Online
Pašreiz BMWPower skatās 144 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 22
Autors | Ziņojums |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2810
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
05 Oct 2023, 00:26:20 @bokens rakstīja:
04 Oct 2023, 23:22:00 @Mixzzz rakstīja:
04 Oct 2023, 19:19:04 @bokens rakstīja:
Sveiki, tauta! Vajag padomu: auto BMW 2005.g. N52B30, regulāri notiek šāds gļuks, pabraucot stundu, apstājoties (veikals, uzpildes stacija) auto nevar iedarbināt, starteris vienkārši negriež. Paiet kāds laiks, parasti 10-15 minūtes, un auto var pielaist, pēc daudzkārtējām reizēm spaidot start/stop pogu. Aķis ir labs, lādēšana laba (uzlikts jauns ģenerators), nomainīta drošinātāju kaste ( iepriekšējai bija plate vietām beigta, jo ūdens tur tika). Nav ideju kur meklēt problēmu. Skaidrs ja laikam kaut kas uzkarst un neļauj pielaist, bet kas???? Plus vadus kas ienāk bagažniekā skatījos, notīrīju oksidējušos virsmu. Reāli kaitinošs gļuks, uzpildies tankā, gribi braukt prom, bet pielaist nevar.
Nez kāpēc ir aizdomas, ka mainot ģeneratoru būs uzlikta alternatīva nevis oem....Bet nu tas tā, tas netraucēs pielaist. Pašu starteri kāds ir skatījies? Ņemot vērā kur viņš atrodas un cik ļoti uzsilst, tas nebūtu brīnums ka neiet.
Tas gļuks bija pirms ģeneratora maiņas. Uzlikts Bosh ģenerators. Starteri nomainīju pats, pirms trim gadiem, kad sētā nobeidzās oriģinālais. Bija čakars nomainīt, jānoņem ieplūdes kolektors, saplīsa pāris vecas caurules kartera ventilācijai, pie reizes to nomainīju visu. Arī DISAS. Sākās šis gļuks pirms pusgada. Kā saprotu tad INPA te neko nedod? Nezinu pat ko skatīties, MSV70/ engine nekādu kļūdu nav. Nav ideju vairs.
Nu es personīgi sākumā paskatītu, vai CAS mēģina darbināt starteri vai nē vienk ar multimetra palīdzību. Jo nu griezt starteri vai nē izlemj CAS. Pēc tam ja CAS nemaz negrib griezt starteri, tad jau var mēģināt skatīt, ko saka CAS un kāpēc negriež. [ Šo ziņu laboja Mixzzz, 05 Oct 2023, 00:43:41 ] | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5210
Braucu ar: F20 R1200RT
| vai massas vadu uz dzinēja bloku kāds ir skatījies? ieteiktu atskrūvēt un pārbaudīt, jo vispusēja apskate bez atskrūvēšanas neko nedos... | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
| Ko zinātāji saka par Mercedes w221 s-klasi ar 320d ? Uzticami, vai problemātiski ? | Offline | | |
edzuss | | Kopš: 21. Feb 2016
Ziņojumi: 287
Braucu ar: e60, e36/5
| Speci, sievastēvs meklē jaunu kaujas zirgu cenā līdz 7-8k, galvenās prasības - dīzelis, manuāls, universālis. Tā kā pašam nav nojausma un neko citu kā bmw nezinu, varbūt ir ieteikumi kādam sakarīgam aparātam tajā cenu diapozonā. Viņa varianti ir škoda octavia, opel astra vai seat leon, volvo v50. Būšu pateicīgs par jebkādu info, vairāk interesē motoru problēmas. | Offline | | |
HE9600 | | Kopš: 06. Jan 2005
No: Līvāni
Ziņojumi: 2466
Braucu ar: Veciem BMW
|
05 Oct 2023, 11:00:30 @bokens rakstīja:
Paldies BMW draudzei skatīšos massas vadu, CAS utt. man kā pašmācības amatierim bišķi par augstu latiņa.
Vienīgi, kā sapratu tad ir divi masas vadi, viens puslīdz pieejams, logu skalojamā līdzekļa ieliešanas pusē, bet otrs? Nav saprotams kā masas vads var ietekmet to, ka karstam dzinējam neļauj pielaist starteri? Kas mainās auksts/karsts? El. vadītspēja, vai nespēja?
Ja vads sapuvis/aizplīsis, tad jau temp var ietekmēt. Palielinoties temp, palielinās pretestība. | Offline | | |
RR04 | | Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3786
Braucu ar: 41
|
05 Oct 2023, 23:42:37 @edzuss rakstīja:
Speci, sievastēvs meklē jaunu kaujas zirgu cenā līdz 7-8k, galvenās prasības - dīzelis, manuāls, universālis. Tā kā pašam nav nojausma un neko citu kā bmw nezinu, varbūt ir ieteikumi kādam sakarīgam aparātam tajā cenu diapozonā. Viņa varianti ir škoda octavia, opel astra vai seat leon, volvo v50. Būšu pateicīgs par jebkādu info, vairāk interesē motoru problēmas.
ja v50, tad vēlams piecu cilindru dzinējs, tiem daudz mazāk kaišu un problēmu. Viss pārējais tam auto ir vienkāršs un zin katrā servisā | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12439
Braucu ar:
|
06 Oct 2023, 11:54:06 @RR04 rakstīja:
05 Oct 2023, 23:42:37 @edzuss rakstīja:
Speci, sievastēvs meklē jaunu kaujas zirgu cenā līdz 7-8k, galvenās prasības - dīzelis, manuāls, universālis. Tā kā pašam nav nojausma un neko citu kā bmw nezinu, varbūt ir ieteikumi kādam sakarīgam aparātam tajā cenu diapozonā. Viņa varianti ir škoda octavia, opel astra vai seat leon, volvo v50. Būšu pateicīgs par jebkādu info, vairāk interesē motoru problēmas.
ja v50, tad vēlams piecu cilindru dzinējs, tiem daudz mazāk kaišu un problēmu. Viss pārējais tam auto ir vienkāršs un zin katrā servisā
labāk nafig to v50 fordu, bet paņemt v70 II, ražoja līdz 2007 gadam-ērtāks, uzticamāks, budžeta pietiks labam eksemplāram un vēl apkopt visu, ko var un nevar iedomāties | Offline | | |
cipargalva | | Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6632
Braucu ar: quattro
| Ar jauko 5 cilindru dīzelīti būs fantastika. Nolaižot aizmugurējos krēslus, var izmantot kā katafalku.
Vienīgā problēma - apgriešanās rādiuss kā vilcienam. | Offline | | |
|
edzuss | | Kopš: 21. Feb 2016
Ziņojumi: 287
Braucu ar: e60, e36/5
| Par tādu variantu biju aizmirsis. Vajag kaut ko tautā zināmu un uzticamu daudz maz. Citādi grib ņemt tur kaut kàdas škodas, bet cik dzirdēts, tad pūst viņas labi(principā LV viss sarūsēs) un arī nav ne mazākā nojausma, vai tur kāds no tiem motoriem ir ilgdzīvotājs. Tiem volvo arī tas 2.0 D3 ir ok dzinējs vai tikai D5 ? [ Šo ziņu laboja edzuss, 07 Oct 2023, 23:29:46 ] | Offline | | |
RR04 | | Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3786
Braucu ar: 41
|
07 Oct 2023, 23:15:41 @edzuss rakstīja:
Par tādu variantu biju aizmirsis. Vajag kaut ko tautā zināmu un uzticamu daudz maz. Citādi grib ņemt tur kaut kàdas škodas, bet cik dzirdēts, tad pūst viņas labi(principā LV viss sarūsēs) un arī nav ne mazākā nojausma, vai tur kāds no tiem motoriem ir ilgdzīvotājs. Tiem volvo arī tas 2.0 D3 ir ok dzinējs vai tikai D5 ?
Skaties pēc cilindru skaita. Ja, tad būs ok.
D5 gan ir baigais retums P1 kuzavā, un cipars uzreiz liels | Offline | | |
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| V50 ir reti nepatīkams auto no visiem aspektiem.
Noteikti labāk skaties uz V70 | Offline | | |
Arvelswh | | Kopš: 22. Mar 2015
Ziņojumi: 58
Braucu ar:
| Par v50 runājot, ģimenē ir tāds 100kw 2.0d jau 5 gadu, paņemts no plača, nepārbaudot pilnīgi neko. No beļģijas, jau čipots tur. Nobraukti pa šo laiku nepilni 200k km Odo kkas ap 470k km, īsti. Hadene protams jauna salikta. Motoram mainīta 3x zobenes komplekts un restaurēts generātors. Regulāras eļļas maiņas, ja sanāk atcerēties pie 15-20k km un auto šķil un brauc Laikam baigi paveicies.. Auto netiek žēlots, bet braukts [ Šo ziņu laboja Arvelswh, 08 Oct 2023, 12:21:31 ] | Offline | | |
RR04 | | Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3786
Braucu ar: 41
| Ir kāds, kas var samainīt vārstu blīvslēgus audi s4 b8 v6t? | Offline | | |
Amphiney | | Kopš: 04. Apr 2014
Ziņojumi: 1040
Braucu ar: F11
| Auto ar N57 dzinēju (190kW), tika mērīts pret-spiediens DPF. Tukšgaitā 11mbar, pie 2k rpm 72mbar , pie 4k rpm 118 mbar.
Vistuvāk maksimāli pieļaujamai vērtībai bija pie 2k rpm 72 / 75 mbar pieļaujamais. Tukšgaitā / 4k rpm vēl diezgan tālu līdz max vērtībām.
Jautājums spečukiem - par ko tas var liecināt? Kas varētu būt par iemeslu 2k rpm pret spiediens ir tik tuvu robežai, bet idle / 4k vēl labās robežās? | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
09 Oct 2023, 22:32:52 @Amphiney rakstīja:
Auto ar N57 dzinēju (190kW), tika mērīts pret-spiediens DPF. Tukšgaitā 11mbar, pie 2k rpm 72mbar , pie 4k rpm 118 mbar.
Vistuvāk maksimāli pieļaujamai vērtībai bija pie 2k rpm 72 / 75 mbar pieļaujamais. Tukšgaitā / 4k rpm vēl diezgan tālu līdz max vērtībām.
Jautājums spečukiem - par ko tas var liecināt? Kas varētu būt par iemeslu 2k rpm pret spiediens ir tik tuvu robežai, bet idle / 4k vēl labās robežās?
Kvēpu filtra devējus, kas nolasa to pretspiedienu esi mainījis, ar laiku mēdz gļukot un rādīt nepareizus datus...
Uzsit pm lietotājam Angelz tas sīki, smalki izstastīs...[ Šo ziņu laboja Briize, 09 Oct 2023, 22:40:29 ] | Offline | | |
Amphiney | | Kopš: 04. Apr 2014
Ziņojumi: 1040
Braucu ar: F11
| pēc info nav tie sensori aiztikti, vismaz kamēr auto LV bijis 3 gadus. | Offline | | |
|
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
09 Oct 2023, 22:44:54 @Amphiney rakstīja:
pēc info nav tie sensori aiztikti, vismaz kamēr auto LV bijis 3 gadus.
Es savulaik mainīju un tad vajadzēja nobraukt aptuveni 70km pa šoseju ar pieslēgtu kompi izveicot visādas procedūras un piespiedu reģenerācijas utt. Tie dačiki kaut kādi 75euro viens laikam maksāja... | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2810
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
| Ar ko vislabāk tīrīt ripuļiem centra plaknes, tā lai viņas nesačakarētu? Bish rūsas u.c. sūdu uzaugums no bremžu diska, bet nu tā kā alumīnijs, tad negribās neko pārāk agresīvu. | Offline | | |
Esspatss | | Kopš: 18. Nov 2016
Ziņojumi: 599
Braucu ar:
| Vis ērtāk ar šādu.
Tāda materiāla diski pieejami gan priekš slīpmašīnām,gan urbjmašīnām utt. | Offline | | |
R86 | | Kopš: 21. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 478
Braucu ar: e30, e34
| Labvakar Kungi!
tatad, e87m47 mainot sajugu, nomainiju ari klokjvarptas blivslegu. bija jaizskruve ari klokjenes devejs.
deveja lasitaju smuki notiriju, visu gliti saliku atpakal.
vairs nevar iedarbinat.
met kludu 3E91.
Izskatas ka devejs bus beigts.
sakiet vai tas deveja gredzens ari medz izbeigties?
Paldies!
ps. to deveja gredzenu viena bridi patiriju ar magnetu, pielauju domu, ka ta nevajadzeja darit.
[ Šo ziņu laboja R86, 11 Oct 2023, 22:24:22 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|