Online
Pašreiz BMWPower skatās 229 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
R86 | | Kopš: 21. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 476
Braucu ar: e30, e34
| taa kaa e90 diskusijaa izskatas ka, cilvekiem nau pieredze, viedoklis, atbilde uz manu jautajumu..
Jautajums seit.
Kaspar, ko vari pateikt par n47n ? konkretak motors ieksh 2012 gada e92. ar ko un kadiem iepisieniem rekinaties?
| Offline | | |
FFL | | Kopš: 08. Mar 2016
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
| Ja jau par patēriņiem panesās, pirms kādiem 10 gadiem ģimenē bija vācijā ieķerts 1993 525i manuāls, ar nobraukumu zem 100k. Pirmo laiku iekļāvās 7.5-8L (jauktā režīmā, bet bez Rīgas). Pa latgales ceļiem tāpat pirmās 3 skates bez aizrādījumiem. Tādu mašīnu vēlreiz nopirktu nedomājot | Offline | | |
RS7 | | Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
|
17 Jan 2022, 09:30:53 @DM-101 rakstīja:
16 Jan 2022, 22:18:52 @R86 rakstīja:
taa kaa e90 diskusijaa izskatas ka, cilvekiem nau pieredze, viedoklis, atbilde uz manu jautajumu..
Jautajums seit.
Kaspar, ko vari pateikt par n47n ? konkretak motors ieksh 2012 gada e92. ar ko un kadiem iepisieniem rekinaties?
ljoti vienkaarshi. uzreiz peec auto iegaades:
a. DPF mainja, 2000 EUR
b. kjezhu mainja, 1500 EUR;
c. aatrumkaarbas profilakse, 500 EUR.
Shie trii darbi ir jaadara 100%, attieciigi: 4K EUR izmaksas iegaades briidii.
jebak tu diagnosts ot boga, visu nosaki attàlināti neredzot live datus | Offline | | |
Zalespljavejs | | Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2495
Braucu ar: tautas auto
|
17 Jan 2022, 09:30:53 @DM-101 rakstīja:
16 Jan 2022, 22:18:52 @R86 rakstīja:
taa kaa e90 diskusijaa izskatas ka, cilvekiem nau pieredze, viedoklis, atbilde uz manu jautajumu..
Jautajums seit.
Kaspar, ko vari pateikt par n47n ? konkretak motors ieksh 2012 gada e92. ar ko un kadiem iepisieniem rekinaties?
ljoti vienkaarshi. uzreiz peec auto iegaades:
a. DPF mainja, 2000 EUR
b. kjezhu mainja, 1500 EUR;
c. aatrumkaarbas profilakse, 500 EUR.
Shie trii darbi ir jaadara 100%, attieciigi: 4K EUR izmaksas iegaades briidii.
Es saprotu, ka esi diezgan virtuozs BMW lietās, bet nu nevajag jau tā sadirst.
P.S. Paldies Kaspich, tevis dēļ vairs neizskatu BMW. | Offline | | |
Jurka88 | | Kopš: 08. Nov 2021
Ziņojumi: 465
Braucu ar:
| Tāpēc es nopirku e46 benzīnieku/tomātu
A) DPF nav
B) Ķëdes nav jāmaina
C) Kārbai nav nekas jādara | Offline | | |
Zalespljavejs | | Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2495
Braucu ar: tautas auto
|
17 Jan 2022, 10:26:39 @DM-101 rakstīja:
17 Jan 2022, 10:23:50 @Zalespljavejs rakstīja:
17 Jan 2022, 09:30:53 @DM-101 rakstīja:
16 Jan 2022, 22:18:52 @R86 rakstīja:
taa kaa e90 diskusijaa izskatas ka, cilvekiem nau pieredze, viedoklis, atbilde uz manu jautajumu..
Jautajums seit.
Kaspar, ko vari pateikt par n47n ? konkretak motors ieksh 2012 gada e92. ar ko un kadiem iepisieniem rekinaties?
ljoti vienkaarshi. uzreiz peec auto iegaades:
a. DPF mainja, 2000 EUR
b. kjezhu mainja, 1500 EUR;
c. aatrumkaarbas profilakse, 500 EUR.
Shie trii darbi ir jaadara 100%, attieciigi: 4K EUR izmaksas iegaades briidii.
Es saprotu, ka esi diezgan virtuozs BMW lietās, bet nu nevajag jau tā sadirst.
P.S. Paldies Kaspich, tevis dēļ vairs neizskatu BMW.
atbilde veel vienam gruutgalvim:
1. 10gadiigs dizels pilniigi noteikti ir nomaucis mega vairaak kaa 200kkm.
2. DPF jaamaina peec 200kkm;
3. kjedes - korektaak buutu peec motorhours, bet standarta intervaals: 200kkm;
4. HP savaam kaarbaam nosaka pakopes/elljas mainjas intervaalu, kas ir 120/80kkm vai 8/6 gadi [6/8hp]. Shie intervaali ir paakaapti vismaz 2..3 reizes.
Kas no shii vel nav saprotams?
Neesmu eksperts, bet pakonsultējoties ar reāliem cilvēkiem, kas ikdienā labo BMW mašīnas, varu atbildēt ar šo:
1. Tev ir taisnība, un visbiežāk šie dīzeļi ir ap 300 tūkstoši km robežām.
2. Nav obligāti. Kā jau 100x apspriests, ar DPF var būt visādi - cits DPF nobeidzās pie 200kkm, cits DPFs var izdzīvot ilgāk. Atkarīgs no sitācijas
3. Ķēdes tiešām būtu prātīgāk mainīt pēc nobrauktajām motorstundām, bet es nezinu kā šo var izmērīt. Bet arī, jāskatās pēc situācijas - ne vienmēr tās ķēdes jāmaina uzreiz pēc pirkšanas.
4. Kārbai ir jātaisa apkope, par to nestrīdos.
Rezumē - dīzelis ir dārgs, tas tiesa. Vai BMW ir līdzvērtīgs benzomotors, kas ēdīs nu kaut vai 6l/100 kombinēti? Hvz, neesmu interesējies. Kā jau teicu - paldies, turpināšu skatīties VAG benzīna mazmotoru virzienā, tiem vismaz nav kosmiskas apkopes izmaksas un tērē 1-2 litrus uz simtu vairāk kā dīzelis. | Offline | | |
Jurka88 | | Kopš: 08. Nov 2021
Ziņojumi: 465
Braucu ar:
|
17 Jan 2022, 10:40:23 @DM-101 rakstīja:
17 Jan 2022, 10:36:37 @Jurka88 rakstīja:
Tāpēc es nopirku e46 benzīnieku/tomātu
A) DPF nav
B) Ķëdes nav jāmaina
C) Kārbai nav nekas jādara
tomaatam nekas nav jaadara??? wtf?
Pagaidām slēdz ideāli, jau gadu braucu 26k
Viņš ātrāk sarūsēs kā tai kārbai kaut kas notiks.[ Šo ziņu laboja Jurka88, 17 Jan 2022, 10:44:04 ] | Offline | | |
RR04 | | Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3778
Braucu ar: 41
|
17 Jan 2022, 10:42:27 @Zalespljavejs rakstīja:
17 Jan 2022, 10:26:39 @DM-101 rakstīja:
17 Jan 2022, 10:23:50 @Zalespljavejs rakstīja:
17 Jan 2022, 09:30:53 @DM-101 rakstīja:
16 Jan 2022, 22:18:52 @R86 rakstīja:
taa kaa e90 diskusijaa izskatas ka, cilvekiem nau pieredze, viedoklis, atbilde uz manu jautajumu..
Jautajums seit.
Kaspar, ko vari pateikt par n47n ? konkretak motors ieksh 2012 gada e92. ar ko un kadiem iepisieniem rekinaties?
ljoti vienkaarshi. uzreiz peec auto iegaades:
a. DPF mainja, 2000 EUR
b. kjezhu mainja, 1500 EUR;
c. aatrumkaarbas profilakse, 500 EUR.
Shie trii darbi ir jaadara 100%, attieciigi: 4K EUR izmaksas iegaades briidii.
Es saprotu, ka esi diezgan virtuozs BMW lietās, bet nu nevajag jau tā sadirst.
P.S. Paldies Kaspich, tevis dēļ vairs neizskatu BMW.
atbilde veel vienam gruutgalvim:
1. 10gadiigs dizels pilniigi noteikti ir nomaucis mega vairaak kaa 200kkm.
2. DPF jaamaina peec 200kkm;
3. kjedes - korektaak buutu peec motorhours, bet standarta intervaals: 200kkm;
4. HP savaam kaarbaam nosaka pakopes/elljas mainjas intervaalu, kas ir 120/80kkm vai 8/6 gadi [6/8hp]. Shie intervaali ir paakaapti vismaz 2..3 reizes.
Kas no shii vel nav saprotams?
Neesmu eksperts, bet pakonsultējoties ar reāliem cilvēkiem, kas ikdienā labo BMW mašīnas, varu atbildēt ar šo:
1. Tev ir taisnība, un visbiežāk šie dīzeļi ir ap 600 tūkstoši km robežām.
2. Nav obligāti. Kā jau 100x apspriests, ar DPF var būt visādi - cits DPF nobeidzās pie 200kkm, cits DPFs var izdzīvot ilgāk. Atkarīgs no sitācijas
3. Ķēdes tiešām būtu prātīgāk mainīt pēc nobrauktajām motorstundām, bet es nezinu kā šo var izmērīt. Bet arī, jāskatās pēc situācijas - ne vienmēr tās ķēdes jāmaina uzreiz pēc pirkšanas.
4. Kārbai ir jātaisa apkope, par to nestrīdos.
Rezumē - dīzelis ir dārgs, tas tiesa. Vai BMW ir līdzvērtīgs benzomotors, kas ēdīs nu kaut vai 6l/100 kombinēti? Hvz, neesmu interesējies. Kā jau teicu - paldies, turpināšu skatīties VAG benzīna mazmotoru virzienā, tiem vismaz nav kosmiskas apkopes izmaksas un tērē 1-2 litrus uz simtu vairāk kā dīzelis.
izlaboju. tagad ir tuvāk realitātei | Offline | | |
|
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
| Vēl sarakstam pieliktu klāt 6x jaunas sprauslas un turbīnu, 535d variantā abas.
Klāt pie DPF filtra, vēl uz nomaiņu pretspiediena, temperatūras un skābekļa devējus.[ Šo ziņu laboja Angelz, 17 Jan 2022, 10:51:12 ]
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
RS7 | | Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
|
17 Jan 2022, 10:22:36 @DM-101 rakstīja:
nee, man vnk smadzenju ir nedaudz vairaak kaa tev.
to nevar nepamanīt a tolks ka rieva viena, un dirsā
Tu borē ka visi mehi lohi, puk puk metode, bez diagnostikas maina detaļas, a kas tad te?
p.s normālam e91 ir 500+ un viss jau ir off :kaross:[ Šo ziņu laboja RS7, 17 Jan 2022, 10:48:40 ] | Offline | | |
BigDog24 | | Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 831
Braucu ar: dīzeli
| Interesanti būtu izlasīt to auto iegādes interesentu secinājumus pēc info ieguves no šī foruma. Uz ko tagad mērķētu? Ko būtu pieņemams remontēt/mainīt pēc lietota auto iegādes? Kādas markas/modeļus izskatītu? Varbūt kādam nav slinkums ;/ | Offline | | |
Jurka88 | | Kopš: 08. Nov 2021
Ziņojumi: 465
Braucu ar:
| Tāpēc šis bomžu variants ir visizplatītākais diemžēl...
17 Jan 2022, 10:47:25 @RS7 rakstīja:
p.s normālam e91 ir 500+ un viss jau ir off :kaross:
..jāgaida kad csdd sāka drāzt tos kūpošos mēslus. | Offline | | |
Zalespljavejs | | Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2495
Braucu ar: tautas auto
|
17 Jan 2022, 10:44:59 @DM-101 rakstīja:
17 Jan 2022, 10:43:56 @RR04 rakstīja:
17 Jan 2022, 10:42:27 @Zalespljavejs rakstīja:
17 Jan 2022, 10:26:39 @DM-101 rakstīja:
17 Jan 2022, 10:23:50 @Zalespljavejs rakstīja:
17 Jan 2022, 09:30:53 @DM-101 rakstīja:
16 Jan 2022, 22:18:52 @R86 rakstīja:
taa kaa e90 diskusijaa izskatas ka, cilvekiem nau pieredze, viedoklis, atbilde uz manu jautajumu..
Jautajums seit.
Kaspar, ko vari pateikt par n47n ? konkretak motors ieksh 2012 gada e92. ar ko un kadiem iepisieniem rekinaties?
ljoti vienkaarshi. uzreiz peec auto iegaades:
a. DPF mainja, 2000 EUR
b. kjezhu mainja, 1500 EUR;
c. aatrumkaarbas profilakse, 500 EUR.
Shie trii darbi ir jaadara 100%, attieciigi: 4K EUR izmaksas iegaades briidii.
Es saprotu, ka esi diezgan virtuozs BMW lietās, bet nu nevajag jau tā sadirst.
P.S. Paldies Kaspich, tevis dēļ vairs neizskatu BMW.
atbilde veel vienam gruutgalvim:
1. 10gadiigs dizels pilniigi noteikti ir nomaucis mega vairaak kaa 200kkm.
2. DPF jaamaina peec 200kkm;
3. kjedes - korektaak buutu peec motorhours, bet standarta intervaals: 200kkm;
4. HP savaam kaarbaam nosaka pakopes/elljas mainjas intervaalu, kas ir 120/80kkm vai 8/6 gadi [6/8hp]. Shie intervaali ir paakaapti vismaz 2..3 reizes.
Kas no shii vel nav saprotams?
Neesmu eksperts, bet pakonsultējoties ar reāliem cilvēkiem, kas ikdienā labo BMW mašīnas, varu atbildēt ar šo:
1. Tev ir taisnība, un visbiežāk šie dīzeļi ir ap 600 tūkstoši km robežām.
2. Nav obligāti. Kā jau 100x apspriests, ar DPF var būt visādi - cits DPF nobeidzās pie 200kkm, cits DPFs var izdzīvot ilgāk. Atkarīgs no sitācijas
3. Ķēdes tiešām būtu prātīgāk mainīt pēc nobrauktajām motorstundām, bet es nezinu kā šo var izmērīt. Bet arī, jāskatās pēc situācijas - ne vienmēr tās ķēdes jāmaina uzreiz pēc pirkšanas.
4. Kārbai ir jātaisa apkope, par to nestrīdos.
Rezumē - dīzelis ir dārgs, tas tiesa. Vai BMW ir līdzvērtīgs benzomotors, kas ēdīs nu kaut vai 6l/100 kombinēti? Hvz, neesmu interesējies. Kā jau teicu - paldies, turpināšu skatīties VAG benzīna mazmotoru virzienā, tiem vismaz nav kosmiskas apkopes izmaksas un tērē 1-2 litrus uz simtu vairāk kā dīzelis.
izlaboju. tagad ir tuvāk realitātei
par DPF tu sarakstiiji pilniigas dumiibas. Luugums nerakstiit par lietaam, par kuraam neceert!
Nē nu protams, viss kas iet pret tavu teoriju ir dumības. Vienkārši atstāstu to, ko man ir teikuši cilvēki ar pieredzi. | Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4579
Braucu ar:
|
17 Jan 2022, 10:50:24 @DM-101 rakstīja:
par benziinu pateerinju - nu jobanijvrot, nu juus matemaatiku skolaa maaciijaaties? nu, blja, kaut 4.klasiites liimenii????
njemam dirseli. videjo sapnju paterinju 6/100.
Gada nobraukums 20.000km [virs videejaa]
njemam benziinu. videjais pateerinjsh 8 [N52, piem., par N42/46 pat nerunaajot, tiem buus zem]
delta 2/100 jeb 300 EUR gadaa.
Ja dirselim jaanomaina kjeede par 1500 EUR, tad taa kjeedes mainja atmaksaasies 5 [PIECOS] gados!
Ja jaamaina DPF, shii mainja atmaksaasies veel 7 [SEPTINJOS] gados!!!
oi, matemaatiku nemaaku. deltu sarekjinaaju uz 10kkm. Tb., jums taa delta atmaksaasies nevis 12, bet nieka 6 gados
Nevajag pirkt auto, kuram kedes jamaina pa 1500 eur | Offline | | |
Zalespljavejs | | Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2495
Braucu ar: tautas auto
| Labi, pieņemsim ka tiek izslēgta iespēja pirkt "dirseli". Lūdzu, izglito cilvēkus - kurš BMW mazmotors ir jāpērk, un cik liels tam mazmotoram ir patēriņš pilsēta/šoseja/kombinēts. Vismaz iedod resursu kur paskatīties. Ā, un aptuvenās pozicijas un izmaksas uzreiz pēc iegādes. Nu, tā lai visiem lohiem ir skaidrs. | Offline | | |
Zalespljavejs | | Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2495
Braucu ar: tautas auto
| Skaidrs, uzdirst/aizrādīt visiem un par visu var un nesteidzās to izdarīt, bet atbildēt uz konkrētiem jautājumiem un palīdzēt īsti nē. Paldies Kaspič! | Offline | | |
|
Jurka88 | | Kopš: 08. Nov 2021
Ziņojumi: 465
Braucu ar:
|
17 Jan 2022, 11:11:42 @Zalespljavejs rakstīja:
Labi, pieņemsim ka tiek izslēgta iespēja pirkt "dirseli". Lūdzu, izglito cilvēkus - kurš BMW mazmotors ir jāpērk, un cik liels tam mazmotoram ir patēriņš pilsēta/šoseja/kombinēts. Vismaz iedod resursu kur paskatīties. Ā, un aptuvenās pozicijas un izmaksas uzreiz pēc iegādes. Nu, tā lai visiem lohiem ir skaidrs.
M54
N52
Bxx | Offline | | |
MMMax | | Kopš: 24. Jul 2015
No: Dobele
Ziņojumi: 914
Braucu ar: 4 pa 4
|
17 Jan 2022, 11:23:07 @Zalespljavejs rakstīja:
Skaidrs, uzdirst/aizrādīt visiem un par visu var un nesteidzās to izdarīt, bet atbildēt uz konkrētiem jautājumiem un palīdzēt īsti nē. Paldies Kaspič!
Es domāju ka te 99% lietotāju ir sen skaidrs, ka tā ir viņa daba. | Offline | | |
azlk | | Kopš: 26. Dec 2021
Ziņojumi: 125
Braucu ar:
| un beigās tāpat 90% lietotāju nobrauc vēl 100k nemainot ķēdi un pārdod un tad jautājums? nah viņiem būtu bijis jāmaina tā ķēde?
Kaspič, pats labāk bikses nopērc jaunas un apavus pie pirmās nodiluma pazīmes | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16210
Braucu ar:
|
17 Jan 2022, 10:43:18 @Jurka88 rakstīja:
17 Jan 2022, 10:40:23 @DM-101 rakstīja:
17 Jan 2022, 10:36:37 @Jurka88 rakstīja:
Tāpēc es nopirku e46 benzīnieku/tomātu
A) DPF nav
B) Ķëdes nav jāmaina
C) Kārbai nav nekas jādara
tomaatam nekas nav jaadara??? wtf?
Pagaidām slēdz ideāli, jau gadu braucu 26k
Viņš ātrāk sarūsēs kā tai kārbai kaut kas notiks.
tam tomātam ik pa ~80k jāmaina eļļa,var jau arī braukt laiftaimu | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|