Online
Pašreiz BMWPower skatās 181 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Banānrepublika IV
Autors | Ziņojums |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
05 Mar 2016, 23:31:58 kom rakstīja:
Drošības labad 100to reizi jāatkārto - šobrīd LV nav tāda "ceļa nodokļa" - ir "Transportlīdzekļa ekspluatācijas nodoklis", no kura iegūtie līdzekļi nav nekādi saistīt ar ceļu uzlabošanu, bet ir novirzīti kopējā budžetā. Ja esošo ekspluatācijas nodokli rēķina no degvielas, un iegūtie maksājumi tāpat netiek lietoti ceļiem, tad no šādas inicatīvas būtība nav nekādas jēgas.
Ko Tu te dirs. Nodoklis tas taču ceļiem. Kuri driftē, tie maksā. Kas plēš ceļu, tie maksā. Kas nebrauc, nemaksā. Za demokratiju. Elksniņša za prezika. Ura ura ura. Valsti saimnieks proletariats. Žirga golvas nodoklis pie degviela. Piena muca maksa nodoklis. Piens ira darks. Inflacija, evrosojuz tfu Eiropas savieniba būs apspiež, viss kļūst dārgāks. Nost ar evrosojuzu. Nost ar nato. Kiseļova za gubernatora. | Offline | | |
pekinens | | Kopš: 10. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 980
Braucu ar: e30; e87
|
05 Mar 2016, 23:31:58 kom rakstīja:
Drošības labad 100to reizi jāatkārto - šobrīd LV nav tāda "ceļa nodokļa" - ir "Transportlīdzekļa ekspluatācijas nodoklis", no kura iegūtie līdzekļi nav nekādi saistīt ar ceļu uzlabošanu, bet ir novirzīti kopējā budžetā. Ja esošo ekspluatācijas nodokli rēķina no degvielas, un iegūtie maksājumi tāpat netiek lietoti ceļiem, tad no šādas inicatīvas būtība nav nekādas jēgas.
citiem vārdiem sakot:
- šobdrīd maksājam nodokli par to, ka mums pieder automašīna(-s) vienalga braucam vai nebraucam - bet ar ceļu (uz)labošanu tam nav nekāda sakara
- inicatīvas ieviešanas gadījumā (ja nenotiks kautkādas papildus likumdošanas izmaiņas)
lielāku daļu maksās tie, kas brauc vairāk - bet ar ceļu (uz)labošanu tam arvien vēl nebūs nekāda sakara
nožēlojami vai ne? pērc degvielu-samaksā nodokli kopējai kasei, ir mašīna-maksā nodokli kopējai kasei, ir pilnīgi parasts auto uzņēmumam- maksā nodokli kopējam katlam. no visa šitā ceļiem aiziet minimums.. latvija turās tikai auto? un pat nedomā pīpēt savā mašīnā kaut kāda negodīguma sajūta iezogas sirdī klusi.. | Offline | | |
Oldijs | | Kopš: 20. Jun 2012
No: Ainaži
Ziņojumi: 1397
Braucu ar: Igauņu divipieci
|
05 Mar 2016, 23:50:21 pekinens rakstīja:
05 Mar 2016, 23:31:58 kom rakstīja:
Drošības labad 100to reizi jāatkārto - šobrīd LV nav tāda "ceļa nodokļa" - ir "Transportlīdzekļa ekspluatācijas nodoklis", no kura iegūtie līdzekļi nav nekādi saistīt ar ceļu uzlabošanu, bet ir novirzīti kopējā budžetā. Ja esošo ekspluatācijas nodokli rēķina no degvielas, un iegūtie maksājumi tāpat netiek lietoti ceļiem, tad no šādas inicatīvas būtība nav nekādas jēgas.
citiem vārdiem sakot:
- šobdrīd maksājam nodokli par to, ka mums pieder automašīna(-s) vienalga braucam vai nebraucam - bet ar ceļu (uz)labošanu tam nav nekāda sakara
- inicatīvas ieviešanas gadījumā (ja nenotiks kautkādas papildus likumdošanas izmaiņas)
lielāku daļu maksās tie, kas brauc vairāk - bet ar ceļu (uz)labošanu tam arvien vēl nebūs nekāda sakara
nožēlojami vai ne? pērc degvielu-samaksā nodokli kopējai kasei, ir mašīna-maksā nodokli kopējai kasei, ir pilnīgi parasts auto uzņēmumam- maksā nodokli kopējam katlam. no visa šitā ceļiem aiziet minimums.. latvija turās tikai auto? un pat nedomā pīpēt savā mašīnā kaut kāda negodīguma sajūta iezogas sirdī klusi..
tikai tagad?!?
Es jau celu topika plasi rakstiju ko domaju par so.
Mana skatijuma - labak ka pie degvielas tiek likti klat centi, un nav nekada stulba nodokla. Mana gadijuma, izdevigak ir maksat tos centus pie degvielas neka nodokli gadam. Braucu ap 10`000km gada, jeb 1000l, 5centi litram klat = 50eur. Letak neka si briza ~100 nodoklim, no kura jegas ta pat nav. Ja tas nodoklis aizietu kaut kam sakarigam tad varetu domat, bet ja sobrid visi nodokli ta pat iet caur dirsu un viss ir slikti, tad labak rupesos par savu kabatu un atbalstisu visu kas izdevigi man.
p.s. patriots neesmu, zemenes nelasu, bet LV ari vairs neatrodos. Parvacos dazadu apsverumu del, un ipasi nejutu vajadzibu atgriezties, kapec dzivot un lauzt galvu ka "izdzivot" ja var godigi stradajot sava laucina dzivot normali, nemaz ne tik talu no LV. | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11225
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Skaidri zini,ka Tev taa izdevigak? Varbut kadiem produktiem vai pakalpojumiem cena uzkaps,jo tiem kuri,stradajot,norulle loti daudz,jaunais nodoklis sadardzinas izmaksas,lidz ar to kadam produktam var cena nemanami uzkapt. Ar to nemanami pietiek,lai gada laika tie 50 einari aiziet par kaut ko citu piemaksajot.
Tik pat labi,darba devejs nolocis vairak degviela un nepaliks darba nemejam,ko premiju izmaksat.
Vienkarsi apnik jau,ka bez maz vai makroekonomiskas izmainas(Valsts meroga) izverte,izejot no taa,cik izdevigi ir samaksat 50 einari gada laika vai 100 euro csdd pie kases. [ Šo ziņu laboja Locis, 06 Mar 2016, 01:03:09 ] | Offline | | |
Oldijs | | Kopš: 20. Jun 2012
No: Ainaži
Ziņojumi: 1397
Braucu ar: Igauņu divipieci
|
06 Mar 2016, 00:58:53 Locis rakstīja:
Skaidri zini,ka Tev taa izdevigak? Varbut kadiem produktiem vai pakalpojumiem cena uzkaps,jo tiem kuri,stradajot,norulle loti daudz,jaunais nodoklis sadardzinas izmaksas,lidz ar to kadam produktam var cena nemanami uzkapt. Ar to nemanami pietiek,lai gada laika tie 50 einari aiziet par kaut ko citu piemaksajot.
Tik pat labi,darba devejs nolocis vairak degviela un nepaliks darba nemejam,ko premiju izmaksat.
Vienkarsi apnik jau,ka bez maz vai makroekonomiskas izmainas(Valsts meroga) izverte,izejot no taa,cik izdevigi ir samaksat 50 einari gada laika vai 100 euro csdd pie kases.
Sudigs darba devejs ja premijam nauda nesanaks del degvielas sadardzinajuma
+ tas palielinajums uz 100km ja paterins pat ir kosmisks 20l uz 100, bus 1eur, uz 1000km 10eur, uz 10`000 - 100eur. Neviens neved pa vienai piena pakai utml. Un ja tas bus pamats kapec viss peksni paliks dargaks, tad ir pilnigi nepamatots un bezjedzigs, bet pie mums = normali | Offline | | |
kausins | | Kopš: 06. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 337
Braucu ar: BMW
| Uhh, makroekonomisti.. Tai izmaiņai bija jābūt jau no paša sākuma, un izdevīgāk vai nē, bet tas ir godīgāk pret visiem, turklāt, kā redzi, kaimiņu MAKROekonomikā tas strādā bez problēmām. Bet nē, pie mums jau nestrādās ne nolikto atslēgu princips, ne šis.. Te jau kautkāda nolādētā zeme, kur laikam nestrādā nekas no tā, kas strādā civilizētās valstīs.. Bankas beigs kreditēt un no nodokļa pie degvielas, maize maksās 3 eiro.. protams.. situācija, ka pārsvarā stāvošam, teiksim, vasaras auto/pensionāra "dāčas" auto par ekspluatāciju ir jāmaksā tik pat, cik par auto kas gadā nobrauc 30k km, tas gan ir pareizi
Es pat 10 centus piemaksāt būtu gatavs pie litra, ja vien tas aizietu ceļiem, vēlams bez sarunātajiem konkursiem.. bet nu, kamēr paaudze neaizies labākos medību laukos, kardinālas izmaiņas nesagaidīsim.
| Offline | | |
kausins | | Kopš: 06. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 337
Braucu ar: BMW
| p.s. pie 0,10 eur sadārdzinājuma uz litru, 20km dienā braucējs (katru dienu), ar piemēram 8l patēriņu uz 100km, degvielā maksātu par 58 eur vairāk gadā. Un tas ir pie 10 centiem uz litru. Pats vari sarēķināt cik būs pie 3 vai 4 centiem. | Offline | | |
Riho7 | | Kopš: 23. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 1029
Braucu ar:
|
05 Mar 2016, 23:44:27 Laoshi rakstīja:
05 Mar 2016, 23:31:58 kom rakstīja:
Drošības labad 100to reizi jāatkārto - šobrīd LV nav tāda "ceļa nodokļa" - ir "Transportlīdzekļa ekspluatācijas nodoklis", no kura iegūtie līdzekļi nav nekādi saistīt ar ceļu uzlabošanu, bet ir novirzīti kopējā budžetā. Ja esošo ekspluatācijas nodokli rēķina no degvielas, un iegūtie maksājumi tāpat netiek lietoti ceļiem, tad no šādas inicatīvas būtība nav nekādas jēgas.
Ko Tu te dirs. Nodoklis tas taču ceļiem. Kuri driftē, tie maksā. Kas plēš ceļu, tie maksā. Kas nebrauc, nemaksā. Za demokratiju. Elksniņša za prezika. Ura ura ura. Valsti saimnieks proletariats. Žirga golvas nodoklis pie degviela. Piena muca maksa nodoklis. Piens ira darks. Inflacija, evrosojuz tfu Eiropas savieniba būs apspiež, viss kļūst dārgāks. Nost ar evrosojuzu. Nost ar nato. Kiseļova za gubernatora.
Tu tak esi debils. Tiek ierakstiits daudz maz racionals komentars un tu saac smirdeet par vati. Es saprotu ka tava gimene ir no laukiem un ir bijusho abizhoto statusaa padomju laikos un nekur talak pa staveshanu pie stanoka nav vareejusi tikt, jo sliktais krievs apspieda nabadzinus. Nomaini plati beidzot un ja nav ko teikt tad ej pastradaa lietderiigaak buus. | Offline | | |
|
kreilis | | Kopš: 15. Oct 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 399
Braucu ar: muti
| Es nesaprotu,ká var just sápi sirdī pr degvielas cenu svárstību centos.? Nu pohuj ,centi tur vai centu te,kamér eiro neuzmet pa virsu tikmér pohuj. Tápat ká mļed ar savu maisiņu iet uz veikalu ,jo nožīdo 20 centus. Nakuj strádát,ja játaupa. P.s yzreiz atvainojos ,ja kádu aizskáru. P.s.s interneta kaujás nepiedalos,tak što uzreiz atsipás | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11225
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
06 Mar 2016, 01:51:01 Oldijs rakstīja:
06 Mar 2016, 00:58:53 Locis rakstīja:
Skaidri zini,ka Tev taa izdevigak? Varbut kadiem produktiem vai pakalpojumiem cena uzkaps,jo tiem kuri,stradajot,norulle loti daudz,jaunais nodoklis sadardzinas izmaksas,lidz ar to kadam produktam var cena nemanami uzkapt. Ar to nemanami pietiek,lai gada laika tie 50 einari aiziet par kaut ko citu piemaksajot.
Tik pat labi,darba devejs nolocis vairak degviela un nepaliks darba nemejam,ko premiju izmaksat.
Vienkarsi apnik jau,ka bez maz vai makroekonomiskas izmainas(Valsts meroga) izverte,izejot no taa,cik izdevigi ir samaksat 50 einari gada laika vai 100 euro csdd pie kases.
Sudigs darba devejs ja premijam nauda nesanaks del degvielas sadardzinajuma
+ tas palielinajums uz 100km ja paterins pat ir kosmisks 20l uz 100, bus 1eur, uz 1000km 10eur, uz 10`000 - 100eur. Neviens neved pa vienai piena pakai utml. Un ja tas bus pamats kapec viss peksni paliks dargaks, tad ir pilnigi nepamatots un bezjedzigs, bet pie mums = normali
Tu tiešām tālāk par savu vieglo auto nespēj paskatīties?
Loģiski,ja runājam par pakalpojumu vai preču sadārdzināšanos,vispirms tiek runāts par kravas transportu.
Reti kurš nopietns kravas auto nobrauc mazāk par 50k gadā un praktiski neviens neēd zem 25L uz 100km- paņemsim to minimumu ar kuru gadā sanāk samaksāt 625 euro par vienu vienību,tā vietā,lai samaksātu ,piemēram,150 euro. Ja firmai ir tādi
40 auto,tad kopā gadā,tas ir 19000 euro starpība.
Kas tur godīgs,ka tā nauda tāpat neaiziet ceļu remontam? Piedevām, smagie vēl pērk viņetes par 360 euro gadā.
Kādā momentā tie pārmaksātie tūkstoši gadā,var kaut kur citur atmaksāties.
[ Šo ziņu laboja Locis, 06 Mar 2016, 10:40:56 ] | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11225
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
06 Mar 2016, 02:49:54 kausins rakstīja:
Uhh, makroekonomisti.. Tai izmaiņai bija jābūt jau no paša sākuma, un izdevīgāk vai nē, bet tas ir godīgāk pret visiem, turklāt, kā redzi, kaimiņu MAKROekonomikā tas strādā bez problēmām. Bet nē, pie mums jau nestrādās ne nolikto atslēgu princips, ne šis.. Te jau kautkāda nolādētā zeme, kur laikam nestrādā nekas no tā, kas strādā civilizētās valstīs.. Bankas beigs kreditēt un no nodokļa pie degvielas, maize maksās 3 eiro.. protams.. situācija, ka pārsvarā stāvošam, teiksim, vasaras auto/pensionāra "dāčas" auto par ekspluatāciju ir jāmaksā tik pat, cik par auto kas gadā nobrauc 30k km, tas gan ir pareizi
Es pat 10 centus piemaksāt būtu gatavs pie litra, ja vien tas aizietu ceļiem, vēlams bez sarunātajiem konkursiem.. bet nu, kamēr paaudze neaizies labākos medību laukos, kardinālas izmaiņas nesagaidīsim.
Nu ja šī nauda neaiziet ceļiem,tad kāda starpiba,cik brauc? | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11225
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Laikam te nav vērts diskutēt,visi nobrauc ar savu vieglo nožēlojamus 10k gadā un tā tagad ir mēraukla visam. | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Nekunkstiet, kurā vēl normālā valstī tu 18 gados paņemsi 540i, apdrošināsi pa 50e uz triem mēnešiem ieliksi kokā un tev nekas nebūs par to? Ka paklausās kā drošina ārzemēs mati ceļās stāvus. Jeb tie ir tikai sēņotāju stāsti ?
Protams, tos savus 128e es varētu ieguldīt citur, bet tas ir kaut kādi 20e mēnesī.
Es braucu maz, man sirsiņa ietrīsas katru reizi, kad izdzirdu nodokli atcels A ko padomā tas kurš hujārī trīsreiz vairāk kā es ? | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11225
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Es nezinu par autobusiem,bet smagajiem par katru mēnesi ir 40 euro(vai 8 euro dienā) vinejte.
Gadā tas ir 360 euro + csdd tie 100 euro pāri + Auto Transporta direkcijai kādi 80 euro gadā.
Kas Tev nepatīk? Vai vienkārši nevajag runāt par to,ko nezin?
Un kā var nepielekt,ka eksplutācijas nodoklis nav nodeva ceļu uzturēšanai? [ Šo ziņu laboja Locis, 06 Mar 2016, 10:55:56 ] | Offline | | |
funkyasshit | | Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
06 Mar 2016, 10:46:52 edzhaans rakstīja:
Nekunkstiet, kurā vēl normālā valstī tu 18 gados paņemsi 540i, apdrošināsi pa 50e uz triem mēnešiem ieliksi kokā un tev nekas nebūs par to? Ka paklausās kā drošina ārzemēs mati ceļās stāvus. Jeb tie ir tikai sēņotāju stāsti ?
Protams, tos savus 128e es varētu ieguldīt citur, bet tas ir kaut kādi 20e mēnesī.
Es braucu maz, man sirsiņa ietrīsas katru reizi, kad izdzirdu nodokli atcels A ko padomā tas kurš hujārī trīsreiz vairāk kā es ?
Nu ārvalstīs nodokļi ir jebal acīt, cik milzīgi. Ja nemaldos, tad Mk2 ar 1.6TD Dānījā/Nīderlandē ceļa nodoklis bija simtos. Tikai tāpēc, ka vecs un nedraudzīgs videi. | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
06 Mar 2016, 10:51:11 Locis rakstīja:
Es nezinu par autobusiem,bet smagajiem par katru mēnesi ir 40 euro(vai 8 euro dienā) vinejte.
Gadā tas ir 360 euro + csdd tie 100 euro pāri + Auto Transporta direkcijai kādi 80 euro gadā.
Kas Tev nepatīk? Vai vienkārši nevajag runāt par to,ko nezin?
Un kā var nepielekt,ka eksplutācijas nodoklis nav nodeva ceļu uzturēšanai?
ei, ei klausies. Ja nav noslēpums. Arī par to pašu tēmu. Cik nodoklis E36 ar 3.0 ?
| Offline | | |
|
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11225
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Neko nezinu,man 2,5,bet laikam bija kaut kādi 80 euro. Īsti neatceros,jo par 2 gadi maksāju. [ Šo ziņu laboja Locis, 06 Mar 2016, 10:59:17 ] | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
06 Mar 2016, 10:47:41 AB1304 rakstīja:
Man besī tas princips, ka autobusam ir 145eur, fūrei ir 110 eur, bet man 162eur jāmaksā. Bļed nu kā mans 2t vieglais var ceļu bojāt vairāk kā fūre vai autobuss ?
Pričom te ceļi.
Fūres, kravas auto un autobusi ir komerctransports, ar tiem strādā, tāpēc nodoklis mazāks. Privātais transports ir privilēģija. Vari nopirkt auto, vari arī samaksāt. Nevari - ar trolejbusu.
Tikai tagad nevajag stāstīt par lauku onkulīti, kurš ar žiguli cauri purvam kratās pēc bamslīša un viņam žiksis ir dzīvības un nāves jautājums. | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
06 Mar 2016, 10:58:35 Locis rakstīja:
Neko nezinu,man 2,5.
Nu ko dārgie lasītāji, kurā valstī vēl tā var ? | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11225
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Nu pēc Vanosa vāka CSDD darbinieki var nemācēt atšķirt arī ārzmēs
Nu labi,ārzemēs nav CSDD. [ Šo ziņu laboja Locis, 06 Mar 2016, 11:01:55 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|