Online

Pašreiz BMWPower skatās 233 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
edzhaans
18. Feb 2013, 00:43 #10141

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Skaidrs, paldies.
Offline
DrumB
18. Feb 2013, 00:44 #10142

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


17 Feb 2013, 21:16:24 Bosnija rakstīja:
kāds ir audi TT 1,8T ? gads laikam 2000.

1,8 T ir garām, bet cits jau laikam viņiem nekas nenāca
Offline
edzhaans
18. Feb 2013, 00:47 #10143

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


18 Feb 2013, 00:44:16 DrumB rakstīja:

17 Feb 2013, 21:16:24 Bosnija rakstīja:
kāds ir audi TT 1,8T ? gads laikam 2000.

1,8 T ir garām, bet cits jau laikam viņiem nekas nenāca

3.2 quattro ?
Offline
DrumB
18. Feb 2013, 00:50 #10144

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


18 Feb 2013, 00:47:47 edzhaans rakstīja:

18 Feb 2013, 00:44:16 DrumB rakstīja:

17 Feb 2013, 21:16:24 Bosnija rakstīja:
kāds ir audi TT 1,8T ? gads laikam 2000.

1,8 T ir garām, bet cits jau laikam viņiem nekas nenāca

3.2 quattro ?

Latvijā man liekas, ka viņus nemaz nevar dabūt
Offline
Laoshi
18. Feb 2013, 00:53 #10145

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


18 Feb 2013, 00:44:16 DrumB rakstīja:

17 Feb 2013, 21:16:24 Bosnija rakstīja:
kāds ir audi TT 1,8T ? gads laikam 2000.

1,8 T ir garām, bet cits jau laikam viņiem nekas nenāca


1.8T ir pats labums, 180zs vai q variantā 220zs, viegls un mazs auto ar vieglu un jaudīgu dzinēju. Ja ir par maz, tad čips un pieliekam 30-40zs. Detaļas plug&play no golf4, audi a3, octavia, seat.
Offline
DrumB
18. Feb 2013, 00:56 #10146

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


18 Feb 2013, 00:53:42 Laoshi rakstīja:

18 Feb 2013, 00:44:16 DrumB rakstīja:

17 Feb 2013, 21:16:24 Bosnija rakstīja:
kāds ir audi TT 1,8T ? gads laikam 2000.

1,8 T ir garām, bet cits jau laikam viņiem nekas nenāca


1.8T ir pats labums, 180zs vai q variantā 220zs, viegls un mazs auto ar vieglu un jaudīgu dzinēju. Ja ir par maz, tad čips un pieliekam 30-40zs. Detaļas plug&play no golf4, audi a3, octavia, seat.

Nu varbūt tas ar 225 Zs + Q būtu +/- ok. Tikko bija ar 150 ZS, nekad dzīvē vairs otreiz neņemtu. Jauda pietiekama, bet tie gemori bija Labi vien, ka tiku vaļā
Offline
Laoshi
18. Feb 2013, 00:59 #10147

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


18 Feb 2013, 00:56:24 DrumB rakstīja:
Nu varbūt tas ar 225 Zs + Q būtu +/- ok. Tikko bija ar 150 ZS, nekad dzīvē vairs otreiz neņemtu. Jauda pietiekama, bet tie gemori bija Labi vien, ka tiku vaļā


Kādi vēl gemori Cauras vakuuma/spiediena šļaukas ir lielākais gemors, to nomaina un viss
Offline
DrumB
18. Feb 2013, 01:03 #10148

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


18 Feb 2013, 00:59:35 Laoshi rakstīja:

18 Feb 2013, 00:56:24 DrumB rakstīja:
Nu varbūt tas ar 225 Zs + Q būtu +/- ok. Tikko bija ar 150 ZS, nekad dzīvē vairs otreiz neņemtu. Jauda pietiekama, bet tie gemori bija Labi vien, ka tiku vaļā


Kādi vēl gemori Cauras vakuuma/spiediena šļaukas ir lielākais gemors, to nomaina un viss

Sākās ar populārājām indukcijas spolēm un beidzās ar nenosakāmu traktora cienīgu grabēšanu 1500 - 2000 rpm amplitūdā. Priekškam?
Offline
Laoshi
18. Feb 2013, 01:09 #10149

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


18 Feb 2013, 01:03:44 DrumB rakstīja:

18 Feb 2013, 00:59:35 Laoshi rakstīja:

18 Feb 2013, 00:56:24 DrumB rakstīja:
Nu varbūt tas ar 225 Zs + Q būtu +/- ok. Tikko bija ar 150 ZS, nekad dzīvē vairs otreiz neņemtu. Jauda pietiekama, bet tie gemori bija Labi vien, ka tiku vaļā


Kādi vēl gemori Cauras vakuuma/spiediena šļaukas ir lielākais gemors, to nomaina un viss

Sākās ar populārājām indukcijas spolēm un beidzās ar nenosakāmu traktora cienīgu grabēšanu 1500 - 2000 rpm amplitūdā. Priekškam?


Katru dienu mira visas 4 spoles? Tak jauna maksā 20Ls, nomainīt var turpat pie veikala un nevajag klausīt "specus", kas grib mainīt visas uzreiz.

Es arī esmu 1.8T laimīgais īpašnieks un netaisos šķirties no motora, kas labi verās, salīdzinoši maz rij un detaļu pilni šroti
Offline
DrumB
18. Feb 2013, 01:13 #10150

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Bez šaubām - cilvēks, kas apmierināts ar auto dzinēju (līdz brīdim) nesapratīs to, kurš to nevienam citam neieteiks, tas ir skaidrs
Offline
Bosnija
18. Feb 2013, 09:28 #10151

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 13585

Braucu ar:


18 Feb 2013, 01:09:58 Laoshi rakstīja:

18 Feb 2013, 01:03:44 DrumB rakstīja:

18 Feb 2013, 00:59:35 Laoshi rakstīja:

18 Feb 2013, 00:56:24 DrumB rakstīja:
Nu varbūt tas ar 225 Zs + Q būtu +/- ok. Tikko bija ar 150 ZS, nekad dzīvē vairs otreiz neņemtu. Jauda pietiekama, bet tie gemori bija Labi vien, ka tiku vaļā


Kādi vēl gemori Cauras vakuuma/spiediena šļaukas ir lielākais gemors, to nomaina un viss

Sākās ar populārājām indukcijas spolēm un beidzās ar nenosakāmu traktora cienīgu grabēšanu 1500 - 2000 rpm amplitūdā. Priekškam?


Katru dienu mira visas 4 spoles? Tak jauna maksā 20Ls, nomainīt var turpat pie veikala un nevajag klausīt "specus", kas grib mainīt visas uzreiz.

Es arī esmu 1.8T laimīgais īpašnieks un netaisos šķirties no motora, kas labi verās, salīdzinoši maz rij un detaļu pilni šroti


Skaidrīte man piedāvāja maiņu pret seat tur aizmugurē vieta tikai sunim? salonu esmu redzējis tikai internetā
Offline
Kaross
18. Feb 2013, 09:32 #10152

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


18 Feb 2013, 01:13:20 DrumB rakstīja:
Bez šaubām - cilvēks, kas apmierināts ar auto dzinēju (līdz brīdim) nesapratīs to, kurš to nevienam citam neieteiks, tas ir skaidrs


neapmierināts biji, jo nevarēji novērst elementārus defektus vai brauci pie nepareizajiem meistariem.
Pareizi Laoshi saka. Vai tad tev spoles 2x nedēļā bira nost? reizi mēnesi? Diez vai.
1.8T motors ir diezgan vienkāršs un problēmas novērst arī ir elementāri ja kaut ko saprot no šī dzinēja. Ja brauc pie nemākuļiem, tad jā - dzinējs ir slikts.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
tarzan
18. Feb 2013, 09:45 #10153

Kopš: 21. Dec 2009

No: Talsi

Ziņojumi: 247

Braucu ar: melnu VOLGU

Sveiki! Kāds ir saskāries ar to ka zem ceļa zīmes "zvērs", tiek notriekts šis zvērs, un kāds sods piemērojas? Atbrauca VP, un pateica ka būs sods
Offline
Laoshi
18. Feb 2013, 09:56 #10154

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


18 Feb 2013, 09:32:59 Kaross rakstīja:

18 Feb 2013, 01:13:20 DrumB rakstīja:
Bez šaubām - cilvēks, kas apmierināts ar auto dzinēju (līdz brīdim) nesapratīs to, kurš to nevienam citam neieteiks, tas ir skaidrs


neapmierināts biji, jo nevarēji novērst elementārus defektus vai brauci pie nepareizajiem meistariem.
Pareizi Laoshi saka. Vai tad tev spoles 2x nedēļā bira nost? reizi mēnesi? Diez vai.
1.8T motors ir diezgan vienkāršs un problēmas novērst arī ir elementāri ja kaut ko saprot no šī dzinēja. Ja brauc pie nemākuļiem, tad jā - dzinējs ir slikts.


Es redzēju DrumB auģika aprakstu iekš burnout laikam. Izskatījās kopts, frešs un ideāls, čalis dikti par auto rūpējās. Pēc tam vēl mēģināja tirgot pa kosmosu, likās, ka ar auto viss kārtībā...

Nu nekas. Varbūt ar bembi veiksies labāk
Offline
Arsmens
18. Feb 2013, 10:08 #10155

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm


18 Feb 2013, 09:45:05 tarzan rakstīja:
Sveiki! Kāds ir saskāries ar to ka zem ceļa zīmes "zvērs", tiek notriekts šis zvērs, un kāds sods piemērojas? Atbrauca VP, un pateica ka būs sods

Mērķis nav sabiedēt, bet pa ausu galam biju dzirdējis šādu gadījumu un vainīgo tur ilgi pa tiesām vazāja. Tas ko esot gribējuši sakarināt virsū, esot bijis pielīdzināms cilvēka notriekšanai
Offline
zzips
18. Feb 2013, 12:14 #10156

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28219

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju

Kur var saremontēt dzesēšanas radiatoru, pats radiators vesels, bet viena dzesēšanas trubas stiprinājuma vieta izlauzta? Cik teica tad esot kaut kāds kantoris pie Dominas?

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
LINN
18. Feb 2013, 12:17 #10157

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 639

Braucu ar: 335d, 3.0 4motion,e60 m5


17 Feb 2013, 13:17:27 LINN rakstīja:
Ne pa bmw tēmu Vai Audi a6 C4 sedana aizmugurējais bampers der avantam?

Up
Offline
vilks85
18. Feb 2013, 13:59 #10158

Kopš: 01. Dec 2012

Ziņojumi: 449

Braucu ar: e39 530d / wv touran 2.0d

pagudrojaties-tourāns 2.0tdi
aizdzinu uz autorizētu bosh servi ar aizdomām par divmasnieku.par servi bij arī sliktas atsauksmes bet tāme liela un garantiju vajadzēja tāpēc pie petkas no murmanskas nedzinu.protams šie saka jāmaina viss-divmasnieks,grozs disks gultnis un pie reizes vēl tur ap dzinēju kko.tāme 870lvl laikam.detaļas pirkšot paši un meklēšot jo tikai tad garantējot kvalitāti.karoče nobraucu 5 mēneši un pizda tam visam.tobiš viss tas pats-vibrācija tukšgaitā,sajūga pedālis lēkā braucot uzdodot un noņemot gāzi,parkojoties sāk vilkt līdzi sajūgs,nevar no roba vairs izņemt utt.
braucu pie šiem,šie ok,atstāj auto,salabosim.nostāvēja pāris dienas,zvana brauc pakaļ,salabojām.tipa esot nomainīta eļļa sajūga izspiedējmehānismā jo esot saputojusies.lai jau būtu,paņēmu auto un viss tas pats.īsāk sakot tā es viņiem to tačku piecas reizes dzinu,un viņi tipa nevar vainu atrast.vienreiz nebiju LV,šie zvana sievai un saka ka atrada vainu-sinhranizatori beigti kārbā.bļat labāk būtu teikuši ka spiediena nav riepās.tipa jāremontē kārbu.beigās atdzina ka jā,tie nēsot sinhronizatori,bet saka ka viņu vaina tur nav,visu esot pārbaudījuši.es prasu kārbu ņēmāt nost-nē.uz jautājumu ko tad nenoņemot kārbu var pārbaudīt atbildēt nemācēja.
saku ja ar piecām reizēm nepietiek lai atrastu vainu,dzīšu uz citu servi un pie kārbas noņemšanas lai kāds no tā kantora būtu klāt.atbilde -nē,viņiem nēsot laika un ja es dzīšu uz citu servi tad viņi vairs ņipričom.bļat nu ko lai ar tādu kantori dara????
sazinājos ar patērētājiem,man jānosūta vēstule šiem jo vajag rakstisku atbildi un tad dzīt pie neatkarīgā eksperta.bet ko lai raksta tai vēstulē-viņi teiks -atdzen,skatīsimies.pagāšreiz kad viņi skatījās,manuprāt pat nebij atslēģuši auto kur nu vēl uz pacēlāja pacēluši.ko darīt tādā situācijā?

[ Šo ziņu laboja vilks85, 18 Feb 2013, 14:03:00 ]

Offline
igaunis69
18. Feb 2013, 14:08 #10159

Kopš: 28. Jun 2012

Ziņojumi: 131

Braucu ar:

Nevar sarunāt, lai paši noņem to kārbu un to kārbu nerestaurē kādi viņu pašu atrasti speci , un pēc tam paši uzliekt atpakaļ, ķipa maksā viņiem un lai viņi garantē to visu pasākumu.
Offline
vilks85
18. Feb 2013, 14:15 #10160

Kopš: 01. Dec 2012

Ziņojumi: 449

Braucu ar: e39 530d / wv touran 2.0d

nu vaina jau divmasniekā,un viņiem pēc garantijas būtu par velti jāņem nost kārba un jāsataisa sajūgs.rīt no rīta deviņos atkal jādzen.un uz manu jautājumu cik reizes man tas vāģis viņiem jādzen lai šie vainu atrastu-atbilde bet tev tak nav jāmaksā par to es saku un tie 34 lati vienreiz un 11 citureizi!-nu jā bet tas nesot daudz.nerēķinot to ka auto servī.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo