Online

Pašreiz BMWPower skatās 220 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Banānrepublika IV

AutorsZiņojums
Hadsons
06. Mar 2016, 13:57 #10101

Kopš: 09. Aug 2006

Ziņojumi: 239

Braucu ar:


06 Mar 2016, 13:35:32 zaps rakstīja:

06 Mar 2016, 13:23:04 Hadsons rakstīja:
Akcīze augstāka
est - 0,0423, lat - 0,411
Latvijā PVN par vienu procentu lielāks.
Te ir viss apkopojums

Latvijā rēķinot nodokli nedrīkst aizmirst pieskaitīt ORN, kas ir 11.36€/1000l
un akcīze Latvijā ir 0,436€/l


Jā, no 2016 jau ir 0,436€/l kas vēl vairāk pasvītro transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa absurdumu.
Offline
karlsonss
06. Mar 2016, 13:59 #10102

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

nesaprotu, ko juus njematies?
Offline
Lafter
06. Mar 2016, 14:03 #10103

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


06 Mar 2016, 13:59:44 karlsonss rakstīja:
nesaprotu, ko juus njematies?
Nepildīšot degvielu, iešit kājām utt

Lai tie maitas sprāgst badā.
Kalkulējiet ko gribiet, bet beņa maksā un maksās tik, cik maksās. Man, jums neviens neko neprasīs bezjedzīga diskusija by default

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
zaps
06. Mar 2016, 14:04 #10104

Kopš: 21. Dec 2010

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: statusa simbolu


06 Mar 2016, 13:57:09 Hadsons rakstīja:

06 Mar 2016, 13:35:32 zaps rakstīja:

06 Mar 2016, 13:23:04 Hadsons rakstīja:
Akcīze augstāka
est - 0,0423, lat - 0,411
Latvijā PVN par vienu procentu lielāks.
Te ir viss apkopojums

Latvijā rēķinot nodokli nedrīkst aizmirst pieskaitīt ORN, kas ir 11.36€/1000l
un akcīze Latvijā ir 0,436€/l


Jā, no 2016 jau ir 0,436€/l kas vēl vairāk pasvītro transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa absurdumu.

šo absurdumu ieviesīs Igaunijā no nākamā gada un Lietuva jau 2 gadus izmisīgi mēģina ieviest, gan jau līdz nākamajam gadam viņiem arī izdosies izbīdīt tādu

[ Šo ziņu laboja zaps, 06 Mar 2016, 14:04:47 ]

Offline
edzhaans
06. Mar 2016, 14:05 #10105

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


06 Mar 2016, 14:03:31 Lafter rakstīja:

06 Mar 2016, 13:59:44 karlsonss rakstīja:
nesaprotu, ko juus njematies?
Nepildīšot degvielu, iešit kājām utt

Lai tie maitas sprāgst badā.
Kalkulējiet ko gribiet, bet beņa maksā un maksās tik, cik maksās. Man, jums neviens neko neprasīs bezjedzīga diskusija by default

Powerā ir spēks. Neredzi, McGregors papisa Diazam, facebookaa visi šēro rakstu, kur ministrija sliecas atbalstīt nodokļa atcelšanu. Viss iet uz priekšu, powers progresa lokomotīve
Offline
RVR
06. Mar 2016, 14:08 #10106

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22288

Braucu ar: RVR

Kas un kāpēc ražo "ziņas" par "mocekļiem":

http://www.lsm.lv/lv/raksts/arpus-etera/anda-ro...as-cits.a172305/

[ Šo ziņu laboja 91, 06 Mar 2016, 14:08:31 ]

Offline
funkyasshit
06. Mar 2016, 14:12 #10107

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


06 Mar 2016, 14:04:16 zaps rakstīja:

06 Mar 2016, 13:57:09 Hadsons rakstīja:

06 Mar 2016, 13:35:32 zaps rakstīja:

06 Mar 2016, 13:23:04 Hadsons rakstīja:
Akcīze augstāka
est - 0,0423, lat - 0,411
Latvijā PVN par vienu procentu lielāks.
Te ir viss apkopojums

Latvijā rēķinot nodokli nedrīkst aizmirst pieskaitīt ORN, kas ir 11.36€/1000l
un akcīze Latvijā ir 0,436€/l


Jā, no 2016 jau ir 0,436€/l kas vēl vairāk pasvītro transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa absurdumu.

šo absurdumu ieviesīs Igaunijā no nākamā gada un Lietuva jau 2 gadus izmisīgi mēģina ieviest, gan jau līdz nākamajam gadam viņiem arī izdosies izbīdīt tādu


Pag, gribi teikt, ka viņi grib ieviest tādu nodokli no kura mēs tik ļoti tagad vēlamies tikt projām?
Da vienmēr būs kaut kāda negodība. Tagad apjāts ir opis, kas nobrauc 1000km gada, pēc tam būsim apjāti mēs, kuri brauc ar normālu benzīna motoru, kam patēriņš ir virs 10l/100km.
Offline
Driver
06. Mar 2016, 14:15 #10108

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Vajag nodokli pec noskrejiena un miers.
Ar opciju, ka katru x apturot uz dokumentu parbaudi, tiek fiksets odometra radijums.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
funkyasshit
06. Mar 2016, 14:17 #10109

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Tad sāksies mega bizness ar odometru kruķīšanu. Rumbula sprāgs pušu no klientu pieplūduma.
Offline
zaps
06. Mar 2016, 14:20 #10110

Kopš: 21. Dec 2010

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: statusa simbolu


06 Mar 2016, 14:12:31 funkyasshit rakstīja:

06 Mar 2016, 14:04:16 zaps rakstīja:

06 Mar 2016, 13:57:09 Hadsons rakstīja:

06 Mar 2016, 13:35:32 zaps rakstīja:

06 Mar 2016, 13:23:04 Hadsons rakstīja:
Akcīze augstāka
est - 0,0423, lat - 0,411
Latvijā PVN par vienu procentu lielāks.
Te ir viss apkopojums

Latvijā rēķinot nodokli nedrīkst aizmirst pieskaitīt ORN, kas ir 11.36€/1000l
un akcīze Latvijā ir 0,436€/l


Jā, no 2016 jau ir 0,436€/l kas vēl vairāk pasvītro transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa absurdumu.

šo absurdumu ieviesīs Igaunijā no nākamā gada un Lietuva jau 2 gadus izmisīgi mēģina ieviest, gan jau līdz nākamajam gadam viņiem arī izdosies izbīdīt tādu


Pag, gribi teikt, ka viņi grib ieviest tādu nodokli no kura mēs tik ļoti tagad vēlamies tikt projām?
Da vienmēr būs kaut kāda negodība. Tagad apjāts ir opis, kas nobrauc 1000km gada, pēc tam būsim apjāti mēs, kuri brauc ar normālu benzīna motoru, kam patēriņš ir virs 10l/100km.

jā, jo viņiem šāda nodokļa šobrīd nav nekādā formā, degvielas cenā ir tika akcīze.
Mēs nezkāpēc esam iedomājušies, ka viņiem ir nodoklis un mēs arī tādu gribam..
Offline
Driver
06. Mar 2016, 14:25 #10111

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


06 Mar 2016, 14:17:00 funkyasshit rakstīja:
Tad sāksies mega bizness ar odometru kruķīšanu. Rumbula sprāgs pušu no klientu pieplūduma.

Ok. Katram 200 gadaa vai auto aprikot ar GPS un pec taa nobraukumus petit

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
VMR
06. Mar 2016, 14:53 #10112

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10301

Braucu ar: sporta variantu

Vajag atstāt ekspluatācijas nodokli kā ir + pielikt pie degvielas 10 centus čista ceļiem
Offline
Automoto
06. Mar 2016, 16:24 #10113

Kopš: 05. Mar 2011

Ziņojumi: 276

Braucu ar: prātu un autopillotu

Šķiet ka esam pelnījuši būt tur kur esam. Forši ka maksājam nodokli kurš aiziet hren viņu zin kur. Biš pacēla ceņņiku par apskati - da nu i štrunts, mazāk bamsli pirksim. Bmwpowers... sabiedrības spogulis, tik tādas mazliet slimas.
















Offline
highlander
06. Mar 2016, 16:44 #10114

Kopš: 03. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1974

Braucu ar: diviem pedāļiem

GPS visos auto būtu labā štelle. varētu ne tikai nodokli iekasēt, bet arī par katru ātruma pārkāpumu sodiņu piešķirt. sapnis
Offline
Oldijs
06. Mar 2016, 18:08 #10115

Kopš: 20. Jun 2012

No: Ainaži

Ziņojumi: 1397

Braucu ar: Igauņu divipieci


06 Mar 2016, 10:39:56 Locis rakstīja:

06 Mar 2016, 01:51:01 Oldijs rakstīja:

06 Mar 2016, 00:58:53 Locis rakstīja:
Skaidri zini,ka Tev taa izdevigak? Varbut kadiem produktiem vai pakalpojumiem cena uzkaps,jo tiem kuri,stradajot,norulle loti daudz,jaunais nodoklis sadardzinas izmaksas,lidz ar to kadam produktam var cena nemanami uzkapt. Ar to nemanami pietiek,lai gada laika tie 50 einari aiziet par kaut ko citu piemaksajot.
Tik pat labi,darba devejs nolocis vairak degviela un nepaliks darba nemejam,ko premiju izmaksat.

Vienkarsi apnik jau,ka bez maz vai makroekonomiskas izmainas(Valsts meroga) izverte,izejot no taa,cik izdevigi ir samaksat 50 einari gada laika vai 100 euro csdd pie kases.


Sudigs darba devejs ja premijam nauda nesanaks del degvielas sadardzinajuma
+ tas palielinajums uz 100km ja paterins pat ir kosmisks 20l uz 100, bus 1eur, uz 1000km 10eur, uz 10`000 - 100eur. Neviens neved pa vienai piena pakai utml. Un ja tas bus pamats kapec viss peksni paliks dargaks, tad ir pilnigi nepamatots un bezjedzigs, bet pie mums = normali

Tu tiešām tālāk par savu vieglo auto nespēj paskatīties?

Loģiski,ja runājam par pakalpojumu vai preču sadārdzināšanos,vispirms tiek runāts par kravas transportu.
Reti kurš nopietns kravas auto nobrauc mazāk par 50k gadā un praktiski neviens neēd zem 25L uz 100km- paņemsim to minimumu ar kuru gadā sanāk samaksāt 625 euro par vienu vienību,tā vietā,lai samaksātu ,piemēram,150 euro. Ja firmai ir tādi
40 auto,tad kopā gadā,tas ir 19000 euro starpība.

Kas tur godīgs,ka tā nauda tāpat neaiziet ceļu remontam? Piedevām, smagie vēl pērk viņetes par 360 euro gadā.

Kādā momentā tie pārmaksātie tūkstoši gadā,var kaut kur citur atmaksāties.




Es jūtu ka ar loģistikas jautājumiem strādā, šobrīd tu mal par to ka neizdevīgi viss slikti, tāpēc ka seko līdzi savai kabatai, jo esi saistīts ar smagajiem. Tad Kāpēc mans viedoklis slikts? Lielākajai daļai cilvēku šīs izmaiņas atvieglinās dzīvi, un nebūs jāmaksā debīls nodoklis kas nekur neaiziet. Ja es neredzu atšķirību maksājot kaut kādu naudu, kāpēc man maksāt vairāk, maksāšu 50€, 100 vietā un turpināšu neredzēt.

Kā arī pats rakstīji, gadā atšķirība 19'000€, pie 2'000'000 nobrauktiem kilometriem, kādā vērtībā preces pa šo laiku tika pārvadātas? Reāli tie 19'000 sadārdzina pasākumu, bet uz kopējā fona ir kapeikas. Pat ņemot uz maks 5k km par pārvadājumu, pārkmaksa būs 62.5€, ja krava maksā 10'000 kāda dirsā starpība par 62.5€


P.S. kā tad LT un EE uzņēmumi izdzīvo un cilvēki nemaksā kosmosu par precēm, bet ceļi ir labāki kā LV?

P.P.S. EE domā ieviest ceļu nodokli, bet viņi domā izstrādāt plānu kā to labāk izdarīt un ievest ap 2018to, lai jau ir, nevaru iedomāties kā vēl uzlabos ceļu kvalitāti
Un regulāri braukāju EE-LV un pēdējā pusgada laikā ne reizi neesmu redzējis ka LV būtu lētāka degviela kā EE, kā jau cits lietotājs minēja - ap Ziemassvētkiem starpība bija pat ap 10 centiem litrā (lētāka EE)
te arī neredz to bezpriģelu kas pie mums notiek, āra snieg un līst, LV ceļus labo.. nav jau nauda izmesta miskastē, nē nē..

[ Šo ziņu laboja Oldijs, 06 Mar 2016, 18:36:17 ]

Offline
Locis
06. Mar 2016, 21:22 #10116

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11225

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


06 Mar 2016, 18:08:19 Oldijs rakstīja:

06 Mar 2016, 10:39:56 Locis rakstīja:

06 Mar 2016, 01:51:01 Oldijs rakstīja:

06 Mar 2016, 00:58:53 Locis rakstīja:
Skaidri zini,ka Tev taa izdevigak? Varbut kadiem produktiem vai pakalpojumiem cena uzkaps,jo tiem kuri,stradajot,norulle loti daudz,jaunais nodoklis sadardzinas izmaksas,lidz ar to kadam produktam var cena nemanami uzkapt. Ar to nemanami pietiek,lai gada laika tie 50 einari aiziet par kaut ko citu piemaksajot.
Tik pat labi,darba devejs nolocis vairak degviela un nepaliks darba nemejam,ko premiju izmaksat.

Vienkarsi apnik jau,ka bez maz vai makroekonomiskas izmainas(Valsts meroga) izverte,izejot no taa,cik izdevigi ir samaksat 50 einari gada laika vai 100 euro csdd pie kases.


Sudigs darba devejs ja premijam nauda nesanaks del degvielas sadardzinajuma
+ tas palielinajums uz 100km ja paterins pat ir kosmisks 20l uz 100, bus 1eur, uz 1000km 10eur, uz 10`000 - 100eur. Neviens neved pa vienai piena pakai utml. Un ja tas bus pamats kapec viss peksni paliks dargaks, tad ir pilnigi nepamatots un bezjedzigs, bet pie mums = normali

Tu tiešām tālāk par savu vieglo auto nespēj paskatīties?

Loģiski,ja runājam par pakalpojumu vai preču sadārdzināšanos,vispirms tiek runāts par kravas transportu.
Reti kurš nopietns kravas auto nobrauc mazāk par 50k gadā un praktiski neviens neēd zem 25L uz 100km- paņemsim to minimumu ar kuru gadā sanāk samaksāt 625 euro par vienu vienību,tā vietā,lai samaksātu ,piemēram,150 euro. Ja firmai ir tādi
40 auto,tad kopā gadā,tas ir 19000 euro starpība.

Kas tur godīgs,ka tā nauda tāpat neaiziet ceļu remontam? Piedevām, smagie vēl pērk viņetes par 360 euro gadā.

Kādā momentā tie pārmaksātie tūkstoši gadā,var kaut kur citur atmaksāties.




Es jūtu ka ar loģistikas jautājumiem strādā, šobrīd tu mal par to ka neizdevīgi viss slikti, tāpēc ka seko līdzi savai kabatai, jo esi saistīts ar smagajiem. Tad Kāpēc mans viedoklis slikts? Lielākajai daļai cilvēku šīs izmaiņas atvieglinās dzīvi, un nebūs jāmaksā debīls nodoklis kas nekur neaiziet. Ja es neredzu atšķirību maksājot kaut kādu naudu, kāpēc man maksāt vairāk, maksāšu 50€, 100 vietā un turpināšu neredzēt.

Kā arī pats rakstīji, gadā atšķirība 19'000€, pie 2'000'000 nobrauktiem kilometriem, kādā vērtībā preces pa šo laiku tika pārvadātas? Reāli tie 19'000 sadārdzina pasākumu, bet uz kopējā fona ir kapeikas. Pat ņemot uz maks 5k km par pārvadājumu, pārkmaksa būs 62.5€, ja krava maksā 10'000 kāda dirsā starpība par 62.5€


P.S. kā tad LT un EE uzņēmumi izdzīvo un cilvēki nemaksā kosmosu par precēm, bet ceļi ir labāki kā LV?

P.P.S. EE domā ieviest ceļu nodokli, bet viņi domā izstrādāt plānu kā to labāk izdarīt un ievest ap 2018to, lai jau ir, nevaru iedomāties kā vēl uzlabos ceļu kvalitāti
Un regulāri braukāju EE-LV un pēdējā pusgada laikā ne reizi neesmu redzējis ka LV būtu lētāka degviela kā EE, kā jau cits lietotājs minēja - ap Ziemassvētkiem starpība bija pat ap 10 centiem litrā (lētāka EE)
te arī neredz to bezpriģelu kas pie mums notiek, āra snieg un līst, LV ceļus labo.. nav jau nauda izmesta miskastē, nē nē..

Loģistika man ir samērā neliela blakus nozare. Uz pirmo uzmetienu rēķinot,tik daudz km nenobraukājam,lai šī izmaiņas būtu neizdevīgākas.

Vienkārši,manuprāt,beigās sanāk nesamērīgi lielākos braucējus izģērbt un daži par to ietaupīs 50 euro. Nu reti kuram privātam uzņēmumam 20k gadās būs sīkums. Es piemērā sarēķināju nereāli pieticīgu variantu. Viss ir proporcionāli,lielākam uzņēmumam,kas vairāk lej,arī lielāka skāde.

Es vienkārši domāju,ka tik lielas izmaiņas nevar izvērsties tikai pozitīvi. Naudas apritei no tā nepaliks lielāka,ka vienam būs mazāk jāmaksā un citam 5x vairāk. Jutīs visi.

Nedaudz citādāk uz to varētu skatīties,ja tā nauda pa taisno uz ceļiem aizietu.

[ Šo ziņu laboja Locis, 06 Mar 2016, 21:24:47 ]

Offline
RolandsK
06. Mar 2016, 21:24 #10117

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3538

Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni


06 Mar 2016, 16:44:53 higlander525 rakstīja:
GPS visos auto būtu labā štelle. varētu ne tikai nodokli iekasēt, bet arī par katru ātruma pārkāpumu sodiņu piešķirt. sapnis


Cilvēkos vajag instalēt GPS, vispār kontrole maksimāla, kur un cikos biji, ar kādu ātrumu pārvietojies utt.
Offline
highlander
06. Mar 2016, 21:46 #10118

Kopš: 03. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1974

Braucu ar: diviem pedāļiem


06 Mar 2016, 18:20:46 user rakstīja:

06 Mar 2016, 16:44:53 higlander525 rakstīja:
GPS visos auto būtu labā štelle. varētu ne tikai nodokli iekasēt, bet arī par katru ātruma pārkāpumu sodiņu piešķirt. sapnis


priekš idiotiem super štelle! vēl tiem pašiem idiotiem iebāzt gps pakausī un melno kasti, lai vienmēr zinātu, kur atrodas, kurš cilvēks un noziegumus visus uzreiz atklātu! Tev pirmajam iebāzt varētu gps mašinā un galvā melno kasti, jo škiet daudz brīvas vietas un nevajag gaidīt kādu jaunu īzgudrojumu ar mazākiem gabaritiem


voo pats users izteica vārdus, kurus pasakot dzīvē bez zobiem būtu palicis, par ironiju, kuras domu ieviesa cita "leģenda" driveres
Offline
cipargalva
07. Mar 2016, 08:38 #10119

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Jūs saprotat, ka degviela sadārdzināsies par visiem 10 centiem, jo palielināsies degvielas pārvadāšanas izmaksas dēļ degvielas cenas kāpuma?
Offline
Laoshi
07. Mar 2016, 08:40 #10120

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


07 Mar 2016, 08:38:54 cipargalva rakstīja:
Jūs saprotat, ka degviela sadārdzināsies par visiem 10 centiem, jo palielināsies degvielas pārvadāšanas izmaksas dēļ degvielas cenas kāpuma?


Tas ir kā minimums. Kartelis jau arī kaut ko piemetīs klāt no savas puses. Nāksies ņemt mazo Hesīša komplektu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4