Online

Pašreiz BMWPower skatās 222 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: Automātisko ātrumkārbu remonts

AutorsZiņojums
fubuz
05. May 2012, 10:45 #101

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5138

Braucu ar: trafic


05 May 2012, 09:58:21 kasinjs20 rakstīja:

05 May 2012, 09:14:59 Xplod rakstīja:
kur lai saremontē VW DSG kārbu

par recro zinu , ir vēl kādi varianti ?


a kaadas sudzibas tev pa vinju? sitieni parsledzoties no piem 2 uz 3 vai stavot un ieliekot no R ieks D sitiens vai kka ta? simptomi kadi??


sitiens no 2 uz 3 ātrumu ir kāda izplatīta problēma dsg kārbām? ap 2008 gadu?
Offline
Xplod
05. May 2012, 11:01 #102

Kopš: 16. Aug 2005

Ziņojumi: 103

Braucu ar: pilnpiedziņu

jā izplatīta problēma , bet vaina nav novērsta , Vācieši maina kārbu , bij pat pēc garantijas maiņas.

Citi saka ka pietiekot ar kārbas vadības kontroliera pārprogrammēšanu , bet ar ne vienmēr palīdz

[ Šo ziņu laboja Xplod, 05 May 2012, 11:01:30 ]

Offline
Hitchcock
07. May 2012, 12:35 #103

Kopš: 07. May 2012

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Sveiki!

Meklēju informāciju par automātiskajām kārbām un uzdūros šim forumam, lai gan man nav BMW. Šķita, ka te ir cilvēki, kas iespējams kaut ko saprot par to.

Man ir Ford Mondeo (automāts) 1995.gads. Aizvakar braucu un viss normāli, bet vakar piedarbināju un liku D un bija tāds sitiens, ka nobījos. Mašīna noraustījās. Pārbaudīju eļļas līmeni kārbā un bija nokritis līdz minimumam. Pielēju klāt un tas sitiens ir nedaudz mazāks, bet tāpat diezgan liels. (kārbas eļļu es mainīju pirms kādi 30-40 tūkst. ~, bet tā saukto daļējo nomaiņu) Arī pabraucot, kad kārba liek otrajā ātrumā, tad ir sitiens (mazāks gan kā uz vietas stāvot un slēdzot ātrumpārslēgu). No P uz R ir neliels sitiens. Lielākais ir, kad liek D.
Skaidrs ir tas, ka kaut kas nav labi un vajadzētu kaut kur iegriezties pie meistariem. Šeit minētie servisi ir 3 gadus veci (ziņu vecums), tāpēc īsti nezinu vai joprojām tie Labie ir labi.
Ko varētu ieteikt?
Offline
LINIS
07. May 2012, 13:55 #104

Kopš: 10. Jun 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2172

Braucu ar:

Drīzumā būs nepieciešams kārtīgi restaurēt ZF 5HP24A kārbu. Gribēju noskaidrot, vai šeit ir kāds zinošs cilvēks no RECRO, vai citiem normāliem ātrumkārbu servisiem?
Offline
Tune-L
07. May 2012, 14:21 #105

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


07 May 2012, 12:35:05 Hitchcock rakstīja:
Sveiki!

Meklēju informāciju par automātiskajām kārbām un uzdūros šim forumam, lai gan man nav BMW. Šķita, ka te ir cilvēki, kas iespējams kaut ko saprot par to.

Man ir Ford Mondeo (automāts) 1995.gads. Aizvakar braucu un viss normāli, bet vakar piedarbināju un liku D un bija tāds sitiens, ka nobījos. Mašīna noraustījās. Pārbaudīju eļļas līmeni kārbā un bija nokritis līdz minimumam. Pielēju klāt un tas sitiens ir nedaudz mazāks, bet tāpat diezgan liels. (kārbas eļļu es mainīju pirms kādi 30-40 tūkst. ~, bet tā saukto daļējo nomaiņu) Arī pabraucot, kad kārba liek otrajā ātrumā, tad ir sitiens (mazāks gan kā uz vietas stāvot un slēdzot ātrumpārslēgu). No P uz R ir neliels sitiens. Lielākais ir, kad liek D.
Skaidrs ir tas, ka kaut kas nav labi un vajadzētu kaut kur iegriezties pie meistariem. Šeit minētie servisi ir 3 gadus veci (ziņu vecums), tāpēc īsti nezinu vai joprojām tie Labie ir labi.
Ko varētu ieteikt?


Pievani shim Vitalijam - 29485790
Vinsh Ford kaarbas labi paarzin un remontee !
Serviss atrodas Gjerttruudes ielas galaa, tuvaak Valmieras ilai un Kurbada ielai ! Varbuut maldos, bet laikam 99. numurs bija

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Redliner
07. May 2012, 17:04 #106

Kopš: 05. May 2004

Ziņojumi: 4327

Braucu ar: Cadillac

Dažkārt automātam pie lielākas slodzes pārslēdzoties zemākā pārnesumā, pārslēdzas ar lielu cirtienu, drīz kārbai pipec ?
Offline
Tune-L
07. May 2012, 17:06 #107

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


07 May 2012, 17:04:05 Redliner rakstīja:
Dažkārt automātam pie lielākas slodzes pārslēdzoties zemākā pārnesumā, pārslēdzas ar lielu cirtienu, drīz kārbai pipec ?


Ja sleedzas ar cirtieniem, tad pirmaa lieta, kas jaaskataas ir eljas esamiiba un limenis !


-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Redliner
07. May 2012, 17:08 #108

Kopš: 05. May 2004

Ziņojumi: 4327

Braucu ar: Cadillac

Kā kārbai skatās līmeni ? Siltai kārbai, pie rūcoša dzinēja utt. ?
Offline
audi_a4
07. May 2012, 17:11 #109

Kopš: 11. Feb 2012

Ziņojumi: 1179

Braucu ar: Shiirs garantee, pljek pljek un gatavs

visticamaak ka buus kirdik karbai. parasti ja ir pa zemu limenis, visadi gljuki ir tani bridi kad tiek bremzets, un elja satek uz prieksu un pazud spiediens uz isu bridi. bet ta kopumaa - sitieni liecina par gemara saakumu. es kratitos valja no tada auto.
Offline
Tune-L
07. May 2012, 17:16 #110

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


07 May 2012, 17:08:57 Redliner rakstīja:
Kā kārbai skatās līmeni ? Siltai kārbai, pie rūcoša dzinēja utt. ?


Saakot no 90to gadu beigaam liimeni apskatiit ir vienkaarshaak servisaa !
Parasti uz kaarbas ir noraadiits kaa skatiities liimeni, protams, ka siltam dzineejam

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Hitchcock
07. May 2012, 18:49 #111

Kopš: 07. May 2012

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Piemēram, man servisa grāmatā ir teikts tā. Nepieciešams nobraukt ~ 15km (lai uzsildītu dzinēju), jo jāmēra ir siltam (jo nav tāds cold un hot uz eļļas rādītāja). Tad novelk rokasbremzi un iziet cauri visām pozīcijām trīs reizes(D R u.t.t.), katrā paturot ap 3-5 sekundēm (lai satek visur eļļa, kur vajag). Tad ieliek N un minūti padarbina. Atstāj N un skatās eļļas līmeni.

[ Šo ziņu laboja Hitchcock, 07 May 2012, 18:50:25 ]

Offline
kasinjs20
07. May 2012, 22:32 #112

Kopš: 11. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 39

Braucu ar:


07 May 2012, 12:35:05 Hitchcock rakstīja:
Sveiki!

Meklēju informāciju par automātiskajām kārbām un uzdūros šim forumam, lai gan man nav BMW. Šķita, ka te ir cilvēki, kas iespējams kaut ko saprot par to.

Man ir Ford Mondeo (automāts) 1995.gads. Aizvakar braucu un viss normāli, bet vakar piedarbināju un liku D un bija tāds sitiens, ka nobījos. Mašīna noraustījās. Pārbaudīju eļļas līmeni kārbā un bija nokritis līdz minimumam. Pielēju klāt un tas sitiens ir nedaudz mazāks, bet tāpat diezgan liels. (kārbas eļļu es mainīju pirms kādi 30-40 tūkst. ~, bet tā saukto daļējo nomaiņu) Arī pabraucot, kad kārba liek otrajā ātrumā, tad ir sitiens (mazāks gan kā uz vietas stāvot un slēdzot ātrumpārslēgu). No P uz R ir neliels sitiens. Lielākais ir, kad liek D.
Skaidrs ir tas, ka kaut kas nav labi un vajadzētu kaut kur iegriezties pie meistariem. Šeit minētie servisi ir 3 gadus veci (ziņu vecums), tāpēc īsti nezinu vai joprojām tie Labie ir labi.
Ko varētu ieteikt?



Vajag pilniba mainit ellu, jo ella izstradajas un vairs nepilda savu funkciju un neelo, bezmazvai udeni var liet ieksa, jo efekts lidzigs. iespejams ka karba ieksa kkas del nepietiekamas ellosanas ir sacis pamazam sadalities un tas viss nepatikamais ticis lidz smadzenem vai hidromuftai un sakas nepatiksanas. domaju ka vairs ar hidromuftas restauresanu nepietiks. bus ari jamaina frikcijas gredzeni un cerams tas bus mazakais.!
Offline
kasinjs20
07. May 2012, 22:36 #113

Kopš: 11. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 39

Braucu ar:


07 May 2012, 13:55:00 LINIS rakstīja:
Drīzumā būs nepieciešams kārtīgi restaurēt ZF 5HP24A kārbu. Gribēju noskaidrot, vai šeit ir kāds zinošs cilvēks no RECRO, vai citiem normāliem ātrumkārbu servisiem?


vari piebraukt pie manis
karbas smadzenes ja nepieciesams tiek vestas uz cesim tapat ka hidromufta bet ta ir obligati. cenas nav kosmoss un visam ir garantija.!

[ Šo ziņu laboja kasinjs20, 07 May 2012, 22:36:28 ]

Offline
kasinjs20
07. May 2012, 22:38 #114

Kopš: 11. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 39

Braucu ar:


05 May 2012, 10:45:12 fubuz rakstīja:

05 May 2012, 09:58:21 kasinjs20 rakstīja:

05 May 2012, 09:14:59 Xplod rakstīja:
kur lai saremontē VW DSG kārbu

par recro zinu , ir vēl kādi varianti ?


a kaadas sudzibas tev pa vinju? sitieni parsledzoties no piem 2 uz 3 vai stavot un ieliekot no R ieks D sitiens vai kka ta? simptomi kadi??


sitiens no 2 uz 3 ātrumu ir kāda izplatīta problēma dsg kārbām? ap 2008 gadu?


ja godigi, tad tev vislabak butu doties uz cesim, jo tur par dsg zin labak. un ir stendi kur uzreiz parbaudit. tas ir diezgan sarazgitas karbas, tpc vajag atiecigu aparaturu.jo ja kkas bus neta loti dargi sanaks
Offline
Vecais
07. May 2012, 23:42 #115

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI

Cik izmaksātu atrestaurēt VW Mk1 1982' 3-robu automātu ?
Ir neliels sitiens no 2-3, bet vēl neesmu eļļu/filtru kārbai mainījis.. to tiklīdz man saliks motoru, bet varbūt ir vērts pārjaukt profilakses pēc

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
kasinjs20
08. May 2012, 22:57 #116

Kopš: 11. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 39

Braucu ar:


07 May 2012, 23:42:04 Vecais_ rakstīja:
Cik izmaksātu atrestaurēt VW Mk1 1982' 3-robu automātu ?
Ir neliels sitiens no 2-3, bet vēl neesmu eļļu/filtru kārbai mainījis.. to tiklīdz man saliks motoru, bet varbūt ir vērts pārjaukt profilakses pēc


vajadzeu iespejams sakuma restauret hidrotransformatoru un var jau ari pie reizes salikt karba jaunu kas ir vajadzigs, sliktak nepaliks.
Offline
Negantelis
09. May 2012, 17:50 #117

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1462

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.

Vajag nomainīt eļļu kārbā 330i 2001

Kur to KVALITATĪVI un OPERATĪVI varētu izdarīt?

Operatīvi nozīmē, konkrēru laiku sarunāju un tajā arī maiņu veic.

Interesē tikai pilna eļļas nomaiņa.

[ Šo ziņu laboja Negantelis, 09 May 2012, 17:51:12 ]

Offline
Samurajs
09. May 2012, 18:23 #118

Kopš: 10. Feb 2007

Ziņojumi: 121

Braucu ar:

Pilna eļļas maiņa ir galīgi garām! Savulaik bija gadījums RAAPā, kad ar pilno maiņu spiediena dēļ pārplīsa caurulīte, kas iet cauri radiatoram, kā rezultātā eļļa antifrīzā, antifrīzs eļļā! RAAPā plātīja rokas...!

Eļļa jāmaina ik pēc 60000-80000!

[ Šo ziņu laboja Samurajs, 09 May 2012, 18:28:50 ]

Offline
Modjo
09. May 2012, 18:24 #119

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Vai manuālī gadījumā nebija norāde par eļļu visam mūžam?
Offline
Feldza
09. May 2012, 18:35 #120

Kopš: 19. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 234

Braucu ar: 330 i, X5 4.6 iS

Muuzjam tas ir tikai teoreetiski peec razjotaaja domaam. protams ka jaamaina! Var pilniiba samainiit, bez probleemaam ( trubas, nomainot ellu, nepliist ), kvalitatiivi, Ziepniekklans, 20278278

[ Šo ziņu laboja Feldza, 09 May 2012, 18:36:06 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo