Online
Pašreiz BMWPower skatās 214 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E91 motora ķēdes maiņa
Autors | Ziņojums |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
03 Jul 2017, 10:56:37 @cufiks rakstīja:
N47d20C maksā no 500 - 1000€
Interesanti kur par tādām cenām var atrast šo dzinēju. Lētākais šrotos ir 1100-1500 Euro.
Un 90% ķēdes ir tāpat jāmaina. Diezgan bezjēdzīgi mainīt dzinēju par tādu summu un nopirkt nākošo kapsētu.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
kola | | Kopš: 08. Jan 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 131
Braucu ar: E46
| Cik tagad nostājas E91 lci 2,0l ķēdes maiņa?Un cik laika aizņem darbs? | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| +/- 800-900eur
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RaivisR | | Kopš: 22. Jun 2014
Ziņojumi: 20
Braucu ar:
| nostājās uz 1400eur bija saliekti vārsti, līdz ar to galvas slīpēšana vadīklas u.t.t. pluss nevarēja izskrūvēt kvēlsveces, tapēc tās arī jaunas. | Offline | | |
Meeris | | Kopš: 21. Mar 2013
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 100
Braucu ar: BiTurbo
| pie cik 335d jamaina ķēdes? | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Kā visiem, pie 150 labāk nomainīt, bai tad kad jau plīst
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Meeris | | Kopš: 21. Mar 2013
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 100
Braucu ar: BiTurbo
| Kāds var sakarīgi pakomentēt pie kāda nobraukama vēlams mainīt ķēdes 335d ? | Offline | | |
Jurchixx | | Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8261
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
| tev taču jau atbildēja! ko tu gribi dzirdēt, "nē nahuj nemaini" | Offline | | |
|
Pancis123 | | Kopš: 22. Feb 2014
No: Liepāja
Ziņojumi: 165
Braucu ar: E61
|
01 Feb 2018, 21:04:19 @Meeris rakstīja:
Kāds var sakarīgi pakomentēt pie kāda nobraukama vēlams mainīt ķēdes 335d ?
Parasti jau ir tie 200-250k km. | Offline | | |
Meeris | | Kopš: 21. Mar 2013
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 100
Braucu ar: BiTurbo
|
01 Feb 2018, 21:05:50 @Jurchixx rakstīja:
tev taču jau atbildēja! ko tu gribi dzirdēt, "nē nahuj nemaini"
nē, gribēju dzirdēt- ieteicams pie katras eļļas maiņas | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| 200-250k km. Ir man bijuši auto, kuriem plīsušas ķēdes pie reāliem 220 000km un 250 000km. Kad mainīt, izlem pats. Nav tāda noteikta intervāla.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Interesanti ar tām ķēdēm - nav noteiktu maiņas intervālu, bet ja būtu, tad tam būtu jābūt ar rezervi, jeb kādi 200k km, ja jau trūkst dažiem uzreiz pēc 200k km. Citiem auto ar zobsiksnu, tās maiņas intervāls ir 210k km un visi saprot, ka būtu ap to laiku arī jāmaina, līdz ar to retorisks jautājums, kādēļ vispār lika tās ķēdes, jo tā ir lieka rotācijas masa, papildus komplikācija un troksnis? | Offline | | |
hasans | | Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
| Kā ir ar N47 120kW motoriem? Nav baigi dzirdēts, ka tiem būtu problēmas. Tas, ka riska kategorijā ir nākamās paaudzes motors 130kW, kuru sāka ražot no 2007. gada. | Offline | | |
rekeds | | Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
| sorry par oftop, pārdevi e39? | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Ar ķēdēm BMW iebraucis ir "auzās". Vēsturiski visiem dzinējiem liek ķēdes un turpina to darīt, lai gan sen jau vajadzēja pāriet uz zobsiksnām.
Dzenoties pakaļ euro normām, samazinātam patēriņam, arvien lielākām litra jaudām viss tiek taisīts maksimāli viegls. Tajā pat laikā katra šī atvieglinātā detaļa paliek mazāk dzīvotspējīga.
Ne par velti vecie C4 TDI joprojām klabēdami brauc. Sen jau tām mašīnām būtu jābūt miskastē. Tur virzulis, klanis sver gandrīz divreiz vairāk kā N motoriem. Smagais čuguna bloks un viss pārējais. Iet kā vecs Belarus.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
janisdaubergs | | Kopš: 12. Sep 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 409
Braucu ar: E46 m54b30 cabrio
| Tantes pieturā runā ka M47 intervāliem jābūt retākiem un N47 esot tie, kam vairāk patīk svaigas ķēdes gandrīz zobsiksnu intervālos. | Offline | | |
|
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5647
Braucu ar: null ziiben
|
01 Feb 2018, 22:11:36 @hasans rakstīja:
Kā ir ar N47 120kW motoriem? Nav baigi dzirdēts, ka tiem būtu problēmas. Tas, ka riska kategorijā ir nākamās paaudzes motors 130kW, kuru sāka ražot no 2007. gada.
120kw ir M47, nākošais N47 ar ķēdi aizmugurē ar tām kēžu ar problēmām.
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| manupraat, logjika ir vienkaarsha - ja nav naudas BMW apkopeem, tajaa pat laikaa sajuusmu izraisa 80to gadu rAudi: var tachu braukt ar to.
Jeshu visa probleema tajaa, ka idealais auto ir ar jauna BMW virsbuuuvi [lai visi redz], bet vecu traktordzineeju, kursh iet 5X suudiigaak, pateeree degvielu vairaak, bet vieniigais bonuss - var jaat un neguldiit ne apkopees , ne remontos un pat nejust kaunu par melno duumu maakoni? | Offline | | |
hasans | | Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
|
01 Feb 2018, 22:19:49 @protams rakstīja:
01 Feb 2018, 22:11:36 @hasans rakstīja:
Kā ir ar N47 120kW motoriem? Nav baigi dzirdēts, ka tiem būtu problēmas. Tas, ka riska kategorijā ir nākamās paaudzes motors 130kW, kuru sāka ražot no 2007. gada.
120kw ir M47, nākošais N47 ar ķēdi aizmugurē ar tām kēžu ar problēmām.
Ak jā, atvainojos. M47N2
Tiem problēmu nav | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Jā, tiem problēmas nav dzirdētas. Vismaz es neesmu redzējis.
Bet tā ir iepriekšējā paaudze, vecāka, citas konstrukcijas dzinējs un arī ķēdes. Vienkārši smagākas, lielākas.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|