Online
Pašreiz BMWPower skatās 195 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E61 iegāde
Autors | Ziņojums |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
09 Jan 2018, 00:34:26 @bum_bumz rakstīja:
08 Jan 2018, 20:03:19 @N53series rakstīja:
N53 buus:
spraulas: 2K;
suuknis: 2K;
CO kati: 500..1K [2K OEM+zondes];
NOx kats: 2.5K;
NOx sensors: 500;
uudenssuknis: 300
sveces: tikai NGK/OEM [ap 14/gab.], kalpo 2..3 reizes iisaaku laiku [deelj multi-ignition];
aizdedzes spoles [ap 30/gab./Bosch] - rashodnjak;
kartera ventilaacijas vaarsts: 400 [tas gan uz peedejiem N52 arii attiecas];
Tiešām tas ir premium klases auto ar benzīna dzinēju?
Es saprotu, 500K tādām vainām jāparādās.
Sanāk, no N53 pa gabalu, tavs blogs to apstiprina.
Autoram līdz 5K jāmeklē ar M57, 3K lai paliek kāšu uzveikšanai.
Ja primārais ir M-pack nevis auto stāvoklis, tad nesanāks arī 14 gadus vecam
Problēmu saprotu.
Cilvēks tev izstāsta, kā būtu jālabo auto, bet tu saki par dārgu. Ko jūs domājāt ? Pareizi! Nu nevar būt, pazvanīšu čomam, tas lētāk sataisīs. Vai vēl trakāk, atrodi BMWpower.lv ieraksti savu likstu un visi par tevi rēc.
BMW nav nabagiem, es tev teikšu godīgi, E39 ar M52 būs bezproblēmu auto, un pat tad cilvēki uzdrošinās pateikt, "redz šitas baigi dārgi" Bet nu jā, E39 jau ir vecs, tagad visi uz E60 pārkāpj. Atceros tās dienas, kad E60 iznāca. "Fujjj bļēeee, tik nesmuks auto" skatos visi tagad tikuši pie E60, un kā kādreiz E39 bija topā, arī tagad F sēriju iepērk nākamie līzingu warriori. Un atkal jau sākas viss no gala, "da EFF" ir sūds, tur tik daudz elektronikas, jāpērk E60" Kur vēl smieklīgāk, ka katra paaudze paliek aizvien sūdīgāka, bet cilvēki joprojām pērk to BMW. Tā problēma ir vēl dziļāka, ja padomā, ka E39 cena turās pat sūdīgiem eksemplāriem. Bet nu jā, redzot dažkārt to kontingentu, kas pērk tos auto. Cilvēks pat īsti nesaprot, kapēc to auto pērk, citiem patīk, jo sanāk smukas bildes instagramam, cits atkal dzirdējis, ka ir viena veca krievu filma ar 7to behu, bet tie kas dzimuši tikai nesen zin tikai to, ka "behai jālido"
Arlabunakti draugi. Problēma ir dziļāka nekā jūs domājat | Offline | | |
Nerds | | Kopš: 24. Sep 2017
Ziņojumi: 341
Braucu ar:
| Nu ko var dirst bezjěgă.
Patîk E61 tad pěrc.
Nus bůs kaut kas sapists, sataisi.
Jebak problemas meklět kur viňu nav.
Gandriz vai teksti, šitas baigi dărgi remontos, pěrc jeb ko citu, tur viss pa velti. | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6744
Braucu ar: E34
|
09 Jan 2018, 00:59:46 @edzhaans rakstīja:
Cilvēks tev izstāsta, kā būtu jālabo auto, bet tu saki par dārgu.
Arlabunakti draugi. Problēma ir dziļāka nekā jūs domājat
Viss kulē. Kaspich paskaidroja. Ne brīdi neesmu teicis, ka pa dārgu.
Es zinu tikai to, ka pie 200K ne ķēdes, ne kārbas neizbeidzas. Attiecīgi, ja tas tā ir, tad auto ir nopistenis jeb 600K un vairāk noskrējis.
Problēma ir vienkārša. Bet gauži gribas taču bmw ar paku .... acis aizlejas, tālāk raudas, ka E,F- xx - visi viņi ir sūdi | Offline | | |
dr_viruss | | Kopš: 29. Apr 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 1218
Braucu ar: e60 530d FL
|
09 Jan 2018, 01:16:26 @bum_bumz rakstīja:
Es zinu tikai to, ka pie 200K ne ķēdes, ne kārbas neizbeidzas. Attiecīgi, ja tas tā ir, tad auto ir nopistenis jeb 600K un vairāk noskrējis.
Veicās loterejās vai kā savādā... nemainām ķēdes.
Visiem citiem ja tuvojas 250k iesaku investēt ķēdes nomaiņā. | Offline | | |
matrixxxx | | Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
|
08 Jan 2018, 22:48:57 @N53series rakstīja:
08 Jan 2018, 22:39:53 @radiaators rakstīja:
Nez pàris gadus atpakal, kad meklēju auto pabraucu ar 2007.g e92 3.0l benzīnu - spràgonis totàls - nu neiet tas atmosfēriskais benzīns, iekàpu tà paša gada 3.0l e60 ļurbo dīzelī, kà diena pret nakti - pavisam cita dinamika - pàrējais par remontiem pohuij - man vidēji sanàk 2k gadà uzturēšanas izmaksas - ko vajag to pērku/mainu/remontēju.
pilnigas mulkjiibas! aciimredzot, bijis defekts, vai nemaaki braukt.
tak peec cipariem benziins aatraaks - kaa vinjsh var buut mironis?
Jo lielai daljai taho virs 3k ir paargrieZts mAtors :degvielas_akAnomija: | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8245
Braucu ar: e39 523
| https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/525/ennxg.html
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/530/bejeld.html
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/530/bebdhd.html
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/525/ebobl.html
3ais ir pat poweristam, tas vēl neko gan negarantē un 4ais izskatās aizdomīgi izlaizīts.
Ja Tev patiešām 6-8k budžets un vēl 4k esi gatavs ielikt remontos, tad neredzu problēmu.
Bet, ja Tevi intersē tikai, kurš būs ekonomiskāks, tad pērc Škoda vai kādu korejieti. p | Offline | | |
matrixxxx | | Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
|
09 Jan 2018, 10:14:17 @abyss rakstīja:
Bet, ja Tevi intersē tikai, kurš būs ekonomiskāks, tad pērc Škoda vai kādu korejieti. p
Nahuj koreju.
1.6 getz pilseetaa zem 13L nevar dabuut.
Shoseja ~7L/100Km. | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8245
Braucu ar: e39 523
|
09 Jan 2018, 10:27:28 @matrixxxx rakstīja:
09 Jan 2018, 10:14:17 @abyss rakstīja:
Bet, ja Tevi intersē tikai, kurš būs ekonomiskāks, tad pērc Škoda vai kādu korejieti. p
Nahuj koreju.
1.6 getz pilseetaa zem 13L nevar dabuut.
Shoseja ~7L/100Km.
Getz jau nav vienīgā korejas mašīna. Bet nu ideju tas nemaina, gribi braukt ekonomiski, BMW tur tad neder. Un rēķināt uz gadu kaut kādus simtus, ko kur sataupīsi arī nav jēgas. Ja patīk BMW, gribas kaut ko ar pakaļpiedziņu 3l motoru, tad jā pērc brauc šo to pataisi un brauc tālāk. Bet nu domāju, ka jebkuram e60 500-1000 eur būs gada ieguldījums. Piekare, bremzes jāmaina, eļļa jāmaina, utt. Vairums to nemaz neskaita pie ekspluatācijas izmaksās, bet hz varbūt autors nemaz ar to nav rēķinājies | Offline | | |
|
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Pieskaiti kasko un iespēju, ka tev kāds viņu aplasīs
Pilns feisbuks ar aizdzītiem, aplasītiem. Daži auto nopērk, bet aizmirst nopirkt garāžu vai signalizāciju. | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
|
09 Jan 2018, 10:14:17 @abyss rakstīja:
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/525/ennxg.html
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/530/bejeld.html
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/530/bebdhd.html
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/525/ebobl.html
3ais ir pat poweristam, tas vēl neko gan negarantē un 4ais izskatās aizdomīgi izlaizīts.
Ja Tev patiešām 6-8k budžets un vēl 4k esi gatavs ielikt remontos, tad neredzu problēmu.
Bet, ja Tevi intersē tikai, kurš būs ekonomiskāks, tad pērc Škoda vai kādu korejieti. p
trešais ir kādam perekupam
Jaunas automašīnas stāvoklis, automašīna ir jāredz dzīvē.
Šos tekstus perekupi raksta nevis normāli cilvēki. | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8245
Braucu ar: e39 523
| var jau būt powerists un perepkups reizē :lakshmi: :bling_bling: | Offline | | |
Lumberjack | | Kopš: 04. Nov 2017
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 18
Braucu ar: Mitsubishi Lancer
|
09 Jan 2018, 10:30:59 @abyss rakstīja:
09 Jan 2018, 10:27:28 @matrixxxx rakstīja:
09 Jan 2018, 10:14:17 @abyss rakstīja:
Bet, ja Tevi intersē tikai, kurš būs ekonomiskāks, tad pērc Škoda vai kādu korejieti. p
Nahuj koreju.
1.6 getz pilseetaa zem 13L nevar dabuut.
Shoseja ~7L/100Km.
Getz jau nav vienīgā korejas mašīna. Bet nu ideju tas nemaina, gribi braukt ekonomiski, BMW tur tad neder. Un rēķināt uz gadu kaut kādus simtus, ko kur sataupīsi arī nav jēgas. Ja patīk BMW, gribas kaut ko ar pakaļpiedziņu 3l motoru, tad jā pērc brauc šo to pataisi un brauc tālāk. Bet nu domāju, ka jebkuram e60 500-1000 eur būs gada ieguldījums. Piekare, bremzes jāmaina, eļļa jāmaina, utt. Vairums to nemaz neskaita pie ekspluatācijas izmaksās, bet hz varbūt autors nemaz ar to nav rēķinājies
Ieekonomēt pērkot BMW noteikti netaisos, arī ieguldījumi 500-1000 eur gadā liekas pilnīgi pieņemami. Tos simtus skaitīju lai salīdzinātu tikai benzīnu pret dīzeli pie mana nobraukuma. Nav obligāti arī 3l, uz 2.0 neskatījos jo biju sabiedēts par ķēdes problēmām, bet izskatās ka nav tik traki ( tad gan e91). saprotu ka tāda ''beha nelido'', bet tas šoreiz nav galvenais.
P.S Pie prasībām gan obligātas ir universālis un automāts.[ Šo ziņu laboja Lumberjack, 09 Jan 2018, 14:35:04 ] | Offline | | |
Ridlihs | | Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
| ir viens ļoti labs BMW e61 530d uz tirgu. Viss melns. ja kas, PM | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Cik tevis norādītais nobraukums un cik patiesais? | Offline | | |
Valcha | | Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 21278
Braucu ar: ar ar ar ..
| Ir arī uz tirgu labs E61 525d, TIEFSEEBLAU METALLIC, 2007 LCI, OEM M paka, pilna servisa grāmata, oriģināli pa vāciju braukti 290k, jauna skate bez aizrādījumiem, uzliktas jaunas ziemenes R18, atvests no D pirms 3 ned. no Vācijas
PM/PN | Offline | | |
Ruudis | | Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2106
Braucu ar: Pienpak
|
09 Jan 2018, 14:22:02 @Lumberjack rakstīja:
09 Jan 2018, 10:30:59 @abyss rakstīja:
09 Jan 2018, 10:27:28 @matrixxxx rakstīja:
09 Jan 2018, 10:14:17 @abyss rakstīja:
Bet, ja Tevi intersē tikai, kurš būs ekonomiskāks, tad pērc Škoda vai kādu korejieti. p
Nahuj koreju.
1.6 getz pilseetaa zem 13L nevar dabuut.
Shoseja ~7L/100Km.
Getz jau nav vienīgā korejas mašīna. Bet nu ideju tas nemaina, gribi braukt ekonomiski, BMW tur tad neder. Un rēķināt uz gadu kaut kādus simtus, ko kur sataupīsi arī nav jēgas. Ja patīk BMW, gribas kaut ko ar pakaļpiedziņu 3l motoru, tad jā pērc brauc šo to pataisi un brauc tālāk. Bet nu domāju, ka jebkuram e60 500-1000 eur būs gada ieguldījums. Piekare, bremzes jāmaina, eļļa jāmaina, utt. Vairums to nemaz neskaita pie ekspluatācijas izmaksās, bet hz varbūt autors nemaz ar to nav rēķinājies
Ieekonomēt pērkot BMW noteikti netaisos, arī ieguldījumi 500-1000 eur gadā liekas pilnīgi pieņemami. Tos simtus skaitīju lai salīdzinātu tikai benzīnu pret dīzeli pie mana nobraukuma. Nav obligāti arī 3l, uz 2.0 neskatījos jo biju sabiedēts par ķēdes problēmām, bet izskatās ka nav tik traki ( tad gan e91). saprotu ka tāda ''beha nelido'', bet tas šoreiz nav galvenais.
P.S Pie prasībām gan obligātas ir universālis un automāts.
Neesi izskatījis kā variantu labu un pilnu e39? Ok, morāli vecs auto, zato izpīpēts līdz galam un vismaz nezog.
P.S. žurka ar 1.6 arī var lidot piesnigušā sievasmātes aplī | Offline | | |
|
Mikuzz | | Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41359
Braucu ar: Transporta līdzekli
|
Ja Tev patiešām 6-8k budžets un vēl 4k esi gatavs ielikt remontos, tad neredzu problēmu.
Bet, ja Tevi intersē tikai, kurš būs ekonomiskāks, tad pērc Škoda vai kādu korejieti. p
Jāpērk tumsā vai ar acīm ciet, lai pēc pirkuma 4k ieliktu? | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
09 Jan 2018, 18:42:42 @Mikuzz rakstīja:
Ja Tev patiešām 6-8k budžets un vēl 4k esi gatavs ielikt remontos, tad neredzu problēmu.
Bet, ja Tevi intersē tikai, kurš būs ekonomiskāks, tad pērc Škoda vai kādu korejieti. p
Jāpērk tumsā vai ar acīm ciet, lai pēc pirkuma 4k ieliktu?
sprauslas + DPF. un viss. ja taisa taa, kaa buutu jaataisa. tad shiis 4K ieguldiitu gandriiz visi dieselpower miileetaaji.. | Offline | | |
Mikuzz | | Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41359
Braucu ar: Transporta līdzekli
| Taču skatās ko pērk, protams, ja esi ananās ar tādiem pašiem čomiem līdz, kā fakts - iemīlēs kapeiku uz servisu, ja paši neko nesaprot un tad varbūt tā arī sanāk | Offline | | |
Lumberjack | | Kopš: 04. Nov 2017
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 18
Braucu ar: Mitsubishi Lancer
|
Neesi izskatījis kā variantu labu un pilnu e39? Ok, morāli vecs auto, zato izpīpēts līdz galam un vismaz nezog.
P.S. žurka ar 1.6 arī var lidot piesnigušā sievasmātes aplī
Esmu apsvēris, bet sieva neļauj nevarot vecāku paaudzi par esošo(Mitsubishi Lancer 2008, ) viņai bail palikt starp Rīgu un Ventspili, nesaku, ka tas ir racionāli, bet ko padarīsi . | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|