Online
Pašreiz BMWPower skatās 213 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Ierīce degvielas patēriņa samazināšanai
Autors | Ziņojums |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| User, piedod par tieshmu, bet tu esi tizls muljkis kam nav reakcijas un mera izjutas
citiem sanak ar pirmo uzgriezt lidz 5krpm, ielkt otaja un pie 3krpm parslegties uz 5to, nevis ar otro griezt kamer visi dzird, ka sauj ierobezotajs, tad mest pa bremzem un likt augstaka atuma.
Varbut ari dzerot tev nav mera sajutas ? Ja tev uzdavinas mucinju ar rumu izdzersi nevis 300gramus, bet gan neliksies tik ilgi kamer vainu zem galda vartisies vai asinju vieta rinjkos rums un busi totala kjemaa
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11222
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
09 Dec 2009, 01:09:40 user rakstīja:
ok tā visa ir huiņa, bet kā braukt ar automātisko kārbu? tas sūds pats 100x uz visām pusēm slēgalējas
Es ar to pašu, iepriekš minēto, Audi(C4) biju piešāvies braukt gandrīz kā ar manual,bet psiholoģiskais aspekts ne vienmēr to pieļāva,jo,piemēram, iespiežot gāzi par daudz iemetas zemākā ātrumā,līdz ar to nokrīti no griezes viļņa,kas pietiekams pie vidējiem rpm,kā jau dīzelim.. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
09 Dec 2009, 01:09:40 user rakstīja:
ok tā visa ir huiņa, bet kā braukt ar automātisko kārbu? tas sūds pats 100x uz visām pusēm slēgalējas
tu vispar kadreiz esi braucis ar auto pie stures un vel ar automatu vai parvietojies ar velosipedu un katru vakaru onane skatoties uz auto bildem?
Normals un nesapists automats sledzas perfekti kaa vajag un kad vajag un ekonomija ir vel vairak jutama ka uz meh karbas.
Un uz BMW jau 80tajos gados bija labas tomatkarbas, ja esi braucis ar audi burbuli un samociti automatu, tad varbut ir radies prieksstats, ka nekas nesledzas kaa vajag
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Nu tad varbut tev pazinjoshu baigo jaunmu, bet dzinejam darbojoies tuksgaita loti liela dalja energijas tiek patereta, lai parvaretu iekshejos berzes spekus un vinjs varetu kusteties, bet griezot motoru energija, kas nepieciesama, lai motoru pakustinatu procentuali ir daudz x mazaka ka pirmaja varianta. Un taa ir daudzaas detaljas, kaa ari neaizmirsti auyomatam par tadu mezglu ka hidrotransformators un kaa vinjs darbojas.
Man fizika nebija 2 un auto uzbuve ari nebiju nesekmigs.
Kaa ari ir vairaki reali testi, ka dinamiska brauksana ir ekonomiskaka
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Mikuzz | | Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41359
Braucu ar: Transporta līdzekli
| Cik es atceros, motors visekonomiskākais ir pie max jaudas un max griezes | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
09 Dec 2009, 01:48:36 Mikuzz rakstīja:
Cik es atceros, motors visekonomiskākais ir pie max jaudas un max griezes
uz to pusi ir un parasti tas nav pie 1300rpm.
Nav liela jega turpinat griezt, kad griezes likne jau strauji krit, bet jauda vel nee.
Tapat ka protams braukt vienmerigi bez paatrinajuma 3roba max griezes punktaa bus neekonomiskak ka 5taja uz 1600rpm.
Un automatam visbiezak shiftpoints ir pie max griezes, ne pie max jaudas
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
09 Dec 2009, 01:48:36 Mikuzz rakstīja:
Cik es atceros, motors visekonomiskākais ir pie max jaudas un max griezes
visefektīgākais nenozīme visekonomiskākais..
jo uzdevums ir formulēts šādi - ir jāpaveic noteikts darbs (nevis max darbs), kas prasa noteiktu minimālo spēku. bet to pašu darbu var paveikt īsā laikā patērējot lielāku jaudu (eq pārvarot berzi, inerci, etc) un var to paveikt ilgākā laikā, minimāli zaudējot enerģiju pārvarot parazītiskās pretestības..
nu es nepārāk korekti izmantoju terminoloģiju bet you get the idea.[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 09 Dec 2009, 02:05:18 ] | Offline | | |
Mikuzz | | Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41359
Braucu ar: Transporta līdzekli
| Ir, ir tā, ka pie max motora atdeves ir minimāli zudumi, attiecīgi arī patēriņš. Tikai problēma, ka ir neispējami visu laiku bruakāt ar max atdevi
P.S. Tad varat man arī pateikt, kurā brīdī motors dilst visvairāk | Offline | | |
|
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
09 Dec 2009, 02:11:02 Mikuzz rakstīja:
P.S. Tad varat man arī pateikt, kurā brīdī motors dilst visvairāk
Es domāju ka vislielākais ļaunums motoram ir bezslodzes apgriezieni, respektīvi gāzēt bezjēgā, jo visa enerģija aiziet uz vibrāciju etc.. piem neizbēgami dzinējs tiek bojāts pārslēdot ātrumus, kamēr uzrauj tikmēr ir slodze tad pēkšņi tiek nospiests sajūgs un uzgrieztie apgriezieni izdara savu ļauno darbu, un tā uz katru pārsēgšanos.
viens no iemesliem kāpēc man patīk automāti, tie tur dzinēju vienmērīgi noslogotu..
Maybe I am wrong tho. Man īsti nav zinātniska pamatojuma šai teorijai, tā ka feel free to proove me wrong [ Šo ziņu laboja bmwaddict, 09 Dec 2009, 02:23:28 ] | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
09 Dec 2009, 02:11:02 Mikuzz rakstīja:
Ir, ir tā, ka pie max motora atdeves ir minimāli zudumi, attiecīgi arī patēriņš. Tikai problēma, ka ir neispējami visu laiku bruakāt ar max atdevi
P.S. Tad varat man arī pateikt, kurā brīdī motors dilst visvairāk
Ir iespejams braukt ar max atdevi - variators - traktortehnika un audi!
Visvairak un visatrak dilst dizelj ieksh TA
bet kaa kurais motora mehanisms - varsti visvairak uz maziem apgriezieniem. Bet viss kopuma uz auksta dzineja un sudigas/vecas ellas.
Taa kaa mainam laicigi ellju, nebraucam bez termostata un drosi griezam siltu motoru lidz galam.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| FAIL! Automats netur visu laiku noslogotu, parslegsanas bridi ari pilngi tiek atslogots dzinejs (nu labi ellas suknis un mufta griezas), tikai nianse tada, ka parslegsanas bridi motoram tiek elektroniski nonjemta jauda, kas nenotiek "sportiski" metot pa robiem, bet laicigi atlaizot gazi notiek taspats. Un cik ucuki macija ari parsledzot robus ir biki japaslidina sajugs nevis vienkarshi jaatmet.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Negribu izskatities dumsh citu acis ...bet pat padomajot nevaru atcereties kapec TIESHI bez slodzes turet dzineju apgriezienos ir kaitigak ka noslgotu. Tagad Uzreiz nenak prata kadi speki iedarbojas savadak un kadas tam sekas
tik visi blauj, ka taa darit nevar. Iespejams ta nevar darit aukstam un loti neprecizam padomju dzinejam, jo delj palielnatas berzes uz virsmam var nokjilet virzulju grupa, jo cik atceros aluminjam laikam bija cits izpleshanas koeficients un karsts virzulis var palikt lielaks neka ir auksta cilindra diametrs. Tas pats notiek, kad motoru parkarse - virzulji sak kjilet. Pielauju, ka gazejot motors uzsilst atrak un vienubrid ir lielaka starpiba starp bloku un virzuli. Bet taa butu atkariba no temp, bet kaa bija ar tam slodzem un apgriezieniem nudien neatceros.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Mikuzz | | Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41359
Braucu ar: Transporta līdzekli
| Labi, pateikšu priekšā, motors visvairāk dilst startēšanas brīdī | Offline | | |
nagla | | Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
| hvz noskatijos visu filmu,itka jau vecukam varetu but taisniba! Spied "Play", lai skatītos video! | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
09 Dec 2009, 02:58:25 Driver rakstīja:
Negribu izskatities dumsh citu acis ...bet pat padomajot nevaru atcereties kapec TIESHI bez slodzes turet dzineju apgriezienos ir kaitigak ka noslgotu. Tagad Uzreiz nenak prata kadi speki iedarbojas savadak un kadas tam sekas
tik visi blauj, ka taa darit nevar. Iespejams ta nevar darit aukstam un loti neprecizam padomju dzinejam, jo delj palielnatas berzes uz virsmam var nokjilet virzulju grupa, jo cik atceros aluminjam laikam bija cits izpleshanas koeficients un karsts virzulis var palikt lielaks neka ir auksta cilindra diametrs. Tas pats notiek, kad motoru parkarse - virzulji sak kjilet. Pielauju, ka gazejot motors uzsilst atrak un vienubrid ir lielaka starpiba starp bloku un virzuli. Bet taa butu atkariba no temp, bet kaa bija ar tam slodzem un apgriezieniem nudien neatceros.
Pats esmu pārbaudījis, ka ir ierobežotājs virs ~4000 RPM E46 M3 un arī cik atceros uz M5 E39. Kautkāds iemesls jau ir. Mana versija ir tāda, ka tas ir tāpēc, ka bez slodzes griežot dzinēju, dēļ mehānikā ievērojamajām "spēlēm" starp detaļām paaugstinās kopējā vibrācija un arī izdilums. | Offline | | |
Juanito | | Kopš: 08. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1278
Braucu ar: benzīnu
| Bikku offtopic aizgaaja.
Galvenais ir DEGVIELA! | Offline | | |
|
Belluuns | | Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9627
Braucu ar: quattro
| starpcitu, man te viens onka ir patenteejis kaut kaadu sisteemu, kas saisiita ar ozona padoshanu cilindros, it kaa esot jaudas pieaugums un pateerinja kritums, e34 525tais kaut kaadi divi litri mazaak eedot | Offline | | |
spritzmashinebanned | | Kopš: 11. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1892
Braucu ar: peni pa vagiinaam
| saucaas Fuelmax? | Offline | | |
7788 | | Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2519
Braucu ar: fomoco
|
25 Jan 2011, 14:46:52 Belluuns rakstīja:
starpcitu, man te viens onka ir patenteejis kaut kaadu sisteemu, kas saisiita ar ozona padoshanu cilindros, it kaa esot jaudas pieaugums un pateerinja kritums, e34 525tais kaut kaadi divi litri mazaak eedot
Kurš to ir patentējis???
Pie manis institūtā džeki viņus taisa un arī viens vīrs vecumniekos viņus vairumā lipina un tirgo!
Pagājušo nedēļ no institūta džeki bija aizbraukuši, ja pareizi sapratu pie Šnepa un nērija uz stenda jaudas izmaiņas un nekādu starpību nenovēroja, bet tie kas braukā ar tiem ozonātoriem tik priecājas ka mašīna labāk iet un mazāk ēd
pat daži lauksaimnieki ir uzstādijuši saviem traktoriem un esit ievērojama ekonomija!!! tā ka domāju savam e36 328 tuvākajās dienās uzlikt un paskatīties kas notiek un kā mainās motora devēju vērtības!
Un baigi labi būtu noķert to džeku kurš ar to ozonātoru jau 2 gadus vizinās un nocelt motoram galvu un apskatīt degkameras, vārstus utt. | Offline | | |
Belluuns | | Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9627
Braucu ar: quattro
|
25 Jan 2011, 16:46:06 7788 rakstīja:
25 Jan 2011, 14:46:52 Belluuns rakstīja:
starpcitu, man te viens onka ir patenteejis kaut kaadu sisteemu, kas saisiita ar ozona padoshanu cilindros, it kaa esot jaudas pieaugums un pateerinja kritums, e34 525tais kaut kaadi divi litri mazaak eedot
Kurš to ir patentējis???
Pie manis institūtā džeki viņus taisa un arī viens vīrs vecumniekos viņus vairumā lipina un tirgo!
Pagājušo nedēļ no institūta džeki bija aizbraukuši, ja pareizi sapratu pie Šnepa un nērija uz stenda jaudas izmaiņas un nekādu starpību nenovēroja, bet tie kas braukā ar tiem ozonātoriem tik priecājas ka mašīna labāk iet un mazāk ēd
pat daži lauksaimnieki ir uzstādijuši saviem traktoriem un esit ievērojama ekonomija!!! tā ka domāju savam e36 328 tuvākajās dienās uzlikt un paskatīties kas notiek un kā mainās motora devēju vērtības!
Un baigi labi būtu noķert to džeku kurš ar to ozonātoru jau 2 gadus vizinās un nocelt motoram galvu un apskatīt degkameras, vārstus utt.
Peeteris no Vecumniekiem cik es sapratu peec peedeejaas izstaades divas kompaanijas esot gatavas uzsaakt razhoshanu vinja produktam | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|