Online

Pašreiz BMWPower skatās 214 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: E91 motora ķēdes maiņa

AutorsZiņojums
Kaross
16. Aug 2017, 13:55 #101

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


03 Jul 2017, 10:56:37 @cufiks rakstīja:
N47d20C maksā no 500 - 1000€


Interesanti kur par tādām cenām var atrast šo dzinēju. Lētākais šrotos ir 1100-1500 Euro.
Un 90% ķēdes ir tāpat jāmaina. Diezgan bezjēdzīgi mainīt dzinēju par tādu summu un nopirkt nākošo kapsētu.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
kola
16. Aug 2017, 15:21 #102

Kopš: 08. Jan 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 131

Braucu ar: E46

Cik tagad nostājas E91 lci 2,0l ķēdes maiņa?Un cik laika aizņem darbs?
Offline
RSAWorkshop
16. Aug 2017, 15:24 #103

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

+/- 800-900eur

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RaivisR
16. Aug 2017, 15:25 #104

Kopš: 22. Jun 2014

Ziņojumi: 20

Braucu ar:

nostājās uz 1400eur bija saliekti vārsti, līdz ar to galvas slīpēšana vadīklas u.t.t. pluss nevarēja izskrūvēt kvēlsveces, tapēc tās arī jaunas.
Offline
Meeris
13. Dec 2017, 23:47 #105

Kopš: 21. Mar 2013

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 100

Braucu ar: BiTurbo

pie cik 335d jamaina ķēdes?
Offline
RSAWorkshop
13. Dec 2017, 23:59 #106

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Kā visiem, pie 150 labāk nomainīt, bai tad kad jau plīst

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Meeris
01. Feb 2018, 21:04 #107

Kopš: 21. Mar 2013

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 100

Braucu ar: BiTurbo

Kāds var sakarīgi pakomentēt pie kāda nobraukama vēlams mainīt ķēdes 335d ?
Offline
Jurchixx
01. Feb 2018, 21:05 #108

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8261

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

tev taču jau atbildēja! ko tu gribi dzirdēt, "nē nahuj nemaini"
Offline
Pancis123
01. Feb 2018, 21:38 #109

Kopš: 22. Feb 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 165

Braucu ar: E61


01 Feb 2018, 21:04:19 @Meeris rakstīja:
Kāds var sakarīgi pakomentēt pie kāda nobraukama vēlams mainīt ķēdes 335d ?

Parasti jau ir tie 200-250k km.
Offline
Meeris
01. Feb 2018, 21:50 #110

Kopš: 21. Mar 2013

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 100

Braucu ar: BiTurbo


01 Feb 2018, 21:05:50 @Jurchixx rakstīja:
tev taču jau atbildēja! ko tu gribi dzirdēt, "nē nahuj nemaini"


nē, gribēju dzirdēt- ieteicams pie katras eļļas maiņas
Offline
Kaross
01. Feb 2018, 21:53 #111

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

200-250k km. Ir man bijuši auto, kuriem plīsušas ķēdes pie reāliem 220 000km un 250 000km. Kad mainīt, izlem pats. Nav tāda noteikta intervāla.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
smudo
01. Feb 2018, 22:03 #112

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Interesanti ar tām ķēdēm - nav noteiktu maiņas intervālu, bet ja būtu, tad tam būtu jābūt ar rezervi, jeb kādi 200k km, ja jau trūkst dažiem uzreiz pēc 200k km. Citiem auto ar zobsiksnu, tās maiņas intervāls ir 210k km un visi saprot, ka būtu ap to laiku arī jāmaina, līdz ar to retorisks jautājums, kādēļ vispār lika tās ķēdes, jo tā ir lieka rotācijas masa, papildus komplikācija un troksnis?
Offline
hasans
01. Feb 2018, 22:11 #113

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:

Kā ir ar N47 120kW motoriem? Nav baigi dzirdēts, ka tiem būtu problēmas. Tas, ka riska kategorijā ir nākamās paaudzes motors 130kW, kuru sāka ražot no 2007. gada.
Offline
rekeds
01. Feb 2018, 22:15 #114

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

sorry par oftop, pārdevi e39?
Offline
Kaross
01. Feb 2018, 22:17 #115

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Ar ķēdēm BMW iebraucis ir "auzās". Vēsturiski visiem dzinējiem liek ķēdes un turpina to darīt, lai gan sen jau vajadzēja pāriet uz zobsiksnām.
Dzenoties pakaļ euro normām, samazinātam patēriņam, arvien lielākām litra jaudām viss tiek taisīts maksimāli viegls. Tajā pat laikā katra šī atvieglinātā detaļa paliek mazāk dzīvotspējīga.
Ne par velti vecie C4 TDI joprojām klabēdami brauc. Sen jau tām mašīnām būtu jābūt miskastē. Tur virzulis, klanis sver gandrīz divreiz vairāk kā N motoriem. Smagais čuguna bloks un viss pārējais. Iet kā vecs Belarus.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
janisdaubergs
01. Feb 2018, 22:18 #116

Kopš: 12. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 409

Braucu ar: E46 m54b30 cabrio

Tantes pieturā runā ka M47 intervāliem jābūt retākiem un N47 esot tie, kam vairāk patīk svaigas ķēdes gandrīz zobsiksnu intervālos.
Offline
protams
01. Feb 2018, 22:19 #117

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben


01 Feb 2018, 22:11:36 @hasans rakstīja:
Kā ir ar N47 120kW motoriem? Nav baigi dzirdēts, ka tiem būtu problēmas. Tas, ka riska kategorijā ir nākamās paaudzes motors 130kW, kuru sāka ražot no 2007. gada.

120kw ir M47, nākošais N47 ar ķēdi aizmugurē ar tām kēžu ar problēmām.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
N53series
01. Feb 2018, 22:23 #118

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

manupraat, logjika ir vienkaarsha - ja nav naudas BMW apkopeem, tajaa pat laikaa sajuusmu izraisa 80to gadu rAudi: var tachu braukt ar to.
Jeshu visa probleema tajaa, ka idealais auto ir ar jauna BMW virsbuuuvi [lai visi redz], bet vecu traktordzineeju, kursh iet 5X suudiigaak, pateeree degvielu vairaak, bet vieniigais bonuss - var jaat un neguldiit ne apkopees , ne remontos un pat nejust kaunu par melno duumu maakoni?
Offline
hasans
01. Feb 2018, 22:24 #119

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:


01 Feb 2018, 22:19:49 @protams rakstīja:

01 Feb 2018, 22:11:36 @hasans rakstīja:
Kā ir ar N47 120kW motoriem? Nav baigi dzirdēts, ka tiem būtu problēmas. Tas, ka riska kategorijā ir nākamās paaudzes motors 130kW, kuru sāka ražot no 2007. gada.

120kw ir M47, nākošais N47 ar ķēdi aizmugurē ar tām kēžu ar problēmām.

Ak jā, atvainojos. M47N2
Tiem problēmu nav
Offline
Kaross
01. Feb 2018, 22:30 #120

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Jā, tiem problēmas nav dzirdētas. Vismaz es neesmu redzējis.
Bet tā ir iepriekšējā paaudze, vecāka, citas konstrukcijas dzinējs un arī ķēdes. Vienkārši smagākas, lielākas.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo