Online
Pašreiz BMWPower skatās 198 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E46 328i, 330i vai 330d
Autors | Ziņojums |
whichwayisright | | Kopš: 11. Dec 2012
Ziņojumi: 449
Braucu ar: kawasaki
|
25 Nov 2016, 18:11:17 @Papakarlo rakstīja:
paskatijos 04-05, sedanus ...
kur problēma 02-03 gada ? | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4699
Braucu ar: BMW E90 330i
| protams jāņem ir 3.0i
| Offline | | |
Papakarlo | | Kopš: 26. Mar 2010
No: Varakļāni
Ziņojumi: 3111
Braucu ar: vecu bmw, besī biezie
| Viņš grib pēdējo fl lai būtu sexgangs, tad viņš ieliks bloķi ar ~3.64 atiecību lai var krāmēt [ Šo ziņu laboja Papakarlo, 25 Nov 2016, 19:41:47 ] | Offline | | |
BirdzniekuJanis | | Kopš: 27. Apr 2016
No: Ainaži
Ziņojumi: 236
Braucu ar: Mēmāko Carbuy mantu
|
25 Nov 2016, 19:40:54 @HiJaCKeR rakstīja:
protams jāņem ir 3.0i
Tieši kādā būtu argumentācija ?
Tie 0.7 sek pie 0-100 nu vispār neko neizsaka (2.5 iet tieši tik, cik ielas auto vajadzētu), bet cenu starpība diezgan ievērojama, līdz ar to kas tur vēl bez virtuālā "pačota" ir ?
P.S. 25 uz 30 ciparus var viegi nomainīt [ Šo ziņu laboja BirdzniekuJanis, 25 Nov 2016, 19:46:34 ] | Offline | | |
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| M54 ( 2.2 / 2.5 / 3.0) uzturēšanas izdevumi būs +- vienādi.
Mazmotorus atmet kā sugu + šķiet ka tur vēl var ieberzties ar Valvetronic problēmām.
Vecajam M52 būs lētāks termostats
Vispār E46 6 cilindru benzīna uzturēšanas izdevumi mūsdienās ir niecīgi. Dīzelim kā jau dīzelim - kā paveicās un cik daudz brauc.
3.0 vienīgais trūkums ir cena, jo labi eksemplāri maksā neadekvāti.
2.5 ir ok, bet dinamiski braucot ēd vairāk par 3.0. vismaz ar 5gang kārbu.
Automātu es nepirktu .Tu pērc kartingu. Tas nav komforta auto. + tas ir vecs tomāts.
Pa lielam meklē 3.0 vai 2.2.
3.0 ir lielisks dzinējs.
2.2 ir saprātīga izvēle patēriņš/performance
2.5 ir jāņem ja ir baigi labs piedāvājums.
P.s Man ir bijis 328 , 323, 330 un tagad 325 + M3. Ir zināma pieredze tajos 6cil | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22136
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Es gan teiktu ka kamēr nav ///M ir jāņem automāts, jo tas auto nav kartings, tomēr 1400kg
un Tas ZF 5-gang automāts ir ļoti labs un bezproblēmu, vismaz nav divmasu spararata problēma...
un reāli izvēle ir vai nu 320i 2.2 vai arī 330i.
p.s. Pēc pēdējo gadu pieredzes auto ar jaudu un griezi virs starp 170zs - 300zs un 200NM - 300NM ir bezjēdzīgi, jo jaudas tieši bik pa daudz mierīgai braukšanai un nepietiek kārtīgai atvilkšanai.[ Šo ziņu laboja GirtzB, 25 Nov 2016, 20:00:24 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
25 Nov 2016, 19:52:25 @Deivid rakstīja:
Vecajam M52 būs lētāks termostats
Un drosele. Un ir M52 2 zondes nevis 4, toties tās ir lētākas. Un ir double vanos, nevis viens. vecīt, pareizi tu visu saki, bet pilnīgu sūdu gadījumā lētāks tomēr būs M52B28.
Nu un tur vai tik nav tā, ka ir gan M52 ar TU un M52 bez TU. Tur ir vēl ko izvēlēties. | Offline | | |
Agrello | | Kopš: 12. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 306
Braucu ar: BMW S54B32 // G32
| 5 gadus lietoju 330i touringu
ļoti labas atmiņas, super dzinējs iekš e46, kā draugs teica: dzinējs - lokomotīve, par to patēriņu, cik atceros, tad uz šosejas mazāk par 8.0 litriem bija ļoti grūti (5 pakāpju kārba), vidējais ap 10 litri turējās.
tā kā 3.0i ir way to go, piekāpjas vienīgi 3.2 m3
| Offline | | |
|
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
25 Nov 2016, 19:57:41 @edzhaans rakstīja:
25 Nov 2016, 19:52:25 @Deivid rakstīja:
Vecajam M52 būs lētāks termostats
Un drosele. Un ir M52 2 zondes nevis 4, toties tās ir lētākas. Un ir double vanos, nevis viens. vecīt, pareizi tu visu saki, bet pilnīgu sūdu gadījumā lētāks tomēr būs M52B28.
Nu un tur vai tik nav tā, ka ir gan M52 ar TU un M52 bez TU. Tur ir vēl ko izvēlēties.
Vanos remkomplekts ir lēts.
Par zondēm piekrītu, bet divas ne-ķīnas zondes ir cik? 200 eur? Tas nav tik traki jo vinas bieži nebirst.
Labu M52, jeb pirmo gadu E46 ir ļoti grūti atrast. 323 ir piedodiet = sūds. 328 protams ir lielisks. Pilsētā pat labāks par 330, jo nav jāgriež, bet ej un atrodi tādu.
Man 5 gadus bija 330 un tagad 2 gadus ir 325.
Taisnība ka ikdienai 325 pilnīgi pietiek, bet 330 bija jūtami ekonomiskāks un ar labākām apakšām.
Visu laiku braucu Ādaži-Rīga, ko sauktu par jaukto ciklu.
Ar visu smago kāju 3.0 varēja mierīgi ierakstīties 600km ar bāku, bet 325 vairāk par 480km es neesmu dabujis.
Abi ir pre FL ar 5gang kārbu. Braucot 120-130 325 ir tuvu 4k RPM + viņam īsāk reduktors un tāpēc arī vidēji ēd 2L vairāk gāžot.
Paņēmu 325 sievai dēļ krāsas un cenas. Imola Rot + Alcantara utt.
toreiz sanāca 3500 pret ~5500 ko piedavaja par sarusejusiem 330 manualiem
P.s Dinamiski braucot E46 automāts ir +2 litri degvielā. Un svars nemaina to ka vins tik pakots kā 5er u.c. Tāpat tā ir konzervu bundza un ir forši ka vari braukt ar auto, nevis parvietoties ja reiz doma ir pirkt brīvdienu/trešo auto. | Offline | | |
Tuksnesha_forma | | Kopš: 09. Sep 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 772
Braucu ar: parastu E46
|
25 Nov 2016, 19:57:41 @edzhaans rakstīja:
25 Nov 2016, 19:52:25 @Deivid rakstīja:
Vecajam M52 būs lētāks termostats
Un drosele. Un ir M52 2 zondes nevis 4, toties tās ir lētākas. Un ir double vanos, nevis viens. vecīt, pareizi tu visu saki, bet pilnīgu sūdu gadījumā lētāks tomēr būs M52B28.
Nu un tur vai tik nav tā, ka ir gan M52 ar TU un M52 bez TU. Tur ir vēl ko izvēlēties.
Palasi savu tekstu, pats esi konkrēti saputrojies. Double ir tikai M52TU | Offline | | |
BOOMER | | Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1061
Braucu ar: 3333&3333
| 2.2 ir saprātīga izvēle patēriņš/performance + 1
Šāds ir palicis ģimenes lietošanā jau gadus sešus Būtu labi,ja tas E46 mazāk rūsētu un ārējie durvju rokturi būtu modernāki | Offline | | |
Papakarlo | | Kopš: 26. Mar 2010
No: Varakļāni
Ziņojumi: 3111
Braucu ar: vecu bmw, besī biezie
|
25 Nov 2016, 19:56:30 @GirtzB rakstīja:
Es gan teiktu ka kamēr nav ///M ir jāņem automāts, jo tas auto nav kartings, tomēr 1400kg
Piekrītu, ir jāņem e36 bez lūkas un jāswapo m54b30, jāizravē vis liekais, lai dabūtu ~1200kg | Offline | | |
siraM | | Kopš: 20. May 2009
Ziņojumi: 251
Braucu ar:
|
25 Nov 2016, 19:41:10 @Papakarlo rakstīja:
Viņš grib pēdējo fl lai būtu sexgangs, tad viņš ieliks bloķi ar ~3.64 atiecību lai var krāmēt
Vispār jau topika pacēlējs neko par 6gang neteica, Tu to iesāki | Offline | | |
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
25 Nov 2016, 20:16:21 @Papakarlo rakstīja:
25 Nov 2016, 19:56:30 @GirtzB rakstīja:
Es gan teiktu ka kamēr nav ///M ir jāņem automāts, jo tas auto nav kartings, tomēr 1400kg
Piekrītu, ir jāņem e36 bez lūkas un jāswapo m54b30, jāizravē vis liekais, lai dabūtu ~1200kg
Atslegas vārds ir ģimenes auto. Ja swapo 3.0, liek bloķi, īsu reduktoru, hidro roceni, koilas utt, tad vienīgā ģimene kas tajā mašīnā kāps ir tā kura no kaut kā grib aizmukt un ir gatava paciest diskomfortu.
E36 ir arkls. Pēc mūsdienīga auto tādā iekāpjot jutīsies drausmīgi. Skaļs, grab utt. Viņš der tikai lai gāztu. E46 vēl ne ar ko neatšķiras no mūsdienīga budžeta klases auto. | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| nu psc, te jau aizgāja, Swapi, izraut salonu. Nu ja jau tā, tad 323i ir labs variants, ņemam M52, liekam kolektoru, liekam sadalenes, liekam vienmasas spararatu. Visu šito pašu var uzmest uz B28. Tā pat var ielikt 3.0 kloķeni. Te laikam 330i ir variants, jo nav vēlme pēc because racecar. Visi motori forši, jautājums cik jaudas gribi un cik naudas gribi atdot. | Offline | | |
Latvietis96 | | Kopš: 10. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1260
Braucu ar: 538d Msport/540i
| ir bijis 2003.g 325i, gāja labāk par e46 328ci un patēriņš 5.5l/100km pa šoseju ar r16
nobraukums gan arī bija mazs (oriģinālie 188t.km)
super auto e46, neko labāku līdz 4k par e46 un e39 vienkārši nevar nopirkt | Offline | | |
|
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
25 Nov 2016, 20:26:20 @edzhaans rakstīja:
nu psc, te jau aizgāja, Swapi, izraut salonu. Nu ja jau tā, tad 323i ir labs variants, ņemam M52, liekam kolektoru, liekam sadalenes, liekam vienmasas spararatu. Visu šito pašu var uzmest uz B28. Tā pat var ielikt 3.0 kloķeni. Te laikam 330i ir variants, jo nav vēlme pēc because racecar. Visi motori forši, jautājums cik jaudas gribi un cik naudas gribi atdot.
Swapi u.c bija tikai no Papakarlo un cik saprotu vins ir VWFana radinieks ar radikāli pretejiem uzskatiem. Tobiš klauns un lasi to tikai izklaidei.
Nestāsti pasakas ka visi dzineji labi. Dzineja labumu nenosaka tikai jauda. 325 nav labs ja var dabut 2.2 vai 3.0.
323 ir drausmīga izvēle. Ne jaudas, ne ekonomija.
P.s Man 325 ir uzlikts vienmasnieks un arī izplūde ir no M52 jo kolektori bija sabiruši un 2000gadam vēl nemēra atgāzes. Protams nekādas mega izmaiņas nav, bet tā kā bija jāmaina, tad notika "tūnings" un ir ok. | Offline | | |
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
25 Nov 2016, 20:28:17 @Latvietis96 rakstīja:
ir bijis 2003.g 325i, gāja labāk par e46 328ci un patēriņš 5.5l/100km pa šoseju ar r16
nobraukums gan arī bija mazs (oriģinālie 188t.km)
super auto e46, neko labāku līdz 4k par e46 un e39 vienkārši nevar nopirkt
Tu kaut kā ne tā mēriji
Zem 7 nedabut
3.0 vareja dabut 6.5 , bet ne 325.
Tas ir uz 90 pa soseju.
EDIT: Var jau but pa 6gang dara brinumus, jo mani cipari ir uz 5gang, bet ticamakais tev nebija kalibrets paterina raditajs.[ Šo ziņu laboja Deivid, 25 Nov 2016, 20:35:58 ] | Offline | | |
Papakarlo | | Kopš: 26. Mar 2010
No: Varakļāni
Ziņojumi: 3111
Braucu ar: vecu bmw, besī biezie
| 6 cil ēd vienādi +-
Es netrollēju
| Offline | | |
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| +- 2 litri
Bet nu tas atkarigs ari no karbas | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|