Online
Pašreiz BMWPower skatās 225 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 528i E39 iegāde
Autors | Ziņojums |
dzosua | | Kopš: 31. Aug 2005
Ziņojumi: 5368
Braucu ar: RAM 1500 Sport
|
11 Dec 2007, 23:15:00 Cumpars rakstīja:
2007-12-11 23:13, Peecis rakstīja:
Domāju, ka neesmu gan, jo daudz braucu. Sākumā vispār neko neieliku pirmos 40000km izņemot eļļu un filtrus. Nopietnāk paremontēt nācās pēdējā laikā, kad nobraukti jau 70000km kopš iegādes. Domāju, ka tas ir pilnīgi normāli.
P.S. Man patīk autiņu uzturēt ideālā tehniskā stāvoklī. Lielu daļu no tā ko nomainīju, varēju arī nemainīt un braukt ar šādu tādu, bet man tā nepatīk..
Un tā tam arī jābūt, vairāk tādu cilvēku
P.s lai nebūtu oftopic, kā tad paliek ar tām Nikasil problēmām šitiem dzinējiem, ir kāds saskāries
Nikasil problēmas ir aktuālas USA nevis Eiropā | Offline | | |
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
| ar E39 jau braucu 6to mēnesi... pa apmēram 8k km nav mainīts hadenē vispār nekas, Bassē pirms 3 ned uzcēlu augšā, viss iģeaļņiks, tikai viena maza lufte vienā vietā...
laikam jau vaina ir jūsu braukšanā, ja tādas naudas jāliek iekšā | Offline | | |
bmw523 | | Kopš: 21. May 2008
Ziņojumi: 15
Braucu ar:
| Varbūt arī man var kāds palīdzēt ar nelielu info par šo tēmu!Ir doma pārsēsties no audi uz šādu bmw!1)e39 ar 2.5 automātam ir ķēde vai siksna?2)Cik maksā nomaiņa materiāli + darbs?3)Uz ko vajadzētu skatīties pērkot šādu būmeri?4)Kādas ir biežākās problēmas?5)Kur var nopirkt normālas detaļas priekš bmw kuras nav ražotas Daugavpils mežā un kurām ir saprātīga cena?Paldies | Offline | | |
martinssh | | Kopš: 04. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1610
Braucu ar:
|
29 Mar 2008, 14:22:27 dzosua rakstīja:
11 Dec 2007, 23:15:00 Cumpars rakstīja:
2007-12-11 23:13, Peecis rakstīja:
Domāju, ka neesmu gan, jo daudz braucu. Sākumā vispār neko neieliku pirmos 40000km izņemot eļļu un filtrus. Nopietnāk paremontēt nācās pēdējā laikā, kad nobraukti jau 70000km kopš iegādes. Domāju, ka tas ir pilnīgi normāli.
P.S. Man patīk autiņu uzturēt ideālā tehniskā stāvoklī. Lielu daļu no tā ko nomainīju, varēju arī nemainīt un braukt ar šādu tādu, bet man tā nepatīk..
Un tā tam arī jābūt, vairāk tādu cilvēku
P.s lai nebūtu oftopic, kā tad paliek ar tām Nikasil problēmām šitiem dzinējiem, ir kāds saskāries
Nikasil problēmas ir aktuālas USA nevis Eiropā
nikasil problemas bij arii 2,5 amerikaniem? | Offline | | |
Varemix | | Kopš: 28. Oct 2006
Ziņojumi: 2597
Braucu ar: serkociniem acis
| ir verts njmet 535 96.gada? kursh motors vinjam skaitas? | Offline | | |
Varemix | | Kopš: 28. Oct 2006
Ziņojumi: 2597
Braucu ar: serkociniem acis
| laikam jau 528 tomer bus sakarigak! | Offline | | |
martinssh | | Kopš: 04. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1610
Braucu ar:
| Tā var kāds iedot iisu izklāstu kas ir ar nikasilu? un kaa izskatā 2.8 ar vanosu un ar dual vanos | Offline | | |
Kashelz | | Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
|
23 Nov 2008, 10:15:52 martinssh rakstīja:
Tā var kāds iedot iisu izklāstu kas ir ar nikasilu? un kaa izskatā 2.8 ar vanosu un ar dual vanos
A ko tu gribi dzirdeet? Nemaki neta izlasiit?
Ir aluminija bloks, kas paarklats ar to slani cilindros, sadilst atraak nekaa vecie metaala bloki utt, ja uzvari motoru kartiigi var teoretiksi saverpties ne tikai galva, Al blokiem sudiigi galvas skruuves viitnes var apraut daudz vieglaak.
Par sigle vanos, tas ir liidz 1998 gadam, pec jau naak dual vanos, atshkjiriiba ir taa, ka ar dualo ir labaaks griezes moments pie mazliet zemaakiem apgriezieniem, protams, reali to varbut nejut, bet pec specifikacijas ta ir | Offline | | |
|
martinssh | | Kopš: 04. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1610
Braucu ar:
| nee nu tik dauzd cik tu te pateici netaa var izlasiit jaa principaa tu nepateici neeeko tikai atstasti 10x dzirdeeto | Offline | | |
martinssh | | Kopš: 04. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1610
Braucu ar:
| gribas dzirdēt arī k ko reāli iz dzives nevis citēt rakstus | Offline | | |
Kashelz | | Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
|
23 Nov 2008, 11:06:59 martinssh rakstīja:
nee nu tik dauzd cik tu te pateici netaa var izlasiit jaa principaa tu nepateici neeeko tikai atstasti 10x dzirdeeto
A kas tad tevi vel interesee? perc un brauc, dual vanos ir labaak, bet nu jaskataas kada stavoklii auto, ja grabes vanosi, tad leetaak, stipri leetaak sanaaks salabot single vanos grabonju, ja tev interesee motora resurss, tad jameklee netaa, gan jau ir kur mineets, bet nu ja mainitas eljas un parejas apkopes tad dzineejs kalos ilgi. Un ar bendziinniekiem nav tads noskrejiens kaa diizeljiem | Offline | | |
otomars | | Kopš: 16. Sep 2005
Ziņojumi: 3704
Braucu ar: mn83 pa garaazhu
| nikasila slaani noaarda seers,jaunaakajiem dzineejiem ir alusils,kas ir izturiigaaks | Offline | | |
Kashelz | | Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
|
23 Nov 2008, 11:12:50 otomars rakstīja:
nikasila slaani noaarda seers,jaunaakajiem dzineejiem ir alusils,kas ir izturiigaaks
Ir zinaams sakot ar kuru dzineju un/vai gadu izmanto sho slaani? | Offline | | |
martinssh | | Kopš: 04. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1610
Braucu ar:
| da vnk sadoma'jos par E 39 un ja palasa powera topikus tad ikviens motors ir lielaaks vai mazaaks meesls kaaroch prātā 2,8i ; 3.0i ;3,0d jauno | Offline | | |
martinssh | | Kopš: 04. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1610
Braucu ar:
|
23 Nov 2008, 11:15:27 Kashelz rakstīja:
23 Nov 2008, 11:12:50 otomars rakstīja:
nikasila slaani noaarda seers,jaunaakajiem dzineejiem ir alusils,kas ir izturiigaaks
Ir zinaams sakot ar kuru dzineju un/vai gadu izmanto sho slaani?
lūk shis bija viens no tā ko es gribēju zināt + vel moka kaads foto kaa ziskataas single vanos un dual | Offline | | |
Es10 | | Kopš: 07. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1938
Braucu ar: Q7, V70
| Nu man ir jau divus gadus 99 gada 528... Nesaprotu kas tev tieši interesē, pagaidām problēmas 0 un ar nikasilu arī viss ir ok. Un izskatās tas dual vanos arī ļoti labi | Offline | | |
|
martinssh | | Kopš: 04. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1610
Braucu ar:
|
23 Nov 2008, 11:17:03 Es10 rakstīja:
Nu man ir jau divus gadus 99 gada 528... Nesaprotu kas tev tieši interesē, pagaidām problēmas 0 un ar nikasilu arī viss ir ok. Un izskatās tas dual vanos arī ļoti labi
moka ir kāds foto | Offline | | |
Es10 | | Kopš: 07. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1938
Braucu ar: Q7, V70
|
23 Nov 2008, 11:18:01 martinssh rakstīja:
23 Nov 2008, 11:17:03 Es10 rakstīja:
Nu man ir jau divus gadus 99 gada 528... Nesaprotu kas tev tieši interesē, pagaidām problēmas 0 un ar nikasilu arī viss ir ok. Un izskatās tas dual vanos arī ļoti labi
moka ir kāds foto
Nu motortelpas foto nav gan pie rokas, bet nu ja ir ļoti liela interese un netā nekur neatrodi, kaut gan noteikti ir jābūt... varu jau kādu foto uztaisīt. | Offline | | |
Kashelz | | Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
|
23 Nov 2008, 11:15:41 martinssh rakstīja:
da vnk sadoma'jos par E 39 un ja palasa powera topikus tad ikviens motors ir lielaaks vai mazaaks meesls kaaroch prātā 2,8i ; 3.0i ;3,0d jauno
Vislabaak buutu M50 dzineejs ar metaala bloku un 2.8 klokjeni, tilpums lielaks neka parasti, jauda labaaka, vienigi vajag vanosu, lai gan tie vecie vanosi neko dizji nedod. Chomam ir 528i, teikshu atklaati, ruucot idlee kluss, vispaar iisti nevareja pateikt pielaist auto vai nee, kad arpuse runaajam | Offline | | |
martinssh | | Kopš: 04. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1610
Braucu ar:
| taatad tipa 2.8 rulz??? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|