Online
Pašreiz BMWPower skatās 136 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: BMW E60 automātiskās kārbas problēma.
Autors | Ziņojums |
Grivins | | Kopš: 18. Jan 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 354
Braucu ar: BMW M1000RR #68
|
26 Apr 2017, 13:06:31 @bum1 rakstīja:
Nu tā tad vaina noskaidrota. Met ārā no ātruma 2-3 un 4-5.
Džoistiks strādā.
Variants ir restaurācija. To kur es to darīšu, neatklāšu, bet cena 1500. Garantijas utt.
Nu jau autiņā būs ielikta viena trešā daļa vērtības. Priecē ka vairs nekas daudz nav palicis ko mainīt.
Atliek gaidīt kad atteiksies stūres reika un būs kā no salona.
Fanāts!
Es atmetos pie ieguldītiem 3k | Offline | | |
bum1 | | Kopš: 19. Apr 2017
Ziņojumi: 54
Braucu ar:
|
26 Apr 2017, 13:51:01 @Grivins rakstīja:
26 Apr 2017, 13:06:31 @bum1 rakstīja:
Nu tā tad vaina noskaidrota. Met ārā no ātruma 2-3 un 4-5.
Džoistiks strādā.
Variants ir restaurācija. To kur es to darīšu, neatklāšu, bet cena 1500. Garantijas utt.
Nu jau autiņā būs ielikta viena trešā daļa vērtības. Priecē ka vairs nekas daudz nav palicis ko mainīt.
Atliek gaidīt kad atteiksies stūres reika un būs kā no salona.
Fanāts!
Es atmetos pie ieguldītiem 3k
Naivi ceru vienkārši, ka varēšu nobraukt vismaz pus gadu bēdu neredzot. Un pēc tam ss.lv sludinājumā rakstīt "iegūldījumus nepras - sēdies un brauc"! | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9403
Braucu ar: Alfu
|
26 Apr 2017, 13:08:40 @DrumB rakstīja:
26 Apr 2017, 13:06:31 @bum1 rakstīja:
Nu jau autiņā būs ielikta viena trešā daļa vērtības. Priecē ka vairs nekas daudz nav palicis ko mainīt.
Atliek gaidīt kad atteiksies stūres reika...
Šī ir E60 klasika
toties bauda braukt ar lietotu premium un pačots no apkārtējo skaudīgajiems skatieniem garantēts | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7157
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
26 Apr 2017, 13:49:10 @bum1 rakstīja:
26 Apr 2017, 13:31:32 @RSAWorkshop rakstīja:
26 Apr 2017, 13:06:31 @bum1 rakstīja:
Nu tā tad vaina noskaidrota. Met ārā no ātruma 2-3 un 4-5.
Džoistiks strādā.
Variants ir restaurācija. To kur es to darīšu, neatklāšu, bet cena 1500. Garantijas utt.
Nu jau autiņā būs ielikta viena trešā daļa vērtības. Priecē ka vairs nekas daudz nav palicis ko mainīt.
Atliek gaidīt kad atteiksies stūres reika un būs kā no salona.
1500 par klasisko bojājumu mazliet par daudz, līdz 1200 ir parasti, ja nav jāmaina vārsti
Līdz 1200 gan jau ir uz pus gadu tā kārba. Man vajag vismaz uz gadu. Pus gadu vēl pats gribu pabraukt.
1200eur ir pilna remonta cena ar visu garantiju, protams ja iekšā vēl nav nolūzušas malas sekcijām utt, bet ja būtu nolūzušas malas, tad Tu vairs nekur neaizbrauktu
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
bum1 | | Kopš: 19. Apr 2017
Ziņojumi: 54
Braucu ar:
|
26 Apr 2017, 14:00:57 @kkas rakstīja:
26 Apr 2017, 13:08:40 @DrumB rakstīja:
26 Apr 2017, 13:06:31 @bum1 rakstīja:
Nu jau autiņā būs ielikta viena trešā daļa vērtības. Priecē ka vairs nekas daudz nav palicis ko mainīt.
Atliek gaidīt kad atteiksies stūres reika...
Šī ir E60 klasika
toties bauda braukt ar lietotu premium un pačots no apkārtējo skaudīgajiems skatieniem garantēts
Toties es pa to laiku skatos skaudīgi uz F10. Kurš arī varētu būt iegrābiens. | Offline | | |
bum1 | | Kopš: 19. Apr 2017
Ziņojumi: 54
Braucu ar:
|
26 Apr 2017, 14:02:08 @RSAWorkshop rakstīja:
26 Apr 2017, 13:49:10 @bum1 rakstīja:
26 Apr 2017, 13:31:32 @RSAWorkshop rakstīja:
26 Apr 2017, 13:06:31 @bum1 rakstīja:
Nu tā tad vaina noskaidrota. Met ārā no ātruma 2-3 un 4-5.
Džoistiks strādā.
Variants ir restaurācija. To kur es to darīšu, neatklāšu, bet cena 1500. Garantijas utt.
Nu jau autiņā būs ielikta viena trešā daļa vērtības. Priecē ka vairs nekas daudz nav palicis ko mainīt.
Atliek gaidīt kad atteiksies stūres reika un būs kā no salona.
1500 par klasisko bojājumu mazliet par daudz, līdz 1200 ir parasti, ja nav jāmaina vārsti
Līdz 1200 gan jau ir uz pus gadu tā kārba. Man vajag vismaz uz gadu. Pus gadu vēl pats gribu pabraukt.
1200eur ir pilna remonta cena ar visu garantiju, protams ja iekšā vēl nav nolūzušas malas sekcijām utt, bet ja būtu nolūzušas malas, tad Tu vairs nekur neaizbrauktu
Kaut kas bija tur mazāk kā vajag tajā kārbā. | Offline | | |
pelcis | | Kopš: 28. Feb 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 127
Braucu ar: e36 un e53
|
26 Apr 2017, 14:02:08 @RSAWorkshop rakstīja:
26 Apr 2017, 13:49:10 @bum1 rakstīja:
26 Apr 2017, 13:31:32 @RSAWorkshop rakstīja:
26 Apr 2017, 13:06:31 @bum1 rakstīja:
Nu tā tad vaina noskaidrota. Met ārā no ātruma 2-3 un 4-5.
Džoistiks strādā.
Variants ir restaurācija. To kur es to darīšu, neatklāšu, bet cena 1500. Garantijas utt.
Nu jau autiņā būs ielikta viena trešā daļa vērtības. Priecē ka vairs nekas daudz nav palicis ko mainīt.
Atliek gaidīt kad atteiksies stūres reika un būs kā no salona.
1500 par klasisko bojājumu mazliet par daudz, līdz 1200 ir parasti, ja nav jāmaina vārsti
Līdz 1200 gan jau ir uz pus gadu tā kārba. Man vajag vismaz uz gadu. Pus gadu vēl pats gribu pabraukt.
1200eur ir pilna remonta cena ar visu garantiju, protams ja iekšā vēl nav nolūzušas malas sekcijām utt, bet ja būtu nolūzušas malas, tad Tu vairs nekur neaizbrauktu
e39 teici ka remonts karabovičam ap 2,5k detaļās.bet e60 jau 1,5k ir kosmoss. | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7157
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
26 Apr 2017, 14:46:20 @pelcis rakstīja:
26 Apr 2017, 14:02:08 @RSAWorkshop rakstīja:
26 Apr 2017, 13:49:10 @bum1 rakstīja:
26 Apr 2017, 13:31:32 @RSAWorkshop rakstīja:
26 Apr 2017, 13:06:31 @bum1 rakstīja:
Nu tā tad vaina noskaidrota. Met ārā no ātruma 2-3 un 4-5.
Džoistiks strādā.
Variants ir restaurācija. To kur es to darīšu, neatklāšu, bet cena 1500. Garantijas utt.
Nu jau autiņā būs ielikta viena trešā daļa vērtības. Priecē ka vairs nekas daudz nav palicis ko mainīt.
Atliek gaidīt kad atteiksies stūres reika un būs kā no salona.
1500 par klasisko bojājumu mazliet par daudz, līdz 1200 ir parasti, ja nav jāmaina vārsti
Līdz 1200 gan jau ir uz pus gadu tā kārba. Man vajag vismaz uz gadu. Pus gadu vēl pats gribu pabraukt.
1200eur ir pilna remonta cena ar visu garantiju, protams ja iekšā vēl nav nolūzušas malas sekcijām utt, bet ja būtu nolūzušas malas, tad Tu vairs nekur neaizbrauktu
e39 teici ka remonts karabovičam ap 2,5k detaļās.bet e60 jau 1,5k ir kosmoss.
Es domāju, ka vajag rūpīgāk lasīt un izlobīt info starp kārbas remonta un kārbas kapitālremonta izmaksām
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Joprojām - pa cik nopirki to auto? Gribu saprast cik ir 1/3 no auto vērtības. Ko tu tur vēl esi mainījis? Kaut kā no saviem čomiem ar E60/E61 īsti nedzirdu nekādus problēmu stāstus
Cik orģinālais nobraukums?
| Offline | | |
pelcis | | Kopš: 28. Feb 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 127
Braucu ar: e36 un e53
|
26 Apr 2017, 14:52:18 @RSAWorkshop rakstīja:
26 Apr 2017, 14:46:20 @pelcis rakstīja:
26 Apr 2017, 14:02:08 @RSAWorkshop rakstīja:
26 Apr 2017, 13:49:10 @bum1 rakstīja:
26 Apr 2017, 13:31:32 @RSAWorkshop rakstīja:
26 Apr 2017, 13:06:31 @bum1 rakstīja:
Nu tā tad vaina noskaidrota. Met ārā no ātruma 2-3 un 4-5.
Džoistiks strādā.
Variants ir restaurācija. To kur es to darīšu, neatklāšu, bet cena 1500. Garantijas utt.
Nu jau autiņā būs ielikta viena trešā daļa vērtības. Priecē ka vairs nekas daudz nav palicis ko mainīt.
Atliek gaidīt kad atteiksies stūres reika un būs kā no salona.
1500 par klasisko bojājumu mazliet par daudz, līdz 1200 ir parasti, ja nav jāmaina vārsti
Līdz 1200 gan jau ir uz pus gadu tā kārba. Man vajag vismaz uz gadu. Pus gadu vēl pats gribu pabraukt.
1200eur ir pilna remonta cena ar visu garantiju, protams ja iekšā vēl nav nolūzušas malas sekcijām utt, bet ja būtu nolūzušas malas, tad Tu vairs nekur neaizbrauktu
e39 teici ka remonts karabovičam ap 2,5k detaļās.bet e60 jau 1,5k ir kosmoss.
Es domāju, ka vajag rūpīgāk lasīt un izlobīt info starp kārbas remonta un kārbas kapitālremonta izmaksām
trešdaļkapitālremontēt. | Offline | | |
bum1 | | Kopš: 19. Apr 2017
Ziņojumi: 54
Braucu ar:
|
26 Apr 2017, 15:11:01 @Staris rakstīja:
Joprojām - pa cik nopirki to auto? Gribu saprast cik ir 1/3 no auto vērtības. Ko tu tur vēl esi mainījis? Kaut kā no saviem čomiem ar E60/E61 īsti nedzirdu nekādus problēmu stāstus
Cik orģinālais nobraukums?
12k
Paduškas motora, kārbas kronšteins, tagad kārba. parking sensoru bloks vai paši sensori, kvēlsveces un to relejs, gāzes pedālim kaut kas. Plus vēl ko neskaitu ir ritošā daļa. Riepas.
Noskrējiens 230k. Dīleru apstiprināts. (protams dirst jau var arī dīleris, bet vai viņam kāds labums?) | Offline | | |
martinssh | | Kopš: 04. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1610
Braucu ar:
|
26 Apr 2017, 15:11:01 @Staris rakstīja:
Joprojām - pa cik nopirki to auto? Gribu saprast cik ir 1/3 no auto vērtības. Ko tu tur vēl esi mainījis? Kaut kā no saviem čomiem ar E60/E61 īsti nedzirdu nekādus problēmu stāstus
Cik orģinālais nobraukums?
Ja brauc 10.000 km gada tad ari isti nedzirdeesi ! | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
26 Apr 2017, 18:47:20 @bum1 rakstīja:
26 Apr 2017, 15:11:01 @Staris rakstīja:
Joprojām - pa cik nopirki to auto? Gribu saprast cik ir 1/3 no auto vērtības. Ko tu tur vēl esi mainījis? Kaut kā no saviem čomiem ar E60/E61 īsti nedzirdu nekādus problēmu stāstus
Cik orģinālais nobraukums?
12k
Paduškas motora, kārbas kronšteins, tagad kārba. parking sensoru bloks vai paši sensori, kvēlsveces un to relejs, gāzes pedālim kaut kas. Plus vēl ko neskaitu ir ritošā daļa. Riepas.
Noskrējiens 230k. Dīleru apstiprināts. (protams dirst jau var arī dīleris, bet vai viņam kāds labums?)
Tak aizbrauc uz normālu servisu neviss pie dīlera, e60 nav vairs nekas nesaprotams meistariem... Trešdaļa no 12k? es sešu ar pus gadu laikā neesmu ielicis trešdaļu no cenas par kuru pirku, ieskaitot visus savus ķūninga sapņus un iegribas... | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Un citiem aktīvi izmantotiem auto nekas neplīst? Visiem plīst tak. Nesaprotu ko par E60 tā raud vienmēr. | Offline | | |
bum1 | | Kopš: 19. Apr 2017
Ziņojumi: 54
Braucu ar:
|
26 Apr 2017, 19:41:57 @CP17 rakstīja:
26 Apr 2017, 18:47:20 @bum1 rakstīja:
26 Apr 2017, 15:11:01 @Staris rakstīja:
Joprojām - pa cik nopirki to auto? Gribu saprast cik ir 1/3 no auto vērtības. Ko tu tur vēl esi mainījis? Kaut kā no saviem čomiem ar E60/E61 īsti nedzirdu nekādus problēmu stāstus
Cik orģinālais nobraukums?
12k
Paduškas motora, kārbas kronšteins, tagad kārba. parking sensoru bloks vai paši sensori, kvēlsveces un to relejs, gāzes pedālim kaut kas. Plus vēl ko neskaitu ir ritošā daļa. Riepas.
Noskrējiens 230k. Dīleru apstiprināts. (protams dirst jau var arī dīleris, bet vai viņam kāds labums?)
Tak aizbrauc uz normālu servisu neviss pie dīlera, e60 nav vairs nekas nesaprotams meistariem... Trešdaļa no 12k? es sešu ar pus gadu laikā neesmu ielicis trešdaļu no cenas par kuru pirku, ieskaitot visus savus ķūninga sapņus un iegribas...
Un nākamais auto īpašnieks ieliks divtik dēļ taviem ķekavas meistariem kuriem tavs auto ir kā bomzim divlitrīgais.[ Šo ziņu laboja bum1, 26 Apr 2017, 20:51:28 ] | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
26 Apr 2017, 20:50:49 @bum1 rakstīja:
26 Apr 2017, 19:41:57 @CP17 rakstīja:
26 Apr 2017, 18:47:20 @bum1 rakstīja:
26 Apr 2017, 15:11:01 @Staris rakstīja:
Joprojām - pa cik nopirki to auto? Gribu saprast cik ir 1/3 no auto vērtības. Ko tu tur vēl esi mainījis? Kaut kā no saviem čomiem ar E60/E61 īsti nedzirdu nekādus problēmu stāstus
Cik orģinālais nobraukums?
12k
Paduškas motora, kārbas kronšteins, tagad kārba. parking sensoru bloks vai paši sensori, kvēlsveces un to relejs, gāzes pedālim kaut kas. Plus vēl ko neskaitu ir ritošā daļa. Riepas.
Noskrējiens 230k. Dīleru apstiprināts. (protams dirst jau var arī dīleris, bet vai viņam kāds labums?)
Tak aizbrauc uz normālu servisu neviss pie dīlera, e60 nav vairs nekas nesaprotams meistariem... Trešdaļa no 12k? es sešu ar pus gadu laikā neesmu ielicis trešdaļu no cenas par kuru pirku, ieskaitot visus savus ķūninga sapņus un iegribas...
Un nākamais auto īpašnieks ieliks divtik dēļ taviem ķekavas meistariem kuriem tavs auto ir kā bomzim divlitrīgais.
Par šito komentu Labprāt ar tevi padiskutētu dzīvajā
P.s.Nē viss kas vajadzīgs ir taisīts, mainīts gan BMAuto, gan pie BR, gan pie spike, gan vēl pie kāda, bet ne ķekevā | Offline | | |
|
bum1 | | Kopš: 19. Apr 2017
Ziņojumi: 54
Braucu ar:
|
26 Apr 2017, 20:56:41 @CP17 rakstīja:
26 Apr 2017, 20:50:49 @bum1 rakstīja:
26 Apr 2017, 19:41:57 @CP17 rakstīja:
26 Apr 2017, 18:47:20 @bum1 rakstīja:
26 Apr 2017, 15:11:01 @Staris rakstīja:
Joprojām - pa cik nopirki to auto? Gribu saprast cik ir 1/3 no auto vērtības. Ko tu tur vēl esi mainījis? Kaut kā no saviem čomiem ar E60/E61 īsti nedzirdu nekādus problēmu stāstus
Cik orģinālais nobraukums?
12k
Paduškas motora, kārbas kronšteins, tagad kārba. parking sensoru bloks vai paši sensori, kvēlsveces un to relejs, gāzes pedālim kaut kas. Plus vēl ko neskaitu ir ritošā daļa. Riepas.
Noskrējiens 230k. Dīleru apstiprināts. (protams dirst jau var arī dīleris, bet vai viņam kāds labums?)
Tak aizbrauc uz normālu servisu neviss pie dīlera, e60 nav vairs nekas nesaprotams meistariem... Trešdaļa no 12k? es sešu ar pus gadu laikā neesmu ielicis trešdaļu no cenas par kuru pirku, ieskaitot visus savus ķūninga sapņus un iegribas...
Un nākamais auto īpašnieks ieliks divtik dēļ taviem ķekavas meistariem kuriem tavs auto ir kā bomzim divlitrīgais.
Par šito komentu Labprāt ar tevi padiskutētu dzīvajā
P.s.Nē viss kas vajadzīgs ir taisīts, mainīts gan BMAuto, gan pie BR, gan pie spike, gan vēl pie kāda, bet ne ķekevā
Izstāsti ar ko BM auto atšķiras no Wess Select? Ar to ka BMauto tev kāds pazīstams un Tev liekas ka Tevi tur nečakarē? | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7157
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
26 Apr 2017, 21:01:59 @bum1 rakstīja:
26 Apr 2017, 20:56:41 @CP17 rakstīja:
26 Apr 2017, 20:50:49 @bum1 rakstīja:
26 Apr 2017, 19:41:57 @CP17 rakstīja:
26 Apr 2017, 18:47:20 @bum1 rakstīja:
26 Apr 2017, 15:11:01 @Staris rakstīja:
Joprojām - pa cik nopirki to auto? Gribu saprast cik ir 1/3 no auto vērtības. Ko tu tur vēl esi mainījis? Kaut kā no saviem čomiem ar E60/E61 īsti nedzirdu nekādus problēmu stāstus
Cik orģinālais nobraukums?
12k
Paduškas motora, kārbas kronšteins, tagad kārba. parking sensoru bloks vai paši sensori, kvēlsveces un to relejs, gāzes pedālim kaut kas. Plus vēl ko neskaitu ir ritošā daļa. Riepas.
Noskrējiens 230k. Dīleru apstiprināts. (protams dirst jau var arī dīleris, bet vai viņam kāds labums?)
Tak aizbrauc uz normālu servisu neviss pie dīlera, e60 nav vairs nekas nesaprotams meistariem... Trešdaļa no 12k? es sešu ar pus gadu laikā neesmu ielicis trešdaļu no cenas par kuru pirku, ieskaitot visus savus ķūninga sapņus un iegribas...
Un nākamais auto īpašnieks ieliks divtik dēļ taviem ķekavas meistariem kuriem tavs auto ir kā bomzim divlitrīgais.
Par šito komentu Labprāt ar tevi padiskutētu dzīvajā
P.s.Nē viss kas vajadzīgs ir taisīts, mainīts gan BMAuto, gan pie BR, gan pie spike, gan vēl pie kāda, bet ne ķekevā
Izstāsti ar ko BM auto atšķiras no Wess Select? Ar to ka BMauto tev kāds pazīstams un Tev liekas ka Tevi tur nečakarē?
Ar to, ka viens ir dīleris, bet otrs nē, ar visām izrietošajām sekām
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
garausis
| | Kopš: 02. Oct 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 19
Braucu ar: E60
| Man arī bija līdzīga problēma, meta ārā to kļūdu un bija tāds kā sitiens. Iebraucu bmauto. Apskatījās, teica, ka kompis nekādus gļukus nerāda. Stāstīja, ka adaptīvajām kārbām var būt tā, ka ilgstoši brauc daudzmaz vienādā režīmā, bet tad kad ieberās tad ir tādi sitieni, jo kompis nesaprotot. Ieteica pabraukt sporta režīmā,m jo tad adaptīvo huiņu kompis neņem vērā. Pāris reizes izmēģināju, tipa viss kārtībā. Tagad braucu jau kādu pusgadu bez tiem gļukiem.
| Offline | | |
gnachabmwe46 | | Kopš: 24. Mar 2016
No: Tukums
Ziņojumi: 64
Braucu ar: BMW E39 2.5D individual
| Sveicināti! Vēlējos pajautāt kad pērk automātu kā lai audz maz pārbauda vai kārba darbojas labi? Varbūt ir kādi knifi vai paņēmieni ko vajadzētu izdarīt pirms pērk automātu lai tik ātri neielidotu kābas remontā! Visu laiku esmu braucis tik ar mehānisko tāpēc nav bijusi saskarsme līdz šim ar automātu! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|