Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 277 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Peļņa ārzemēs

AutorsZiņojums
Driver
28. Dec 2014, 00:46 #101

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

kam sovakar karstvins galvaa un kam uriins?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Atonioo
28. Dec 2014, 00:51 #102

Kopš: 04. Mar 2010

Ziņojumi: 1424

Braucu ar:

Kam labierīcības un kam izlietne? tāds ir jautājums!?
Offline
968-jk
28. Dec 2014, 00:52 #103

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13613

Braucu ar: 30niekiem


28 Dec 2014, 00:46:45 Driver rakstīja:
kam sovakar karstvins galvaa un kam uriins?

Piebraukšu ar marli, iznāksi laukā testu uztaisīt?
Kur tie tricāri atrodas?
Offline
Driver
28. Dec 2014, 00:56 #104

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


28 Dec 2014, 00:52:38 968-jk rakstīja:

28 Dec 2014, 00:46:45 Driver rakstīja:
kam sovakar karstvins galvaa un kam uriins?

Piebraukšu ar marli, iznāksi laukā testu uztaisīt?
Kur tie tricāri atrodas?

nee, nedirsisu ielas vidu tavaa marle, parak auksts, var zvanus apsaldet

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Atonioo
28. Dec 2014, 01:20 #105

Kopš: 04. Mar 2010

Ziņojumi: 1424

Braucu ar:

tā vai tā, topika autors palika, bezsamaņā no kaut kā, huizin, ko
Offline
kjemals
28. Dec 2014, 01:49 #106

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 298

Braucu ar: prieku


27 Dec 2014, 23:23:42 qa rakstīja:

27 Dec 2014, 20:45:38 kjemals rakstīja:
Ja uz Skandināviju domā, tad Norvēģijā vari paskatīties zivju rūpnīcās(viņu ir diezgan daudz) tur laikam ap 2500eur tie kas ķidā zivis saņem + vēl pierijas lašus pa brīvu. Nu jā tikai dzīvošana jārēķina droš kādi 500-600eur. Ja vajadzība tikai kkam sapelnīt, tad var, bet ilstoši to strādāt nu nah tādos apstākļos. Zinu viens, kas ir programmētājs, strādāja kādi 3 gadi LV firmā, tgd norvēģim klabina kodus, nekas daudz vēl nesanāk (kādi 3500eur mēnesī), bet toties ir izaugsmes iespējas uz jūtami lielākām summām. Pats šobrīd kautkādā veidā tiku strādā pie soma, CE kategoriju gan vajag, mēnesī sanāk 3,5-5tūkst. eur, bet darbs ir smags(gadās ka mēs strādājam pa 30-35h bez gulēšanas vai 3 dienās paguli 4h) un tādu var strādāt tikai lai kkam sakrātu ne jau visu laiku.
Norvēģijā vidējos kantoros CE šoferi pelna ap 3800-5000eur uz rokas(arī no LV kas strādā ne tikai norgi). Bet ir arī vietas kur pelna vairāk, bet par tām skaļi neviens nebļauj.
Es viennozīmīgi meklētu kko Skandināvijā, ar Eiropu jau sen dirsā cik saprotu ir, tikai nesakiet ka ir jēga braukt kkur porm no mājām, lai pelnītu 1500eur mēnesī. Tad es labāk LV pa 600-700.
Jā uz Somiju esmu dzirdējis brauc par programmētājiem strādāt, neslikti cipari tur ar ir..
Norvēģijas ziemeļos parunāju ar diviem keksiem (viens LV otrs LT) viņi teiksim kkādam saimniekam tādus priņisi-padai darbus dara pa 20eur stundā, nu tās stundas cik nu sastrādā. Vēl citur ziemeļos smago šoferim uz negabarītiem kkas ap 35 eur stundā...


par soferiem ta ir tuksa muldesana,mazak pasakas klausities vajag. Daudz tev pazistami arzemnieki uz negabaritiem brauka norvegu kompanija? Vienigie soferi kuri tur pelna,ir ja tiek cela remontos,betons un ari tikai tapec ka sezona lielajos objektos rauj vairakas mainas un uz tiem attiecas atviegloti noteikumi par "darba un atputas laikiem",bet darbs sezonas un neteiktu ka baigi priecigi nem darbos arzemniekus,palasi norvegu "Transport magasinet",tad sapratisi norvegu soferu,arodbiedribu,darbadeveju attieksmi. Lv kompanijas soferi ari pelna lidz 2500€,tikai pajauta ka ar darbalaikiem,atvalinajuma lapam,akmeniem,otriem cipiem,

Par to negabarītu tikai apmēram viena tante teica, no mana kraja vienam paziņa kkāds rukā, nesaku ka viņu tur daudz..
Par tiem kas uz refiem brauc, jā esmu runājis ar šoferiem.
LV lai 2500eur nopelnītu būs nopietnas spičkas acīs jāsprauž lielākajā daļā kompāniju
Nu labi, neiet runa par tiem kas staigā NVS-Norge, tur uz pīpēm vienā reisā 1000eur kā bonuss..
Offline
depo
28. Dec 2014, 01:52 #107

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu

Vai tad pīpju bizītis vēl ir aktuāls? Likās, ka tie laiki garām. Jo sodi tur ir ultra mega, kad pieķer.
Offline
kjemals
28. Dec 2014, 04:43 #108

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 298

Braucu ar: prieku

Ir vēl pa kādam,kas stiepj iekšā nopietni...paleti šņabi piemēram.
Offline
qa
28. Dec 2014, 11:03 #109

Kopš: 09. Dec 2008

Ziņojumi: 1406

Braucu ar:


28 Dec 2014, 01:49:57 kjemals rakstīja:

27 Dec 2014, 23:23:42 qa rakstīja:

27 Dec 2014, 20:45:38 kjemals rakstīja:
Ja uz Skandināviju domā, tad Norvēģijā vari paskatīties zivju rūpnīcās(viņu ir diezgan daudz) tur laikam ap 2500eur tie kas ķidā zivis saņem + vēl pierijas lašus pa brīvu. Nu jā tikai dzīvošana jārēķina droš kādi 500-600eur. Ja vajadzība tikai kkam sapelnīt, tad var, bet ilstoši to strādāt nu nah tādos apstākļos. Zinu viens, kas ir programmētājs, strādāja kādi 3 gadi LV firmā, tgd norvēģim klabina kodus, nekas daudz vēl nesanāk (kādi 3500eur mēnesī), bet toties ir izaugsmes iespējas uz jūtami lielākām summām. Pats šobrīd kautkādā veidā tiku strādā pie soma, CE kategoriju gan vajag, mēnesī sanāk 3,5-5tūkst. eur, bet darbs ir smags(gadās ka mēs strādājam pa 30-35h bez gulēšanas vai 3 dienās paguli 4h) un tādu var strādāt tikai lai kkam sakrātu ne jau visu laiku.
Norvēģijā vidējos kantoros CE šoferi pelna ap 3800-5000eur uz rokas(arī no LV kas strādā ne tikai norgi). Bet ir arī vietas kur pelna vairāk, bet par tām skaļi neviens nebļauj.
Es viennozīmīgi meklētu kko Skandināvijā, ar Eiropu jau sen dirsā cik saprotu ir, tikai nesakiet ka ir jēga braukt kkur porm no mājām, lai pelnītu 1500eur mēnesī. Tad es labāk LV pa 600-700.
Jā uz Somiju esmu dzirdējis brauc par programmētājiem strādāt, neslikti cipari tur ar ir..
Norvēģijas ziemeļos parunāju ar diviem keksiem (viens LV otrs LT) viņi teiksim kkādam saimniekam tādus priņisi-padai darbus dara pa 20eur stundā, nu tās stundas cik nu sastrādā. Vēl citur ziemeļos smago šoferim uz negabarītiem kkas ap 35 eur stundā...


par soferiem ta ir tuksa muldesana,mazak pasakas klausities vajag. Daudz tev pazistami arzemnieki uz negabaritiem brauka norvegu kompanija? Vienigie soferi kuri tur pelna,ir ja tiek cela remontos,betons un ari tikai tapec ka sezona lielajos objektos rauj vairakas mainas un uz tiem attiecas atviegloti noteikumi par "darba un atputas laikiem",bet darbs sezonas un neteiktu ka baigi priecigi nem darbos arzemniekus,palasi norvegu "Transport magasinet",tad sapratisi norvegu soferu,arodbiedribu,darbadeveju attieksmi. Lv kompanijas soferi ari pelna lidz 2500€,tikai pajauta ka ar darbalaikiem,atvalinajuma lapam,akmeniem,otriem cipiem,

Par to negabarītu tikai apmēram viena tante teica, no mana kraja vienam paziņa kkāds rukā, nesaku ka viņu tur daudz..
Par tiem kas uz refiem brauc, jā esmu runājis ar šoferiem.
LV lai 2500eur nopelnītu būs nopietnas spičkas acīs jāsprauž lielākajā daļā kompāniju
Nu labi, neiet runa par tiem kas staigā NVS-Norge, tur uz pīpēm vienā reisā 1000eur kā bonuss..

Mes soreiz runajam oficiali, neviss kontrobandas cigas valkat. Viens pazistams ari valkaja paris gadus uz vaciju un pelnija papildus 1000€ reissa, lidz viena jauka diena konfisceja vina jauno refu. 2013 gada videja alga soferiem pirms nodoklu nomaksas 348 000nok. Biezi algu ierobezo darba un atputas laiki un norvegi pedeja laika sak slegties masinas kompim un vinam neinterese kapec abs kluda bijusi, bet sodi ir nopietni.
Offline
Krekers
29. Dec 2014, 23:56 #110

Kopš: 14. Jul 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 642

Braucu ar: mammas e61

A kas LV ir ar darba aizsardzības speciālistiem? Ir dzirdēts, ka tur, ieperinoties vairākos uzņēmumos, var grābt puslīdz normālu kāpostu
Offline
AAE
30. Dec 2014, 08:51 #111

Kopš: 01. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2343

Braucu ar: pirkstu pa rasējumu

Nopelnīt var. Var arī labi nopelnīt.
Bet viss atkarīgs no uzņēmuma/objekta/ražotnes, kurā darbojies.

Bet Latvijā lielākoties DA ir pilnīgā pakaļā. Nevis no kontroles puses, bet no kontrolējamo puses.
Offline
Krekers
30. Dec 2014, 09:04 #112

Kopš: 14. Jul 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 642

Braucu ar: mammas e61

Nu tas jau skaidrs, ka LV visu nedara pēc grāmatas, bet pēc principa "man poh, es no laukiem". Un paši nelieto attiecīgos darba aizsardzības līdzekļus un neievēro instruktāžas. Bet vaitad tā ir darba aizsardzības speciālista problēma? Šis visur savāc parakstus un tālāk visu uztic mātei dabai un dabiskās atlases teorijai, kamēr pats skaita piķi, kas ienāk kontā par katru parakstu Nu vismaz iepriekšējā darbā man tā bija - iedeva parakstīt papīru kaudzi un ej strādā. Vaigā pat neredzēju to speciālistu. Protams, es tur biju īslaicīgi un tā, bet nu tā attieksme jau runā pati par sevi.

[ Šo ziņu laboja Krekers, 30 Dec 2014, 09:07:10 ]

Offline
martinssirants
30. Dec 2014, 09:12 #113

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām


30 Dec 2014, 09:04:50 Krekers rakstīja:
Nu tas jau skaidrs, ka LV visu nedara pēc grāmatas, bet pēc principa "man poh, es no laukiem". Un paši nelieto attiecīgos darba aizsardzības līdzekļus un neievēro instruktāžas. Bet vaitad tā ir darba aizsardzības speciālista problēma? Šis visur savāc parakstus un tālāk visu uztic mātei dabai un dabiskās atlases teorijai, kamēr pats skaita piķi, kas ienāk kontā par katru parakstu Nu vismaz iepriekšējā darbā man tā bija - iedeva parakstīt papīru kaudzi un ej strādā. Vaigā pat neredzēju to speciālistu. Protams, es tur biju īslaicīgi un tā, bet nu tā attieksme jau runā pati par sevi.


Darba aizsardzibas specialistam firma maksaa, lai nodroshinaatu firmu no juridiskajaam sekaam. Tikai un vieniigi. Ja tu pat to nesaproti, tad neredzu jegu tev iet kursus...
Offline
AAE
30. Dec 2014, 09:22 #114

Kopš: 01. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2343

Braucu ar: pirkstu pa rasējumu

Kreker, tev ir pilnīgi nepareiza pieeja tai lietai. Par tādu pieeju neviens tev kosmosu nemaksās.
Kā jau martinssirants rakstija, DA speciālistam ir jārūpējas par to, lai kontrolējamie pielietotu DA līdzekļus pēc labākās sirdsapziņas.

Kontrolējamā paraksts noteiktā ailē strādā tikai līdz gadījumam.. negadījumam.
Ok, būs cilvēks parakstījies, izgājis ievadinstruktāžu, saņēmis norīkojumu darbam augstumā, saņēmis pret parakstu karabīnes un pārējos DA līdzekļus.
Paraksts un instruktāža neglābs cilvēku no brīvā lidojuma no 6 stāvu augstuma, ja viņš nebūs atsējies.

95% no strādniekiem galīgi neiespringst uz DA prasībām. Ieslēdz tik režīmu: sto raz tak djelal. Ņimešaj mnje rabotatj.

Kā saka, laukus no civlēka neizdzīsi. Bet DA speciālistam tas ir viens no pamatuzdevumiem.

[ Šo ziņu laboja AAE, 30 Dec 2014, 09:25:33 ]

Offline
Krekers
30. Dec 2014, 09:27 #115

Kopš: 14. Jul 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 642

Braucu ar: mammas e61


30 Dec 2014, 09:12:49 martinssirants rakstīja:

Darba aizsardzibas specialistam firma maksaa, lai nodroshinaatu firmu no juridiskajaam sekaam. Tikai un vieniigi. Ja tu pat to nesaproti, tad neredzu jegu tev iet kursus...


Izskatās, ka pats daudz ko ne īpaši labi saproti. Ja tu būtu veikmīgs biznesmenis, tad sen zinātu, ka šādus speciālistus vajag praktiski visos uzņēmumos. Un nejau tāpēc, ka firmu vadītāji ir reāli nobažījušies par darbinieku labklājību, bet tāpēc, ka to nosaka likums. Tāpēc arī realitātē daudzi šie speciālisti to izmanto savā labā, jo bez viņiem nevar. Taču savu darbu, kā jau teicu, aprobežo ar parakstu vākšanu un tas pamatā arī izdara to funkciju, ko tu minēji par prevenciju pret iespējamiem tiesas darbiem.


Un kursos iegūtā speciālista kvalifikācija, ja nemaldos, der tikai mazos uzņēmumos (līdz 5 darbinieki?). Tie, protams, ir nabagi un nekas neskaitās.



P.S.


AAE, es saprotu, tu laikam strādā šajā nozarē, tapēc centies celt preztižu un šādā diskusijā tev rodas dažādas pretrunas darba ētikā. Protams, es arī saprotu, kāds ir šī speciālista pamatuzdevums, bet šis ir peļņas topiks
Kā jau pats daļēji minēji - daudzos gadījumos tā ir cīņa ar vējdzirnavām :es no laukiem, es darīšu šitā:. Vai arī daudzos gadījumos tā speciālista klātbūtne ir nenozīmīga, jo visi var izdzīvot bez viņa, ja neskaita valsts aparātu, kas obligāti pieprasa viņu klātbūtni. Piemēram, datorfirma. Viņiem vienīgie riski ir ergonomikas un redzes problēmas. Viņi nevar palīst zem preses vai nokirst no 10 stāvu mājas. Un ja sāksi daudz kaut kādas pravas kačāt, ka tur krēsli nav ērti vai kas, moš pats firmas vadītājs izdomās, ka lētāk ir iegādāties citu "parakstu licēju", nekā paņemt citus krēslus iegādāties. ( jā, šitā nav pareizi, bet vai tā nav LV reālā ikdiena?) Cita lieta varētu būt paaugstinātas bīstamības objektos, kur tiešām ir stingras instruktāzās jāievēro.


P.P.S. Ja runājam par tevis minēto gadījumu, ka instruktāžas ir bijušas, paraksti ir, darba aizsardzības līdzekļi arī ir un šis vienalga tos neizmanto un nomaucas no tās mājas. Kas vainīgs? Nevis tur filozofiski, ka darba speciālists nav darījis visu iespējamo (izsekojis burtiski katram idiotam līdzi uz katra soļa), bet gan reāli kurš vainīgs beigās? Neticu, ka DA speciālists. Paraksti visur ir un tālāk jau visi paši vainīgi

[ Šo ziņu laboja Krekers, 30 Dec 2014, 09:45:38 ]

Offline
edzzzy
30. Dec 2014, 10:35 #116

Kopš: 11. Nov 2009

Ziņojumi: 113

Braucu ar: 330ci


Cita lieta varētu būt paaugstinātas bīstamības objektos, kur tiešām ir stingras instruktāzās jāievēro.


P.P.S. Ja runājam par tevis minēto gadījumu, ka instruktāžas ir bijušas, paraksti ir, darba aizsardzības līdzekļi arī ir un šis vienalga tos neizmanto un nomaucas no tās mājas. Kas vainīgs? Nevis tur filozofiski, ka darba speciālists nav darījis visu iespējamo (izsekojis burtiski katram idiotam līdzi uz katra soļa), bet gan reāli kurš vainīgs beigās? Neticu, ka DA speciālists. Paraksti visur ir un tālāk jau visi paši vainīgi


Varētu būt, bet, diemžēl, tāda pati nesakārtotība kā visur citur. Izņēmumi ir tikai ārvalstu uzņēmumu ražotnes un/vai ja ražo kādam lielam klientam, kuram augstas prasības, kuras jāievēro. Visos citos gadījumos viss ir visiem pie kājas. Pēc gadiem 20, kad nomainīsies paaudze, iespējams, ka būs savādāk, bet pašlaik ir kā ir. Vadībai - lieki izdevumi, darbiniekiem liekas klapatas un nesaprotami noteikumi... (piem. kāpēc griežot ar fleksi metāla trubu jālieto aizsargbrilles, ja ar tām nav ērti? )

Bet ja vēlies mācīties un mainīt kaut ko šajā nozarē, tad uz priekšu, ar laiku šādi speciālisti būs vajadzīgi - jauni cilvēki, kuri vēlās uzlabot nozari nevis tikai parakstīt papīrus.

Strādāju ar ražošanas uzņēmumiem un ģimenē ir DA speciālists lielā uzņēmumā.
Offline
AAE
30. Dec 2014, 10:40 #117

Kopš: 01. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2343

Braucu ar: pirkstu pa rasējumu


30 Dec 2014, 09:27:28 Krekers rakstīja:
AAE, es saprotu, tu laikam strādā šajā nozarē,

Strādāju nozarē, kas ir ļoti cieši saistīta ar DA.
Pats ar DA esmu tik lielā līmenī saistīts, ka uzlieku savu parakstu vajadzīgajā ailītē un skatos kur kāpju.

Viedoklis ir, speciālists neesmu, prestižu neceļu, nav vajadzības pēc tā.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo