Online
Pašreiz BMWPower skatās 235 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: BMW X5 vai Range Rover Vogue?
Autors | Ziņojums |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Skaibreiku laikam tu pats liki man arī ir bijuši kasjaki. Arī ar black bug. Meklē un neatrod
Labi, tas tā
| Offline | | |
TDS_96 | | Kopš: 22. Aug 2007
Ziņojumi: 571
Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu
| visi kuri raksta interesantas izmaksas remontiem vai apkopēm gadā klat varetu ari pirakstit nobraukumu gadā .kā arī ne visi veic apkopi katrus 10k daži brauc longlaifā
p.s kā arī nevajag jaukt apkopes ar remontiem tās ir ļoti atšķirigas lietas un izmaksas[ Šo ziņu laboja TDS_96, 27 May 2010, 22:39:31 ] | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Es jums nerakstīšu, kādas izmaksas ir bijušas daimleram pa 3.5 gadiem... ok, nobraukts ir tikai ~ 30-35k, bet tāpat. Dārgākais bija vasarenes, bet tās bija dāvanā Viss pārējais Viens kasjaks visu laiku velkas līdzi, bet tas esot tipiska slimība un netraucē performancei. Beidzot laikam ir/būs sataisīts tomēr. Pārējais Kā jau tika minēts, jāmāk internets un tad viss ir 2-10x lētāk.
Cik atceros no savas pagātnes, lielākas problēmas ir bijušas ar vecajiem šrotiem E36 banānu un E36 M3. Jo jaunāks auto un pareizi nopirkts, jo viss labāk un izmaksas tikai apkope, kluči, riepas.
Patreiz vecam e38 pa nepilni divi gadi kārbas maiņa (neīsta eļļa ielieta bija vecajam īpašniekam), viena detaļa piekarē pa 30ls, apkope, skaņas pastiprinātājs, kas maksāja kapeikas. Tagad jāmaina aizmugurē bremžu šļauciņas, kas arī nav nekas dārgs. tpu, tpu, tpu nav sajūtas, ka kas cits būtu jādara tuvākajā laikā. V8 modeļiem viss ir ok gan ar motoriem, gan piekarēm.[ Šo ziņu laboja edzulis, 27 May 2010, 22:45:19 ] | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Nemuldi, daimlers uzvilka M5 dragā Esmu ar viņu arī uz ralliju bijis neveiksmīgi kur pa trepi psc ku tika nobraukts. Kopš tās reizes ralliju vairs neapmeklēju Bet, nu, protams, tas viss ir fufelis [ Šo ziņu laboja edzulis, 27 May 2010, 23:02:38 ] | Offline | | |
edza87 | | Kopš: 15. Oct 2009
Ziņojumi: 162
Braucu ar: prātu un BMW
| Beigās šis šo visu murgu izlasīs un ne vienu, ne otru nopirks! | Offline | | |
Markijs | | Kopš: 24. Dec 2008
Ziņojumi: 1367
Braucu ar: Vecu vācu kupeju.
| Protams ka X5 http://www.youtube.com/watch?v=blwssTAqYKc
Vienozīmīgi domāju ka X5 būs lielāks komforts un visp kaifs braukt. | Offline | | |
Fuksis | | Kopš: 22. May 2010
Ziņojumi: 23
Braucu ar:
| Neesmu rupjš, bet tas viss ir huijņa | Offline | | |
sandoza | | Kopš: 13. Nov 2004
Ziņojumi: 98
Braucu ar: carbon
| Nejauši paskatījos topiku un kā X īpašnieks 4 gadu garumā varu pateikt vismaz kā man kalpo šamējais.....
Visupirms es gribētu redzēt to krekeri kas iztiek gadā ar 200 LVL, pieļauju,ka ausīs iebāž sievas vates izstrādājumus un nepievērš uzmanību sīkumiem,kas laika griezumā dod efektu,ka auto ir nodzīts(lasi jāmaina daudz vairāk kā ja būtu uzreiz mainīts bojātais mezgls ). Protams man arī ir kolēģis ,kam sieva ikdienā pārbrauc pāri Vanšu tiltam līdz darbam Vecpilsētā, aizlaiž līdz SKY un salonam, gadā 3 reizes līdz rallijam-tad arī varbūt pa lielam var, ka apkope maksā ko maksā un detaļas, JO NOBRAUKUMS IR AP 10-13 TK KM! bet ja noskrējiens ir no 20 TK un vairāk, varat man stastit ko gribat, ka minimums 2x ellas mainas maksas 400 LVL,pluss ik pa laikam kāda piekares detaļa iziet (bukses, atbalsta šarnīri-kaite klasiska,it seviški ja braukā ar R20, flančiem, sēdināts). Es gadā esmu piemetis ka vismaz 1500 aiziet nerēķinot riepas un citus ikdienišķos priekus, ar vidējo gada noskrējienu 22-26 TK, sanāk braukāt arī ārpus Rīgas, bet ne pa zemeniekiem jo tur Xsam nav ko darīt, vismaz manējam.
Līdz ar to īss rezumē, ja gribat taupīgu Xsu maksimums R18, kas saudzēs hadeni, neiesaku čipot(man ir personīga pieredze), ir cēliens, bet 3,0 dizelim vājš mezgls ir ātrumkārba(2x jaukta,mufta un mehānisms), kas ir ļoti sensitīva , pluss degvielas patēriņš TIKAI palielināsies, bet griezes moments ikdienas braukāšanai nav svarīgs, it sevišķii sastrēgumos centrā. Salons un ergonomika ir 9,5 no 10 ballēm,ja kas grab salonā, tad tas ir vai nu nolauzts vai jaukts un nav salikts kā nākas.
P.s. RR esmu braucis ari 4 gadus,neiesaku nevienam mužā angļu auto. | Offline | | |
|
sandoza | | Kopš: 13. Nov 2004
Ziņojumi: 98
Braucu ar: carbon
| diez vai | Offline | | |
Ekimons | | Kopš: 21. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 13338
Braucu ar:
| es smejos, vnk šodien dzirdēju to pašu no RR ownera | Offline | | |
Bimmer | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24385
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
|
27 May 2010, 23:50:57 sandoza rakstīja:
(..) P.s. RR esmu braucis ari 4 gadus,neiesaku nevienam mužā angļu auto.
Kura gada, kāds motors un kāds odometra rādījums? | Offline | | |
crashiks | | Kopš: 14. Aug 2006
Ziņojumi: 497
Braucu ar: Accordu
| Ko tu ar to Merivu te visu laiku plinies.
Ja cilvēks saka ka grib X5 vai RR tad viņš nekad neskatīsies uz Merivu.
Tas ir tā pat kā 40kvm istabā ielikt 20" nevis 50" televizoru lai skatītos hokeju. | Offline | | |
uzo | | Kopš: 09. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 711
Braucu ar: dārgu pasātu
|
28 May 2010, 08:58:48 crashiks rakstīja:
Ko tu ar to Merivu te visu laiku plinies.
Ja cilvēks saka ka grib X5 vai RR tad viņš nekad neskatīsies uz Merivu.
da labi, viņam piedodams, iepriekšējā lapā mēģināja iesmērēt ML mersi, pats brauc ar merivu un ir volkwagen fans , visticamāk ienīst cilvēkus.
| Offline | | |
sudrabsag | | Kopš: 25. May 2010
No: Jelgava
Ziņojumi: 16
Braucu ar: 5300
|
27 May 2010, 23:50:57 sandoza rakstīja:
Nejauši paskatījos topiku un kā X īpašnieks 4 gadu garumā varu pateikt vismaz kā man kalpo šamējais.....
Visupirms es gribētu redzēt to krekeri kas iztiek gadā ar 200 LVL, pieļauju,ka ausīs iebāž sievas vates izstrādājumus un nepievērš uzmanību sīkumiem,kas laika griezumā dod efektu,ka auto ir nodzīts(lasi jāmaina daudz vairāk kā ja būtu uzreiz mainīts bojātais mezgls ). Protams man arī ir kolēģis ,kam sieva ikdienā pārbrauc pāri Vanšu tiltam līdz darbam Vecpilsētā, aizlaiž līdz SKY un salonam, gadā 3 reizes līdz rallijam-tad arī varbūt pa lielam var, ka apkope maksā ko maksā un detaļas, JO NOBRAUKUMS IR AP 10-13 TK KM! bet ja noskrējiens ir no 20 TK un vairāk, varat man stastit ko gribat, ka minimums 2x ellas mainas maksas 400 LVL,pluss ik pa laikam kāda piekares detaļa iziet (bukses, atbalsta šarnīri-kaite klasiska,it seviški ja braukā ar R20, flančiem, sēdināts). Es gadā esmu piemetis ka vismaz 1500 aiziet nerēķinot riepas un citus ikdienišķos priekus, ar vidējo gada noskrējienu 22-26 TK, sanāk braukāt arī ārpus Rīgas, bet ne pa zemeniekiem jo tur Xsam nav ko darīt, vismaz manējam.
Līdz ar to īss rezumē, ja gribat taupīgu Xsu maksimums R18, kas saudzēs hadeni, neiesaku čipot(man ir personīga pieredze), ir cēliens, bet 3,0 dizelim vājš mezgls ir ātrumkārba(2x jaukta,mufta un mehānisms), kas ir ļoti sensitīva , pluss degvielas patēriņš TIKAI palielināsies, bet griezes moments ikdienas braukāšanai nav svarīgs, it sevišķii sastrēgumos centrā. Salons un ergonomika ir 9,5 no 10 ballēm,ja kas grab salonā, tad tas ir vai nu nolauzts vai jaukts un nav salikts kā nākas.
P.s. RR esmu braucis ari 4 gadus,neiesaku nevienam mužā angļu auto.
Tev bildes aizsūtīt vai personiski gribi satikties?
Riepas apkopju cenās neieskaitīju, nobraucu ~ 15-20 000 km/gadā, nedzīvoju pilsētā, pa grants ceļiem braucu. Par lielajām izmaksām varu pateikt pēc pieredzes. Pirms 8 gadiem nopirku E39, remontēju nepārtraukti, plīsa viss iespējamais un neiespējamais, pēdējos 3 gadus ar manu 39-to brauc grāmatvede un praktiski neremontē. Nezinu vai tāpēc, ka es pirms tam visu iespējamo samainīju, vai tāpēc, ka brauc pie paziņas uz servisu. Vēl lai būtu mana doma saprotamāka, es 39-ajam nomainīju visus iespējamos airbagu devējus, jo ik pa brīdim iedegās lampiņa, bet tagad tikai jānodzēš kļūda, pēc kārtējās salona tīrīšanas, jo uzraujot blakussēdētāja sēdekli augšā, izkustās štekeris un deg lampa.
Runājot par lietu, auto sākotnējie tehniskie stāvokļi var atšķirties, atšķirās braukšanas stili, rezeves daļas var pirkt pa stipri atšķirīgām cenām (domāju vienādu firmu) un var remontēt un mainīt visu ko saka un var pieņemt lēmumu pats, ja protams var pieņemt (es piem. ritošo varu pārbaudīt kādā garāžas servisā, jo pats varu novērtēt kas pa kam). Runājot par čipošanu, pareizi čipojot, patēriņs nevar pieaugt, bet tikai samazināties.
Lai būtu korekti: savam X5 pa 3.5 gadiem esmu nomainījis: ģenerātora siksnu, prikšējā riteņa gultni, 4 riepu komplektus, hadenei zldātiņus un vēl kādas bukses, stūres pirkstu, sviras remonēju (kadu sīkumu varēju aizmirst).
P.S. Nepieredzēti nepatīkama sajūta, ka jāmēģina taisnoties. | Offline | | |
Pljavejs | | Kopš: 19. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1042
Braucu ar:
| tur riepas katru gadu maini?
X5 riepas pec 3 gadu braukshanas bija ka jaunas, principa nemaz nenobrauktas.
27 May 2010, 21:41:59 user rakstīja:
27 May 2010, 21:40:26 janchikz rakstīja:
da blja kur juus 2k njemat gadaa??? ko juus ar tiem autinjiem darat? man e65 max 300 ls
palasi augstāk - es uzrakstīju aptuveni..
jautājums - ko Tu ar to auto dari? riepu komplekts vien Ls 500
| Offline | | |
sandoza | | Kopš: 13. Nov 2004
Ziņojumi: 98
Braucu ar: carbon
| Nevajag ne bildes ne tikties neesmu puisu fans.
Viena lietai es piekrītu kādā stavoklī auto nopirkts, viens ir vizuālais ,otrs ko rāda defektācija,manā gadījumā auto bija kā kompete, bet pēc defektācijas lapas pirmo apkopi ko taisīju sanāca ne vairāk ne mazāk kā 400 Lati.
Otrs, ja brauc ar R17 vai R18 tad hadene būs citas izmaksas nekā R20 un tur nav ļurināt, es savu uz zemenieka bedraina nemaz nedzenu virsū vnk žēl auto.
Kas attiecas uz motora defektiem-sprauslas 2 gb. kaput, gaisa devēji un vārsti turbīnai, ģeneratora gultnis, aizmugurejie gultni,sailenbloki,zaldati uc sikumi...
Transmisija-2X , bet tas jau kā izrādījās bija pirmam saimniekam,ko veiksmīgi bija noslēpis.
Riepas, ikdienas sikumi savācās, un ja sausiņu grauzējam ir svarīgi Xs zem dirsas tad to neiesaku(neka personiga), jo pa 17 tk nopirkt var ar noskrejienu 200 tk un virs (Realo,nejaukt ar uzgriezto,un tas servisa gramatas es ari varu uzrakstit ko un vajag,ta nav musdienas problema),tad jarekinas ir vismaz ar 1000 ka minimums un nav ko izkrasot , masina forsa bet prasa ikdiena diezgan daudz. Es gan pa 17 tk iesaku 3,0 LandCruiser 120,tas bus apkopes dargaks,bet hadene noteikti piemerotaka un motors mazak kaprizs.
28 May 2010, 10:29:08 sudrabsag rakstīja:
27 May 2010, 23:50:57 sandoza rakstīja:
Nejauši paskatījos topiku un kā X īpašnieks 4 gadu garumā varu pateikt vismaz kā man kalpo šamējais.....
Visupirms es gribētu redzēt to krekeri kas iztiek gadā ar 200 LVL, pieļauju,ka ausīs iebāž sievas vates izstrādājumus un nepievērš uzmanību sīkumiem,kas laika griezumā dod efektu,ka auto ir nodzīts(lasi jāmaina daudz vairāk kā ja būtu uzreiz mainīts bojātais mezgls ). Protams man arī ir kolēģis ,kam sieva ikdienā pārbrauc pāri Vanšu tiltam līdz darbam Vecpilsētā, aizlaiž līdz SKY un salonam, gadā 3 reizes līdz rallijam-tad arī varbūt pa lielam var, ka apkope maksā ko maksā un detaļas, JO NOBRAUKUMS IR AP 10-13 TK KM! bet ja noskrējiens ir no 20 TK un vairāk, varat man stastit ko gribat, ka minimums 2x ellas mainas maksas 400 LVL,pluss ik pa laikam kāda piekares detaļa iziet (bukses, atbalsta šarnīri-kaite klasiska,it seviški ja braukā ar R20, flančiem, sēdināts). Es gadā esmu piemetis ka vismaz 1500 aiziet nerēķinot riepas un citus ikdienišķos priekus, ar vidējo gada noskrējienu 22-26 TK, sanāk braukāt arī ārpus Rīgas, bet ne pa zemeniekiem jo tur Xsam nav ko darīt, vismaz manējam.
Līdz ar to īss rezumē, ja gribat taupīgu Xsu maksimums R18, kas saudzēs hadeni, neiesaku čipot(man ir personīga pieredze), ir cēliens, bet 3,0 dizelim vājš mezgls ir ātrumkārba(2x jaukta,mufta un mehānisms), kas ir ļoti sensitīva , pluss degvielas patēriņš TIKAI palielināsies, bet griezes moments ikdienas braukāšanai nav svarīgs, it sevišķii sastrēgumos centrā. Salons un ergonomika ir 9,5 no 10 ballēm,ja kas grab salonā, tad tas ir vai nu nolauzts vai jaukts un nav salikts kā nākas.
P.s. RR esmu braucis ari 4 gadus,neiesaku nevienam mužā angļu auto.
Tev bildes aizsūtīt vai personiski gribi satikties?
Riepas apkopju cenās neieskaitīju, nobraucu ~ 15-20 000 km/gadā, nedzīvoju pilsētā, pa grants ceļiem braucu. Par lielajām izmaksām varu pateikt pēc pieredzes. Pirms 8 gadiem nopirku E39, remontēju nepārtraukti, plīsa viss iespējamais un neiespējamais, pēdējos 3 gadus ar manu 39-to brauc grāmatvede un praktiski neremontē. Nezinu vai tāpēc, ka es pirms tam visu iespējamo samainīju, vai tāpēc, ka brauc pie paziņas uz servisu. Vēl lai būtu mana doma saprotamāka, es 39-ajam nomainīju visus iespējamos airbagu devējus, jo ik pa brīdim iedegās lampiņa, bet tagad tikai jānodzēš kļūda, pēc kārtējās salona tīrīšanas, jo uzraujot blakussēdētāja sēdekli augšā, izkustās štekeris un deg lampa.
Runājot par lietu, auto sākotnējie tehniskie stāvokļi var atšķirties, atšķirās braukšanas stili, rezeves daļas var pirkt pa stipri atšķirīgām cenām (domāju vienādu firmu) un var remontēt un mainīt visu ko saka un var pieņemt lēmumu pats, ja protams var pieņemt (es piem. ritošo varu pārbaudīt kādā garāžas servisā, jo pats varu novērtēt kas pa kam). Runājot par čipošanu, pareizi čipojot, patēriņs nevar pieaugt, bet tikai samazināties.
Lai būtu korekti: savam X5 pa 3.5 gadiem esmu nomainījis: ģenerātora siksnu, prikšējā riteņa gultni, 4 riepu komplektus, hadenei zldātiņus un vēl kādas bukses, stūres pirkstu, sviras remonēju (kadu sīkumu varēju aizmirst).
P.S. Nepieredzēti nepatīkama sajūta, ka jāmēģina taisnoties.
[ Šo ziņu laboja sandoza, 28 May 2010, 12:14:42 ] | Offline | | |
|
Smic | | Kopš: 28. Apr 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 426
Braucu ar: e39 530d individual
| RR un LR detaļas pa lēto var uzsūtīt www.paddockspares.com
Cenas limonāde, šipings 15 puondi par 30kg. | Offline | | |
Smic | | Kopš: 28. Apr 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 426
Braucu ar: e39 530d individual
|
28 May 2010, 12:11:46 sandoza rakstīja:
Nevajag ne bildes ne tikties neesmu puisu fans.
Viena lietai es piekrītu kādā stavoklī auto nopirkts, viens ir vizuālais ,otrs ko rāda defektācija,manā gadījumā auto bija kā kompete, bet pēc defektācijas lapas pirmo apkopi ko taisīju sanāca ne vairāk ne mazāk kā 400 Lati... BLAH BLAH BLAH
No kā un par cik pirki (kortos?) Kur remontēji? (termins defektācijas akts izsaka visu - tipa paremontējiet man kaut ko)
Jo pēc tava teksta spriežot vienīgais defekts bija kārba (ja automāts, tad tikai normāli ik pa 200 000 kādu kilolatu viņā investēt)
R20 diski, čips un to lietošanas sekas manuprāt neietilpst tekošajās apkopēs.
Arī riepas var pirkt dažādās vietās - cenas reifendirekt.de un laneksā stipri atšķirās sevišķi jau lielajiem izmēriem. | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Pie pirkšanas 400ls tāmi uztaisīt var bez problēmām jebkuram auto | Offline | | |
janchikz | | Kopš: 15. Jul 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7718
Braucu ar:
| Konkreeti par e65, nomainiju elljas (castrol) jaunas kalodkas, visu liimenjos, kr4 ikgadeejaa apkope, iznaaca man 140ls, peec auto zaadzibas nomainju akumulatoru+ 100ls, jo nozaga, viss, auto ideaals, nav kur piesieties, i sotkas idaali tiira, i kondiska ideaali puush, nekas negrab. isaak sakot kompis neko neizmetiis, servisaa neko neatradiis, un brauc auto kaa nakas... kur juus njemat 1700ls gadaa blin es mersim nesen mainiju elljas un veel so to choms tur darija, iznaaca 65ls + kalodkas 30ls, viss, auto ideaals, nav kur piesieties ko juus ar tiem auto darat? aaaaaaaaaaa, aizmirsu pieraxtiit, videejais gada nobraukums 35k km
P.S. nek oausiss nebaazhu un ja auto kas notiek, tas tiek dziits uz servisu!!!
A mosh juus vnk pis rinkii kaa mazos a juus tik domaajat ka visu baigi labi taisa? [ Šo ziņu laboja janchikz, 28 May 2010, 13:56:33 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|