Online

Pašreiz BMWPower skatās 116 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
Kaross
29. Jun 2021, 09:07 #10041

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Vēl labāk. Tev ir detaļas numurs. Atver realoem un paskaties.
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=V...0721#13627806254
Tālāk atver kapotu un paskaties. Es pat nezinu ko tur vēl sīkāk stāstīt.


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
sys9291
29. Jun 2021, 09:54 #10042

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


28 Jun 2021, 23:21:32 @Kaross rakstīja:
Kurš temperaturas sensors? Parasti ir divi. Vienam vieglak no augsas, citam no apakšas. Dzinējs nav norādīts, modelis nav norādīts. Varbūt vienkārši aizdzen uz servisu to auto?

ir kam ir viens...
Offline
yanjux
29. Jun 2021, 10:00 #10043

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4874

Braucu ar: mīkstu jumtu

Beidziet mānīt cilvēku, uz veca m47 nekas tur ārā neskrūvēsies. Droši vari ņemt to dpf nost no auto un tad mēģināt izskrūvēt, maz ticams ka nāks vienā gabalā.
Offline
Askolds0_0
08. Jul 2021, 12:03 #10044

Kopš: 19. Apr 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 60

Braucu ar: E34 M50B25

Ir doma iegādaties mūsdienīgāku ikdienas dibena pārvietojamo, saglabājot gan vecos ieradumus - ciets, manuāls , realītivi vienkāŗš, viegls un manervēt spējīgs un protams tādu ko var kā konstroktoru ķibināt. Tā kā E91 jau ir kļuvis par 15+ gadu vecu brīnumu , ganjau derēs. Sakumā ar kaut kādu M47 vai arī paveicas, kaut kas sakarīgāks ar gāzi. E87 liekas par mazu un E61 jau par smagu.

Varbūt ir kādi ieteikumi, ko skatīties, kam pievērst uzmanību - galīgi nav bijusi nekāda darīšana ar E90/91
Offline
sys9291
08. Jul 2021, 12:20 #10045

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


08 Jul 2021, 12:03:28 @Askolds0_0 rakstīja:
Ir doma iegādaties mūsdienīgāku ikdienas dibena pārvietojamo, saglabājot gan vecos ieradumus - ciets, manuāls , realītivi vienkāŗš, viegls un manervēt spējīgs un protams tādu ko var kā konstroktoru ķibināt. Tā kā E91 jau ir kļuvis par 15+ gadu vecu brīnumu , ganjau derēs. Sakumā ar kaut kādu M47 vai arī paveicas, kaut kas sakarīgāks ar gāzi. E87 liekas par mazu un E61 jau par smagu.

Varbūt ir kādi ieteikumi, ko skatīties, kam pievērst uzmanību - galīgi nav bijusi nekāda darīšana ar E90/91

E90 un gāze vari aizmirst uzreiz!
Kapēc M47? a kapēc ne N47 un ķēdes maiņa? tomēr būs jaunāks auto ar jaunāku tehnoloģiju un baudāmāku rezultātu... vienīgi pie iegādes cenas uzreiz jāpieskaita ķēdes maiņas cena...
Vēl jāsatās, lai DPF būtu iekšā - tas norādīs uz to, ka auto ir kopts un atbilstoši uzturēts, pretstatā devīzei - kastrējam visu, kas nestrādā...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 08 Jul 2021, 12:22:12 ]

Offline
Askolds0_0
08. Jul 2021, 12:48 #10046

Kopš: 19. Apr 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 60

Braucu ar: E34 M50B25


08 Jul 2021, 12:20:53 @sys9291 rakstīja:

08 Jul 2021, 12:03:28 @Askolds0_0 rakstīja:
Ir doma iegādaties mūsdienīgāku ikdienas dibena pārvietojamo, saglabājot gan vecos ieradumus - ciets, manuāls , realītivi vienkāŗš, viegls un manervēt spējīgs un protams tādu ko var kā konstroktoru ķibināt. Tā kā E91 jau ir kļuvis par 15+ gadu vecu brīnumu , ganjau derēs. Sakumā ar kaut kādu M47 vai arī paveicas, kaut kas sakarīgāks ar gāzi. E87 liekas par mazu un E61 jau par smagu.

Varbūt ir kādi ieteikumi, ko skatīties, kam pievērst uzmanību - galīgi nav bijusi nekāda darīšana ar E90/91

E90 un gāze vari aizmirst uzreiz!
Kapēc M47? a kapēc ne N47 un ķēdes maiņa? tomēr būs jaunāks auto ar jaunāku tehnoloģiju un baudāmāku rezultātu... vienīgi pie iegādes cenas uzreiz jāpieskaita ķēdes maiņas cena...
Vēl jāsatās, lai DPF būtu iekšā - tas norādīs uz to, ka auto ir kopts un atbilstoši uzturēts, pretstatā devīzei - kastrējam visu, kas nestrādā...


Comonraila M47 mētājās garāža un nebija nemaz tik traki. N47 ja neskaita to ķēdes nebūšanu, ir labāks ? Un vēl gribējās zem 2009 gada, kad var visu lieko aiz turbīnes aizvākt prom (DPF, liekie izpūtēja bundunļi un citu brīnumi).
Offline
sys9291
08. Jul 2021, 12:53 #10047

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


08 Jul 2021, 12:48:40 @Askolds0_0 rakstīja:

08 Jul 2021, 12:20:53 @sys9291 rakstīja:

08 Jul 2021, 12:03:28 @Askolds0_0 rakstīja:
Ir doma iegādaties mūsdienīgāku ikdienas dibena pārvietojamo, saglabājot gan vecos ieradumus - ciets, manuāls , realītivi vienkāŗš, viegls un manervēt spējīgs un protams tādu ko var kā konstroktoru ķibināt. Tā kā E91 jau ir kļuvis par 15+ gadu vecu brīnumu , ganjau derēs. Sakumā ar kaut kādu M47 vai arī paveicas, kaut kas sakarīgāks ar gāzi. E87 liekas par mazu un E61 jau par smagu.

Varbūt ir kādi ieteikumi, ko skatīties, kam pievērst uzmanību - galīgi nav bijusi nekāda darīšana ar E90/91

E90 un gāze vari aizmirst uzreiz!
Kapēc M47? a kapēc ne N47 un ķēdes maiņa? tomēr būs jaunāks auto ar jaunāku tehnoloģiju un baudāmāku rezultātu... vienīgi pie iegādes cenas uzreiz jāpieskaita ķēdes maiņas cena...
Vēl jāsatās, lai DPF būtu iekšā - tas norādīs uz to, ka auto ir kopts un atbilstoši uzturēts, pretstatā devīzei - kastrējam visu, kas nestrādā...


Comonraila M47 mētājās garāža un nebija nemaz tik traki. N47 ja neskaita to ķēdes nebūšanu, ir labāks ? Un vēl gribējās zem 2009 gada, kad var visu lieko aiz turbīnes aizvākt prom (DPF, liekie izpūtēja bundunļi un citu brīnumi).

vēlu veiksmi kastrēšanas darbos...
Offline
Askolds0_0
08. Jul 2021, 13:02 #10048

Kopš: 19. Apr 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 60

Braucu ar: E34 M50B25


08 Jul 2021, 12:53:54 @sys9291 rakstīja:

08 Jul 2021, 12:48:40 @Askolds0_0 rakstīja:

08 Jul 2021, 12:20:53 @sys9291 rakstīja:

08 Jul 2021, 12:03:28 @Askolds0_0 rakstīja:
Ir doma iegādaties mūsdienīgāku ikdienas dibena pārvietojamo, saglabājot gan vecos ieradumus - ciets, manuāls , realītivi vienkāŗš, viegls un manervēt spējīgs un protams tādu ko var kā konstroktoru ķibināt. Tā kā E91 jau ir kļuvis par 15+ gadu vecu brīnumu , ganjau derēs. Sakumā ar kaut kādu M47 vai arī paveicas, kaut kas sakarīgāks ar gāzi. E87 liekas par mazu un E61 jau par smagu.

Varbūt ir kādi ieteikumi, ko skatīties, kam pievērst uzmanību - galīgi nav bijusi nekāda darīšana ar E90/91

E90 un gāze vari aizmirst uzreiz!
Kapēc M47? a kapēc ne N47 un ķēdes maiņa? tomēr būs jaunāks auto ar jaunāku tehnoloģiju un baudāmāku rezultātu... vienīgi pie iegādes cenas uzreiz jāpieskaita ķēdes maiņas cena...
Vēl jāsatās, lai DPF būtu iekšā - tas norādīs uz to, ka auto ir kopts un atbilstoši uzturēts, pretstatā devīzei - kastrējam visu, kas nestrādā...


Comonraila M47 mētājās garāža un nebija nemaz tik traki. N47 ja neskaita to ķēdes nebūšanu, ir labāks ? Un vēl gribējās zem 2009 gada, kad var visu lieko aiz turbīnes aizvākt prom (DPF, liekie izpūtēja bundunļi un citu brīnumi).

vēlu veiksmi kastrēšanas darbos...


DPF un citi brinumi būs jau tā pat jāņem ārā - citādi jau tur daudz degvielu gāžot iekšā un lielāku spiedienu turot , tas brīnums izkusīs/ nobeigsies. Ganjau ka čipo , tur atkoduši sen visu kā pareizāk noņemt lieko.
Offline
CAPSLOCK
08. Jul 2021, 13:13 #10049

Kopš: 17. Oct 2016

Ziņojumi: 878

Braucu ar:

Lieko...hahha blet
Offline
mrc
08. Jul 2021, 14:15 #10050

Kopš: 04. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1220

Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti


08 Jul 2021, 13:02:08 @Askolds0_0 rakstīja:

08 Jul 2021, 12:53:54 @sys9291 rakstīja:

08 Jul 2021, 12:48:40 @Askolds0_0 rakstīja:

08 Jul 2021, 12:20:53 @sys9291 rakstīja:

08 Jul 2021, 12:03:28 @Askolds0_0 rakstīja:
Ir doma iegādaties mūsdienīgāku ikdienas dibena pārvietojamo, saglabājot gan vecos ieradumus - ciets, manuāls , realītivi vienkāŗš, viegls un manervēt spējīgs un protams tādu ko var kā konstroktoru ķibināt. Tā kā E91 jau ir kļuvis par 15+ gadu vecu brīnumu , ganjau derēs. Sakumā ar kaut kādu M47 vai arī paveicas, kaut kas sakarīgāks ar gāzi. E87 liekas par mazu un E61 jau par smagu.

Varbūt ir kādi ieteikumi, ko skatīties, kam pievērst uzmanību - galīgi nav bijusi nekāda darīšana ar E90/91

E90 un gāze vari aizmirst uzreiz!
Kapēc M47? a kapēc ne N47 un ķēdes maiņa? tomēr būs jaunāks auto ar jaunāku tehnoloģiju un baudāmāku rezultātu... vienīgi pie iegādes cenas uzreiz jāpieskaita ķēdes maiņas cena...
Vēl jāsatās, lai DPF būtu iekšā - tas norādīs uz to, ka auto ir kopts un atbilstoši uzturēts, pretstatā devīzei - kastrējam visu, kas nestrādā...


Comonraila M47 mētājās garāža un nebija nemaz tik traki. N47 ja neskaita to ķēdes nebūšanu, ir labāks ? Un vēl gribējās zem 2009 gada, kad var visu lieko aiz turbīnes aizvākt prom (DPF, liekie izpūtēja bundunļi un citu brīnumi).

vēlu veiksmi kastrēšanas darbos...


DPF un citi brinumi būs jau tā pat jāņem ārā - citādi jau tur daudz degvielu gāžot iekšā un lielāku spiedienu turot , tas brīnums izkusīs/ nobeigsies. Ganjau ka čipo , tur atkoduši sen visu kā pareizāk noņemt lieko.


tev piemērotākais būs tas verķis, kas avatarā, tur toč nav pārāk daudz lieku detaļu
Offline
Askolds0_0
08. Jul 2021, 14:35 #10051

Kopš: 19. Apr 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 60

Braucu ar: E34 M50B25


08 Jul 2021, 14:15:59 @mrc rakstīja:

08 Jul 2021, 13:02:08 @Askolds0_0 rakstīja:

08 Jul 2021, 12:53:54 @sys9291 rakstīja:

08 Jul 2021, 12:48:40 @Askolds0_0 rakstīja:

08 Jul 2021, 12:20:53 @sys9291 rakstīja:

08 Jul 2021, 12:03:28 @Askolds0_0 rakstīja:
Ir doma iegādaties mūsdienīgāku ikdienas dibena pārvietojamo, saglabājot gan vecos ieradumus - ciets, manuāls , realītivi vienkāŗš, viegls un manervēt spējīgs un protams tādu ko var kā konstroktoru ķibināt. Tā kā E91 jau ir kļuvis par 15+ gadu vecu brīnumu , ganjau derēs. Sakumā ar kaut kādu M47 vai arī paveicas, kaut kas sakarīgāks ar gāzi. E87 liekas par mazu un E61 jau par smagu.

Varbūt ir kādi ieteikumi, ko skatīties, kam pievērst uzmanību - galīgi nav bijusi nekāda darīšana ar E90/91

E90 un gāze vari aizmirst uzreiz!
Kapēc M47? a kapēc ne N47 un ķēdes maiņa? tomēr būs jaunāks auto ar jaunāku tehnoloģiju un baudāmāku rezultātu... vienīgi pie iegādes cenas uzreiz jāpieskaita ķēdes maiņas cena...
Vēl jāsatās, lai DPF būtu iekšā - tas norādīs uz to, ka auto ir kopts un atbilstoši uzturēts, pretstatā devīzei - kastrējam visu, kas nestrādā...


Comonraila M47 mētājās garāža un nebija nemaz tik traki. N47 ja neskaita to ķēdes nebūšanu, ir labāks ? Un vēl gribējās zem 2009 gada, kad var visu lieko aiz turbīnes aizvākt prom (DPF, liekie izpūtēja bundunļi un citu brīnumi).

vēlu veiksmi kastrēšanas darbos...


DPF un citi brinumi būs jau tā pat jāņem ārā - citādi jau tur daudz degvielu gāžot iekšā un lielāku spiedienu turot , tas brīnums izkusīs/ nobeigsies. Ganjau ka čipo , tur atkoduši sen visu kā pareizāk noņemt lieko.


tev piemērotākais būs tas verķis, kas avatarā, tur toč nav pārāk daudz lieku detaļu


Ja neskaita filazofiju par V8, tad pārejias ir - vissslikiti.lv

bet par tēmu, tad līdz 2009 gadam, atgāzes var iziet arī ar vidēji sadilušu belarusu , pēc tam gan obligāti vajag to DPF vai vismaz tā lai nemana , ka izņemts. Tā pat priekš apskates vajag vismaz vienu bunduli. Attiecīgi, gan DPF gan pārjeias ir lieks - rada lielāku pretestību un papildus svars jāvazā līdzi. Prespiedienu un troksni līdz pieļaujamam limenim tā pat noēdīs turbīna. Es nepārzinu E90 uzbūvi, varbūt priekš vadības tur vajag atstāt kādu spiediena/temperatūras/atgāzes sensoru. Mašinai tomēr jau +/- gadi un tur sen pāri 400..500 tūkstošiem, nekas labs tur tā pat nevar būt ar to DPF. Es nezinu vai kāds te LV profesionāli viņus tīra un apkopj (izmazgā ultrskaņā, izcepina, izpūš, nomēra pretestības utt.) .
Offline
Solihull
08. Jul 2021, 14:40 #10052

Kopš: 29. Jun 2020

Ziņojumi: 347

Braucu ar: bonatti grey

Es nezinu vai kāds te LV profesionāli viņus tīra un apkopj (izmazgā ultrskaņā, izcepina, izpūš, nomēra pretestības utt.) .


Jauns dpf m47 2.0 dizelim 250e bez atlaidem, plaukta cena. Tavuprat tas ko uzskaitiji bus letak un jedzigak vecam un aizdirstam?
Offline
chaboska
08. Jul 2021, 14:43 #10053

Kopš: 22. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1328

Braucu ar: E91


08 Jul 2021, 14:40:03 @Solihull rakstīja:
Es nezinu vai kāds te LV profesionāli viņus tīra un apkopj (izmazgā ultrskaņā, izcepina, izpūš, nomēra pretestības utt.) .

Jauns dpf m47 2.0 dizelim 250e bez atlaidem, plaukta cena. Tavuprat tas ko uzskaitiji bus letak un jedzigak vecam un aizdirstam?

Tad cik ilgam laikam? Mēnesim?

[ Šo ziņu laboja chaboska, 08 Jul 2021, 14:43:47 ]

Offline
Bender
08. Jul 2021, 14:43 #10054

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1839

Braucu ar: E91


08 Jul 2021, 14:35:28 @Askolds0_0 rakstīja:

Tu no kuras mucas esi izkāpis, cienījamais?
Nav pa kabatai tev tas E90 pagaidām. Sagaidi, kad Tolmeta mūžs šiem pienāks, tad atgriezies pie šīs idejas par iegādi.
Ja 500€ par jaunu DPF N47 ir budžeta klupšanas akmens, tad par pārējām pozīcijām labāk nerunāt...

[ Šo ziņu laboja Bender, 08 Jul 2021, 14:45:01 ]

Offline
Solihull
08. Jul 2021, 14:50 #10055

Kopš: 29. Jun 2020

Ziņojumi: 347

Braucu ar: bonatti grey


08 Jul 2021, 14:43:09 @chaboska rakstīja:

08 Jul 2021, 14:40:03 @Solihull rakstīja:
Es nezinu vai kāds te LV profesionāli viņus tīra un apkopj (izmazgā ultrskaņā, izcepina, izpūš, nomēra pretestības utt.) .

Jauns dpf m47 2.0 dizelim 250e bez atlaidem, plaukta cena. Tavuprat tas ko uzskaitiji bus letak un jedzigak vecam un aizdirstam?

Tad cik ilgam laikam? Mēnesim?


Parspileti. Protams nebus ka OEM, bet to var teikt par jebkuru ne-OEM detalu.
Offline
Askolds0_0
08. Jul 2021, 15:01 #10056

Kopš: 19. Apr 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 60

Braucu ar: E34 M50B25


08 Jul 2021, 14:50:52 @Solihull rakstīja:

08 Jul 2021, 14:43:09 @chaboska rakstīja:

08 Jul 2021, 14:40:03 @Solihull rakstīja:
Es nezinu vai kāds te LV profesionāli viņus tīra un apkopj (izmazgā ultrskaņā, izcepina, izpūš, nomēra pretestības utt.) .

Jauns dpf m47 2.0 dizelim 250e bez atlaidem, plaukta cena. Tavuprat tas ko uzskaitiji bus letak un jedzigak vecam un aizdirstam?

Tad cik ilgam laikam? Mēnesim?


Parspileti. Protams nebus ka OEM, bet to var teikt par jebkuru ne-OEM detalu.


Nepiekrītu. Tas nav gluži kā ar kaut kādiem dzelžiem. Plika keramika varētu 250 EUR pašam ražotajam maksāt, nemaz nerūnājot par platīnu un parējo. Jā ir ķīnas keramika ar zemas kvalitātes sastāvu, kas varbūt pie mēranām temperatūram turas kopā. Bet tiklīdz sāc pūst iekšā gaisu tajā motorā un smidzina mazliet vairāk gaisa (temperatūra izplūdes gāzem būtiski aug) - neticu ka ilgtermiņā jebkāds DPF strādā , bez nopietnākas pārbūves . Bez tam DPF ir diezgan augsts pretspiediens jau tā pat. Ja likums viņu neprasa - tad priekš kam man viņu vajag.

[ Šo ziņu laboja Askolds0_0, 08 Jul 2021, 15:02:38 ]

Offline
Digital
08. Jul 2021, 15:12 #10057

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību

Par analogajiem DPF un DPF, saremontēt to miskasti sākumā vaig un tad var likt vai tīrit to filtru! 90% tas filtrs nosprāgst dēļ auto defekta, nevis fiziska nolietojuma.

Analogiem, nujau vairākiem ir salikti un pašam arī, jau gadu brauc, parametri normas robežās. Un tas ir DPF robežā līdz 300eur.

Ja tas šķiet dārgi, tad nav ko pirkt tādu auto.

Un vēl, ja tik ļoti vajag, auto var nočipot arī visu neamputējot.
Offline
Askolds0_0
08. Jul 2021, 15:28 #10058

Kopš: 19. Apr 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 60

Braucu ar: E34 M50B25


08 Jul 2021, 15:12:20 @Digital rakstīja:
Par analogajiem DPF un DPF, saremontēt to miskasti sākumā vaig un tad var likt vai tīrit to filtru! 90% tas filtrs nosprāgst dēļ auto defekta, nevis fiziska nolietojuma.

Analogiem, nujau vairākiem ir salikti un pašam arī, jau gadu brauc, parametri normas robežās. Un tas ir DPF robežā līdz 300eur.

Ja tas šķiet dārgi, tad nav ko pirkt tādu auto.

Un vēl, ja tik ļoti vajag, auto var nočipot arī visu neamputējot.


Man jau vēl nav nopirkta tā miskaste, gribēju dzirdēt atsauksmes vispār - kas plīst nost regulāri, kas jāmaina, kam jāpievērš uzmanība utt. Un vai detaļas līdzīgi kā E36/E46 normāli pieejamas LSD un coilas pa 10 eur gab. (pārspīlēti, bet idejiski) un tamlīdzīgi
Offline
Digital
08. Jul 2021, 15:42 #10059

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību

Ar šādu domāšanas stilu tev to auto nevaig!

Chaina piekares detaļas nav dārgas un ir pieejamas, bet vai viņa ir jāliek...
Offline
Askolds0_0
08. Jul 2021, 16:19 #10060

Kopš: 19. Apr 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 60

Braucu ar: E34 M50B25


08 Jul 2021, 15:42:45 @Digital rakstīja:
Ar šādu domāšanas stilu tev to auto nevaig!

Chaina piekares detaļas nav dārgas un ir pieejamas, bet vai viņa ir jāliek...


Nu es pieļauju, ka ar manu kolhoza pieeju varbūt nē , bet nu obejktīvi raugoties nav jau arī baaigās izvēles. Pēc 13...14..15 gadiem visas mašinas kļūst par tolmeta draugiem. E46 jau rusē pamatīgi, cerība ka E90 noturēsies kādus 3..4 gadus. Ar aizmugures piedziņu paliek vēl tikai mersis , kuru gan var tikai jaunu vai mazlietotu pirkt. Ir vēl 4x4 subaru vai nemotoru suzuki. Nav jau baigi citu ko izvēlēties.

[ Šo ziņu laboja Askolds0_0, 08 Jul 2021, 16:19:46 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo