Online
Pašreiz BMWPower skatās 208 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Vēlos E30 aprōkot ar el. ventilatoru
Autors | Ziņojums |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Nu paga, dārgais gals arī eksistē | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
10 Aug 2014, 01:27:49 krishus_1 rakstīja:
10 Aug 2014, 01:23:58 edzhaans rakstīja:
10 Aug 2014, 01:17:16 krishus_1 rakstīja:
Eu, ko jūs te mocās?
Tak sen jau ir pierādījies, ka iekš e30 el venķiks ir way to go, kamēr mufta sucks :āmen:
Un jā- muftu parasti visi nahrenizē- liek troksnis un lieka slodze motoram....
Pat nezinu, cik maksā, bet minu, ka jauna mufta šīs paaudzes mašīnām (lietotu, labu neatrast)varētu izmaksāt tik, cik 3 e30 aprīkot ar elektroventilatoriem
neticu, ka aftermarkets neder, kas tur vītne cita ?
Zini kā ir ar lēto desu?
noteikti nee, vinjs nestrada desu bodee, bet citaa!
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
krishus_1 | | Kopš: 13. Jan 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 1042
Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's
|
10 Aug 2014, 01:28:59 edzhaans rakstīja:
Nu paga, dārgais gals arī eksistē
Nu tieši to jau arī pieminēju, ka par oem muftas cenu var 3 bembjiem uzlikt elektrovenķikus, kuri būs efektīvāki dzesēšanā, nekā mufta
Mutfta NEKAD negriezīsies ātrāk par kloķeni, ko nevarētu teikt par el. vent..... | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| varbut klokenei jau taa ir citada izmera skivis kaa udenssuknim
labs elektroventjiks jauns jau no 100e un vairak sakas + plus kontrolieris kaa pasudam vel vismaz tikapt klat un par to naudu jau divas muftas sanak
bet e34 kondiskas ventjiks ar sledzi salona vai deveju radiatora sana ir gatreris un punkts
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| ātrums būtu numur 2. Svarīgi ir, lai forma lāpstām ir laba un pūš labi, pietam ir klusi un ir skaļi elektro ventilatori. Svarīgāk ir tas cik daudz gaisa tas krāms pārvieto nevis, cik ātri griežās. | Offline | | |
krishus_1 | | Kopš: 13. Jan 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 1042
Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's
|
10 Aug 2014, 01:36:27 edzhaans rakstīja:
ātrums būtu numur 2. Svarīgi ir, lai forma lāpstām ir laba un pūš labi, pietam ir klusi un ir skaļi elektro ventilatori. Svarīgāk ir tas cik daudz gaisa tas krāms pārvieto nevis, cik ātri griežās.
Ņe umņičij!
Tak centos jau uzrakstīt, ka tas viss sen jau dzīvē ir pārbaudīts un sen jau ir secināts manis iepriekš minētais
ieej e30.lv un uztaisi aptauju, cik useri vēl aizvien ir uzticīgi muftām! būsi pārsteigts! | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
10 Aug 2014, 01:43:19 krishus_1 rakstīja:
10 Aug 2014, 01:36:27 edzhaans rakstīja:
ātrums būtu numur 2. Svarīgi ir, lai forma lāpstām ir laba un pūš labi, pietam ir klusi un ir skaļi elektro ventilatori. Svarīgāk ir tas cik daudz gaisa tas krāms pārvieto nevis, cik ātri griežās.
Ņe umņičij!
Tak centos jau uzrakstīt, ka tas viss sen jau dzīvē ir pārbaudīts un sen jau ir secināts manis iepriekš minētais
ieej e30.lv un uztaisi aptauju, cik useri vēl aizvien ir uzticīgi muftām! būsi pārsteigts!
es perosnigi zinu tikai divus e30 ownerus, kas nopirka jaunu un labu elektroventilatoru.
visi parejie e30 brauc ar propelleriem no svalkas.
un vel var diskutet, kas ir labak - mufta vai kautka un galigi greizi pielagots propelleris, kur difuzora nav, visur mega skirbas, utt
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
krishus_1 | | Kopš: 13. Jan 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 1042
Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's
|
10 Aug 2014, 01:36:27 Driver rakstīja:
varbut klokenei jau taa ir citada izmera skivis kaa udenssuknim
labs elektroventjiks jauns jau no 100e un vairak sakas + plus kontrolieris kaa pasudam vel vismaz tikapt klat un par to naudu jau divas muftas sanak
bet e34 kondiskas ventjiks ar sledzi salona vai deveju radiatora sana ir gatreris un punkts
Visu cieņu, Pēter, bet es labāk izvēlos gateri, nevis uz vanšinieka +30 grādos slēgt pečku un pečkas ventilatoru uz max | Offline | | |
|
krishus_1 | | Kopš: 13. Jan 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 1042
Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's
|
10 Aug 2014, 01:47:23 Driver rakstīja:
es perosnigi zinu tikai divus e30 ownerus, kas nopirka jaunu un labu elektroventilatoru.
Cik e30 userus Tu zini, kuri brauc tikai ar muftām? | Offline | | |
kaadzis | | Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 495
Braucu ar: 530da
| viens cepās par to labāks ir tas vai tas.... protams standartā ar normālu ūdens sūkni radiatoru un visu pārējo likt arī orģinālo muftu un viss, aizmirst, bet ja nav īsti citu variantu, vai negribās maksāt, tad kāpēc es nevaru likt elektrisko, un lietotu? tā pat nevar nopirkt elektrisko ventilātoru oem priekš, e39 piemēram, jo viņam tāds vienkārši nenāk. galvenais lai viņš pilda savu uzdevumu un ja vēl korekti izskatās vispār super
atbildot par tranzistoriem un zudumiem, protams ka ir zudumi, bet jaudas un patēriņa ziņā, domāju ka tie nav lielāki kā muftei, kas griežās arī tad kad radiators un motors ir auksts, tātad, kāda starpība. vienīgais ko neatbalstu ir šie termo slēdži kas ieslēdzas pēkšņi un ar pilnu atdevi,mašīnas elektronikai tas nepatīk. | Offline | | |
pekinens | | Kopš: 10. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 980
Braucu ar: e30; e87
| man ir e30 ar elektroventilatoru. pie 92 grādiem ieslēdzas, pie kādiem 90 izslēdzas, tas parasti notiek korķos. braucot pa šoseju temperatūra ir ap 80 grādiem. braucot pa trasi ap 87 grādiem (neesmu gonšķiks, bet reizēm pabraukāju). ventilatoru ieslēdz kompis, bet nav nekādas maigās palaišanas, tranzistori un citas nasas tehnoloģijas. kur ir mans ieberziens tagad? | Offline | | |
rosigais | | Kopš: 05. Sep 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4512
Braucu ar: nekārtību
| Pm ja vajag jaunu elektroventilatoru, ir dazadi izmeri | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
10 Aug 2014, 09:06:04 pekinens rakstīja:
braucot pa šoseju temperatūra ir ap 80 grādiem.
labāk salabo. braukšana ar neuzsilušu līdz darba T. dzinēju rada pastiprinātu virzuļgrupas dilšanu | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
10 Aug 2014, 11:54:33 PASSATizhi rakstīja:
10 Aug 2014, 09:06:04 pekinens rakstīja:
braucot pa šoseju temperatūra ir ap 80 grādiem.
labāk salabo. braukšana ar neuzsilušu līdz darba T. dzinēju rada pastiprinātu virzuļgrupas dilšanu
Nu 80 bus labak kaa daziem jaunakiem motoriem un salabotiem 105-110.
Neuzsilis butu 40, 50, 60
Riktigai gazshanai 80 tieshi laika
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
pekinens | | Kopš: 10. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 980
Braucu ar: e30; e87
|
10 Aug 2014, 11:54:33 PASSATizhi rakstīja:
10 Aug 2014, 09:06:04 pekinens rakstīja:
braucot pa šoseju temperatūra ir ap 80 grādiem.
labāk salabo. braukšana ar neuzsilušu līdz darba T. dzinēju rada pastiprinātu virzuļgrupas dilšanu
tas laikam termostata dēļ (80 grādi), bet pa šoseju reti braucu.. cik vispār ir pieļaujamā maksimālā temperatūra m20 motoram? | Offline | | |
12 | | Kopš: 11. Jun 2006
No: Tukums
Ziņojumi: 1548
Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.
| http://i.ss.lv/images/2013-11-05/321624/VH8IGkp...fans-1-1.800.jpg
1 no variantiem[ Šo ziņu laboja 12, 10 Aug 2014, 12:02:35 ] | Offline | | |
|
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12302
Braucu ar:
| ja 80 ir tieši laikā, kāpēc tad termostats sāk atvērties tikai pie kādiem 87 grādiem? | Offline | | |
pekinens | | Kopš: 10. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 980
Braucu ar: e30; e87
|
10 Aug 2014, 12:02:06 kexxx rakstīja:
ja 80 ir tieši laikā, kāpēc tad termostats sāk atvērties tikai pie kādiem 87 grādiem?
nu man ir 80 grādīgais termostats. gan jau ziemeļos 90 grā'digais būtu ok.. | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12302
Braucu ar:
|
10 Aug 2014, 12:07:14 pekinens rakstīja:
10 Aug 2014, 12:02:06 kexxx rakstīja:
ja 80 ir tieši laikā, kāpēc tad termostats sāk atvērties tikai pie kādiem 87 grādiem?
nu man ir 80 grādīgais termostats. gan jau ziemeļos 90 grā'digais būtu ok..
nu, ja tā ir no rūpnīcas paredzēts, tad ir OK | Offline | | |
kaadzis | | Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 495
Braucu ar: 530da
|
10 Aug 2014, 12:10:08 kexxx rakstīja:
10 Aug 2014, 12:07:14 pekinens rakstīja:
10 Aug 2014, 12:02:06 kexxx rakstīja:
ja 80 ir tieši laikā, kāpēc tad termostats sāk atvērties tikai pie kādiem 87 grādiem?
nu man ir 80 grādīgais termostats. gan jau ziemeļos 90 grā'digais būtu ok..
nu, ja tā ir no rūpnīcas paredzēts, tad ir OK
dīzelim termostata atvēršanās temperatūra ir 82 grādi, bendzīnam vajadzētu būt mazliet lielākai. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|