Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 65 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: 330d E46 iegāde

AutorsZiņojums
mc
27. May 2012, 18:23 #101

Kopš: 11. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 48014

Braucu ar: lēnu žurciņu


27 May 2012, 18:17:13 Modjo rakstīja:
Sorry kādas mulķibas. 10 un vairāk gadus veca mašīna jāpērk pēc iespējas vienkārša savā uzbūvē. Dīzelis 3L toč ir daudz vairāk piebāzts ar visādam ar vecumu ar vien nestabilakam figņām salīdzinot ar to pašu 3L benzīnu. Testē šodien, čiņī jau rīt

27 May 2012, 18:13:53 mcgh rakstīja:
nerunā mulķības, vnk pirms ņemt d vajag viņu aizvest uz diagnostiku. un saprast kas ir labi un kas slikti.


Nu nu sapiigaakaa probleema ir sprauslas, turbiina, un augstspiediena suuknis, pareejais ir maksaajams un daraams Un domaaju diagnostikaa nenoliegsi tās lietas ir nosakāmas.

-----------------


Offline
7S
27. May 2012, 18:35 #102

Kopš: 07. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4335

Braucu ar:

3.0D dīzeli pērk biezie ja grib gulēt labi, ņem benzīnu.
Offline
Modjo
27. May 2012, 18:39 #103

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Ir jau kā saki, taču vēl visadi štrunti tai sistēmas uzbūvē ir. Pašam bijusi gan mazi, gan lieli motori. Benzīna un dīzeļi ar. Varu secināt no personīga piemēra. Cik daudz nopietni dīzelistu ir katrā pilsētā? Dīzelis pec būtības ir prastāks naftas produkts, kuru lietoja, jo tam defaultā jabūt lētakam par benzīnu. Sekojoši mašīna uzbūvē bija vajadzīga komplicētāka, lai dabūtu ārā to paši jaudu. Kopš parādījās gāzes alternatīva, nu nav vairs lētam braukšanas kaifam sarežģīts 3D vajadzīgs. Tā jau ir vēstures palieka. Dīzelis atgriežas smagajiem komerctransportiem un lauku aršanai. Tas man personīgais uzskats. Protams ir arī formulas uz dīzeli, būs arī elektrokāri un varbūt H2 autini, bet tas tā tehnoloģiju slavināšanai vairāk

27 May 2012, 18:23:34 mcgh rakstīja:

27 May 2012, 18:17:13 Modjo rakstīja:
Sorry kādas mulķibas. 10 un vairāk gadus veca mašīna jāpērk pēc iespējas vienkārša savā uzbūvē. Dīzelis 3L toč ir daudz vairāk piebāzts ar visādam ar vecumu ar vien nestabilakam figņām salīdzinot ar to pašu 3L benzīnu. Testē šodien, čiņī jau rīt

27 May 2012, 18:13:53 mcgh rakstīja:
nerunā mulķības, vnk pirms ņemt d vajag viņu aizvest uz diagnostiku. un saprast kas ir labi un kas slikti.


Nu nu sapiigaakaa probleema ir sprauslas, turbiina, un augstspiediena suuknis, pareejais ir maksaajams un daraams Un domaaju diagnostikaa nenoliegsi tās lietas ir nosakāmas.
Offline
RaL
27. May 2012, 18:45 #104

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3723

Braucu ar: kruīzu

es ar savu nobraucu ~10k km. kad nopirku, bija tikko no Vācijas. spidometrā it kā 220k, gan jau savi 300 vai vairāk ir reāli. pa lielam viss bija kārtībā, bet tāpat motorā nomainīju kaut kādas šļauciņas, termostatus un sīkās trubiņas kaut kādas pie termostatiem, izņēmu klapītes (tepat Rifo (?) galerijās bija arī bildes, kā šim motoram to dara), mainīju turbīnas spiediena dačiku, maģistrālais degvielas sūknis vēl nobeidzās kaut arī ar degošu lampiņu ļoti reti braucu... nu tādi visādi sīkumi, kas kopumā tomēr arī diezgan maksā. tas viss 5 mēnešu laikā. kopumā kaut kur reizi mēnesī uz servisu. man šķiet, ka nav baigi forši. + vēl visi citi dīzeļa mīnusi.
protams, gāja labi, un degvielas patēriņš attiecībā pret tādu jaudu/paātrinājumu priecē.

ar benzīnniekiem, cik esmu braucis, daudz mazāk problēmu.

dīzeli var pirkt, ja tiešām zini, ka nav daudz braukts un pašam ir daudz jābraukā
bet vecākām mašīnām noteikti izvēlētos turpmāk benzīnnieku
Offline
Laoshi
27. May 2012, 18:50 #105

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Diagnosticēt būs grūti turbīnu un sūkni, tie arī maksā (pat restaurēti). Šļaukas un datčikus var mainīt pats pie sašlika un alus

Un vispār, vislabāk ir diagnosticēt uz max ātrumu. Ja ir tuvu ražotāja noteiktajam, tad viss čiki ar motoru. Vienīgais, ka saimnieks neparakstīsies, tikai viņam var pateikt, ka virs 250 FR tipa neņemot.

[ Šo ziņu laboja Laoshi, 27 May 2012, 18:54:44 ]

Offline
Modjo
27. May 2012, 18:58 #106

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Es redzēju kā Francijā, gan arī citur saudzīgi ar dīzeļiem brauc kalnos. Mašīna jauna, šie dod virsū, melni dūmi vien nāk. Labs un vienlaicīgi vecs dīzelis no tā gala pie mums neatnāk. Vecs dīzelis labs šeit nav iespējams, jo ticamak ekonomijas nolūkos kreiso soļaru lēja iekšā. Godīgi, labāk nevajag. Būs dārgi

27 May 2012, 18:45:18 raivis88 rakstīja:
es ar savu nobraucu ~10k km. kad nopirku, bija tikko no Vācijas. spidometrā it kā 220k, gan jau savi 300 vai vairāk ir reāli. pa lielam viss bija kārtībā, bet tāpat motorā nomainīju kaut kādas šļauciņas, termostatus un sīkās trubiņas kaut kādas pie termostatiem, izņēmu klapītes (tepat Rifo (?) galerijās bija arī bildes, kā šim motoram to dara), mainīju turbīnas spiediena dačiku, maģistrālais degvielas sūknis vēl nobeidzās kaut arī ar degošu lampiņu ļoti reti braucu... nu tādi visādi sīkumi, kas kopumā tomēr arī diezgan maksā. tas viss 5 mēnešu laikā. kopumā kaut kur reizi mēnesī uz servisu. man šķiet, ka nav baigi forši. + vēl visi citi dīzeļa mīnusi.
protams, gāja labi, un degvielas patēriņš attiecībā pret tādu jaudu/paātrinājumu priecē.

ar benzīnniekiem, cik esmu braucis, daudz mazāk problēmu.

dīzeli var pirkt, ja tiešām zini, ka nav daudz braukts un pašam ir daudz jābraukā
bet vecākām mašīnām noteikti izvēlētos turpmāk benzīnnieku
Offline
Laoshi
27. May 2012, 19:07 #107

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Vai tad dīzeļiem no sēņošanas nav vairāk problēmas, nekā no normālas kurināšanas?

Cik zinu, tad cilvēki no vecās Eiropas nav čakli uz šķidrumu, siksnu un agregātu maiņām. Ir garantija, tātad brauc, kamēr iet. Viņi tic 30k km eļļas maiņas intervālam un tam, ka kārbā eļļu mainīt vispār nevajag
Offline
Artis_D
27. May 2012, 21:58 #108

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13422

Braucu ar: BMW

nevajag jau nopirkt vislētāko bmw dīzeli un tad raudāt pa visām vietām, ka bmw ir sūds
Offline
AndrisK
27. May 2012, 22:39 #109

Kopš: 20. Mar 2006

Ziņojumi: 1879

Braucu ar: Xu

Tikko runāju ar labu draugu par E46 330D 2000g... viņš atdzina no Vācijas ar ~200t.km tagad pa kādi 5 gadi saskrējis jau ap 400t.km. Lejot dīzeli benzīntankā, motoram nekas nav pa lielam taisīts...tagad tik turbīna sāk iet uz beigām...hadeni jau 3x pārlasījis
Offline
wheels
27. May 2012, 22:44 #110

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10062

Braucu ar: V8

Tas viss atkarīgs no tā kāds eksemplārs gadās un kā tu seko līdzi mašīnai. Cik 330d bijuši, ar problēmām neesmu saskāries.
Vienīgi ja tīk mīlēt santīmu, tad dotajā brīdī 330i/gāze būs lētāk ikdienā.
Offline
andzix
27. May 2012, 22:44 #111

Kopš: 13. Feb 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 318

Braucu ar: Individual

nopirku savu ar 155štuk nobraukumu tagad 50 štuk esmu nobraucis un gar motoru neesmu gramstijies. vis iet un griežas tā ka prieks + dīzeli leju darbā
Offline
casperse46
28. May 2012, 15:08 #112

Kopš: 20. Sep 2011

Ziņojumi: 187

Braucu ar: e46 330D

3.0D motori ir labi, nenojāts eksemplārs ies ilgi un labi.
ir 530d un 330d.
530d jau pa lv brauc 6 gadi. Viss kas darīts motoram ir kvelsveces, eļļas maiņas un siksnas nomainītas ar spriegotājiem(šogad).
Parējais hadene, kas jau kā visiem.

330d, 7 mēneši nobraukti 20k km notīti, nekādu problēmu ar motoru nav bijušas.
Abi atuto ar 184 zirgiem

530d no itālijas, ar mazu noskrējienu.
330d no vācijas.
Lejot normālas eļļas un regulāri mainot, vienīgais kas motorā var izbeigties ir turbīna. Bet ja to kopj, tad brauc un brauc, bet ja grib pist kapeiku, pērciet 3.0i un uzgāzējiet.
Offline
Machida
28. May 2012, 15:43 #113

Kopš: 28. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3405

Braucu ar:

a kā var kopt turbīnu, pastāsti, lūdzu?
Offline
immis
28. May 2012, 15:45 #114

Kopš: 27. Jun 2009

Ziņojumi: 1246

Braucu ar: smaidu


28 May 2012, 15:43:23 KRS2 rakstīja:
a kā var kopt turbīnu, pastāsti, lūdzu?

viens no veidiem ir pēc gāzēšanas uzreiz neslāpēt
Offline
dust
28. May 2012, 15:45 #115

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6537

Braucu ar: DD2

Regulāras eļļas un gaisa filtra! maiņas

-----------------

Offline
konussib
28. May 2012, 16:01 #116

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo


28 May 2012, 15:43:23 KRS2 rakstīja:
a kā var kopt turbīnu, pastāsti, lūdzu?


Nedod grīdā kamēr nav līdz galam uzsilis motors (jo vajag, lai turbīna vienmērīgi uzsilst) un pirms motora izslēgšanas brauc mierīgi (lai turbīna vienmērīgi atdziest).
Offline
7788
28. May 2012, 16:31 #117

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


27 May 2012, 18:12:00 Modjo rakstīja:
Neņem dīzeli. Tas nav vairs ekonomiski pamatots pasākums.

Tad jau precīzāk būtu, neņem BMW tas nav ekanomiski pamatots pasākums.
Offline
7788
28. May 2012, 16:34 #118

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


28 May 2012, 15:45:47 Dust rakstīja:
Regulāras eļļas un gaisa filtra! maiņas

protams eļļas īpašības arī ir no svara!
Offline
gintc
28. May 2012, 18:22 #119

Kopš: 10. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2298

Braucu ar: X5 4.0d, e90 330i, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000

184zs motors un 204zs motors diezgan atšķiras, kas man te teica, ka tas 184zs nav pat līdz galam riktīgs comonrails! No maniem bijušajiem auto e46 330d 2004.g, ir viens no maniem mīļakajiem, hadene vienkārša, nochipojot ir ap 250zs un iet LJOTI labi, vidējais patēriņš 6l, vienu gadu nobraucu (40tkm), mainīju tikai eļļas filtrus, nobraukums kad pirku bij ap 160tkm, pārdevu un pēc nedēļas nozaga, otras atslēgas vēl pe manis bija!
Offline
martinssh
28. May 2012, 19:44 #120

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:

Par pateerinju runaajot , zb klausiities sanjeemos shoreiz un ielikshu arii bildi no pases kas nak liidzi ikvienam normaalam auto
BMW 330d automaats tie kas te raksta ka videejais kombineetajaa 6litri tad zvanat aughsaa vaacu inzinieriem un nododat zinju ka ar savu teju pusmiljonu noskreejusho dzelzi izdevies nodziit 2 litrus no pateerinja
[IMG]null[/IMG]


ps 6 litri videejo esmu rezdeejis tikai seenjojot un aimirstot ka zem kapota ir 200zs

[ Šo ziņu laboja martinssh, 28 May 2012, 19:46:48 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo