Online

Pašreiz BMWPower skatās 121 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: Netrafarētie CP auto

AutorsZiņojums
Arturiks
16. Jan 2025, 11:48 #1001

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9116

Braucu ar: 26 & 26 & 11

Kamēr cilvēkam vajadzētu mācīt, ka vislabāk ir apdzīt ar pedal to metal, lai maksimāli īsu laiku atrastos pretējā joslā, te daži piedāvā dzīt garām ar +10.
Offline
Bender
16. Jan 2025, 11:49 #1002

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1896

Braucu ar: E91


16 Jan 2025, 11:20:23 @Elviss rakstīja:

Divas fūres uz 100 braucot arī hren apdzīsi.

Tas vēl, ja kolonnā čupiņa pirms viņām nebrauc


Fūre uz 100 kmh? Līdzpilsoni, tu kādreiz arī ārpus pilsētas izbrauc? Nākamreiz nofilmē to fūri uz 100 kmh kaut vai pēc sava spidometra, lai nav tukša runa.
Vienīgais uz ko var iegūt kaut ko virs 90 kmh ir uz jaunu riepu protektora rēķina.

Vai arī tev tas spidometrs smagi melo, vai tiešām neesi braucis ārpus pilsētām.

Kāpēc tad tās fūres dzen viens otru tik ilgi ar kāju grīdā?
Offline
Elviss
16. Jan 2025, 12:53 #1003

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22305

Braucu ar: VAZ 2101 80'


16 Jan 2025, 11:49:48 @Bender rakstīja:

16 Jan 2025, 11:20:23 @Elviss rakstīja:

Divas fūres uz 100 braucot arī hren apdzīsi.

Tas vēl, ja kolonnā čupiņa pirms viņām nebrauc


Fūre uz 100 kmh? Līdzpilsoni, tu kādreiz arī ārpus pilsētas izbrauc? Nākamreiz nofilmē to fūri uz 100 kmh kaut vai pēc sava spidometra, lai nav tukša runa.
Vienīgais uz ko var iegūt kaut ko virs 90 kmh ir uz jaunu riepu protektora rēķina.

Vai arī tev tas spidometrs smagi melo, vai tiešām neesi braucis ārpus pilsētām.

Kāpēc tad tās fūres dzen viens otru tik ilgi ar kāju grīdā?

Fūre brauc uz 85, pats uz 100

-----------------

RT Translations
Offline
Bender
16. Jan 2025, 13:12 #1004

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1896

Braucu ar: E91


16 Jan 2025, 12:53:01 @Elviss rakstīja:

16 Jan 2025, 11:49:48 @Bender rakstīja:

16 Jan 2025, 11:20:23 @Elviss rakstīja:

Divas fūres uz 100 braucot arī hren apdzīsi.

Tas vēl, ja kolonnā čupiņa pirms viņām nebrauc


Fūre uz 100 kmh? Līdzpilsoni, tu kādreiz arī ārpus pilsētas izbrauc? Nākamreiz nofilmē to fūri uz 100 kmh kaut vai pēc sava spidometra, lai nav tukša runa.
Vienīgais uz ko var iegūt kaut ko virs 90 kmh ir uz jaunu riepu protektora rēķina.

Vai arī tev tas spidometrs smagi melo, vai tiešām neesi braucis ārpus pilsētām.

Kāpēc tad tās fūres dzen viens otru tik ilgi ar kāju grīdā?

Fūre brauc uz 85, pats uz 100

Tādā gadījumā - pārpratu domu.

Bet tāpat esmu novērojis, ka tos vilcieniņus bez spraugām veido nevis fūres, bet gan astē sēdētāji. Tie ir problēma.
Apdzīt tikai divas fūres galīgi nav grūti pat ar mazmotoru.
Offline
Araajz
16. Jan 2025, 13:12 #1005

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28368

Braucu ar: E39


16 Jan 2025, 11:06:52 @GirtzB rakstīja:
"spam on"
Kāpēc "fūres" jāpadzen, sēdi aste bez distances kā pārējie tautieši un taupi degvielu. Reizēm izskatās ka visas apdzīšanas beidzas pie fūres t.i. tā ir ciņa par ekonomisko vietu.

un tie paši uztraucas, ka ProBro moika nesabojā laku uz auto, bet sēdēt astē un rīt visus sūdus pirmie
Offline
Mizx
16. Jan 2025, 13:18 #1006

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6375

Braucu ar:


16 Jan 2025, 10:01:11 @Elviss rakstīja:

16 Jan 2025, 09:18:47 @versatile rakstīja:

16 Jan 2025, 09:16:19 @AigarsV rakstīja:
5m pirms un pēc manevra


pie "5m pirms manevra" var beigt lasīt. Skaidrs, ka apdzīt cilvēks neprot un, visticamāk, noraus kādu auto purnā, tiklīdz sāks apdzīšanu.


Cik Tev metrus vajag, lai uzrautu no 85 līdz 90?
Ar jaunu 1,0l motoru nevajag necik, bet ar lielu motoru vecā auto gan jau kādu kilometru vajadzēs. Tā te vakar mācīja.
Offline
Negantelis
16. Jan 2025, 13:24 #1007

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1468

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.

Parasti ir tā, sākot no priekšgala

Fūre vai divas+tantungs+onka+volvo+planšete ar motoru kurā palaists waze +TU.

Tu esi sestais,ja paveicas piektais.
Offline
versatile
16. Jan 2025, 13:28 #1008

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1237

Braucu ar:


16 Jan 2025, 10:01:11 @Elviss rakstīja:

16 Jan 2025, 09:18:47 @versatile rakstīja:

16 Jan 2025, 09:16:19 @AigarsV rakstīja:
5m pirms un pēc manevra


pie "5m pirms manevra" var beigt lasīt. Skaidrs, ka apdzīt cilvēks neprot un, visticamāk, noraus kādu auto purnā, tiklīdz sāks apdzīšanu.


Cik Tev metrus vajag, lai uzrautu no 85 līdz 90?


Sēžot 5m aiz fūres - necik. Jo nevar redzēt neko citu, izņemot fūres pakaļu.
Offline
Elviss
16. Jan 2025, 13:32 #1009

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22305

Braucu ar: VAZ 2101 80'


16 Jan 2025, 13:12:40 @Bender rakstīja:

16 Jan 2025, 12:53:01 @Elviss rakstīja:

16 Jan 2025, 11:49:48 @Bender rakstīja:

16 Jan 2025, 11:20:23 @Elviss rakstīja:

Divas fūres uz 100 braucot arī hren apdzīsi.

Tas vēl, ja kolonnā čupiņa pirms viņām nebrauc


Fūre uz 100 kmh? Līdzpilsoni, tu kādreiz arī ārpus pilsētas izbrauc? Nākamreiz nofilmē to fūri uz 100 kmh kaut vai pēc sava spidometra, lai nav tukša runa.
Vienīgais uz ko var iegūt kaut ko virs 90 kmh ir uz jaunu riepu protektora rēķina.

Vai arī tev tas spidometrs smagi melo, vai tiešām neesi braucis ārpus pilsētām.

Kāpēc tad tās fūres dzen viens otru tik ilgi ar kāju grīdā?

Fūre brauc uz 85, pats uz 100

Tādā gadījumā - pārpratu domu.

Bet tāpat esmu novērojis, ka tos vilcieniņus bez spraugām veido nevis fūres, bet gan astē sēdētāji. Tie ir problēma.
Apdzīt tikai divas fūres galīgi nav grūti pat ar mazmotoru.


Nē nu apdzīt jau var, ja prot, protams. Bet nu tur nebūs ne 90 ne 100 kmh galā.

Divas fūres vai kolonna aiz viņas baigā starpība nav.

Esmu novērojis, ka ar aptuveni 500zs auto ir pavisam droša sajūta, ka tiks garām

-----------------

RT Translations
Offline
smudo
16. Jan 2025, 13:41 #1010

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3714

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


16 Jan 2025, 11:06:52 @GirtzB rakstīja:
"spam on"
Kāpēc "fūres" jāpadzen, sēdi aste bez distances kā pārējie tautieši un taupi degvielu. Reizēm izskatās ka visas apdzīšanas beidzas pie fūres t.i. tā ir ciņa par ekonomisko vietu.


Man "rekords" uz Tīnūžu ceļa ir 2 piegājienos apdzīts vilcieniņš ar aptuveni 50 vieglajiem , kas bija "iestrēguši" aiz fūres. Pirmajā piegājienā apdzinu visus, izņemot pirmais 2 vieglos un fūri un palaižot vienu auto, kas nāca pretīm, arī alikušo "kolonnu". Tas turklāt bija saulains sestdienas rīts vasarā - nezinu, kādēļ tāds vilcieniņš tur izveidojās. Parasti tur tā nav - man vispār tas ceļš ļoti patīk - ļoti plats, taisns, minimāli apdzīšanas ierobežojumi un nav apdzīvotu vietu, vasarā ir 100kmh zīmes, CP ļoti reti weekendos. Bauda braukt!

Kad tiku garām vilcieniņam, biju jau kādu pus kilometru atrāvies no smagā, kad spogulī ieraudzīvu nākamo auto, kas tika garām tai fūrei.

Gan jau pirmie auto patrāpijās piesardzīgi braucēji un pārējie pacietīgi gaidīja. Protams, veicot šādus manevrus, jāuzmanās, lai no vilcieniņa vidus kāds neizdomā uzsākt manevru, bt uz plata ceļa tā nav problēma, to tue easy pat trīs auto var samainīties, ja turās max pie malas. Protams, uz apvedceļa tas nav iespējams - uzliec CC un baudi braucienu.

Katrs brauc pēc savām spējām un prasmēm - man nekad īpaši nav traucējuši lēnāki braucēji - var būt nedaudz pie sevis pacepjos, ja kāds spītīgi kreisajā joslā ilgstoši brauc tipat ātri/lēnu, kā labās joslas braucēji.
Offline
GirtzB
16. Jan 2025, 14:03 #1011

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22131

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


16 Jan 2025, 13:41:04 @smudo rakstīja:
... Protams, veicot šādus manevrus, jāuzmanās, lai no vilcieniņa vidus kāds neizdomā uzsākt manevru,...

Par šito vispār varētu grāmatu srakstīt, tas ir galvenais iemesls labām riepām un bremzēm naudu nežēlot...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
0xFFFF
16. Jan 2025, 14:12 #1012

Kopš: 14. Jun 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 382

Braucu ar: e30 320i, e92m3, rAudi s3

reāli visdrošākais veids arī ir ar jaudīgu mašīnu ātri visus apdzīt un miers, bet ne visiem ir tāda iespēja.
Regulāri vasarā nesteidzīgi braucu ar nemotoru e30 un tad var redzēt, kas tajās kolonnās priekšā darās, kur pakaļas laizītāji izpildās.
Standarta situācija- adekvāti šoferi apdzen kolonnu taisnes sākumā, jo jau pa gabalu redz,ka ir brīvs. Pēctam, kad taisns posms jau labu laiku bijis, to arī primāts aiz smagā sāk saprast, tad ar asām kustībām rauj pa vidu, lai redzētu, vai pretī neviens nenāk. Ja apstākļi sakrīt, tad pedālis grīdā un jau pēc 10 sekundēm auto sāk paātrināties un uzsāk smagā apdzīšanu. Kad jau ticis līdz aptuveni pusei, tad nepārredzams līkums klāt un pārējais ir "likteņa ziņā".
99.9% gadījumos pārējie šoferi noreaģē un izvairās no avārijas, bet, ja vairākas pasaules nabas satiekas, kur viens nejēdz apdzīt un otrs nesamazina ātrumu, jo "māca" pirmo, tad rezultāts ir bēdīgs
Offline
Output
16. Jan 2025, 14:13 #1013

Kopš: 02. Jan 2017

Ziņojumi: 543

Braucu ar: G20


16 Jan 2025, 11:06:52 @GirtzB rakstīja:
"spam on"
Kāpēc "fūres" jāpadzen, sēdi aste bez distances kā pārējie tautieši un taupi degvielu. Reizēm izskatās ka visas apdzīšanas beidzas pie fūres t.i. tā ir ciņa par ekonomisko vietu.


Starp citu vecajā Eiropā (it sevišķi Austrijā) diezgan tipisks skats un lielajām šosejām - labajā joslā gandrīz katrai fūrei astē sēž pieplacis mikro auto (Fiat 500 utt.)
Offline
Elviss
16. Jan 2025, 14:21 #1014

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22305

Braucu ar: VAZ 2101 80'


16 Jan 2025, 13:41:04 @smudo rakstīja:

16 Jan 2025, 11:06:52 @GirtzB rakstīja:
"spam on"
Kāpēc "fūres" jāpadzen, sēdi aste bez distances kā pārējie tautieši un taupi degvielu. Reizēm izskatās ka visas apdzīšanas beidzas pie fūres t.i. tā ir ciņa par ekonomisko vietu.


Man "rekords" uz Tīnūžu ceļa ir 2 piegājienos apdzīts vilcieniņš ar aptuveni 50 vieglajiem , kas bija "iestrēguši" aiz fūres. Pirmajā piegājienā apdzinu visus, izņemot pirmais 2 vieglos un fūri un palaižot vienu auto, kas nāca pretīm, arī alikušo "kolonnu". Tas turklāt bija saulains sestdienas rīts vasarā - nezinu, kādēļ tāds vilcieniņš tur izveidojās. Parasti tur tā nav - man vispār tas ceļš ļoti patīk - ļoti plats, taisns, minimāli apdzīšanas ierobežojumi un nav apdzīvotu vietu, vasarā ir 100kmh zīmes, CP ļoti reti weekendos. Bauda braukt!

Kad tiku garām vilcieniņam, biju jau kādu pus kilometru atrāvies no smagā, kad spogulī ieraudzīvu nākamo auto, kas tika garām tai fūrei.

Gan jau pirmie auto patrāpijās piesardzīgi braucēji un pārējie pacietīgi gaidīja. Protams, veicot šādus manevrus, jāuzmanās, lai no vilcieniņa vidus kāds neizdomā uzsākt manevru, bt uz plata ceļa tā nav problēma, to tue easy pat trīs auto var samainīties, ja turās max pie malas. Protams, uz apvedceļa tas nav iespējams - uzliec CC un baudi braucienu.

Katrs brauc pēc savām spējām un prasmēm - man nekad īpaši nav traucējuši lēnāki braucēji - var būt nedaudz pie sevis pacepjos, ja kāds spītīgi kreisajā joslā ilgstoši brauc tipat ātri/lēnu, kā labās joslas braucēji.

Pagājušo gad no Liepājas, pēc Prāta vētras koncetra braucot naktī man noteikti bija vairāk.

Kad apdzinu likās, labā josla vairs nav pareizā

-----------------

RT Translations
Offline
Arturiks
16. Jan 2025, 14:24 #1015

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9116

Braucu ar: 26 & 26 & 11


16 Jan 2025, 14:12:41 @0xFFFF rakstīja:
reāli visdrošākais veids arī ir ar jaudīgu mašīnu ātri visus apdzīt un miers, bet ne visiem ir tāda iespēja.
Regulāri vasarā nesteidzīgi braucu ar nemotoru e30 un tad var redzēt, kas tajās kolonnās priekšā darās, kur pakaļas laizītāji izpildās.
Standarta situācija- adekvāti šoferi apdzen kolonnu taisnes sākumā, jo jau pa gabalu redz,ka ir brīvs. Pēctam, kad taisns posms jau labu laiku bijis, to arī primāts aiz smagā sāk saprast, tad ar asām kustībām rauj pa vidu, lai redzētu, vai pretī neviens nenāk. Ja apstākļi sakrīt, tad pedālis grīdā un jau pēc 10 sekundēm auto sāk paātrināties un uzsāk smagā apdzīšanu. Kad jau ticis līdz aptuveni pusei, tad nepārredzams līkums klāt un pārējais ir "likteņa ziņā".
99.9% gadījumos pārējie šoferi noreaģē un izvairās no avārijas, bet, ja vairākas pasaules nabas satiekas, kur viens nejēdz apdzīt un otrs nesamazina ātrumu, jo "māca" pirmo, tad rezultāts ir bēdīgs


Uztaisot ļoti konspektētu kopsavilkumu visam, ko uzrakstīji, to var aprakstīt ar vienu vārdu - DOMĀT.

Ar visām aplikācijām, kas palīdz tikt uz priekšu, un 300 asistentiem mašīnā, cilvēki vairs nav spējīgi domāt, parēķināt vairākus soļus uz priekšu vai pamodelēt dažādas situācijas.

Kā neandertāļi spēj galvā iekalt vienu lietu, kas jādara reizē - sēdēt uz dirsas, tā, vajag apdzīt, tā nepaskatamies spogulī, kas notiek aizmugurē, iebraucam pretējā joslā, pēc tam sākam spiest gāzi, vēlams laideni, lai nepārslogotu savu dirseli vai šujamšīnu. Oj, nepaspēju.
Offline
RVR
16. Jan 2025, 14:30 #1016

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22389

Braucu ar: RVR


16 Jan 2025, 14:21:18 @Elviss rakstīja:

Pagājušo gad no Liepājas, pēc Prāta vētras koncetra braucot naktī man noteikti bija vairāk.

Kad apdzinu likās, labā josla vairs nav pareizā


Jā, tur bija jautra braukšana

Man jau līdz Grobiņai tas viss bija piegriezies, īsi pēc tam aizgāju pa kreisi un braucu caur Aizputi un Kuldīgu
Offline
smudo
16. Jan 2025, 14:35 #1017

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3714

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


16 Jan 2025, 14:12:41 @0xFFFF rakstīja:
reāli visdrošākais veids arī ir ar jaudīgu mašīnu ātri visus apdzīt un miers, bet ne visiem ir tāda iespēja.
Regulāri vasarā nesteidzīgi braucu ar nemotoru e30 un tad var redzēt, kas tajās kolonnās priekšā darās, kur pakaļas laizītāji izpildās.
Standarta situācija- adekvāti šoferi apdzen kolonnu taisnes sākumā, jo jau pa gabalu redz,ka ir brīvs. Pēctam, kad taisns posms jau labu laiku bijis, to arī primāts aiz smagā sāk saprast, tad ar asām kustībām rauj pa vidu, lai redzētu, vai pretī neviens nenāk. Ja apstākļi sakrīt, tad pedālis grīdā un jau pēc 10 sekundēm auto sāk paātrināties un uzsāk smagā apdzīšanu. Kad jau ticis līdz aptuveni pusei, tad nepārredzams līkums klāt un pārējais ir "likteņa ziņā".
99.9% gadījumos pārējie šoferi noreaģē un izvairās no avārijas, bet, ja vairākas pasaules nabas satiekas, kur viens nejēdz apdzīt un otrs nesamazina ātrumu, jo "māca" pirmo, tad rezultāts ir bēdīgs



Tie ir cilvēki, kas nesēž forumos un nespamot par braukšanas paradumiem, jo braukšanas lietas viņu neinteresē - iespējams, ka pat nesaprot, ko un kāpēc dara nepareizi un visdrīzāk arī nekad to nesapratīs. Klārksonam bija teorija, ka cilvēkiem, kam braukšana nepatīk un neizteresē, būs grūti kļut par labiem braucējiem.

Bieži (bet ne vienmēr), lai notiktu negadījums, vajag divus iesaistītos, kur viens ir kļūdījies un otrs nespēja rīkoties tā, lai pirmā kļūdu izlabotu vai mazinātu sekas.

Offline
Elviss
16. Jan 2025, 14:38 #1018

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22305

Braucu ar: VAZ 2101 80'


16 Jan 2025, 14:30:22 @RVR rakstīja:

16 Jan 2025, 14:21:18 @Elviss rakstīja:

Pagājušo gad no Liepājas, pēc Prāta vētras koncetra braucot naktī man noteikti bija vairāk.

Kad apdzinu likās, labā josla vairs nav pareizā


Jā, tur bija jautra braukšana

Man jau līdz Grobiņai tas viss bija piegriezies, īsi pēc tam aizgāju pa kreisi un braucu caur Aizputi un Kuldīgu


Es kaut kur 170-180 gāju visiem garām, no Grobiņas (mazliet pēc) līdz Rīgai kāds 3 mašīnas bija pa ceļam

[ Šo ziņu laboja Elviss, 16 Jan 2025, 14:39:28 ]



-----------------

RT Translations
Offline
0xFFFF
16. Jan 2025, 14:55 #1019

Kopš: 14. Jun 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 382

Braucu ar: e30 320i, e92m3, rAudi s3


16 Jan 2025, 14:35:11 @smudo rakstīja:
Bieži (bet ne vienmēr), lai notiktu negadījums, vajag divus iesaistītos, kur viens ir kļūdījies un otrs nespēja rīkoties tā, lai pirmā kļūdu izlabotu vai mazinātu sekas.

Vai arī otrs ir wannabe mācītājs ar slepkavnieciskām tieksmēm, kurš nesaprot, ka var ciest nevainīgi pasažieri.
Bet šis nav unikāli tikai Latvijai- visur tā ir. Ja gribi pēc iespējas drošāk pārvietoties, tad jāskatāš, kas priekšā un aizmugurē notiek, jāievēro drošas distances, pieklājīgi jāpalaiž garām tie, kas uz kapiem steidzas
Offline
ccxrgt
16. Jan 2025, 16:20 #1020

Kopš: 03. Mar 2018

Ziņojumi: 10

Braucu ar:


14 Jan 2025, 12:18:45 @SteelRat rakstīja:

14 Jan 2025, 12:17:43 @Samsasi rakstīja:

14 Jan 2025, 10:09:39 @ccxrgt rakstīja:

08 Oct 2024, 11:23:32 @GTs- rakstīja:
RPP sanāk ir netrafarēti Hyundai vai vēl kas cits priekš ātruma kontroles?


Diemžēl sākuši ļoti pretīgi stāvēt Rīgas centrā pie nejēdzīgi saliktajām 30 zīmēm un sūtīt 40EUR "fotoradaru" sodus par 41kmh

Hyundai i30 pilnīgi noteikti NS8706 (NS-8706) un NS8705 (NS-8705), iespējams vēl citi. Manīti uz Miera ielas stāvot starp citām mašīnām un uz Čiekurkalna līnijas noparkoti gar ielu esošajās stāvvietās starp citiem auto, šauj gan purnā gan astē.
ļoti labs kases papildināšanas veids.
Nekāda sakara ar satiksmes drošību


pie skolām jau nu gan tie 30 ir vietā


Kāds sakars ar skolu Čiekurkalna 1. līnijā, vai Vesetas ielā visā garumā, vai Miera ielā, pie tam jebkuros laikos, ne tikai skolas dienās vai skolas laikā, bet piemēram 6 rītā sestdienā.. esat kādreiz vispār uz 30 braukuši taisnu asflatētu ceļa gabalu bez satiksmes??!!

Daži te vēl pamanās rakstīt ka ātruma pārkāpšana ir necieņa pret valsti, nē nu jums kādā virzienā smadzenes strādā? Ja 30 gadus de facto ir gana droši braukts uz 60 pa pilsētu un 120 pa ceļiem, un bez referenduma jums tagad uzliek 30 un 80, pie tam ar labākām automašīnām, tad 30 un 80 neievērošana ir necieņa pret valsti, vai tomēr šie ierobežojumi ir necieņa pret jums kā cilvēkiem?! Kas ir "valsts" ja ne tās cilvēki..

Nevajag salīdzināt ar citām valstīm, ja būtu A šosejas vismaz ātrgaitas, tad varētu runāt par radariem un apdzīt aizliegts uz mazajiem ceļiem, bet mums jau to 30 gadus nevar uzbūvēt neko vairāk par 15km pie Ķekavas, bet cilvēkiem lai būtu kaut kāda ekonomikas un dzīves aktivitāte vajag pārvietoties. Satiksme un preču un cilvēku plūsma ir vitāli svarīga valsts attīstībai, un mēs neesam tādā līmenī kā Vācija, kad var atslābt un izdot savus eko-normatīvus lai bremzētu citus. Mēs esam atpalikuši un mums būtu ļoti ātri jāskrien, lai kaut ko paspētu, neesam ne tuvu Norvēģijai attīstības stadijā, drīzāk tad uz Poliju jāskatās.. bet te cilvēki nesaprot, grib ierobežojumus kā vecajā Eiropā, bet bez tās labklājības un infrastruktūras tagad jāizmanto visas iespējas viņus saņķert, kaut vai ar kūpošiem 3.0D

[ Šo ziņu laboja ccxrgt, 16 Jan 2025, 16:31:53 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo