Online

Pašreiz BMWPower skatās 237 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: Ķēdes maiņa 320d E90

AutorsZiņojums
Mixzzz
21. Sep 2023, 11:35 #101

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


21 Sep 2023, 11:30:11 @martins_usars rakstīja:
Par ko tu runā? Tas auto grab kā karotes sabērtas spainī. Premiums tur bija 20 gadus atpakaļ, attopies Dažreiz vajag paskatīties uz lietām objektīvi
Jautājums ar ko salīdzini. Jauns KIA grab dahera vairāk. Tāda sajūta ka tur vispār nav izolācija. Tas pats attiecas uz Golfiem un octavijām, tur arī nekas labs nav. Protams kkādi džipveidīgie sūdi ir vairāk nopakoti, bet nu tur cena arī parasti ir 1.5x.

Piedevām vēl ja kāds vasja pabijis salonā plastmasas/paneļus ņemt nost, tad nebrīnos, ka grab arī bmw. Tak pie mums nejēdz salikt normāli atpakaļ ar jauniem klipšiem lietas. Ļoti reti kāds to izdara, lai gan tas viss maksā reālas kapeikas.

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 21 Sep 2023, 11:36:57 ]

Offline
Asch
21. Sep 2023, 11:36 #102

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4290

Braucu ar:

Klasiskais powers
Visi bmw ir sudi, lamatas, naudas izsuceji. Bet ka jaizskata alternativas, ta uzreiz bmw normals aparats un nemaz tik traki nav.
Nu kas tam N47 tik kosmisks ir? Kamer blokam nav plaisa, parejais ir normalas apkopes jautajums. Cita lieta, ka mums ta auto uzturesanas kultura arvien zemaka. Ir liela dala, kas grib vnk parvietoties no punkta A un puntku B, par iespejami zemaku izmaksu un km. Veca paaudze, kas pusi darbus var pasi garaza izdarot, paliek arvien mazaka sastava.
Offline
abyss
21. Sep 2023, 11:46 #103

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8249

Braucu ar: e39 523

Bmw ir uberalles. Kia ir tieši viens modelis, kurš konkurē ar BMW. Škoda arī.

Ja runa ir par 2.0d, tad gan pie dirsas ko pirkt.
Offline
martins_usars
21. Sep 2023, 12:00 #104

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Kāda vēl nahuj izolācija pus ļimonu nobraukušam tarkšķim, kur puse auto vērtības jāiestāda ķēžu maiņā? Attopaties, oligarhi, jūs braucart ar veciem dīzeļu sūdiem un izolāciju tur redzat tikai jūs paši
Offline
Mixzzz
21. Sep 2023, 12:07 #105

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


21 Sep 2023, 12:00:06 @martins_usars rakstīja:
Kāda vēl nahuj izolācija pus ļimonu nobraukušam tarkšķim, kur puse auto vērtības jāiestāda ķēžu maiņā? Attopaties, oligarhi, jūs braucart ar veciem dīzeļu sūdiem un izolāciju tur redzat tikai jūs paši
Pēc tavām domām tā izolācija tipa izkūp gaisā?

P.S. Man tas e91 pa šiem 4 gadiem un 135kkm tāpat ir izmaksājis mazāk nekā būtu paņēmis jaunu un pliku golpu tajā laikā.
Offline
Bender
21. Sep 2023, 12:23 #106

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1839

Braucu ar: E91


21 Sep 2023, 12:07:03 @Mixzzz rakstīja:

21 Sep 2023, 12:00:06 @martins_usars rakstīja:
Kāda vēl nahuj izolācija pus ļimonu nobraukušam tarkšķim, kur puse auto vērtības jāiestāda ķēžu maiņā? Attopaties, oligarhi, jūs braucart ar veciem dīzeļu sūdiem un izolāciju tur redzat tikai jūs paši
Pēc tavām domām tā izolācija tipa izkūp gaisā?

P.S. Man tas e91 pa šiem 4 gadiem un 135kkm tāpat ir izmaksājis mazāk nekā būtu paņēmis jaunu un pliku golpu tajā laikā.

Pat nesāc.
Pa 9 gadiem un tiem pašiem 139k km no iegādes brīdī reāliem 128k km - atskaitot degvielu, apdrošināšanu, nodokļus, mazgāšanu un ceļa nodevas - bez dažiem desmitiem 14k € uzturēšanā!!! Kārbas kapitalka bija vienīgais negaidītais remonts, viss pārējais tikai ikdienas apkopes.
Un tas ir ar afiģennākām atlaidēm detaļām un darbs servisā par pašizmaksu bartera veidā.
Pirmā un pēdējā BMW lamata manā mūžā.

https://www.spritmonitor.de/en/detail/641903.html

[ Šo ziņu laboja Bender, 21 Sep 2023, 12:28:12 ]

Offline
martins_usars
21. Sep 2023, 12:26 #107

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Ko arī vajadzēja pierādīt Premium nav lēts. Tūkstošus vecā vibrējošā dīzelī sagāž tikai tie, kam tās naudas īsti nav Cilvēki ar naudu vai pašcieņu nekāpj iekšā vecos premiumos
Offline
RSAWorkshop
21. Sep 2023, 12:54 #108

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


21 Sep 2023, 12:23:40 @Bender rakstīja:

21 Sep 2023, 12:07:03 @Mixzzz rakstīja:

21 Sep 2023, 12:00:06 @martins_usars rakstīja:
Kāda vēl nahuj izolācija pus ļimonu nobraukušam tarkšķim, kur puse auto vērtības jāiestāda ķēžu maiņā? Attopaties, oligarhi, jūs braucart ar veciem dīzeļu sūdiem un izolāciju tur redzat tikai jūs paši
Pēc tavām domām tā izolācija tipa izkūp gaisā?

P.S. Man tas e91 pa šiem 4 gadiem un 135kkm tāpat ir izmaksājis mazāk nekā būtu paņēmis jaunu un pliku golpu tajā laikā.

Pat nesāc.
Pa 9 gadiem un tiem pašiem 139k km no iegādes brīdī reāliem 128k km - atskaitot degvielu, apdrošināšanu, nodokļus, mazgāšanu un ceļa nodevas - bez dažiem desmitiem 14k € uzturēšanā!!! Kārbas kapitalka bija vienīgais negaidītais remonts, viss pārējais tikai ikdienas apkopes.
Un tas ir ar afiģennākām atlaidēm detaļām un darbs servisā par pašizmaksu bartera veidā.
Pirmā un pēdējā BMW lamata manā mūžā.

https://www.spritmonitor.de/en/detail/641903.html

Bišku svaigāks, arī N47, pašlaik 50k nobraukti un remontos un apkopēs ielikti 1600eur, ok to ciparu varētu x2 jo darbu izdariju pats. Vienalga nešķiet nekāda katastrofa

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
kexxx
21. Sep 2023, 13:01 #109

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


21 Sep 2023, 12:54:06 @RSAWorkshop rakstīja:

21 Sep 2023, 12:23:40 @Bender rakstīja:

21 Sep 2023, 12:07:03 @Mixzzz rakstīja:

21 Sep 2023, 12:00:06 @martins_usars rakstīja:
Kāda vēl nahuj izolācija pus ļimonu nobraukušam tarkšķim, kur puse auto vērtības jāiestāda ķēžu maiņā? Attopaties, oligarhi, jūs braucart ar veciem dīzeļu sūdiem un izolāciju tur redzat tikai jūs paši
Pēc tavām domām tā izolācija tipa izkūp gaisā?

P.S. Man tas e91 pa šiem 4 gadiem un 135kkm tāpat ir izmaksājis mazāk nekā būtu paņēmis jaunu un pliku golpu tajā laikā.

Pat nesāc.
Pa 9 gadiem un tiem pašiem 139k km no iegādes brīdī reāliem 128k km - atskaitot degvielu, apdrošināšanu, nodokļus, mazgāšanu un ceļa nodevas - bez dažiem desmitiem 14k € uzturēšanā!!! Kārbas kapitalka bija vienīgais negaidītais remonts, viss pārējais tikai ikdienas apkopes.
Un tas ir ar afiģennākām atlaidēm detaļām un darbs servisā par pašizmaksu bartera veidā.
Pirmā un pēdējā BMW lamata manā mūžā.

https://www.spritmonitor.de/en/detail/641903.html

Bišku svaigāks, arī N47, pašlaik 50k nobraukti un remontos un apkopēs ielikti 1600eur, ok to ciparu varētu x2 jo darbu izdariju pats. Vienalga nešķiet nekāda katastrofa


nevis x2, bet x3- detaļas tak arī iet ar labu atlaidi... 3-4k būtu reālāks cipars parastam lietotājam
Offline
werto
21. Sep 2023, 13:07 #110

Kopš: 30. Oct 2008

No: Tukums

Ziņojumi: 2899

Braucu ar: Golfu

jau 2 dienas šis topiks augšgalā, ko te apspriest? Kur winterbiteram mainīt ķēdi! Jau pāri 100 postiem
Offline
snowy
21. Sep 2023, 13:18 #111

Kopš: 05. Feb 2011

Ziņojumi: 1232

Braucu ar: Kapeiku


21 Sep 2023, 12:23:40 @Bender rakstīja:

21 Sep 2023, 12:07:03 @Mixzzz rakstīja:

21 Sep 2023, 12:00:06 @martins_usars rakstīja:
Kāda vēl nahuj izolācija pus ļimonu nobraukušam tarkšķim, kur puse auto vērtības jāiestāda ķēžu maiņā? Attopaties, oligarhi, jūs braucart ar veciem dīzeļu sūdiem un izolāciju tur redzat tikai jūs paši
Pēc tavām domām tā izolācija tipa izkūp gaisā?

P.S. Man tas e91 pa šiem 4 gadiem un 135kkm tāpat ir izmaksājis mazāk nekā būtu paņēmis jaunu un pliku golpu tajā laikā.

Pat nesāc.
Pa 9 gadiem un tiem pašiem 139k km no iegādes brīdī reāliem 128k km - atskaitot degvielu, apdrošināšanu, nodokļus, mazgāšanu un ceļa nodevas - bez dažiem desmitiem 14k € uzturēšanā!!! Kārbas kapitalka bija vienīgais negaidītais remonts, viss pārējais tikai ikdienas apkopes.
Un tas ir ar afiģennākām atlaidēm detaļām un darbs servisā par pašizmaksu bartera veidā.
Pirmā un pēdējā BMW lamata manā mūžā.

https://www.spritmonitor.de/en/detail/641903.html


Respekt par atskaiti!

Cipars drausmīgs, bet ja padalam uz gadiem un mēnešiem, tad tā arī tas viss izmaksā. Vienkārši līzinga kalkulatoros šos ciparus nerāda. A tad nopērk auto, a tur OCTA/KASKO, a tur nodokļi, a tur riepas, tur apkope, remonti, vērtības kritums. Privātais auto ir luksus prece un Latvijā to normāli var atļauties katrs otrais, bet ir otrādi - katram ir vismaz divi auto.
Offline
Stasss
21. Sep 2023, 13:23 #112

Kopš: 24. Feb 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 104

Braucu ar:


21 Sep 2023, 13:07:45 @werto rakstīja:
jau 2 dienas šis topiks augšgalā, ko te apspriest? Kur winterbiteram mainīt ķēdi! Jau pāri 100 postiem


Nē, vnk vietējiem buržujiem uzprasīju, kur tagad labāks price/perf šādam pasākumam.
Bet šie saka, ja nav 2K zobos, brauc ar savu miskasti uz Tolmetu.

[ Šo ziņu laboja Stasss, 21 Sep 2023, 13:23:41 ]

Offline
martins_usars
21. Sep 2023, 13:37 #113

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Tev beidzot aizgāja Vecam BMW tā pat viss maksā. Arī vecam lūznim vajag 2k vai iet nahuj
Offline
kexxx
21. Sep 2023, 13:45 #114

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


21 Sep 2023, 13:23:15 @Stasss rakstīja:

21 Sep 2023, 13:07:45 @werto rakstīja:
jau 2 dienas šis topiks augšgalā, ko te apspriest? Kur winterbiteram mainīt ķēdi! Jau pāri 100 postiem


Nē, vnk vietējiem buržujiem uzprasīju, kur tagad labāks price/perf šādam pasākumam.
Bet šie saka, ja nav 2K zobos, brauc ar savu miskasti uz Tolmetu.


būtu pateicies, ka tev detalizēti pa plauktiņiem visu salika cik varētu realitātē nostāties remonts. pie tam nevis oligarhi, bet servisnieki, kuru reāli remontē, nevis tikai detaļu cenas internetveikalā iegūglē
Offline
Mixzzz
21. Sep 2023, 13:48 #115

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


21 Sep 2023, 12:23:40 @Bender rakstīja:

21 Sep 2023, 12:07:03 @Mixzzz rakstīja:

21 Sep 2023, 12:00:06 @martins_usars rakstīja:
Kāda vēl nahuj izolācija pus ļimonu nobraukušam tarkšķim, kur puse auto vērtības jāiestāda ķēžu maiņā? Attopaties, oligarhi, jūs braucart ar veciem dīzeļu sūdiem un izolāciju tur redzat tikai jūs paši
Pēc tavām domām tā izolācija tipa izkūp gaisā?

P.S. Man tas e91 pa šiem 4 gadiem un 135kkm tāpat ir izmaksājis mazāk nekā būtu paņēmis jaunu un pliku golpu tajā laikā.

Pat nesāc.
Pa 9 gadiem un tiem pašiem 139k km no iegādes brīdī reāliem 128k km - atskaitot degvielu, apdrošināšanu, nodokļus, mazgāšanu un ceļa nodevas - bez dažiem desmitiem 14k € uzturēšanā!!! Kārbas kapitalka bija vienīgais negaidītais remonts, viss pārējais tikai ikdienas apkopes.
Un tas ir ar afiģennākām atlaidēm detaļām un darbs servisā par pašizmaksu bartera veidā.
Pirmā un pēdējā BMW lamata manā mūžā.

https://www.spritmonitor.de/en/detail/641903.html
Nu tad tev neveicas vai sūdīgs serviss, kas maina visu pēc kārtas.

Vienu gan esmu sapratis - nekad vairs negribu pirkt 4cyl dīzeli. Ne bmw, ne tayatu, ne vag. Briesmīgs motors pēc savas būtības. Izmaksā tāpat padaudz, klab, vibrē utt.
Offline
Bender
21. Sep 2023, 13:49 #116

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1839

Braucu ar: E91

tu pat neapskatījies kas ir mainīts, bet viedoklis ir...
Offline
Stasss
21. Sep 2023, 13:51 #117

Kopš: 24. Feb 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 104

Braucu ar:

Klausies biedr KEXXX? Es kādā mirklī kādam pārmetu, ka viss maksā tik neadekvāti dārgi, vai kā?
Es tikai uzprasīju, kas, kur un kā maksā, kas pēdējā laikā ko tādu ir darījis.
Bet te ieveļas zīmuļi ar pirkstiem gaisā un sāk norādīt ar ko man braukt un ar ko nebraukt.
Vismaz priecē, ka ir kas privāti iziet uz saraksti un normālu attieksmi un piedāvājumu.
Un rīt jau motors būs uz galda.
Bet jūs droši turpinat savas atklāsmes...

[ Šo ziņu laboja Stasss, 21 Sep 2023, 13:57:09 ]

Offline
michals1
21. Sep 2023, 14:08 #118

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2037

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!


21 Sep 2023, 13:48:08 @Mixzzz rakstīja:

21 Sep 2023, 12:23:40 @Bender rakstīja:

21 Sep 2023, 12:07:03 @Mixzzz rakstīja:

21 Sep 2023, 12:00:06 @martins_usars rakstīja:
Kāda vēl nahuj izolācija pus ļimonu nobraukušam tarkšķim, kur puse auto vērtības jāiestāda ķēžu maiņā? Attopaties, oligarhi, jūs braucart ar veciem dīzeļu sūdiem un izolāciju tur redzat tikai jūs paši
Pēc tavām domām tā izolācija tipa izkūp gaisā?

P.S. Man tas e91 pa šiem 4 gadiem un 135kkm tāpat ir izmaksājis mazāk nekā būtu paņēmis jaunu un pliku golpu tajā laikā.

Pat nesāc.
Pa 9 gadiem un tiem pašiem 139k km no iegādes brīdī reāliem 128k km - atskaitot degvielu, apdrošināšanu, nodokļus, mazgāšanu un ceļa nodevas - bez dažiem desmitiem 14k € uzturēšanā!!! Kārbas kapitalka bija vienīgais negaidītais remonts, viss pārējais tikai ikdienas apkopes.
Un tas ir ar afiģennākām atlaidēm detaļām un darbs servisā par pašizmaksu bartera veidā.
Pirmā un pēdējā BMW lamata manā mūžā.

https://www.spritmonitor.de/en/detail/641903.html
Nu tad tev neveicas vai sūdīgs serviss, kas maina visu pēc kārtas.

Vienu gan esmu sapratis - nekad vairs negribu pirkt 4cyl dīzeli. Ne bmw, ne tayatu, ne vag. Briesmīgs motors pēc savas būtības. Izmaksā tāpat padaudz, klab, vibrē utt.

Atļaušos Tev oponēt.
B47D20T1  / 231 л.с. / 500 Нм-viss gerai,ne klab,ne vibrē,ne raustās.....
Offline
kexxx
21. Sep 2023, 14:08 #119

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


21 Sep 2023, 13:51:56 @Stasss rakstīja:
Klausies biedr KEXXX? Es kādā mirklī kādam pārmetu, ka viss maksā tik neadekvāti dārgi, vai kā?
Es tikai uzprasīju, kas, kur un kā maksā, kas pēdējā laikā ko tādu ir darījis.
Bet te ieveļas zīmuļi ar pirkstiem gaisā un sāk norādīt ar ko man braukt un ar ko nebraukt.
Vismaz priecē, ka ir kas privāti iziet uz saraksti un normālu attieksmi un piedāvājumu.
Un rīt jau motors būs uz galda.
Bet jūs droši turpinat savas atklāsmes...


ak, šis ļaunais internets, cilvēks tikai grib STEIDZAMI un lēti saremontēt auto, bet par viņu kāds powerā pasmejas
Offline
TObY
21. Sep 2023, 14:14 #120

Kopš: 22. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 25

Braucu ar: 325i N52


21 Sep 2023, 14:08:04 @michals1 rakstīja:

21 Sep 2023, 13:48:08 @Mixzzz rakstīja:

21 Sep 2023, 12:23:40 @Bender rakstīja:

21 Sep 2023, 12:07:03 @Mixzzz rakstīja:

21 Sep 2023, 12:00:06 @martins_usars rakstīja:
Kāda vēl nahuj izolācija pus ļimonu nobraukušam tarkšķim, kur puse auto vērtības jāiestāda ķēžu maiņā? Attopaties, oligarhi, jūs braucart ar veciem dīzeļu sūdiem un izolāciju tur redzat tikai jūs paši
Pēc tavām domām tā izolācija tipa izkūp gaisā?

P.S. Man tas e91 pa šiem 4 gadiem un 135kkm tāpat ir izmaksājis mazāk nekā būtu paņēmis jaunu un pliku golpu tajā laikā.

Pat nesāc.
Pa 9 gadiem un tiem pašiem 139k km no iegādes brīdī reāliem 128k km - atskaitot degvielu, apdrošināšanu, nodokļus, mazgāšanu un ceļa nodevas - bez dažiem desmitiem 14k € uzturēšanā!!! Kārbas kapitalka bija vienīgais negaidītais remonts, viss pārējais tikai ikdienas apkopes.
Un tas ir ar afiģennākām atlaidēm detaļām un darbs servisā par pašizmaksu bartera veidā.
Pirmā un pēdējā BMW lamata manā mūžā.

https://www.spritmonitor.de/en/detail/641903.html
Nu tad tev neveicas vai sūdīgs serviss, kas maina visu pēc kārtas.

Vienu gan esmu sapratis - nekad vairs negribu pirkt 4cyl dīzeli. Ne bmw, ne tayatu, ne vag. Briesmīgs motors pēc savas būtības. Izmaksā tāpat padaudz, klab, vibrē utt.

Atļaušos Tev oponēt.
B47D20T1  / 231 л.с. / 500 Нм-viss gerai,ne klab,ne vibrē,ne raustās.....



B47 jau vēl tāds relatīvi svaigs dieselagregāts.

Sanācis tā, ka man saimniecībā ir e90 M57N2 un e92 N52B25A, abiem noskrējiens ap 340kkm, varat tikai minēt kuram no abiem braukšanas komforts ir labāks. Ne viss ir griezes momentā.. Dažreiz besī krateklīgā sajūta un kleklekle, negribu iedomāties, cik ļoti krateklīgs varētu būt 4cyl M47/N47 ikdienā
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo