejs
18. Feb 2013, 20:07 #10180

Kopš: 07. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 348

Braucu ar: e28



Šrobojies ka neviens pa brīvu nedalās ar informāciju negribi maksāt tad googlee


+1000000
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo