Online

Pašreiz BMWPower skatās 90 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Nākotnes klasika

AutorsZiņojums
restar79
23. Feb 2025, 10:07 #10121

Kopš: 24. Jan 2010

Ziņojumi: 2891

Braucu ar: Amandas apartamenti Kuldīga. Ford sierra coupe

Ford sierra mk1 2.9 automats,sedans ar apaļiem lukturiem priekšā . būs vai nebūs?
Lv laikam nav manitas jau ilgi

[ Šo ziņu laboja restar79, 23 Feb 2025, 10:11:08 ]

Offline
GirtzB
23. Feb 2025, 10:41 #10122

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22149

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

apaļie lukturi ir "tjūnnings" bet ja period correct tad ir ok. un būs ar laiku, bet ne tik augstu kā XR4 un Cosworth

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
juriz
23. Feb 2025, 11:22 #10123

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2393

Braucu ar: būzu

Ņemot vērā, cik sierras maz palikušas, tad jebkura sakopta būs nākotnes klasika
Offline
Briize
23. Feb 2025, 16:40 #10124

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 743

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


23 Feb 2025, 10:07:31 @restar79 rakstīja:
Ford sierra mk1 2.9 automats,sedans ar apaļiem lukturiem priekšā . būs vai nebūs?
Lv laikam nav manitas jau ilgi

Tieši Sierra virsbūvē lielākais dzinējs bija 2,8l benzīna V6 dzinējs, ja tas ir 2,9l benzīns, tad tas jau ir ielikts no Ford Scorpio, līdz ar to nav oriģināls...
Offline
KM
23. Feb 2025, 17:10 #10125

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 7350

Braucu ar: ///M

XR4 bija 2.8
Offline
Esspatss
23. Feb 2025, 17:59 #10126

Kopš: 18. Nov 2016

Ziņojumi: 610

Braucu ar:


23 Feb 2025, 16:40:18 @Briize rakstīja:

23 Feb 2025, 10:07:31 @restar79 rakstīja:
Ford sierra mk1 2.9 automats,sedans ar apaļiem lukturiem priekšā . būs vai nebūs?
Lv laikam nav manitas jau ilgi

Tieši Sierra virsbūvē lielākais dzinējs bija 2,8l benzīna V6 dzinējs, ja tas ir 2,9l benzīns, tad tas jau ir ielikts no Ford Scorpio, līdz ar to nav oriģināls...

Vispār 5litri bija lielākais un pilnpiedziņa.Ar tādu ir braukts.
Offline
juriz
23. Feb 2025, 18:09 #10127

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2393

Braucu ar: būzu

Kaut kur dienvidāfrikā?
Offline
Jurka88
23. Feb 2025, 20:40 #10128

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 551

Braucu ar:

Australia drīzāk.
Offline
Gachaans
23. Feb 2025, 21:02 #10129

Kopš: 05. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 798

Braucu ar: OOOO

powerā pļūtīt jau ir vieglāk, kā ieiet wikipedijā un paskatīties

iekš mk1 siera bundžas nāca 2.9l dzinējs. 5l tilpums gam visdrīzāk ir radies kādās garažu leģendās, pēc 3dienu intensīva smēliena.

1.3 I4 OHC (1294 cc; 60 PS (44 kW; 59 hp)) Pinto engine;
1.6 I4 OHC (1593 cc; 75 PS (55 kW; 74 hp)) Pinto engine, available in standard or economy tune;
1.8 I4 OHC (1796 cc; 90 PS (66 kW; 89 hp)) Pinto engine (from 1985);
1.8 I4 OHC (1769 cc; 87 PS (64 kW; 86 hp)) CVH Engine (from 06/198;
2.0 I4 OHC (1998 cc; 105 PS (77 kW; 104 hp)) Pinto engine;
2.0i I4 OHC (1993 cc; 115 PS (85 kW; 113 hp)) Pinto engine with fuel injection (from 1985);
2.0i I4 DOHC (1998 cc; 120 PS (88 kW; 118 hp)) DOHC engine (from 1989);
2.0i I4 DOHC 16V Turbo (1993 cc; 204 PS (150 kW; 201 hp)) DOHC engine, YB Turbo (RS Cosworth, 1986–1987);
2.0i I4 DOHC 16V Turbo (1993 cc; 227 PS (167 kW; 224 hp)) DOHC engine, YB Turbo (RS500 Cosworth, 1987);
2.0 V6 (1999 cc; 90 PS (66 kW; 89 hp)) Cologne V6 engine;
2.3 V6 (2294 cc; 114 PS (84 kW; 112 hp)) Cologne V6 engine;
2.8i V6 (2792 cc; 150 PS (110 kW; 148 hp)) Cologne V6 engine (XR4i, 1983–1985, XR4x4 1985–1987)
2.9i V6 (2935 cc; 150 PS (110 kW; 148 hp)) Cologne V6 engine (XR4x4, from 1987)
Offline
HiJaCKeR
23. Feb 2025, 21:09 #10130

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4732

Braucu ar: BMW E90 330i



Uniquely, the South African market also saw the introduction of a 5.0-litre XR8 between June 1984 and 1988
Offline
Imigrants
23. Feb 2025, 21:09 #10131

Kopš: 27. Oct 2015

Ziņojumi: 210

Braucu ar: Zaļu auto


23 Feb 2025, 21:02:00 @Gachaans rakstīja:
powerā pļūtīt jau ir vieglāk, kā ieiet wikipedijā un paskatīties

iekš mk1 siera bundžas nāca 2.9l dzinējs. 5l tilpums gam visdrīzāk ir radies kādās garažu leģendās, pēc 3dienu intensīva smēliena.

1.3 I4 OHC (1294 cc; 60 PS (44 kW; 59 hp)) Pinto engine;
1.6 I4 OHC (1593 cc; 75 PS (55 kW; 74 hp)) Pinto engine, available in standard or economy tune;
1.8 I4 OHC (1796 cc; 90 PS (66 kW; 89 hp)) Pinto engine (from 1985);
1.8 I4 OHC (1769 cc; 87 PS (64 kW; 86 hp)) CVH Engine (from 06/198;
2.0 I4 OHC (1998 cc; 105 PS (77 kW; 104 hp)) Pinto engine;
2.0i I4 OHC (1993 cc; 115 PS (85 kW; 113 hp)) Pinto engine with fuel injection (from 1985);
2.0i I4 DOHC (1998 cc; 120 PS (88 kW; 118 hp)) DOHC engine (from 1989);
2.0i I4 DOHC 16V Turbo (1993 cc; 204 PS (150 kW; 201 hp)) DOHC engine, YB Turbo (RS Cosworth, 1986–1987);
2.0i I4 DOHC 16V Turbo (1993 cc; 227 PS (167 kW; 224 hp)) DOHC engine, YB Turbo (RS500 Cosworth, 1987);
2.0 V6 (1999 cc; 90 PS (66 kW; 89 hp)) Cologne V6 engine;
2.3 V6 (2294 cc; 114 PS (84 kW; 112 hp)) Cologne V6 engine;
2.8i V6 (2792 cc; 150 PS (110 kW; 148 hp)) Cologne V6 engine (XR4i, 1983–1985, XR4x4 1985–1987)
2.9i V6 (2935 cc; 150 PS (110 kW; 148 hp)) Cologne V6 engine (XR4x4, from 1987)



Varēji jau pats ieiet un paskatīties
Tas, ka tādas bija, nav nekāds noslēpums. Rekur viena Skotijā nopērkama.
XR8
Offline
Esspatss
23. Feb 2025, 21:59 #10132

Kopš: 18. Nov 2016

Ziņojumi: 610

Braucu ar:

Es tā auto vēsturi un pa kādiem ceļiem bija līdz lv nonācis nezinu, varbūt ari kaut ko zināju, bet tas bija labi sen.Katrā ziņā bez problēmām braukāja riņķī,gāja skati utt., līdz piemeklēja tā laika fordu liktenis -sapuva.
Manā ciemā viņš bija ciemos, bet dislocējās kaut kur Streņču apkārtnē.
Offline
smudo
24. Feb 2025, 09:27 #10133

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3816

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

2016. gadā Mežezerā bija Youngtimerrally.lv rīkotas kalnā braukšanas sacensības, uz kurām bija atbraucis lietuvietis ar Sierra ar V8 5,0l Mustanga motoru - toreiz škita, ka tas motors ir ieswapots, jo bija universāļa virsbūve. Metinātais bloķis tam Sieram gan nebija OE

YTR galerijā to Sierra var redzēt.

https://youngtimerrally.lv/galerijas/youngtimer...l-mezezers-2016/

[ Šo ziņu laboja smudo, 24 Feb 2025, 09:50:42 ]

Offline
juriz
24. Feb 2025, 10:19 #10134

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2393

Braucu ar: būzu

Cik lasīju, tad visi XR8 it kā heči, laikam. Tur, visticamāk, vienkārši iesvapots tāds pats dzinējs.

[ Šo ziņu laboja juriz, 24 Feb 2025, 10:20:29 ]

Offline
zebra
24. Feb 2025, 10:51 #10135

Kopš: 13. Aug 2009

Ziņojumi: 2014

Braucu ar: tavu mammu

tad sanāk, ka saskaņā ar LV CSDD izdomātajiem likumiem, tas būtu legāls "swap", jo ir bijis sierra modelis ar tādu motoru.

nav slikts sleeper setups - sierra ar 5.0
Offline
Mizx
24. Feb 2025, 11:13 #10136

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6624

Braucu ar:


24 Feb 2025, 10:51:54 @zebra rakstīja:
tad sanāk, ka saskaņā ar LV CSDD izdomātajiem likumiem, tas būtu legāls "swap", jo ir bijis sierra modelis ar tādu motoru.

nav slikts sleeper setups - sierra ar 5.0
Līdzīgi ar Mercedes W123 modeļiem. Tā kā ir bijuši šādi arī Latvijā ir cīnīšanās ap vienu šādu swapu, CSDD ir to jau akceptējusi un TA piešķīrusi.
Offline
GirtzB
24. Feb 2025, 11:42 #10137

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22149

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Pag tas jau "neoficiāls" t.i. AMG toriz vēl nebija ražotājs.

Dievidāfrikas gadījumā tās bija lokālas "oficiālā dīlera" modifikācijas.

Ja nemaldos AMG nekad nav bijis neatkarīgs "autoražotājs" attiecīgi katrs agrīnais modificētais auto "individuāli" sertificēts.


-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Mizx
24. Feb 2025, 12:13 #10138

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6624

Braucu ar:


24 Feb 2025, 11:42:17 @GirtzB rakstīja:
Pag tas jau "neoficiāls" t.i. AMG toriz vēl nebija ražotājs.

Dievidāfrikas gadījumā tās bija lokālas "oficiālā dīlera" modifikācijas.

Ja nemaldos AMG nekad nav bijis neatkarīgs "autoražotājs" attiecīgi katrs agrīnais modificētais auto "individuāli" sertificēts.

Neesmu iedziļinājies vai AMG bija vai nebija neatkarīgs autoražotājs tajos gados, drīzāk tad tas nebija temats, jo tagad tūninga firmām šis statuss sāk parādīties, it kā pirmie no visiem to saņēma Brabus, bet tajos laikos viens no pamata kritērijiem bija vai bāzes auto ražotājs šo tūninga firmu atdzīst un netiek zaudēta jauna auto garantija. Ja garantija netika zaudēta, tad viss OK. Bija vēl noteikumi kad drīkst uz auto saglabāt bāzes auto logotipus un kad tie obligāti bija jāaizstāj ar tūninga firmas logo, jo bāzes auto ražotāji ar tādu pārbūvi nevēlējās norādīt nekādas saistības. Un CSDD šī pārbūve tika saskaņota tieši balstoties uz 5.0 AMG versiju.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo