Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 78 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautaajumi Permalatam v2.0

AutorsZiņojums
SpOrcMeN
18. Jul 2005, 12:16 #1001

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 34002

Braucu ar: banderautomobili

man te sasolija ka driz Mikas bushot kaut kada akcija un tad vareshot tipo kompim kjudas nodzest un jaunu progu iedziit tipo par simboliskam naudaam, stastija ka vienam m5 esot baigi uzlabojies gan paterisnh gan ari pats raviens??? Ko teiksiet varat ari jus ko tadu veikt.??

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
Permalat
18. Jul 2005, 12:21 #1002

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-07-18 11:02, DoubleD rakstīja:
Jautājums, varbūt ir kāds saskāries.

Kuriem modeļiem, e30/e34 m20 motoriem, galvā nāk dubultās vārstu atsperes ?

Cik varētu maksāt jauni vārsti ?

Vai pie jums vadīklas arī var nopirkt ?

Galvas skrūves var nopirkt? Cik $ komplekts?

11 12 1 726 721 - shi blivite un cena?
11 12 1 285 609 - blivslegs un cena ?
11 11 1 280 594 - vtulka un cena ?
11 15 1 714 390 - blivslegs un cena ?


11 12 1 726 721 - shi blivite un cena Ls 1.10
11 12 1 285 609 - blivslegs un cena Ls 10.00
11 11 1 280 594 - vtulka un cena Ls 0.80
11 15 1 714 390 - blivslegs un cena Ls 0.85, viss japasūta.
Dubultās atsperes esot nākušas visiem M20 motoriem..
Vadīklas atsevišķi mainīt nav paredzēts
vārsti - ieplūdes: Ls 22.00/gab., izplūdes Ls 38.00/gab., jāpasūta.
galvas skrūves: Ls 25.00/kompl., jāpasūta.

Permalat Pluss SIA
BMW autocentrs,
rezerves daļas, auto tirdzniecība
Volguntes 42, Rīga, LV 1046

www.permalat.lv
[email protected]

tel. 7470416 (veikals, serviss)
mob. 9482131 (serviss)
servisa menedžeri: Guntars - latv. val., Oļegs - krievu val.
[ This message was edited by: Permalat on 2005-07-18 12:22 ]
Offline
Permalat
18. Jul 2005, 12:27 #1003

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-07-18 12:16, SpOrcMeN rakstīja:
man te sasolija ka driz Mikas bushot kaut kada akcija un tad vareshot tipo kompim kjudas nodzest un jaunu progu iedziit tipo par simboliskam naudaam, stastija ka vienam m5 esot baigi uzlabojies gan paterisnh gan ari pats raviens??? Ko teiksiet varat ari jus ko tadu veikt.??

Starp citu, filtrs ir atnācis!
Jā, protams, mēs apgreidojam programnodrošinajumu. Taču
1. tas pilna apjomā attiecas uz E60, E65 un līdzvērttīgiem auto (E39 to izveicam par Ls 10-20 jau tagad)
2. Nu, ja šobrīd pakalpojums pie mums (E60, E65) maksā reizes 2-3 lētak kā MIKAS SIA, tad, izskatās, ka viņu cenas uz brīdi pietuvosies pārējo tirgus dalībnieku piedāvajumam.
P.S. Nē, radikālu uzlabojumu motora gaitā un ekonomijā(ja tā vispār M5 ir aktuāli) būt nevar. 99% jauninājumu attiecas uz kļūdu novēršanu servisa moduļos..
Offline
augusts
18. Jul 2005, 12:47 #1004

Kopš: 23. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3041

Braucu ar:

Permalar,
kaa ar e53 programnodrošinajumu upgrade?!
Offline
Permalat
18. Jul 2005, 12:56 #1005

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-07-18 12:47, tasiks rakstīja:
Permalar,
kaa ar e53 programnodrošinajumu upgrade?!

Atsevišķu moduļu programnodrošinājuma pārrakstīšana ir iespējama, bet daudz ierobežotākā apjomā, kā jaunākajiem modeļiem. To parasti dara funkcionalitātes traucējumu gadījumā (bloku iekšējās kļūdas).
Offline
Students
18. Jul 2005, 12:59 #1006

Kopš: 26. Jul 2002

Ziņojumi: 110

Braucu ar: viskautko

Sveicināti.Man ir E34 2ieks motors automāts 89.g.Bija plīsusi truba kas ir no termostata uz motoru (iet pa augšu). Nomainīju, atgaisoju brīdi viss bija normāli tagad pa pilsētu braucot kāpj temperatūra, uzgāzējot atkal uz brītiņu ir normā pēc tam atkal kāpj.Termostatu mainīju, tosola līmenis arī pa bačoku staigā.Pa izpūtēju nekas arā nepil, kā arī eļla normāla.
Offline
Permalat
18. Jul 2005, 13:03 #1007

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-07-18 12:59, Students rakstīja:
Sveicināti.Man ir E34 2ieks motors automāts 89.g.Bija plīsusi truba kas ir no termostata uz motoru (iet pa augšu). Nomainīju, atgaisoju brīdi viss bija normāli tagad pa pilsētu braucot kāpj temperatūra, uzgāzējot atkal uz brītiņu ir normā pēc tam atkal kāpj.Termostatu mainīju, tosola līmenis arī pa bačoku staigā.Pa izpūtēju nekas arā nepil, kā arī eļla normāla.

Atgaisošanai ir skrūve uz termosta korpusa. atgaisošana jāturpina arī pēc termosta atvēršanaās (pilnīgi uzsislis motors).
Otrs variants - tiko nomainītā truba skarās klāt propelleram. Tas bremzējas, attiecīgi - termomufta iekšā neslēdzas..
Offline
ggg
18. Jul 2005, 13:12 #1008

Kopš: 19. Apr 2005

Ziņojumi: 153

Braucu ar:

Jautājiens E-34 aizmugures atsperes atšķiras tauringa no sedana ja jā tad ar ko?
Offline
josi
18. Jul 2005, 13:12 #1009

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3129

Braucu ar: Puf-puf


2005-07-14 09:37, Permalat rakstīja:
Pēc modificēsanas 1.fāzes man ir labs progress. Pirmo reizi pēc ilgiem laikiem negribējās ar kulaku uzšaut pa heada paneli

Vai padalīsies ar info, ko modificēji tam pastiprinātājam, jeb tas tagad būs Permalat know-how?
Offline
Students
18. Jul 2005, 13:14 #1010

Kopš: 26. Jul 2002

Ziņojumi: 110

Braucu ar: viskautko

Truba klāt neskaras,( starp citu Ganību dambī pirktā ir krietni garāka un nācās to apgriezt) pārbaudīts, gaisoju ar tās skrūves palīdzību uzsilušu motoru, kamēr tikai tosols sāka nākt ārā. I
Offline
SpOrcMeN
18. Jul 2005, 13:15 #1011

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 34002

Braucu ar: banderautomobili

ka vispar notiek ta programnodroshinajuma aizvietoshana. Tas dzesh pilnigi visu atminju pilnigi visam vai kaut kadam noteiktam motora vadibas blokam vai kompim vai ka vinju sauc es pienjemsim negribu lai man nodzesh tv uzstadijumus un es varu skatities tv ari braucot, jaunajam programam laikam to iespeju disablot nevar tik vienkarshi. Tas nav ta ka kompim ka nodzesh visu ar format c un tad liek visu pa jaunu. Mani interesetu tikai tas kljudas dzeshana un tikai tas softa apgreidz kas atiecas uz motoru un ta veikstpeju.

2. tas ka filtrs ir ir ljoti labi, tad pasutiet ari to elju un sakiet uz kuru dienu jus varetu mani pierakstii, pie viena cik tas viss aiznjem laiku, t. sk pienjemsim ta kljudu dzeshana un softa apgreidz.

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
Permalat
18. Jul 2005, 13:26 #1012

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-07-18 13:12, josi rakstīja:

2005-07-14 09:37, Permalat rakstīja:
Pēc modificēsanas 1.fāzes man ir labs progress. Pirmo reizi pēc ilgiem laikiem negribējās ar kulaku uzšaut pa heada paneli

Vai padalīsies ar info, ko modificēji tam pastiprinātājam, jeb tas tagad būs Permalat know-how?

Savam izdarīju sekojošas lietas:
1. barošanas ķēdē (aiz diodes un R=33 Ohm) implantēju C=470mkF (esošais 10mkF nav nopietns risinājums, turlāt nepareizā vietā pielēgts), vēl derētu 0.1mkF bloķējošais;
2. atslēdzu AM pastiprinātāja izeju no summatora un sazemēju ieeju (atslēdzot no loga elementiem). Ir doma, ka stipru signālu gadījumā viss pastiprinātājs var ’rīties ciet’, jo barošana nav atdalīta, kā vaig.
3. FM daļas filtra frekvenci uz augstāku pārregulēju. ’uz aci’, tiesa..
Līdz ideālam gan tālu.
Man šie varianti palīdzēja. Labāk ir. Kad būs laiks, turpināšu
Offline
Permalat
18. Jul 2005, 13:31 #1013

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-07-18 13:15, SpOrcMeN rakstīja:
ka vispar notiek ta programnodroshinajuma aizvietoshana. Tas dzesh pilnigi visu atminju pilnigi visam vai kaut kadam noteiktam motora vadibas blokam vai kompim vai ka vinju sauc es pienjemsim negribu lai man nodzesh tv uzstadijumus un es varu skatities tv ari braucot, jaunajam programam laikam to iespeju disablot nevar tik vienkarshi. Tas nav ta ka kompim ka nodzesh visu ar format c un tad liek visu pa jaunu. Mani interesetu tikai tas kljudas dzeshana un tikai tas softa apgreidz kas atiecas uz motoru un ta veikstpeju.

2. tas ka filtrs ir ir ljoti labi, tad pasutiet ari to elju un sakiet uz kuru dienu jus varetu mani pierakstii, pie viena cik tas viss aiznjem laiku, t. sk pienjemsim ta kljudu dzeshana un softa apgreidz.

Par motora veikspējas pieaugumu, kā jau rakstīju - salīdzinošas muļķības.
Varam mēs, protam, paņem naudu un imitet rosību. Bet, ieteiktu sekojošu scenariju: lai elektriķi veic pilno diagnostiku. Tad, ņemot verā esošās programmatūras vesijas, adaptīvos un kļūdu parametrus, viņi arī izlems (daļēji arī diagnotikas dators ļauj/naļauj) par nepieciešamo upgrade. Nē, seit esošie specializētie datori satur vairāku veidu datus un programmas - modificējamas, un tādas, kurām piekļuve liegta.
Offline
Permalat
18. Jul 2005, 13:32 #1014

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-07-18 13:14, Students rakstīja:
Truba klāt neskaras,( starp citu Ganību dambī pirktā ir krietni garāka un nācās to apgriezt) pārbaudīts, gaisoju ar tās skrūves palīdzību uzsilušu motoru, kamēr tikai tosols sāka nākt ārā. I

Tad varu ieteikt izlasīt manu rakstiņu šeit.
Varbūt noder. Ja nē, piesakies un brauc vien ciemos..
Offline
Permalat
18. Jul 2005, 13:34 #1015

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-07-18 13:12, ggg rakstīja:
Jautājiens E-34 aizmugures atsperes atšķiras tauringa no sedana ja jā tad ar ko?

Iesaku apskatīties ETK. Tur būs saraksts ar modeļiem, kuram kādas atsperes ir.
Offline
Permalat
18. Jul 2005, 13:38 #1016

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-07-18 13:15, SpOrcMeN rakstīja:
ka vispar notiek ta programnodroshinajuma aizvietoshana. Tas dzesh pilnigi visu atminju pilnigi visam vai kaut kadam noteiktam motora vadibas blokam vai kompim vai ka vinju sauc es pienjemsim negribu lai man nodzesh tv uzstadijumus un es varu skatities tv ari braucot, jaunajam programam laikam to iespeju disablot nevar tik vienkarshi. Tas nav ta ka kompim ka nodzesh visu ar format c un tad liek visu pa jaunu. Mani interesetu tikai tas kljudas dzeshana un tikai tas softa apgreidz kas atiecas uz motoru un ta veikstpeju.

2. tas ka filtrs ir ir ljoti labi, tad pasutiet ari to elju un sakiet uz kuru dienu jus varetu mani pierakstii, pie viena cik tas viss aiznjem laiku, t. sk pienjemsim ta kljudu dzeshana un softa apgreidz.

Eļļa arī ir uz vietas.
Attiecīgi, varam piedāvāt kaut rītdienu, no 12.00 (saskaņojot), tas aizņems 1-2h.
Offline
DFS
18. Jul 2005, 13:48 #1017

Kopš: 08. Feb 2004

Ziņojumi: 15278

Braucu ar: 979

Labdien!Man viens pazīstams cilvēks iepirka e39 touringu un palūdza par vienu sekojošu lietu painteresēties.Viņam iekšā ir BMW business radio ar kaseti un jautājums,vai visiem business aparātiem var cheindzheri pieslēgt un cik tas maksā?Cik varētu maksāt lietots Business radio ar CD
jau iepriekš paldies
Offline
Permalat
18. Jul 2005, 13:51 #1018

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-07-18 13:48, DFS rakstīja:
Labdien!Man viens pazīstams cilvēks iepirka e39 touringu un palūdza par vienu sekojošu lietu painteresēties.Viņam iekšā ir BMW business radio ar kaseti un jautājums,vai visiem business aparātiem var cheindzheri pieslēgt un cik tas maksā?Cik varētu maksāt lietots Business radio ar CD
jau iepriekš paldies

Cik atceros, bija jāpārbauda, vai ir changer vadība paredzeta. ja ir, var likt lietotu original čeindžeri (ap Ls 200 ar uzstadīšanu), vai adaptētu Alpine (Ls 220.00 ar pieslēgšanu).
Lietoti radio ar CD būs deficīts!
Offline
SpOrcMeN
18. Jul 2005, 14:14 #1019

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 34002

Braucu ar: banderautomobili

visss sarunaju uz tiem 12 ) uzcepiet kukas un kafiju un gaidat.

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
Permalat
18. Jul 2005, 14:43 #1020

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-07-18 14:14, SpOrcMeN rakstīja:
visss sarunaju uz tiem 12 ) uzcepiet kukas un kafiju un gaidat.

Uz nepārspējamo Permalatu braucot, kūkas līdz jāņem!!!
Ok, pierakstīšu!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo