Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 136 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Atsauksmes par 740i E38

AutorsZiņojums
uvels
16. May 2009, 19:10 #101

Kopš: 07. Mar 2006

Ziņojumi: 3210

Braucu ar: semaku


16 May 2009, 19:09:14 martinsz rakstīja:
Tukšā sistēmā lien ~ 12l

tuksa ir pilnigi tuksa,a pie ellas mainas tuksu nedabusi
Offline
edzulis
16. May 2009, 19:15 #102

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

vienvārdsakot veci šroti nerulz

Bet patīk man E38 Un viss ir labi, izņemot tās kārbas nolādētās...
Offline
uvels
16. May 2009, 19:17 #103

Kopš: 07. Mar 2006

Ziņojumi: 3210

Braucu ar: semaku


16 May 2009, 19:15:30 edzulis rakstīja:
vienvārdsakot veci šroti nerulz

Bet patīk man E38 Un viss ir labi, izņemot tās kārbas nolādētās...

man ar patiik,paldies Dievam ar karbu un visu parejo vis ir ok,neskatoties uz noskrejienu 323k
Offline
egonspleeve
16. May 2009, 19:20 #104

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā

nezinu edzuli, kapec tu remonteji to karbu. kados 50% adijumu neiet vinas taapat.
Offline
edzulis
16. May 2009, 19:21 #105

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

es neko neremontēju. Dabūju pa labu cenu lietotu kārbu un uzliku to ar jaunu eļļu iekšā.
Offline
egonspleeve
16. May 2009, 19:22 #106

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā

nu tad busi ieravis zaraa, taa gadaas
Offline
Harcix
16. May 2009, 19:22 #107

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7811

Braucu ar: V10

daudzi vispaar neiesaka mainiit ellu tam automaatam. Paredzeeta vina tur ir lifetime. Es arii, kad nopirku, gribeeju pie viena nomainiit, bet palasiijos aarzemju forumus, daudziem visaadas kibeles saakushaas tiesi peec ellas mainjas.

-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline
uvels
16. May 2009, 19:28 #108

Kopš: 07. Mar 2006

Ziņojumi: 3210

Braucu ar: semaku


16 May 2009, 19:22:55 Harcix rakstīja:
daudzi vispaar neiesaka mainiit ellu tam automaatam. Paredzeeta vina tur ir lifetime. Es arii, kad nopirku, gribeeju pie viena nomainiit, bet palasiijos aarzemju forumus, daudziem visaadas kibeles saakushaas tiesi peec ellas mainjas.

a ko dariit ja karbas aizmugurejais salniks(tas kur nak kardans) ir psc un sulo ella,nomaint salniku un pieliet ellu vai mainit nost....kas ir tas lifetime 1milions km??
Offline
uvels
16. May 2009, 19:30 #109

Kopš: 07. Mar 2006

Ziņojumi: 3210

Braucu ar: semaku


16 May 2009, 19:25:02 DeCe rakstīja:

16 May 2009, 19:22:55 Harcix rakstīja:
daudzi vispaar neiesaka mainiit ellu tam automaatam. Paredzeeta vina tur ir lifetime. Es arii, kad nopirku, gribeeju pie viena nomainiit, bet palasiijos aarzemju forumus, daudziem visaadas kibeles saakushaas tiesi peec ellas mainjas.
+1 to pashu man riddler klastijas - figna gan tada ka bmw liftiem skaitas uz 200tkm

znacit jamaina man,jo man ir 323k km,un domaju ka to ellu neviens nav mainijis,vismaz servisa gramata neko tadu neatradu.....
Offline
egonspleeve
16. May 2009, 19:44 #110

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā

nezinu kur jus izravat to ka lifetime ir 200tk
Offline
egonspleeve
16. May 2009, 19:47 #111

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā


16 May 2009, 19:46:25 riddler rakstīja:

16 May 2009, 19:44:06 egonspleeve rakstīja:
nezinu kur jus izravat to ka lifetime ir 200tk


bmw oficiaala informaacija


bmw oficiaalaa informaacija ir shaada ridjik. es citeeju:

"When performing repairs on transmissions with lifetime fluid, it is important to drain the transmission fluid in to a clean container for re-use. New fluid should only be used for transmission replacement and for topping off after repairs"
Offline
uvels
16. May 2009, 19:54 #112

Kopš: 07. Mar 2006

Ziņojumi: 3210

Braucu ar: semaku

ridik,moska zini kadu ellu liet taja karba,es 1dien mainu un negribu ieliet kautkadu levaku
tiko lasiju par filtriem,tipa tik OEM,nekadus aftermarket nevar likt,OEm ir FILTRON
Offline
shvillis
16. May 2009, 20:00 #113

Kopš: 02. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3293

Braucu ar: smaidu...

Tas tikai plakanajiem...ar taam kaarbaam ,taads čakars vai kaa
Es,kad nopirku,savam 39jam nomainiiju kaarbai ellu un rulleeju jau 3 gadus Nobraukums - 32++++,leeja kkaadu sarkano,ķipa kruto ellu ,maksaaja daargi,~110Ls,ja pareizi atceros

[ Šo ziņu laboja shvillis, 16 May 2009, 20:51:42 ]

Offline
edzulis
16. May 2009, 20:08 #114

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Eu, a sūknis nevarētu būt pagalam kaut kāds kārbas?

Vēl man ir sajūta, ka ziemā neslēdzās, bet tagad slēdzas iekšā/ārā kaut kāds ventilators. Es tikai nesaprotu, kas tas par ventilatoru. Turot roku uz kārbas kloķa, pavisam nedaudz var just to ventilatoru iekšā/ārā.
Offline
Mo
16. May 2009, 21:14 #115

Kopš: 25. Mar 2006

Ziņojumi: 57

Braucu ar:

No pieredzes.
Pirmā lieta- ja grib pats taisīt kārbu vai negrib būt apčakarēts no "meistaru" puses, vajag palasīt materiālu internetā. Turklāt, zinot tehnisko valodu, ir lielākas izredzes, ka meistars sapratīs pareizi, ko klients saka.
Otrā lieta- internetā ir ļoti daudz informācijas, tikai baigi jāfiltrē.
Trešā lieta- ATF, automātiskās kārbas eļļas, it īpaši BMW. OEM ir dārga, ir daudzas alternatīvas eļļas, ķīmiskais sastāvs identisks, bet, ja kas notiek ne tā un meistars neuzņemas atbildību, tad, protams, visu noveļ uz to, ka eļļa nav bijusi OEM.
BMW-ATF.pdf
Pēc šitā nosaka, kas par kārbu nāca un kāda eļļa paredzēta. Pēc koda var meklēt eļļas alternatīvu.
e32_valve_body_rebuild
Te var apskatīties, kā remotē kārbas vadību. Vairums gadījumos šajā detaļā ir vaina.
Kārbas elektroniskā puse
Kārbas elektroniskā puse
Kārbas tehniskā puse. Pamati
Kārbas tehniskā puse. Pamati
Lietotāja pieredze
Kārbas apkope
Ja kāda saite nestrādā, sakiet.
Materiāli vairumā ir par 5HP30 kārbu, kas nāca e32, e38 740i.
Offline
edzulis
16. May 2009, 21:23 #116

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Thanks par apjomīgo info!

BTW, varbūt zini. Cik apjomīgs ir kārbas remonts, ja +/- par to parasti prasa 700ls? Ko tieši viņi izdara par tiem 700ls? Nevar būt, ka tikai darbs ir tāda summa un detaļas arī tur diez vai ir no zelta...
Offline
Mo
16. May 2009, 22:01 #117

Kopš: 25. Mar 2006

Ziņojumi: 57

Braucu ar:

Es rakstu par 5HP30 kārbām, jaunāka gada e38 nāca 5HP24 kārbas, bet princips tas pats.

Atbilde edzulis:
Darbs + instrumenti taisot kārbu. BMW rūpnīcas pamācība servisiem.
+
Overhaul kit+ filtri + frikcijas diski
+
ATF eļļa
+
Valve body rebuild kit
*
Meistara atbildība par darbu + %
=
Cena
Uz ātro sameklēts. Man liekas, ka vairāk tur neko nomainīt nevar. Katrs pats padomā.
Momentu uz kuriem var sa*ist kārbu, ka vispār nekust mašīna ir daudz.

[ Šo ziņu laboja Mo, 24 Feb 2010, 15:39:10 ]

Offline
Zajec
16. May 2009, 22:09 #118

Kopš: 05. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 680

Braucu ar: JZ


16 May 2009, 21:23:53 edzulis rakstīja:
Thanks par apjomīgo info!

BTW, varbūt zini. Cik apjomīgs ir kārbas remonts, ja +/- par to parasti prasa 700ls? Ko tieši viņi izdara par tiem 700ls? Nevar būt, ka tikai darbs ir tāda summa un detaļas arī tur diez vai ir no zelta...

Manejam bija noklajies hidrotransformators un laboju to ieksh RAAP. Isti neatceros ko vel darija bet beigas viss remonts maksaja 450Ls. Runa ir par 5HP24 karbu. P.S. HVZ ko var sataisit par 700 Ls un beigaas vel nestraadaa ...

-----------------
Nepird ar pilnu dirsu!
Offline
-Edm-
16. May 2009, 22:16 #119

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18124

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.

a 3L v8 ka motors uz e38 bundzhu nau pa slabanu???

-----------------
Offline
edzulis
16. May 2009, 22:18 #120

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


16 May 2009, 22:09:29 Zajec rakstīja:

16 May 2009, 21:23:53 edzulis rakstīja:
Thanks par apjomīgo info!

BTW, varbūt zini. Cik apjomīgs ir kārbas remonts, ja +/- par to parasti prasa 700ls? Ko tieši viņi izdara par tiem 700ls? Nevar būt, ka tikai darbs ir tāda summa un detaļas arī tur diez vai ir no zelta...

Manejam bija noklajies hidrotransformators un laboju to ieksh RAAP. Isti neatceros ko vel darija bet beigas viss remonts maksaja 450Ls. Runa ir par 5HP24 karbu. P.S. HVZ ko var sataisit par 700 Ls un beigaas vel nestraadaa ...


Man neko netaisīja. Es pa 150ls dabūju ejošu kārbu

Bet nu tie remonti maksā ~ 700ls. Volverim pa tik arī taisīju.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo