Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 166 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: DPF kvēpu filtrs

AutorsZiņojums
Kaross
15. Jun 2016, 09:27 #101

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Ar Urbšanu ir labi. Daudzi tā risina DPF problēmas. Tai skaitā visbiežāk tādus var redzēt, kuri apkalpojuši savus BMW Sensonā.
Te pats labākāis gadījums. DPF korpusā caurums un sprarata aizsargā caurums izdedzis. Par laimi nav paķēris līdzi pārējo auto.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 15 Jun 2016, 09:28:01 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Ridlihs
15. Jun 2016, 10:30 #102

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

Pēc pēdējā laikā visa lasītā rodas secinājums, kā īstie kaktu gater kantori ir dīlerservisi un citi ķipa lielie pro servisi.
Offline
rekeds
15. Jun 2016, 10:50 #103

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku


15 Jun 2016, 09:27:50 @Kaross rakstīja:
Ar Urbšanu ir labi. Daudzi tā risina DPF problēmas. Tai skaitā visbiežāk tādus var redzēt, kuri apkalpojuši savus BMW Sensonā.
Te pats labākāis gadījums. DPF korpusā caurums un sprarata aizsargā caurums izdedzis. Par laimi nav paķēris līdzi pārējo auto.




pipec

kolēgs pirms kāda laika ar stāstīja, ka viņa 90. 330d izurba caurumu, pajautā vai sensos, šis saka, ka jā
Offline
Alexisonfire
15. Jun 2016, 10:59 #104

Kopš: 11. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2072

Braucu ar: ernestapp


14 Jun 2016, 20:12:19 @ozo rakstīja:
Kungi, Karos, lasiet ko es rakstu. Auto skatijās 2 elektriķi, to starp Black_Russian un viņa elektriķis, domāju viņa kompetenci apšaubīt būtu nekorekti.
Atrada kļūdu saistībā ar turbīnām, nepūta pietiekami daudz gaisu (turbīnas abas mainītas pie dīlera pirms ~gada), vaina tika novērsta, taču dūmainība būtiski neizmainijās.
Drošības pec, auto tika apsekots vēlreiz, viss kas varētu būt saistīts ar dzinēja darbību tika pārbaudīts, viss ir lieliskā kārtībā, nekādu aizrādījumu NAV.
Šobrīd neredzu citu iespēju kā pārprogrammēt kompi, arī pēc elektriķa rekomendācijām, kas rītdien tiks darīts, jo nav zināms kāds softs tur ir uzlikts. Auto ir ticis arī čipots, taču čips vis ticamāk tiks aizvākts.
Ja nekas nemainīsies, tad auto aizvedīšu vēl pie trešā un ceturtā elektriķa, taču B_R kantorim es uzticos vis vairāk un tāds šeit neesmu vienīgais.
Ja tas būs vajadzīgs, tiks uzlikts arī kvēpu filtrs atpakaļ. Tiesa gan, neviens nesaprot, kā dzinējs kurš darbojas teicami var radīt 6-7 reizes vairāk izmešu kā būtu normāli auto ar izgrieztu kvēpu filtru.
Loģiski domājot, es neticu kā auto bez jebkādām problēmām var radīt tik daudz izmešu, tas vienkārši nav loģiski...

pie reizes dīzeļcentrā sprauslas pārbaudi
Offline
Driver
15. Jun 2016, 11:03 #105

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


15 Jun 2016, 10:59:19 @Alexisonfire rakstīja:

14 Jun 2016, 20:12:19 @ozo rakstīja:
Kungi, Karos, lasiet ko es rakstu. Auto skatijās 2 elektriķi, to starp Black_Russian un viņa elektriķis, domāju viņa kompetenci apšaubīt būtu nekorekti.
Atrada kļūdu saistībā ar turbīnām, nepūta pietiekami daudz gaisu (turbīnas abas mainītas pie dīlera pirms ~gada), vaina tika novērsta, taču dūmainība būtiski neizmainijās.
Drošības pec, auto tika apsekots vēlreiz, viss kas varētu būt saistīts ar dzinēja darbību tika pārbaudīts, viss ir lieliskā kārtībā, nekādu aizrādījumu NAV.
Šobrīd neredzu citu iespēju kā pārprogrammēt kompi, arī pēc elektriķa rekomendācijām, kas rītdien tiks darīts, jo nav zināms kāds softs tur ir uzlikts. Auto ir ticis arī čipots, taču čips vis ticamāk tiks aizvākts.
Ja nekas nemainīsies, tad auto aizvedīšu vēl pie trešā un ceturtā elektriķa, taču B_R kantorim es uzticos vis vairāk un tāds šeit neesmu vienīgais.
Ja tas būs vajadzīgs, tiks uzlikts arī kvēpu filtrs atpakaļ. Tiesa gan, neviens nesaprot, kā dzinējs kurš darbojas teicami var radīt 6-7 reizes vairāk izmešu kā būtu normāli auto ar izgrieztu kvēpu filtru.
Loģiski domājot, es neticu kā auto bez jebkādām problēmām var radīt tik daudz izmešu, tas vienkārši nav loģiski...

pie reizes dīzeļcentrā sprauslas pārbaudi

Butu ko pakomentet, bet laikam ieslegshu "pohuj"

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
15. Jun 2016, 11:05 #106

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


15 Jun 2016, 10:30:45 @Ridlihs rakstīja:
Pēc pēdējā laikā visa lasītā rodas secinājums, kā īstie kaktu gater kantori ir dīlerservisi un citi ķipa lielie pro servisi.

Tapec, ka ari stulbenjiem ir kautkur jastrada, savadak tie nosprags badaa. Bet stulbu ljauzu nav maz, kaa ari tie stradat pie kada cita ir vieglak, itseviski ja uznjemums ir paliels

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Ridlihs
15. Jun 2016, 11:36 #107

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

joprojām neesu nevienu reizi nožēlojis, ka pat ar evakuatoru esu vedis (reiz no Ķeguma) tikai pie sava uzticama meha (100km no Rīgas). Ja būtu jāved sava lamata pie dīlera, tad es sēdētu uz tumbačkas un skatītos uz pirkstiem ko viņi tur dara. Neļaut man to darīt viņi nedrīkst. Ja saka, ka drīkst neļaut, nu kāda problēma škandālu uztaisīt
Offline
Kaross
15. Jun 2016, 19:30 #108

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


15 Jun 2016, 10:50:34 @rekeds rakstīja:

15 Jun 2016, 09:27:50 @Kaross rakstīja:
Ar Urbšanu ir labi. Daudzi tā risina DPF problēmas. Tai skaitā visbiežāk tādus var redzēt, kuri apkalpojuši savus BMW Sensonā.
Te pats labākāis gadījums. DPF korpusā caurums un sprarata aizsargā caurums izdedzis. Par laimi nav paķēris līdzi pārējo auto.

[IMG]http://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/123...42810_o.jpg[IMG]


pipec

kolēgs pirms kāda laika ar stāstīja, ka viņa 90. 330d izurba caurumu, pajautā vai sensos, šis saka, ka jā


Nekas jauns. Viņiem tā patīk "labot" DPFus. Vairs pat uz roku pirkstiem nevar saskaitīt cik tādi ir redzēti.
Un viņi nav vienīgie. Vakar bija viens 1.6HDI Ford C-max, kuram "speci" bija izšāvuši cauri ar garo urbi ne tikai DPF, bet arī katalizatoru līdzi paķēruši.


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
kaadzis
15. Jun 2016, 20:28 #109

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da


14 Jun 2016, 20:12:19 @ozo rakstīja:
Kungi, Karos, lasiet ko es rakstu. Auto skatijās 2 elektriķi, to starp Black_Russian un viņa elektriķis, domāju viņa kompetenci apšaubīt būtu nekorekti.
Atrada kļūdu saistībā ar turbīnām, nepūta pietiekami daudz gaisu (turbīnas abas mainītas pie dīlera pirms ~gada), vaina tika novērsta, taču dūmainība būtiski neizmainijās.
Drošības pec, auto tika apsekots vēlreiz, viss kas varētu būt saistīts ar dzinēja darbību tika pārbaudīts, viss ir lieliskā kārtībā, nekādu aizrādījumu NAV.
Šobrīd neredzu citu iespēju kā pārprogrammēt kompi, arī pēc elektriķa rekomendācijām, kas rītdien tiks darīts, jo nav zināms kāds softs tur ir uzlikts. Auto ir ticis arī čipots, taču čips vis ticamāk tiks aizvākts.
Ja nekas nemainīsies, tad auto aizvedīšu vēl pie trešā un ceturtā elektriķa, taču B_R kantorim es uzticos vis vairāk un tāds šeit neesmu vienīgais.
Ja tas būs vajadzīgs, tiks uzlikts arī kvēpu filtrs atpakaļ. Tiesa gan, neviens nesaprot, kā dzinējs kurš darbojas teicami var radīt 6-7 reizes vairāk izmešu kā būtu normāli auto ar izgrieztu kvēpu filtru.
Loģiski domājot, es neticu kā auto bez jebkādām problēmām var radīt tik daudz izmešu, tas vienkārši nav loģiski...


es ieteiktu ļoti pasekot līdz ko dara egr pie slodzes,gaisa mērītājs, pat ja viss šķiet kārtībā, pārbaudes nolūkos noglušīt egr, jo pat mazs atvērums vari radīt šādas problēmas pie slodzes, apgriezieniem. pārbaudīt vai nav aizaudzis ieplūdes kolektors, drosele neveras ciet... nelasīju visu, kas ir darīts, bet šie ir pamata soļi ko tādā gadijumā darīt. reizēm tie ar diagnostiku nav nosakāmi.
Offline
protams
15. Jun 2016, 20:38 #110

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5649

Braucu ar: null ziiben


15 Jun 2016, 11:36:41 @Ridlihs rakstīja:
joprojām neesu nevienu reizi nožēlojis, ka pat ar evakuatoru esu vedis (reiz no Ķeguma) tikai pie sava uzticama meha (100km no Rīgas). Ja būtu jāved sava lamata pie dīlera, tad es sēdētu uz tumbačkas un skatītos uz pirkstiem ko viņi tur dara. Neļaut man to darīt viņi nedrīkst. Ja saka, ka drīkst neļaut, nu kāda problēma škandālu uztaisīt

Neesmu..esmu..skandàlu...tuneL

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
kurlis
15. Jun 2016, 20:38 #111

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4143

Braucu ar: mexipoku.com


15 Jun 2016, 11:36:41 @Ridlihs rakstīja:
joprojām neesu nevienu reizi nožēlojis, ka pat ar evakuatoru esu vedis (reiz no Ķeguma) tikai pie sava uzticama meha (100km no Rīgas). Ja būtu jāved sava lamata pie dīlera, tad es sēdētu uz tumbačkas un skatītos uz pirkstiem ko viņi tur dara. Neļaut man to darīt viņi nedrīkst. Ja saka, ka drīkst neļaut, nu kāda problēma škandālu uztaisīt


Ja tu vestu savu lamatu pie dīlera, tevi laipni palūgtu aizsipt nuhaj
Offline
ozo
23. Jun 2016, 11:35 #112

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar

Epopeja galā. Jauna programma un atgāzu koeficients 0.1, vecajam F10 ar visu filtru un 2x mazāku dzinēja tilpumu bija 0.04, tā kā domāju, ka ir OK. Paldies Mehanik.lv un Black_Russian.
Pieļauju, ka vaina bija programmā, jo ar veco programmu atgāzu koeficients bija 3.2-3.3...
Dūmi no auto nenāk pilnīgi necik, ne pie kādiem apgriezieniem.
Priecīgus svētkus

[ Šo ziņu laboja ozo, 23 Jun 2016, 11:35:50 ]

Offline
Kaross
23. Jun 2016, 12:32 #113

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Nu re. Bet breka bija liela. DPF nevar ņemt ārā, viss slikti. Beigās kārtējo reizi izrādās līkrocība.
Slikti, kad nopērk F01 kredītā, pis kapeiku uz visu kur var iepist un DPF izgriež Rumbulā pa 100 Euro.
Vai pie kāda Vaģika garāžā.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 23 Jun 2016, 12:32:55 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
ozo
23. Jun 2016, 12:37 #114

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar

Es to filtru ārā negriezu, apnicis to atkārtot. Nu savu nostāju es īsti nemainu- labāk, lai tas filtrs tur ir, nekā nav!
Offline
Ridlihs
23. Jun 2016, 14:44 #115

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


15 Jun 2016, 20:38:14 @kurlis rakstīja:

15 Jun 2016, 11:36:41 @Ridlihs rakstīja:
joprojām neesu nevienu reizi nožēlojis, ka pat ar evakuatoru esu vedis (reiz no Ķeguma) tikai pie sava uzticama meha (100km no Rīgas). Ja būtu jāved sava lamata pie dīlera, tad es sēdētu uz tumbačkas un skatītos uz pirkstiem ko viņi tur dara. Neļaut man to darīt viņi nedrīkst. Ja saka, ka drīkst neļaut, nu kāda problēma škandālu uztaisīt


Ja tu vestu savu lamatu pie dīlera, tevi laipni palūgtu aizsipt nuhaj


ok, vēlreiz varu :

15 Jun 2016, 11:36:41 @Ridlihs rakstīja:
Ja būtu jāved sava lamata pie dīlera
Offline
Kaross
23. Jun 2016, 14:49 #116

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


23 Jun 2016, 12:37:56 @ozo rakstīja:
Es to filtru ārā negriezu, apnicis to atkārtot. Nu savu nostāju es īsti nemainu- labāk, lai tas filtrs tur ir, nekā nav!


Es zinu, ka negriezi un nerunāju par tevi. Bet vispārīgi par santīmu mīlētājiem.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
agaFU
05. Sep 2016, 21:14 #117

Kopš: 21. May 2006

No: Madona

Ziņojumi: 1766

Braucu ar: E91 turrboo

Toyota RAV4 D-CAT nonemot dpf bunduli skatoties no apaksas truba, bunduli ir kaut kas sabiris. tas ir dpf, vai cat?
Offline
Jonix
05. Sep 2016, 21:19 #118

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Bunduļa augšējā daļā ir katalizators, apakšējā DPF.
Ja Toyotai vai Lexus pie reģenerācijām ir zili dūmi, DPF noteikti ir beigts.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
agaFU
05. Sep 2016, 21:21 #119

Kopš: 21. May 2006

No: Madona

Ziņojumi: 1766

Braucu ar: E91 turrboo

nau dumu. vienkarsi bija janem nost izputejs, lai tiktu pie motora. bet tur paveras brinumi . ko nu, japrogramme ara?
Offline
maartinsg
05. Sep 2016, 21:56 #120

Kopš: 28. Jan 2016

Ziņojumi: 65

Braucu ar:


05 Sep 2016, 21:54:24 @VWfans rakstīja:
Vai iegādāties jaunu Citroen-C4 Cactus Diesel ar DPF ir prāta darbs?
tev ja
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo