Online

Pašreiz BMWPower skatās 87 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Par čipiem...

AutorsZiņojums
Laoshi
24. Jul 2011, 10:53 #101

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Ja tas 1.3 ir turbo, tad tas ir normāli, ja nē, tad tur nav ko čipot, ja nu tikai sprauslas lielākas iemocīt. Daudzi kaktu čipotāji griež turbospiedienu debesīs, var dabūt pat 40-50Zs klāt, bet turbo tad ir kapi pēc laika.
Offline
Puika
24. Jul 2011, 12:24 #102

Kopš: 25. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2509

Braucu ar: Divriteni

Garantijas laikā nekāda aftermarketa pārprogrammēšana nav pieļaujama, un par cik tas iespaido praktiski visus auto tehniskos mezglus, tad nebrinies, ja garantiju saglabās tikai pret virsbūves koroziju
Offline
rihs
24. Jul 2011, 12:27 #103

Kopš: 14. Feb 2009

Ziņojumi: 197

Braucu ar: BMW 322,5 e36 un HSM 208f

Sveiki

Kurs te var nocipot e39 528 96 gada

Cik maksatu un glavenais cik ilga laika

Ja kads ir kas var tad Pm
Offline
Driver
24. Jul 2011, 12:56 #104

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


24 Jul 2011, 12:24:19 Puika rakstīja:
Garantijas laikā nekāda aftermarketa pārprogrammēšana nav pieļaujama, un par cik tas iespaido praktiski visus auto tehniskos mezglus, tad nebrinies, ja garantiju saglabās tikai pret virsbūves koroziju

cipot jau var, bet garantijas laika, pie katra iebrauciena pie dilera, vat tikt un reizem tiek apdeitots auto softs un ja tiek apdeitots softs DDE, nevis gaismi vai komforta blokam, tad viss cips ir pa pipelem un atpakalcelja nav
delj tada apsveruma labaks ir tuningbox - pa ielu ar vinju, pie dilera bez.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
24. Jul 2011, 12:59 #105

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


24 Jul 2011, 12:27:31 rihs rakstīja:
Sveiki

Kurs te var nocipot e39 528 96 gada

Cik maksatu un glavenais cik ilga laika

Ja kads ir kas var tad Pm

to motoru cipot ir praktiski bezjedzigi
to

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
rihs
24. Jul 2011, 13:04 #106

Kopš: 14. Feb 2009

Ziņojumi: 197

Braucu ar: BMW 322,5 e36 un HSM 208f


24 Jul 2011, 12:59:43 Driver rakstīja:

24 Jul 2011, 12:27:31 rihs rakstīja:
Sveiki

Kurs te var nocipot e39 528 96 gada

Cik maksatu un glavenais cik ilga laika

Ja kads ir kas var tad Pm

to motoru cipot ir praktiski bezjedzigi
to


Vinam vel man stav iepludnieks no m50b25 aizmirsu piebilst
Offline
Driver
24. Jul 2011, 13:11 #107

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Poh, kas stav, bet cipot atmosferisku dzineju ar adaptivu lambda kontroli un knock regulaciju ir
tas auto nav peleka krasa un vinjam nav gljuki ar radio?

24 Jul 2011, 13:04:30 rihs rakstīja:

24 Jul 2011, 12:59:43 Driver rakstīja:

24 Jul 2011, 12:27:31 rihs rakstīja:
Sveiki

Kurs te var nocipot e39 528 96 gada

Cik maksatu un glavenais cik ilga laika

Ja kads ir kas var tad Pm

to motoru cipot ir praktiski bezjedzigi
to


Vinam vel man stav iepludnieks no m50b25 aizmirsu piebilst


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
rihs
24. Jul 2011, 14:20 #108

Kopš: 14. Feb 2009

Ziņojumi: 197

Braucu ar: BMW 322,5 e36 un HSM 208f


24 Jul 2011, 13:11:25 Driver rakstīja:
Poh, kas stav, bet cipot atmosferisku dzineju ar adaptivu lambda kontroli un knock regulaciju ir
tas auto nav peleka krasa un vinjam nav gljuki ar radio?

24 Jul 2011, 13:04:30 rihs rakstīja:

24 Jul 2011, 12:59:43 Driver rakstīja:

24 Jul 2011, 12:27:31 rihs rakstīja:
Sveiki

Kurs te var nocipot e39 528 96 gada

Cik maksatu un glavenais cik ilga laika

Ja kads ir kas var tad Pm

to motoru cipot ir praktiski bezjedzigi
to


Vinam vel man stav iepludnieks no m50b25 aizmirsu piebilst



Paldies par padomu tad neciposu ja nav jeega

Masina maneja ir kirsu sarkana

Vienkarsi man te stastija viens pazistamais kad e39 2.8 stepronic ar cipu ejot kuda labak nezinu protams vai ta ir taisniba
Offline
Driver
24. Jul 2011, 14:24 #109

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

samaini sveces, filtrus un ellju, ielej 98 un ganjau izpuljkesi savu comu ar cipoto brinumu

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
rihs
24. Jul 2011, 14:36 #110

Kopš: 14. Feb 2009

Ziņojumi: 197

Braucu ar: BMW 322,5 e36 un HSM 208f


24 Jul 2011, 14:24:18 Driver rakstīja:
samaini sveces, filtrus un ellju, ielej 98 un ganjau izpuljkesi savu comu ar cipoto brinumu


Elaa jau ir tirina ieksa, jaa sveces un filtrus toca janomaina

Paldies ka pskaidroji kas un kaa

Labi kad ir zinosi cilveki
Offline
subaru
24. Jul 2011, 15:01 #111

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10314

Braucu ar: rokām uz stūres

imho nav jābūt īpaši gudram vai zinošam, lai saprastu, ka čipot mašīnu vajadzētu tikai pēc tam, kad viss pārējais ir sataisīts, lai strādā perfekti.

:P
Offline
Driver
24. Jul 2011, 15:03 #112

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


24 Jul 2011, 15:01:36 subaru rakstīja:
imho nav jābūt īpaši gudram vai zinošam, lai saprastu, ka čipot mašīnu vajadzētu tikai pēc tam, kad viss pārējais ir sataisīts, lai strādā perfekti.

:P

bet ja nocipot ir letak kaa sataisit? ko tad

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
rihs
24. Jul 2011, 15:10 #113

Kopš: 14. Feb 2009

Ziņojumi: 197

Braucu ar: BMW 322,5 e36 un HSM 208f


24 Jul 2011, 15:01:36 subaru rakstīja:
imho nav jābūt īpaši gudram vai zinošam, lai saprastu, ka čipot mašīnu vajadzētu tikai pēc tam, kad viss pārējais ir sataisīts, lai strādā perfekti.

:P


Starp citu tas motors strada tiesam perfekti
Offline
buncix
24. Jul 2011, 16:29 #114

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


24 Jul 2011, 12:56:04 Driver rakstīja:

24 Jul 2011, 12:24:19 Puika rakstīja:
Garantijas laikā nekāda aftermarketa pārprogrammēšana nav pieļaujama, un par cik tas iespaido praktiski visus auto tehniskos mezglus, tad nebrinies, ja garantiju saglabās tikai pret virsbūves koroziju

cipot jau var, bet garantijas laika, pie katra iebrauciena pie dilera, vat tikt un reizem tiek apdeitots auto softs un ja tiek apdeitots softs DDE, nevis gaismi vai komforta blokam, tad viss cips ir pa pipelem un atpakalcelja nav
delj tada apsveruma labaks ir tuningbox - pa ielu ar vinju, pie dilera bez.

No tā tuningbox ir arī kāda jēga? Cik paskatijos viņš jauc "prātu" ecu caur lamda zondēm. Esmu dzirdējis, ka līdzīgi aparāti kuri tiek slēgti caur gaisa masas mērītāja vadu ir pilnīgi sū*i.
Offline
Driver
24. Jul 2011, 17:10 #115

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


24 Jul 2011, 16:29:08 buncix rakstīja:

24 Jul 2011, 12:56:04 Driver rakstīja:

24 Jul 2011, 12:24:19 Puika rakstīja:
Garantijas laikā nekāda aftermarketa pārprogrammēšana nav pieļaujama, un par cik tas iespaido praktiski visus auto tehniskos mezglus, tad nebrinies, ja garantiju saglabās tikai pret virsbūves koroziju

cipot jau var, bet garantijas laika, pie katra iebrauciena pie dilera, vat tikt un reizem tiek apdeitots auto softs un ja tiek apdeitots softs DDE, nevis gaismi vai komforta blokam, tad viss cips ir pa pipelem un atpakalcelja nav
delj tada apsveruma labaks ir tuningbox - pa ielu ar vinju, pie dilera bez.

No tā tuningbox ir arī kāda jēga? Cik paskatijos viņš jauc "prātu" ecu caur lamda zondēm. Esmu dzirdējis, ka līdzīgi aparāti kuri tiek slēgti caur gaisa masas mērītāja vadu ir pilnīgi sū*i.

tas tuningbox ir lietojams un commonrail (turbo) dizeljiem, bet atkartoshos velreiz, ka cipot atmosfernieku un benzinnieku ir principa bezjedzigi...
pedejaie BMW, uz kuram vel butu (un ir) jega to darit ir m50b25 bez vanosa un visi e30 ar motroniciem

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
buncix
24. Jul 2011, 17:15 #116

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


24 Jul 2011, 17:10:07 Driver rakstīja:

24 Jul 2011, 16:29:08 buncix rakstīja:

24 Jul 2011, 12:56:04 Driver rakstīja:

24 Jul 2011, 12:24:19 Puika rakstīja:
Garantijas laikā nekāda aftermarketa pārprogrammēšana nav pieļaujama, un par cik tas iespaido praktiski visus auto tehniskos mezglus, tad nebrinies, ja garantiju saglabās tikai pret virsbūves koroziju

cipot jau var, bet garantijas laika, pie katra iebrauciena pie dilera, vat tikt un reizem tiek apdeitots auto softs un ja tiek apdeitots softs DDE, nevis gaismi vai komforta blokam, tad viss cips ir pa pipelem un atpakalcelja nav
delj tada apsveruma labaks ir tuningbox - pa ielu ar vinju, pie dilera bez.

No tā tuningbox ir arī kāda jēga? Cik paskatijos viņš jauc "prātu" ecu caur lamda zondēm. Esmu dzirdējis, ka līdzīgi aparāti kuri tiek slēgti caur gaisa masas mērītāja vadu ir pilnīgi sū*i.

tas tuningbox ir lietojams un commonrail (turbo) dizeljiem, bet atkartoshos velreiz, ka cipot atmosfernieku un benzinnieku ir principa bezjedzigi...
pedejaie BMW, uz kuram vel butu (un ir) jega to darit ir m50b25 bez vanosa un visi e30 ar motroniciem

Kur tad atšķirība starp m50b25 un m52b28 - lielāks tilpums, vanoss un cits ECU (bosch nevis siemens), bet pa lielam, viss ir tapat! Kapēc tad M50 bez vanosa ir ok, bet M52 šitas brīnums vairs neder?
Offline
Driver
24. Jul 2011, 17:20 #117

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


24 Jul 2011, 17:15:45 buncix rakstīja:

24 Jul 2011, 17:10:07 Driver rakstīja:

24 Jul 2011, 16:29:08 buncix rakstīja:

24 Jul 2011, 12:56:04 Driver rakstīja:

24 Jul 2011, 12:24:19 Puika rakstīja:
Garantijas laikā nekāda aftermarketa pārprogrammēšana nav pieļaujama, un par cik tas iespaido praktiski visus auto tehniskos mezglus, tad nebrinies, ja garantiju saglabās tikai pret virsbūves koroziju

cipot jau var, bet garantijas laika, pie katra iebrauciena pie dilera, vat tikt un reizem tiek apdeitots auto softs un ja tiek apdeitots softs DDE, nevis gaismi vai komforta blokam, tad viss cips ir pa pipelem un atpakalcelja nav
delj tada apsveruma labaks ir tuningbox - pa ielu ar vinju, pie dilera bez.

No tā tuningbox ir arī kāda jēga? Cik paskatijos viņš jauc "prātu" ecu caur lamda zondēm. Esmu dzirdējis, ka līdzīgi aparāti kuri tiek slēgti caur gaisa masas mērītāja vadu ir pilnīgi sū*i.

tas tuningbox ir lietojams un commonrail (turbo) dizeljiem, bet atkartoshos velreiz, ka cipot atmosfernieku un benzinnieku ir principa bezjedzigi...
pedejaie BMW, uz kuram vel butu (un ir) jega to darit ir m50b25 bez vanosa un visi e30 ar motroniciem

Kur tad atšķirība starp m50b25 un m52b28 - lielāks tilpums, vanoss un cits ECU (bosch nevis siemens), bet pa lielam, viss ir tapat! Kapēc tad M50 bez vanosa ir ok, bet M52 šitas brīnums vairs neder?

iemacies internetu, neko ar karoti mutee likt netaisos nevienam.
bet fakts ir tads, ka pareizi no chipots m50b25 pat ja iekshas ir no 2.8 nestradas tik korekti un precizi kaa stock m52b28

visa sals ir vadiba, nevis blokos un virzuljos

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
buncix
24. Jul 2011, 17:23 #118

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


24 Jul 2011, 17:20:40 Driver rakstīja:

24 Jul 2011, 17:15:45 buncix rakstīja:

24 Jul 2011, 17:10:07 Driver rakstīja:

24 Jul 2011, 16:29:08 buncix rakstīja:

24 Jul 2011, 12:56:04 Driver rakstīja:

24 Jul 2011, 12:24:19 Puika rakstīja:
Garantijas laikā nekāda aftermarketa pārprogrammēšana nav pieļaujama, un par cik tas iespaido praktiski visus auto tehniskos mezglus, tad nebrinies, ja garantiju saglabās tikai pret virsbūves koroziju

cipot jau var, bet garantijas laika, pie katra iebrauciena pie dilera, vat tikt un reizem tiek apdeitots auto softs un ja tiek apdeitots softs DDE, nevis gaismi vai komforta blokam, tad viss cips ir pa pipelem un atpakalcelja nav
delj tada apsveruma labaks ir tuningbox - pa ielu ar vinju, pie dilera bez.

No tā tuningbox ir arī kāda jēga? Cik paskatijos viņš jauc "prātu" ecu caur lamda zondēm. Esmu dzirdējis, ka līdzīgi aparāti kuri tiek slēgti caur gaisa masas mērītāja vadu ir pilnīgi sū*i.

tas tuningbox ir lietojams un commonrail (turbo) dizeljiem, bet atkartoshos velreiz, ka cipot atmosfernieku un benzinnieku ir principa bezjedzigi...
pedejaie BMW, uz kuram vel butu (un ir) jega to darit ir m50b25 bez vanosa un visi e30 ar motroniciem

Kur tad atšķirība starp m50b25 un m52b28 - lielāks tilpums, vanoss un cits ECU (bosch nevis siemens), bet pa lielam, viss ir tapat! Kapēc tad M50 bez vanosa ir ok, bet M52 šitas brīnums vairs neder?

iemacies internetu, neko ar karoti mutee likt netaisos nevienam.
bet fakts ir tads, ka pareizi no chipots m50b25 pat ja iekshas ir no 2.8 nestradas tik korekti un precizi kaa stock m52b28

visa sals ir vadiba, nevis blokos un virzuljos

Netu jau papētiju, gribēju dzirdēt tikai vairāk kādas atsauksmes no tiem kas ar kaut ko tādu ir saskārušies.
Paldies par info
Offline
Driver
24. Jul 2011, 17:26 #119

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

esmu saskaries ar dahuja elektroniski sapistiem m52, kur laukji ir uzlikushi vecakas dzineja vadibas versijas

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
buncix
24. Jul 2011, 17:29 #120

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


24 Jul 2011, 17:26:22 Driver rakstīja:
esmu saskaries ar dahuja elektroniski sapistiem m52, kur laukji ir uzlikushi vecakas dzineja vadibas versijas

a ko, man arī uz brīdi bija doma likt bosch 413 ar visiem vadiem un datčikiem un tad pa kārtīgo sačipot
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo