Online
Pašreiz BMWPower skatās 191 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto
Autors | Ziņojums |
ATB | | Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
|
18 Feb 2013, 13:03:07 Horacijs_Keins rakstīja:
Tas jau nav pirmais Škodas modelis kuram krāsa krīt nost
Ir bijušas 2002.gada Fabia un 2006.gada Octavia - abas labas mašīnas, bet uz krāsu tie čehi gan ir ieekonomējuši !!! | Offline | | |
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
|
18 Feb 2013, 01:09:39 rihardsv rakstīja:
Honda Civic 2006. gada 1.8
Pirkts pie Bensona ar 15k tāfelē(jaunu maitas gada laikā tā arī nespēja piegādāt )
Līzingā- sen jau nomaksāts
Pie 40k km bremžu kluču maiņa,
Pie 70k km priekšējie bremžu kluči,
Pie 80k km aizmugurējie bremžu kluči un stabilizatora bukse(5,49 Ls)
Pie 100k km priekšējie bremžu kluči un diski,
Pie 140 k km stabilizatora bukses, stūres stieņa ābols, aizmugurējo amortizatoru apakšējo bukšu maiņa(kopā ap 110 ls)
Pie 160 k km aizm bremžu disku maiņa,
Pie 167k km priekšējā amortizatora maiņa,
Pie 175 k km priekšējā kreisās stabilizatora atsaites maiņa (50 Ls),
Pie 192 k km temperatūras devēja profilakse(kontakts kidrikt) (21 Ls)
+ pa vidu kaut kad vēl bremžu kluču maiņas,
Pa garantiju- spoguļa korpusa maiņa- nogāja laka, stūres pastiprinātāja gultņi(atsaukums), rokas bremzes fiksācijas remonts(atsaukums), amortizatora maiņa..
Sievai bija šāds pats mēsls, ti kai spoooort izpildījumā.
Pie 30 000km AKM alah akbar nobļāvās.
pie 45 000km atsaites, visi amīši, visa aizmugurējā bremzu sistēma, izņemot šļaukas. Izpūtēja uzgaļi, logu tiritaja bloks.
viss pa garantiju.
auto, sūds. Bensons/Swedbank malači. bez pirmās iemaksas, 7 gadi operatīvais, 10 000km gadā akcija izdevās | Offline | | |
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
|
17 Feb 2013, 23:31:11 Spiggy rakstīja:
No 2004. gada līdz 2013. ir bijuši ģimenes īpašumā trīs Toyota Land Cruiser 120, nobraukumi attiecīgi:
Pirmajam:0- 326000km Nekas nopietns nav bijis, eļļiņas nomainītas, riepas, un kaut kādi sīkumi
Otrajam: 0-200000km arī tas pats, plus kaut kādas plastmasas mainītas, bijušas atplēstas utt. Tika mainīts kaut kas saistībā ar degvielas trubām, jo pa mežu braucot tika norauts.
Trešajam: 0-164000km tas pats, tika mainīts ģeneratos, jo nelādēja, kaut kas darīts arī ritošajai, bet par garantiju.
Galu galā ļoti labs un uzticams auto!
Thats what im talking about!!!
Un iedodiet pretīm kādu citu rāmi ar dīzeli un tomātu. nu nu nu??? | Offline | | |
peecise28 | | Kopš: 19. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3570
Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto
| jums te dažiem brīnumauto, vai arī brauciet pāri dzelzceļa pārbrauktuvēm uz 3 km/h
par megāni esmu jau rakstījis, kantorī ir bijuši arī crv, lexus GS300, lexus LS460, pasāti - visiem, pilnīgi visiem pirms 100000 ir remontētas piekares. Šķiet, neveiksmīgākais no visiem bija ~2003. gada Tdi (i parastais, ne sarkanais) passāts, kuram vienā brīdī pēc 3 gadiem, bet joprojām zem 100k nobruka stūres pastiprinātāja sūknis, ģenģeris, degvielas sūknis. | Offline | | |
alfijs44 | | Kopš: 26. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 648
Braucu ar: Audi, Renault, BMW
|
18 Feb 2013, 13:18:14 daticho rakstīja:
17 Feb 2013, 23:31:11 Spiggy rakstīja:
No 2004. gada līdz 2013. ir bijuši ģimenes īpašumā trīs Toyota Land Cruiser 120, nobraukumi attiecīgi:
Pirmajam:0- 326000km Nekas nopietns nav bijis, eļļiņas nomainītas, riepas, un kaut kādi sīkumi
Otrajam: 0-200000km arī tas pats, plus kaut kādas plastmasas mainītas, bijušas atplēstas utt. Tika mainīts kaut kas saistībā ar degvielas trubām, jo pa mežu braucot tika norauts.
Trešajam: 0-164000km tas pats, tika mainīts ģeneratos, jo nelādēja, kaut kas darīts arī ritošajai, bet par garantiju.
Galu galā ļoti labs un uzticams auto!
Thats what im talking about!!!
Un iedodiet pretīm kādu citu rāmi ar dīzeli un tomātu. nu nu nu???
Sencim arī bija LC 120.Bija 2007 gada modelis, 3.0d automāts.Auto pattiešām labs un uzticams, līdz 140 000 nekas netika mainīts, apkopes tika ietas laikā un pārdots tika par ļoti pieņemamu cenu, pietam otrajā dienā pēc sludinājuma iesniegšanas.
Ļoti patīkami ar šo auto ir vilkt piekabi, nerausta auto un arī sliktos apstākļos tika vesta ar malku piekrauta piekabe pa pļavu kalnā augšā un nekādu problēmu. | Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5647
Braucu ar: null ziiben
|
18 Feb 2013, 13:08:27 Fandulis rakstīja:
e60 530d 2005.05. manuālis, paņēmu ar ļoti mazu nobraukumu, tika veikta viena apkope. Līdz 100tk netika mainīts nekas. Ja neskaita akm.
Varbūt tāpēc neviens neraksta par bmw, ka nekas nav jāmaina līdz 100tk.
Nu manam 530iA (pirku ar 34kkm) pie 70 kkm mainīja aizmugurē peldošās bukses un kārbas paddonu ar filtru, un priekšā stabilizatora divas buksītes.
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Ir ieteikums papildus pieminēt dīlera atsaucību un attieksmi šajā pašā 0-100k periodā, kad ir jāveic kāds garantijas remonts.
Ja par autiņiem joprojām grūti saprast, kuri labi, kuri ne tik labi, pie tam lielas jēgas no veciem modeļiem nav, jo tos vairs netirgo, taču par tirgotājiem gan būtu interesanti uzzināt, kuri atsaucīgāki, kuri mazāk. | Offline | | |
Atvars | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1825
Braucu ar: Lincoln LS, BMW R65RS
| Is250 pirku jaunu- 2007.gada jūlijā. Uz šo brīdi ir 80000 km nobraukums.
Arī pizīcija nr4- prieksējā paneļa stiprinājumu maiņa, sakarā ar dīvai skaņu pie t maiņas.
Īsi pirms garantijas beigām nomira viena lambda zonde.
Pa garantiju- dzinēja spriegotāja nomaiņa.
Brežu kluči,eļļas un aizmugurājā reduktora blīvslēgs.
Labs auto. Toliak maksājā tikpat cik 3 sēr BMW.
17 Feb 2013, 18:02:57 arba rakstīja:
Ļoti maz , ko rakstīt
Lex is250, pirkts jauns 2006 gadā, pašreiz nobraukums 110 000, braukts pamatā Rīga+ pierīga 70 % un asfalts ārpus pilsētas 30 %
4 garantijas remonti, sakarā ar atsaukumiem
1) tepiķīši ar labāku fiksāciju
2) bremžu suportu maiņa, sakarā ar iespējamu defektu
3) kondicioniera vadības bloka maiņa sakarā ar velnsviņu sazin ko
4) prieksējā paneļa stiprinājumu maiņa , sakarā ar dīvai skaņu pie t maiņas
Un divi remonti, sakarā ar defektiem
1) priekšējo bremžu izjaukšana, tīrīsana un visu blīvējumu maiņa, sakarā ar nevienmērīgu darbu pie 80 000
2) pakaļējā stabilizatora bukšu maiņa pie 105 000
Slotu gumijas mainu katru gadu
2 x mainītas priekšējās tuvo gaismu lampas
1 x mainīti priekšējie bremžu diski
otrais riepu komplekts gan vasarai, gan ziemai
pirms šīs ziemas nomainīts aku
| Offline | | |
|
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11223
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Varbūt topikam nosaukumu pamainīt uz ''0-100'000,pieredze REMONTOS ar jauniem auto?''
Gribās dzirdēt visādas likstas,nepilnības,anomālijas,piemēram,kā man Jumperim pie 60k manual kārba jāremontē.
Protams, der arī :
1. LC 120 2007. pie 160000 jānomaina viens šarnīrs
vai arī,piemēram:
L200 2008. 0-250000 tikai apkopes.
Kā jau minēju,īsi pieminot,kur un kā tiek braukts. Lieki neizplūstot.
Kā arī topika sākumā rakstīju,ka bremžu klučus un diskus nepieminam,izņemot,ja pie 5k pēkšņi diski līki paliek!
| Offline | | |
McGraavis | | Kopš: 07. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 110
Braucu ar:
| 2007 gada LC 120 (tika nopirkts jauns), pašlaik uz tāfeles 80`000 km.
Pie 20`000 km. nokūpēja klimatkontroles vai kondicioniera bloks, īsti nesapratu (pazīstams Toyota mehāniķis Wessa teica, ka pirmo reizi ko tādu savā praksē redz). Protams tika nomainīts pa garantiju.
Uz lietajiem diskiem parādījās burbulīši (krāsojums bija nekvalitatīvs), arī tika nomainīti visi diski pa garantiju. Tas notika pie kādiem 30`000 km.
Pašlaik tika nomainīti priekšējie suporti.
Problēma ar aizmugurējo numura apgaismojumu, remontē cik grib, tāpat dziest lampiņas ārā, cik sapratu problēmas ar kontaktiem.
Nākamais remonts plānots ir saistībā ar tosola sūkni, tosols nedaudz tek.
Ļoti nožēloju, ka garantijas laikā nenomainīju priekšējos beņķus ādas salonam. Āda viņiem ir ļoti neizturīga, nolietojās ļoti ātri. Vadītāja beņķis izskatās, ka būtu lietots kā minimums 150`000 km.
Vairāk problēmu ar šo mašīnu nav bijis
p.s. neesmu cilvēks, kam mehāniķa valoda ir tā stiprākā, centos paskaidrot kā varēju
| Offline | | |
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
|
18 Feb 2013, 15:25:52 McGraavis rakstīja:
2007 gada LC 120 (tika nopirkts jauns), pašlaik uz tāfeles 80`000 km.
Pie 20`000 km. nokūpēja klimatkontroles vai kondicioniera bloks, īsti nesapratu (pazīstams Toyota mehāniķis Wessa teica, ka pirmo reizi ko tādu savā praksē redz). Protams tika nomainīts pa garantiju.
Uz lietajiem diskiem parādījās burbulīši (krāsojums bija nekvalitatīvs), arī tika nomainīti visi diski pa garantiju. Tas notika pie kādiem 30`000 km.
Pašlaik tika nomainīti priekšējie suporti.
Problēma ar aizmugurējo numura apgaismojumu, remontē cik grib, tāpat dziest lampiņas ārā, cik sapratu problēmas ar kontaktiem.
Nākamais remonts plānots ir saistībā ar tosola sūkni, tosols nedaudz tek.
Ļoti nožēloju, ka garantijas laikā nenomainīju priekšējos beņķus ādas salonam. Āda viņiem ir ļoti neizturīga, nolietojās ļoti ātri. Vadītāja beņķis izskatās, ka būtu lietots kā minimums 150`000 km.
Vairāk problēmu ar šo mašīnu nav bijis
p.s. neesmu cilvēks, kam mehāniķa valoda ir tā stiprākā, centos paskaidrot kā varēju
Visiem ražotajiem LC120 ir korozija uz
oriģinālajiem lietajiem diskiem.
Adas salonu gan vajadzēja mainit, jo dēļ plānās ādas vadītāja beņķis saplaisā un izdilst ātri, dileri to maina bez ierunam.
Bet vai esi nomainījis kaut vienu buksi vai balstu piekarē? | Offline | | |
cipargalva | | Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
|
18 Feb 2013, 12:50:31 subaru rakstīja:
kāpēc jākrāso ?
Yetijs vispābā incē kā mašīna
Laikam kaut kāds brāķis, jo visiem problēma vienā un tajā pašā vietā - šofera durvju apakšējais stūris. Valmierā vien jau bijušas 3 mašīnas ar šo defektu.
Atsauce par dīlerservisu:
Apkopes tiek veiktas Valmieras VW servisā, pagaidām varu teikt tikai to labāko attieksmes ziņā. | Offline | | |
rihardsv | | Kopš: 20. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1821
Braucu ar: Veseliem spoguļiem
|
18 Feb 2013, 13:16:42 daticho rakstīja:
18 Feb 2013, 01:09:39 rihardsv rakstīja:
Honda Civic 2006. gada 1.8
Pirkts pie Bensona ar 15k tāfelē(jaunu maitas gada laikā tā arī nespēja piegādāt )
Līzingā- sen jau nomaksāts
Pie 40k km bremžu kluču maiņa,
Pie 70k km priekšējie bremžu kluči,
Pie 80k km aizmugurējie bremžu kluči un stabilizatora bukse(5,49 Ls)
Pie 100k km priekšējie bremžu kluči un diski,
Pie 140 k km stabilizatora bukses, stūres stieņa ābols, aizmugurējo amortizatoru apakšējo bukšu maiņa(kopā ap 110 ls)
Pie 160 k km aizm bremžu disku maiņa,
Pie 167k km priekšējā amortizatora maiņa,
Pie 175 k km priekšējā kreisās stabilizatora atsaites maiņa (50 Ls),
Pie 192 k km temperatūras devēja profilakse(kontakts kidrikt) (21 Ls)
+ pa vidu kaut kad vēl bremžu kluču maiņas,
Pa garantiju- spoguļa korpusa maiņa- nogāja laka, stūres pastiprinātāja gultņi(atsaukums), rokas bremzes fiksācijas remonts(atsaukums), amortizatora maiņa..
Sievai bija šāds pats mēsls, ti kai spoooort izpildījumā.
Pie 30 000km AKM alah akbar nobļāvās.
pie 45 000km atsaites, visi amīši, visa aizmugurējā bremzu sistēma, izņemot šļaukas. Izpūtēja uzgaļi, logu tiritaja bloks.
viss pa garantiju.
auto, sūds. Bensons/Swedbank malači. bez pirmās iemaksas, 7 gadi operatīvais, 10 000km gadā akcija izdevās
Nu hvz vai sūds, vismaz man ir ok pa to cenu( man exe izpildījumā) Un akb arī mainīts, bet tas ir normāli, īpaši ja maz braukā, tad tas mazais aķis ir totāls sūds.
Un Bensona attieksme uz garantijas šaizēm bija da best [ Šo ziņu laboja rihardsv, 18 Feb 2013, 15:38:09 ] | Offline | | |
McGraavis | | Kopš: 07. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 110
Braucu ar:
|
Visiem ražotajiem LC120 ir korozija uz
oriģinālajiem lietajiem diskiem.
Adas salonu gan vajadzēja mainit, jo dēļ plānās ādas vadītāja beņķis saplaisā un izdilst ātri, dileri to maina bez ierunam.
Bet vai esi nomainījis kaut vienu buksi vai balstu piekarē?
Tad man ir jāskatās datubāzē pēc VIN numura. Ja kaut kas ir mainīts, tad tikai pie garantijas apkopēm. Atsevišķi nav man bijuši nekādi izdevumi saistībā ar piekari. [ Šo ziņu laboja edzulis, 18 Feb 2013, 21:34:19 ] | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
18 Feb 2013, 12:50:31 subaru rakstīja:
18 Feb 2013, 11:35:49 cipargalva rakstīja:
Škoda Yeti, uz doto brīdi 78k km.
1. ~40k km - labā, priekšējā stabilizatora atsaite.
2. ~60k km - kreisā, priekšējā stabilizatora atsaite.
3. Tagad draud garantijas krāsošana.
kāpēc jākrāso ?
Yetijs vispābā incē kā mašīna
Darbā auto ir Yetti 1,6cr DPF. arī 78k km. Pirms jaunā gada pārkrāsotas abas priekšējās durvis, jo bija uzmeties krokorozijs.
Bet tas tāpēc, ka laikam visas mašīnas, kas baltas, ir ar bomāru krāsu un nekādu pretktokorozija apstrādi. Pārējais tam auto ir labi, it sevišķi patēriņš - priekš smaga bobika ar augstiem R16 baloniem jauktajā ciklā pa ziemu 5.5l.
Un motora darbība ir ļoti dīvaina - apgriezieni pēc garastāvokļa tukšgaitā. vai nu tāpēc, ka dedzina kvēpus filtrā, vai kkas ar vadību. šad tad tukšgaitā jocīgas vibrācijas | Offline | | |
e34 | | Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4014
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
|
18 Feb 2013, 21:15:30 Modrs rakstīja:
18 Feb 2013, 12:50:31 subaru rakstīja:
18 Feb 2013, 11:35:49 cipargalva rakstīja:
Škoda Yeti, uz doto brīdi 78k km.
1. ~40k km - labā, priekšējā stabilizatora atsaite.
2. ~60k km - kreisā, priekšējā stabilizatora atsaite.
3. Tagad draud garantijas krāsošana.
kāpēc jākrāso ?
Yetijs vispābā incē kā mašīna
Darbā auto ir Yetti 1,6cr DPF. arī 78k km. Pirms jaunā gada pārkrāsotas abas priekšējās durvis, jo bija uzmeties krokorozijs.
Bet tas tāpēc, ka laikam visas mašīnas, kas baltas, ir ar bomāru krāsu un nekādu pretktokorozija apstrādi. Pārējais tam auto ir labi, it sevišķi patēriņš - priekš smaga bobika ar augstiem R16 baloniem jauktajā ciklā pa ziemu 5.5l.
Un motora darbība ir ļoti dīvaina - apgriezieni pēc garastāvokļa tukšgaitā. vai nu tāpēc, ka dedzina kvēpus filtrā, vai kkas ar vadību. šad tad tukšgaitā jocīgas vibrācijas
Ir lietošanās jauns roomsteris ar 1.6 tdi, brīvgaitas apgriezieni tiešām ir dīvaini, reizēm kautkas tikšķ un apgriezieni peld,tas gan pārsvarā neuzsilušam. | Offline | | |
|
Mr_Berzzins | | Kopš: 24. Dec 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 3
Braucu ar: 1.6 mopēdu
|
18 Feb 2013, 21:15:30 Modrs rakstīja:
18 Feb 2013, 12:50:31 subaru rakstīja:
18 Feb 2013, 11:35:49 cipargalva rakstīja:
Škoda Yeti, uz doto brīdi 78k km.
1. ~40k km - labā, priekšējā stabilizatora atsaite.
2. ~60k km - kreisā, priekšējā stabilizatora atsaite.
3. Tagad draud garantijas krāsošana.
kāpēc jākrāso ?
Yetijs vispābā incē kā mašīna
Darbā auto ir Yetti 1,6cr DPF. arī 78k km. Pirms jaunā gada pārkrāsotas abas priekšējās durvis, jo bija uzmeties krokorozijs.
Bet tas tāpēc, ka laikam visas mašīnas, kas baltas, ir ar bomāru krāsu un nekādu pretktokorozija apstrādi. Pārējais tam auto ir labi, it sevišķi patēriņš - priekš smaga bobika ar augstiem R16 baloniem jauktajā ciklā pa ziemu 5.5l.
Un motora darbība ir ļoti dīvaina - apgriezieni pēc garastāvokļa tukšgaitā. vai nu tāpēc, ka dedzina kvēpus filtrā, vai kkas ar vadību. šad tad tukšgaitā jocīgas vibrācijas
Tukšgaitā kvēpus filtrā nededzina. Tikai uz šosejas- normāli kurinot! | Offline | | |
EK | | Kopš: 28. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 513
Braucu ar: Seat Leon FR
| Škoda Octavia vRS, universālis, 2.0TDI, 170zs
nopirku 2008.gadā no Karlo motors ar 50 000km un garantiju.
1. aptuveni mēnesi pēc pirkuma mašīna noslāpa uz šosejas, borta dators rādīja, ka vēl varu nobraukt 120km, saucu treileri, transportēju, Karlo apmaksāja treileri. Esot degviela beigusies
šī nelaime vēl šodien nav novērsta, vienu laiku braucu ar kannu bagažniekā, entā reizes ir kalibrēts un kas tikai ne vēl, nekādas jēgas.
2. vienu reizi mašīna pie Karlo nostāvēja 1 mēnesi, uz to laiku iedeva braukt ar Fabia bez kondicioniera. Lielākais sviests bija, mašīnu iedevu uz remontu ar pilnu bāku, atdeva ar tukšu. 2h pagāja kamēr atnāca sagādnieks un aizbraucām pieliet bāku, šitas bija vnk šajā laikā meham bija izsniegts mans auto ar ko braukt uz māju, defekts netika konstatēts.
3. daudz kas tika remontēts pa garantiju, šis tas saplīsa uzreiz pēc garantijas piemēram, logu tīrītāja motors. pa garantija kruīzam slēdzi samainīja, durvju aizslēgšanas pogu salonā.
4. krīt ar gabaliem nost krāsa, pieteicu garantijas remontu, piedāvāja, ka man jāsedz 50%(350Ls), atteicos. Nu jau daudz vairāk krīt nost, Octavia tas ir populārs gļuks
5. sāka šņākt radio, Karlo pateica, ka jāmaina antenas bloks, 130Ls, remontēt var, bet viņi to nedara, tā arī neesmu atradis kas dara, svilinu GB iphone
6. nomainīju 1 sprauslu
7. regulāri izdeg tuvās/miglinieku spuldzes
8. panelī regulāri deg lampiņas, jo kompis domā, ka nedeg lukturis, bet tas deg utml. Aizbraucu uz servisu, neko nekonstatē.
9. tagad pie 176 000km gaudo aizmugures gultnis, būs jāmaina, Karlo grib 130Ls.
10. pati mašīna ir laba, kvalitatīva, komfortabla, ļoti ietilpīga, tikai man slikts eksemplārs ticis.
11. treknajos Karlo attieksme bija kā sākās krīze, diena pret nakti uzlabojās attieksme.
12. nāksies vien braukt pie Speed3 norkāsot un nobraukt līdz galam, vajadzētu beidzot radio saremontēt
daudz ko par laimi esmu jau aizmirsis, te var kaut ko palasīt http://vwmotion.lv/forums/viewtopic.php?f=45&am...398&start=30 kādu laiku tur atspoguļoju savus piedzīvojumus[ Šo ziņu laboja EK, 18 Feb 2013, 22:48:28 ] | Offline | | |
oxys | | Kopš: 15. Jun 2005
Ziņojumi: 2374
Braucu ar:
| Bija darbā Roomster (vēl iepriekšējā versija), ja nemaldos 3 reizes līdz 100tkm kārbu mainīja jau pie 30`000 otrais ātrums pazuda gaitā.... | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| man nekad nebūs jauns auto | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|