Online
Pašreiz BMWPower skatās 173 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto gāze
Autors | Ziņojums |
BMW-Valcha | | Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
| varu piedāvāt Elpigaz stella 6 cyl ar jauniem valtekiem un mazlietotu 53l ārējo balonu. | Offline | | |
3AKOH | | Kopš: 27. May 2008
Ziņojumi: 1673
Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777
|
23 Sep 2013, 19:30:22 artursz rakstīja:
kkāds psc kantoris, 750Ls bet nācies saskarties, tad daudzi appisēju kantori izmanto taktiku "Tev īpašs dzinējs, neiesaku likt lētāko variantu", kas bieži vien nav tas sliktākais..
Man nav tehniskas izglitibas, bet salidzinot ar BMW un MB, Hondai motors un elektronika krietni vienkarsaka. Pie tam tas ir modelis 2000-2005.g. Nav jaunais Civic kas aizgaja no 2006.gada.
Es saprastu ja dargaka iekarta dotu labumu (tiesi sim motoram), piemeram motoram resursu, mazaku gazes paterinu, mazak problemu ar regulesanu, jaudas pieaugumu (stastot, ka 5.paaudze BMW, MB, VW dot pat jaudas pieaugumu). Pat saubos vai vajag 5.paaudzi Hondai, vai pietiek ar 4.? Nav zel lieku simtnieku vai divsimtnieku ieguldit lietderigi, bet izmest gan negribas.
Vienigi liekas, ka ellosana dzinejam vajadziga. | Offline | | |
LOLVO | | Kopš: 22. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1244
Braucu ar:
| eļļa ir jālej tur kur tā ir paredzēta. aizkakāt hondai vārstus nebūtu tā labākā nodarbe. | Offline | | |
uudensputns | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
| Pietiek papētīt motora darbības principus un jātop skaidri saprotamam,vajag to štruntu vai nē. | Offline | | |
NautMEN | | Kopš: 16. May 2011
Ziņojumi: 158
Braucu ar:
|
23 Sep 2013, 18:07:35 3AKOH rakstīja:
Lai butu objektivi visa zina skan ta:
Šim auto ieteiktu iekārtu "BRC" "Plug&Drive" Itālija, standarta komplekta cena ar darbu sertifikāciju un 2 gadu garantiju 650Ls ar PVN
Papildus opcijas atsevišķi pēc izvēles:
Vārstu eļļošanas sistēma "JLM" +50Ls ar PVN
Uzpilde zem benzīna bākas vāciņa +35Ls ar PVN
Viss kopā: 735Ls ar PVN
Var arī pa 200Ls lētāk uzlikt STAG, bet šim auto es neieteiktu, dēļ iespējamam problēmām ar "chek engine" lampiņu panelī.
Tas ir mans teksts, ja ir jautājumi varu paskaidrot. | Offline | | |
NautMEN | | Kopš: 16. May 2011
Ziņojumi: 158
Braucu ar:
|
23 Sep 2013, 19:05:56 Laoshi rakstīja:
Septiņi soti hondai ar 110zs man ir stags ar hana uz 200zs un līdz 180 tinās uz gāzi brīvi :550 pirms 3 gadiem:
BRC 735 max komplektācija
STAG 535 max komplektācija
Vienkārši STAG bez nekā 450Ls
Izvēlies ko vēlies, skaties ko izvēlējies.[ Šo ziņu laboja NautMEN, 24 Sep 2013, 10:59:26 ] | Offline | | |
rihardsv | | Kopš: 20. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1821
Braucu ar: Veseliem spoguļiem
|
24 Sep 2013, 10:55:59 NautMEN rakstīja:
23 Sep 2013, 19:05:56 Laoshi rakstīja:
Septiņi soti hondai ar 110zs man ir stags ar hana uz 200zs un līdz 180 tinās uz gāzi brīvi :550 pirms 3 gadiem:
BRC 735 max komplektācija
STAG 535 max komplektācija
Vienkārši STAG bez nekā 450Ls
Izvēlies ko vēlies, skaties ko izvēlējies.
Nu hvz, man uzlika jaunai hondai ar 3 gadu garantiju saglabājot rūpnīcas garantiju pa 700 loxi. Ieskaitot vēl autocentra komisiju, kura protams rēķinā neuzrādās bet zinu ka bija
Tā kā 7++ ir nedaudz kosmiska. | Offline | | |
NautMEN | | Kopš: 16. May 2011
Ziņojumi: 158
Braucu ar:
|
24 Sep 2013, 11:16:47 rihardsv rakstīja:
24 Sep 2013, 10:55:59 NautMEN rakstīja:
23 Sep 2013, 19:05:56 Laoshi rakstīja:
Septiņi soti hondai ar 110zs man ir stags ar hana uz 200zs un līdz 180 tinās uz gāzi brīvi :550 pirms 3 gadiem:
BRC 735 max komplektācija
STAG 535 max komplektācija
Vienkārši STAG bez nekā 450Ls
Izvēlies ko vēlies, skaties ko izvēlējies.
Nu hvz, man uzlika jaunai hondai ar 3 gadu garantiju saglabājot rūpnīcas garantiju pa 700 loxi. Ieskaitot vēl autocentra komisiju, kura protams rēķinā neuzrādās bet zinu ka bija
Tā kā 7++ ir nedaudz kosmiska.
Katrs savu darbu novērtē pa savam, mans darbs nav lēts. | Offline | | |
|
jegers | | Kopš: 24. Sep 2013
Ziņojumi: 2
Braucu ar:
| Sveiki!
Tatad jautājums radās sekojoš , proti - man ir cik saprotu pirmās paaudzes gāzes iekārta ar reduktoru ...to regulāciju sapratu un esmu to arī darijis kā šeit ir arī daži minējuši par to krievu metodi kad sākumā piegriež padevi kamēr sāk raustīties un neiet un tad bik pagriest atpakaļ līdz normālai darbībai un pēc tam to tukšgaitas skruvi regulēt pēc izjūtas un vēlamajaiem apgriezieniem . Bet pārsteidzošā kārtā no uzlikšanas brīža esmu ar to iekārtu nobraucis teju 35 000 km .. esmu pildijis dajebkurā uzpildes stacijā gāzi (tas par to gāzes kvolitāti)... tagad pēdējā laikā dažkārt izšauj to gāzi un norauj gaisa zeķi, jo to savilcēju arī specjāli nepievelku tik stipri lai neplēš dozētāju izšaušanas gadijumā .... tad nu cik savā prātā spēju saprast pie vainas ir gazes filtri ...???? Šeit palasot zinu kad viens mazais ar mazāku nozīmi atrodas reduktorā bet diemžēl nezinu kur tieši un kā atrāk viņu izņemt un nomainīt un otrs galvenais filtrs atrodas kur citur cik es domāju tad varbūt pie balona vai kā tā un protams nezinu kur tos filtrus iegādāties
Vai kāds lūdzu varētu palīdzēt un paskaidrot kas ir kas )) zināšanas par tehniku ir kādas māku remontēt suportus ,mainīt zobenes ...es nezinu vai šīs zināšanas ir devušas īsto roku veiklību šādam darbam varbūt pašam nemaz labāk neķerties klāt ....
Būšu pateicīgs par palīdzību | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11224
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
23 Sep 2013, 19:30:22 artursz rakstīja:
kkāds psc kantoris, 750Ls bet nācies saskarties, tad daudzi appisēju kantori izmanto taktiku "Tev īpašs dzinējs, neiesaku likt lētāko variantu", kas bieži vien nav tas sliktākais..
Jā,un 650ls bez pvn Tev noteikti lētāk skaitās | Offline | | |
pekinens | | Kopš: 10. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 980
Braucu ar: e30; e87
|
24 Sep 2013, 11:36:37 jegers rakstīja:
Sveiki!
Tatad jautājums radās sekojoš , proti - man ir cik saprotu pirmās paaudzes gāzes iekārta ar reduktoru ...to regulāciju sapratu un esmu to arī darijis kā šeit ir arī daži minējuši par to krievu metodi kad sākumā piegriež padevi kamēr sāk raustīties un neiet un tad bik pagriest atpakaļ līdz normālai darbībai un pēc tam to tukšgaitas skruvi regulēt pēc izjūtas un vēlamajaiem apgriezieniem . Bet pārsteidzošā kārtā no uzlikšanas brīža esmu ar to iekārtu nobraucis teju 35 000 km .. esmu pildijis dajebkurā uzpildes stacijā gāzi (tas par to gāzes kvolitāti)... tagad pēdējā laikā dažkārt izšauj to gāzi un norauj gaisa zeķi, jo to savilcēju arī specjāli nepievelku tik stipri lai neplēš dozētāju izšaušanas gadijumā .... tad nu cik savā prātā spēju saprast pie vainas ir gazes filtri ...???? Šeit palasot zinu kad viens mazais ar mazāku nozīmi atrodas reduktorā bet diemžēl nezinu kur tieši un kā atrāk viņu izņemt un nomainīt un otrs galvenais filtrs atrodas kur citur cik es domāju tad varbūt pie balona vai kā tā un protams nezinu kur tos filtrus iegādāties
Vai kāds lūdzu varētu palīdzēt un paskaidrot kas ir kas )) zināšanas par tehniku ir kādas māku remontēt suportus ,mainīt zobenes ...es nezinu vai šīs zināšanas ir devušas īsto roku veiklību šādam darbam varbūt pašam nemaz labāk neķerties klāt ....
Būšu pateicīgs par palīdzību
nu hvz. tur jau var būt arī elektrība vainīga..sveces svečvadi spoles.. | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
24 Sep 2013, 11:36:37 jegers rakstīja:
Sveiki!
Tatad jautājums radās sekojoš , proti - man ir cik saprotu pirmās paaudzes gāzes iekārta ar reduktoru ...to regulāciju sapratu un esmu to arī darijis kā šeit ir arī daži minējuši par to krievu metodi kad sākumā piegriež padevi kamēr sāk raustīties un neiet un tad bik pagriest atpakaļ līdz normālai darbībai un pēc tam to tukšgaitas skruvi regulēt pēc izjūtas un vēlamajaiem apgriezieniem . Bet pārsteidzošā kārtā no uzlikšanas brīža esmu ar to iekārtu nobraucis teju 35 000 km .. esmu pildijis dajebkurā uzpildes stacijā gāzi (tas par to gāzes kvolitāti)... tagad pēdējā laikā dažkārt izšauj to gāzi un norauj gaisa zeķi, jo to savilcēju arī specjāli nepievelku tik stipri lai neplēš dozētāju izšaušanas gadijumā .... tad nu cik savā prātā spēju saprast pie vainas ir gazes filtri ...???? Šeit palasot zinu kad viens mazais ar mazāku nozīmi atrodas reduktorā bet diemžēl nezinu kur tieši un kā atrāk viņu izņemt un nomainīt un otrs galvenais filtrs atrodas kur citur cik es domāju tad varbūt pie balona vai kā tā un protams nezinu kur tos filtrus iegādāties
Vai kāds lūdzu varētu palīdzēt un paskaidrot kas ir kas )) zināšanas par tehniku ir kādas māku remontēt suportus ,mainīt zobenes ...es nezinu vai šīs zināšanas ir devušas īsto roku veiklību šādam darbam varbūt pašam nemaz labāk neķerties klāt ....
Būšu pateicīgs par palīdzību
ieteiktu regulēt pēc atgāzēm, nevis lauciski. vai nu lauciski, bet bik treknāku. vai uzlikt otro paaudzi, ja ceturtai nav naudas. nedrīgst būt šāvieni vispār, jo šauj tik tad, kad ir liesais. man jau 3 gadus ir pirmā paaudze, nebija neviena šāviena. | Offline | | |
uudensputns | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
| Tā arī ir.Plītiņa trobeli sāk taisīt galvenokārt dēl bardaka augstspriegumā un nepareizām vārstu atstarpēm.Augstspriegumu jāparbauda rūpīgi,sveces un vadi jāmaina tad,kad pienākas,nevis uz aci.Vārstu atstarpes jāparbauda,jo daudziem šķiet,ka ir hidrokompensatori,bet tas tā nav.Saved šo visu kārtībā un nekas nešaus.
P.s. Ir izņēmumi,kuriem gadiem nav darīts absolūti nekas un tie par spīti veselajam saprātam kustās uz priekšu bez neviena pukšķa... | Offline | | |
uudensputns | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
|
24 Sep 2013, 10:53:41 NautMEN rakstīja:
23 Sep 2013, 18:07:35 3AKOH rakstīja:
Lai butu objektivi visa zina skan ta:
Šim auto ieteiktu iekārtu "BRC" "Plug&Drive" Itālija, standarta komplekta cena ar darbu sertifikāciju un 2 gadu garantiju 650Ls ar PVN
Papildus opcijas atsevišķi pēc izvēles:
Vārstu eļļošanas sistēma "JLM" +50Ls ar PVN
Uzpilde zem benzīna bākas vāciņa +35Ls ar PVN
Viss kopā: 735Ls ar PVN
Var arī pa 200Ls lētāk uzlikt STAG, bet šim auto es neieteiktu, dēļ iespējamam problēmām ar "chek engine" lampiņu panelī.
Tas ir mans teksts, ja ir jautājumi varu paskaidrot.
Nesaku,ka brc ir slikts,BET 4-cil 110 zs hondai,ja vien tā nav jauna,tāds kosmoss nav vajadzīgs.Korekti saliekot,piemēram,tā pati tamona darbosies uz šī motora nevainojami vairāk kā trīs gadus bez neviena check.Honda ir viena no retajām,kuras motoram iegūt check ir jāpapūlas vai kaut kas galīgi nepareizi jāsaliek.
Man personīgi brc nepatīk,jo ir maz regulēšanas iespēju.Jā,uzstādītājam ērti - saliki,nospied zaļo pogu un viss.
Vārstu eļļošana.Prakse rāda,ka ar visu eļļošanu,bet ar nepareizu maisījumu tie vārsti izdeg,savukārt,korekti saregulējot,ir piemēri,kuri brauc bez un nekas slikts nav noticis.Jā,ir gan viallei,gan prinsam saraksti ar a/m markām un to motoriem,kuriem šī eļļošana ieteicama,bet nav obligāta.Es nevienam neesmu uzlicis,kaut garantiju dodu trīs gadus.
| Offline | | |
Udritis | | Kopš: 06. Jan 2013
No: Liepāja
Ziņojumi: 48
Braucu ar: MB W201; C124; VW POLO + LPG
|
25 Sep 2013, 08:43:52 uudensputns rakstīja:
24 Sep 2013, 10:53:41 NautMEN rakstīja:
23 Sep 2013, 18:07:35 3AKOH rakstīja:
Lai butu objektivi visa zina skan ta:
Šim auto ieteiktu iekārtu "BRC" "Plug&Drive" Itālija, standarta komplekta cena ar darbu sertifikāciju un 2 gadu garantiju 650Ls ar PVN
Papildus opcijas atsevišķi pēc izvēles:
Vārstu eļļošanas sistēma "JLM" +50Ls ar PVN
Uzpilde zem benzīna bākas vāciņa +35Ls ar PVN
Viss kopā: 735Ls ar PVN
Var arī pa 200Ls lētāk uzlikt STAG, bet šim auto es neieteiktu, dēļ iespējamam problēmām ar "chek engine" lampiņu panelī.
Tas ir mans teksts, ja ir jautājumi varu paskaidrot.
Nesaku,ka brc ir slikts,BET 4-cil 110 zs hondai,ja vien tā nav jauna,tāds kosmoss nav vajadzīgs.Korekti saliekot,piemēram,tā pati tamona darbosies uz šī motora nevainojami vairāk kā trīs gadus bez neviena check.Honda ir viena no retajām,kuras motoram iegūt check ir jāpapūlas vai kaut kas galīgi nepareizi jāsaliek.
Man personīgi brc nepatīk,jo ir maz regulēšanas iespēju.Jā,uzstādītājam ērti - saliki,nospied zaļo pogu un viss.
Vārstu eļļošana.Prakse rāda,ka ar visu eļļošanu,bet ar nepareizu maisījumu tie vārsti izdeg,savukārt,korekti saregulējot,ir piemēri,kuri brauc bez un nekas slikts nav noticis.Jā,ir gan viallei,gan prinsam saraksti ar a/m markām un to motoriem,kuriem šī eļļošana ieteicama,bet nav obligāta.Es nevienam neesmu uzlicis,kaut garantiju dodu trīs gadus.
Tieši tā, Honda ir viena no pateicīgākām mašīnām, ir saliktas daudz un dažādas, Hondai dabūt "čeku" ir jāpacenšas. Turklāt jaunākām ir platjoslas zondes, kur pieslēdzoties motora blokam var perfekti redzēt gan maisījumu, gan korekcijas % pēc zondes, vnk perfekti. | Offline | | |
jegers | | Kopš: 24. Sep 2013
Ziņojumi: 2
Braucu ar:
| Bet ja mainu to filtru kas pirmajai paaudzei ir izrādas tikai 1ns kurš atrodas reduktorā tieši uz reiz pēc gāzes ieplūdes trubas , tad sanāk ka vis pirms ir jaaizgriž gāzes padeve ??? kur to dara ?? pie balona kur ir tas gāzes daudzuma mērītājs ????
Paldies. | Offline | | |
|
vart | | Kopš: 24. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 218
Braucu ar:
| Ir vēlme
uzstādīt savam E36 6 cyl(beznzīns)
4. pāaudzes gāzes iekārtu.
Ar balonu zapaskas vietā un uzpildi blakus benzīnbākas korķītim.
Vēlam Rīgā.
Piedāvājumus PM please.
Please tikai tie kam ir tiesības izsniegt sertifikātu un ir apveltīti ilgtermiņa domāšanu/ rīcību saistībā ar klienu apkalpošanu. [ Šo ziņu laboja vart, 25 Sep 2013, 13:50:26 ] | Offline | | |
milicis | | Kopš: 28. Feb 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 40
Braucu ar: BMW 320
| Sveiki.Pie kā Rīgā varētu piebraukt uz diagnostiku un apkopi? Iekārta "Premium LPG" stāv uz 6 cilindriem.PM lūdzu | Offline | | |
NautMEN | | Kopš: 16. May 2011
Ziņojumi: 158
Braucu ar:
|
25 Sep 2013, 08:43:52 uudensputns rakstīja:
24 Sep 2013, 10:53:41 NautMEN rakstīja:
23 Sep 2013, 18:07:35 3AKOH rakstīja:
Lai butu objektivi visa zina skan ta:
Šim auto ieteiktu iekārtu "BRC" "Plug&Drive" Itālija, standarta komplekta cena ar darbu sertifikāciju un 2 gadu garantiju 650Ls ar PVN
Papildus opcijas atsevišķi pēc izvēles:
Vārstu eļļošanas sistēma "JLM" +50Ls ar PVN
Uzpilde zem benzīna bākas vāciņa +35Ls ar PVN
Viss kopā: 735Ls ar PVN
Var arī pa 200Ls lētāk uzlikt STAG, bet šim auto es neieteiktu, dēļ iespējamam problēmām ar "chek engine" lampiņu panelī.
Tas ir mans teksts, ja ir jautājumi varu paskaidrot.
Nesaku,ka brc ir slikts,BET 4-cil 110 zs hondai,ja vien tā nav jauna,tāds kosmoss nav vajadzīgs.Korekti saliekot,piemēram,tā pati tamona darbosies uz šī motora nevainojami vairāk kā trīs gadus bez neviena check.Honda ir viena no retajām,kuras motoram iegūt check ir jāpapūlas vai kaut kas galīgi nepareizi jāsaliek.
Man personīgi brc nepatīk,jo ir maz regulēšanas iespēju.Jā,uzstādītājam ērti - saliki,nospied zaļo pogu un viss.
Vārstu eļļošana.Prakse rāda,ka ar visu eļļošanu,bet ar nepareizu maisījumu tie vārsti izdeg,savukārt,korekti saregulējot,ir piemēri,kuri brauc bez un nekas slikts nav noticis.Jā,ir gan viallei,gan prinsam saraksti ar a/m markām un to motoriem,kuriem šī eļļošana ieteicama,bet nav obligāta.Es nevienam neesmu uzlicis,kaut garantiju dodu trīs gadus.
Protams, ja gribās, visu var darīt sarežģīti.
Es uzskatu, ka tērēt savu dārgo laiku nevajadzīgām darbībām nav jēgas, tāpēc labāk ir uzstādīt gāzes iekārtu un aizmirst par klientu tāpat, kā viņš aizmirst par mani, atceroties tikai un vienīgi tad kad pienācis laiks apkopei vai nepieciešams remonts pašai automašīnai.
Ar BRC principa problēmu nav, vienīgā "Ahileja pēda" ir vadības panelīši salonā, kuri salīdzinoši bieži ir garantijas gadījums.
p.s. Kāpēc pie mums dārgāk?
http://autogazes.lv/sports/[ Šo ziņu laboja NautMEN, 25 Sep 2013, 14:06:14 ] | Offline | | |
vart | | Kopš: 24. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 218
Braucu ar:
| Varbūt kāds var paskaidrot
Ir vairāki piedāvājumi priekš e36,
bet dažos atškiras piedāvātās sprauslas
Stag, barracuda šīm cena +- pāris LVL vienāda
Šīm jau plus 80 LVL magic,hana,omvl ir vērts maksāt?
Auto ikdienai, trasē nelikšu!
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|