Online

Pašreiz BMWPower skatās 209 viesi un 26 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Jautājumi celtniekiem

AutorsZiņojums
PASSATizhi
18. Dec 2014, 00:11 #10101

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

a nu ok. ja patīk šķirbaina dēļu grīda, kā bertonam, uz priekšu
Offline
Lafter
18. Dec 2014, 00:13 #10102

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28358

Braucu ar: wv


18 Dec 2014, 00:11:16 PASSATizhi rakstīja:
a nu ok. ja patīk šķirbaina dēļu grīda, kā bertonam, uz priekšu

1) Tu durvis ar katru grīdas kārtu, augšā cel???
2) Kapēc lai dēļu grīda būtu šķirbaina????????

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.


Spama topiks
Online
PASSATizhi
18. Dec 2014, 00:19 #10103

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

nu varbūt tāpēc ka neesmu vēl redzējis dēļu grīdas bez šķirbām ne vecas, ne jaunas parādi
Offline
Lafter
18. Dec 2014, 00:25 #10104

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28358

Braucu ar: wv


18 Dec 2014, 00:19:02 PASSATizhi rakstīja:
nu varbūt tāpēc ka neesmu vēl redzējis dēļu grīdas bez šķirbām ne vecas, ne jaunas parādi

[ Šo ziņu laboja Lafter, 18 Dec 2014, 00:26:33 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.


Spama topiks
Online
Puuchuks
18. Dec 2014, 00:42 #10105

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW

Pasāt, tu opelim uzlīmè virsū spīdīgu dacia un gribi iestāstīt, ka šis komplekts ir labāks par bmw...
Offline
AAE
18. Dec 2014, 08:33 #10106

Kopš: 01. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2336

Braucu ar: pirkstu pa rasējumu


17 Dec 2014, 20:30:31 40 rakstīja:

17 Dec 2014, 19:13:25 Rolanc rakstīja:

17 Dec 2014, 17:40:04 40 rakstīja:
Jautājums spečukiem
Ir pieejami Ytong bloki 400mm 2PP, kādu viņiem vajadzētu siltumizolāciju?
un cik bieziem (platiem) jābūt pamatiem, lai viņus varētu mūrēt?



400 varēja bez siltumizolācijas, pamati var būt gan lentveida, gan bloku, domāju būs kādi 300mm + ekstrudētais puķiks.


Tad bloks uz pamatiem ar pārlaidumu uz āra pusi?

Ja tu uzdod šādu jautājumu, tad labāk pats to mūri nemūrē. Nopietni, iedod labāk kādam, kas to māk un pārzin tēmu.

Pamatu biezums - atkarīgs no esošās grunts, stāvu skaita, slodzēm, kas darbojas uz ēku/pamatiem.
Precīzu biezumu tev pateiks projektētājs.

Mūra novietojums attiecībā pret pamatiem. Atkarīgs no pamatu biezuma. Daļai, kas karājas pāri, nevajadzētu pārsniegt 1/3 bloka. Tas gadījumā, ja iekšpusē mūris tiek mūrēts līdz ar pamatu.
Un jā, arī šo mezglu tev izstrādās projektētājs.

[ Šo ziņu laboja AAE, 18 Dec 2014, 08:36:12 ]

Offline
HUBLOC
18. Dec 2014, 10:27 #10107

Kopš: 02. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4686

Braucu ar: Q7


18 Dec 2014, 08:33:19 AAE rakstīja:

17 Dec 2014, 20:30:31 40 rakstīja:

17 Dec 2014, 19:13:25 Rolanc rakstīja:

17 Dec 2014, 17:40:04 40 rakstīja:
Jautājums spečukiem
Ir pieejami Ytong bloki 400mm 2PP, kādu viņiem vajadzētu siltumizolāciju?
un cik bieziem (platiem) jābūt pamatiem, lai viņus varētu mūrēt?



400 varēja bez siltumizolācijas, pamati var būt gan lentveida, gan bloku, domāju būs kādi 300mm + ekstrudētais puķiks.


Tad bloks uz pamatiem ar pārlaidumu uz āra pusi?

Ja tu uzdod šādu jautājumu, tad labāk pats to mūri nemūrē. Nopietni, iedod labāk kādam, kas to māk un pārzin tēmu.

Pamatu biezums - atkarīgs no esošās grunts, stāvu skaita, slodzēm, kas darbojas uz ēku/pamatiem.
Precīzu biezumu tev pateiks projektētājs.

Mūra novietojums attiecībā pret pamatiem. Atkarīgs no pamatu biezuma. Daļai, kas karājas pāri, nevajadzētu pārsniegt 1/3 bloka. Tas gadījumā, ja iekšpusē mūris tiek mūrēts līdz ar pamatu.
Un jā, arī šo mezglu tev izstrādās projektētājs.





Lai tak mūrē pats

maājas iekšpusē viena plakne, ārpusē blokasm būs 100mm pārkare par pamatiem, uz pamatiem uzliks ekstrudēto 30mm vai 50mm un beigās ar gala apdari tā pārkare būs 50-70mm
Offline
-Edm-
18. Dec 2014, 11:46 #10108

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18121

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


17 Dec 2014, 19:29:45 vicha3 rakstīja:
Kādas tagad ir vidējās cenas flīzēšanai par kvadrātmetru? Sienas un grīda.
lai pa cēneri flīzētu lielām flīzēm jābūt un lielam apjomam,ja nav vakar un nav gektārs uzmet PM ar infu moš varu noflīzēt,vai iedot cilvēku labu

-----------------
Offline
shmurger
18. Dec 2014, 12:03 #10109

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12770

Braucu ar: xc40


18 Dec 2014, 11:46:18 -tihijs- rakstīja:

17 Dec 2014, 19:29:45 vicha3 rakstīja:
Kādas tagad ir vidējās cenas flīzēšanai par kvadrātmetru? Sienas un grīda.
lai pa cēneri flīzētu lielām flīzēm jābūt un lielam apjomam,ja nav vakar un nav gektārs uzmet PM ar infu moš varu noflīzēt,vai iedot cilvēku labu
cik lielām? 60x60? Ar tām ir lielāks čakars nekā ar mazajām.
Offline
AAE
18. Dec 2014, 13:13 #10110

Kopš: 01. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2336

Braucu ar: pirkstu pa rasējumu


18 Dec 2014, 10:27:58 Rolanc rakstīja:

18 Dec 2014, 08:33:19 AAE rakstīja:

17 Dec 2014, 20:30:31 40 rakstīja:

17 Dec 2014, 19:13:25 Rolanc rakstīja:

17 Dec 2014, 17:40:04 40 rakstīja:
Jautājums spečukiem
Ir pieejami Ytong bloki 400mm 2PP, kādu viņiem vajadzētu siltumizolāciju?
un cik bieziem (platiem) jābūt pamatiem, lai viņus varētu mūrēt?



400 varēja bez siltumizolācijas, pamati var būt gan lentveida, gan bloku, domāju būs kādi 300mm + ekstrudētais puķiks.


Tad bloks uz pamatiem ar pārlaidumu uz āra pusi?

Ja tu uzdod šādu jautājumu, tad labāk pats to mūri nemūrē. Nopietni, iedod labāk kādam, kas to māk un pārzin tēmu.

Pamatu biezums - atkarīgs no esošās grunts, stāvu skaita, slodzēm, kas darbojas uz ēku/pamatiem.
Precīzu biezumu tev pateiks projektētājs.

Mūra novietojums attiecībā pret pamatiem. Atkarīgs no pamatu biezuma. Daļai, kas karājas pāri, nevajadzētu pārsniegt 1/3 bloka. Tas gadījumā, ja iekšpusē mūris tiek mūrēts līdz ar pamatu.
Un jā, arī šo mezglu tev izstrādās projektētājs.





Lai tak mūrē pats

maājas iekšpusē viena plakne, ārpusē blokasm būs 100mm pārkare par pamatiem, uz pamatiem uzliks ekstrudēto 30mm vai 50mm un beigās ar gala apdari tā pārkare būs 50-70mm

100mm pārkare blokam būs tad, ja pamatu biezums būs 300. A ja pamatu biezums pēc aprēķina būs 200mm?
Es runāju par konstrukcijas noturību, nevis vizuālo estētiku.
Offline
40
18. Dec 2014, 14:15 #10111

Kopš: 11. Oct 2014

Ziņojumi: 434

Braucu ar:


18 Dec 2014, 08:33:19 AAE rakstīja:

17 Dec 2014, 20:30:31 40 rakstīja:

17 Dec 2014, 19:13:25 Rolanc rakstīja:

17 Dec 2014, 17:40:04 40 rakstīja:
Jautājums spečukiem
Ir pieejami Ytong bloki 400mm 2PP, kādu viņiem vajadzētu siltumizolāciju?
un cik bieziem (platiem) jābūt pamatiem, lai viņus varētu mūrēt?



400 varēja bez siltumizolācijas, pamati var būt gan lentveida, gan bloku, domāju būs kādi 300mm + ekstrudētais puķiks.


Tad bloks uz pamatiem ar pārlaidumu uz āra pusi?

Ja tu uzdod šādu jautājumu, tad labāk pats to mūri nemūrē. Nopietni, iedod labāk kādam, kas to māk un pārzin tēmu.

Pamatu biezums - atkarīgs no esošās grunts, stāvu skaita, slodzēm, kas darbojas uz ēku/pamatiem.
Precīzu biezumu tev pateiks projektētājs.

Mūra novietojums attiecībā pret pamatiem. Atkarīgs no pamatu biezuma. Daļai, kas karājas pāri, nevajadzētu pārsniegt 1/3 bloka. Tas gadījumā, ja iekšpusē mūris tiek mūrēts līdz ar pamatu.
Un jā, arī šo mezglu tev izstrādās projektētājs.


Projekts ir( 10 gadus vecs ) paredzēts keramzītblokiem. Tik to arhitektu nevar dabūt rokā, laikam vairs neprojektē Ytongs tika iegādāts dēļ lielās atlaides
pamatu biezums bija paredzēts 300mm, lentveida, 1,5stāvu ēka

[ Šo ziņu laboja 40, 18 Dec 2014, 14:19:31 ]

Offline
Cumpars
18. Dec 2014, 14:22 #10112

Kopš: 25. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6982

Braucu ar: KK-555

Ja Tev vajag vēl, tad man drusku palika pāri Ytong 400nieki, nez, jāskaita bet nu moška viens padons un 200nieki drusku vairāk, kāds pusotrs padons. Šogad vasarā pirkti. 400nieki gan pārsvarā palika tādi apdauzītie ar kādu nolūzušu stūri, 200nieki pārsvarā nebojāti.
Offline
AAE
18. Dec 2014, 14:34 #10113

Kopš: 01. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2336

Braucu ar: pirkstu pa rasējumu

Pamatus vari iedot kādam normālam konstruktoram pārrēķināt. 300mm ir standarta platums, ko visi projektētāji izmanto. Lai gan dabā pilnīgi pietiek ar 200mm.

Uz pamatu izbūves darbiem var ietaupīt gandrīz 1/3 no izmaksām (nerēķinot zemes darbus, veidņus u.t.t.)

[ Šo ziņu laboja AAE, 18 Dec 2014, 14:34:32 ]

Offline
GirtzB
18. Dec 2014, 17:18 #10114

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22085

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Projekts ir( 10 gadus vecs ) paredzēts keramzītblokiem. Tik to arhitektu nevar dabūt rokā, laikam vairs neprojektē Ytongs tika iegādāts dēļ lielās atlaides
pamatu biezums bija paredzēts 300mm, lentveida, 1,5stāvu ēka

10 gadus vecs projekts vairs neatbilst pastāvošajiem LBN EN, apu termiņš gan jau sen beidzies un saskaņojuma termiņš ar vair nav spēkā... Tā kā marš pie arhitekta tā paša vai cita...

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 18 Dec 2014, 17:19:56 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
kasparitto
19. Dec 2014, 10:56 #10115

Kopš: 11. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 740

Braucu ar:

Varbūt kādam pēc remonta pāri palikusi akmens vate/minerālvate, atgriezumi utt?
Offline
40
19. Dec 2014, 18:56 #10116

Kopš: 11. Oct 2014

Ziņojumi: 434

Braucu ar:


18 Dec 2014, 17:18:58 GirtzB rakstīja:
Projekts ir( 10 gadus vecs ) paredzēts keramzītblokiem. Tik to arhitektu nevar dabūt rokā, laikam vairs neprojektē Ytongs tika iegādāts dēļ lielās atlaides
pamatu biezums bija paredzēts 300mm, lentveida, 1,5stāvu ēka

10 gadus vecs projekts vairs neatbilst pastāvošajiem LBN EN, apu termiņš gan jau sen beidzies un saskaņojuma termiņš ar vair nav spēkā... Tā kā marš pie arhitekta tā paša vai cita...

Projekts taisīts kā rekonstrukcija, laukos 6x7m mājiņai piebūve 10x6m paredzēta
Offline
Mizx
19. Dec 2014, 19:16 #10117

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6048

Braucu ar:


19 Dec 2014, 18:56:37 40 rakstīja:

18 Dec 2014, 17:18:58 GirtzB rakstīja:
Projekts ir( 10 gadus vecs ) paredzēts keramzītblokiem. Tik to arhitektu nevar dabūt rokā, laikam vairs neprojektē Ytongs tika iegādāts dēļ lielās atlaides
pamatu biezums bija paredzēts 300mm, lentveida, 1,5stāvu ēka

10 gadus vecs projekts vairs neatbilst pastāvošajiem LBN EN, apu termiņš gan jau sen beidzies un saskaņojuma termiņš ar vair nav spēkā... Tā kā marš pie arhitekta tā paša vai cita...

Projekts taisīts kā rekonstrukcija, laukos 6x7m mājiņai piebūve 10x6m paredzēta
Tas neko nemaina. Man arī bija 2004. gadā apstiprināts rekonstrukcijas projekts, kas šī brīža LBN neatbilda un bija pamatīgi jāpārtaisa — mainās prasības, kam jāatbilst, kaut vai siltinājums un prasības materiāliem citas, stingrākas.
Offline
GirtzB
19. Dec 2014, 20:06 #10118

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22085

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

no 10 gadu vecas pagātnes ir mainījušās minimālās pieļaujamas visu ēkas daļu U vērtības, sniega slodzes, vēja slodzes, ugunsdrošības normatīvi etc...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
b1te
22. Dec 2014, 00:01 #10119

Kopš: 14. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1908

Braucu ar: das auto

izglītojiet lūdzu!

pieslēdzot indukcijas virsmu ir nepieciešams atsevišķs kabelis pa taisno ar automātu? nevar taču slēgties klāt kabelim kurš tāpat baro pāris rozetes?

kādu vadu biezumu izvēlēties 6,6kw indukcijas/keramikas virsmai. Tizlais ražotājs nekur instrukcijā nolēma to nepieminēt (rakot internetu atradu, ka 3x4 (tiešām tik biezs)? un automāts esot uz 40A vajdzīgs?
Offline
MPBK
22. Dec 2014, 09:06 #10120

Kopš: 24. Feb 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1938

Braucu ar: 500 un 800


22 Dec 2014, 00:01:26 b1te rakstīja:
izglītojiet lūdzu!

pieslēdzot indukcijas virsmu ir nepieciešams atsevišķs kabelis pa taisno ar automātu? nevar taču slēgties klāt kabelim kurš tāpat baro pāris rozetes?

kādu vadu biezumu izvēlēties 6,6kw indukcijas/keramikas virsmai. Tizlais ražotājs nekur instrukcijā nolēma to nepieminēt (rakot internetu atradu, ka 3x4 (tiešām tik biezs)? un automāts esot uz 40A vajdzīgs?

Atsevišķs kabelis pa taisno no automāta ir pat ļoti nepieciešams, šķērsgriezums pieļauju ka varētu pietikt arī 2,5x3, bet ja būs lielāks tad protams labāk. Automāts varētu būt 16A. Domāju ka tev mājā ievadā nav 40A, tad no tik liela automāta nav nekāda jēga.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo