Online

Pašreiz BMWPower skatās 229 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
R86
16. Jan 2022, 22:18 #10081

Kopš: 21. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 476

Braucu ar: e30, e34

taa kaa e90 diskusijaa izskatas ka, cilvekiem nau pieredze, viedoklis, atbilde uz manu jautajumu..
Jautajums seit.
Kaspar, ko vari pateikt par n47n ? konkretak motors ieksh 2012 gada e92. ar ko un kadiem iepisieniem rekinaties?
Offline
FFL
17. Jan 2022, 03:37 #10082

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

Ja jau par patēriņiem panesās, pirms kādiem 10 gadiem ģimenē bija vācijā ieķerts 1993 525i manuāls, ar nobraukumu zem 100k. Pirmo laiku iekļāvās 7.5-8L (jauktā režīmā, bet bez Rīgas). Pa latgales ceļiem tāpat pirmās 3 skates bez aizrādījumiem. Tādu mašīnu vēlreiz nopirktu nedomājot
Offline
RS7
17. Jan 2022, 10:05 #10083

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu


17 Jan 2022, 09:30:53 @DM-101 rakstīja:

16 Jan 2022, 22:18:52 @R86 rakstīja:
taa kaa e90 diskusijaa izskatas ka, cilvekiem nau pieredze, viedoklis, atbilde uz manu jautajumu..
Jautajums seit.
Kaspar, ko vari pateikt par n47n ? konkretak motors ieksh 2012 gada e92. ar ko un kadiem iepisieniem rekinaties?



ljoti vienkaarshi. uzreiz peec auto iegaades:

a. DPF mainja, 2000 EUR
b. kjezhu mainja, 1500 EUR;
c. aatrumkaarbas profilakse, 500 EUR.

Shie trii darbi ir jaadara 100%, attieciigi: 4K EUR izmaksas iegaades briidii.

jebak tu diagnosts ot boga, visu nosaki attàlināti neredzot live datus
Offline
Zalespljavejs
17. Jan 2022, 10:23 #10084

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2495

Braucu ar: tautas auto


17 Jan 2022, 09:30:53 @DM-101 rakstīja:

16 Jan 2022, 22:18:52 @R86 rakstīja:
taa kaa e90 diskusijaa izskatas ka, cilvekiem nau pieredze, viedoklis, atbilde uz manu jautajumu..
Jautajums seit.
Kaspar, ko vari pateikt par n47n ? konkretak motors ieksh 2012 gada e92. ar ko un kadiem iepisieniem rekinaties?



ljoti vienkaarshi. uzreiz peec auto iegaades:

a. DPF mainja, 2000 EUR
b. kjezhu mainja, 1500 EUR;
c. aatrumkaarbas profilakse, 500 EUR.

Shie trii darbi ir jaadara 100%, attieciigi: 4K EUR izmaksas iegaades briidii.


Es saprotu, ka esi diezgan virtuozs BMW lietās, bet nu nevajag jau tā sadirst.

P.S. Paldies Kaspich, tevis dēļ vairs neizskatu BMW.
Offline
Jurka88
17. Jan 2022, 10:36 #10085

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 465

Braucu ar:

Tāpēc es nopirku e46 benzīnieku/tomātu

A) DPF nav
B) Ķëdes nav jāmaina
C) Kārbai nav nekas jādara
Offline
Zalespljavejs
17. Jan 2022, 10:42 #10086

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2495

Braucu ar: tautas auto


17 Jan 2022, 10:26:39 @DM-101 rakstīja:

17 Jan 2022, 10:23:50 @Zalespljavejs rakstīja:

17 Jan 2022, 09:30:53 @DM-101 rakstīja:

16 Jan 2022, 22:18:52 @R86 rakstīja:
taa kaa e90 diskusijaa izskatas ka, cilvekiem nau pieredze, viedoklis, atbilde uz manu jautajumu..
Jautajums seit.
Kaspar, ko vari pateikt par n47n ? konkretak motors ieksh 2012 gada e92. ar ko un kadiem iepisieniem rekinaties?



ljoti vienkaarshi. uzreiz peec auto iegaades:

a. DPF mainja, 2000 EUR
b. kjezhu mainja, 1500 EUR;
c. aatrumkaarbas profilakse, 500 EUR.

Shie trii darbi ir jaadara 100%, attieciigi: 4K EUR izmaksas iegaades briidii.


Es saprotu, ka esi diezgan virtuozs BMW lietās, bet nu nevajag jau tā sadirst.

P.S. Paldies Kaspich, tevis dēļ vairs neizskatu BMW.


atbilde veel vienam gruutgalvim:

1. 10gadiigs dizels pilniigi noteikti ir nomaucis mega vairaak kaa 200kkm.
2. DPF jaamaina peec 200kkm;
3. kjedes - korektaak buutu peec motorhours, bet standarta intervaals: 200kkm;
4. HP savaam kaarbaam nosaka pakopes/elljas mainjas intervaalu, kas ir 120/80kkm vai 8/6 gadi [6/8hp]. Shie intervaali ir paakaapti vismaz 2..3 reizes.

Kas no shii vel nav saprotams?


Neesmu eksperts, bet pakonsultējoties ar reāliem cilvēkiem, kas ikdienā labo BMW mašīnas, varu atbildēt ar šo:

1. Tev ir taisnība, un visbiežāk šie dīzeļi ir ap 300 tūkstoši km robežām.
2. Nav obligāti. Kā jau 100x apspriests, ar DPF var būt visādi - cits DPF nobeidzās pie 200kkm, cits DPFs var izdzīvot ilgāk. Atkarīgs no sitācijas
3. Ķēdes tiešām būtu prātīgāk mainīt pēc nobrauktajām motorstundām, bet es nezinu kā šo var izmērīt. Bet arī, jāskatās pēc situācijas - ne vienmēr tās ķēdes jāmaina uzreiz pēc pirkšanas.
4. Kārbai ir jātaisa apkope, par to nestrīdos.


Rezumē - dīzelis ir dārgs, tas tiesa. Vai BMW ir līdzvērtīgs benzomotors, kas ēdīs nu kaut vai 6l/100 kombinēti? Hvz, neesmu interesējies. Kā jau teicu - paldies, turpināšu skatīties VAG benzīna mazmotoru virzienā, tiem vismaz nav kosmiskas apkopes izmaksas un tērē 1-2 litrus uz simtu vairāk kā dīzelis.
Offline
Jurka88
17. Jan 2022, 10:43 #10087

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 465

Braucu ar:


17 Jan 2022, 10:40:23 @DM-101 rakstīja:

17 Jan 2022, 10:36:37 @Jurka88 rakstīja:
Tāpēc es nopirku e46 benzīnieku/tomātu

A) DPF nav
B) Ķëdes nav jāmaina
C) Kārbai nav nekas jādara


tomaatam nekas nav jaadara??? wtf?


Pagaidām slēdz ideāli, jau gadu braucu 26k
Viņš ātrāk sarūsēs kā tai kārbai kaut kas notiks.

[ Šo ziņu laboja Jurka88, 17 Jan 2022, 10:44:04 ]

Offline
RR04
17. Jan 2022, 10:43 #10088

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3778

Braucu ar: 41


17 Jan 2022, 10:42:27 @Zalespljavejs rakstīja:

17 Jan 2022, 10:26:39 @DM-101 rakstīja:

17 Jan 2022, 10:23:50 @Zalespljavejs rakstīja:

17 Jan 2022, 09:30:53 @DM-101 rakstīja:

16 Jan 2022, 22:18:52 @R86 rakstīja:
taa kaa e90 diskusijaa izskatas ka, cilvekiem nau pieredze, viedoklis, atbilde uz manu jautajumu..
Jautajums seit.
Kaspar, ko vari pateikt par n47n ? konkretak motors ieksh 2012 gada e92. ar ko un kadiem iepisieniem rekinaties?



ljoti vienkaarshi. uzreiz peec auto iegaades:

a. DPF mainja, 2000 EUR
b. kjezhu mainja, 1500 EUR;
c. aatrumkaarbas profilakse, 500 EUR.

Shie trii darbi ir jaadara 100%, attieciigi: 4K EUR izmaksas iegaades briidii.


Es saprotu, ka esi diezgan virtuozs BMW lietās, bet nu nevajag jau tā sadirst.

P.S. Paldies Kaspich, tevis dēļ vairs neizskatu BMW.


atbilde veel vienam gruutgalvim:

1. 10gadiigs dizels pilniigi noteikti ir nomaucis mega vairaak kaa 200kkm.
2. DPF jaamaina peec 200kkm;
3. kjedes - korektaak buutu peec motorhours, bet standarta intervaals: 200kkm;
4. HP savaam kaarbaam nosaka pakopes/elljas mainjas intervaalu, kas ir 120/80kkm vai 8/6 gadi [6/8hp]. Shie intervaali ir paakaapti vismaz 2..3 reizes.

Kas no shii vel nav saprotams?


Neesmu eksperts, bet pakonsultējoties ar reāliem cilvēkiem, kas ikdienā labo BMW mašīnas, varu atbildēt ar šo:

1. Tev ir taisnība, un visbiežāk šie dīzeļi ir ap 600 tūkstoši km robežām.
2. Nav obligāti. Kā jau 100x apspriests, ar DPF var būt visādi - cits DPF nobeidzās pie 200kkm, cits DPFs var izdzīvot ilgāk. Atkarīgs no sitācijas
3. Ķēdes tiešām būtu prātīgāk mainīt pēc nobrauktajām motorstundām, bet es nezinu kā šo var izmērīt. Bet arī, jāskatās pēc situācijas - ne vienmēr tās ķēdes jāmaina uzreiz pēc pirkšanas.
4. Kārbai ir jātaisa apkope, par to nestrīdos.


Rezumē - dīzelis ir dārgs, tas tiesa. Vai BMW ir līdzvērtīgs benzomotors, kas ēdīs nu kaut vai 6l/100 kombinēti? Hvz, neesmu interesējies. Kā jau teicu - paldies, turpināšu skatīties VAG benzīna mazmotoru virzienā, tiem vismaz nav kosmiskas apkopes izmaksas un tērē 1-2 litrus uz simtu vairāk kā dīzelis.

izlaboju. tagad ir tuvāk realitātei
Offline
Angelz
17. Jan 2022, 10:45 #10089

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW

Vēl sarakstam pieliktu klāt 6x jaunas sprauslas un turbīnu, 535d variantā abas.

Klāt pie DPF filtra, vēl uz nomaiņu pretspiediena, temperatūras un skābekļa devējus.

[ Šo ziņu laboja Angelz, 17 Jan 2022, 10:51:12 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
RS7
17. Jan 2022, 10:47 #10090

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu


17 Jan 2022, 10:22:36 @DM-101 rakstīja:


nee, man vnk smadzenju ir nedaudz vairaak kaa tev.



to nevar nepamanīt a tolks ka rieva viena, un dirsā


Tu borē ka visi mehi lohi, puk puk metode, bez diagnostikas maina detaļas, a kas tad te?


p.s normālam e91 ir 500+ un viss jau ir off :kaross:

[ Šo ziņu laboja RS7, 17 Jan 2022, 10:48:40 ]

Offline
BigDog24
17. Jan 2022, 10:53 #10091

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli

Interesanti būtu izlasīt to auto iegādes interesentu secinājumus pēc info ieguves no šī foruma. Uz ko tagad mērķētu? Ko būtu pieņemams remontēt/mainīt pēc lietota auto iegādes? Kādas markas/modeļus izskatītu? Varbūt kādam nav slinkums ;/
Offline
Jurka88
17. Jan 2022, 10:55 #10092

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 465

Braucu ar:

Tāpēc šis bomžu variants ir visizplatītākais diemžēl...

17 Jan 2022, 10:47:25 @RS7 rakstīja:

p.s normālam e91 ir 500+ un viss jau ir off :kaross:



..jāgaida kad csdd sāka drāzt tos kūpošos mēslus.
Offline
Zalespljavejs
17. Jan 2022, 10:56 #10093

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2495

Braucu ar: tautas auto


17 Jan 2022, 10:44:59 @DM-101 rakstīja:

17 Jan 2022, 10:43:56 @RR04 rakstīja:

17 Jan 2022, 10:42:27 @Zalespljavejs rakstīja:

17 Jan 2022, 10:26:39 @DM-101 rakstīja:

17 Jan 2022, 10:23:50 @Zalespljavejs rakstīja:

17 Jan 2022, 09:30:53 @DM-101 rakstīja:

16 Jan 2022, 22:18:52 @R86 rakstīja:
taa kaa e90 diskusijaa izskatas ka, cilvekiem nau pieredze, viedoklis, atbilde uz manu jautajumu..
Jautajums seit.
Kaspar, ko vari pateikt par n47n ? konkretak motors ieksh 2012 gada e92. ar ko un kadiem iepisieniem rekinaties?



ljoti vienkaarshi. uzreiz peec auto iegaades:

a. DPF mainja, 2000 EUR
b. kjezhu mainja, 1500 EUR;
c. aatrumkaarbas profilakse, 500 EUR.

Shie trii darbi ir jaadara 100%, attieciigi: 4K EUR izmaksas iegaades briidii.


Es saprotu, ka esi diezgan virtuozs BMW lietās, bet nu nevajag jau tā sadirst.

P.S. Paldies Kaspich, tevis dēļ vairs neizskatu BMW.


atbilde veel vienam gruutgalvim:

1. 10gadiigs dizels pilniigi noteikti ir nomaucis mega vairaak kaa 200kkm.
2. DPF jaamaina peec 200kkm;
3. kjedes - korektaak buutu peec motorhours, bet standarta intervaals: 200kkm;
4. HP savaam kaarbaam nosaka pakopes/elljas mainjas intervaalu, kas ir 120/80kkm vai 8/6 gadi [6/8hp]. Shie intervaali ir paakaapti vismaz 2..3 reizes.

Kas no shii vel nav saprotams?


Neesmu eksperts, bet pakonsultējoties ar reāliem cilvēkiem, kas ikdienā labo BMW mašīnas, varu atbildēt ar šo:

1. Tev ir taisnība, un visbiežāk šie dīzeļi ir ap 600 tūkstoši km robežām.
2. Nav obligāti. Kā jau 100x apspriests, ar DPF var būt visādi - cits DPF nobeidzās pie 200kkm, cits DPFs var izdzīvot ilgāk. Atkarīgs no sitācijas
3. Ķēdes tiešām būtu prātīgāk mainīt pēc nobrauktajām motorstundām, bet es nezinu kā šo var izmērīt. Bet arī, jāskatās pēc situācijas - ne vienmēr tās ķēdes jāmaina uzreiz pēc pirkšanas.
4. Kārbai ir jātaisa apkope, par to nestrīdos.


Rezumē - dīzelis ir dārgs, tas tiesa. Vai BMW ir līdzvērtīgs benzomotors, kas ēdīs nu kaut vai 6l/100 kombinēti? Hvz, neesmu interesējies. Kā jau teicu - paldies, turpināšu skatīties VAG benzīna mazmotoru virzienā, tiem vismaz nav kosmiskas apkopes izmaksas un tērē 1-2 litrus uz simtu vairāk kā dīzelis.

izlaboju. tagad ir tuvāk realitātei


par DPF tu sarakstiiji pilniigas dumiibas. Luugums nerakstiit par lietaam, par kuraam neceert!


Nē nu protams, viss kas iet pret tavu teoriju ir dumības. Vienkārši atstāstu to, ko man ir teikuši cilvēki ar pieredzi.
Offline
Samsasi
17. Jan 2022, 11:10 #10094

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4579

Braucu ar:


17 Jan 2022, 10:50:24 @DM-101 rakstīja:
par benziinu pateerinju - nu jobanijvrot, nu juus matemaatiku skolaa maaciijaaties? nu, blja, kaut 4.klasiites liimenii????

njemam dirseli. videjo sapnju paterinju 6/100.
Gada nobraukums 20.000km [virs videejaa]

njemam benziinu. videjais pateerinjsh 8 [N52, piem., par N42/46 pat nerunaajot, tiem buus zem]

delta 2/100 jeb 300 EUR gadaa.

Ja dirselim jaanomaina kjeede par 1500 EUR, tad taa kjeedes mainja atmaksaasies 5 [PIECOS] gados!

Ja jaamaina DPF, shii mainja atmaksaasies veel 7 [SEPTINJOS] gados!!!

oi, matemaatiku nemaaku. deltu sarekjinaaju uz 10kkm. Tb., jums taa delta atmaksaasies nevis 12, bet nieka 6 gados



Nevajag pirkt auto, kuram kedes jamaina pa 1500 eur
Offline
Zalespljavejs
17. Jan 2022, 11:11 #10095

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2495

Braucu ar: tautas auto

Labi, pieņemsim ka tiek izslēgta iespēja pirkt "dirseli". Lūdzu, izglito cilvēkus - kurš BMW mazmotors ir jāpērk, un cik liels tam mazmotoram ir patēriņš pilsēta/šoseja/kombinēts. Vismaz iedod resursu kur paskatīties. Ā, un aptuvenās pozicijas un izmaksas uzreiz pēc iegādes. Nu, tā lai visiem lohiem ir skaidrs.
Offline
Zalespljavejs
17. Jan 2022, 11:23 #10096

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2495

Braucu ar: tautas auto

Skaidrs, uzdirst/aizrādīt visiem un par visu var un nesteidzās to izdarīt, bet atbildēt uz konkrētiem jautājumiem un palīdzēt īsti nē. Paldies Kaspič!
Offline
Jurka88
17. Jan 2022, 11:23 #10097

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 465

Braucu ar:


17 Jan 2022, 11:11:42 @Zalespljavejs rakstīja:
Labi, pieņemsim ka tiek izslēgta iespēja pirkt "dirseli". Lūdzu, izglito cilvēkus - kurš BMW mazmotors ir jāpērk, un cik liels tam mazmotoram ir patēriņš pilsēta/šoseja/kombinēts. Vismaz iedod resursu kur paskatīties. Ā, un aptuvenās pozicijas un izmaksas uzreiz pēc iegādes. Nu, tā lai visiem lohiem ir skaidrs.


M54
N52
Bxx
Offline
MMMax
17. Jan 2022, 11:43 #10098

Kopš: 24. Jul 2015

No: Dobele

Ziņojumi: 914

Braucu ar: 4 pa 4


17 Jan 2022, 11:23:07 @Zalespljavejs rakstīja:
Skaidrs, uzdirst/aizrādīt visiem un par visu var un nesteidzās to izdarīt, bet atbildēt uz konkrētiem jautājumiem un palīdzēt īsti nē. Paldies Kaspič!


Es domāju ka te 99% lietotāju ir sen skaidrs, ka tā ir viņa daba.
Offline
azlk
17. Jan 2022, 11:52 #10099

Kopš: 26. Dec 2021

Ziņojumi: 125

Braucu ar:

un beigās tāpat 90% lietotāju nobrauc vēl 100k nemainot ķēdi un pārdod un tad jautājums? nah viņiem būtu bijis jāmaina tā ķēde?

Kaspič, pats labāk bikses nopērc jaunas un apavus pie pirmās nodiluma pazīmes
Offline
uldens1
17. Jan 2022, 12:00 #10100

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16210

Braucu ar:


17 Jan 2022, 10:43:18 @Jurka88 rakstīja:

17 Jan 2022, 10:40:23 @DM-101 rakstīja:

17 Jan 2022, 10:36:37 @Jurka88 rakstīja:
Tāpēc es nopirku e46 benzīnieku/tomātu

A) DPF nav
B) Ķëdes nav jāmaina
C) Kārbai nav nekas jādara


tomaatam nekas nav jaadara??? wtf?


Pagaidām slēdz ideāli, jau gadu braucu 26k
Viņš ātrāk sarūsēs kā tai kārbai kaut kas notiks.
tam tomātam ik pa ~80k jāmaina eļļa,var jau arī braukt laiftaimu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4