Online
Pašreiz BMWPower skatās 233 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Skaidrs, paldies. | Offline | | |
DrumB | | Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
|
17 Feb 2013, 21:16:24 Bosnija rakstīja:
kāds ir audi TT 1,8T ? gads laikam 2000.
1,8 T ir garām, bet cits jau laikam viņiem nekas nenāca | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
18 Feb 2013, 00:44:16 DrumB rakstīja:
17 Feb 2013, 21:16:24 Bosnija rakstīja:
kāds ir audi TT 1,8T ? gads laikam 2000.
1,8 T ir garām, bet cits jau laikam viņiem nekas nenāca
3.2 quattro ? | Offline | | |
DrumB | | Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
|
18 Feb 2013, 00:47:47 edzhaans rakstīja:
18 Feb 2013, 00:44:16 DrumB rakstīja:
17 Feb 2013, 21:16:24 Bosnija rakstīja:
kāds ir audi TT 1,8T ? gads laikam 2000.
1,8 T ir garām, bet cits jau laikam viņiem nekas nenāca
3.2 quattro ?
Latvijā man liekas, ka viņus nemaz nevar dabūt | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
18 Feb 2013, 00:44:16 DrumB rakstīja:
17 Feb 2013, 21:16:24 Bosnija rakstīja:
kāds ir audi TT 1,8T ? gads laikam 2000.
1,8 T ir garām, bet cits jau laikam viņiem nekas nenāca
1.8T ir pats labums, 180zs vai q variantā 220zs, viegls un mazs auto ar vieglu un jaudīgu dzinēju. Ja ir par maz, tad čips un pieliekam 30-40zs. Detaļas plug&play no golf4, audi a3, octavia, seat. | Offline | | |
DrumB | | Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
|
18 Feb 2013, 00:53:42 Laoshi rakstīja:
18 Feb 2013, 00:44:16 DrumB rakstīja:
17 Feb 2013, 21:16:24 Bosnija rakstīja:
kāds ir audi TT 1,8T ? gads laikam 2000.
1,8 T ir garām, bet cits jau laikam viņiem nekas nenāca
1.8T ir pats labums, 180zs vai q variantā 220zs, viegls un mazs auto ar vieglu un jaudīgu dzinēju. Ja ir par maz, tad čips un pieliekam 30-40zs. Detaļas plug&play no golf4, audi a3, octavia, seat.
Nu varbūt tas ar 225 Zs + Q būtu +/- ok. Tikko bija ar 150 ZS, nekad dzīvē vairs otreiz neņemtu. Jauda pietiekama, bet tie gemori bija Labi vien, ka tiku vaļā | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
18 Feb 2013, 00:56:24 DrumB rakstīja:
Nu varbūt tas ar 225 Zs + Q būtu +/- ok. Tikko bija ar 150 ZS, nekad dzīvē vairs otreiz neņemtu. Jauda pietiekama, bet tie gemori bija Labi vien, ka tiku vaļā
Kādi vēl gemori Cauras vakuuma/spiediena šļaukas ir lielākais gemors, to nomaina un viss | Offline | | |
DrumB | | Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
|
18 Feb 2013, 00:59:35 Laoshi rakstīja:
18 Feb 2013, 00:56:24 DrumB rakstīja:
Nu varbūt tas ar 225 Zs + Q būtu +/- ok. Tikko bija ar 150 ZS, nekad dzīvē vairs otreiz neņemtu. Jauda pietiekama, bet tie gemori bija Labi vien, ka tiku vaļā
Kādi vēl gemori Cauras vakuuma/spiediena šļaukas ir lielākais gemors, to nomaina un viss
Sākās ar populārājām indukcijas spolēm un beidzās ar nenosakāmu traktora cienīgu grabēšanu 1500 - 2000 rpm amplitūdā. Priekškam? | Offline | | |
|
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
18 Feb 2013, 01:03:44 DrumB rakstīja:
18 Feb 2013, 00:59:35 Laoshi rakstīja:
18 Feb 2013, 00:56:24 DrumB rakstīja:
Nu varbūt tas ar 225 Zs + Q būtu +/- ok. Tikko bija ar 150 ZS, nekad dzīvē vairs otreiz neņemtu. Jauda pietiekama, bet tie gemori bija Labi vien, ka tiku vaļā
Kādi vēl gemori Cauras vakuuma/spiediena šļaukas ir lielākais gemors, to nomaina un viss
Sākās ar populārājām indukcijas spolēm un beidzās ar nenosakāmu traktora cienīgu grabēšanu 1500 - 2000 rpm amplitūdā. Priekškam?
Katru dienu mira visas 4 spoles? Tak jauna maksā 20Ls, nomainīt var turpat pie veikala un nevajag klausīt "specus", kas grib mainīt visas uzreiz.
Es arī esmu 1.8T laimīgais īpašnieks un netaisos šķirties no motora, kas labi verās, salīdzinoši maz rij un detaļu pilni šroti | Offline | | |
DrumB | | Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
| Bez šaubām - cilvēks, kas apmierināts ar auto dzinēju (līdz brīdim) nesapratīs to, kurš to nevienam citam neieteiks, tas ir skaidrs | Offline | | |
Bosnija | | Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 13585
Braucu ar:
|
18 Feb 2013, 01:09:58 Laoshi rakstīja:
18 Feb 2013, 01:03:44 DrumB rakstīja:
18 Feb 2013, 00:59:35 Laoshi rakstīja:
18 Feb 2013, 00:56:24 DrumB rakstīja:
Nu varbūt tas ar 225 Zs + Q būtu +/- ok. Tikko bija ar 150 ZS, nekad dzīvē vairs otreiz neņemtu. Jauda pietiekama, bet tie gemori bija Labi vien, ka tiku vaļā
Kādi vēl gemori Cauras vakuuma/spiediena šļaukas ir lielākais gemors, to nomaina un viss
Sākās ar populārājām indukcijas spolēm un beidzās ar nenosakāmu traktora cienīgu grabēšanu 1500 - 2000 rpm amplitūdā. Priekškam?
Katru dienu mira visas 4 spoles? Tak jauna maksā 20Ls, nomainīt var turpat pie veikala un nevajag klausīt "specus", kas grib mainīt visas uzreiz.
Es arī esmu 1.8T laimīgais īpašnieks un netaisos šķirties no motora, kas labi verās, salīdzinoši maz rij un detaļu pilni šroti
Skaidrīte man piedāvāja maiņu pret seat tur aizmugurē vieta tikai sunim? salonu esmu redzējis tikai internetā | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
18 Feb 2013, 01:13:20 DrumB rakstīja:
Bez šaubām - cilvēks, kas apmierināts ar auto dzinēju (līdz brīdim) nesapratīs to, kurš to nevienam citam neieteiks, tas ir skaidrs
neapmierināts biji, jo nevarēji novērst elementārus defektus vai brauci pie nepareizajiem meistariem.
Pareizi Laoshi saka. Vai tad tev spoles 2x nedēļā bira nost? reizi mēnesi? Diez vai.
1.8T motors ir diezgan vienkāršs un problēmas novērst arī ir elementāri ja kaut ko saprot no šī dzinēja. Ja brauc pie nemākuļiem, tad jā - dzinējs ir slikts.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
tarzan | | Kopš: 21. Dec 2009
No: Talsi
Ziņojumi: 247
Braucu ar: melnu VOLGU
| Sveiki! Kāds ir saskāries ar to ka zem ceļa zīmes "zvērs", tiek notriekts šis zvērs, un kāds sods piemērojas? Atbrauca VP, un pateica ka būs sods | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
18 Feb 2013, 09:32:59 Kaross rakstīja:
18 Feb 2013, 01:13:20 DrumB rakstīja:
Bez šaubām - cilvēks, kas apmierināts ar auto dzinēju (līdz brīdim) nesapratīs to, kurš to nevienam citam neieteiks, tas ir skaidrs
neapmierināts biji, jo nevarēji novērst elementārus defektus vai brauci pie nepareizajiem meistariem.
Pareizi Laoshi saka. Vai tad tev spoles 2x nedēļā bira nost? reizi mēnesi? Diez vai.
1.8T motors ir diezgan vienkāršs un problēmas novērst arī ir elementāri ja kaut ko saprot no šī dzinēja. Ja brauc pie nemākuļiem, tad jā - dzinējs ir slikts.
Es redzēju DrumB auģika aprakstu iekš burnout laikam. Izskatījās kopts, frešs un ideāls, čalis dikti par auto rūpējās. Pēc tam vēl mēģināja tirgot pa kosmosu, likās, ka ar auto viss kārtībā...
Nu nekas. Varbūt ar bembi veiksies labāk | Offline | | |
Arsmens | | Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
|
18 Feb 2013, 09:45:05 tarzan rakstīja:
Sveiki! Kāds ir saskāries ar to ka zem ceļa zīmes "zvērs", tiek notriekts šis zvērs, un kāds sods piemērojas? Atbrauca VP, un pateica ka būs sods
Mērķis nav sabiedēt, bet pa ausu galam biju dzirdējis šādu gadījumu un vainīgo tur ilgi pa tiesām vazāja. Tas ko esot gribējuši sakarināt virsū, esot bijis pielīdzināms cilvēka notriekšanai | Offline | | |
zzips | | Kopš: 20. Feb 2004
Ziņojumi: 28219
Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju
| Kur var saremontēt dzesēšanas radiatoru, pats radiators vesels, bet viena dzesēšanas trubas stiprinājuma vieta izlauzta? Cik teica tad esot kaut kāds kantoris pie Dominas?
----------------- *Keep going..... It will all make sense soon | Offline | | |
|
LINN | | Kopš: 02. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 639
Braucu ar: 335d, 3.0 4motion,e60 m5
|
17 Feb 2013, 13:17:27 LINN rakstīja:
Ne pa bmw tēmu Vai Audi a6 C4 sedana aizmugurējais bampers der avantam?
Up | Offline | | |
vilks85 | | Kopš: 01. Dec 2012
Ziņojumi: 449
Braucu ar: e39 530d / wv touran 2.0d
| pagudrojaties-tourāns 2.0tdi
aizdzinu uz autorizētu bosh servi ar aizdomām par divmasnieku.par servi bij arī sliktas atsauksmes bet tāme liela un garantiju vajadzēja tāpēc pie petkas no murmanskas nedzinu.protams šie saka jāmaina viss-divmasnieks,grozs disks gultnis un pie reizes vēl tur ap dzinēju kko.tāme 870lvl laikam.detaļas pirkšot paši un meklēšot jo tikai tad garantējot kvalitāti.karoče nobraucu 5 mēneši un pizda tam visam.tobiš viss tas pats-vibrācija tukšgaitā,sajūga pedālis lēkā braucot uzdodot un noņemot gāzi,parkojoties sāk vilkt līdzi sajūgs,nevar no roba vairs izņemt utt.
braucu pie šiem,šie ok,atstāj auto,salabosim.nostāvēja pāris dienas,zvana brauc pakaļ,salabojām.tipa esot nomainīta eļļa sajūga izspiedējmehānismā jo esot saputojusies.lai jau būtu,paņēmu auto un viss tas pats.īsāk sakot tā es viņiem to tačku piecas reizes dzinu,un viņi tipa nevar vainu atrast.vienreiz nebiju LV,šie zvana sievai un saka ka atrada vainu-sinhranizatori beigti kārbā.bļat labāk būtu teikuši ka spiediena nav riepās.tipa jāremontē kārbu.beigās atdzina ka jā,tie nēsot sinhronizatori,bet saka ka viņu vaina tur nav,visu esot pārbaudījuši.es prasu kārbu ņēmāt nost-nē.uz jautājumu ko tad nenoņemot kārbu var pārbaudīt atbildēt nemācēja.
saku ja ar piecām reizēm nepietiek lai atrastu vainu,dzīšu uz citu servi un pie kārbas noņemšanas lai kāds no tā kantora būtu klāt.atbilde -nē,viņiem nēsot laika un ja es dzīšu uz citu servi tad viņi vairs ņipričom.bļat nu ko lai ar tādu kantori dara????
sazinājos ar patērētājiem,man jānosūta vēstule šiem jo vajag rakstisku atbildi un tad dzīt pie neatkarīgā eksperta.bet ko lai raksta tai vēstulē-viņi teiks -atdzen,skatīsimies.pagāšreiz kad viņi skatījās,manuprāt pat nebij atslēģuši auto kur nu vēl uz pacēlāja pacēluši.ko darīt tādā situācijā?
[ Šo ziņu laboja vilks85, 18 Feb 2013, 14:03:00 ] | Offline | | |
igaunis69 | | Kopš: 28. Jun 2012
Ziņojumi: 131
Braucu ar:
| Nevar sarunāt, lai paši noņem to kārbu un to kārbu nerestaurē kādi viņu pašu atrasti speci , un pēc tam paši uzliekt atpakaļ, ķipa maksā viņiem un lai viņi garantē to visu pasākumu. | Offline | | |
vilks85 | | Kopš: 01. Dec 2012
Ziņojumi: 449
Braucu ar: e39 530d / wv touran 2.0d
| nu vaina jau divmasniekā,un viņiem pēc garantijas būtu par velti jāņem nost kārba un jāsataisa sajūgs.rīt no rīta deviņos atkal jādzen.un uz manu jautājumu cik reizes man tas vāģis viņiem jādzen lai šie vainu atrastu-atbilde bet tev tak nav jāmaksā par to es saku un tie 34 lati vienreiz un 11 citureizi!-nu jā bet tas nesot daudz.nerēķinot to ka auto servī. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|