Online

Pašreiz BMWPower skatās 213 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Ierīce degvielas patēriņa samazināšanai

AutorsZiņojums
Driver
09. Dec 2009, 01:13 #101

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

User, piedod par tieshmu, bet tu esi tizls muljkis kam nav reakcijas un mera izjutas
citiem sanak ar pirmo uzgriezt lidz 5krpm, ielkt otaja un pie 3krpm parslegties uz 5to, nevis ar otro griezt kamer visi dzird, ka sauj ierobezotajs, tad mest pa bremzem un likt augstaka atuma.

Varbut ari dzerot tev nav mera sajutas ? Ja tev uzdavinas mucinju ar rumu izdzersi nevis 300gramus, bet gan neliksies tik ilgi kamer vainu zem galda vartisies vai asinju vieta rinjkos rums un busi totala kjemaa

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Locis
09. Dec 2009, 01:17 #102

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11222

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


09 Dec 2009, 01:09:40 user rakstīja:
ok tā visa ir huiņa, bet kā braukt ar automātisko kārbu? tas sūds pats 100x uz visām pusēm slēgalējas

Es ar to pašu, iepriekš minēto, Audi(C4) biju piešāvies braukt gandrīz kā ar manual,bet psiholoģiskais aspekts ne vienmēr to pieļāva,jo,piemēram, iespiežot gāzi par daudz iemetas zemākā ātrumā,līdz ar to nokrīti no griezes viļņa,kas pietiekams pie vidējiem rpm,kā jau dīzelim..
Offline
Driver
09. Dec 2009, 01:18 #103

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


09 Dec 2009, 01:09:40 user rakstīja:
ok tā visa ir huiņa, bet kā braukt ar automātisko kārbu? tas sūds pats 100x uz visām pusēm slēgalējas

tu vispar kadreiz esi braucis ar auto pie stures un vel ar automatu vai parvietojies ar velosipedu un katru vakaru onane skatoties uz auto bildem?
Normals un nesapists automats sledzas perfekti kaa vajag un kad vajag un ekonomija ir vel vairak jutama ka uz meh karbas.
Un uz BMW jau 80tajos gados bija labas tomatkarbas, ja esi braucis ar audi burbuli un samociti automatu, tad varbut ir radies prieksstats, ka nekas nesledzas kaa vajag

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
09. Dec 2009, 01:45 #104

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Nu tad varbut tev pazinjoshu baigo jaunmu, bet dzinejam darbojoies tuksgaita loti liela dalja energijas tiek patereta, lai parvaretu iekshejos berzes spekus un vinjs varetu kusteties, bet griezot motoru energija, kas nepieciesama, lai motoru pakustinatu procentuali ir daudz x mazaka ka pirmaja varianta. Un taa ir daudzaas detaljas, kaa ari neaizmirsti auyomatam par tadu mezglu ka hidrotransformators un kaa vinjs darbojas.

Man fizika nebija 2 un auto uzbuve ari nebiju nesekmigs.
Kaa ari ir vairaki reali testi, ka dinamiska brauksana ir ekonomiskaka

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Mikuzz
09. Dec 2009, 01:48 #105

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli

Cik es atceros, motors visekonomiskākais ir pie max jaudas un max griezes
Offline
Driver
09. Dec 2009, 01:58 #106

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


09 Dec 2009, 01:48:36 Mikuzz rakstīja:
Cik es atceros, motors visekonomiskākais ir pie max jaudas un max griezes

uz to pusi ir un parasti tas nav pie 1300rpm.
Nav liela jega turpinat griezt, kad griezes likne jau strauji krit, bet jauda vel nee.
Tapat ka protams braukt vienmerigi bez paatrinajuma 3roba max griezes punktaa bus neekonomiskak ka 5taja uz 1600rpm.
Un automatam visbiezak shiftpoints ir pie max griezes, ne pie max jaudas

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
bmwaddict
09. Dec 2009, 02:05 #107

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


09 Dec 2009, 01:48:36 Mikuzz rakstīja:
Cik es atceros, motors visekonomiskākais ir pie max jaudas un max griezes


visefektīgākais nenozīme visekonomiskākais..
jo uzdevums ir formulēts šādi - ir jāpaveic noteikts darbs (nevis max darbs), kas prasa noteiktu minimālo spēku. bet to pašu darbu var paveikt īsā laikā patērējot lielāku jaudu (eq pārvarot berzi, inerci, etc) un var to paveikt ilgākā laikā, minimāli zaudējot enerģiju pārvarot parazītiskās pretestības..
nu es nepārāk korekti izmantoju terminoloģiju bet you get the idea.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 09 Dec 2009, 02:05:18 ]

Offline
Mikuzz
09. Dec 2009, 02:11 #108

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli

Ir, ir tā, ka pie max motora atdeves ir minimāli zudumi, attiecīgi arī patēriņš. Tikai problēma, ka ir neispējami visu laiku bruakāt ar max atdevi


P.S. Tad varat man arī pateikt, kurā brīdī motors dilst visvairāk
Offline
bmwaddict
09. Dec 2009, 02:22 #109

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


09 Dec 2009, 02:11:02 Mikuzz rakstīja:
P.S. Tad varat man arī pateikt, kurā brīdī motors dilst visvairāk


Es domāju ka vislielākais ļaunums motoram ir bezslodzes apgriezieni, respektīvi gāzēt bezjēgā, jo visa enerģija aiziet uz vibrāciju etc.. piem neizbēgami dzinējs tiek bojāts pārslēdot ātrumus, kamēr uzrauj tikmēr ir slodze tad pēkšņi tiek nospiests sajūgs un uzgrieztie apgriezieni izdara savu ļauno darbu, un tā uz katru pārsēgšanos.
viens no iemesliem kāpēc man patīk automāti, tie tur dzinēju vienmērīgi noslogotu..

Maybe I am wrong tho. Man īsti nav zinātniska pamatojuma šai teorijai, tā ka feel free to proove me wrong

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 09 Dec 2009, 02:23:28 ]

Offline
Driver
09. Dec 2009, 02:24 #110

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


09 Dec 2009, 02:11:02 Mikuzz rakstīja:
Ir, ir tā, ka pie max motora atdeves ir minimāli zudumi, attiecīgi arī patēriņš. Tikai problēma, ka ir neispējami visu laiku bruakāt ar max atdevi


P.S. Tad varat man arī pateikt, kurā brīdī motors dilst visvairāk

Ir iespejams braukt ar max atdevi - variators - traktortehnika un audi!
Visvairak un visatrak dilst dizelj ieksh TA
bet kaa kurais motora mehanisms - varsti visvairak uz maziem apgriezieniem. Bet viss kopuma uz auksta dzineja un sudigas/vecas ellas.
Taa kaa mainam laicigi ellju, nebraucam bez termostata un drosi griezam siltu motoru lidz galam.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
09. Dec 2009, 02:37 #111

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

FAIL! Automats netur visu laiku noslogotu, parslegsanas bridi ari pilngi tiek atslogots dzinejs (nu labi ellas suknis un mufta griezas), tikai nianse tada, ka parslegsanas bridi motoram tiek elektroniski nonjemta jauda, kas nenotiek "sportiski" metot pa robiem, bet laicigi atlaizot gazi notiek taspats. Un cik ucuki macija ari parsledzot robus ir biki japaslidina sajugs nevis vienkarshi jaatmet.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
09. Dec 2009, 02:58 #112

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Negribu izskatities dumsh citu acis ...bet pat padomajot nevaru atcereties kapec TIESHI bez slodzes turet dzineju apgriezienos ir kaitigak ka noslgotu. Tagad Uzreiz nenak prata kadi speki iedarbojas savadak un kadas tam sekas

tik visi blauj, ka taa darit nevar. Iespejams ta nevar darit aukstam un loti neprecizam padomju dzinejam, jo delj palielnatas berzes uz virsmam var nokjilet virzulju grupa, jo cik atceros aluminjam laikam bija cits izpleshanas koeficients un karsts virzulis var palikt lielaks neka ir auksta cilindra diametrs. Tas pats notiek, kad motoru parkarse - virzulji sak kjilet. Pielauju, ka gazejot motors uzsilst atrak un vienubrid ir lielaka starpiba starp bloku un virzuli. Bet taa butu atkariba no temp, bet kaa bija ar tam slodzem un apgriezieniem nudien neatceros.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Mikuzz
11. Dec 2009, 18:53 #113

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli

Labi, pateikšu priekšā, motors visvairāk dilst startēšanas brīdī
Offline
nagla
25. Jan 2011, 14:15 #114

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

hvz noskatijos visu filmu,itka jau vecukam varetu but taisniba!
Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
Schutzstaffel
25. Jan 2011, 14:25 #115

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


09 Dec 2009, 02:58:25 Driver rakstīja:
Negribu izskatities dumsh citu acis ...bet pat padomajot nevaru atcereties kapec TIESHI bez slodzes turet dzineju apgriezienos ir kaitigak ka noslgotu. Tagad Uzreiz nenak prata kadi speki iedarbojas savadak un kadas tam sekas

tik visi blauj, ka taa darit nevar. Iespejams ta nevar darit aukstam un loti neprecizam padomju dzinejam, jo delj palielnatas berzes uz virsmam var nokjilet virzulju grupa, jo cik atceros aluminjam laikam bija cits izpleshanas koeficients un karsts virzulis var palikt lielaks neka ir auksta cilindra diametrs. Tas pats notiek, kad motoru parkarse - virzulji sak kjilet. Pielauju, ka gazejot motors uzsilst atrak un vienubrid ir lielaka starpiba starp bloku un virzuli. Bet taa butu atkariba no temp, bet kaa bija ar tam slodzem un apgriezieniem nudien neatceros.


Pats esmu pārbaudījis, ka ir ierobežotājs virs ~4000 RPM E46 M3 un arī cik atceros uz M5 E39. Kautkāds iemesls jau ir. Mana versija ir tāda, ka tas ir tāpēc, ka bez slodzes griežot dzinēju, dēļ mehānikā ievērojamajām "spēlēm" starp detaļām paaugstinās kopējā vibrācija un arī izdilums.
Offline
Juanito
25. Jan 2011, 14:40 #116

Kopš: 08. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1278

Braucu ar: benzīnu

Bikku offtopic aizgaaja.

Galvenais ir DEGVIELA!
Offline
Belluuns
25. Jan 2011, 14:46 #117

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9627

Braucu ar: quattro

starpcitu, man te viens onka ir patenteejis kaut kaadu sisteemu, kas saisiita ar ozona padoshanu cilindros, it kaa esot jaudas pieaugums un pateerinja kritums, e34 525tais kaut kaadi divi litri mazaak eedot
Offline
spritzmashinebanned
25. Jan 2011, 15:11 #118

Kopš: 11. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1892

Braucu ar: peni pa vagiinaam

saucaas Fuelmax?
Offline
7788
25. Jan 2011, 16:46 #119

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


25 Jan 2011, 14:46:52 Belluuns rakstīja:
starpcitu, man te viens onka ir patenteejis kaut kaadu sisteemu, kas saisiita ar ozona padoshanu cilindros, it kaa esot jaudas pieaugums un pateerinja kritums, e34 525tais kaut kaadi divi litri mazaak eedot

Kurš to ir patentējis???
Pie manis institūtā džeki viņus taisa un arī viens vīrs vecumniekos viņus vairumā lipina un tirgo!
Pagājušo nedēļ no institūta džeki bija aizbraukuši, ja pareizi sapratu pie Šnepa un nērija uz stenda jaudas izmaiņas un nekādu starpību nenovēroja, bet tie kas braukā ar tiem ozonātoriem tik priecājas ka mašīna labāk iet un mazāk ēd
pat daži lauksaimnieki ir uzstādijuši saviem traktoriem un esit ievērojama ekonomija!!! tā ka domāju savam e36 328 tuvākajās dienās uzlikt un paskatīties kas notiek un kā mainās motora devēju vērtības!
Un baigi labi būtu noķert to džeku kurš ar to ozonātoru jau 2 gadus vizinās un nocelt motoram galvu un apskatīt degkameras, vārstus utt.
Offline
Belluuns
25. Jan 2011, 20:25 #120

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9627

Braucu ar: quattro


25 Jan 2011, 16:46:06 7788 rakstīja:

25 Jan 2011, 14:46:52 Belluuns rakstīja:
starpcitu, man te viens onka ir patenteejis kaut kaadu sisteemu, kas saisiita ar ozona padoshanu cilindros, it kaa esot jaudas pieaugums un pateerinja kritums, e34 525tais kaut kaadi divi litri mazaak eedot

Kurš to ir patentējis???
Pie manis institūtā džeki viņus taisa un arī viens vīrs vecumniekos viņus vairumā lipina un tirgo!
Pagājušo nedēļ no institūta džeki bija aizbraukuši, ja pareizi sapratu pie Šnepa un nērija uz stenda jaudas izmaiņas un nekādu starpību nenovēroja, bet tie kas braukā ar tiem ozonātoriem tik priecājas ka mašīna labāk iet un mazāk ēd
pat daži lauksaimnieki ir uzstādijuši saviem traktoriem un esit ievērojama ekonomija!!! tā ka domāju savam e36 328 tuvākajās dienās uzlikt un paskatīties kas notiek un kā mainās motora devēju vērtības!
Un baigi labi būtu noķert to džeku kurš ar to ozonātoru jau 2 gadus vizinās un nocelt motoram galvu un apskatīt degkameras, vārstus utt.

Peeteris no Vecumniekiem cik es sapratu peec peedeejaas izstaades divas kompaanijas esot gatavas uzsaakt razhoshanu vinja produktam
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo