Online
Pašreiz BMWPower skatās 214 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
funkyasshit | | Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| Ir, ir tur alusils. Bet nedomāju, ka EU tā ir baigā problēma, ja brauc ar normālu eļļu, jo degviela mums EU ir tīra. | Offline | | |
kro | | Kopš: 17. Jan 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3508
Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta
|
27 Apr 2017, 12:43:06 @riddler rakstīja:
vel vareetu ieviest beidzot motorus bez sadalenēm prototipi jau ir, nez kapeec ar to bremzē, kur tur nereliability slēpjas, jeb shiem slinkums attīstīt to?
Spied "Play", lai skatītos video! | Offline | | |
darknmy | | Kopš: 23. Jul 2014
Ziņojumi: 1113
Braucu ar: X3 3.0i
| Auto industrijas mērķis nav izveidot mašīnu, kas ies miljonu, bet izveidot mašīnu, kas ies 100.000km. :VAG: AIMLER: :BMW: | Offline | | |
funkyasshit | | Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| Drīz būs, ka sporta - motori uz sezonu.
Respektīvi, garantijas termiņš - 1 motors. [ Šo ziņu laboja funkyasshit, 27 Apr 2017, 13:50:03 ] | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: Alfu
|
27 Apr 2017, 13:29:45 @kro rakstīja:
27 Apr 2017, 12:43:06 @riddler rakstīja:
vel vareetu ieviest beidzot motorus bez sadalenēm prototipi jau ir, nez kapeec ar to bremzē, kur tur nereliability slēpjas, jeb shiem slinkums attīstīt to?
Racecar
Lexusam liekas ka kkas tāds arī bija. Youtube ir engineering explained kanāls. Tur čalis zinātniski stāsta par auto tehnoloģijām. Vienīgi parastam cilvēkam nebūs interesanti jo baigi daudz ciparu viņam vienmēr | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
| Zb, tagad nākotnē būs jāpērk sūda dīzelis? Šitie jau problemātiskāki par dīzeļiem. | Offline | | |
funkyasshit | | Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
27 Apr 2017, 15:31:11 @N53series rakstīja:
27 Apr 2017, 13:18:06 @funkyasshit rakstīja:
Ir, ir tur alusils. Bet nedomāju, ka EU tā ir baigā problēma, ja brauc ar normālu eļļu, jo degviela mums EU ir tīra.
Es arii taa domaaju,liidz redzeeju 500km nobraukushas spraulas. Piedegumus nevareja atmiekskjeet pat pusstunda kjiimijaa + utraskanjaa. Un dzineejs bija redzeejis tikai Statoil/Neste.
Es izmēģināju katrā uzpildes stacijā liet benzīnu - Statoil, Neste un Lukoil. Pa bākai, vairākām, pētot motora darbību, patēriņu un savas izjūtas. E98 un E95 sajutu 0 šķirbu un arī patēriņš neizmainijās. Vissliktāk bija ar Statoil. Nez kāpēc pie silta motora un slodzē nebija tā asuma. Neste degviela kā degviela, nekas īpašs arī un pagaidām jau pusgadu leju gan DD, gan benzīnu Lukoil. Lielas, ka iet vislaidenāk, ekonomiskāk un arī degunam patīkama smarža tai degvielai. Krieviem laikam tā degviela tomēr ir laba. | Offline | | |
funkyasshit | | Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| Es 2 gadi tikai un vienīgi braucu ar E98 un tikai nesen uz E95 pārsēdos, tāpēc spriežu par atšķirību.
N53 arī USA nepārdeva, bet tas viss tikai sēra dēļ degvielā.[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 27 Apr 2017, 18:14:35 ] | Offline | | |
|
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
27 Apr 2017, 18:12:15 @N53series rakstīja:
27 Apr 2017, 17:44:03 @Mixzzz rakstīja:
Zb, tagad nākotnē būs jāpērk sūda dīzelis? Šitie jau problemātiskāki par dīzeļiem.
nu, ja - ka tik pa leeto kaut kaa uz priekshu, tad.. jaa, diizeli. M51 ar mehaanisko vadiibu. ideaals dzineejs!
Nu runa jau neiet par to...Ja mašīna ir neuzticama, bieži atrodas servisā un jāiegāž daudz nauda, tad es neteiktu, ka tā ir laba mašīna ne? Zb, vienk ka bmw vairāk koncentrējas uz kancerogēnajiem motoriem nevis uz benzīniekiem | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
27 Apr 2017, 18:24:33 @N53series rakstīja:
27 Apr 2017, 18:18:59 @Mixzzz rakstīja:
27 Apr 2017, 18:12:15 @N53series rakstīja:
27 Apr 2017, 17:44:03 @Mixzzz rakstīja:
Zb, tagad nākotnē būs jāpērk sūda dīzelis? Šitie jau problemātiskāki par dīzeļiem.
nu, ja - ka tik pa leeto kaut kaa uz priekshu, tad.. jaa, diizeli. M51 ar mehaanisko vadiibu. ideaals dzineejs!
Nu runa jau neiet par to...Ja mašīna ir neuzticama, bieži atrodas servisā un jāiegāž daudz nauda, tad es neteiktu, ka tā ir laba mašīna ne? Zb, vienk ka bmw vairāk koncentrējas uz kancerogēnajiem motoriem nevis uz benzīniekiem
nespried peec LV situaacijas. BMW ap 60% razho benziina dzineejus. jaa, man arii nepatiik tas shujmashiinu/turbo virziens [shii iemesla/arii delj neskatiiju F10 LCI kaa peerkamu], bet benziina dzineeji ir ljoti advanceeti.
ja mashiina maksaa paardesmit pakas, tad speeka agregaataa [kas ir auto svariigaakais mezgls] kaadu naudu ieguldiit - tas ir tikai normaali.
probleema ir ar apkalpojosho stafu - tas netiek liidzi [ne tikai LV]. ar laiku buus arvien jautraak.
jaa, na kolenke un pa 5chuku jaunos dzineejus [arii diizeljus] nesaremonteesi..
Teorētiski jau varētu tikt līdzi, daudz kas rīko dažādas apmācības, ir par brīvu, ir par samaksu, ir lētākas, ir kosmiskas cenas, gan jau arī BMW kaut ko rīko, protams par labu samaksu, tikai A. pat uz bezmaksas apmācībām īpaši neviens negrib iet, jo tā vietā var apmainīt golfam bremzes, pofig, ka nepareizi. B. Uz maksas, un pat dārgas maksas apmācībām vai nu firmas ekonomē un nesūta, jo kaut ko māk tāpat, vai pat uz dārgu apmācību negrib darbinieki iet un ja aiziet, tad nevis mācās, bet baksta telefonu vai hvz ko citu dara, lai tikai nosistu laiku.
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
darknmy | | Kopš: 23. Jul 2014
Ziņojumi: 1113
Braucu ar: X3 3.0i
| Jā. Lukoil agrāk bija laba un kvalitātīva degviela, bet vai jūs mucā dzīvojat? Lukoil 2016. bija pārdots un tagad tur ir tas pats statoil, kurši, virši un LN.
Ar N53 braukt būtu jauki, bet atrast BMW ar benzīnu ir nāve[ Šo ziņu laboja darknmy, 01 May 2017, 12:30:33 ] | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
27 Apr 2017, 15:33:49 @N53series rakstīja:
Ne gluzhi. Vnk,neko neremonteejot,peec 100kkm tas dzineejs pietuvojaas ieprieksheejai paaudzei. Peec 200kkm paarveershaas par M54,peec 300kkm jau tuvojaas M20.
Ee, a kas vainas M54/M52TU? tad par ko paarveershas M54 peec 300kkm? Nezinu man ir eksemplaars E46 station wagon ko es iehavoju pa leeto 5 gadus apakalj neejohu (nu tur siikums) ar apmeeram 350k km (200k juudzes) pulkstenii ar domu ka druksu pabraukshu kameer panjemshu ko jaunaaku un shito atstashu kaa backup car tipa saimnieciibas auto etc bet tas tik labi brauc ka braucu ar to joprojaam un nu jau driiz buus 500k km bet auto pat eljlju neeed. Nu protams esmu nomainiijis bliivsleegus bet tas ir norm nolietojums. Ja BMW taa razhotu savus jaunos dzineejus kaa razhoja M52TU/M54 tad arii es gribeetu iekjert N53. Bet bembistiem tagad ir druksu interesantaakas probleemas saradushaas tur kjeedes dilst pie 150k km un jaatur roka uz pulsu bez maz vai jaasleedz INPA klaat katru riitu un ar triicoshaam rokaam jaaskataas vai tik kautkas nav sbojaajies. Viss jau buutu labi ja KVALITAATE nesuukaatu. Neenu ok stratified charge ir tieshaam delikaata lieta un jo taalaak ejam jo vairaak viss kljuust atkariigs arii no degvuielas kvalitaates. Bet taapat. Par M54 reliability modernie bembisti var tikai sapnjot.[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 01 May 2017, 13:41:45 ] | Offline | | |
HE9600 | | Kopš: 06. Jan 2005
No: Līvāni
Ziņojumi: 2455
Braucu ar: Veciem BMW
| nu ar kvalitāti visiem vāciešiem tagad ir čābīgi. pie aprēķiniem ir piestrādāts ar vācu pedantisma pieeju, tb viss ir precīzi, auto iztur pagarināto (ja tādu piedāvā) garantiju un čau.
nu nebūs, nebūs mums vairs auto, kas ripos padsmit gadus viecot tikai apkopes, ik pa laikam pamainot kādu pārdesmit eur vērtu piekares mezglu. :e36: :e46:
p.s. kaspich, tava brāļa ex e30 tourings cik zinu vēljoprojām ripo. Tas m40 vēljoprojām kategoriski atsakās mirt. Tam auto tūlīt būs 30 gadi, bet mani māc aizdomas, ka reāli pamērot NOx/hc/co tas izkabinās vidējo vulgaris n53 ar 2xxk km uz tāfeles.[ Šo ziņu laboja HE9600, 01 May 2017, 14:29:20 ] | Offline | | |
darknmy | | Kopš: 23. Jul 2014
Ziņojumi: 1113
Braucu ar: X3 3.0i
| N46, patēriņš 8-9l, neraustās, iet normāli.
Cik noprotu, tad par valvetronicu jāuztraucās, ja sāk raustīties un neiet?
| Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
| Varbūt tas jau tagad strādā avārijas režīmā?
Apskatīes režīmu ar INPA/DIS, bet tā arī tajā tas iet tikpat labi un bez raustīšanās, tikai patēriņš par kādu litru lielāks.
| Offline | | |
darknmy | | Kopš: 23. Jul 2014
Ziņojumi: 1113
Braucu ar: X3 3.0i
| kamēr iet normāli, tikmēr atslābstu?
kur vispār skaitās normāli griezties ar benzīna dzinējiem?
nav avārijas režīmā. drošvien sieva gāzi nemāk dot uzsākot[ Šo ziņu laboja darknmy, 03 May 2017, 11:25:04 ] | Offline | | |
|
d-str | | Kopš: 24. Apr 2012
Ziņojumi: 47
Braucu ar:
| whut that?
10 May 2017, 13:29:37 @N53series rakstīja:
pirmā testa mikropartija drīz dosies uz montāžu.
| Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
| Forši | Offline | | |
cipargalva | | Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
| Kur PCB sūtīji, ja nav noslēpums? | Offline | | |
funkyasshit | | Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| A kāds beigās ir verdikts par motoriem? Kurš, skatoties, uz E90 ir normālākais izskatot visus motorus? DD savas vainas, benzīniem mistiska buršanās. Kurš tad no benzīniem vislabākais price/performance? N53, N52? Mazie 4 podi?
Pcb atrisisinās daļu no problēmām, bet tas jau nav viss, būsim reāli. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|