Online

Pašreiz BMWPower skatās 230 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: Neverending story ar RECRO

AutorsZiņojums
smudo
19. Feb 2016, 12:49 #101

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


19 Feb 2016, 12:12:39 JZ rakstīja:

19 Feb 2016, 10:58:18 Lafter rakstīja:
Molers tikko deva atbildi, ka tas ir lielākais bulshitt ko viņi ir dzirdējuši.
Norakstīt komunikācijas trūkumu ar vadības bloku nevar, jo kārba vienkārši strādātu visu laiku avārijas režīmā un ja ar obd un pc ir komunikācijas pārrāvumi, tas absolūti un nekādi neiespaido kārbas darbību.
Garantijas atteikums tāpēc, ka nav kļūdas OBD nav loģisks. Jo Recro jau nu esot jāzin, ka pie mehāniskiem defektiem klūdas met ļoti reti. Met kļūdu par komunikācijas pārrāvumu, bet tādas nebija. Vispār kļūdu kārbā nebija. Paliek kārbas mehānisks defekts. Tikai un vienīgi
Tagad atkal jāgriež recro


ja tev tam auto ir gļuki ar elektrību, tad nebrīnos ka Recro netic nevienam vārdam ko saki, tas nenozīmē ka es uzskatu attieksme pret tevi ir bijusi OK, bet, ja tu turpināsi tik skaidrā valodā (kā šeit, kad man vajag 5x pārlasīt tevis rakstīto tekstu lai saprastu kas ir fakts un kas ir kaut kāds žargons) "starpniekot" starp 3 dažādiem servisiem, nebrīnies ka beigās pārstās runāt ar tevi visi 3

tas Mollera apgalvojums ka par mehāniskiem defektiem reti ir kļūdas ir pilnīgi aplams, kas mani neizbrīna, tāda līmeņa servisam ļoti ĻOTI reti ir padziļinātas zināšanas šādās lietās, jo viss, ko viņiem vajag sava darba pildīšanai - ir atvērt grāmatu, izlasīt kas pie defekta X un Y jādara, pasūtīt detaļu no kataloga, uzstādīt to uz auto un skatīties tālāk, dīleris nevienu mehu nemāca remontēt un diagnosticēt individuālus elementus automātiskajā kārbā, tam ir specializēti servisi

un specializētais serviss tevi atšuj jo ir gļuki ar elektrību, kas var būt ne tikai par iemeslu šī brīža problēmai, bet arī tai, dēļ kuras tā kārba nojuka pirmo reizi, kad aizvedi to remontēt, pareizi bija tevi informēt pirmo reizi ka ir problēmas ar auto elektroiekārtu, dēļ kā garantiju tai kārbai dot nevar vispār, var būt tas tev liktu padomāt un savest to auto kārtībā

par jaudas zudumu pie pārslēgšanās - modernām kārbām tā ir absolūta nepieciešamība - jo ja motors attīsta pilnu jaudu uz pārslēgšanās momentu, tad kārbas mehānismi ilgi nekalpos - un lai tā lieta strādātu - auto elektrībai ir jābūt labā kārtībā - it sevišķi motoram un kārbai, tādēļ modernās kārbas ir mazākas, kompaktākas un vieglākas, jo paļaujas uz to ka motors "nesitīs ar kuvaldu" pa zobratiem, kad notiks pārslēgšanās - analoģiski būtu kā manuālim slēgt pārnesumus bez sajūga slidināšanas un nelaižot gāzes pedāli vaļā - cik ilgi kalpo standarta sajūgi un kārbas šādā režīmā vari saprast pēc problēmām ar subaru kārbām, par ko runāja citā topikā

viela tev pārdomām, vēlu veiksmi problēmas risināšanā, tev tā noderēs...


Izsmeloss komentars no cilveka, kas, iespejams daudz zina par so jautajumu, bet ka vienmer sajos topikos klients tiek pataisits par mulki, neviss serviss, kas kaut ko ir domajis vai noklusejis labu gribedams. Klientam vispar var nebut nojausma kas ir saluzis un ka tas jalabo. Likums loti skaidri nosaka atbildibu starp klientu un pakalpojuma sniedzeju. Ja uznemies veikt darbu, tad atbildi par rezultatu vai ari uzreiz saki, ka garantiju nevar sniegt kada konkreta iemesla del. Sados gadijumos palidz tikai juridiski lidzekli, jo ar runasanu rezultata nebus.
Offline
yanks
19. Feb 2016, 12:55 #102

Kopš: 28. Jun 2005

Ziņojumi: 5107

Braucu ar:

Neteikšu gan no kurienes tāda infa. Bet ja nu viņiem neizdodas tur diagnostika, tad varbūt uzprasat viņiem no kurienes ir dabūjuši programmatūru konkrētā auto diagnostikai
Offline
Mikels
19. Feb 2016, 12:56 #103

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4936

Braucu ar: cieņu


19 Feb 2016, 10:21:44 adolfs rakstīja:
skaidrs, ka liela vairuma gadijumu tur viss labi, citadi te jau butu pilns ar tadiem topikiem. katram ir lazas un defekti, tikai divaini - sitik primitivi PN suta - nav jau kak(t)u kantoris, kas strada no rokas mute

Bet vai tad tieši tā arī nav pilns nets ar sūdzībām par viņu darbiem. Gaidam recro komentāru
Offline
berny757
19. Feb 2016, 12:59 #104

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


19 Feb 2016, 12:11:51 Fandulis rakstīja:

19 Feb 2016, 12:02:12 Lafter rakstīja:
Jauzjautā analīžu rezultāti taču ar mani nekomunicē... Paceļ cits čalis sola, ka atbildīgais atzvanīs, bet skuju


viņiem tur ir daudz atbildīgo
..būtu uzlikuši tev citu, lietotu un miers, citādi cik atceros, otru reizi viņu darba trūkumus publiski apspriež un arī izrādās, ka ir ko apspriest.

5-10% garantijas gadījumu interesanti kā beigsies šoreiz


5-10% visticamāk ir tie kuriem salūzušās kārbas garantijas laikā ir labitas.
Offline
Alexisonfire
19. Feb 2016, 13:09 #105

Kopš: 11. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2072

Braucu ar: ernestapp

Tāds deficīts kārbām, ka nevar no LT šrota paņemt no kāda šķilteņa/jaukteņa? +veco pārdot recro uz detaļām
Offline
Lafter
19. Feb 2016, 13:12 #106

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

Visi tik gudri, ka nav ko dirst pasūtīt Visi ieskaitot Moleru izrādā lohi. Ticēt nevar nevienam utt. Saucās- remontē pats!
Opcija uz Moleru - viņi pateica, ka pēc simptomiem vienk kārbu sistu vaļā. Pēc tam jau prasība pret Recro par zaudējumu segšanu. Taču uzreiz viņi teica, ka tas var ievilkties 10 gadus
Opcija -2
Mest visam mieru un remontēt citus.
Opcija-3 nosvilināt Recro un aiziet pakārties.


It kā smieklīgi viss, bet no otras puses nav
Nēsmu uz viņiem baigi dusmīgs utt- vienkārši nesaprotu
Pagaidām vēl ierēcu par visu šo, bet sāk jau besīt

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
Lafter
19. Feb 2016, 13:13 #107

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


19 Feb 2016, 13:09:39 Alexisonfire rakstīja:
Tāds deficīts kārbām, ka nevar no LT šrota paņemt no kāda šķilteņa/jaukteņa? +veco pārdot recro uz detaļām
bla un 1400 noraut podā- tagad tas ir divi euro

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
Harcho1
19. Feb 2016, 13:14 #108

Kopš: 27. Dec 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 376

Braucu ar: Traktoru


19 Feb 2016, 13:12:25 Lafter rakstīja:
Visi tik gudri, ka nav ko dirst pasūtīt Visi ieskaitot Moleru izrādā lohi. Ticēt nevar nevienam utt. Saucās- remontē pats!
Opcija uz Moleru - viņi pateica, ka pēc simptomiem vienk kārbu sistu vaļā. Pēc tam jau prasība pret Recro par zaudējumu segšanu. Taču uzreiz viņi teica, ka tas var ievilkties 10 gadus
Opcija -2
Mest visam mieru un remontēt citus.
Opcija-3 nosvilināt Recro un aiziet pakārties.


It kā smieklīgi viss, bet no otras puses nav
Nēsmu uz viņiem baigi dusmīgs utt- vienkārši nesaprotu
Pagaidām vēl ierēcu par visu šo, bet sāk jau besīt
aizmirsi opciju nr 3 aizsutit fashiju lai salauz setu un izspole pagalmu! un tikmer steels nogopni smilsu spaini
Offline
Ridlihs
19. Feb 2016, 13:17 #109

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

tad man rodas jautājums, kur visi griežas ar savām tomātkārbas neražām?

Offline
Tikai_lasu
19. Feb 2016, 13:24 #110

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:

Molers tak dīleris, viņš zinās labāk!
Ved pie Mollera, viņi kārbas netaisa- uzliks jaunu. 6 paks no tevis un viņu ieteiktais regress pie Recaro, jo tie lika iepriekšējo! Pofig ka vilksies 10 gadi, doties būs jauna kārba!

Molera ieteiktais scenārijs izklausās ļoti labs!
Offline
JZ
19. Feb 2016, 13:25 #111

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


19 Feb 2016, 12:37:44 Lafter rakstīja:
JZ
1)Pirmo reiz bija brāķa detaļa iekšā. To apstiprināja arī Recro paši.
2)Gluki neattiecas uz kārbu un pašu gļuku kā tādu pārējie sledzas klāt- viņi nevar
3)Arī ja gļuki- kā viņi jau divas reizes adaptēja kārbu ar visiem gļukiem Molerā pateica skaidri- viņiem tipiski ir norakstīt uz gļukiem. Tādi kā es, tur uzrodas reizes piecas gadā.
4)Viņi paši mani sūta uz Moleru un citiem servisiem- visi met atpakaļ pie Recro, lai taisa kārbu.

Ja visi tādi cirvji un neko neurbj, tad kur auto dzīt vispār? Bla pasam skrūvēt vai? Vienīgais kopsaucējs ir, ka pārējie pasaka kārbai hana- pat nosauc vainu, Hidrotransformators.
Her zin.. Es no tā neko neurbju vispār.



Tu raksti ka pārējie 'kaut kā' pieslēdzas klāt... kas liek domāt ka tur gļuku netrūkst, un, ja auto ir kārtībā, tam var pieslēgties ar jebkuru obd lasītāju, nevis tikai dīlera oficiālo vai kaut kādu īpašo - es, manuprāt, saprotami izskaidroju kādēļ ir ļoti svarīgi, lai to gļuku nav

un par 4) es tev paskaidroju, līdzīgā situācijā es patiešām pats beigās jaucu vaļā savam auto kārbu (2gab pat, jo biju jau paspējis nomainīt pret citu, kas arī nelīdzēja), un visam šim izgāju cauri, lai saprastu kurš lohs un kurš saprot kaut ko, un secinājumi beigās bija:
- elektrogļukus ignorēt nevar, un vācu auto ir ļoti tālu no pilnības,
- krūmu servisi prot skrūvēt skrūves - neko vairāk (labie meistari šeit prot apieties ar mikrometru, skrūvēt skrūves uz pareizo pusi un izlasīt kārbas remonta manuāli),
- elektrotesteru operātori nejēdz no hidraulikas un mehānikas (kas ir tavs mollers),
- vienīgie, kas vismaz mēģina to visu sasiet kopā ir tieši tie Recro - es neesmu saistīts ar viņiem nekādi, ir bijusi darīšana pāris reizes - sliktu iespaidu neatstāja.

Kamēr tev tur būs utis tajā auto ar elektrību, skaidrībā netiksi, un sagaidīt ka tagad Recro tev katru reizi kārbu raus nost no auto lai liktu uz stenda un testētu - ir naivi, es nepiekrītu par to kā attiecās pret tevi, bet pasaki tagad godīgi - viņi tev neprasija savest auto elektrību kārtībā?

[ Šo ziņu laboja JZ, 19 Feb 2016, 13:27:40 ]

Offline
Araajz
19. Feb 2016, 13:34 #112

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39


19 Feb 2016, 13:12:25 Lafter rakstīja:
Opcija-3 nosvilināt Recro un aiziet pakārties.

jēga svilināt, ja karies

Offline
Araajz
19. Feb 2016, 13:36 #113

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39

Kāpēc to visu nerisina savā zemē? dārgi?
Offline
soulfreak
19. Feb 2016, 13:39 #114

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6604

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

LLP, tautas vāģis skaitās nopērk Tayatas izstrādājumu un aizmirst par tādu kuiņu
Offline
Lafter
19. Feb 2016, 13:40 #115

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


19 Feb 2016, 13:25:45 JZ rakstīja:

19 Feb 2016, 12:37:44 Lafter rakstīja:
JZ
1)Pirmo reiz bija brāķa detaļa iekšā. To apstiprināja arī Recro paši.
2)Gluki neattiecas uz kārbu un pašu gļuku kā tādu pārējie sledzas klāt- viņi nevar
3)Arī ja gļuki- kā viņi jau divas reizes adaptēja kārbu ar visiem gļukiem Molerā pateica skaidri- viņiem tipiski ir norakstīt uz gļukiem. Tādi kā es, tur uzrodas reizes piecas gadā.
4)Viņi paši mani sūta uz Moleru un citiem servisiem- visi met atpakaļ pie Recro, lai taisa kārbu.

Ja visi tādi cirvji un neko neurbj, tad kur auto dzīt vispār? Bla pasam skrūvēt vai? Vienīgais kopsaucējs ir, ka pārējie pasaka kārbai hana- pat nosauc vainu, Hidrotransformators.
Her zin.. Es no tā neko neurbju vispār.



Tu raksti ka pārējie 'kaut kā' pieslēdzas klāt... kas liek domāt ka tur gļuku netrūkst, un, ja auto ir kārtībā, tam var pieslēgties ar jebkuru obd lasītāju, nevis tikai dīlera oficiālo vai kaut kādu īpašo - es, manuprāt, saprotami izskaidroju kādēļ ir ļoti svarīgi, lai to gļuku nav

un par 4) es tev paskaidroju, līdzīgā situācijā es patiešām pats beigās jaucu vaļā savam auto kārbu (2gab pat, jo biju jau paspējis nomainīt pret citu, kas arī nelīdzēja), un visam šim izgāju cauri, lai saprastu kurš lohs un kurš saprot kaut ko, un secinājumi beigās bija:
- elektrogļukus ignorēt nevar, un vācu auto ir ļoti tālu no pilnības,
- krūmu servisi prot skrūvēt skrūves - neko vairāk (labie meistari šeit prot apieties ar mikrometru, skrūvēt skrūves uz pareizo pusi un izlasīt kārbas remonta manuāli),
- elektrotesteru operātori nejēdz no hidraulikas un mehānikas (kas ir tavs mollers),
- vienīgie, kas vismaz mēģina to visu sasiet kopā ir tieši tie Recro - es neesmu saistīts ar viņiem nekādi, ir bijusi darīšana pāris reizes - sliktu iespaidu neatstāja.

Kamēr tev tur būs utis tajā auto ar elektrību, skaidrībā netiksi, un sagaidīt ka tagad Recro tev katru reizi kārbu raus nost no auto lai liktu uz stenda un testētu - ir naivi, es nepiekrītu par to kā attiecās pret tevi, bet pasaki tagad godīgi - viņi tev neprasija savest auto elektrību kārtībā?
elektrību taisīja Molers,nevis kāds krūmu kantoris
Kā teicu- pagājušovasar kad jau jutu- būs psc. Piebraucu. Tad viņi teica ka kārba ir ok, bet kkas ar toku. Taču piebilda, ka kārbas darbībai nevajadzētu traucēt. Ieteica paksatīties kas un kā. Tajā pašā laikā ņemot restaurēt kārbu, diagnosticējot defektus utt viņiem problēmu ar to nebija. Molers nedabuja identisku nevis vadības bloku, bet citu herņu starpā. Nezinu ko īsti. Taču šodien jau 10 reizi apstiprināja, ka auto darbību tas neietekmē. It sevišķi kārbas. Pārējie var pielēgties auto saku, ko man teica.

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
sn
19. Feb 2016, 13:40 #116

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879722

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


19 Feb 2016, 13:17:58 Ridlihs rakstīja:
tad man rodas jautājums, kur visi griežas ar savām tomātkārbas neražām?


nopērk jaunus auto un vecos tirgo detaļās, beigās vēl izlien plusos

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
Lafter
19. Feb 2016, 13:41 #117

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


19 Feb 2016, 13:36:59 Araajz rakstīja:
Kāpēc to visu nerisina savā zemē? dārgi?
nop, man lv nojuka. Lv arī taisu Starptautisks uzņemums taču

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
422167
19. Feb 2016, 13:45 #118

Kopš: 04. Aug 2014

Ziņojumi: 1942

Braucu ar: liektajiem diskiem


19 Feb 2016, 13:40:47 sn rakstīja:

19 Feb 2016, 13:17:58 Ridlihs rakstīja:
tad man rodas jautājums, kur visi griežas ar savām tomātkārbas neražām?


nopērk jaunus auto un vecos tirgo detaļās, beigās vēl izlien plusos


pirms veco rakstiit nost normaali cilveeki veel uztaisa 20+ octas gadiijumus tad toc plusos
Offline
soulfreak
19. Feb 2016, 13:46 #119

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6604

Braucu ar: tīru sirdsapziņu


19 Feb 2016, 13:45:54 422167 rakstīja:

19 Feb 2016, 13:40:47 sn rakstīja:

19 Feb 2016, 13:17:58 Ridlihs rakstīja:
tad man rodas jautājums, kur visi griežas ar savām tomātkārbas neražām?


nopērk jaunus auto un vecos tirgo detaļās, beigās vēl izlien plusos


pirms veco rakstiit nost normaali cilveeki veel uztaisa 20+ octas gadiijumus tad toc plusos


Zvaigzne, Tu?
Offline
cipargalva
19. Feb 2016, 13:55 #120

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro


19 Feb 2016, 10:20:03 hronists rakstīja:
es kaut ko nesaprotu - ir pagājušas 12 stundas un uzmestais vēl nav pārtapis par uzmetēju???

veči, kas te notiek?


Viss kārtībā, lēnām jau situācija tiek labota
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo