Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 183 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Kravu pārvadājumi pa sauszemi, gaisu un ūdeni

AutorsZiņojums
QB81
01. Apr 2020, 17:01 #101

Kopš: 17. Dec 2016

Ziņojumi: 118

Braucu ar:

Nepieciesams aiztransportet 4gab. 20” suv vasaras ripuljus.
Savaksana Riga, atdosana Nynäshamn (Swe) osta. Cik zinu tas ir vienigais pramis kas sobrid kurse LV(Ventspils) - SWE (Nynäshamn) un kuru izmanto kravinieki.
Varbut kadam ari kads auto tralis, platforma utml. nak piem., tads ari var atvest.
Ta nu ar visu suda virusu planota logistika kajam gaisa sagriezas un nepaspeja auto nosutit.
PM, ja kads var kko piedavat.
Offline
Patek
02. Apr 2020, 19:19 #102

Kopš: 26. Feb 2016

Ziņojumi: 26

Braucu ar:

Ja kādam ir varianti, lai tuvākajā laikā atvilktu MB W212 no Budapeštas, lūdzu dodiet man ziņu.
Paldies!
Offline
Lafter
16. Apr 2020, 11:08 #103

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

Jums stopkrāns visiem?? Parvadātājiem?

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
RR04
16. Apr 2020, 11:10 #104

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3778

Braucu ar: 41

Stopkrāns norauts nav, bet viss ir strauji samazinājies. Kurbads uz bankrota sliekšņa
Offline
edzulis
16. Apr 2020, 11:11 #105

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


16 Apr 2020, 11:08:27 @Lafter rakstīja:
Jums stopkrāns visiem?? Parvadātājiem?


Nu darit nav ko? Kam tu to te prasi? Atver db.lv, palasi, ko saka asociacija. Dlja asobo tupih:


Kravu pārvadātājiem šobrīd situācija ir katastrofāla un krīze ir daudz smagāka nekā 2008.gadā, atzīst asociācijas "Latvijas auto" valdes priekšsēdētājs Aleksandrs Pociluiko.

"Ja godīgi, tad šobrīd kravu pārvadātājiem situācija ir katastrofāla, citādāk to nevaru raksturot. Situācija ir tāda, ka nestrādā rūpnīcas un uzņēmumi. Mēs esam tie, kas saņem preci vai kravu punktā A un aizgādā līdz punktam B, bet šobrīd nestrādā ne punkts A, ne punkts B," teica Pociluiko.

Viņš atzīmēja, ka šobrīd no kravām praktiski tiek piegādāti vien medikamenti un pirmās nepieciešamības preces.

Tāpat Pociluiko norādīja, ka dažas nozares ir apstājušās pilnībā, piemēram, mēbeļu pārvadāšana, auto rūpniecība.

"Rezerves daļas nevajag piegādāt, automašīnas arī nevajag. Būvniecība ir apstājusies pilnībā. Palikusi vien medicīnas preču un pārtikas produktu piegāde, bet arī tā ir samazinājusies par apmēram 50%," atzina Pociluiko, piebilstot, ka transports ir tā nozare, kurā sekas ir jūtamas ar nelielu aizkavēšanos. Skaidrāki rezultāti būs redzami turpmāko nedēļu laikā.

Uz jautājumu, kāda situācija ir Eiropas Savienības valstīs, viņš atzina, ka situācija ir tieši tāda pati.

"Mēs kā pārvadātāji varam braukt uz Eiropu, ir papildu prasības, kas ir jāpilda. Ir valstis, kas ieviesušas speciālus maršrutus, speciālus tranzīta koridorus, kuros var braukt tikai ar konvoju, uz robežām tiek prasīti apliecinājumi par šofera veselības stāvokli. Savukārt ārpus Eiropas Savienības valstīm situācija ir vēl smagāka. Piemēram, Turcijā nav atļauts iebraukt, ja netiek pirms tam ievērota 15 dienu karantīna. Bulgāriju, Rumāniju, Franciju, Spāniju ir iespējams šķērsot tikai pa speciālu koridoru," stāstīja "Latvijas auto" valdes priekšsēdētājs.

Viņš norādīja, ka lielas problēmas ir uz Turcijas robežas, Krievijas un bijušās Padomju Savienības valstis. Tadžikistāna, Uzbekistāna ir slēgtas pilnībā, Kazahstānā var iebraukt tikai pēc karantīnas. "Iedomājaties - šoferi dzīvo 15 dienas mašīnā, uz robežām nav viesnīcas, un, ja arī ir, tad šoferis nevar mašīnā atstāt kravu," piebilda Pociluiko.

Asociācijā "Latvijas auto" apvienojušies kravu un pasažieru autopārvadātāji. Asociācijas sastāvā ir 395 uzņēmumi, kuru rīcībā ir vairāk nekā 6317 transportlīdzekļi. Asociācijas kravu un pasažieru pārvadājumu uzņēmumi veic pārvadājumus uz vairāk nekā 30 Eiropas un Āzijas valstīm, aptuveni 90% pārvadājumu tiek veikti uz NVS valstīm.
Offline
Lafter
16. Apr 2020, 11:23 #106

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

Es prasu iesaistitajiem. Nevis caliem, kas 1 naktī analizē masku lietderibu, iepostē powerā ar piebildi, ja nu kadam noder
Man poh ko raksta internetà.
Es jautaju tiem, kas ar to pasi nodarbojas. tresas un septitas personas viedokli mani absoluti nepis.

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
Kidd
16. Apr 2020, 11:27 #107

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8240

Braucu ar: 400Zs


16 Apr 2020, 11:23:31 @Lafter rakstīja:
Es prasu iesaistitajiem. Nevis caliem, kas 1 naktī analizē masku lietderibu, iepostē powerā ar piebildi, ja nu kadam noder
Man poh ko raksta internetà.
Es jautaju tiem, kas ar to pasi nodarbojas. tresas un septitas personas viedokli mani absoluti nepis.


es jau pirms kāda maza laika rakstīju, ka man daudzi klienti raud, ka nav mašīnu kas atved, nevis ka nav ko atvest. nerakstīšu nosaukumus, bet patiešām daudzi un lieli uzņēmumi to ir teikuši. tā kā īsti negribās ticēt tai gaudošanai. vakar viens terminālis pasūtija preci- es apsēdos, kad ieraudzīju to kvantumu, ko viņi pa 2 nedēļām ir izdrukājuši. negribās ticēt, ka nav viņiem ko darīt
Offline
snowy
16. Apr 2020, 11:27 #108

Kopš: 05. Feb 2011

Ziņojumi: 1232

Braucu ar: Kapeiku


16 Apr 2020, 11:10:40 @RR04 rakstīja:
Stopkrāns norauts nav, bet viss ir strauji samazinājies. Kurbads uz bankrota sliekšņa


Par Kurbadu taisnība?
Offline
RR04
16. Apr 2020, 11:28 #109

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3778

Braucu ar: 41


16 Apr 2020, 11:27:11 @Kidd rakstīja:

16 Apr 2020, 11:23:31 @Lafter rakstīja:
Es prasu iesaistitajiem. Nevis caliem, kas 1 naktī analizē masku lietderibu, iepostē powerā ar piebildi, ja nu kadam noder
Man poh ko raksta internetà.
Es jautaju tiem, kas ar to pasi nodarbojas. tresas un septitas personas viedokli mani absoluti nepis.


es jau pirms kāda maza laika rakstīju, ka man daudzi klienti raud, ka nav mašīnu kas atved, nevis ka nav ko atvest. nerakstīšu nosaukumus, bet patiešām daudzi un lieli uzņēmumi to ir teikuši. tā kā īsti negribās ticēt tai gaudošanai. vakar viens terminālis pasūtija preci- es apsēdos, kad ieraudzīju to kvantumu, ko viņi pa 2 nedēļām ir izdrukājuši. negribās ticēt, ka nav viņiem ko darīt

Tentam? Refam? mucai?
Neticu, ka nav mašīnu
Offline
F50
16. Apr 2020, 11:34 #110

Kopš: 02. Jul 2016

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: Nacionālo Populismu

Ja kāds regulāri lidina kravas CN->US, esmu ieinteresēts pieredzē

Kopš vīrusa mani forwarderi tādi slideni palikuši, gribētos cenu aptauju uztaisīt
Offline
Destructo
16. Apr 2020, 11:45 #111

Kopš: 06. Sep 2005

Ziņojumi: 457

Braucu ar: B O R S C H E

Pastāstīšu īsumā razkladu kā iet mums (vidēji liela izmēra EU pārvadātājs, ne LV firma).

Marts: 32 600 Pārvadājumu pa Eiropu
Aprīlis: šobrīd skatamies uz 22 000
Maijs: 20 000 / 18 000 pārvadājumu, ja Krievija noklāsies uz ko šobrīd tendence iet...


Mēbeles / Būvmateriāli /Apģērbi/ Koka izstrādājumi / Sadzīves tehnika ir pilnīgā pakaļā vai ir apstājusies pavisam.

Nedaudz vizinam vēl kkādas izejvielas (tanki, drusku refi)

Pārtika no ES/PT vēl kustas diezgan labos apjomos. PL paikas eksports pieaudzis.

Alko no UK/IRL kustās labos apjomos.

Tas arī viss

Šobrīd apakšnieki piedāvā vnk limonādes cenas, jo daudziem ir izmisums, bet ko dod cenas, ka reāli nav ko vest... daudzi baigi sacerējās, ka vismaz kkādu lēto kūdru pavizinās uz ES/IT un tad Eiropā apļus paskries... huj tur būs, visi gudri šobrīd

Ir protams vēl nišas, kur i frakts turas i apjoms tas pats vai lielāks, bet kopējā situācija ir bēdīga, lai neteiktu vairāk.


Offline
Kidd
16. Apr 2020, 11:49 #112

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8240

Braucu ar: 400Zs


16 Apr 2020, 11:28:58 @RR04 rakstīja:

16 Apr 2020, 11:27:11 @Kidd rakstīja:

16 Apr 2020, 11:23:31 @Lafter rakstīja:
Es prasu iesaistitajiem. Nevis caliem, kas 1 naktī analizē masku lietderibu, iepostē powerā ar piebildi, ja nu kadam noder
Man poh ko raksta internetà.
Es jautaju tiem, kas ar to pasi nodarbojas. tresas un septitas personas viedokli mani absoluti nepis.


es jau pirms kāda maza laika rakstīju, ka man daudzi klienti raud, ka nav mašīnu kas atved, nevis ka nav ko atvest. nerakstīšu nosaukumus, bet patiešām daudzi un lieli uzņēmumi to ir teikuši. tā kā īsti negribās ticēt tai gaudošanai. vakar viens terminālis pasūtija preci- es apsēdos, kad ieraudzīju to kvantumu, ko viņi pa 2 nedēļām ir izdrukājuši. negribās ticēt, ka nav viņiem ko darīt

Tentam? Refam? mucai?
Neticu, ka nav mašīnu


nu tas, ja nemaldos, bija marta pirmspēdējā nedēļā, kad par šito runājām ar klientiem. aprīlī neesam runājuši. bet re ku čalis zemāk uzrakstīja čo pačom ir aktuālā situācija
Offline
RVR
16. Apr 2020, 11:50 #113

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22286

Braucu ar: RVR


16 Apr 2020, 11:27:35 @snowy rakstīja:

16 Apr 2020, 11:10:40 @RR04 rakstīja:
Stopkrāns norauts nav, bet viss ir strauji samazinājies. Kurbads uz bankrota sliekšņa


Par Kurbadu taisnība?


Ņemot vērā viņu specifiku (automašīnu pārvadāšana), diezgan loģiski, ka viņiem tagad iet grūti.
Mašīnas pirkt diez vai tagad ir pirmā prioritāte, ja vien tas nav patiešām nopietns iemesls.
Offline
schiizo
16. Apr 2020, 11:52 #114

Kopš: 22. Mar 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 82

Braucu ar: ---

Sauszemes kravu transportam pa Eiropu cenas ir zemē vismaz par trešo daļu, vietām pat vairāk. Kravu nav, tāpēc atkal aiziet dempings. Tie, kas braukāja Eiropā uz vietas, uz apļiem, tiem arī darbi apstājušies, jo rūpnīcas ciet. Mēģina tikt uz mājām. Nu arī eksports trūkst, jo šobrīd nevienam pa lielam nav vajadzīgas mūsu koksnes un kūdras. Konkrēti strādājam ar Itāliju - 3 nedēļas atpakaļ aizvēra ap 70% rūpnīcu, atstājot darboties praktiski tikai pirmās nepieciešamības preču ražotnes - pārtika, higiēna, medicīna. Pēc tam nedaudzas atsevišķas nozares izcīnīja tiesības turpināt darbību daļēji - izsniegt gatavo preci. Vai ražot tiem, kam vairāk vai mazāk viss automatizēts. Tādas ikdienas standarta preces kā elektronika, mēbeles, apģērbi, tekstili - nekā no tā šobrīd nav. Tā kā LV ražošana maz, esam tirgotāju valsts, tad arī nevienam šīs te preces šobrīd nav prioritāte, tāpēc arī imports krītas.
Offline
RR04
16. Apr 2020, 12:10 #115

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3778

Braucu ar: 41


16 Apr 2020, 11:49:29 @Kidd rakstīja:

16 Apr 2020, 11:28:58 @RR04 rakstīja:

16 Apr 2020, 11:27:11 @Kidd rakstīja:

16 Apr 2020, 11:23:31 @Lafter rakstīja:
Es prasu iesaistitajiem. Nevis caliem, kas 1 naktī analizē masku lietderibu, iepostē powerā ar piebildi, ja nu kadam noder
Man poh ko raksta internetà.
Es jautaju tiem, kas ar to pasi nodarbojas. tresas un septitas personas viedokli mani absoluti nepis.


es jau pirms kāda maza laika rakstīju, ka man daudzi klienti raud, ka nav mašīnu kas atved, nevis ka nav ko atvest. nerakstīšu nosaukumus, bet patiešām daudzi un lieli uzņēmumi to ir teikuši. tā kā īsti negribās ticēt tai gaudošanai. vakar viens terminālis pasūtija preci- es apsēdos, kad ieraudzīju to kvantumu, ko viņi pa 2 nedēļām ir izdrukājuši. negribās ticēt, ka nav viņiem ko darīt

Tentam? Refam? mucai?
Neticu, ka nav mašīnu


nu tas, ja nemaldos, bija marta pirmspēdējā nedēļā, kad par šito runājām ar klientiem. aprīlī neesam runājuši. bet re ku čalis zemāk uzrakstīja čo pačom ir aktuālā situācija

marta beigās visam bija bums. Cenas kosmosā, kravas daudz un pēc tam uzreiz viss apstājās. Divu dienu laikā cenas 2-3x zemākas, kravu vairs nav utt.
Offline
Lafter
16. Apr 2020, 12:19 #116

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

Par kurbadu skaidrs. Tralu bizness.
Vienk ar edzu faits bija whatsapp.
Vlantadu un kreisu redzu biezi. Vakar 6 saskaitiju. Tiri intereses pec. Neskaitot leisus, polus utt. Mazak ir, bet ir.
Tapec jautaju.


-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
markelis
16. Apr 2020, 12:39 #117

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12921

Braucu ar: eFku

coms taads kaa dipecers paarvadaajumu firmaa. vadaa paarssvaraa paartiku pa Latviju. runaaju pirms lieldienaam, teica darba netruukst, rauj uz nebeedu
Offline
Sandis_UR
16. Apr 2020, 12:47 #118

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO

Kādam kursē mašīnas no Itālijas, ir krava Netālu no Torino, 4,2LDM

p.s Itālija pamazām atdzīvojas.
Offline
kkas
16. Apr 2020, 12:55 #119

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9313

Braucu ar: Alfu


16 Apr 2020, 11:27:11 @Kidd rakstīja:

16 Apr 2020, 11:23:31 @Lafter rakstīja:
Es prasu iesaistitajiem. Nevis caliem, kas 1 naktī analizē masku lietderibu, iepostē powerā ar piebildi, ja nu kadam noder
Man poh ko raksta internetà.
Es jautaju tiem, kas ar to pasi nodarbojas. tresas un septitas personas viedokli mani absoluti nepis.


es jau pirms kāda maza laika rakstīju, ka man daudzi klienti raud, ka nav mašīnu kas atved, nevis ka nav ko atvest. nerakstīšu nosaukumus, bet patiešām daudzi un lieli uzņēmumi to ir teikuši. tā kā īsti negribās ticēt tai gaudošanai. vakar viens terminālis pasūtija preci- es apsēdos, kad ieraudzīju to kvantumu, ko viņi pa 2 nedēļām ir izdrukājuši. negribās ticēt, ka nav viņiem ko darīt

mums aizkavēšanās rodas ar piegādēm, jo transportnieki nevar atvest laicīgi, tapēc ka nav vairs kravu ko vest abos virzienos. ja mums vajag no eiropas, tad sanāk citreiz gaidīt vairākas dienas, kamēr atrod auto, kurš tur ir. vai arī piemēram vairākas dienas nevar iebraukt pakaļ mūsu kravai, jo auto kkur citur nevar izkrauties, dēļ ta ka rūpnīca aizvērta ciet. ir gadījies dzirdēt, ka šoferi atsakās braukt

[ Šo ziņu laboja kkas, 16 Apr 2020, 12:56:08 ]

Offline
Destructo
16. Apr 2020, 12:57 #120

Kopš: 06. Sep 2005

Ziņojumi: 457

Braucu ar: B O R S C H E


16 Apr 2020, 12:47:01 @Sandis_UR rakstīja:
Kādam kursē mašīnas no Itālijas, ir krava Netālu no Torino, 4,2LDM

p.s Itālija pamazām atdzīvojas.


Nu kā kuram... mums dzelzsceļš no Veronas / Melzo joprojām ļoti minimālos apjomos...

Pietrūkst vietējo vadītāju lai savāktu kravu. Tranzīts uz Lībeku ierobežots.

Daudzas no saņemšanas vietām vēl joprojām slēgtas.

Vienīgais alko eksports priecē

Kkāda dzīvība salīdzinot ar Marta beigām ir, bet joprojām vāja atblāzma
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo