Online
Pašreiz BMWPower skatās 128 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 3. sērija E90
Autors | Ziņojums |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1839
Braucu ar: E91
|
08 Jul 2021, 16:19:06 @Askolds0_0 rakstīja:
08 Jul 2021, 15:42:45 @Digital rakstīja:
Ar šādu domāšanas stilu tev to auto nevaig!
Chaina piekares detaļas nav dārgas un ir pieejamas, bet vai viņa ir jāliek...
Nu es pieļauju, ka ar manu kolhoza pieeju varbūt nē , bet nu obejktīvi raugoties nav jau arī baaigās izvēles. Pēc 13...14..15 gadiem visas mašinas kļūst par tolmeta draugiem. E46 jau rusē pamatīgi, cerība ka E90 noturēsies kādus 3..4 gadus. Ar aizmugures piedziņu paliek vēl tikai mersis , kuru gan var tikai jaunu vai mazlietotu pirkt. Ir vēl 4x4 subaru vai nemotoru suzuki. Nav jau baigi citu ko izvēlēties.
Tīri intereses pēc, kā tavuprāt auto vecums atceļ visu tā vadības bloku vadības principus/kartes? Ķip iestājas pilngadība un pēkšņi pietiek ar plaķenēm un āmuru, lai visu savestu kārtībā, kā tam jādarbojas? | Offline | | |
Askolds0_0 | | Kopš: 19. Apr 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 60
Braucu ar: E34 M50B25
|
08 Jul 2021, 17:05:10 @Bender rakstīja:
08 Jul 2021, 16:19:06 @Askolds0_0 rakstīja:
08 Jul 2021, 15:42:45 @Digital rakstīja:
Ar šādu domāšanas stilu tev to auto nevaig!
Chaina piekares detaļas nav dārgas un ir pieejamas, bet vai viņa ir jāliek...
Nu es pieļauju, ka ar manu kolhoza pieeju varbūt nē , bet nu obejktīvi raugoties nav jau arī baaigās izvēles. Pēc 13...14..15 gadiem visas mašinas kļūst par tolmeta draugiem. E46 jau rusē pamatīgi, cerība ka E90 noturēsies kādus 3..4 gadus. Ar aizmugures piedziņu paliek vēl tikai mersis , kuru gan var tikai jaunu vai mazlietotu pirkt. Ir vēl 4x4 subaru vai nemotoru suzuki. Nav jau baigi citu ko izvēlēties.
Tīri intereses pēc, kā tavuprāt auto vecums atceļ visu tā vadības bloku vadības principus/kartes? Ķip iestājas pilngadība un pēkšņi pietiek ar plaķenēm un āmuru, lai visu savestu kārtībā, kā tam jādarbojas?
Jā, pilngadība un no premium segmenta kļūst par Getto-Blasteri
Vadības principus nemaina, pirms 30 gadiem mehāniskie sukņi ar skrūgriezi regulējas. Protams, ka 15..20 gadīgs comonrails regulējas jau ar vadību - mēra gaisa daudzumu, cik daudz degvielu špricēt, temperatūra utt. Es to galīgi nepārzinu, bet ticu, ka cilvēki sen jau ir izdomājuši algoritmu/programmu, kā vairāk gaisa sapūst iekšā , kā vairāk degvielu špricēt, kā atbrīvoties no liekām pretestībām. Kas attiecas uz piekari un bleķiem, tad tur tas pats "flaķenes-āmurs" princips saglabājas , kas bija pirms 30 gadiem.
Bet vispār gribēju dzirdēt atsauksmes un ieteikumus getto blāstera iegādei. [ Šo ziņu laboja Askolds0_0, 08 Jul 2021, 17:35:56 ] | Offline | | |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1839
Braucu ar: E91
| Lai nesanāk pārsteigums, bet E sērijai tu pat bremžu uzlikas bez kompja nevari pareizi nomainīt... | Offline | | |
Askolds0_0 | | Kopš: 19. Apr 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 60
Braucu ar: E34 M50B25
|
08 Jul 2021, 19:00:19 @Bender rakstīja:
Lai nesanāk pārsteigums, bet E sērijai tu pat bremžu uzlikas bez kompja nevari pareizi nomainīt...
Nejauc ar F sēriju ? E21/E30/E36 toč nekā tāda nav. Bet nu tur jau pieslēdzas ar Aliexpress brīnumu un primitīvās apkopes - eļļa, bremžu šķidrums, kluči, dzesēšanas šķidrums, filtri utt. Var pats veikt. Tās mašīnas gana populāras Latvijā – viens no populārākajiem BMW modeļiem , ja skatās pēc skaita, kas reģistrētas. Ja jau vidējais Latvietis braukā, tad nav nekāda mega katastrofa. | Offline | | |
Digital | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
| Varu teikt, ka tu izdari ļoti daudz nepareizus pieņēmumus, lai neteiktu, ka pilnīgi stulbus. | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
|
08 Jul 2021, 21:21:43 @Askolds0_0 rakstīja:
08 Jul 2021, 19:00:19 @Bender rakstīja:
Lai nesanāk pārsteigums, bet E sērijai tu pat bremžu uzlikas bez kompja nevari pareizi nomainīt...
Nejauc ar F sēriju ? E21/E30/E36 toč nekā tāda nav. Bet nu tur jau pieslēdzas ar Aliexpress brīnumu un primitīvās apkopes - eļļa, bremžu šķidrums, kluči, dzesēšanas šķidrums, filtri utt. Var pats veikt. Tās mašīnas gana populāras Latvijā – viens no populārākajiem BMW modeļiem , ja skatās pēc skaita, kas reģistrētas. Ja jau vidējais Latvietis braukā, tad nav nekāda mega katastrofa.
A varbūt labāk visu mašīnu Aliexpress paskatīties? kas zin varbūt tur pa 3,52 piedāvā?
P.S puis tu esi tālu no reālās dzīves... | Offline | | |
Askolds0_0 | | Kopš: 19. Apr 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 60
Braucu ar: E34 M50B25
| Es piekrītu, ka izdaru vairākus aplamus apgalvojumus – man nav pieredzes ar E90x. Bet visu mūžu jau nevar braukt ar E34/E36. 2 gadus atpakaļ, pirms iekļuva avārijā, kādu laiku pabraukāju ar E46 – nevisai labā stāvoklī. Ik gadu nobraucu 60-70t.km (dzīvoju ģervņā un braukāju uz Rīgu) un tās mašinās ir visu laiku kaut kas jālabo – vai nu jāmetina/jāpiekrāso vai kaut kas aiz vecuma izbeidzas – E46 ar M47 110kw bija tā pati problēma (lai gan objektīvi nevaru komentēt jo daži mēneši neskaitās pieredze). Nezinu vai vecums vai kas, bet nu gribas kādu laiku pabraukt normāli – ka nav braucot baigi jāstreso, ka kaut kādus sūdiņš aizies pa pieskari. Pieļauju, ka E87 , E60x un E90x ir visi vienā maisā liekami – no uzturēšanas viedokļa, taču ir naiva cerībā, ka varēs kādus 3 gadus nobraukt kaut cik cilvēcīgi. Varbūt vēl kāds pēdējo gadu E46 ir opcija, bet nez, liekas jau grūti atrast gana labu eksemplāru – kas pēc pirmās vai otrās ziemas neizmestos ar Ruslanu. Protams ir izcili eksemplāri, bet tie tad lai arī tadi paliek, neviss es ar saviem instrumentiem un krāsas spaiņiem viņu nopišu 2-3 gādu laikā. Vairāk sliecos uz E90x, bet varbūt ir taisnība, ka tehnoloģiski ir milzīgs lēciens starp E46 un E90x un uzturēšana ir x2...x3 dārgāka/sarežģītāka. Uz priekšpiedziņas auto neesmu gatavs pāriet – dzīvojam tomēr vienreiz un pārāk daudz laika pavadu tajā bleķa kastē. M47/N47 dzīnējs noteikti būs pamatīgāks ietaupījums uz degvielas izmaksām salīdzinot ar M50B25. Bet nu baida, ka reali jau tirgū tās mašīnas ir vai nu ar 400...500k nobraukumu (ir varbūt , kas dzītas pa pilsētu -nobraukums mazāks) un tur sākotnēji tā pat jāinvestē motora remontā – šālēs, gredzenos, eļļas sūknis, sprauslas utt. M57 tomēr lielāks resurss , bet nu grūtāk tādu atrast. Cerēju uz kādiem padomiem/pieredzi, kurā virzienā skatīties – tik vecu auto noteikti daudzi ir lietojuši un vajadzētu būt pilnvērtīgām atsauksmēm. | Offline | | |
Digital | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
| Ja runājam par uzturēšanu:
e60/60 ir manāmi dārgās/komplicētāks uzturēšanā par e9x/e87.
e6x atrast pērkamu ir manlieks neiespējamā misija, visi ir 500+ un vēl katrs tiktokeris ar viņu brauc un mīl santīmu maximāli.
Par noskrējienu... Nu 300k ir jārēķinās, kā minimums visieme, kas vēl nav tik traģiski, ja auto ir no DE vai tml. Tiko tam izgāju cauri. Lielā apkope nostājās ~1k materiālos, lai to auto varētu explutēt tālāk.( tas ir pie nosacījuma, ka remontējam kā vajag, nevis kko amputējot).
e87 vispār var ieķert pa diezgan labiem cipariem un nav slikts auto, tikai ar aprikojumu pašvaki.
Un vēl, tas ir BMW, tev jābūt gatavam gada laikā vismaz 500eur ielikt, pie nosacījuma, ka esu uztaisijis normalu apkopi pie pirkšanas. | Offline | | |
|
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
| nevar salīdzināt E34/E36 ar E90... Tie laiki, kad varēji nopirkt auto ar 350K nobraukumu un laimīgi vizināties līdz 900K kamēr sapūst ir beigušies un nekad neatgriezīsies...
Salīdzināt šajos auto nav praktiski ko - viss ir savādāks.
| Offline | | |
chaboska | | Kopš: 22. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1328
Braucu ar: E91
| Ņem prefl e91 2.0d ar M47 motoru, būs tev ietilpīgums, kkāds komforts un ekonomija. | Offline | | |
kere8 | | Kopš: 19. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 542
Braucu ar: vecu behu
| Cik mekleju tad tik e 87 varej atrast zem 300k jo maza pilsētas mašinite un tad arī braukt mazak, bet ja starta apkope vismaz 500e,sikumos un tas bij m 47, sievai patik | Offline | | |
yanjux | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4874
Braucu ar: mīkstu jumtu
|
09 Jul 2021, 14:16:13 @chaboska rakstīja:
Ņem prefl e91 2.0d ar M47 motoru, būs tev ietilpīgums, kkāds komforts un ekonomija.
Lai būtu pieklājīgs, teikšu ka Tu esi tikpisks stereotipu upuris.
šobrīt M47 ir nopistāks par līdz ručkai nopistu n47, jo visi domā ka m47 ir atslēga uz saulainu dzīvi un nekas nav jāmaina.
Tas ir vasja teica pirms diviem gadiem stereotips.
Visi kas kaut ko tādu piemin automātiski tiek ierindoti pie "brauc citur" klientiem. | Offline | | |
yanjux | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4874
Braucu ar: mīkstu jumtu
| Didzi, kas attiecas uz Tevi.
1. Tavas izmaksas būtiski palielina xd variants
2. Tu esi ļoti iesprindzis un maini lietas, kuras tiktokeris pat nevarētu izdomāt ka tam auto eksistē
3. pat uz visa tā fona Tu tiec lēti cauri, jo Tev ir čomi kas skrūvē un detaļas par pašizmaksu.
Realitātē tas e9x ir prasts dzelzis ar elementāri maināmām detaļām. Līdz brīdim kad kāds viņu nopisis līdz kliņķim - jo šis modelis tak uzticams, nekas nav jāmaina.
tad sākas interesantā daļa.
Un arī nekas. Viss maināms.
Salīdzinot ar e46 kas pūst no visiem galiem - vispār sīkumi. | Offline | | |
yanjux | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4874
Braucu ar: mīkstu jumtu
| Bet, protams, tas viss atduras pret dauņiem kam DpF, EGR ir tikai liekas lietas, kā arī pret tādiem dauņiem kas pat nesaprot ko tās lietas dara un raksta powerā ka viņam no tā kārba raustās.
Un tad pis savus valriekstus visos caurumos. Un vēl sadusmojas ka kāds uzraksta ka viņš ir lohs | Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4937
Braucu ar: cieņu
| Es pareizi saprotu, ka piemēram šī detaļa būs vienāda gan uz 3' E90 (02/2004 — 09/2008 ), gan uz 3' F30 LCI (09/2014 — 10/2018 ), 5' E60 (12/2001 — 12/2009), 6' F13 (03/2010 — 02/2015) utt. takā nav starpības no kāda modeļa paņemt lietotu Nedaudz tomēr mulsina lielā modeļu un gadu atšķirība
https://www.realoem.com/bmw/enUS/part?id=VB11-E...mp;q=51217202143 | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
|
12 Jul 2021, 09:34:24 @Mikels rakstīja:
Es pareizi saprotu, ka piemēram šī detaļa būs vienāda gan uz 3' E90 (02/2004 — 09/2008 ), gan uz 3' F30 LCI (09/2014 — 10/2018 ), 5' E60 (12/2001 — 12/2009), 6' F13 (03/2010 — 02/2015) utt. takā nav starpības no kāda modeļa paņemt lietotu Nedaudz tomēr mulsina lielā modeļu un gadu atšķirība
https://www.realoem.com/bmw/enUS/part?id=VB11-E...mp;q=51217202143
ja nummurs vienāds - detaļa vienāda...
P.S labāk uz jaunu skaties - jo lietota tev jau ir... | Offline | | |
|
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
| Spriežot pēc detaļas numura, izklausās pēc zināmās problēmas ar centrālo atslēgas drošinātāja pārdegšaanu?
| Online | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4937
Braucu ar: cieņu
|
12 Jul 2021, 11:03:35 @josi rakstīja:
Spriežot pēc detaļas numura, izklausās pēc zināmās problēmas ar centrālo atslēgas drošinātāja pārdegšaanu?
Drošinatājam viss ok, salūza pati kājiņa un zobrati iekšā slēdzenē, paņēmu jaunu, bet aftermarket slēdzeni, ko nevienam neiesaku darīt Kā iestājās auksts laiks ziemā tiek mesti paziņojumi par to, ka durvis nav ciet, gaisma salonā mirgo un bieži pati slēdzene iesalst, ka durvis nevar aiztaisīt Tākā, ja maina, tad tikai un vienīgi uz jaunu vai lietotu oem [ Šo ziņu laboja Mikels, 12 Jul 2021, 11:12:05 ] | Offline | | |
mobbfigga
| | Kopš: 07. Dec 2010
Ziņojumi: 864
Braucu ar: E36
|
12 Jul 2021, 09:34:24 @Mikels rakstīja:
Es pareizi saprotu, ka piemēram šī detaļa būs vienāda gan uz 3' E90 (02/2004 — 09/2008 ), gan uz 3' F30 LCI (09/2014 — 10/2018 ), 5' E60 (12/2001 — 12/2009), 6' F13 (03/2010 — 02/2015) utt. takā nav starpības no kāda modeļa paņemt lietotu Nedaudz tomēr mulsina lielā modeļu un gadu atšķirība
https://www.realoem.com/bmw/enUS/part?id=VB11-E...mp;q=51217202143
pareizi, tur tik dizains tai sledzei atsciras | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
| Jaunu OEM priekšas slēdzeņu komplektu vajag sūtīt ar kodu 51217263086.
| Online | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|