Online

Pašreiz BMWPower skatās 149 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Ģimenes auto līdz 2500e

AutorsZiņojums
wearefine
14. May 2016, 22:40 #101

Kopš: 14. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 465

Braucu ar: e53

Toyota Corolla ir way to go. Hetčbeks ar d4d dzinēju - nenokaujams, detaļas lētas, braukšanas komforts arī ir ok.
Offline
treknaisklaidonis
14. May 2016, 22:50 #102

Kopš: 14. Oct 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 615

Braucu ar:

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/320/bxblc.html

Regulārai braukšanai pa granti gan nederēs.
Offline
sergis15
14. May 2016, 22:59 #103

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12045

Braucu ar: pikapu


14 May 2016, 22:40:15 @wearefine rakstīja:
Toyota Corolla ir way to go. Hetčbeks ar d4d dzinēju - nenokaujams, detaļas lētas, braukšanas komforts arī ir ok.

iepriekšējam bosam bija toyotas minivens, neatceros to nosaukumu, d4d dvižoks
lieki piebilst ka nenokaujams.
3k matorā ieguldīja, un aizgāja tāpat pa pipelēm pēc pusgada

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Hektors
14. May 2016, 23:06 #104

Kopš: 11. Aug 2005

Ziņojumi: 3843

Braucu ar: Kas ir ar to arī braucu!


14 May 2016, 22:19:02 @Laoshi rakstīja:
Hektor. Visus šos ieteikumus iesit ss. Lielākā daļa tikai sāksies ar 2,5. Tad iedomājies, kādi nopisteņi tie ir. Par touranu pa 2.5k aizmirsti, tie būs drebelīgi PD motori bez jaudas, lupatu plastmasas salonu utt. Turbo S foris pa 2.5k būs Lietuvā bez reģistrācijas. V70 pirmā paaudze - ceru, ka māki metināt un vilkt jaunus vadus, ārdīt salonu. Vojāžers - ērts. Bīdāmās durvis uzreiz piemetini. Omīte - pēc 2001. gada ar 3.0 veiksmi un tikai, arī vajadzēs metināt. Vienīgie ņemamie ir VAG grupa ar ģeniālo 1.9 sūkņa dīzeli.

Šajā kategorijā Renault=BMW=Peugeot=Alfa=entuziastu skrūvējamie auto. Aizmirsti par tiem.
Kas ir 1,9 sukna motors? Tas kurs naca pirmsakumos ar pilnigu mehanisko sukni un pec tam pamazam tika apkarinats ar elektroniku? Sergis bus tev pasam vel kadu laiku jabrauka semiru.
Labi pienemsim palieku pie 1,9 VAG. Golf 4/ pasat B5 ? Kada starpiba piekares? Izlavetas aluminija piekares vai kaut kas vienkars? Es jau sodien visu dienu sezu ss.lv

-----------------




Ja jūs domājat ka es rakstu kā daunis un kautkur nav komatu tad aizrijaties ar viņiem un saliekat paši!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, © Toms

Offline
karlsonss
14. May 2016, 23:07 #105

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

B5 buus ok...
Offline
kars
14. May 2016, 23:08 #106

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Beigās nopirks garlaicīgu VAG
Offline
sergis15
14. May 2016, 23:08 #107

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12045

Braucu ar: pikapu


14 May 2016, 23:06:03 @Hektors rakstīja:

14 May 2016, 22:19:02 @Laoshi rakstīja:
Hektor. Visus šos ieteikumus iesit ss. Lielākā daļa tikai sāksies ar 2,5. Tad iedomājies, kādi nopisteņi tie ir. Par touranu pa 2.5k aizmirsti, tie būs drebelīgi PD motori bez jaudas, lupatu plastmasas salonu utt. Turbo S foris pa 2.5k būs Lietuvā bez reģistrācijas. V70 pirmā paaudze - ceru, ka māki metināt un vilkt jaunus vadus, ārdīt salonu. Vojāžers - ērts. Bīdāmās durvis uzreiz piemetini. Omīte - pēc 2001. gada ar 3.0 veiksmi un tikai, arī vajadzēs metināt. Vienīgie ņemamie ir VAG grupa ar ģeniālo 1.9 sūkņa dīzeli.

Šajā kategorijā Renault=BMW=Peugeot=Alfa=entuziastu skrūvējamie auto. Aizmirsti par tiem.
Kas ir 1,9 sukna motors? Tas kurs naca pirmsakumos ar pilnigu mehanisko sukni un pec tam pamazam tika apkarinats ar elektroniku? Sergis bus tev pasam vel kadu laiku jabrauka semiru.
Labi pienemsim palieku pie 1,9 VAG. Golf 4/ pasat B5 ? Kada starpiba piekares? Izlavetas aluminija piekares vai kaut kas vienkars? Es jau sodien visu dienu sezu ss.lv

izslavētā piekare ar daudzajām svirām.
zin kā, kad jānomaina 8 sviras, visi raud, nav jau plauktam 3 bukses nomainīt
bet uzdirst ka bembisti ir bomži un var nomainīt savas entās

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
sergis15
14. May 2016, 23:09 #108

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12045

Braucu ar: pikapu


14 May 2016, 23:08:49 @kars rakstīja:
Beigās nopirks garlaicīgu VAG


vai ne
es vismaz šodien paspēju plakaniski pakrāmēt kamēr lietus līst
sausā laikā neīt

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Laoshi
14. May 2016, 23:13 #109

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


14 May 2016, 23:08:49 @kars rakstīja:
Beigās nopirks garlaicīgu VAG



Nu varbūt cilvēkam autoremonts neliekas aizraujošs, kā arī paaugstināta apdrošināšanas riska grupa.
Offline
alco
14. May 2016, 23:28 #110

Kopš: 17. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 906

Braucu ar: Dienesta auto...


14 May 2016, 22:59:26 @sergis15 rakstīja:

14 May 2016, 22:40:15 @wearefine rakstīja:
Toyota Corolla ir way to go. Hetčbeks ar d4d dzinēju - nenokaujams, detaļas lētas, braukšanas komforts arī ir ok.

iepriekšējam bosam bija toyotas minivens, neatceros to nosaukumu, d4d dvižoks
lieki piebilst ka nenokaujams.
3k matorā ieguldīja, un aizgāja tāpat pa pipelēm pēc pusgada


Nezinu, no kurienes tik negatīva pieredze ar Toyotu
Par pirmās paaudzes Avensis jau rakstīju, bet mums darbā savulaik bija ļoti daudz Toyotas un labākā pieredze bija tieši 2.0 d4d

Ja godīgi, tad cenā līdz 2,5tk. es neredzu neko uzticamāku par Toyota, Subaru, Hondai laikam nekas prātīgs paršādām naudām nesanāk

Šķiet, daži izmanto šo topiku, lai tiktu no saviem lūžņiem vaļā
Offline
wearefine
14. May 2016, 23:32 #111

Kopš: 14. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 465

Braucu ar: e53


14 May 2016, 22:59:26 @sergis15 rakstīja:

14 May 2016, 22:40:15 @wearefine rakstīja:
Toyota Corolla ir way to go. Hetčbeks ar d4d dzinēju - nenokaujams, detaļas lētas, braukšanas komforts arī ir ok.

iepriekšējam bosam bija toyotas minivens, neatceros to nosaukumu, d4d dvižoks
lieki piebilst ka nenokaujams.
3k matorā ieguldīja, un aizgāja tāpat pa pipelēm pēc pusgada


Tad tavs iepriekšējais boss bija riktīgs mudila Jo pa 3K varēji dzinējus mainīt reizi pusgadā
Offline
piradzinjsh
14. May 2016, 23:40 #112

Kopš: 29. Aug 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 2302

Braucu ar: vienu radzi


[ Šo ziņu laboja piradzinjsh, 14 May 2016, 23:41:10 ]

Offline
XK220
14. May 2016, 23:42 #113

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3264

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu


(c)kars
Offline
Harcix
14. May 2016, 23:44 #114

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7811

Braucu ar: V10

Avensis. Es gan nemtu benziinieku

-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline
kars
14. May 2016, 23:53 #115

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


14 May 2016, 22:19:02 @Laoshi rakstīja:
Hektor. Visus šos ieteikumus iesit ss. Lielākā daļa tikai sāksies ar 2,5. Tad iedomājies, kādi nopisteņi tie ir. Par touranu pa 2.5k aizmirsti, tie būs drebelīgi PD motori bez jaudas, lupatu plastmasas salonu utt. Turbo S foris pa 2.5k būs Lietuvā bez reģistrācijas. V70 pirmā paaudze - ceru, ka māki metināt un vilkt jaunus vadus, ārdīt salonu. Vojāžers - ērts. Bīdāmās durvis uzreiz piemetini. Omīte - pēc 2001. gada ar 3.0 veiksmi un tikai, arī vajadzēs metināt. Vienīgie ņemamie ir VAG grupa ar ģeniālo 1.9 sūkņa dīzeli.

Šajā kategorijā Renault=BMW=Peugeot=Alfa=entuziastu skrūvējamie auto. Aizmirsti par tiem.
Šitais atbilst stingrajiem kritērijiem?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a6/aamdh.html
Vai šādu, par tik mazu ciparu tur vnk. nav ko zaudēt
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/e300/hnbxi.html
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volvo/940/kdllb.html

[ Šo ziņu laboja kars, 14 May 2016, 23:59:49 ]

Offline
karlsonss
15. May 2016, 00:00 #116

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Mersis liekas ok
Offline
edzhaans
15. May 2016, 00:07 #117

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


15 May 2016, 00:00:04 @karlsonss rakstīja:
Mersis liekas ok

Tīri baudāms, kā jau VWfāns teiktu par meršiem.
Offline
Hektors
15. May 2016, 00:12 #118

Kopš: 11. Aug 2005

Ziņojumi: 3843

Braucu ar: Kas ir ar to arī braucu!


14 May 2016, 23:53:49 @kars rakstīja:

14 May 2016, 22:19:02 @Laoshi rakstīja:
Hektor. Visus šos ieteikumus iesit ss. Lielākā daļa tikai sāksies ar 2,5. Tad iedomājies, kādi nopisteņi tie ir. Par touranu pa 2.5k aizmirsti, tie būs drebelīgi PD motori bez jaudas, lupatu plastmasas salonu utt. Turbo S foris pa 2.5k būs Lietuvā bez reģistrācijas. V70 pirmā paaudze - ceru, ka māki metināt un vilkt jaunus vadus, ārdīt salonu. Vojāžers - ērts. Bīdāmās durvis uzreiz piemetini. Omīte - pēc 2001. gada ar 3.0 veiksmi un tikai, arī vajadzēs metināt. Vienīgie ņemamie ir VAG grupa ar ģeniālo 1.9 sūkņa dīzeli.

Šajā kategorijā Renault=BMW=Peugeot=Alfa=entuziastu skrūvējamie auto. Aizmirsti par tiem.
Šitais atbilst stingrajiem kritērijiem?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a6/aamdh.html
Vai šādu, par tik mazu ciparu tur vnk. nav ko zaudēt
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/e300/hnbxi.html
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volvo/940/kdllb.html
A6 atbilst maniem kriterijiem, nezinu kā citiem. Tikai vai prieks A6 tas 1,9 nav galigi pa svaku? Jadzen pie jonix?

-----------------




Ja jūs domājat ka es rakstu kā daunis un kautkur nav komatu tad aizrijaties ar viņiem un saliekat paši!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, © Toms

Offline
edzhaans
15. May 2016, 00:17 #119

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

530dA 525dA vai 523iA ar gāzi neesi apsvēris ? Visiem ir automāti pieejami. Tas, ja vēlies E39, es tikai atgādinu, ka tādi arī ieksistē. 1.9tdi, tikai ne to, ja gribi normālu auto, tad to C6 virsbūvi ar 6 pakāpju manuāli un kaut kādu tur izcilo dzinēju. Vai vnk S4. Jo, galu galā, powers, normāli komenti vēl nav bijuši, līdz ixam neesam nonākuši, tāpat kā līdz 540iA kurš rij tikpa tcik 316i Un vispār, kapēc gan nepaņemt geļiku vai tanku ?
Offline
Lala
15. May 2016, 00:17 #120

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3383

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


14 May 2016, 22:19:02 @Laoshi rakstīja:
V70 pirmā paaudze - ceru, ka māki metināt un vilkt jaunus vadus, ārdīt salonu.


Ko, ko?
Kas tur jāmetina?!?
Ne sūda viņi nerūsē.
Kur tie vadi jāvelk? Uz aizmugures vāku?
Aizmirsti aizmugures logu tīrītāju, un dzīvo mierīgs, nekādu citu vadu problēmu tur nav.
Aaa, logu stiklu pacelšanas bloks noteikti būs jāizjauc, un kontakti jānotīra.

Lielāka bēda ir, ka visi viņi ir braukti un braukti - bremžu diski/kluči, stūres reika, piekarē šis tas jāmaina.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo