Online
Pašreiz BMWPower skatās 135 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E46 ABS problēma
Autors | Ziņojums |
raimooo | | Kopš: 22. Mar 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 5
Braucu ar: x3
| Kad man bija e46 (dīzelis) sākumā bija pēc apraksta līdzīga ķibele, ka reizēm nesaprotama vibrācija- perforators, dzinēja apgriezienu krišanās ,bet brīdī kad saslēdzās kārbas hidrotransformatora sajūgs(izpaudās tikai mierīgi braucot). Tika daudz kas pārbaudīts un savesta ideālā kārtībaa piekare, kardāns restaurets balansēts utt utjp.
Manā gadījumaa hidrotransformatora restaurācija atrisināja problēmu. Paldies par uzmanību | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2815
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
| Cik slikti tur visam jābūt, ja atvienojot sensorus sāk labāk iet? Ja kkāda vācu jebatorijas misene - nah pirki? Varēji nopirkt tak lehus...Vai arī VAZ, tur vispār viss vienmēr strādā, jo nav jau kam nestrādāt. | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| maasteram tak vienk jaasanjemaas un jaanopeerk tas DCAN adapters tas tak kapeikas maksaa eBajaa $12, jaadabuun laptops jekura sakariiga vecaa dualcore ar Win7 tur derees, jaanovelk INPA setups un tad var saakt skatiities bet taa vienk raustiit shtekerus un cereet ka paliks labaak nekas tur nebuus. neenu ir skaidrs veel nav iebraucis poweraa un meegjina virtuaalaas interneta kaujas attieciinaat uz reaalo dziivi un raksta emocionaalus palagus, kaspich tos nelasa, neviens nelasa
iisi un pa gjeelu, izdariiju to un to un taads rezultaats nevis juus te visi neko nejeedzat
rekur BMW K+ DCAN ar visu INPA disku $15
aa par cik tas veel ir M52TU tad pilnai laimei veel vajag apaljo shtekeri 20 to 16 pin OBD adapter $8
taas ir US cenas nez shippinga uz LV tas taa piemeeram varbuut kautkur uz vietas LV var dabuut pa sakariigaam cenaam kaads varbuut poweraa tirgo?
Diagnostika ir must have ja tev ir veel LPG setaps tad labaak to apguut pasham jo saakot ar E36 jau vairs nepietiek tikai ar to ka maak skruuves skruuveet.[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 17 Mar 2018, 01:23:19 ] | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5210
Braucu ar: F20 R1200RT
|
16 Mar 2018, 19:08:42 @maasters rakstīja:
Vareji vnk nedirst un man pret tevim neka nav a tu atnac kko lecies un tad brinies , nu un ka man tadi vai sadi jautajumi.
Japamekle vai foruma kkur neesi ielicis koordinatas mosh kadreiz brauksu uz tavu galu varetu ievertet dzive vaitavs bazars atbilst tavam spejam un miesas buvei vai ari vnk mums ir klasiskais gadijums ar "man patik kadu nodirst powera" uz celja kad kaads tev piipina vai met taalos vismaz var ievertet daritaaju a site nee zeel esmu zinkariigs... lab anyway risinasu problemu talak paldoes bmwaddict un sys un varbut vel kadam kurs nav 40 gadiigs dirsejs kas 3kg hanteli nevar pacelt bet dirst ir magistra limeni samacijies
piedod - man sen vairs nav 40, hanteli gan vēl varu pacelt , bet neatzīstu risinājumus ar devēju atštepselēšanu. Nu necepies uz Kaspiču - viņš ir lāga zēns, vienīgi runā ne tautas (ne visiem saprotamā) valodā...
Ja pašam visu gribas izzināt - tad tev nepieciešams diagnostikas minimums un arī pamatzināšanas, jo pēc frāzes, ka atvienots MAF uzlabo situāciju ir skaidrs, ka tev daudz vēl jāmācās.. | Offline | | |
spriditis | | Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4054
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Nevareji uz servisu aizbraukt,menesis jau bus rinki,kops topikaka sakuma,izskatas ka trollo | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| jaa, iistaa vaina atrasta
rzhu nje mogu | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5210
Braucu ar: F20 R1200RT
| klau vai moderatora kungs nebūtu tik laipns un nesatīrītu šo samazgu bedri?
A jūs cienītie kungi varētu pārcelties uz citu sadaļu... | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| Eee nu juus abi neviens tak nelasa taas juusu interneta kaujas. Vismaz es toch ne
Vairaak pie lietas - man ir bijis taads gadiijums ar torque converter lockup clutch slip, tas netuvu neizraisa vibraacijas. Notiek tas, ka sasniedzot noteiktu aatrumu 5 robaa apmeeram 100km/h pie nosaciijuma ka ir mieriiga kustiiba (nevis raaviens uz apdziishanu vai tml) kaarbas vadiiba ierubii muftas lockup kaa rezultaataa vienk nedaudz samazinaas apgriezieni, normaali ja viss kaartiibaa sho momentu pat iisti pamaniit nevar. Ja mufta taapat izsliidz tad vadiiba atmetaas un iedod kljuudu un vairs to muftu blokjeet nemeegjina liidz kljuudas dzeeshanai. Taapeec diez vai tev tur tas buus pareizais iemesls..
Iznaak ka tu visu laiku brauc ar to E46 un kurini degvielu jo deelj taa ka mufta neblokjeejaas pateerinjsh pieaug ieveerojami. Nu par paaris litriem uz sotaka. Tev buus patiikams paarsteigums kad shito salabosi, beha paliks ekonomiskaaka un redzeesi kaadiem pareizi ir jaabuut apgriezieniem pie 100km/h.
Iemesli torque converter lock up slipam ir ka atu teici pati mufta vai vaarsts. Parasti jau muftaa iebuuvetais bliivgredzens kas izolee kaarbas asij pashu galu pa kuru padod spiedienu uz lockup sajuugu tas gredzens vai nu ir nodilis vai arii kaarbu neuzmaniigi liekot virsuu ir sabojaats, tas gredens no vecuma paliek ciets un trausls un ja kaarba tiek muljljaata virsuu shkjiibi greizi tad ar asi sabojaa to gredzenu. Redzeet to var ja no muftes izlej visu eljlju bet nomainiit to nevar neatgriezhot mufti.
Par vaarstu nu tur ir iespeeja ka arii vaarsts vainiigs. Var meegjinaat pa priekshu to nomainiit.
Labaak paklausi Kaspichu. Nah te taisi palagus ar huinju bet kodu sarakstu preciizi to ko tev pateica diagnostika ierakstiit nevari? Taa tev neviens nepaliidzees iznjemot cufiku kas tevi apgaismos liikrociibaa utml.. [ Šo ziņu laboja bmwaddict, 23 Mar 2018, 21:29:44 ] | Offline | | |
|
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| vienk tavu bildi ar kodiem man neraada, ir jaakopee links un tad jaaver valjaa
neesmu 100% paarliecinaats bet man shkjiet to mufti blokjee tikai 5 robaa. kautgan varbuut blokjee arii zemaakos bet 5 robaa taa saak izpausties visaatraak (jo sanaak vislielaakaa slodze uz to sajuugu). ko es zinu konkreeti ir tas ka nodzeeshot kljuudu un tad braucot viss ir labi liidz kameer tiec uz shosejas un sasniedz apmeeram sotaku, tad vienaa briidii taa nedaudz noraustaas un paraadaas kljuuda. un kaameer ir kljuuda kaarbas vadiiba to mufti vairs nemeegjina blokjeet (iespeejams ar noluuku pasaudzeet to sajuugu) liidz kameer kljuuda tiek nodzeesta. un pati taa kljuuda nenodzeeshaas.
kas taa vispaar ir par kaarbu - ZF vai GM? par taam kaarbas kljuudaam hvz, kas taa par ellju tev tur iekshaa.. kad mainiita, kaada ellja, filtrs etc etc.. jaazin kaarbas apkopes veesture. ja nav mainiita tad pilniigi droshi vari saakt ar to. varbuut arii kaarbas suuknim tuvojas kapi, nedod pietiekamu spiedienu un tad tur viss juuk praataa un arii mufta neblokjeejas.
es gan laikam norautu to kaarbu vispaar nost, izlietu visu liidz peedeejam aizvestu mufti paarbaudiit, lieliska iespeeja nomainiit arii motoram klokjenes aizmugureejo bliivsleegu, kaarbas ass bliivsleegu un tad visu smuki salikt apakalj, jaunu filtru, ieliet PAREIZU eljlju un paskatiitos kas notiek [ Šo ziņu laboja bmwaddict, 24 Mar 2018, 05:20:21 ] | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| cik gan debiilam jaabuut, lai nespeetu aptvert, ka akseleraacijas bridii un vienmeeriigi braucot dzinejam ir PILNIIGI dazhaadi rezhiimi? cik gan tupam ir jaabuut, lai nespeetu aptvert NEKO no taa, ko vnjam raksta?
man jau skjiet, ka bezgaliigi tupam. bet, kaa redzam, shaads pilsonis ir rakstiit iemaaciijies, uzskataams par pieskaitaamu, floodo te bezgaliigi.
afftar, samiernies - tu esi bezceriigs gadijums. un jaa, izdomaa kaadu veel tupaaku versiju. zinu, tu speej! | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| kaadu ellju ieleeji? lab neapshaubu tavas speejas nomainiit ellju ZF kaarbaa bet ellju tur nevar liet kaadu nebuut Dextron..
Veel jau protams pastaav iespeeja ka ieprieksheejais iipashnieks arii meegjinaaja sho probleemu atrisinaat nomainot ellju.. taapeec taa bija taada tiira [ Šo ziņu laboja bmwaddict, 24 Mar 2018, 12:45:14 ] | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| TB, pisec ir Vanos, zondeem, kārbaa 5 Kljuudas, nekvalitatīvi uzlikta gāze, īpašnieks bez naudas.. Un man jaaizveic brīnums?
| Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
25 Mar 2018, 10:39:44 @maasters rakstīja:
kura bridi tu izpipeji ka Vanos ir bojats?
par tam pec kata zondem, pats tac labi zini ka tas nevar radit sada veida defektu un palielam motora veiktspeju neiespaido.
tik nesaki ka visi kas brauc bez vinam neko nesaprot un melo par to ka viniem nav nekadu izmainu motora darbiba?
tu za*ebal ar saviem tupajiem un nepatiesajiem apgalvojumiem.
kraaj naudu, remontee mashiinu, un beidz p*st citu laiku! | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| nekaadas stafkas te neliks priecaajies ka teema veel vispaar nav dzeesta. staasti kas par lietu. | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
29 Mar 2018, 10:06:53 @maasters rakstīja:
viena ideja ir sekojosa, ka iespejams pats sajugs ir padilis un tapec nespej uz mazakiem atrumiem noturet slodzi un izslidot kompim iemet kljudu un kompis so laiz valja, tik tad jautajums kapec tulit pec isa briza vins megina atkal vinu pieslegt.
vispar cik lasu forumos un neta tas sajugs savienojas netikai piektaja robaa un pie vismaz 100km/h bet ari zemakos atrumos tai skaita ceturtaja un jau sakot no 50/60 ja ilgtosi tiek braukts vienmerigi.
@kaspich pats te teici un pareizi jau teici ka caur internetu nevar neko norm diagnosticet, nu tad pasham ar vaidzeja pie ta pietureties un neklaigat vislaik ka man motoram misfire misfire, jo man jau likas pec tam kad pargaju pari visiem galvenajiem mezgliem ka tur nav nekads misfire.
un visu nolamataa gaazes iekarta ar beigas nemaz nav tik vainiga ka vinju maale nesaku ka vina ir tip top risinajums bet ka jau mineju ieprieksh puslatvija brauc un neba jau visiem tagad motori eksplode.
taka vot ta, vaina atrasta un secinajumi izdariti, un pa vidu tam bmwpower.lv "interesantaa" sabiedriba iepaziita.
shis skiadrojums jaanocitee, lai afftar nepaspeej izdzeest | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| labs peetiijums tikai pateikshu tev ka tas ir pilniigi normaali kad atlaizhot nedaudz gaazi apgriezieni nedaudz paceljaas, mana kaarba dara tieshi taa pat un nekas neraustaas, taa ka tavas kaarbas vadiiba visu dara pareizi.
ja jau tu esi aizracies liidz shtekerim tad arii pameeri kas notiek tajaa vadaa kad kaarba sleedz iekshaa muftas blokji respektiivi kas notiek tajaa vadaa kad gljuks notiek tieshi tanii briidii. pieljauju ka kaarbas vadiiba izmanto PWM modulaaciju lai to sajuugu iesleegtu vienmeeriigi un tur vajadzees portatiivo oscilograafu lai to redzeetu vai arii ir jaameklee interneta resursos vai tur tiek izmantota PWM modulaacija.
jo ja nu tomeer tieshaam ir korelaacija starp muftas blokji un to raustiishanos tad iespeejams vaina ir pashaa vaarstaa. tas varbuutaas kjeraas vai hvz kas tur notiek..
vienkaarshaakais ir noliet kaarbai ellju iespraust citu vaarstu salikt apakalj un paarbaudiit. tikai nu pirms tam ir tieshaam jaapaarliecinaas ka raustiishanaas ir saistiita ar signaalu ko padod uz muftas blokja vaarstu. | Offline | | |
|
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| kungi, shii teema paraada patieso liimeni.
ne velti ir teiciens 'gudri d*rst nav malku cirst'.
pilsonim ir mators, kuram:
a) atrubiits vanos;
b) kljuudas par kontroles zondeem;
c) piesleegta gaaze, kaa rezutaataa [jau mineeju] - avaarijas mode ar atrubiitaam offset/multiplikatiivajaam adaptaacijaam
d) tika atrubiits gaisa masas meeriitaajs, tb., arii tas tiek ignoreets.
un juus te runaajiet par ABS/DSC, kaarbas muftaam, un hvz ko veel? juuus patieshaam nopietni sho apspriediet????
| Offline | | |
Usins | | Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3531
Braucu ar: w163; w639; w203
| Es tikai tā no malas vēlētos piebilst, ka topika autors
1) vismaz nesauc visas detaļas ar vadiem par fiškām vai čipiem, pat pazīstams ar pretestību
2) ir diezgan neatlaidīgs
3) gribēju vēl ko labu uzrakstīt bet aizmirsu
t.i. cenšas domāt, ne tikai skrūvēt. Un tas tomēr ir labs virziens. | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
30 Mar 2018, 08:54:34 @Usins rakstīja:
Es tikai tā no malas vēlētos piebilst, ka topika autors
1) vismaz nesauc visas detaļas ar vadiem par fiškām vai čipiem, pat pazīstams ar pretestību
2) ir diezgan neatlaidīgs
3) gribēju vēl ko labu uzrakstīt bet aizmirsu
t.i. cenšas domāt, ne tikai skrūvēt. Un tas tomēr ir labs virziens.
mjaa, liimenis, liidz kuram esam 2018.gadaa nonaakushi shajaa maajaslapaa. ja cilveks vnk aardas pa visu auto [saakot no idejaam, ka asc bremzee auto, tad - liidz hidrotransfotmatoram jau ticis], NEKO nerubijot, skaitaas kruta... man vnk nav ko teikt.
cilveece ir uz pareizaa celja. peec 100 gadiem cilveeki reaali vidusskolaa apguus reizreekjinu un alfabeetu, bet visu sarezgjiitaako dariis roboti, ko izstraadaas kaut kaada shaura grupa hibriidcilveeku. | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| kaspich nav tik traki, kljuudas kaarbaa bija saistiibaa ar muftas blokjeeshanu taapeec vinjsh tur tagad rok. neenu ir iespeejams ka tas elektromagneetiskais vaarsts ir sachakareets, tikai man nav ne jausmas kaa tas var izpausties.
es gan joprojaam palieku pie sava ka ja kaarba dabuun to excessive TC slipping kodu tad taa liidz koda dzeeshanai to muftu vairs nemeegjina blokjeet un kodu var izdzeest tikai manuaali pats tas nedzeeshaas.
bet iespejams EUR versijai ir atshkjiriibas.. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|