Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 273 viesi un 25 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Poliuretāna bukses u.c. izstrādājumi

AutorsZiņojums
CaraCal
02. Feb 2012, 14:51 #101

Kopš: 30. Jan 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 106

Braucu ar:


02 Feb 2012, 14:45:40 riddler rakstīja:

02 Feb 2012, 14:43:52 CaraCal rakstīja:
Nestrīdēšos.

Un šī opcija ir pēc paša bukšu pasūtītāja vēlēšanās.


par razhoshanas iekaartaam neko nezinu, bet automashiinaa ar atbilstoshu cietiibu (ielai ne sportam) ir ljoti patiikams efekts, jo auto nav ciets bet stingri un patiikami turas uz celja (tvirts )


Protams. Citādāk jau neviens tādas neliktu

Kā jau minēju ieliešana detaļā vairāk ir aktuāla uz elementiem kuros bukšu maiņa kā atsevišķiem elementiem no ražotāja netiek piedāvāta. tās atjaunot ielejot, nav nekāda problēma.

Offline
morris
08. Feb 2012, 08:13 #102

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar:


02 Feb 2012, 14:35:09 riddler rakstīja:
pamataa es neredzu jeegu liet to poliuretaanu chaulaas, tas ir lieki, reku ir pareizas bukses un vinjas straadaa un bez jebkaadaam probleemaam

ja taada principa vinjas taisiisiet tad buus ljoti ok, bet lejot to pliuretaanu chaulaa vinsh agraak vai veelaak atdaliisies un var saakties trokshnji kad chaula saaks skaarties pie tilta vai kur nu tur vinja iepreseeta



ps 2 gadi jau braukts ar shiiim un iznjemot vinjas aaraa - taas ir taadas pashas kaa tikko no iepakojuma (graamatu lasiijis esmu)


Šādas bukses kāds uz vietas virpo??? Vajag classic mini, negribās no UK sūtīt.
Offline
Instigater
08. Feb 2012, 09:12 #103

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Adpartos uzsūti, ja nebūs uz vietas, tad viņi no UK vai POL atvilks.
Offline
CaraCal
08. Feb 2012, 09:33 #104

Kopš: 30. Jan 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 106

Braucu ar:


08 Feb 2012, 08:13:34 morris rakstīja:

02 Feb 2012, 14:35:09 riddler rakstīja:
pamataa es neredzu jeegu liet to poliuretaanu chaulaas, tas ir lieki, reku ir pareizas bukses un vinjas straadaa un bez jebkaadaam probleemaam

ja taada principa vinjas taisiisiet tad buus ljoti ok, bet lejot to pliuretaanu chaulaa vinsh agraak vai veelaak atdaliisies un var saakties trokshnji kad chaula saaks skaarties pie tilta vai kur nu tur vinja iepreseeta



ps 2 gadi jau braukts ar shiiim un iznjemot vinjas aaraa - taas ir taadas pashas kaa tikko no iepakojuma (graamatu lasiijis esmu)


Šādas bukses kāds uz vietas virpo??? Vajag classic mini, negribās no UK sūtīt.


jA! Virpo, ja interese tieshak PM man
Offline
morris
08. Feb 2012, 10:41 #105

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar:


08 Feb 2012, 09:12:17 Instigater rakstīja:
Adpartos uzsūti, ja nebūs uz vietas, tad viņi no UK vai POL atvilks.


ADpartos cena kosmiska, salīdzinot ar UK classic mini detaļu veikaliem....
Offline
Muuris
08. Feb 2012, 10:47 #106

Kopš: 09. Jun 2008

No: Sigulda

Ziņojumi: 269

Braucu ar: Dresētu M60B40

Pirms apmeram gada vienam Mini hadeni parlasījām uz poli, cenas kaadas no UK piedāva ar visu atvešanu bija 2 x zemakas, ka, ja pats būtu virpojis! Tur fiksi, apmeeram nedeeļas laikā klāt, der ieksā ideali! Vai taadam kulta auto ka Mini Clasiic ir veerts virpot - ja poli nav jaapeerk, tad jaa, citaadi nav veerts!
Offline
Puce
08. Feb 2012, 10:56 #107

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Tā kā nodarbojos ar poliuretāna bukšu tirdzniecību, tad neredzu nekādu ekonomisko attaisnojumu tās bukses "ražot" šeit uz vietas. Vienīgais gadījums, kad šo pašākumu attaisnotu būtu taisīt tādas bukses, kas ir problemātiskas un neviens cits tās nepiedāvā. Viss pārējais ir laika un materiāla izšķērdēšana.

Ir divi ražotāji, kurus pārstāvam Latvijā: Powerflex un Strongflex.

Pirmā gadījumā ir liela pieredze visā šajā pasākumā un nemitīga produktu uzlabošana, kas tiek veicināta ar viņu piedāvāto Mūža garantiju buksēm. Šādā veidā viņi meklē bukšu vājās vietas un nepieciešamības gadījumā modificē tās, lai tik tiešām šīs bukses arī konstruktīvi kalpotu mūžīgi. Tas ir tas, kāpēc par tām tiek prasīta lielāka samaksa.

Otrs Strongflex ražotājs, ir polis, kurš visu šo lietu ir arī pārvērtis masveida pasākumā un piedāvā visdažādākās bukses un tā piedāvājumā ir tādi auto vai bukses, kas nav tam pašam Powerflex'im. Cenas šim ražotājam ir stipri vien patīkamākas. It sevišķi, ja runa iet par bukses lieluma atbilstību cenai. Ja maza bukse, tad maksās maz, ja liela, tad attiecīgi vairāk. StrongFlex gadījumā netiek izmantoti nerūsējošais tērauds priekš čaulām, kā tas tiek darīts Powerflex gadījumā, tas arī noteikti ietekmē cenu un produkta faktisko pašizmaksu..

Ja tomēr spītīgi vēlaties iespiesties poli biznesā, tad apziniet komerctransportu un saprotat, kas tiem ir par problēmām, kuras jūs ar izturīgajām poliuretāna buksēm varētu atrisināt. Lai gan komercnieki parasti ir riktīgi kapeikupisēji, bet viņiem ir svarīgi, ka tas auto kustas un pelna naudu nevis katru mēnesi maina kaut kādu vienu sūda buksi pa 1.50, tikai dēļ, tā, ka tā ir uztaisīta no slodzēm nepiemērota materiāla

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
morris
08. Feb 2012, 10:57 #108

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar:


08 Feb 2012, 10:47:38 Muuris rakstīja:
Pirms apmeram gada vienam Mini hadeni parlasījām uz poli, cenas kaadas no UK piedāva ar visu atvešanu bija 2 x zemakas, ka, ja pats būtu virpojis! Tur fiksi, apmeeram nedeeļas laikā klāt, der ieksā ideali! Vai taadam kulta auto ka Mini Clasiic ir veerts virpot - ja poli nav jaapeerk, tad jaa, citaadi nav veerts!


Es jau nezinu, cik maksā izvirpot... un man ar tiem angļiem tā komunikācija nepatīk, katreiz kko neatsūta...
Offline
wu-ryder
08. Feb 2012, 13:49 #109

Kopš: 13. Mar 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 793

Braucu ar: e3*/e3* M///

Un tagad te katrs sāks rakstīt, cik gadus ko dara, bla bla bla, kapēc tieši vinš ir labāks utt. un kas pēc viņa domām atkal ir neizdevīgi. Un kas tam otram ir sliktāks. Katrs savus pieņēmumus lai pietur pie sevis manuprāt.

Saliek savu piedāvājumu un dzīvo.
Offline
defekc
08. Feb 2012, 13:54 #110

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14460

Braucu ar: BMW

palubomu bukses jaavirpo pie wu-ryder
Offline
CaraCal
08. Feb 2012, 16:47 #111

Kopš: 30. Jan 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 106

Braucu ar:

Wu-ryder taisnība

Pēdējo reizi pieminēšu, ka mēs nodarbojamies ar poliuretāna liešanu , lai vai kā būtu lētāk un labāk. Ir iespēja izgatavot jebkādas formas detaļu.

Kā arī jebkurā krāsā un cietībā. kas citur diemžēl nav tik brīvi iespējams.
Offline
CaraCal
13. Feb 2012, 19:30 #112

Kopš: 30. Jan 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 106

Braucu ar:

Tad nu tā lai lieta skaidrāka un labāk varētu saprast par poliuretāna liešanas iespējām, parādīšu pirmo nopietnāko darbu attiecībā uz autiņu detaļām

Šīs detaļas nāk no Porsche 924 ,1979. gada.


Šādi izskatījās pirms:




Nu šeit jau viss ir apstrādāts ar smilšu strūklu, sagatavots un ieliets poliuretāns. Konstrukcija atšķiras no orģinālās, bet tas principā neko nemaina. Tukšumu neesamība tiek pielīdzināta ar poliuretāna pareizu cietības izvēli. Bet ja caurumi ir nepieciešami tos bez problēmām var uztaisīt.

Poliuretāns: Melns, cietība 70 ShA






Ja kādam radās interese, vai ir nepieciešams atjaunot vai izgatavot poliuretāna izstrādājumus, droši PM, [email protected] vai 26114523

[ Šo ziņu laboja CaraCal, 13 Feb 2012, 19:34:13 ]

Offline
yanks
13. Feb 2012, 19:42 #113

Kopš: 28. Jun 2005

Ziņojumi: 5107

Braucu ar:

ar kurjeriem draudzējies? principā jautājums vai klāt ar esi gatavs piesūtīt savu produkciju.
Offline
CaraCal
13. Feb 2012, 19:50 #114

Kopš: 30. Jan 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 106

Braucu ar:


13 Feb 2012, 19:42:04 yanks rakstīja:
ar kurjeriem draudzējies? principā jautājums vai klāt ar esi gatavs piesūtīt savu produkciju.


Ar DHL varam nosūtīt.


Vēl gribēju pieminēt, ka daudziem jaunajiem autiņiem dažādiem piekares elementiem bukšu maiņu ražotājs nav paredzējis. Bieži vien ir jāmaina viss plaukts vai tml. elementus. Varam piedāvāt atjaunot šādu detaļu bukses, kas izmaksās 2-3 reizes lētāk kā mainīt visu plauktu kādas bukses dēļ. Kuru iespējams nevar arī izvirpot un iepresēt, kā tikai ieliet.

[ Šo ziņu laboja CaraCal, 13 Feb 2012, 20:01:43 ]

Offline
plakanais
13. Feb 2012, 20:01 #115

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


08 Feb 2012, 10:56:29 Puce rakstīja:
Tā kā nodarbojos ar poliuretāna bukšu tirdzniecību, tad neredzu nekādu ekonomisko attaisnojumu tās bukses "ražot" šeit uz vietas. Vienīgais gadījums, kad šo pašākumu attaisnotu būtu taisīt tādas bukses, kas ir problemātiskas un neviens cits tās nepiedāvā. Viss pārējais ir laika un materiāla izšķērdēšana.

Ir divi ražotāji, kurus pārstāvam Latvijā: Powerflex un Strongflex.

Pirmā gadījumā ir liela pieredze visā šajā pasākumā un nemitīga produktu uzlabošana, kas tiek veicināta ar viņu piedāvāto Mūža garantiju buksēm. Šādā veidā viņi meklē bukšu vājās vietas un nepieciešamības gadījumā modificē tās, lai tik tiešām šīs bukses arī konstruktīvi kalpotu mūžīgi. Tas ir tas, kāpēc par tām tiek prasīta lielāka samaksa.

Otrs Strongflex ražotājs, ir polis, kurš visu šo lietu ir arī pārvērtis masveida pasākumā un piedāvā visdažādākās bukses un tā piedāvājumā ir tādi auto vai bukses, kas nav tam pašam Powerflex'im. Cenas šim ražotājam ir stipri vien patīkamākas. It sevišķi, ja runa iet par bukses lieluma atbilstību cenai. Ja maza bukse, tad maksās maz, ja liela, tad attiecīgi vairāk. StrongFlex gadījumā netiek izmantoti nerūsējošais tērauds priekš čaulām, kā tas tiek darīts Powerflex gadījumā, tas arī noteikti ietekmē cenu un produkta faktisko pašizmaksu..

Ja tomēr spītīgi vēlaties iespiesties poli biznesā, tad apziniet komerctransportu un saprotat, kas tiem ir par problēmām, kuras jūs ar izturīgajām poliuretāna buksēm varētu atrisināt. Lai gan komercnieki parasti ir riktīgi kapeikupisēji, bet viņiem ir svarīgi, ka tas auto kustas un pelna naudu nevis katru mēnesi maina kaut kādu vienu sūda buksi pa 1.50, tikai dēļ, tā, ka tā ir uztaisīta no slodzēm nepiemērota materiāla


uzkakaat kaadam, kas kaut ko dara, ''Latvietis''

Taas pashas POWERFLEX apaksheejo richagu bukses neliida iekshaa bez flekseeshanas paliidziibas un pavisam nesen veel kaads teels man zvaniija, jo arii augsheejo richagu bukses naacaas pielaagot. Pashi veel bijaat iedevushi DD telefonu, kursh taalaak deva maneejo. Kur tad ir taa pilnveidoshanaas?
Offline
CaraCal
13. Feb 2012, 20:05 #116

Kopš: 30. Jan 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 106

Braucu ar:


13 Feb 2012, 20:01:25 Bute rakstīja:

08 Feb 2012, 10:56:29 Puce rakstīja:
Tā kā nodarbojos ar poliuretāna bukšu tirdzniecību, tad neredzu nekādu ekonomisko attaisnojumu tās bukses "ražot" šeit uz vietas. Vienīgais gadījums, kad šo pašākumu attaisnotu būtu taisīt tādas bukses, kas ir problemātiskas un neviens cits tās nepiedāvā. Viss pārējais ir laika un materiāla izšķērdēšana.

Ir divi ražotāji, kurus pārstāvam Latvijā: Powerflex un Strongflex.

Pirmā gadījumā ir liela pieredze visā šajā pasākumā un nemitīga produktu uzlabošana, kas tiek veicināta ar viņu piedāvāto Mūža garantiju buksēm. Šādā veidā viņi meklē bukšu vājās vietas un nepieciešamības gadījumā modificē tās, lai tik tiešām šīs bukses arī konstruktīvi kalpotu mūžīgi. Tas ir tas, kāpēc par tām tiek prasīta lielāka samaksa.....!!!!



uzkakaat kaadam, kas kaut ko dara, ''Latvietis''

Taas pashas POWERFLEX apaksheejo richagu bukses neliida iekshaa bez flekseeshanas paliidziibas un pavisam nesen veel kaads teels man zvaniija, jo arii augsheejo richagu bukses naacaas pielaagot. Pashi veel bijaat iedevushi DD telefonu, kursh taalaak deva maneejo. Kur tad ir taa pilnveidoshanaas?



+ Poliuretāns arī nav mūžīgs, tāpat kā visi citi materiāli. Bet par orģinālo gumiju kalpo savas 3-4 reizes ilgāk gan.
Offline
yanks
13. Feb 2012, 20:07 #117

Kopš: 28. Jun 2005

Ziņojumi: 5107

Braucu ar:

un protams visiem ir skaidrs par kuru mašinu ričagiem ir runa

diviem dažādiem auto ir imēģināts powerflex un vis tur derēja.
Offline
plakanais
13. Feb 2012, 20:09 #118

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


13 Feb 2012, 20:07:29 yanks rakstīja:
un protams visiem ir skaidrs par kuru mašinu ričagiem ir runa

diviem dažādiem auto ir imēģināts powerflex un vis tur derēja.


E34 bez flekseehanas neder, bez starpiibas vai ir standarta vai seedinaats, da hotj ar kaajminamo piedzinju, neder un viss
Offline
hasans
14. Feb 2012, 00:32 #119

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:

Ir kadam uz e30 powerflex + coiloveri? Tur ar auto cietibu nav pilnigs ?
Offline
RM1
14. Feb 2012, 00:47 #120

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Viss atkarigs cik cietas bukses un kaadas koilas.

E30 tik paris bukses vien ir un galvenas komforts bojatajas ir pr.plauktu bukses un aiz.tilta bukses.

Par koilam runajot - braucamas koilas sakas tikai ar HYZ un uz augsu, parejas ir pielidzinamas zagjetajam atsperem

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo