Autors | Ziņojums |
dreimanis_lv | |
Kopš: 28. Mar 2008
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: two turbo on board
| Vajag uztaisīt 530 d atslēgas dublikātu.Iesakiet kādu kantori. |
Offline | |
|
arvo | |
Kopš: 20. Aug 2013
Ziņojumi: 27
Braucu ar: kvēpošu E39
| Sveiki!
Ja jau par atslēgām panesās runa...
Gadījusies šaize, sabloķējusies slēdzene (tā kas pie stūres). Palikusi pozīcijā 2, pečka pūš, maģis ON utt. Atslēgu var izņemt, bet nevar pagriest nevienā virzienā.
Jautājums- vai mainot slēdzeni + citu atslēgu vajadzēs kaut kādas kodēšanas, imobilaizeri un cita figņa kur vajadzīgs elektriķis? |
Offline | |
|
-Edm- | |
Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18123
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
| būs gan vajadzīgs un bloks arī kaukāds tur laikam bija vajadzīgs
pm Driver
-----------------
|
Offline | |
|
ilmars4998 | |
Kopš: 28. Nov 2008
No: Cēsis
Ziņojumi: 1468
Braucu ar: XY-28
| kaimiņš nevar dabūt sedana bagūzi vaļā.
* ne no salona ar pogu
* ne atslēgu
* ne ar pults pogu
kā lai tiek iekšā? ir atmetamie sēdekli ja tas ko maina. |
Offline | |
|
funkyasshit | |
Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| Aķim svarīgāk būtu nepaņemt par daudz Ah. Tu vari paņemt 100 Ah aķi, bet saproti, ka ģenerators viņu nespēj pielādēt pilnu un brauksi ar pustukšu aķi, respektīvi, aķis ātri nosprāgs. |
Offline | |
|
richinsh1981 | |
Kopš: 05. Sep 2008
Ziņojumi: 91
Braucu ar:
|
28 Nov 2014, 14:07:48 edzhaans rakstīja:
da cik var ņemties. Jūs slimi esat ar kaut kādiem XX J diskiem braukāt, tam nabaga e39 tak jau 9J/8J ir dahuja Es saprotu, ka izskatās kruti, bet tev nav ne lielas bremzes nedz 540i, patiesībā katrs dara ko grib, bet man pietiek ar 225/55/16, tīri mans viedoklis. Kas ir tas disks ko tu tur gribi iebāzt ? Neveselīga interese
Par virpotajiem.. Var virpot. Diskam jābūt taisnam, vēlams ar līdzīgu iznesumu, kā piemēram no e38. Vēl ir variants kad virpo tos diskus, kas derēja E34.
Patīk un gribu uzlikt M paralēles (style 37) 18".
P.S. Tos, kurus vajadzēja rīt braukt pirkt ir jau pārdoti . Bet nu jautājums aktuāls-der vai nē. |
Offline | |
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
29 Nov 2014, 00:11:57 funkyasshit rakstīja:
Aķim svarīgāk būtu nepaņemt par daudz Ah. Tu vari paņemt 100 Ah aķi, bet saproti, ka ģenerators viņu nespēj pielādēt pilnu un brauksi ar pustukšu aķi, respektīvi, aķis ātri nosprāgs.
neprecizi!
var njemt lielaku, bet tas tiks nobendets tad, ja parbraucieni ir mazi un tikai bus sakotenjs apmans, ka ir labak un nevajag ik pec laika to atladet ar ladetaju.
braucot lielus gabalus un katru dienu ari mazas kapacitates akjis bus ok un ieliekot lielaku kaa vajag reala ieguvuma praktisiki nebus.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
PASSATizhi | |
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
29 Nov 2014, 00:11:57 funkyasshit rakstīja:
Aķim svarīgāk būtu nepaņemt par daudz Ah. Tu vari paņemt 100 Ah aķi, bet saproti, ka ģenerators viņu nespēj pielādēt pilnu un brauksi ar pustukšu aķi, respektīvi, aķis ātri nosprāgs.
visai izplatīts mīts, kuram nav nopietna pamata. kaut cik darbojas tikai uz 5km dienā braucējiem. |
Offline | |
|
|
vernersb | |
Kopš: 02. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1028
Braucu ar: E61 530DA
| Ģēla tāda, ka mašīna uzsilst līdz normai pēc 15-20min nobrauktām, tas viss ok! Bet pēc kādiem nobrauktiem 100+ km temperatūras dačiks no normālā stāvokļa nokrītas pa kādiem 5mm un sāk velreiz un ļoti lēnām kāpt atpakaļ! Tas ir normāli? |
Offline | |
|
innanna | |
Kopš: 24. Jan 2013
Ziņojumi: 121
Braucu ar:
|
28 Nov 2014, 14:52:01 funkyasshit rakstīja:
Vēl ar vasarenēm brauc?
Un ja arī brauktu? |
Offline | |
|
hrusts | |
Kopš: 17. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1303
Braucu ar: F11 530D, F31 320D, e36 cabrio 328i ///M,
| Ģēla tāda, ka mašīna uzsilst līdz normai pēc 15-20min nobrauktām, tas viss ok! Bet pēc kādiem nobrauktiem 100+ km temperatūras dačiks no normālā stāvokļa nokrītas pa kādiem 5mm un sāk velreiz un ļoti lēnām kāpt atpakaļ! Tas ir normāli?
nē!! brauc uz diagnostiku |
Offline | |
|
Cherbikoff | |
Kopš: 27. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 991
Braucu ar: BMW & Mercedes
|
29 Nov 2014, 00:14:08 richinsh1981 rakstīja:
28 Nov 2014, 14:07:48 edzhaans rakstīja:
da cik var ņemties. Jūs slimi esat ar kaut kādiem XX J diskiem braukāt, tam nabaga e39 tak jau 9J/8J ir dahuja Es saprotu, ka izskatās kruti, bet tev nav ne lielas bremzes nedz 540i, patiesībā katrs dara ko grib, bet man pietiek ar 225/55/16, tīri mans viedoklis. Kas ir tas disks ko tu tur gribi iebāzt ? Neveselīga interese
Par virpotajiem.. Var virpot. Diskam jābūt taisnam, vēlams ar līdzīgu iznesumu, kā piemēram no e38. Vēl ir variants kad virpo tos diskus, kas derēja E34.
Patīk un gribu uzlikt M paralēles (style 37) 18".
P.S. Tos, kurus vajadzēja rīt braukt pirkt ir jau pārdoti . Bet nu jautājums aktuāls-der vai nē.
100% ka tur viss der ja tie ir e39 style37, par e38 iznesumiem un saderību ar e39 tagad negribu meklēt un vispār kāpēc jāņem e38 diski ja tādi paši ir pieejami arī OEM e39? Tas, ka tajā tabulā kura sākumā bija iemesta, bija rakstīts "except touring" nozīmē tikai to ka oriģināli touringam no rūpnīcas ražotājs style37 nepiedāvāja uzlikt. Dizaina un pačota jautājums - gribi style37 ņem sedanu. Tāpat kā e39 M5 nepiedāvāja to pašu style37 un style49 kas pēc izmēriem viņam absolūti der.
Un lai jautājumu atrisinātu pašā saknē - https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/530/fhmxl.html
[ Šo ziņu laboja Cherbikoff, 29 Nov 2014, 10:11:13 ] |
Offline | |
|
vart | |
Kopš: 24. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 218
Braucu ar:
|
29 Nov 2014, 07:47:03 vernersb rakstīja:
Ģēla tāda, ka mašīna uzsilst līdz normai pēc 15-20min nobrauktām, tas viss ok! Bet pēc kādiem nobrauktiem 100+ km temperatūras dačiks no normālā stāvokļa nokrītas pa kādiem 5mm un sāk velreiz un ļoti lēnām kāpt atpakaļ! Tas ir normāli?
Vai temperatūŗa nokrītās tad kad tu pagriez pēčkai lielāku siltumu? Uztaisi test 7 (ja nemaldos) uz OBC un apskaties vai vispār motors sasniedz darba temperaturu 90C jo datčiks var stavet pie vidus jau no kādiem 70C. Ja nesasniedz tad termostats vainīgs! |
Offline | |
|
vernersb | |
Kopš: 02. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1028
Braucu ar: E61 530DA
|
29 Nov 2014, 09:57:12 hrusts rakstīja:
Ģēla tāda, ka mašīna uzsilst līdz normai pēc 15-20min nobrauktām, tas viss ok! Bet pēc kādiem nobrauktiem 100+ km temperatūras dačiks no normālā stāvokļa nokrītas pa kādiem 5mm un sāk velreiz un ļoti lēnām kāpt atpakaļ! Tas ir normāli?
nē!! brauc uz diagnostiku
ok aizbraukšu! Moš gan ir kādam kāds variants, kas var būt par iemeslu šai problēmai? |
Offline | |
|
hrusts | |
Kopš: 17. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1303
Braucu ar: F11 530D, F31 320D, e36 cabrio 328i ///M,
|
29 Nov 2014, 09:57:12 hrusts rakstīja:
Ģēla tāda, ka mašīna uzsilst līdz normai pēc 15-20min nobrauktām, tas viss ok! Bet pēc kādiem nobrauktiem 100+ km temperatūras dačiks no normālā stāvokļa nokrītas pa kādiem 5mm un sāk velreiz un ļoti lēnām kāpt atpakaļ! Tas ir normāli?
nē!! brauc uz diagnostiku
ok aizbraukšu! Moš gan ir kādam kāds variants, kas var būt par iemeslu šai problēmai?
devējs termostats |
Offline | |
|
vernersb | |
Kopš: 02. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1028
Braucu ar: E61 530DA
|
29 Nov 2014, 11:14:28 hrusts rakstīja:
29 Nov 2014, 09:57:12 hrusts rakstīja:
Ģēla tāda, ka mašīna uzsilst līdz normai pēc 15-20min nobrauktām, tas viss ok! Bet pēc kādiem nobrauktiem 100+ km temperatūras dačiks no normālā stāvokļa nokrītas pa kādiem 5mm un sāk velreiz un ļoti lēnām kāpt atpakaļ! Tas ir normāli?
nē!! brauc uz diagnostiku
ok aizbraukšu! Moš gan ir kādam kāds variants, kas var būt par iemeslu šai problēmai?
devējs termostats
liekas, ka tam lielas izmaksas nebija, vai ne? |
Offline | |
|
|
Maa | |
Kopš: 21. Jan 2011
No: Dobele
Ziņojumi: 2544
Braucu ar: "Sniedziņu"
|
29 Nov 2014, 11:14:28 hrusts rakstīja:
29 Nov 2014, 09:57:12 hrusts rakstīja:
Ģēla tāda, ka mašīna uzsilst līdz normai pēc 15-20min nobrauktām, tas viss ok! Bet pēc kādiem nobrauktiem 100+ km temperatūras dačiks no normālā stāvokļa nokrītas pa kādiem 5mm un sāk velreiz un ļoti lēnām kāpt atpakaļ! Tas ir normāli?
nē!! brauc uz diagnostiku
ok aizbraukšu! Moš gan ir kādam kāds variants, kas var būt par iemeslu šai problēmai?
devējs termostats
Kas ir ar tiem termostatiem vini nobirs del tas el fignas...es piedomaju un man ar ta ir...nesmu mainijis vinu pameginasu ....kura firma labaku piedava kautkads vahlers par30eiro |
Offline | |
|
Ziben | |
Kopš: 27. Mar 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 475
Braucu ar:
| Aizmugurejiem benkiem izvilku bernu sedekliti, paaugstinajumu (iebūvēto).
Kā to maitu tagad ielikt atpakaļ ??? Nekādus kloķus neredzu.
[ Šo ziņu laboja Ziben, 29 Nov 2014, 11:27:33 ] |
Offline | |
|
funkyasshit | |
Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
29 Nov 2014, 11:25:50 Ziben rakstīja:
Aizmugurejiem benkiem izvilku bernu sedekliti, paaugstinajumu (iebūvēto).
Kā to maitu tagad ielikt atpakaļ ??? Nekādus kloķus neredzu.
Pamēģini pats uzsēsties virsū.
Internetā nekādu info nevarēju atrast, tāpat kā neesmu saskāries ar tādu. Gan jau viss ir vienkārši. Pacel vēl uz augšu varbūt. Tur jābūt kaut kam vienkāršam. |
Offline | |
|
vnk | |
Kopš: 27. Nov 2014
Ziņojumi: 25
Braucu ar: E 39 & lauksaimnniecības tehniku
|
Ir tāda lieta ka uzsākot braukt autiņs raustās, uzpiežot nedaudz uz gāzes pedāļa jūtama raustīšnās braucot lēni ar 1,2,3 ātrumu, bet ja iespiež uzreiz grīdā tad raustīšanaš nav.Ir tikai tad ja maigi uzsāk braukt.
Kas varētu būt pie vainas??? sajūgs, kardāns, krustiņu.Muftu nomainiju nekas īpaši labāk nepalika.
Paldies jau iepriekš! |
Offline | |
|