Online

Pašreiz BMWPower skatās 225 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: 528i E39 iegāde

AutorsZiņojums
dzosua
29. Mar 2008, 14:22 #101

Kopš: 31. Aug 2005

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: RAM 1500 Sport


11 Dec 2007, 23:15:00 Cumpars rakstīja:

2007-12-11 23:13, Peecis rakstīja:
Domāju, ka neesmu gan, jo daudz braucu. Sākumā vispār neko neieliku pirmos 40000km izņemot eļļu un filtrus. Nopietnāk paremontēt nācās pēdējā laikā, kad nobraukti jau 70000km kopš iegādes. Domāju, ka tas ir pilnīgi normāli.
P.S. Man patīk autiņu uzturēt ideālā tehniskā stāvoklī. Lielu daļu no tā ko nomainīju, varēju arī nemainīt un braukt ar šādu tādu, bet man tā nepatīk..


Un tā tam arī jābūt, vairāk tādu cilvēku

P.s lai nebūtu oftopic, kā tad paliek ar tām Nikasil problēmām šitiem dzinējiem, ir kāds saskāries


Nikasil problēmas ir aktuālas USA nevis Eiropā
Offline
daticho
29. Mar 2008, 15:00 #102

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15

ar E39 jau braucu 6to mēnesi... pa apmēram 8k km nav mainīts hadenē vispār nekas, Bassē pirms 3 ned uzcēlu augšā, viss iģeaļņiks, tikai viena maza lufte vienā vietā...

laikam jau vaina ir jūsu braukšanā, ja tādas naudas jāliek iekšā
Offline
bmw523
28. May 2008, 21:41 #103

Kopš: 21. May 2008

Ziņojumi: 15

Braucu ar:

Varbūt arī man var kāds palīdzēt ar nelielu info par šo tēmu!Ir doma pārsēsties no audi uz šādu bmw!1)e39 ar 2.5 automātam ir ķēde vai siksna?2)Cik maksā nomaiņa materiāli + darbs?3)Uz ko vajadzētu skatīties pērkot šādu būmeri?4)Kādas ir biežākās problēmas?5)Kur var nopirkt normālas detaļas priekš bmw kuras nav ražotas Daugavpils mežā un kurām ir saprātīga cena?Paldies
Offline
martinssh
28. May 2008, 22:39 #104

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:


29 Mar 2008, 14:22:27 dzosua rakstīja:

11 Dec 2007, 23:15:00 Cumpars rakstīja:

2007-12-11 23:13, Peecis rakstīja:
Domāju, ka neesmu gan, jo daudz braucu. Sākumā vispār neko neieliku pirmos 40000km izņemot eļļu un filtrus. Nopietnāk paremontēt nācās pēdējā laikā, kad nobraukti jau 70000km kopš iegādes. Domāju, ka tas ir pilnīgi normāli.
P.S. Man patīk autiņu uzturēt ideālā tehniskā stāvoklī. Lielu daļu no tā ko nomainīju, varēju arī nemainīt un braukt ar šādu tādu, bet man tā nepatīk..


Un tā tam arī jābūt, vairāk tādu cilvēku

P.s lai nebūtu oftopic, kā tad paliek ar tām Nikasil problēmām šitiem dzinējiem, ir kāds saskāries


Nikasil problēmas ir aktuālas USA nevis Eiropā
nikasil problemas bij arii 2,5 amerikaniem?
Offline
Varemix
25. Jun 2008, 00:40 #105

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: serkociniem acis

ir verts njmet 535 96.gada? kursh motors vinjam skaitas?
Offline
Varemix
25. Jun 2008, 00:48 #106

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: serkociniem acis

laikam jau 528 tomer bus sakarigak!
Offline
martinssh
23. Nov 2008, 10:15 #107

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:

Tā var kāds iedot iisu izklāstu kas ir ar nikasilu? un kaa izskatā 2.8 ar vanosu un ar dual vanos
Offline
Kashelz
23. Nov 2008, 11:03 #108

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


23 Nov 2008, 10:15:52 martinssh rakstīja:
Tā var kāds iedot iisu izklāstu kas ir ar nikasilu? un kaa izskatā 2.8 ar vanosu un ar dual vanos

A ko tu gribi dzirdeet? Nemaki neta izlasiit?

Ir aluminija bloks, kas paarklats ar to slani cilindros, sadilst atraak nekaa vecie metaala bloki utt, ja uzvari motoru kartiigi var teoretiksi saverpties ne tikai galva, Al blokiem sudiigi galvas skruuves viitnes var apraut daudz vieglaak.

Par sigle vanos, tas ir liidz 1998 gadam, pec jau naak dual vanos, atshkjiriiba ir taa, ka ar dualo ir labaaks griezes moments pie mazliet zemaakiem apgriezieniem, protams, reali to varbut nejut, bet pec specifikacijas ta ir
Offline
martinssh
23. Nov 2008, 11:06 #109

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:

nee nu tik dauzd cik tu te pateici netaa var izlasiit jaa principaa tu nepateici neeeko tikai atstasti 10x dzirdeeto
Offline
martinssh
23. Nov 2008, 11:08 #110

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:

gribas dzirdēt arī k ko reāli iz dzives nevis citēt rakstus
Offline
Kashelz
23. Nov 2008, 11:09 #111

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


23 Nov 2008, 11:06:59 martinssh rakstīja:
nee nu tik dauzd cik tu te pateici netaa var izlasiit jaa principaa tu nepateici neeeko tikai atstasti 10x dzirdeeto

A kas tad tevi vel interesee? perc un brauc, dual vanos ir labaak, bet nu jaskataas kada stavoklii auto, ja grabes vanosi, tad leetaak, stipri leetaak sanaaks salabot single vanos grabonju, ja tev interesee motora resurss, tad jameklee netaa, gan jau ir kur mineets, bet nu ja mainitas eljas un parejas apkopes tad dzineejs kalos ilgi. Un ar bendziinniekiem nav tads noskrejiens kaa diizeljiem
Offline
otomars
23. Nov 2008, 11:12 #112

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

nikasila slaani noaarda seers,jaunaakajiem dzineejiem ir alusils,kas ir izturiigaaks
Offline
Kashelz
23. Nov 2008, 11:15 #113

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


23 Nov 2008, 11:12:50 otomars rakstīja:
nikasila slaani noaarda seers,jaunaakajiem dzineejiem ir alusils,kas ir izturiigaaks

Ir zinaams sakot ar kuru dzineju un/vai gadu izmanto sho slaani?
Offline
martinssh
23. Nov 2008, 11:15 #114

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:

da vnk sadoma'jos par E 39 un ja palasa powera topikus tad ikviens motors ir lielaaks vai mazaaks meesls kaaroch prātā 2,8i ; 3.0i ;3,0d jauno
Offline
martinssh
23. Nov 2008, 11:16 #115

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:


23 Nov 2008, 11:15:27 Kashelz rakstīja:

23 Nov 2008, 11:12:50 otomars rakstīja:
nikasila slaani noaarda seers,jaunaakajiem dzineejiem ir alusils,kas ir izturiigaaks

Ir zinaams sakot ar kuru dzineju un/vai gadu izmanto sho slaani?
lūk shis bija viens no tā ko es gribēju zināt + vel moka kaads foto kaa ziskataas single vanos un dual
Offline
Es10
23. Nov 2008, 11:17 #116

Kopš: 07. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1938

Braucu ar: Q7, V70

Nu man ir jau divus gadus 99 gada 528... Nesaprotu kas tev tieši interesē, pagaidām problēmas 0 un ar nikasilu arī viss ir ok. Un izskatās tas dual vanos arī ļoti labi
Offline
martinssh
23. Nov 2008, 11:18 #117

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:


23 Nov 2008, 11:17:03 Es10 rakstīja:
Nu man ir jau divus gadus 99 gada 528... Nesaprotu kas tev tieši interesē, pagaidām problēmas 0 un ar nikasilu arī viss ir ok. Un izskatās tas dual vanos arī ļoti labi
moka ir kāds foto
Offline
Es10
23. Nov 2008, 11:19 #118

Kopš: 07. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1938

Braucu ar: Q7, V70


23 Nov 2008, 11:18:01 martinssh rakstīja:

23 Nov 2008, 11:17:03 Es10 rakstīja:
Nu man ir jau divus gadus 99 gada 528... Nesaprotu kas tev tieši interesē, pagaidām problēmas 0 un ar nikasilu arī viss ir ok. Un izskatās tas dual vanos arī ļoti labi
moka ir kāds foto

Nu motortelpas foto nav gan pie rokas, bet nu ja ir ļoti liela interese un netā nekur neatrodi, kaut gan noteikti ir jābūt... varu jau kādu foto uztaisīt.
Offline
Kashelz
23. Nov 2008, 11:20 #119

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


23 Nov 2008, 11:15:41 martinssh rakstīja:
da vnk sadoma'jos par E 39 un ja palasa powera topikus tad ikviens motors ir lielaaks vai mazaaks meesls kaaroch prātā 2,8i ; 3.0i ;3,0d jauno

Vislabaak buutu M50 dzineejs ar metaala bloku un 2.8 klokjeni, tilpums lielaks neka parasti, jauda labaaka, vienigi vajag vanosu, lai gan tie vecie vanosi neko dizji nedod. Chomam ir 528i, teikshu atklaati, ruucot idlee kluss, vispaar iisti nevareja pateikt pielaist auto vai nee, kad arpuse runaajam
Offline
martinssh
23. Nov 2008, 11:22 #120

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:

taatad tipa 2.8 rulz???
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo