Online
Pašreiz BMWPower skatās 136 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Antireklāma Recro
Autors | Ziņojums |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
| kur ta pārbauda airbagus ? tad jau bisei katru lodi arī vienreiz pārbauda izšaujot pirms tam | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
19 Jun 2014, 01:58:46 kuskuss rakstīja:
stends ir ok.bet mani kā klientu interesē rezultāts,un šinī gadījumā pilnīgi pajāt uz teh niansēm,galds,ne galds,interesē cipars un laiks,ir ir,nav nav,kāpēc vieni to var izdarīt,a citi nē?jā.detaļām tika atvēlēts laiks peldei pa ūdeni,laiksmontāžai,tasarī viss,bet pārējais-tīra naudas kāšana,un ja tev vajag auto darbam,tad tevi neinteresē kādas tukās atrunas,laiki,cenas un hvz,pasaki-tas maksaa tik,tik,laiksno lidzhvz,nejau pa to runa,nahuj viens sataisa 2,5 reizes leetaak,kaa kaads cits?tie paaris tuukstossi uz ielas nemeetaajas galu galaa
Tadus gudreljus kaa tu vajag pist un mosh pat sist, ja labs jumts servisam.
Gribi blatot, perc jaunu karbu pie dilera un tad ari vari rekinaties ka nonjmet ir tik stundas un uzlikt tik. Un nekadu lieku sarezgijumu.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
kuskuss | | Kopš: 19. Jun 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 190
Braucu ar: BMW 5er
| [nee!!!!!!!!!!!
tad kad atnaaks praatinns cilveekiem,kad moraale paccelsies!!!
arii 10,15 gadi,ir ok priekss auto,arii 20
šeit ir runa par attieksmi pret klientu !!!!
pirms tam bijaam pie bensona servisaa,teica atzvaniis dienas laikaa,neatzvaniija,pats zvaniiju naakamajaa dienaa,rezultaataa sleedziens pa 120 ls-kaarbas defekts,lai ko vairaak pateiktu,kaarba jajjauc aaraa,jaaskatas(to pats ariitaa kaa saprotu),vinni to nedara,cik gudri aizvilkaam,tik arii atvilkaam atpakalll,nebriinos,ka arii bencons vilka uz rekro.... | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
19 Jun 2014, 02:03:37 Donciks rakstīja:
kur ta pārbauda airbagus ? tad jau bisei katru lodi arī vienreiz pārbauda izšaujot pirms tam
Nu tapec ari parasti sutu nah, ja kads grib remontet airbagus kautka savadak, neka ir pareizi un razotajs ir paredzejis. Dazi vel megina dot padomus kas un kaa jaizdara
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
kuskuss | | Kopš: 19. Jun 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 190
Braucu ar: BMW 5er
|
tu tocc esi pamullkis)))
laikam sollki ikdienaa piipee,vai spaisu ))
cerams,paaraak biezzi nerij tosolu,kad atsuuc no sslaucinnas?a to peedeejass smadzenesatssaaleesies,kaut par smadzeneem sseit iet visai nosaciita runa ))
| Offline | | |
kuskuss | | Kopš: 19. Jun 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 190
Braucu ar: BMW 5er
|
par savu sissanu muti pievaldi,pajolinn,nebiju tevi apvainojies,taa kapadomaa,ko runaa,varam arii pastiities kurss kuru sasitiis
| Offline | | |
Fruktists | | Kopš: 27. Jan 2013
Ziņojumi: 1614
Braucu ar:
|
19 Jun 2014, 02:03:04 Driver rakstīja:
Servisos problemu nebus tad, kad visi brauks ar max 3 gadus vecu braucamo, kuraa neviens un nekad nebus vel bijis. Pirms remonta jau laicigi pasutis pilnigi visas dalajs, kas teoretiski varetu but nepiecieshamas un samainis.
Nevis ar vecu sudu, kur bijusi visi, jau ir uzradusies nestandarta risinajumi un liekot kop bus divi jautajumi: vai var nemainit un vai varam atstat veco kautko izdomajot.
Serviss arī tapēc ir serviss, lai cilvēks kurš maz ko saprot no mašīnām, vienalga cik vecām, tur aizdotos ar savu problēmu, smaidīgs un pieklājīgs cilvēks, ieteicams tīrās drēbēs, pacietīgi uzklausītu cilvēka problēmu, tad atbildētu cik laika vajadzēs lai problēmu identificētu un sareķinātu izmaksas. Un laipni informētu klientu par termiņiem un cenām, un beigās laimīgs klients samaksā naudu par novērstu problēmu un visi laimīgi. Ja tam guru meistaram liekas ka klienta mašīna ir pārāk veca lai remontētu, tad tā arī vajag pateikt - tev ir vecs hlams, un izskatās ka tev arī nebūs tik daudz naudas lai to sataisītu, sip prom no šejienes, nevis to hlamu pieņemt un apsolīt sataisīt. Un tad klientu ignorēt ar atmazku, ai viņš tak bomzis ar vecu hlamu...
| Offline | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13616
Braucu ar: 30niekiem
|
19 Jun 2014, 02:02:49 inferno-ex rakstīja:
Runa jau nav par to, ka Recro taisa slikti. Draugs turp veda Saaba tomātu - viss gerai jau 35k. Problēma jau ir tajā, ka ievelkoties remontam, klients netiek normāli informēts par iemesliem un jaunajiem termiņiem un izmaksām
SAABiem vnk automāti ir "ģēla". Zinu kur Recro vienam iekšas samainīja lai kārba lielāku slodzi (gan Zs gan Nm) tur. Braukā dien dienā un priecājas par sniegumu. Ir no tiešām paziņām arī slavas dziesmas par Recro kurš salabojis AT pēc vaņkas (Artilērijas iela?) remonta. | Offline | | |
|
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
19 Jun 2014, 02:23:53 Fruktists rakstīja:
19 Jun 2014, 02:03:04 Driver rakstīja:
Servisos problemu nebus tad, kad visi brauks ar max 3 gadus vecu braucamo, kuraa neviens un nekad nebus vel bijis. Pirms remonta jau laicigi pasutis pilnigi visas dalajs, kas teoretiski varetu but nepiecieshamas un samainis.
Nevis ar vecu sudu, kur bijusi visi, jau ir uzradusies nestandarta risinajumi un liekot kop bus divi jautajumi: vai var nemainit un vai varam atstat veco kautko izdomajot.
Serviss arī tapēc ir serviss, lai cilvēks kurš maz ko saprot no mašīnām, vienalga cik vecām, tur aizdotos ar savu problēmu, smaidīgs un pieklājīgs cilvēks, ieteicams tīrās drēbēs, pacietīgi uzklausītu cilvēka problēmu, tad atbildētu cik laika vajadzēs lai problēmu identificētu un sareķinātu izmaksas. Un laipni informētu klientu par termiņiem un cenām, un beigās laimīgs klients samaksā naudu par novērstu problēmu un visi laimīgi. Ja tam guru meistaram liekas ka klienta mašīna ir pārāk veca lai remontētu, tad tā arī vajag pateikt - tev ir vecs hlams, un izskatās ka tev arī nebūs tik daudz naudas lai to sataisītu, sip prom no šejienes, nevis to hlamu pieņemt un apsolīt sataisīt. Un tad klientu ignorēt ar atmazku, ai viņš tak bomzis ar vecu hlamu...
Un klients bus mega laimigs, kad probelmas identifikacijai tiks izjaukts pusauto, pilnam priekam dazas skruves nolauztas un kad pilnigi viss ir skaidrs, tad var visu smuki un jauki sarekinat, piestadit rekinu par remontu vai ja nepiekrit tad par defektaciju un visu izjaukto saladet grabqznieka ar domu, ja nepatik cena, velc prom.
Itin nemaz klients nebus dusmigs, bet loti priecigs, kad pilniba izjauktam auto (vairs nevar aizbraukt cjtur) tik piedavas realu remonta tami un realus terminjus.
Ja uzreiz iepisis visu pa teoretisko maksimumu, tad 98% iespeja, ka vienk aizbrauks citur, kur strada pec principa pateiksim starta maz un klients bus musu, iesaksik, lai process sakas, bet velak sadzejosim klat...
Nu tad kaa darit pareizi?
Problema nav tikai daritajos, bet ari pasutitajos.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
kom | | Kopš: 15. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2721
Braucu ar: audi
| Driver, maini profesiju/nodarbošanos, ja viss sķiet tik slikti un klienti ir tik ļauni | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
19 Jun 2014, 02:48:37 kom rakstīja:
Driver, maini profesiju/nodarbošanos, ja viss sķiet tik slikti un klienti ir tik ļauni
Man neskiet, ka viss dirsa.
Es tik lasu un reecu par sindromu "es" un "mans auto" apsestajiem. Vai pilnigakajiem tehniskajiem idiotiem, kuriem viss liekas tikpat vienkarshi kaa exseli tabulu aizpildit.
Jo cilveks tupaks, jo viss vinjam ir vienkarshak, sen pieradits fakts.
Piemeram cilveks, kas maniem auto remonte hadeni, ari neieklaujas terminjos, bet mani tas nekrata un pat es neprasu par terminjiem tam. Bet zinu tik vienu, ka ritenis auto neapdzis un citu sudu ari nebus.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
kom | | Kopš: 15. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2721
Braucu ar: audi
| OK, bet jebkurā gadījumā, kā jau iepriekš topika kontekstā teica lieotājs "Ielejam", norunāti termiņi/nosacījumi un solījumi ir jāievēro, un tas principiāli attiecas uz jeburu sfēru. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
19 Jun 2014, 03:10:29 kom rakstīja:
OK, bet jebkurā gadījumā, kā jau iepriekš topika kontekstā teica lieotājs "Ielejam", norunāti termiņi/nosacījumi un solījumi ir jāievēro, un tas principiāli attiecas uz jeburu sfēru.
Musu globalaja laikmeta terminjus tu vari norunat tik tam, lidz cikiem visdrizak aizmigsi, ka noteikti 24h laika iesi padirst vai ka neizbegami bus saulriets.
Visam citam ir parak daudz mainigo, kas kjedes rekacijas rezultata var piecakaret daudzus ar geometrisku progresiju.
Jo principa vel pirms 10gadiem daudzkur bija frazes "nee", bet sobrid gruti iedomaties, kam veljoprojam ir "nee", bet tas neizsledz uzstadishans lazu, piegades lazu, rupnieciskas izgatavoshanas lazu.
Teoretiski tad visi terminji jadod ar tik reizes lielu rezervi, cik solji ir no procesa sakuma, lidz beigam. Praktiski tas var nozimet daudziem neizprotami ilgu laiku un visi cer, ka viss bus kaa planots, nevis kaa reali sanaks.
Nav vairs laiki, kad var pateikt "she cirvi, re koks, iztaisi man no taa solinju" un visu procesu paveiks viens individs un bezmaz uz vietas un vares tev pateikt realu terminu, kas atkarigs no vinja viena pasha.
Es ari reizem saucu terminjus ar piebildi, ka laika atskaite sakas tikai no taa briza, kad pedeja nepiecieshama lieta/detalja ir pie manis, nevis no dienas, kad pateicam viens otram "labdien".
Un problemas vienmer apzinati vai neapzinati rodas tiem, kas sjauc tos, laikus, kad bija "labdien" un "beidzot ir viss"
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
kom | | Kopš: 15. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2721
Braucu ar: audi
| Jebkuras jomas profesionalim(ļiem) ir jāspēj sava darba izpildes termiņu ticami un izpildāmi prognozēt, pretējā gadījumā viņs ir amatieris un nespēj vai neprot plānot savu darbu; jebkādi attaisnojumi ir pilnīgi tukša runa. | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
19 Jun 2014, 02:48:37 kom rakstīja:
Driver, maini profesiju/nodarbošanos, ja viss sķiet tik slikti un klienti ir tik ļauni
Viņš visus salīdzina ar savu darba stilu!
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
SpOrcMeN | | Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 33995
Braucu ar: banderautomobili
| nu daudzas leitas japiekrit draiverim musu sabiedriba ir slima un tie jusu nosauktie profesionali kuri tie ir tie ir varbut 3 cilveki a parejie ir visparastakie cilveki roboti kuri var skruvet var neskruvet atkariba no taa vai vinjiem gribas vai nee , vinjiem nepis nekas ne to ko klients grib ne to kads ir darba deveja uzdevums vinsh atstrada savas stundas un vinjam ir pie dirsas , jo sudigak skruve skruvejas jo labak ilgak var gaidit uz wd40 efektu un pa to laiku pipeet vai kasit dirsu, tadi cilveki jau 16:30 doma ka tik nepalikt lidz 17:01 darbaa un jau raushas prom - no tadie mari nevar prasit nekadus terminjus un garantijas jo ja kaut kas saplisis vinjiem jau ir labak, vinsh uz tauv jautajumu vai var veco atstat pateiks protams ka var jo pec menesha tu atkal nesisi vinja mnaudu un remontesi to pashu u.t.t. tapec ja tu neteic pie tiesham galvena atbildigaa tad caur kaiminju pazinjam kuri zin kadu setniekiu pie rekro esi sarunajis tikt servisaa tipo letak neka pa taisno tad tev tas setnieks ari kaut ko bus sasolijis tad nevajag ceret ka kaut kas nav. es nesaku ka shis ir tas variants tachu miljie cilveji skaidrs ir ka musdienas uzticeties tu vari nevienam pat nestes automatam.
----------------- ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!
| Offline | | |
|
Araajz | | Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28295
Braucu ar: E39
| Tas pats Drivers dzīvo īrētā dzīvoklī un šodien var atbraukt īpašnieks un aiz škvirkas izsviest ārā, arī pohers termiņi, jo lapuhs ir tas, kurš tur mitinās, jo nevar atļauties nopirkt sev dzīvokli.
Un ļoti šaubos, ka Drivers nepukstēs un nesauks kādu par lohu, jo, redz, tas jau tikai saportams, ka termiņi mūsdienās nenozīmē pilnīgi neko | Offline | | |
martinssirants | | Kopš: 08. Aug 2013
Ziņojumi: 5097
Braucu ar: uz lohu mugurām
|
19 Jun 2014, 03:42:14 kom rakstīja:
Jebkuras jomas profesionalim(ļiem) ir jāspēj sava darba izpildes termiņu ticami un izpildāmi prognozēt, pretējā gadījumā viņs ir amatieris un nespēj vai neprot plānot savu darbu; jebkādi attaisnojumi ir pilnīgi tukša runa.
Nu vismaz tajaa nozaree kuraa es darbojos, vaardam "terminjsh" ir ljoti liela noziime.
Neiekljausies, tad liigumsods. Buus tehnologjiski defekti, tad liigumsods. A ligumsods desmitiem vai pat simtiem tuukstoshi. Un tici vai nee, bet visi skrien meelesizkaarushi. Tas tikai kaktu meistarinjiem uzterminjiem un soliijumiem pohuj... | Offline | | |
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
|
19 Jun 2014, 08:33:19 martinssirants rakstīja:
19 Jun 2014, 03:42:14 kom rakstīja:
Jebkuras jomas profesionalim(ļiem) ir jāspēj sava darba izpildes termiņu ticami un izpildāmi prognozēt, pretējā gadījumā viņs ir amatieris un nespēj vai neprot plānot savu darbu; jebkādi attaisnojumi ir pilnīgi tukša runa.
Nu vismaz tajaa nozaree kuraa es darbojos, vaardam "terminjsh" ir ljoti liela noziime.
Neiekljausies, tad liigumsods. Buus tehnologjiski defekti, tad liigumsods. A ligumsods desmitiem vai pat simtiem tuukstoshi. Un tici vai nee, bet visi skrien meelesizkaarushi. Tas tikai kaktu meistarinjiem uzterminjiem un soliijumiem pohuj...
nezināju kad kefīra ražošanā ir tādi līgumsodi | Offline | | |
martinssirants | | Kopš: 08. Aug 2013
Ziņojumi: 5097
Braucu ar: uz lohu mugurām
| Kefiiram jaabuut viendabiigam, tas ir tapec lai tadi ka tu caur marli ziizhot ar kunkuljiem neaizrijaas. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|