Online

Pašreiz BMWPower skatās 191 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
Tune-L
24. Nov 2013, 18:06 #10101

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


24 Nov 2013, 16:48:12 uteo rakstīja:
Kāda starpība kāds motora tilpums? Jebkurā gadījumā uz pusi lētāk sanāk braukt un iekārta ātri vien atmaksājas+ja var dabūt vēl lētu gāzi no kādiem darba auto, kuri aprīkoti ar gāzes iekārtu.



Tā arī pat mēdz darīt, lai iepistu santīmu?

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Modjo
24. Nov 2013, 18:17 #10102

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Smiekligi ir barot onkas parmaksajot par degvielu
Offline
rencho
25. Nov 2013, 08:44 #10103

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1414

Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S60 II


24 Nov 2013, 16:54:28 cipargalva rakstīja:

24 Nov 2013, 16:46:18 Boldrick rakstīja:
Ko zinātāji var pateikt par Volvo V70 2,4i dzinēju,kas ir bez turbīnas!Ir ok,vai problemātisks.Šis eksemplārs ar gāzi vēl ir!!!

Volvo forumā nevar piereģistrēties,kāds aizdzēries un neapstiprina


Lielākā problēma ir izdilusi drosele. Visādi citādi normāls braucamais.


man ir tieši 2.4 bezļurbo, dzinēji , izturīgi, lielu resursu.
jā, drosele vienīgais dārgākais prieks,bet nav jau tā ka tā birst visiem un visu laiku. ja tukšgaitā raustās apgriezieni un met CHECH ENGINE+kļūda panelī EMISSION SERVICE ... ,tad sit cenu -300 ls. bet ,protams, vislabāk aizved uz diagnostiku.
Offline
uteo
25. Nov 2013, 08:50 #10104

Kopš: 26. Jun 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 959

Braucu ar:


24 Nov 2013, 18:06:28 Tune-L rakstīja:

24 Nov 2013, 16:48:12 uteo rakstīja:
Kāda starpība kāds motora tilpums? Jebkurā gadījumā uz pusi lētāk sanāk braukt un iekārta ātri vien atmaksājas+ja var dabūt vēl lētu gāzi no kādiem darba auto, kuri aprīkoti ar gāzes iekārtu.



Tā arī pat mēdz darīt, lai iepistu santīmu?

Kāpēc man kā studentam braukt ar kkādu triperainu 1.6 golfu, ja pa to pašu naudu vai pat lētāk degvielas ziņā varu braukt ar 2.5 e46?
Offline
Locis
25. Nov 2013, 08:59 #10105

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11225

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


24 Nov 2013, 16:38:46 DrumB rakstīja:

24 Nov 2013, 16:29:32 Modjo rakstīja:
Pamegini, iepatiksies. Ekonomiski pamatots pasakums, ja pareizi saliek.

Uz kāda 6.0 amerikankas es vēl varētu saprast, bet likt uz k-kādiem mazajiem balonu ir bezjēdzīgi. Ir ss.lv redzēts arī uz 1.2 baloni
Padomā,ja ir iespēja 2x lētāk braukt,kāpēc,ne? Pasaki man kaut vienu iemeslu,kāda jēga nelikt? Kā tas vispār var būt bezjēdzīgi? Princips tas pats,kas ar 6,0. Vispār saproti ko uzrakstīji?

Ok,viens variants ir bezjedzigi,ja uzliek iekartu un 10 gados pat 10k nenobrauc,bet tam nav nekada sakara ar tilpumu.

[ Šo ziņu laboja Locis, 25 Nov 2013, 09:03:22 ]

Offline
bills
25. Nov 2013, 11:47 #10106

Kopš: 02. Jan 2009

Ziņojumi: 1066

Braucu ar:


25 Nov 2013, 08:44:10 rencho rakstīja:

24 Nov 2013, 16:54:28 cipargalva rakstīja:

24 Nov 2013, 16:46:18 Boldrick rakstīja:
Ko zinātāji var pateikt par Volvo V70 2,4i dzinēju,kas ir bez turbīnas!Ir ok,vai problemātisks.Šis eksemplārs ar gāzi vēl ir!!!

Volvo forumā nevar piereģistrēties,kāds aizdzēries un neapstiprina


Lielākā problēma ir izdilusi drosele. Visādi citādi normāls braucamais.


man ir tieši 2.4 bezļurbo, dzinēji , izturīgi, lielu resursu.
jā, drosele vienīgais dārgākais prieks,bet nav jau tā ka tā birst visiem un visu laiku. ja tukšgaitā raustās apgriezieni un met CHECH ENGINE+kļūda panelī EMISSION SERVICE ... ,tad sit cenu -300 ls. bet ,protams, vislabāk aizved uz diagnostiku.


Cik esmu saskāries un papētījis, tad drosteles birst visiem (līdz kkadam 2005. gadam, kad nomainījās ražotājs no makaroņņikiem uz bošu), tā kā jautājums ir vai iepriekšējam saimniekam ir tikusi tā laime vai tā tiks tev Jauna sākot ar 300+Ls, lietota no ebaja 100ls+pieinstelēšana 46 Ls
Offline
Tune-L
25. Nov 2013, 11:50 #10107

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


25 Nov 2013, 08:50:57 uteo rakstīja:

24 Nov 2013, 18:06:28 Tune-L rakstīja:

24 Nov 2013, 16:48:12 uteo rakstīja:
Kāda starpība kāds motora tilpums? Jebkurā gadījumā uz pusi lētāk sanāk braukt un iekārta ātri vien atmaksājas+ja var dabūt vēl lētu gāzi no kādiem darba auto, kuri aprīkoti ar gāzes iekārtu.



Tā arī pat mēdz darīt, lai iepistu santīmu?

Kāpēc man kā studentam braukt ar kkādu triperainu 1.6 golfu, ja pa to pašu naudu vai pat lētāk degvielas ziņā varu braukt ar 2.5 e46?



Nē, nē, Tu pastāsti sīkāk kā tiek pārpumpēta gāze no kāda cita "darba auto"!
Vai gonoreja tādejādi nepielīp, kad viens otru puļķē?

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
uteo
25. Nov 2013, 12:25 #10108

Kopš: 26. Jun 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 959

Braucu ar:

Pumpēta gāze netiek no otra auto, bet gan uz otra auto rēķina.

[ Šo ziņu laboja uteo, 25 Nov 2013, 12:25:28 ]

Offline
divkosigais
25. Nov 2013, 12:28 #10109

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 6488

Braucu ar:


25 Nov 2013, 12:25:10 uteo rakstīja:
Pumpēta gāze netiek no otra auto, bet gan uz otra auto rēķina.

zajebisj, labi,ka Valmieraa ir meemi daudz taadi studenti ,kuriem ir melni e46 ar LPG un kuriem ir iespeeja zagt no uznneemuma gaazi.
Vismaz labi,ka internets ir pilniigi anoniima vide un tapeec te var rakstiit pilniigi visu ,kas vien ienaak praata

[ Šo ziņu laboja divkosigais, 25 Nov 2013, 12:29:42 ]

Offline
Gra
25. Nov 2013, 12:29 #10110

Kopš: 25. Sep 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 890

Braucu ar: Coupè; Cabrio; Roadster


25 Nov 2013, 12:25:10 uteo rakstīja:
Pumpēta gāze netiek no otra auto, bet gan uz otra auto rēķina.


Ja būtu tāda situācija, ka kāds brauc uz manas firmas rēķina, es viņam rokas nocirstu! Tas ir tāpat kā ar dīzeli! Iedod darba auto un sākās visi šitie jociņi!
Cilvēki ir slimi ar galvu!
Offline
zhuupa
25. Nov 2013, 12:36 #10111

Kopš: 28. Sep 2010

No: Viļāni

Ziņojumi: 2295

Braucu ar: Fiat Multipla

Padomju mantojums.
Offline
krabiss_k
25. Nov 2013, 12:44 #10112

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1766

Braucu ar:

darbinieku drīkst pieņemt darbā tikai ar nosacījumu, ka pašam un radiem ir benzīna auto.
kā izskaust dd tirgošanu no šofera puses? hz, redzu, ka uzņēmuma vaģila stāv blakus, kamēr tiek lieta soļara un pats arī samaksā
Offline
Modjo
25. Nov 2013, 12:55 #10113

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Cilvēki ir iprogrammēti piz*īt. Baro vilku kā gribi viņš tāpat uz mežu skatīsies. Tipa tu man tāpat nedamaksā, tāpēc paņemšu pats. Diemžēl. Roku ciršana būtu efektīvs veids kā vēsturiski pierādījies vai vismaz pirkstu

25 Nov 2013, 12:29:50 Gra rakstīja:

25 Nov 2013, 12:25:10 uteo rakstīja:
Pumpēta gāze netiek no otra auto, bet gan uz otra auto rēķina.


Ja būtu tāda situācija, ka kāds brauc uz manas firmas rēķina, es viņam rokas nocirstu! Tas ir tāpat kā ar dīzeli! Iedod darba auto un sākās visi šitie jociņi!
Cilvēki ir slimi ar galvu!
Offline
GF5933
25. Nov 2013, 13:10 #10114

Kopš: 07. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 164

Braucu ar: e39, e36, w201


25 Nov 2013, 11:47:25 bills rakstīja:

25 Nov 2013, 08:44:10 rencho rakstīja:

24 Nov 2013, 16:54:28 cipargalva rakstīja:

24 Nov 2013, 16:46:18 Boldrick rakstīja:
Ko zinātāji var pateikt par Volvo V70 2,4i dzinēju,kas ir bez turbīnas!Ir ok,vai problemātisks.Šis eksemplārs ar gāzi vēl ir!!!

Volvo forumā nevar piereģistrēties,kāds aizdzēries un neapstiprina


Lielākā problēma ir izdilusi drosele. Visādi citādi normāls braucamais.


man ir tieši 2.4 bezļurbo, dzinēji , izturīgi, lielu resursu.
jā, drosele vienīgais dārgākais prieks,bet nav jau tā ka tā birst visiem un visu laiku. ja tukšgaitā raustās apgriezieni un met CHECH ENGINE+kļūda panelī EMISSION SERVICE ... ,tad sit cenu -300 ls. bet ,protams, vislabāk aizved uz diagnostiku.


Cik esmu saskāries un papētījis, tad drosteles birst visiem (līdz kkadam 2005. gadam, kad nomainījās ražotājs no makaroņņikiem uz bošu), tā kā jautājums ir vai iepriekšējam saimniekam ir tikusi tā laime vai tā tiks tev Jauna sākot ar 300+Ls, lietota no ebaja 100ls+pieinstelēšana 46 Ls


Fāteram ir S80 ar 2.4 neturbo. Pa 7 gadiem ir nobeigušās divas lietas. Stūres reika un drosele. Nu tas neskaitot kautkādus sīkumus ritošajā. Reiku restaurēja, sanāca kautkas virs 100ls. Droseli viņš paņēma lietotu pa 80ls vai pat uz 70 nokaulēja. Pats klāt nebiju kad lika klāt, bet mājās garāžā pats to droseli pielika un viss gerai. Iet kā gājis, tērē kā tērējis (pa pilsētu ap 10-11L, pa šoseju kompis rāda 6.5L )

To ka viņš to droseli neprogrammēja zinu 100%. Tad sanāk ka te minētos 46ls serviss tā vienkārši par neko ierauj nāsīs?
Offline
DrumB
25. Nov 2013, 14:01 #10115

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


25 Nov 2013, 08:59:35 Locis rakstīja:

24 Nov 2013, 16:38:46 DrumB rakstīja:

24 Nov 2013, 16:29:32 Modjo rakstīja:
Pamegini, iepatiksies. Ekonomiski pamatots pasakums, ja pareizi saliek.

Uz kāda 6.0 amerikankas es vēl varētu saprast, bet likt uz k-kādiem mazajiem balonu ir bezjēdzīgi. Ir ss.lv redzēts arī uz 1.2 baloni
Padomā,ja ir iespēja 2x lētāk braukt,kāpēc,ne? Pasaki man kaut vienu iemeslu,kāda jēga nelikt? Kā tas vispār var būt bezjēdzīgi? Princips tas pats,kas ar 6,0. Vispār saproti ko uzrakstīji?

Ok,viens variants ir bezjedzigi,ja uzliek iekartu un 10 gados pat 10k nenobrauc,bet tam nav nekada sakara ar tilpumu.

Viss kārtībā, VW Fox 1.2 aprīkot ar gāzi ir tikpat nozīmīgi kā Ford Ecoline 5.4

Bet vispār kāpēc vajag benzīnu vai gāzi, ja var zagt dīzeli
Offline
crime
25. Nov 2013, 14:10 #10116

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8516

Braucu ar: m635csi


25 Nov 2013, 12:25:10 uteo rakstīja:
Pumpēta gāze netiek no otra auto, bet gan uz otra auto rēķina.

ahahahahaaa cerams, ka tavs shefs shito izlasiis un iemauks tev liiko pakaljaa par taadiem gaajieniem
Offline
janzi
25. Nov 2013, 14:10 #10117

Kopš: 30. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1506

Braucu ar: D Power

Kāds sakars šai saturīgajai duskusijai ar Ss.lv, mobile.de utt?????
Offline
crime
25. Nov 2013, 14:15 #10118

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8516

Braucu ar: m635csi


25 Nov 2013, 14:10:25 janzi rakstīja:
Kāds sakars šai saturīgajai duskusijai ar Ss.lv, mobile.de utt?????

tusni necepies šajā diskusijā pierādās fakts, ka taupība reti kad iet roku rokā ar gudrību
Offline
uteo
25. Nov 2013, 15:27 #10119

Kopš: 26. Jun 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 959

Braucu ar:


25 Nov 2013, 12:28:48 divkosigais rakstīja:

25 Nov 2013, 12:25:10 uteo rakstīja:
Pumpēta gāze netiek no otra auto, bet gan uz otra auto rēķina.

zajebisj, labi,ka Valmieraa ir meemi daudz taadi studenti ,kuriem ir melni e46 ar LPG un kuriem ir iespeeja zagt no uznneemuma gaazi.
Vismaz labi,ka internets ir pilniigi anoniima vide un tapeec te var rakstiit pilniigi visu ,kas vien ienaak praata

Nekur neesmu minējis, ka pats leju ļevo gāzi, bet minēju faktu kā tādu+strādāju izglītības iestādē
Offline
firiks
25. Nov 2013, 17:39 #10120

Kopš: 25. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2

Braucu ar: e46 320d facelift

Vai Jūs varētu izteikties par šo auto ?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo