Online
Pašreiz BMWPower skatās 87 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par čipiem...
Autors | Ziņojums |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Ja tas 1.3 ir turbo, tad tas ir normāli, ja nē, tad tur nav ko čipot, ja nu tikai sprauslas lielākas iemocīt. Daudzi kaktu čipotāji griež turbospiedienu debesīs, var dabūt pat 40-50Zs klāt, bet turbo tad ir kapi pēc laika. | Offline | | |
Puika | | Kopš: 25. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2509
Braucu ar: Divriteni
| Garantijas laikā nekāda aftermarketa pārprogrammēšana nav pieļaujama, un par cik tas iespaido praktiski visus auto tehniskos mezglus, tad nebrinies, ja garantiju saglabās tikai pret virsbūves koroziju | Offline | | |
rihs | | Kopš: 14. Feb 2009
Ziņojumi: 197
Braucu ar: BMW 322,5 e36 un HSM 208f
| Sveiki
Kurs te var nocipot e39 528 96 gada
Cik maksatu un glavenais cik ilga laika
Ja kads ir kas var tad Pm | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
24 Jul 2011, 12:24:19 Puika rakstīja:
Garantijas laikā nekāda aftermarketa pārprogrammēšana nav pieļaujama, un par cik tas iespaido praktiski visus auto tehniskos mezglus, tad nebrinies, ja garantiju saglabās tikai pret virsbūves koroziju
cipot jau var, bet garantijas laika, pie katra iebrauciena pie dilera, vat tikt un reizem tiek apdeitots auto softs un ja tiek apdeitots softs DDE, nevis gaismi vai komforta blokam, tad viss cips ir pa pipelem un atpakalcelja nav
delj tada apsveruma labaks ir tuningbox - pa ielu ar vinju, pie dilera bez.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
24 Jul 2011, 12:27:31 rihs rakstīja:
Sveiki
Kurs te var nocipot e39 528 96 gada
Cik maksatu un glavenais cik ilga laika
Ja kads ir kas var tad Pm
to motoru cipot ir praktiski bezjedzigi
to
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
rihs | | Kopš: 14. Feb 2009
Ziņojumi: 197
Braucu ar: BMW 322,5 e36 un HSM 208f
|
24 Jul 2011, 12:59:43 Driver rakstīja:
24 Jul 2011, 12:27:31 rihs rakstīja:
Sveiki
Kurs te var nocipot e39 528 96 gada
Cik maksatu un glavenais cik ilga laika
Ja kads ir kas var tad Pm
to motoru cipot ir praktiski bezjedzigi
to
Vinam vel man stav iepludnieks no m50b25 aizmirsu piebilst | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Poh, kas stav, bet cipot atmosferisku dzineju ar adaptivu lambda kontroli un knock regulaciju ir
tas auto nav peleka krasa un vinjam nav gljuki ar radio?
24 Jul 2011, 13:04:30 rihs rakstīja:
24 Jul 2011, 12:59:43 Driver rakstīja:
24 Jul 2011, 12:27:31 rihs rakstīja:
Sveiki
Kurs te var nocipot e39 528 96 gada
Cik maksatu un glavenais cik ilga laika
Ja kads ir kas var tad Pm
to motoru cipot ir praktiski bezjedzigi
to
Vinam vel man stav iepludnieks no m50b25 aizmirsu piebilst
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
rihs | | Kopš: 14. Feb 2009
Ziņojumi: 197
Braucu ar: BMW 322,5 e36 un HSM 208f
|
24 Jul 2011, 13:11:25 Driver rakstīja:
Poh, kas stav, bet cipot atmosferisku dzineju ar adaptivu lambda kontroli un knock regulaciju ir
tas auto nav peleka krasa un vinjam nav gljuki ar radio?
24 Jul 2011, 13:04:30 rihs rakstīja:
24 Jul 2011, 12:59:43 Driver rakstīja:
24 Jul 2011, 12:27:31 rihs rakstīja:
Sveiki
Kurs te var nocipot e39 528 96 gada
Cik maksatu un glavenais cik ilga laika
Ja kads ir kas var tad Pm
to motoru cipot ir praktiski bezjedzigi
to
Vinam vel man stav iepludnieks no m50b25 aizmirsu piebilst
Paldies par padomu tad neciposu ja nav jeega
Masina maneja ir kirsu sarkana
Vienkarsi man te stastija viens pazistamais kad e39 2.8 stepronic ar cipu ejot kuda labak nezinu protams vai ta ir taisniba | Offline | | |
|
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| samaini sveces, filtrus un ellju, ielej 98 un ganjau izpuljkesi savu comu ar cipoto brinumu
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
rihs | | Kopš: 14. Feb 2009
Ziņojumi: 197
Braucu ar: BMW 322,5 e36 un HSM 208f
|
24 Jul 2011, 14:24:18 Driver rakstīja:
samaini sveces, filtrus un ellju, ielej 98 un ganjau izpuljkesi savu comu ar cipoto brinumu
Elaa jau ir tirina ieksa, jaa sveces un filtrus toca janomaina
Paldies ka pskaidroji kas un kaa
Labi kad ir zinosi cilveki | Offline | | |
subaru | | Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10314
Braucu ar: rokām uz stūres
| imho nav jābūt īpaši gudram vai zinošam, lai saprastu, ka čipot mašīnu vajadzētu tikai pēc tam, kad viss pārējais ir sataisīts, lai strādā perfekti.
:P | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
24 Jul 2011, 15:01:36 subaru rakstīja:
imho nav jābūt īpaši gudram vai zinošam, lai saprastu, ka čipot mašīnu vajadzētu tikai pēc tam, kad viss pārējais ir sataisīts, lai strādā perfekti.
:P
bet ja nocipot ir letak kaa sataisit? ko tad
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
rihs | | Kopš: 14. Feb 2009
Ziņojumi: 197
Braucu ar: BMW 322,5 e36 un HSM 208f
|
24 Jul 2011, 15:01:36 subaru rakstīja:
imho nav jābūt īpaši gudram vai zinošam, lai saprastu, ka čipot mašīnu vajadzētu tikai pēc tam, kad viss pārējais ir sataisīts, lai strādā perfekti.
:P
Starp citu tas motors strada tiesam perfekti | Offline | | |
buncix | | Kopš: 31. Dec 2005
Ziņojumi: 1160
Braucu ar: Ioniq 5
|
24 Jul 2011, 12:56:04 Driver rakstīja:
24 Jul 2011, 12:24:19 Puika rakstīja:
Garantijas laikā nekāda aftermarketa pārprogrammēšana nav pieļaujama, un par cik tas iespaido praktiski visus auto tehniskos mezglus, tad nebrinies, ja garantiju saglabās tikai pret virsbūves koroziju
cipot jau var, bet garantijas laika, pie katra iebrauciena pie dilera, vat tikt un reizem tiek apdeitots auto softs un ja tiek apdeitots softs DDE, nevis gaismi vai komforta blokam, tad viss cips ir pa pipelem un atpakalcelja nav
delj tada apsveruma labaks ir tuningbox - pa ielu ar vinju, pie dilera bez.
No tā tuningbox ir arī kāda jēga? Cik paskatijos viņš jauc "prātu" ecu caur lamda zondēm. Esmu dzirdējis, ka līdzīgi aparāti kuri tiek slēgti caur gaisa masas mērītāja vadu ir pilnīgi sū*i. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
24 Jul 2011, 16:29:08 buncix rakstīja:
24 Jul 2011, 12:56:04 Driver rakstīja:
24 Jul 2011, 12:24:19 Puika rakstīja:
Garantijas laikā nekāda aftermarketa pārprogrammēšana nav pieļaujama, un par cik tas iespaido praktiski visus auto tehniskos mezglus, tad nebrinies, ja garantiju saglabās tikai pret virsbūves koroziju
cipot jau var, bet garantijas laika, pie katra iebrauciena pie dilera, vat tikt un reizem tiek apdeitots auto softs un ja tiek apdeitots softs DDE, nevis gaismi vai komforta blokam, tad viss cips ir pa pipelem un atpakalcelja nav
delj tada apsveruma labaks ir tuningbox - pa ielu ar vinju, pie dilera bez.
No tā tuningbox ir arī kāda jēga? Cik paskatijos viņš jauc "prātu" ecu caur lamda zondēm. Esmu dzirdējis, ka līdzīgi aparāti kuri tiek slēgti caur gaisa masas mērītāja vadu ir pilnīgi sū*i.
tas tuningbox ir lietojams un commonrail (turbo) dizeljiem, bet atkartoshos velreiz, ka cipot atmosfernieku un benzinnieku ir principa bezjedzigi...
pedejaie BMW, uz kuram vel butu (un ir) jega to darit ir m50b25 bez vanosa un visi e30 ar motroniciem
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
buncix | | Kopš: 31. Dec 2005
Ziņojumi: 1160
Braucu ar: Ioniq 5
|
24 Jul 2011, 17:10:07 Driver rakstīja:
24 Jul 2011, 16:29:08 buncix rakstīja:
24 Jul 2011, 12:56:04 Driver rakstīja:
24 Jul 2011, 12:24:19 Puika rakstīja:
Garantijas laikā nekāda aftermarketa pārprogrammēšana nav pieļaujama, un par cik tas iespaido praktiski visus auto tehniskos mezglus, tad nebrinies, ja garantiju saglabās tikai pret virsbūves koroziju
cipot jau var, bet garantijas laika, pie katra iebrauciena pie dilera, vat tikt un reizem tiek apdeitots auto softs un ja tiek apdeitots softs DDE, nevis gaismi vai komforta blokam, tad viss cips ir pa pipelem un atpakalcelja nav
delj tada apsveruma labaks ir tuningbox - pa ielu ar vinju, pie dilera bez.
No tā tuningbox ir arī kāda jēga? Cik paskatijos viņš jauc "prātu" ecu caur lamda zondēm. Esmu dzirdējis, ka līdzīgi aparāti kuri tiek slēgti caur gaisa masas mērītāja vadu ir pilnīgi sū*i.
tas tuningbox ir lietojams un commonrail (turbo) dizeljiem, bet atkartoshos velreiz, ka cipot atmosfernieku un benzinnieku ir principa bezjedzigi...
pedejaie BMW, uz kuram vel butu (un ir) jega to darit ir m50b25 bez vanosa un visi e30 ar motroniciem
Kur tad atšķirība starp m50b25 un m52b28 - lielāks tilpums, vanoss un cits ECU (bosch nevis siemens), bet pa lielam, viss ir tapat! Kapēc tad M50 bez vanosa ir ok, bet M52 šitas brīnums vairs neder? | Offline | | |
|
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
24 Jul 2011, 17:15:45 buncix rakstīja:
24 Jul 2011, 17:10:07 Driver rakstīja:
24 Jul 2011, 16:29:08 buncix rakstīja:
24 Jul 2011, 12:56:04 Driver rakstīja:
24 Jul 2011, 12:24:19 Puika rakstīja:
Garantijas laikā nekāda aftermarketa pārprogrammēšana nav pieļaujama, un par cik tas iespaido praktiski visus auto tehniskos mezglus, tad nebrinies, ja garantiju saglabās tikai pret virsbūves koroziju
cipot jau var, bet garantijas laika, pie katra iebrauciena pie dilera, vat tikt un reizem tiek apdeitots auto softs un ja tiek apdeitots softs DDE, nevis gaismi vai komforta blokam, tad viss cips ir pa pipelem un atpakalcelja nav
delj tada apsveruma labaks ir tuningbox - pa ielu ar vinju, pie dilera bez.
No tā tuningbox ir arī kāda jēga? Cik paskatijos viņš jauc "prātu" ecu caur lamda zondēm. Esmu dzirdējis, ka līdzīgi aparāti kuri tiek slēgti caur gaisa masas mērītāja vadu ir pilnīgi sū*i.
tas tuningbox ir lietojams un commonrail (turbo) dizeljiem, bet atkartoshos velreiz, ka cipot atmosfernieku un benzinnieku ir principa bezjedzigi...
pedejaie BMW, uz kuram vel butu (un ir) jega to darit ir m50b25 bez vanosa un visi e30 ar motroniciem
Kur tad atšķirība starp m50b25 un m52b28 - lielāks tilpums, vanoss un cits ECU (bosch nevis siemens), bet pa lielam, viss ir tapat! Kapēc tad M50 bez vanosa ir ok, bet M52 šitas brīnums vairs neder?
iemacies internetu, neko ar karoti mutee likt netaisos nevienam.
bet fakts ir tads, ka pareizi no chipots m50b25 pat ja iekshas ir no 2.8 nestradas tik korekti un precizi kaa stock m52b28
visa sals ir vadiba, nevis blokos un virzuljos
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
buncix | | Kopš: 31. Dec 2005
Ziņojumi: 1160
Braucu ar: Ioniq 5
|
24 Jul 2011, 17:20:40 Driver rakstīja:
24 Jul 2011, 17:15:45 buncix rakstīja:
24 Jul 2011, 17:10:07 Driver rakstīja:
24 Jul 2011, 16:29:08 buncix rakstīja:
24 Jul 2011, 12:56:04 Driver rakstīja:
24 Jul 2011, 12:24:19 Puika rakstīja:
Garantijas laikā nekāda aftermarketa pārprogrammēšana nav pieļaujama, un par cik tas iespaido praktiski visus auto tehniskos mezglus, tad nebrinies, ja garantiju saglabās tikai pret virsbūves koroziju
cipot jau var, bet garantijas laika, pie katra iebrauciena pie dilera, vat tikt un reizem tiek apdeitots auto softs un ja tiek apdeitots softs DDE, nevis gaismi vai komforta blokam, tad viss cips ir pa pipelem un atpakalcelja nav
delj tada apsveruma labaks ir tuningbox - pa ielu ar vinju, pie dilera bez.
No tā tuningbox ir arī kāda jēga? Cik paskatijos viņš jauc "prātu" ecu caur lamda zondēm. Esmu dzirdējis, ka līdzīgi aparāti kuri tiek slēgti caur gaisa masas mērītāja vadu ir pilnīgi sū*i.
tas tuningbox ir lietojams un commonrail (turbo) dizeljiem, bet atkartoshos velreiz, ka cipot atmosfernieku un benzinnieku ir principa bezjedzigi...
pedejaie BMW, uz kuram vel butu (un ir) jega to darit ir m50b25 bez vanosa un visi e30 ar motroniciem
Kur tad atšķirība starp m50b25 un m52b28 - lielāks tilpums, vanoss un cits ECU (bosch nevis siemens), bet pa lielam, viss ir tapat! Kapēc tad M50 bez vanosa ir ok, bet M52 šitas brīnums vairs neder?
iemacies internetu, neko ar karoti mutee likt netaisos nevienam.
bet fakts ir tads, ka pareizi no chipots m50b25 pat ja iekshas ir no 2.8 nestradas tik korekti un precizi kaa stock m52b28
visa sals ir vadiba, nevis blokos un virzuljos
Netu jau papētiju, gribēju dzirdēt tikai vairāk kādas atsauksmes no tiem kas ar kaut ko tādu ir saskārušies.
Paldies par info | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| esmu saskaries ar dahuja elektroniski sapistiem m52, kur laukji ir uzlikushi vecakas dzineja vadibas versijas
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
buncix | | Kopš: 31. Dec 2005
Ziņojumi: 1160
Braucu ar: Ioniq 5
|
24 Jul 2011, 17:26:22 Driver rakstīja:
esmu saskaries ar dahuja elektroniski sapistiem m52, kur laukji ir uzlikushi vecakas dzineja vadibas versijas
a ko, man arī uz brīdi bija doma likt bosch 413 ar visiem vadiem un datčikiem un tad pa kārtīgo sačipot | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|