Online

Pašreiz BMWPower skatās 67 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jauno BMW dīzeļu ceļvedis

AutorsZiņojums
andis525
09. Mar 2006, 20:53 #101

Kopš: 27. Nov 2004

No: Jelgava

Ziņojumi: 1805

Braucu ar: Ja pateiksu ari sagribesi.

dizeli tikai kaa darba auto un tad varbuut tad jau labaak gaazi
Offline
Jaksss
12. Mar 2006, 12:00 #102

Kopš: 22. Jan 2006

Ziņojumi: 4

Braucu ar: BMW 530d

Par to, ka dizeli ir dargaki:
Piem. tagad nopirki 530d dargak par 530i, bet pec gada vai diviem to pasu 530d Tu pardosi dargak par 530i un ta cenu starpba gadu laika saruks nedaudz.
Ziema uztraukties par to ka iedarbinasi 530d stulbi filtrs tiek apsildits ja iedarbini bakaa no abratkas iet silta degviela -30 grados iedarbinaju bija viss Ok bet lielaaki minusi Latvijaa jau ir extremali un ja buus tad guliet majas.
Par dizela smaku to juut iebraucot DUS un saubos vai benzina lietotaji brauc kados atseviskos DUSos kur nav DD. Ja smird DD salonaa, tad nebazh DD kannas bagaznieka, un loti saubos vai no motortelpas ta DD smaka nak. Tas kas iznak pa izputeju to jut tie kas ir aizmugure, tapec mauc pa prieksu, un normalam dizelim to dumu nav nemaz tik daudz. Neperciet kreiso DD, ja ir iespeja, tad var to ko kaads ir "ieekonomejis".
530d man videjais ir 7.8 30% pa soseju [ This message was edited by: Jaksss on 2006-03-12 22:46 ]
Offline
FlYiNG
12. Mar 2006, 21:31 #103

Kopš: 18. Oct 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2514

Braucu ar:

535d
Offline
edzulis
12. Mar 2006, 21:33 #104

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Lai tur vai kā, bet dīzelis nekad nebūs dvēselei...
Offline
-INC-
12. Mar 2006, 23:07 #105

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD


2006-03-12 21:33, edzulis rakstīja:
Lai tur vai kā, bet dīzelis nekad nebūs dvēselei...



Nekad nesaki nekad......
Offline
MaarcisM
13. Mar 2006, 00:12 #106

Kopš: 30. Dec 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1679

Braucu ar:

Varu piedaavaat Dieseli pa +- 40 san/l interesee PM
Offline
M3
13. Mar 2006, 07:50 #107

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3377

Braucu ar: VOLVO


2006-03-09 18:01, Purciks rakstīja:
taapeec jaadara taa gadu nobrauc ar vienu bemberi, lej vinjam diizeli pa 40 sant un tad paardod un peerc taadu pasu no vaacu zemes jaunu. jo apmeeram gadu var nobraukt ar melnu, srkanu, bruunu vai sazin veel kaadas kraasas diizeli


muljkjiibas ... pietiek ar 3 meeneshiem

es ar peerku pa 40s, un kaada starpiiba pa cik peerk? galvenais ir ko peerk ....
Offline
gkirstei
13. Mar 2006, 11:48 #108

Kopš: 09. Mar 2006

Ziņojumi: 29

Braucu ar: F31 20d


2006-03-12 23:07, -INC- rakstīja:

2006-03-12 21:33, edzulis rakstīja:
Lai tur vai kā, bet dīzelis nekad nebūs dvēselei...



Nekad nesaki nekad......


Man visvairāk nepatīk, ka ja kaut kas netriviāls notiek, tad sākas futbols, Latbemā nav neviena diesel speciālista un izskatās, ka ar Permalatu ir līdzīgi, lūr kompī un brīnās, ka kļūdas neuzrāda, beigās viss beidzās, ka nosūta pie viena vīriņa Ulbrokā, kurš vismaz izrāda nelielu ieinteresētību un ir spējīgs kaut ko tiem sūkņiem salabot. Vēl protams ir dīzeļcentrs r vai kā to sauc, taču tur ir baigās rindas. Sūkni bākā man mainīja 2 mēnešus, tāds jājiens jau uzreiz padara dieseli par visdārgāko mašīnu. Vispirms Rolis nomainīja sūkni, taču tā kā probzas nebeidzās nomainīja arī filtru, visus degvielas vadus utt., beigās man apnika un paprasīju, lai izmēra spiedienu, izrādījās, ka sūknis ir tomēr beigts atkal, dabūju atpakaļ piķi par sūkni, bet par bezjēdzīgo laika patēriņu un pārējo sūdu maiņu protams neko. Tad aizbraucu uz Latbemu, tie teica, ka sūkni nemainīs, jo esot kaut kāda crazy partija, kas uzreiz izjūkot, kā tos iedarbinot, beigās nopirku miskastē lietotu un pac ieliku, vēl tagad strādā. Ja tā padomā kaut kāds sviests. Benzīna mašīnām tomēr jājiens ir stipri mazāks.
Offline
protams
13. Mar 2006, 12:00 #109

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5697

Braucu ar: NS7

Tur jau tā bēda,ka mēs nopērkam nopistas tās mašīnas....

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Puuchuks
13. Mar 2006, 12:03 #110

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


2006-03-13 12:00, protams rakstīja:
Tur jau tā bēda,ka mēs nopērkam nopistas tās mašīnas....

nu pag, suuknis tachu ir detalja ar noteiktu resursu, kas iet iet un tad vienu dienu nopliist, ne? ja taa, tad tas var notikt gan nopistai mashiinai, gan mashiinai, kas ir pirkta jauna un soliidi braukta un kopta 5 gadus...
Offline
protams
13. Mar 2006, 12:06 #111

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5697

Braucu ar: NS7

Es ne par ko konkrētu...

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
gkirstei
13. Mar 2006, 14:59 #112

Kopš: 09. Mar 2006

Ziņojumi: 29

Braucu ar: F31 20d


2006-03-13 12:00, protams rakstīja:
Tur jau tā bēda,ka mēs nopērkam nopistas tās mašīnas....


Tas ka jāremontē ir viens, bet tas, ka nemāk to izdarīt jau ir kas cits.
Offline
pluginss
13. Mar 2006, 15:16 #113

Kopš: 03. Apr 2003

Ziņojumi: 770

Braucu ar: 324td monstru

zhetons


2006-03-13 14:59, gkirstei rakstīja:

2006-03-13 12:00, protams rakstīja:
Tur jau tā bēda,ka mēs nopērkam nopistas tās mašīnas....


Tas ka jāremontē ir viens, bet tas, ka nemāk to izdarīt jau ir kas cits.
Offline
edzulis
21. Mar 2006, 18:45 #114

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Cikiem no šejienes ir tagad vai arī agrāk ir bijuši BMW ar 184zs 3.0D motoru un cik no jums ir līduši kaut ko darīt motorā? Baigais piedāvājums uz viņiem tagad, bet biedē tas dīzelis. Esmu pietiekami daudzus gadījumus dzirdējis par nopietnām investīcijām. Prasu cita cilvēka uzdevumā
Offline
protams
21. Mar 2006, 20:34 #115

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5697

Braucu ar: NS7

Manam līda līda kamēr dabūju nomainīt to bīdeli pavisam.Izstās,ka pēdējos 100 tkm eļļa nemaz nebija mainīta.Vai arī pats sajāju velkot pa bāni.Manuprāt normālam dīzelim nav jāmaksā 12 teur.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
diesel
21. Mar 2006, 22:17 #116

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9

... tātad. Ja neielido uz remontiem, dīzelis ir labāks par benzīnu. Vēljovairāk tas attiecas uz pēdējās paaudzes dīzeļdzinējiem.
Offline
Murphy
22. Mar 2006, 08:57 #117

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport

Jā, bet cik liela varbūtība ir neielidot?
Offline
edzulis
22. Mar 2006, 09:49 #118

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2006-03-22 08:57, Murphy rakstīja:
Jā, bet cik liela varbūtība ir neielidot?


31%

hren pateiksi tā...
Offline
Bosnija
22. Mar 2006, 09:52 #119

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 13587

Braucu ar:

He,he, man kaimiņš te nesen nopirka, nu baigi apmierināts bija rvjot nenormaljna līdz brīdim, kad dabūja nomainīt pāris sprauslas Vedējtēvam 530 arī tas pats, laikam vājākā vieta ir sprauslas jeb mūsu supa-dupa-power dīzelis

[ This message was edited by: Bosnija on 2006-03-22 09:54 ]
Offline
edzulis
22. Mar 2006, 10:23 #120

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Jā, arī esmu novērojis, ka sprauslas ir topā. Sprauslu imports rulez 120ls x 6 + darbs, ja nemaldos...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo