Online

Pašreiz BMWPower skatās 93 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: 318is/323/328 - kuru E36 ņemt?

AutorsZiņojums
labaiss
13. Oct 2009, 23:21 #101

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2791

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


13 Oct 2009, 23:19:24 buncix rakstīja:

13 Oct 2009, 22:47:01 kars rakstīja:

30 Sep 2009, 19:49:57 SCHNITZEL rakstīja:
pag tad kā beigās ir? redzot sarkano pēc 500m prātīgāk ir atlaist gāzi un mest pa robiem, neļaujot reviem nokāpt zem 1500rpm vai iemest neitrālajā? Es izmantoju pirmo variantu, jo tipa nedod benzīnu, kamēr nav ~1200rpm + skaņa pa rubli, pats jūties kā kolina makreja rallijā un ja kāds sēž blakus prasa vai ar bremzēm viss labi, ja šitā tiek bremzēts.


skaņa pa rubli ir ja dod pretī gāzi kad pārslēdzies uz leju, bet tad mašīna nebremzējās kā prosta ar ātrumiem slēdzoties bet bremzēt ar ātrumiem ir imho

hwz, es bieži esu papildus bremzējis ar dzinēju. Kaut kāda dzinēja mocīšana jau tā ir.

+ vairāk dilst sajūgs un pārējie spēka pārvadi!
Offline
buncix
13. Oct 2009, 23:23 #102

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5

Pats par sevi.
Offline
Staris
13. Oct 2009, 23:24 #103

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

10x paspēsiet bremžu klučus nomainīt līdz pamanīsiet kādu problēmu motoram sakarā ar "bremzēšana ar motoru"
Offline
kars
13. Oct 2009, 23:25 #104

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


13 Oct 2009, 23:19:24 buncix rakstīja:

hwz, es bieži esu papildus bremzējis ar dzinēju. Kaut kāda dzinēja mocīšana jau tā ir.



galvenokārt kārbas


http://www.youtube.com/watch?v=cPj9XXW25GA

[ Šo ziņu laboja kars, 13 Oct 2009, 23:25:34 ]

Offline
Gotss
13. Oct 2009, 23:25 #105

Kopš: 06. Feb 2004

Ziņojumi: 1144

Braucu ar: LC 150

nenjem nevienu e36
Offline
labaiss
13. Oct 2009, 23:27 #106

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2791

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4

Priekš tam jau domātas bremzes.
Imho ikdienā,pilsētā bremzēt ar atrumiem ir pilnīgs i*iotisms.
Offline
buncix
13. Oct 2009, 23:29 #107

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


13 Oct 2009, 23:25:03 kars rakstīja:

13 Oct 2009, 23:19:24 buncix rakstīja:

hwz, es bieži esu papildus bremzējis ar dzinēju. Kaut kāda dzinēja mocīšana jau tā ir.



galvenokārt kārbas


http://www.youtube.com/watch?v=cPj9XXW25GA

Nu bet ZF kārba normāla maksā 70ls un darbs 30-70ls. It kā jau nav astronomisks cipars. Pietam Starim taisnība, ka paspēsiet nomainīt 10 klučus pirms parādīsies kādas problēmas.
Offline
buncix
13. Oct 2009, 23:31 #108

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


13 Oct 2009, 23:27:02 labaiss rakstīja:
Priekš tam jau domātas bremzes.
Imho ikdienā,pilsētā bremzēt ar atrumiem ir pilnīgs i*iotisms.

Kapēc idijotisms? Kad uz ielām ir slidens un slikta saķere, tad pat rekomendē bremzēt ar ātrumiem lai riteņi nezaudē saķeri. Arī normālos apstākļos tas diezgan labi "palīdz" bremzēm kad straujāk jaapstājās.
Offline
helkama
13. Oct 2009, 23:33 #109

Kopš: 14. Feb 2009

No: Brocēni

Ziņojumi: 867

Braucu ar: Astra-G


13 Oct 2009, 23:25:09 Gotss rakstīja:
nenjem nevienu e36


Vai tad tik slikti tie e36 ?
Offline
labaiss
13. Oct 2009, 23:34 #110

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2791

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


13 Oct 2009, 23:31:55 buncix rakstīja:

13 Oct 2009, 23:27:02 labaiss rakstīja:
Priekš tam jau domātas bremzes.
Imho ikdienā,pilsētā bremzēt ar atrumiem ir pilnīgs i*iotisms.

Kapēc idijotisms? Kad uz ielām ir slidens un slikta saķere, tad pat rekomendē bremzēt ar ātrumiem lai riteņi nezaudē saķeri. Arī normālos apstākļos tas diezgan labi "palīdz" bremzēm kad straujāk jaapstājās.

Slidenā laikā varbūt savādāk.Bet ikdienā braucot ,neesmu radis nevienu iemeslu ,lai bremzētu ar dzinēju. Savādāk ir ja velk pa kadam granķenēm un pirms likumiem sabremzejas ar bremzem un dzineju un tad iet likuma,bet uz asfalta tas nav vajadzīgs!
Offline
Staris
13. Oct 2009, 23:37 #111

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

tāpēc, ka neesi radis, tas nenozīmē, ka tas ir slikti
Offline
kars
13. Oct 2009, 23:38 #112

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


13 Oct 2009, 23:31:55 buncix rakstīja:

13 Oct 2009, 23:27:02 labaiss rakstīja:
Priekš tam jau domātas bremzes.
Imho ikdienā,pilsētā bremzēt ar atrumiem ir pilnīgs i*iotisms.

Kapēc idijotisms? Kad uz ielām ir slidens un slikta saķere, tad pat rekomendē bremzēt ar ātrumiem lai riteņi nezaudē saķeri. Arī normālos apstākļos tas diezgan labi "palīdz" bremzēm kad straujāk jaapstājās.


pilnīgi aplami vienīgais ataisnojums lai bremzētu ar dzinēju ir tad ja bremzes ir galīgi švakas vai vispār nav

tad kāpēc gonkās autosportisti nebremzē ar bremzēm + motoru pēc tavas teorijas sanāk ka tā var ātrāk apstāties
Offline
labaiss
13. Oct 2009, 23:39 #113

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2791

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


13 Oct 2009, 23:37:37 Staris rakstīja:
tāpēc, ka neesi radis, tas nenozīmē, ka tas ir slikti

Esmu mēģinājis ,bet neredzu tam jēgu! Man ir pietiekoši labas bremzes.
Offline
buncix
13. Oct 2009, 23:39 #114

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5

Tā ir, kad piešaujās, tad ir ok!
Offline
buncix
13. Oct 2009, 23:41 #115

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


13 Oct 2009, 23:39:24 labaiss rakstīja:

13 Oct 2009, 23:37:37 Staris rakstīja:
tāpēc, ka neesi radis, tas nenozīmē, ka tas ir slikti

Esmu mēģinājis ,bet neredzu tam jēgu! Man ir pietiekoši labas bremzes.

Nu redzi, man brīdi bija sliktas bremzes un pa to laiku arī iemācijos. Tagad tas liekās normāli.
Offline
Staris
13. Oct 2009, 23:43 #116

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

nēnu es nezinu par kāda veida motora bremzēšanu jūs runājat. Ja es ieraugu sarkano (aiz muguras nav citu auto vai arī pats pārsniedzu atļauto pilsētā ), tad es atmetos un ripoju (ātrumā ielikts) līdz brīdim, kad tuvojos priekšējam auto vai stop līnijai. Tad attiecīgi spiežu arī bremzes un beigās izņemu no ātruma. Man kaut kā liekas nevajadzīgi braukt ar konstantu ātrumu līdz pēdējam brīdim un tad mest pa bremzēm. Tāpat ieraugot sarkano es neņemu no ātruma ārā un nebremzēju tikai ar bremzēm, lai saudzētu motoru
Pareizi vai nepareizi, bet man motoram nekas nav noticis
Offline
buncix
13. Oct 2009, 23:46 #117

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5

Es arī tapat esu paradis darīt. Kaut kā tomēr patīkamāk, ka vairāk bremzēšana notiek ar pakaļējajiem riteņiem.
Offline
labaiss
13. Oct 2009, 23:46 #118

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2791

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


13 Oct 2009, 23:43:19 Staris rakstīja:
nēnu es nezinu par kāda veida motora bremzēšanu jūs runājat. Ja es ieraugu sarkano (aiz muguras nav citu auto vai arī pats pārsniedzu atļauto pilsētā ), tad es atmetos un ripoju (ātrumā ielikts) līdz brīdim, kad tuvojos priekšējam auto vai stop līnijai. Tad attiecīgi spiežu arī bremzes un beigās izņemu no ātruma. Man kaut kā liekas nevajadzīgi braukt ar konstantu ātrumu līdz pēdējam brīdim un tad mest pa bremzēm. Tāpat ieraugot sarkano es neņemu no ātruma ārā un nebremzēju tikai ar bremzēm, lai saudzētu motoru
Pareizi vai nepareizi, bet man motoram nekas nav noticis

Nu tu biski savadak uztveri domu, es reizem ari ta bremzeju, tas atkariba no ta cik slinks esmu un gribas iznemt no atruma vai ne, bet es domaju,ja bremzee taa ,ka 5 robs, parmet 4. tad 3. un otrajaa
Offline
kars
13. Oct 2009, 23:46 #119

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


13 Oct 2009, 23:43:19 Staris rakstīja:
nēnu es nezinu par kāda veida motora bremzēšanu jūs runājat. Ja es ieraugu sarkano (aiz muguras nav citu auto vai arī pats pārsniedzu atļauto pilsētā ), tad es atmetos un ripoju (ātrumā ielikts) līdz brīdim, kad tuvojos priekšējam auto vai stop līnijai. Tad attiecīgi spiežu arī bremzes un beigās izņemu no ātruma. Man kaut kā liekas nevajadzīgi braukt ar konstantu ātrumu līdz pēdējam brīdim un tad mest pa bremzēm. Tāpat ieraugot sarkano es neņemu no ātruma ārā un nebremzēju tikai ar bremzēm, lai saudzētu motoru
Pareizi vai nepareizi, bet man motoram nekas nav noticis


tas ir pareizi atstāt 1 robā un ripot nepareizi ir bremzēt slēdzoties caur katru robu uz leju, tādejādi ātrāk samazinot ātrumu. nelietojot bremzes

[ Šo ziņu laboja kars, 13 Oct 2009, 23:47:53 ]

Offline
Staris
13. Oct 2009, 23:47 #120

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Starp citu - kā bremzē mašīnas ar automātisko kārbu?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo