Online

Pašreiz BMWPower skatās 229 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Cik līdzekļu ir jāvelta auto iegādei?

AutorsZiņojums
Didzis
19. Aug 2011, 13:43 #101

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


19 Aug 2011, 13:41:08 Ksneps rakstīja:
Pēdējo gadu laikā ir bijuši vairāki auto. Kopā 6 auto. No tiem divi pavisam jauni auto, vienu no tiem līzingā jau maksāju dažus gadus un vēl mazliet jāpamaksā.

Mans viedoklis pēc šiem gadiem - ja pērk auto līzingā, tad tā, lai 3 gadu laikā var izmaksāt. Tad var atkal pārdot, veikt pirmo iemaksu un atkal 3 gadi. Sāc ar vienkāršāku auto, pēc tam pārej uz kaut ko labāku.


Kāda ir Tava argumentācija kāpēc jāpērg Jauns auto un nevis lietots/mazlietots ?

[ Šo ziņu laboja Didzis, 19 Aug 2011, 13:43:59 ]



-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
artis83
19. Aug 2011, 13:44 #102

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 6255

Braucu ar: audi

no saviem noveerojumiem_ jo atbildiigaks amats, prognozeejamaaki un lielaaki ienaakumi, jo pieticiigaaks auto.(protams neiet runa par miskasteem)
savukart tiem, kam nauda viegli naak un iet, ir tieksme paziimeeties tiesji ar auto taja briidii, kad nauda ir. vrb taapeec lai paraadiitu, ka tiejsi sjobriid vinjam iet kaa oligarham, jo peec gada lietas vairs tik labi iespeejams neies
Offline
Ksneps
19. Aug 2011, 13:46 #103

Kopš: 02. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1396

Braucu ar:


19 Aug 2011, 13:43:31 Didzis rakstīja:

19 Aug 2011, 13:41:08 Ksneps rakstīja:
Pēdējo gadu laikā ir bijuši vairāki auto. Kopā 6 auto. No tiem divi pavisam jauni auto, vienu no tiem līzingā jau maksāju dažus gadus un vēl mazliet jāpamaksā.

Mans viedoklis pēc šiem gadiem - ja pērk auto līzingā, tad tā, lai 3 gadu laikā var izmaksāt. Tad var atkal pārdot, veikt pirmo iemaksu un atkal 3 gadi. Sāc ar vienkāršāku auto, pēc tam pārej uz kaut ko labāku.


Kāda ir Tava argumentācija kāpēc jāpērg Jauns auto un nevis lietots/mazlietots ?


Jauns vai lietots - katra paša izvēle. Ja man tagad būtu jāpērk auto, tad aptuveni līzinga maksājums lai ir 10%-15% no algas uz 36 mēneši.

Es nopirku jaunu auto - nenožēloju. Bet šobrīd droši vien darītu savādāk. Ņemtu kaut ko lētāku, ātrāk izmaksāt, pēc dažiem gadiem atkal var pārdot un pirkt vietā citu auto. Apmēram tā.
Offline
sn
19. Aug 2011, 13:46 #104

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879722

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

Didzi, tāpēc ka pilnīga nullīte SEAT bez nekāda aprīkojuma ir stipri labāka par ērtu E39/E46 ar stūres apsildi un mīkstiem beņķiem

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
marihuans
19. Aug 2011, 13:47 #105

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

Man piemeeram neviens auto nav liizingaa un tikai ir hipotekaarais uz maaju njemts

visus auto njemu naljikaa un zinu,ja kaut kas pliisis paaris dienu laikaa auto tiks sataisits,neskatoties uz izmaksaam Ja butu veel pat auto krediits jaamaksaa+vel kaut kaadi izdevumi,tad protams auto peec gadiem diviem jau peec suuda izskatiitos

-----------------
T: 203-65-203
Offline
Ksneps
19. Aug 2011, 13:48 #106

Kopš: 02. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1396

Braucu ar:


19 Aug 2011, 13:46:53 sn rakstīja:
Didzi, tāpēc ka pilnīga nullīte SEAT bez nekāda aprīkojuma ir stipri labāka par ērtu E39/E46 ar stūres apsildi un mīkstiem beņķiem


Jap, tā sanāk. Vismaz man tā bija lietots BMW vs jauns vienkāršs auto.
Offline
sn
19. Aug 2011, 13:51 #107

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879722

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

es kāreiz iesēdos 40K nobrauktā SEATā, kuru viens lašara ieķēra nedaudz virs 9000EUR un nopriecājos, ka mana nākamā auto izvēle krīt uz lietotu bmw

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
Driver
19. Aug 2011, 13:53 #108

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


19 Aug 2011, 13:48:47 Ksneps rakstīja:

19 Aug 2011, 13:46:53 sn rakstīja:
Didzi, tāpēc ka pilnīga nullīte SEAT bez nekāda aprīkojuma ir stipri labāka par ērtu E39/E46 ar stūres apsildi un mīkstiem beņķiem


Jap, tā sanāk. Vismaz man tā bija lietots BMW vs jauns vienkāršs auto.

cilveks, kas var iemainit lietotu vai mazlietotu BMW pret kautkadu suudu-nulliti, nav cienigs vispar braukt ar BMW
un ganau BMW nopirka pirmstam, jo tas auto vinjam nevis patika, bet vienkarhsi nopirkas, jo bija laba cena, comam tads pats, utt vins vinu uztver tikai kaa diras parvietotaju un tadiem ari ir raditi getzi, seati un lidzigi brinumi

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
spritzmashinebanned
19. Aug 2011, 13:56 #109

Kopš: 11. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1892

Braucu ar: peni pa vagiinaam


19 Aug 2011, 13:51:20 sn rakstīja:
es kāreiz iesēdos 40K nobrauktā SEATā, kuru viens lašara ieķēra nedaudz virs 9000EUR un nopriecājos, ka mana nākamā auto izvēle krīt uz lietotu bmw


es biju vienu bridi saspiedies un braucu skatities shadus visadus aparaatus. seats vel nemaz tik suudiigs. es skatijos tadus ka chevrolet, huyndai utt

vopsem biju vienu chevrolet aveo skatities, pirtu jaunu lv un ar 40tk nobraukumu. 2007 gada facelift modelis, cena ari bija "reali nevar nenjemt", kautkadi 1600 LVL laikam.

es ar vinu izbraucu un uzreiz sapratu, ka tadu auto nav jegas pirkt, jo vins vienkarsi ir leets un nekvalitativs mesls, ar kuru bus problemas.

motors vinam jau pec 40 tk peldeja eljaa, uz slieksniem bija izsitusies rusas punkti, lukturi aizsvidusi utt.
Offline
sn
19. Aug 2011, 13:57 #110

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879722

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

nemaz nerunāsim par darba getziem, kuri pirmajā TA saņem vismaz piecus divniekus, jo piekare aiziet dirsā

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
Zeds
19. Aug 2011, 14:05 #111

Kopš: 15. Jul 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1923

Braucu ar: Q7

čomam darbā octavia. Viņš dabūja pilnīgi jaunu. Brauc gadu - 50 tkm - TA viss ok -salons kā jauns.

Tagad iedeva kolēģim uz 2 ned atvaļinājuma laiku:
1. Pārsista riepa + kaukas klabošs nomainīts;
2. Salonā tradicionālais pīpes caurums krēslā;
3. Priekšējā stikā plaisa;
4. Bampers noskrāpēts.

Cilvēki ir dažādi un dažādi izturās pret avto
Offline
Didzis
19. Aug 2011, 14:05 #112

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)

3 gadu laikā izmaksāt, piemēram, 15k EUR ?

t.i.
~4% gadā līzings *3gadi = EUR 1'800

Kopējā auto vērtība = EUR 16'800

+kasko ~550EUR/gadā *3gadi = EUR 1'650

Kopējā auto vērtība = EUR 18'450.00

Ikgadējā apkope ... 150EUR *3 = EUR 450.00

Kopējā auto vērtība = EUR 18'900.00
-------------------------------------------

EUR 18'900.00 / 3gadi = EUR 6'300.00/gadā;

EUR 6'300 / 12mēneši = EUR 525.00/mēnesī;

Ja EUR 525.00 ir 10% no algas, tad algai jābūt EUR 5250.00 mēnesī ...

15keur, protams, ir no pirksta izzīsta cena, kā arī 4 līzinga procenti ir gana daudz, taču pat samazinot visus šos mainīgos kaut kas te nelīmējas.

Pie tam, pēc 3 gadiem šī auto cena ir vairs ne 15kEUR bet 5 - 7keur.

varbūt man vienkārši ir pārāk maz naudas, lai šobrīd saprastu kāpēc jāpērk vidusmēra auto no salona.

Citas klases auto - tas tā kā būtu skaidrs.

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
Didzis
19. Aug 2011, 14:07 #113

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


19 Aug 2011, 14:05:05 Zeds rakstīja:
čomam darbā octavia. Viņš dabūja pilnīgi jaunu. Brauc gadu - 50 tkm - TA viss ok -salons kā jauns.

Tagad iedeva kolēģim uz 2 ned atvaļinājuma laiku:
1. Pārsista riepa + kaukas klabošs nomainīts;
2. Salonā tradicionālais pīpes caurums krēslā;
3. Priekšējā stikā plaisa;
4. Bampers noskrāpēts.

Cilvēki ir dažādi un dažādi izturās pret avto


imo škoda vispār ir auto ar dīzeļdzinēju

edit: labi varbūt ne bet :saprātīgs_pirkums: auto



atlikt riešanu

[ Šo ziņu laboja Didzis, 19 Aug 2011, 14:08:19 ]



-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
GF5933
19. Aug 2011, 14:19 #114

Kopš: 07. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 164

Braucu ar: e39, e36, w201

Jā, cik sanākusi pieredze ar Škodām tad tiešām vāģis. Price/performance attiecība patīkama. Un kautkā pasūda sajūtu arī neatstāj pēc braukšanas
Offline
peecise28
19. Aug 2011, 14:40 #115

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3570

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto


19 Aug 2011, 13:46:53 sn rakstīja:
Didzi, tāpēc ka pilnīga nullīte SEAT bez nekāda aprīkojuma ir stipri labāka par ērtu E39/E46 ar stūres apsildi un mīkstiem beņķiem


nepiekrītu!

5 gadus nobraucu ar dīzeļuniversāl megāni, ņemtu 3 mēnešus vecu, tagad braucu ar šrotainu e36, kuru par Ls 650 pagaidām neviens nepērk
ar e36 tomēr ir daaaaaaudz vairāk prieka

biju jau aizmirsis sajūtas, kādas ir taisot bezpriģelu ar auto, kādu rīt no rīta pieejot pie bankomāta vari nopirkt citu
protams, daudz labprātāk nēsātos ar ko labāku, bet $ ir atbilstoši tam, cik es strādāju un esmu baig slinks

nenoliedzami pietrūkst patēriņš 5 l /100 km, bet tas 86 Zs plastmasas krāms ar priekšpiedziņu man bija piegriezies.
Offline
Ksneps
19. Aug 2011, 14:40 #116

Kopš: 02. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1396

Braucu ar:


19 Aug 2011, 14:05:13 Didzis rakstīja:
3 gadu laikā izmaksāt, piemēram, 15k EUR ?

t.i.
~4% gadā līzings *3gadi = EUR 1'800

Kopējā auto vērtība = EUR 16'800

+kasko ~550EUR/gadā *3gadi = EUR 1'650

Kopējā auto vērtība = EUR 18'450.00

Ikgadējā apkope ... 150EUR *3 = EUR 450.00

Kopējā auto vērtība = EUR 18'900.00
-------------------------------------------

EUR 18'900.00 / 3gadi = EUR 6'300.00/gadā;

EUR 6'300 / 12mēneši = EUR 525.00/mēnesī;

Ja EUR 525.00 ir 10% no algas, tad algai jābūt EUR 5250.00 mēnesī ...

15keur, protams, ir no pirksta izzīsta cena, kā arī 4 līzinga procenti ir gana daudz, taču pat samazinot visus šos mainīgos kaut kas te nelīmējas.

Pie tam, pēc 3 gadiem šī auto cena ir vairs ne 15kEUR bet 5 - 7keur.

varbūt man vienkārši ir pārāk maz naudas, lai šobrīd saprastu kāpēc jāpērk vidusmēra auto no salona.

Citas klases auto - tas tā kā būtu skaidrs.


Tavs aprēķins ir okej. Diez vai cilvēks, kurš var maksāt 500 EUR pirks lētā gala jaunu auto. Nu, vismaz ne Latvijas iedzīvotājs, kuram pirksti vējā.

P.S. Turklāt paskaties auto salonu cenrāžus. Jauno modeļu cenas ir ievērojami augušas un jauns mazās klases vienkāršais auto sāk maksāt aizvien dārgāk.
Offline
Didzis
19. Aug 2011, 14:42 #117

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


19 Aug 2011, 14:40:07 peecise28 rakstīja:

19 Aug 2011, 13:46:53 sn rakstīja:
Didzi, tāpēc ka pilnīga nullīte SEAT bez nekāda aprīkojuma ir stipri labāka par ērtu E39/E46 ar stūres apsildi un mīkstiem beņķiem


nepiekrītu!

5 gadus nobraucu ar dīzeļuniversāl megāni, ņemtu 3 mēnešus vecu, tagad braucu ar šrotainu e36, kuru par Ls 650 pagaidām neviens nepērk
ar e36 tomēr ir daaaaaaudz vairāk prieka

biju jau aizmirsis sajūtas, kādas ir taisot bezpriģelu ar auto, kādu rīt no rīta pieejot pie bankomāta vari nopirkt citu
protams, daudz labprātāk nēsātos ar ko labāku, bet $ ir atbilstoši tam, cik es strādāju un esmu baig slinks

nenoliedzami pietrūkst patēriņš 5 l /100 km, bet tas 86 Zs plastmasas krāms ar priekšpiedziņu man bija piegriezies.

man vēl īsti līdz galam nav noformulējies viedoklis vai automašīnas aprīkojumā ietilpstošais "fun to drive" ir labi vai slikti

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
Ksneps
19. Aug 2011, 14:45 #118

Kopš: 02. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1396

Braucu ar:


19 Aug 2011, 13:53:54 Driver rakstīja:

19 Aug 2011, 13:48:47 Ksneps rakstīja:

19 Aug 2011, 13:46:53 sn rakstīja:
Didzi, tāpēc ka pilnīga nullīte SEAT bez nekāda aprīkojuma ir stipri labāka par ērtu E39/E46 ar stūres apsildi un mīkstiem beņķiem


Jap, tā sanāk. Vismaz man tā bija lietots BMW vs jauns vienkāršs auto.

cilveks, kas var iemainit lietotu vai mazlietotu BMW pret kautkadu suudu-nulliti, nav cienigs vispar braukt ar BMW
un ganau BMW nopirka pirmstam, jo tas auto vinjam nevis patika, bet vienkarhsi nopirkas, jo bija laba cena, comam tads pats, utt vins vinu uztver tikai kaa diras parvietotaju un tadiem ari ir raditi getzi, seati un lidzigi brinumi


Driver - man bijuši divi BMW. Man ļoti patīk šis auto, gaitas īpašības, vadāmība, jauda, auzmugurējā piedziņa, klusums salonā utt. Bet vienu BMW man jau nozaga. Otrs BMW bieži lūza un prasīja remontus un visādus ieguldījumus. Prikš kam man tāds problēmu auto. Turklāt ar e36 vai e39 es netaisos braukt. Gribu braukt ar salīdzinoši jaunu auto - maz 5 gadi vecs. Šāds bmw maksā dārgi, nepieciešam apsargājama stāvvieta, dārgs kasko, nevar atstāt jebkurā vietā, bieži zog spoguļus, moldingus, ABS blokus utt. Priekš kam man tas viss?!
Offline
snooze
19. Aug 2011, 14:47 #119

Kopš: 15. Jun 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 20034

Braucu ar: 2 un 4 riteniem

nebus respect no driver
Offline
Laoshi
19. Aug 2011, 14:49 #120

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Jā, jāiemanto Drivera resteps un tad viņš jāuzmet :vecā_uzmešanas_shēma:
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo