Online
Pašreiz BMWPower skatās 230 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Neverending story ar RECRO
Autors | Ziņojums |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
19 Feb 2016, 12:12:39 JZ rakstīja:
19 Feb 2016, 10:58:18 Lafter rakstīja:
Molers tikko deva atbildi, ka tas ir lielākais bulshitt ko viņi ir dzirdējuši.
Norakstīt komunikācijas trūkumu ar vadības bloku nevar, jo kārba vienkārši strādātu visu laiku avārijas režīmā un ja ar obd un pc ir komunikācijas pārrāvumi, tas absolūti un nekādi neiespaido kārbas darbību.
Garantijas atteikums tāpēc, ka nav kļūdas OBD nav loģisks. Jo Recro jau nu esot jāzin, ka pie mehāniskiem defektiem klūdas met ļoti reti. Met kļūdu par komunikācijas pārrāvumu, bet tādas nebija. Vispār kļūdu kārbā nebija. Paliek kārbas mehānisks defekts. Tikai un vienīgi
Tagad atkal jāgriež recro
ja tev tam auto ir gļuki ar elektrību, tad nebrīnos ka Recro netic nevienam vārdam ko saki, tas nenozīmē ka es uzskatu attieksme pret tevi ir bijusi OK, bet, ja tu turpināsi tik skaidrā valodā (kā šeit, kad man vajag 5x pārlasīt tevis rakstīto tekstu lai saprastu kas ir fakts un kas ir kaut kāds žargons) "starpniekot" starp 3 dažādiem servisiem, nebrīnies ka beigās pārstās runāt ar tevi visi 3
tas Mollera apgalvojums ka par mehāniskiem defektiem reti ir kļūdas ir pilnīgi aplams, kas mani neizbrīna, tāda līmeņa servisam ļoti ĻOTI reti ir padziļinātas zināšanas šādās lietās, jo viss, ko viņiem vajag sava darba pildīšanai - ir atvērt grāmatu, izlasīt kas pie defekta X un Y jādara, pasūtīt detaļu no kataloga, uzstādīt to uz auto un skatīties tālāk, dīleris nevienu mehu nemāca remontēt un diagnosticēt individuālus elementus automātiskajā kārbā, tam ir specializēti servisi
un specializētais serviss tevi atšuj jo ir gļuki ar elektrību, kas var būt ne tikai par iemeslu šī brīža problēmai, bet arī tai, dēļ kuras tā kārba nojuka pirmo reizi, kad aizvedi to remontēt, pareizi bija tevi informēt pirmo reizi ka ir problēmas ar auto elektroiekārtu, dēļ kā garantiju tai kārbai dot nevar vispār, var būt tas tev liktu padomāt un savest to auto kārtībā
par jaudas zudumu pie pārslēgšanās - modernām kārbām tā ir absolūta nepieciešamība - jo ja motors attīsta pilnu jaudu uz pārslēgšanās momentu, tad kārbas mehānismi ilgi nekalpos - un lai tā lieta strādātu - auto elektrībai ir jābūt labā kārtībā - it sevišķi motoram un kārbai, tādēļ modernās kārbas ir mazākas, kompaktākas un vieglākas, jo paļaujas uz to ka motors "nesitīs ar kuvaldu" pa zobratiem, kad notiks pārslēgšanās - analoģiski būtu kā manuālim slēgt pārnesumus bez sajūga slidināšanas un nelaižot gāzes pedāli vaļā - cik ilgi kalpo standarta sajūgi un kārbas šādā režīmā vari saprast pēc problēmām ar subaru kārbām, par ko runāja citā topikā
viela tev pārdomām, vēlu veiksmi problēmas risināšanā, tev tā noderēs...
Izsmeloss komentars no cilveka, kas, iespejams daudz zina par so jautajumu, bet ka vienmer sajos topikos klients tiek pataisits par mulki, neviss serviss, kas kaut ko ir domajis vai noklusejis labu gribedams. Klientam vispar var nebut nojausma kas ir saluzis un ka tas jalabo. Likums loti skaidri nosaka atbildibu starp klientu un pakalpojuma sniedzeju. Ja uznemies veikt darbu, tad atbildi par rezultatu vai ari uzreiz saki, ka garantiju nevar sniegt kada konkreta iemesla del. Sados gadijumos palidz tikai juridiski lidzekli, jo ar runasanu rezultata nebus. | Offline | | |
yanks | | Kopš: 28. Jun 2005
Ziņojumi: 5107
Braucu ar:
| Neteikšu gan no kurienes tāda infa. Bet ja nu viņiem neizdodas tur diagnostika, tad varbūt uzprasat viņiem no kurienes ir dabūjuši programmatūru konkrētā auto diagnostikai | Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4936
Braucu ar: cieņu
|
19 Feb 2016, 10:21:44 adolfs rakstīja:
skaidrs, ka liela vairuma gadijumu tur viss labi, citadi te jau butu pilns ar tadiem topikiem. katram ir lazas un defekti, tikai divaini - sitik primitivi PN suta - nav jau kak(t)u kantoris, kas strada no rokas mute
Bet vai tad tieši tā arī nav pilns nets ar sūdzībām par viņu darbiem. Gaidam recro komentāru | Offline | | |
berny757 | | Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
|
19 Feb 2016, 12:11:51 Fandulis rakstīja:
19 Feb 2016, 12:02:12 Lafter rakstīja:
Jauzjautā analīžu rezultāti taču ar mani nekomunicē... Paceļ cits čalis sola, ka atbildīgais atzvanīs, bet skuju
viņiem tur ir daudz atbildīgo
..būtu uzlikuši tev citu, lietotu un miers, citādi cik atceros, otru reizi viņu darba trūkumus publiski apspriež un arī izrādās, ka ir ko apspriest.
5-10% garantijas gadījumu interesanti kā beigsies šoreiz
5-10% visticamāk ir tie kuriem salūzušās kārbas garantijas laikā ir labitas. | Offline | | |
Alexisonfire | | Kopš: 11. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2072
Braucu ar: ernestapp
| Tāds deficīts kārbām, ka nevar no LT šrota paņemt no kāda šķilteņa/jaukteņa? +veco pārdot recro uz detaļām | Offline | | |
Lafter | | Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
| Visi tik gudri, ka nav ko dirst pasūtīt Visi ieskaitot Moleru izrādā lohi. Ticēt nevar nevienam utt. Saucās- remontē pats!
Opcija uz Moleru - viņi pateica, ka pēc simptomiem vienk kārbu sistu vaļā. Pēc tam jau prasība pret Recro par zaudējumu segšanu. Taču uzreiz viņi teica, ka tas var ievilkties 10 gadus
Opcija -2
Mest visam mieru un remontēt citus.
Opcija-3 nosvilināt Recro un aiziet pakārties.
It kā smieklīgi viss, bet no otras puses nav
Nēsmu uz viņiem baigi dusmīgs utt- vienkārši nesaprotu
Pagaidām vēl ierēcu par visu šo, bet sāk jau besīt
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
Lafter | | Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
19 Feb 2016, 13:09:39 Alexisonfire rakstīja:
Tāds deficīts kārbām, ka nevar no LT šrota paņemt no kāda šķilteņa/jaukteņa? +veco pārdot recro uz detaļām
bla un 1400 noraut podā- tagad tas ir divi euro
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
Harcho1 | | Kopš: 27. Dec 2015
No: Zilupe
Ziņojumi: 376
Braucu ar: Traktoru
|
19 Feb 2016, 13:12:25 Lafter rakstīja:
Visi tik gudri, ka nav ko dirst pasūtīt Visi ieskaitot Moleru izrādā lohi. Ticēt nevar nevienam utt. Saucās- remontē pats!
Opcija uz Moleru - viņi pateica, ka pēc simptomiem vienk kārbu sistu vaļā. Pēc tam jau prasība pret Recro par zaudējumu segšanu. Taču uzreiz viņi teica, ka tas var ievilkties 10 gadus
Opcija -2
Mest visam mieru un remontēt citus.
Opcija-3 nosvilināt Recro un aiziet pakārties.
It kā smieklīgi viss, bet no otras puses nav
Nēsmu uz viņiem baigi dusmīgs utt- vienkārši nesaprotu
Pagaidām vēl ierēcu par visu šo, bet sāk jau besīt
aizmirsi opciju nr 3 aizsutit fashiju lai salauz setu un izspole pagalmu! un tikmer steels nogopni smilsu spaini | Offline | | |
|
Ridlihs | | Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
| tad man rodas jautājums, kur visi griežas ar savām tomātkārbas neražām?
| Offline | | |
Tikai_lasu | | Kopš: 12. Dec 2013
Ziņojumi: 1126
Braucu ar:
| Molers tak dīleris, viņš zinās labāk!
Ved pie Mollera, viņi kārbas netaisa- uzliks jaunu. 6 paks no tevis un viņu ieteiktais regress pie Recaro, jo tie lika iepriekšējo! Pofig ka vilksies 10 gadi, doties būs jauna kārba!
Molera ieteiktais scenārijs izklausās ļoti labs! | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
19 Feb 2016, 12:37:44 Lafter rakstīja:
JZ
1)Pirmo reiz bija brāķa detaļa iekšā. To apstiprināja arī Recro paši.
2)Gluki neattiecas uz kārbu un pašu gļuku kā tādu pārējie sledzas klāt- viņi nevar
3)Arī ja gļuki- kā viņi jau divas reizes adaptēja kārbu ar visiem gļukiem Molerā pateica skaidri- viņiem tipiski ir norakstīt uz gļukiem. Tādi kā es, tur uzrodas reizes piecas gadā.
4)Viņi paši mani sūta uz Moleru un citiem servisiem- visi met atpakaļ pie Recro, lai taisa kārbu.
Ja visi tādi cirvji un neko neurbj, tad kur auto dzīt vispār? Bla pasam skrūvēt vai? Vienīgais kopsaucējs ir, ka pārējie pasaka kārbai hana- pat nosauc vainu, Hidrotransformators.
Her zin.. Es no tā neko neurbju vispār.
Tu raksti ka pārējie 'kaut kā' pieslēdzas klāt... kas liek domāt ka tur gļuku netrūkst, un, ja auto ir kārtībā, tam var pieslēgties ar jebkuru obd lasītāju, nevis tikai dīlera oficiālo vai kaut kādu īpašo - es, manuprāt, saprotami izskaidroju kādēļ ir ļoti svarīgi, lai to gļuku nav
un par 4) es tev paskaidroju, līdzīgā situācijā es patiešām pats beigās jaucu vaļā savam auto kārbu (2gab pat, jo biju jau paspējis nomainīt pret citu, kas arī nelīdzēja), un visam šim izgāju cauri, lai saprastu kurš lohs un kurš saprot kaut ko, un secinājumi beigās bija:
- elektrogļukus ignorēt nevar, un vācu auto ir ļoti tālu no pilnības,
- krūmu servisi prot skrūvēt skrūves - neko vairāk (labie meistari šeit prot apieties ar mikrometru, skrūvēt skrūves uz pareizo pusi un izlasīt kārbas remonta manuāli),
- elektrotesteru operātori nejēdz no hidraulikas un mehānikas (kas ir tavs mollers),
- vienīgie, kas vismaz mēģina to visu sasiet kopā ir tieši tie Recro - es neesmu saistīts ar viņiem nekādi, ir bijusi darīšana pāris reizes - sliktu iespaidu neatstāja.
Kamēr tev tur būs utis tajā auto ar elektrību, skaidrībā netiksi, un sagaidīt ka tagad Recro tev katru reizi kārbu raus nost no auto lai liktu uz stenda un testētu - ir naivi, es nepiekrītu par to kā attiecās pret tevi, bet pasaki tagad godīgi - viņi tev neprasija savest auto elektrību kārtībā?[ Šo ziņu laboja JZ, 19 Feb 2016, 13:27:40 ] | Offline | | |
Araajz | | Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28295
Braucu ar: E39
|
19 Feb 2016, 13:12:25 Lafter rakstīja:
Opcija-3 nosvilināt Recro un aiziet pakārties.
jēga svilināt, ja karies
| Offline | | |
Araajz | | Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28295
Braucu ar: E39
| Kāpēc to visu nerisina savā zemē? dārgi? | Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 01. Oct 2004
No: Zilupe
Ziņojumi: 6604
Braucu ar: tīru sirdsapziņu
| LLP, tautas vāģis skaitās nopērk Tayatas izstrādājumu un aizmirst par tādu kuiņu | Offline | | |
Lafter | | Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
19 Feb 2016, 13:25:45 JZ rakstīja:
19 Feb 2016, 12:37:44 Lafter rakstīja:
JZ
1)Pirmo reiz bija brāķa detaļa iekšā. To apstiprināja arī Recro paši.
2)Gluki neattiecas uz kārbu un pašu gļuku kā tādu pārējie sledzas klāt- viņi nevar
3)Arī ja gļuki- kā viņi jau divas reizes adaptēja kārbu ar visiem gļukiem Molerā pateica skaidri- viņiem tipiski ir norakstīt uz gļukiem. Tādi kā es, tur uzrodas reizes piecas gadā.
4)Viņi paši mani sūta uz Moleru un citiem servisiem- visi met atpakaļ pie Recro, lai taisa kārbu.
Ja visi tādi cirvji un neko neurbj, tad kur auto dzīt vispār? Bla pasam skrūvēt vai? Vienīgais kopsaucējs ir, ka pārējie pasaka kārbai hana- pat nosauc vainu, Hidrotransformators.
Her zin.. Es no tā neko neurbju vispār.
Tu raksti ka pārējie 'kaut kā' pieslēdzas klāt... kas liek domāt ka tur gļuku netrūkst, un, ja auto ir kārtībā, tam var pieslēgties ar jebkuru obd lasītāju, nevis tikai dīlera oficiālo vai kaut kādu īpašo - es, manuprāt, saprotami izskaidroju kādēļ ir ļoti svarīgi, lai to gļuku nav
un par 4) es tev paskaidroju, līdzīgā situācijā es patiešām pats beigās jaucu vaļā savam auto kārbu (2gab pat, jo biju jau paspējis nomainīt pret citu, kas arī nelīdzēja), un visam šim izgāju cauri, lai saprastu kurš lohs un kurš saprot kaut ko, un secinājumi beigās bija:
- elektrogļukus ignorēt nevar, un vācu auto ir ļoti tālu no pilnības,
- krūmu servisi prot skrūvēt skrūves - neko vairāk (labie meistari šeit prot apieties ar mikrometru, skrūvēt skrūves uz pareizo pusi un izlasīt kārbas remonta manuāli),
- elektrotesteru operātori nejēdz no hidraulikas un mehānikas (kas ir tavs mollers),
- vienīgie, kas vismaz mēģina to visu sasiet kopā ir tieši tie Recro - es neesmu saistīts ar viņiem nekādi, ir bijusi darīšana pāris reizes - sliktu iespaidu neatstāja.
Kamēr tev tur būs utis tajā auto ar elektrību, skaidrībā netiksi, un sagaidīt ka tagad Recro tev katru reizi kārbu raus nost no auto lai liktu uz stenda un testētu - ir naivi, es nepiekrītu par to kā attiecās pret tevi, bet pasaki tagad godīgi - viņi tev neprasija savest auto elektrību kārtībā?
elektrību taisīja Molers,nevis kāds krūmu kantoris
Kā teicu- pagājušovasar kad jau jutu- būs psc. Piebraucu. Tad viņi teica ka kārba ir ok, bet kkas ar toku. Taču piebilda, ka kārbas darbībai nevajadzētu traucēt. Ieteica paksatīties kas un kā. Tajā pašā laikā ņemot restaurēt kārbu, diagnosticējot defektus utt viņiem problēmu ar to nebija. Molers nedabuja identisku nevis vadības bloku, bet citu herņu starpā. Nezinu ko īsti. Taču šodien jau 10 reizi apstiprināja, ka auto darbību tas neietekmē. It sevišķi kārbas. Pārējie var pielēgties auto saku, ko man teica.
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
sn | | Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879722
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
|
19 Feb 2016, 13:17:58 Ridlihs rakstīja:
tad man rodas jautājums, kur visi griežas ar savām tomātkārbas neražām?
nopērk jaunus auto un vecos tirgo detaļās, beigās vēl izlien plusos
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
|
Lafter | | Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
19 Feb 2016, 13:36:59 Araajz rakstīja:
Kāpēc to visu nerisina savā zemē? dārgi?
nop, man lv nojuka. Lv arī taisu Starptautisks uzņemums taču
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
422167 | | Kopš: 04. Aug 2014
Ziņojumi: 1942
Braucu ar: liektajiem diskiem
|
19 Feb 2016, 13:40:47 sn rakstīja:
19 Feb 2016, 13:17:58 Ridlihs rakstīja:
tad man rodas jautājums, kur visi griežas ar savām tomātkārbas neražām?
nopērk jaunus auto un vecos tirgo detaļās, beigās vēl izlien plusos
pirms veco rakstiit nost normaali cilveeki veel uztaisa 20+ octas gadiijumus tad toc plusos | Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 01. Oct 2004
No: Zilupe
Ziņojumi: 6604
Braucu ar: tīru sirdsapziņu
|
19 Feb 2016, 13:45:54 422167 rakstīja:
19 Feb 2016, 13:40:47 sn rakstīja:
19 Feb 2016, 13:17:58 Ridlihs rakstīja:
tad man rodas jautājums, kur visi griežas ar savām tomātkārbas neražām?
nopērk jaunus auto un vecos tirgo detaļās, beigās vēl izlien plusos
pirms veco rakstiit nost normaali cilveeki veel uztaisa 20+ octas gadiijumus tad toc plusos
Zvaigzne, Tu? | Offline | | |
cipargalva | | Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
|
19 Feb 2016, 10:20:03 hronists rakstīja:
es kaut ko nesaprotu - ir pagājušas 12 stundas un uzmestais vēl nav pārtapis par uzmetēju???
veči, kas te notiek?
Viss kārtībā, lēnām jau situācija tiek labota | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|