Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 136 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: BMW E60 automātiskās kārbas problēma.

AutorsZiņojums
Grivins
26. Apr 2017, 13:51 #101

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 354

Braucu ar: BMW M1000RR #68


26 Apr 2017, 13:06:31 @bum1 rakstīja:
Nu tā tad vaina noskaidrota. Met ārā no ātruma 2-3 un 4-5.
Džoistiks strādā.
Variants ir restaurācija. To kur es to darīšu, neatklāšu, bet cena 1500. Garantijas utt.
Nu jau autiņā būs ielikta viena trešā daļa vērtības. Priecē ka vairs nekas daudz nav palicis ko mainīt.
Atliek gaidīt kad atteiksies stūres reika un būs kā no salona.


Fanāts!
Es atmetos pie ieguldītiem 3k
Offline
bum1
26. Apr 2017, 13:59 #102

Kopš: 19. Apr 2017

Ziņojumi: 54

Braucu ar:


26 Apr 2017, 13:51:01 @Grivins rakstīja:

26 Apr 2017, 13:06:31 @bum1 rakstīja:
Nu tā tad vaina noskaidrota. Met ārā no ātruma 2-3 un 4-5.
Džoistiks strādā.
Variants ir restaurācija. To kur es to darīšu, neatklāšu, bet cena 1500. Garantijas utt.
Nu jau autiņā būs ielikta viena trešā daļa vērtības. Priecē ka vairs nekas daudz nav palicis ko mainīt.
Atliek gaidīt kad atteiksies stūres reika un būs kā no salona.


Fanāts!
Es atmetos pie ieguldītiem 3k


Naivi ceru vienkārši, ka varēšu nobraukt vismaz pus gadu bēdu neredzot. Un pēc tam ss.lv sludinājumā rakstīt "iegūldījumus nepras - sēdies un brauc"!
Offline
kkas
26. Apr 2017, 14:00 #103

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9403

Braucu ar: Alfu


26 Apr 2017, 13:08:40 @DrumB rakstīja:

26 Apr 2017, 13:06:31 @bum1 rakstīja:
Nu jau autiņā būs ielikta viena trešā daļa vērtības. Priecē ka vairs nekas daudz nav palicis ko mainīt.
Atliek gaidīt kad atteiksies stūres reika...

Šī ir E60 klasika

toties bauda braukt ar lietotu premium un pačots no apkārtējo skaudīgajiems skatieniem garantēts
Offline
RSAWorkshop
26. Apr 2017, 14:02 #104

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7157

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


26 Apr 2017, 13:49:10 @bum1 rakstīja:

26 Apr 2017, 13:31:32 @RSAWorkshop rakstīja:

26 Apr 2017, 13:06:31 @bum1 rakstīja:
Nu tā tad vaina noskaidrota. Met ārā no ātruma 2-3 un 4-5.
Džoistiks strādā.
Variants ir restaurācija. To kur es to darīšu, neatklāšu, bet cena 1500. Garantijas utt.
Nu jau autiņā būs ielikta viena trešā daļa vērtības. Priecē ka vairs nekas daudz nav palicis ko mainīt.
Atliek gaidīt kad atteiksies stūres reika un būs kā no salona.
1500 par klasisko bojājumu mazliet par daudz, līdz 1200 ir parasti, ja nav jāmaina vārsti


Līdz 1200 gan jau ir uz pus gadu tā kārba. Man vajag vismaz uz gadu. Pus gadu vēl pats gribu pabraukt.
1200eur ir pilna remonta cena ar visu garantiju, protams ja iekšā vēl nav nolūzušas malas sekcijām utt, bet ja būtu nolūzušas malas, tad Tu vairs nekur neaizbrauktu

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
bum1
26. Apr 2017, 14:41 #105

Kopš: 19. Apr 2017

Ziņojumi: 54

Braucu ar:


26 Apr 2017, 14:00:57 @kkas rakstīja:

26 Apr 2017, 13:08:40 @DrumB rakstīja:

26 Apr 2017, 13:06:31 @bum1 rakstīja:
Nu jau autiņā būs ielikta viena trešā daļa vērtības. Priecē ka vairs nekas daudz nav palicis ko mainīt.
Atliek gaidīt kad atteiksies stūres reika...

Šī ir E60 klasika

toties bauda braukt ar lietotu premium un pačots no apkārtējo skaudīgajiems skatieniem garantēts


Toties es pa to laiku skatos skaudīgi uz F10. Kurš arī varētu būt iegrābiens.
Offline
bum1
26. Apr 2017, 14:43 #106

Kopš: 19. Apr 2017

Ziņojumi: 54

Braucu ar:


26 Apr 2017, 14:02:08 @RSAWorkshop rakstīja:

26 Apr 2017, 13:49:10 @bum1 rakstīja:

26 Apr 2017, 13:31:32 @RSAWorkshop rakstīja:

26 Apr 2017, 13:06:31 @bum1 rakstīja:
Nu tā tad vaina noskaidrota. Met ārā no ātruma 2-3 un 4-5.
Džoistiks strādā.
Variants ir restaurācija. To kur es to darīšu, neatklāšu, bet cena 1500. Garantijas utt.
Nu jau autiņā būs ielikta viena trešā daļa vērtības. Priecē ka vairs nekas daudz nav palicis ko mainīt.
Atliek gaidīt kad atteiksies stūres reika un būs kā no salona.
1500 par klasisko bojājumu mazliet par daudz, līdz 1200 ir parasti, ja nav jāmaina vārsti


Līdz 1200 gan jau ir uz pus gadu tā kārba. Man vajag vismaz uz gadu. Pus gadu vēl pats gribu pabraukt.
1200eur ir pilna remonta cena ar visu garantiju, protams ja iekšā vēl nav nolūzušas malas sekcijām utt, bet ja būtu nolūzušas malas, tad Tu vairs nekur neaizbrauktu


Kaut kas bija tur mazāk kā vajag tajā kārbā.
Offline
pelcis
26. Apr 2017, 14:46 #107

Kopš: 28. Feb 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 127

Braucu ar: e36 un e53


26 Apr 2017, 14:02:08 @RSAWorkshop rakstīja:

26 Apr 2017, 13:49:10 @bum1 rakstīja:

26 Apr 2017, 13:31:32 @RSAWorkshop rakstīja:

26 Apr 2017, 13:06:31 @bum1 rakstīja:
Nu tā tad vaina noskaidrota. Met ārā no ātruma 2-3 un 4-5.
Džoistiks strādā.
Variants ir restaurācija. To kur es to darīšu, neatklāšu, bet cena 1500. Garantijas utt.
Nu jau autiņā būs ielikta viena trešā daļa vērtības. Priecē ka vairs nekas daudz nav palicis ko mainīt.
Atliek gaidīt kad atteiksies stūres reika un būs kā no salona.
1500 par klasisko bojājumu mazliet par daudz, līdz 1200 ir parasti, ja nav jāmaina vārsti


Līdz 1200 gan jau ir uz pus gadu tā kārba. Man vajag vismaz uz gadu. Pus gadu vēl pats gribu pabraukt.
1200eur ir pilna remonta cena ar visu garantiju, protams ja iekšā vēl nav nolūzušas malas sekcijām utt, bet ja būtu nolūzušas malas, tad Tu vairs nekur neaizbrauktu
e39 teici ka remonts karabovičam ap 2,5k detaļās.bet e60 jau 1,5k ir kosmoss.
Offline
RSAWorkshop
26. Apr 2017, 14:52 #108

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7157

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


26 Apr 2017, 14:46:20 @pelcis rakstīja:

26 Apr 2017, 14:02:08 @RSAWorkshop rakstīja:

26 Apr 2017, 13:49:10 @bum1 rakstīja:

26 Apr 2017, 13:31:32 @RSAWorkshop rakstīja:

26 Apr 2017, 13:06:31 @bum1 rakstīja:
Nu tā tad vaina noskaidrota. Met ārā no ātruma 2-3 un 4-5.
Džoistiks strādā.
Variants ir restaurācija. To kur es to darīšu, neatklāšu, bet cena 1500. Garantijas utt.
Nu jau autiņā būs ielikta viena trešā daļa vērtības. Priecē ka vairs nekas daudz nav palicis ko mainīt.
Atliek gaidīt kad atteiksies stūres reika un būs kā no salona.
1500 par klasisko bojājumu mazliet par daudz, līdz 1200 ir parasti, ja nav jāmaina vārsti


Līdz 1200 gan jau ir uz pus gadu tā kārba. Man vajag vismaz uz gadu. Pus gadu vēl pats gribu pabraukt.
1200eur ir pilna remonta cena ar visu garantiju, protams ja iekšā vēl nav nolūzušas malas sekcijām utt, bet ja būtu nolūzušas malas, tad Tu vairs nekur neaizbrauktu
e39 teici ka remonts karabovičam ap 2,5k detaļās.bet e60 jau 1,5k ir kosmoss.
Es domāju, ka vajag rūpīgāk lasīt un izlobīt info starp kārbas remonta un kārbas kapitālremonta izmaksām

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Staris
26. Apr 2017, 15:11 #109

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Joprojām - pa cik nopirki to auto? Gribu saprast cik ir 1/3 no auto vērtības. Ko tu tur vēl esi mainījis? Kaut kā no saviem čomiem ar E60/E61 īsti nedzirdu nekādus problēmu stāstus
Cik orģinālais nobraukums?
Offline
pelcis
26. Apr 2017, 15:15 #110

Kopš: 28. Feb 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 127

Braucu ar: e36 un e53


26 Apr 2017, 14:52:18 @RSAWorkshop rakstīja:

26 Apr 2017, 14:46:20 @pelcis rakstīja:

26 Apr 2017, 14:02:08 @RSAWorkshop rakstīja:

26 Apr 2017, 13:49:10 @bum1 rakstīja:

26 Apr 2017, 13:31:32 @RSAWorkshop rakstīja:

26 Apr 2017, 13:06:31 @bum1 rakstīja:
Nu tā tad vaina noskaidrota. Met ārā no ātruma 2-3 un 4-5.
Džoistiks strādā.
Variants ir restaurācija. To kur es to darīšu, neatklāšu, bet cena 1500. Garantijas utt.
Nu jau autiņā būs ielikta viena trešā daļa vērtības. Priecē ka vairs nekas daudz nav palicis ko mainīt.
Atliek gaidīt kad atteiksies stūres reika un būs kā no salona.
1500 par klasisko bojājumu mazliet par daudz, līdz 1200 ir parasti, ja nav jāmaina vārsti


Līdz 1200 gan jau ir uz pus gadu tā kārba. Man vajag vismaz uz gadu. Pus gadu vēl pats gribu pabraukt.
1200eur ir pilna remonta cena ar visu garantiju, protams ja iekšā vēl nav nolūzušas malas sekcijām utt, bet ja būtu nolūzušas malas, tad Tu vairs nekur neaizbrauktu
e39 teici ka remonts karabovičam ap 2,5k detaļās.bet e60 jau 1,5k ir kosmoss.
Es domāju, ka vajag rūpīgāk lasīt un izlobīt info starp kārbas remonta un kārbas kapitālremonta izmaksām
trešdaļkapitālremontēt.
Offline
bum1
26. Apr 2017, 18:47 #111

Kopš: 19. Apr 2017

Ziņojumi: 54

Braucu ar:


26 Apr 2017, 15:11:01 @Staris rakstīja:
Joprojām - pa cik nopirki to auto? Gribu saprast cik ir 1/3 no auto vērtības. Ko tu tur vēl esi mainījis? Kaut kā no saviem čomiem ar E60/E61 īsti nedzirdu nekādus problēmu stāstus
Cik orģinālais nobraukums?



12k

Paduškas motora, kārbas kronšteins, tagad kārba. parking sensoru bloks vai paši sensori, kvēlsveces un to relejs, gāzes pedālim kaut kas. Plus vēl ko neskaitu ir ritošā daļa. Riepas.
Noskrējiens 230k. Dīleru apstiprināts. (protams dirst jau var arī dīleris, bet vai viņam kāds labums?)
Offline
martinssh
26. Apr 2017, 18:58 #112

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:


26 Apr 2017, 15:11:01 @Staris rakstīja:
Joprojām - pa cik nopirki to auto? Gribu saprast cik ir 1/3 no auto vērtības. Ko tu tur vēl esi mainījis? Kaut kā no saviem čomiem ar E60/E61 īsti nedzirdu nekādus problēmu stāstus
Cik orģinālais nobraukums?

Ja brauc 10.000 km gada tad ari isti nedzirdeesi !
Offline
CP17
26. Apr 2017, 19:41 #113

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


26 Apr 2017, 18:47:20 @bum1 rakstīja:

26 Apr 2017, 15:11:01 @Staris rakstīja:
Joprojām - pa cik nopirki to auto? Gribu saprast cik ir 1/3 no auto vērtības. Ko tu tur vēl esi mainījis? Kaut kā no saviem čomiem ar E60/E61 īsti nedzirdu nekādus problēmu stāstus
Cik orģinālais nobraukums?



12k

Paduškas motora, kārbas kronšteins, tagad kārba. parking sensoru bloks vai paši sensori, kvēlsveces un to relejs, gāzes pedālim kaut kas. Plus vēl ko neskaitu ir ritošā daļa. Riepas.
Noskrējiens 230k. Dīleru apstiprināts. (protams dirst jau var arī dīleris, bet vai viņam kāds labums?)

Tak aizbrauc uz normālu servisu neviss pie dīlera, e60 nav vairs nekas nesaprotams meistariem... Trešdaļa no 12k? es sešu ar pus gadu laikā neesmu ielicis trešdaļu no cenas par kuru pirku, ieskaitot visus savus ķūninga sapņus un iegribas...
Offline
Staris
26. Apr 2017, 19:42 #114

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Un citiem aktīvi izmantotiem auto nekas neplīst? Visiem plīst tak. Nesaprotu ko par E60 tā raud vienmēr.
Offline
bum1
26. Apr 2017, 20:50 #115

Kopš: 19. Apr 2017

Ziņojumi: 54

Braucu ar:


26 Apr 2017, 19:41:57 @CP17 rakstīja:

26 Apr 2017, 18:47:20 @bum1 rakstīja:

26 Apr 2017, 15:11:01 @Staris rakstīja:
Joprojām - pa cik nopirki to auto? Gribu saprast cik ir 1/3 no auto vērtības. Ko tu tur vēl esi mainījis? Kaut kā no saviem čomiem ar E60/E61 īsti nedzirdu nekādus problēmu stāstus


Cik orģinālais nobraukums?



12k

Paduškas motora, kārbas kronšteins, tagad kārba. parking sensoru bloks vai paši sensori, kvēlsveces un to relejs, gāzes pedālim kaut kas. Plus vēl ko neskaitu ir ritošā daļa. Riepas.
Noskrējiens 230k. Dīleru apstiprināts. (protams dirst jau var arī dīleris, bet vai viņam kāds labums?)

Tak aizbrauc uz normālu servisu neviss pie dīlera, e60 nav vairs nekas nesaprotams meistariem... Trešdaļa no 12k? es sešu ar pus gadu laikā neesmu ielicis trešdaļu no cenas par kuru pirku, ieskaitot visus savus ķūninga sapņus un iegribas...


Un nākamais auto īpašnieks ieliks divtik dēļ taviem ķekavas meistariem kuriem tavs auto ir kā bomzim divlitrīgais.

[ Šo ziņu laboja bum1, 26 Apr 2017, 20:51:28 ]

Offline
CP17
26. Apr 2017, 20:56 #116

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


26 Apr 2017, 20:50:49 @bum1 rakstīja:

26 Apr 2017, 19:41:57 @CP17 rakstīja:

26 Apr 2017, 18:47:20 @bum1 rakstīja:

26 Apr 2017, 15:11:01 @Staris rakstīja:
Joprojām - pa cik nopirki to auto? Gribu saprast cik ir 1/3 no auto vērtības. Ko tu tur vēl esi mainījis? Kaut kā no saviem čomiem ar E60/E61 īsti nedzirdu nekādus problēmu stāstus


Cik orģinālais nobraukums?



12k

Paduškas motora, kārbas kronšteins, tagad kārba. parking sensoru bloks vai paši sensori, kvēlsveces un to relejs, gāzes pedālim kaut kas. Plus vēl ko neskaitu ir ritošā daļa. Riepas.
Noskrējiens 230k. Dīleru apstiprināts. (protams dirst jau var arī dīleris, bet vai viņam kāds labums?)

Tak aizbrauc uz normālu servisu neviss pie dīlera, e60 nav vairs nekas nesaprotams meistariem... Trešdaļa no 12k? es sešu ar pus gadu laikā neesmu ielicis trešdaļu no cenas par kuru pirku, ieskaitot visus savus ķūninga sapņus un iegribas...


Un nākamais auto īpašnieks ieliks divtik dēļ taviem ķekavas meistariem kuriem tavs auto ir kā bomzim divlitrīgais.

Par šito komentu Labprāt ar tevi padiskutētu dzīvajā
P.s.Nē viss kas vajadzīgs ir taisīts, mainīts gan BMAuto, gan pie BR, gan pie spike, gan vēl pie kāda, bet ne ķekevā
Offline
bum1
26. Apr 2017, 21:01 #117

Kopš: 19. Apr 2017

Ziņojumi: 54

Braucu ar:


26 Apr 2017, 20:56:41 @CP17 rakstīja:

26 Apr 2017, 20:50:49 @bum1 rakstīja:

26 Apr 2017, 19:41:57 @CP17 rakstīja:

26 Apr 2017, 18:47:20 @bum1 rakstīja:

26 Apr 2017, 15:11:01 @Staris rakstīja:
Joprojām - pa cik nopirki to auto? Gribu saprast cik ir 1/3 no auto vērtības. Ko tu tur vēl esi mainījis? Kaut kā no saviem čomiem ar E60/E61 īsti nedzirdu nekādus problēmu stāstus


Cik orģinālais nobraukums?



12k

Paduškas motora, kārbas kronšteins, tagad kārba. parking sensoru bloks vai paši sensori, kvēlsveces un to relejs, gāzes pedālim kaut kas. Plus vēl ko neskaitu ir ritošā daļa. Riepas.
Noskrējiens 230k. Dīleru apstiprināts. (protams dirst jau var arī dīleris, bet vai viņam kāds labums?)

Tak aizbrauc uz normālu servisu neviss pie dīlera, e60 nav vairs nekas nesaprotams meistariem... Trešdaļa no 12k? es sešu ar pus gadu laikā neesmu ielicis trešdaļu no cenas par kuru pirku, ieskaitot visus savus ķūninga sapņus un iegribas...


Un nākamais auto īpašnieks ieliks divtik dēļ taviem ķekavas meistariem kuriem tavs auto ir kā bomzim divlitrīgais.

Par šito komentu Labprāt ar tevi padiskutētu dzīvajā
P.s.Nē viss kas vajadzīgs ir taisīts, mainīts gan BMAuto, gan pie BR, gan pie spike, gan vēl pie kāda, bet ne ķekevā


Izstāsti ar ko BM auto atšķiras no Wess Select? Ar to ka BMauto tev kāds pazīstams un Tev liekas ka Tevi tur nečakarē?
Offline
RSAWorkshop
26. Apr 2017, 21:22 #118

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7157

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


26 Apr 2017, 21:01:59 @bum1 rakstīja:

26 Apr 2017, 20:56:41 @CP17 rakstīja:

26 Apr 2017, 20:50:49 @bum1 rakstīja:

26 Apr 2017, 19:41:57 @CP17 rakstīja:

26 Apr 2017, 18:47:20 @bum1 rakstīja:

26 Apr 2017, 15:11:01 @Staris rakstīja:
Joprojām - pa cik nopirki to auto? Gribu saprast cik ir 1/3 no auto vērtības. Ko tu tur vēl esi mainījis? Kaut kā no saviem čomiem ar E60/E61 īsti nedzirdu nekādus problēmu stāstus


Cik orģinālais nobraukums?



12k

Paduškas motora, kārbas kronšteins, tagad kārba. parking sensoru bloks vai paši sensori, kvēlsveces un to relejs, gāzes pedālim kaut kas. Plus vēl ko neskaitu ir ritošā daļa. Riepas.
Noskrējiens 230k. Dīleru apstiprināts. (protams dirst jau var arī dīleris, bet vai viņam kāds labums?)

Tak aizbrauc uz normālu servisu neviss pie dīlera, e60 nav vairs nekas nesaprotams meistariem... Trešdaļa no 12k? es sešu ar pus gadu laikā neesmu ielicis trešdaļu no cenas par kuru pirku, ieskaitot visus savus ķūninga sapņus un iegribas...


Un nākamais auto īpašnieks ieliks divtik dēļ taviem ķekavas meistariem kuriem tavs auto ir kā bomzim divlitrīgais.

Par šito komentu Labprāt ar tevi padiskutētu dzīvajā
P.s.Nē viss kas vajadzīgs ir taisīts, mainīts gan BMAuto, gan pie BR, gan pie spike, gan vēl pie kāda, bet ne ķekevā


Izstāsti ar ko BM auto atšķiras no Wess Select? Ar to ka BMauto tev kāds pazīstams un Tev liekas ka Tevi tur nečakarē?
Ar to, ka viens ir dīleris, bet otrs nē, ar visām izrietošajām sekām

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
garausis
23. May 2017, 13:39 #119

Kopš: 02. Oct 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 19

Braucu ar: E60

Man arī bija līdzīga problēma, meta ārā to kļūdu un bija tāds kā sitiens. Iebraucu bmauto. Apskatījās, teica, ka kompis nekādus gļukus nerāda. Stāstīja, ka adaptīvajām kārbām var būt tā, ka ilgstoši brauc daudzmaz vienādā režīmā, bet tad kad ieberās tad ir tādi sitieni, jo kompis nesaprotot. Ieteica pabraukt sporta režīmā,m jo tad adaptīvo huiņu kompis neņem vērā. Pāris reizes izmēģināju, tipa viss kārtībā. Tagad braucu jau kādu pusgadu bez tiem gļukiem.
Offline
gnachabmwe46
09. Sep 2017, 22:49 #120

Kopš: 24. Mar 2016

No: Tukums

Ziņojumi: 64

Braucu ar: BMW E39 2.5D individual

Sveicināti! Vēlējos pajautāt kad pērk automātu kā lai audz maz pārbauda vai kārba darbojas labi? Varbūt ir kādi knifi vai paņēmieni ko vajadzētu izdarīt pirms pērk automātu lai tik ātri neielidotu kābas remontā! Visu laiku esmu braucis tik ar mehānisko tāpēc nav bijusi saskarsme līdz šim ar automātu!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo