Online
Pašreiz BMWPower skatās 197 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un Pret EGR off
Autors | Ziņojums |
Ted_Easy | | Kopš: 12. Aug 2013
No: Priekule
Ziņojumi: 117
Braucu ar: Autobūlves brīnumu
|
28 Oct 2015, 07:37:25 kere8 rakstīja:
karstas atgazes pazemina temperaturu
Tāpēc ka atgāzēs ir mazāk skābekļa kam sadegt. | Offline | | |
rekeds | | Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
|
28 Oct 2015, 00:05:59 Laoshi rakstīja:
28 Oct 2015, 00:03:13 rekeds rakstīja:
pirms pāris mēnešiem paņēmu dīzeli no ss ar "tikko no vācijas".
pirmos mēnešus pie dupša nekas nesmakoja, tagad kaut kāds fufu sāk veidoties.
apkopi eļām, filtriem veicu.
kaut kas, tomēr, nav tai neste dīzelī :[
Nestē ir ļoti labs dīzelis. Statoilā ir viens no sūdīgākajiem. Nu moz atstiep ar katru ātrumu līdz 4k vismaz regulāri un nesāc sipt kapeiku.
ok, paldies par padomu | Offline | | |
KF | | Kopš: 16. May 2011
Ziņojumi: 1446
Braucu ar: 7
| Mazliet offtopic, bet te daudz dīzelisti. Vakar čoma Toyotai LC120 3.0 D4D nomira 1 sprausla (denso). Tās sprauslas remontējas (kur?) vai jāpērk jaunas? | Offline | | |
jurrus | | Kopš: 22. May 2002
Ziņojumi: 1502
Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000
| Kur var nopirkt Shell eļļas Latvijā? | Offline | | |
marrtins | | Kopš: 19. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: :aiwa:
| Kā jūs mērat cik labs dīzels katrā tankā? Vienas citas tantes saka, ka Luikoilā esot pats patsākais. Uz kā pamata? | Offline | | |
funkyasshit | | Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| Man par degvielu arī vairs nav sava viedokļa, bet pieturos pie Neste. Esmu lējis E98 pilnīgi visās iespējamās stacijās, bet nekādu starpību starp visām neesmu redzējis. Vienīgais veids kā reāli pārbaudīt degvielu ir paņemt paraugus un vest uz RTU pārbaudīt, bet pat tad rezultāti var mainīties virzoties tālāk no Rīgas uz labo/slikto pusi, nav ne jausmas. | Offline | | |
Playstream69 | | Kopš: 21. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 797
Braucu ar:
|
28 Oct 2015, 11:01:39 marrtins rakstīja:
Kā jūs mērat cik labs dīzels katrā tankā? Vienas citas tantes saka, ka Luikoilā esot pats patsākais. Uz kā pamata?
Ne tikai dīzelis, bet arī benzīns.
Statoilā jau labu laiku nepildos nedz, kad bija dīzeļmašīna, nedz tagad, ka benzīna.
Degviela jau abos DUS tīklos nāk no vienas un tās pašas vietas. Tikai cik tantes runā - Statoil piemaisījumi ir sudigaki par Nestes.
Dzīvē cik cilvēki lējuši - saka, ka ar Nestes degvielu mašīna 'iet' labāk. | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8245
Braucu ar: e39 523
|
28 Oct 2015, 11:33:35 Playstream69 rakstīja:
28 Oct 2015, 11:01:39 marrtins rakstīja:
Kā jūs mērat cik labs dīzels katrā tankā? Vienas citas tantes saka, ka Luikoilā esot pats patsākais. Uz kā pamata?
Ne tikai dīzelis, bet arī benzīns.
Statoilā jau labu laiku nepildos nedz, kad bija dīzeļmašīna, nedz tagad, ka benzīna.
Degviela jau abos DUS tīklos nāk no vienas un tās pašas vietas. Tikai cik tantes runā - Statoil piemaisījumi ir sudigaki par Nestes.
Dzīvē cik cilvēki lējuši - saka, ka ar Nestes degvielu mašīna 'iet' labāk.
Es tieši leju abās divos tankos 98 benzīnu. Hz, starpību vispār nejūtu. Varbūt kaut kādiem 1.4 tfsi ar 200 zs ir starpība. | Offline | | |
|
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
28 Oct 2015, 11:33:35 Playstream69 rakstīja:
28 Oct 2015, 11:01:39 marrtins rakstīja:
Kā jūs mērat cik labs dīzels katrā tankā? Vienas citas tantes saka, ka Luikoilā esot pats patsākais. Uz kā pamata?
Ne tikai dīzelis, bet arī benzīns.
Statoilā jau labu laiku nepildos nedz, kad bija dīzeļmašīna, nedz tagad, ka benzīna.
Degviela jau abos DUS tīklos nāk no vienas un tās pašas vietas. Tikai cik tantes runā - Statoil piemaisījumi ir sudigaki par Nestes.
Dzīvē cik cilvēki lējuši - saka, ka ar Nestes degvielu mašīna 'iet' labāk.
Vispār jau visi ņem no viena piegādātāja, pārsvarā Krievijas benzīnu, izņemot Nesti, kas ieved savu benzīnu!
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
| Pāris gadus atpakaļ ar Statoila E98 dzinēja darbība bija labāka, ar Nesti un Lukoila degvielu dzinēja gļuki bija izteiktāki. | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
|
28 Oct 2015, 11:37:31 Tune-L rakstīja:
28 Oct 2015, 11:33:35 Playstream69 rakstīja:
28 Oct 2015, 11:01:39 marrtins rakstīja:
Kā jūs mērat cik labs dīzels katrā tankā? Vienas citas tantes saka, ka Luikoilā esot pats patsākais. Uz kā pamata?
Ne tikai dīzelis, bet arī benzīns.
Statoilā jau labu laiku nepildos nedz, kad bija dīzeļmašīna, nedz tagad, ka benzīna.
Degviela jau abos DUS tīklos nāk no vienas un tās pašas vietas. Tikai cik tantes runā - Statoil piemaisījumi ir sudigaki par Nestes.
Dzīvē cik cilvēki lējuši - saka, ka ar Nestes degvielu mašīna 'iet' labāk.
Vispār jau visi ņem no viena piegādātāja, pārsvarā Krievijas benzīnu, izņemot Nesti, kas ieved savu benzīnu!
Laiku atpakaļ info bija, ka Statoil E98 ieved savējo. | Offline | | |
none | | Kopš: 19. Aug 2006
No: Cēsis
Ziņojumi: 93
Braucu ar: BMW E91 318d
| pēc personīgajām sajūtām liekas nestes Diesel ir labāks (it sevišķi ziemas) kā statoil un uz bāku var ietaupīt vairāk kā 1 eur
man jau liekas ka statoil orientējas uz kafijas tirgošanu nevis degvielas | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9313
Braucu ar: Alfu
| šitajajā topikā visi degvielas kvalitāti nosaka pēc izjūtas un hotdogu rindām savukārt, topikā, kur prasa par degvielu uzņēmumiem, brauc pa 15 000 litriem mēnesī ar nesti un staķiku un viss
nabagi trako
[ Šo ziņu laboja kkas, 28 Oct 2015, 12:40:55 ] | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Latgaļi vispār pa mežiem ar kannām skraida un viss ok | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Subjektīvs viedoklis, bet tomēr teikšu, ka Statoilā kaut kas nav. Lukoilā lejos tagad, novelku paldies karti un poher. Ar to pašu karti mahimā var ieķert daudz ko uz skidkām, a hotdogus es neēdu Esmu dzirdējis ka Dināzā ir sūdīga degviela, bet nu tas es nezinu, no cilvēka drīzāk atkarīgs | Offline | | |
Playstream69 | | Kopš: 21. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 797
Braucu ar:
|
28 Oct 2015, 12:31:42 none rakstīja:
pēc personīgajām sajūtām liekas nestes Diesel ir labāks (it sevišķi ziemas) kā statoil un uz bāku var ietaupīt vairāk kā 1 eur
man jau liekas ka statoil orientējas uz kafijas tirgošanu nevis degvielas
Ietaupīšanu ar vienu vai otru degvielu nejūtu, jo 16/17 vai 18 litri uz 100km, maza starpība
Bet nu par piejaukumiem visādi brīnumi dzirdēti, tāpēc uzticos nestei.
katram savs. | Offline | | |
|
iganiga | | Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 91
Braucu ar: sabiedrisko
| Šodien Mūsa motors centrā teica, ka no 2017. gada pie tehniskās apskates slēgsies klāt vadības blokam un pārbaudīs to. To darbinieks teica sievietei, kurai defekta dēļ atslēdza EGR un šī sieviete vaicāja, vai viņai turpmāk nesagādās problēmas šī EGR atslēgšana. Jautājums, ko tad darīs visi tie kuriem ir izprogrammēti laukā EGR un izgriezti DPF? Varbūt arī čipotajiem būs problēmas? | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
28 Oct 2015, 12:50:00 edzhaans rakstīja:
Subjektīvs viedoklis, bet tomēr teikšu, ka Statoilā kaut kas nav. Lukoilā lejos tagad, novelku paldies karti un poher. Ar to pašu karti mahimā var ieķert daudz ko uz skidkām, a hotdogus es neēdu Esmu dzirdējis ka Dināzā ir sūdīga degviela, bet nu tas es nezinu, no cilvēka drīzāk atkarīgs
Kā var tajā sūda maximā iepirkties?Bija, ir un vienmēr būs lohu kantoris | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
27 Oct 2015, 22:32:14 funkyasshit rakstīja:
27 Oct 2015, 22:18:47 streetlife rakstīja:
27 Oct 2015, 21:48:38 funkyasshit rakstīja:
Vienīgais iemesls, kāpēc tiek izmantots EGR ir NOx izmešu samazināšana. Tās ir smacīgas, indīgas un kancoregēnas, kā jau lielākā daļa izplūdes gāzu.
Tas, ka jūsu beigtā vai sapistā turbīna pis eļļu iekšā ieplūdē, kā arī izplūdē un aizdirš kolektoru ar EGRu, tā ir jūsu problēma. Saviem 3.0D mainiet kartera ventilācījas filtru? Kādreiz tās caurules mazgājuši esiet? Varbūt kādreiz ielejiet eļļu ar low saps specifiku, kurai nav to pelnu tik daudz? Jūs, nabagi, beidziet trakot. Kad varēsiet atļauties uzturēt, kas jums ir, vairs nebūs stulbu domu. Ziniet, cik lieliski būtu, ja skatē pārbaudītu DPFu darbību? Dīzeļa mašīnas, kurām ir DPFs tirgus cena tik strauji un patīkami nokristu.
P.S - Skati var iziet, jo pārbauda dūmainību. Tur nav iespējams redzēt EGRs strādā vai nē. Skatē neviens nebauda EGRa darbību kompī vai arī neskatās tev viņš ir noglušīts vai nav. Pat, ja redzami viss ir noglušīts, nav dzirdēts, ka skatē piepistos.
+1
ar dīzeļiem skatē cinās tikai un vienīgi, lai vizuāli nepie%^rš pasauli un lai plus mīnus sakārto degmaisījuma sagatavošanas sistēmu.
sen nav bijis benzīnieks, pat vai skatē vispār kontrolēja slāpekļa oksīdveidigo izmešu daudzumu atgāzēs? cik atceros visi cīnās ar oglekļa oksīdu. un ogļūdeņražiem. un tieši benzīniekam noravējot egru tiek veikts vislielākais kaitējums mūsu plaušām jo pie visefektīvāk sadedzinātās degvielas bija vislielākais NOx
Skatē nekad nav mērīts NOx. Tiek mērīts CO, HC, CO2, O2 un aprēķināta lambda. NOx rodas, kad degviela sadeg lēnu un augstā temperatūrā, kad izplūdes gāzēs paliek pāri skābeklis, kas augstā temperatūrā savienojas ar gaisā esošo slāpekli. Benzīna variantā ar katalizatoru NOx tiek samazināts par 99%, jo degvielas un gaisa padeve visu laiku mainās ideālā attiecībā (lambda ~1), savukārt, dīzelis visu laiku tiek liesināts. Tas non-stop rauj maksimāli daudz gaisu cik var un tiek smidznāta vienkārši degviela, liesāka vai treknāka (kas tāpat ir ļoti liesa). Tā kā dīzelim ir augsta kompresija un tempratūra degkamerā ir augstāka kā benzīnam, kā arī dēļ dīzeļa konstrukcijas kā tādas, izplūdē paliek pāri ļoti daudz O2, kā rezultātā rodas liels daudzums NOx.
atļaušos oponēt - dīzelim pēc definīcijas ir zemāka sadegšanas temperatūra, līdz ar to mazāks NOx. Kā viens no pierādījumiem ir to ilgais iesilšanas laiks. Otrs pierādījums - kvēpi, kas rodas pie sadegšanas zemā temperatūrā.
Bet par visu pārējo tu pareizi sarakstīji
Ja turpina tēmu, tad es esmu pabraucis ar noglušītu EGR 1.9 PD-TDI motoram. Ekonomija nekāda, bet motors ievērojami skaļāks. Tajā pašā VCDS programmā spēlējoties ar settingiem tukšgaitā var manāmu skaņas izmaiņu dzirdēt | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| kur tādu teoriju māca?!
tieši otrādi - dēļ augstās kompresijas eksplozijas brīdī (īstu brīdi) ir stipri augstāka temp kā benzīna motoram, tur tad arī tas slāpeklis, kas ir gaisā, oksidējas... pēc tavas teorijas dīzeļiem nebūtu absolūti nekādu problēmu ar NOx vispār, bet realitāte ir pilnīgi pretēja, kaut kad lasiju ka modernie dīzeļi saražo līdz 5x vairāk NOx pat pēc visām filtrēšanām (kas, kā pēc VW skandāla zinām, ka nestrādā kā reklāmas prospektā raksta) nekā vecam un ne tik vecam benzīna motoram
dīzelim dēļ garā kloķenes gājiena sadegšanas cikls ir ilgs, un beigas aukstas - dēļ kā rodas kvēpi, un kopējā termodinamiskā efektivitāte augstāka kā benzīnam (~45% pret ~30% benzīnam) - tādēļ tie ilgi silst
vajag palasīt grāmatu pirms rakstīt... | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|