Online

Pašreiz BMWPower skatās 259 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: M50B25 čipošana?

AutorsZiņojums
Stanislavs
26. Mar 2011, 22:23 #101

Kopš: 24. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 946

Braucu ar:


26 Mar 2011, 22:19:10 adolfs rakstīja:
tapeec, ka chiposhana palics kaa zhargons
un reaali ne1ns to vairs nedera

tb visas autinjbiksiites ir pamperi vai kopeetaaji - xeroxi

Tipa čipošana ir ECU pārprogromēšana ? !
Offline
rihs
26. Mar 2011, 22:24 #102

Kopš: 14. Feb 2009

Ziņojumi: 197

Braucu ar: BMW 322,5 e36 un HSM 208f


26 Mar 2011, 22:18:54 eddie rakstīja:
Vispār interesanti lasīt, kā čaļi štuko par atmosfērnieka čipošanu, lai no 280nm/190hp dabūtu veeeeseeeluuuus 300nm/200hp. Man goda vārds nav ne mazākās nojausmas, kā tas bembjiem darās, bet, ja tāpēc ir jābrauc pie lietpratējiem un jāmaksā barga nauda par tik niecīgu ieguvumu, tad toč jāpasmaida. Lūk, ar turbomotoru citādāk.. Par piemēru saab 9000 aero - stoka 340nm/225hp bez jebkādām hardwariskām pārbūvēm mājas apstākļos ar ar t5suite čipojās uz 400nm/280hp. Ja uzmetina 3" izplūdi (ar visu downpipe, protams, pilnā garumā), iemet konisko filtru, vēl nedaudz pieregulē kompī ciparus un ir vēl +20nm/10hp. Iemet citas sprauslas un jau ir visi 300hp un 450nm. Lūk, tad ir jēga. Protams, tas tāds stipri subjektīvs viedoklis, bet, ja es gribētu, lai mans 2.5 vai 2.8 litrīgais bembītis iet raitāk, es skrūvētu viņam virsū lielu turbu, nevis niekotos ap sīkumiem.



Nejau visiem ir tik daudz nauda lai skruvetu turbo aparatu
Offline
Dzhanis
26. Mar 2011, 22:26 #103

Kopš: 29. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3734

Braucu ar: kreiso labejo


26 Mar 2011, 22:21:51 Stanislavs rakstīja:

26 Mar 2011, 22:18:54 eddie rakstīja:
Vispār interesanti lasīt, kā čaļi štuko par atmosfērnieka čipošanu, lai no 280nm/190hp dabūtu veeeeseeeluuuus 300nm/200hp. Man goda vārds nav ne mazākās nojausmas, kā tas bembjiem darās, bet, ja tāpēc ir jābrauc pie lietpratējiem un jāmaksā barga nauda par tik niecīgu ieguvumu, tad toč jāpasmaida. Lūk, ar turbomotoru citādāk.. Par piemēru saab 9000 aero - stoka 340nm/225hp bez jebkādām hardwariskām pārbūvēm mājas apstākļos ar ar t5suite čipojās uz 400nm/280hp. Ja uzmetina 3" izplūdi (ar visu downpipe, protams, pilnā garumā), iemet konisko filtru, vēl nedaudz pieregulē kompī ciparus un ir vēl +20nm/10hp. Iemet citas sprauslas un jau ir visi 300hp un 450nm. Lūk, tad ir jēga. Protams, tas tāds stipri subjektīvs viedoklis, bet, ja es gribētu, lai mans 2.5 vai 2.8 litrīgais bembītis iet raitāk, es skrūvētu viņam virsū lielu turbu, nevis niekotos ap sīkumiem.

Esmu pētijis to turbo tēmu, studējis RVT un lasijis baigo Krievu literatūru tici man tas nav tik viegli "uzmest turbīnu" !


kaa nav viegli? kas tur tik sarezhgjits taja visaa?
Offline
Staris
26. Mar 2011, 22:26 #104

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

ko nesaproti?
ir 2 varianti:
1) vecs sūdains kompis, kuram nevar ar datora palīdzību iedzīt jauno programmu. Tādiem jāielodē jau saprogrammēts čips.
2) ir normāls kompis, kuram pieslēdzies ar datoru un elementārā veidā uzkopē jauno programmu.
Offline
Stanislavs
26. Mar 2011, 22:28 #105

Kopš: 24. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 946

Braucu ar:


26 Mar 2011, 22:26:41 Staris rakstīja:
ko nesaproti?
ir 2 varianti:
1) vecs sūdains kompis, kuram nevar ar datora palīdzību iedzīt jauno programmu. Tādiem jāielodē jau saprogrammēts čips.
2) ir normāls kompis, kuram pieslēdzies ar datoru un elementārā veidā uzkopē jauno programmu.


Pieleca paldies
Bet vai ir tādi kompji kur vispār neko nevar izdarīt ne iedzīt jauno progu, ne pāŗlodēt mikreni ?
Esmu redzējis dačus ECU Ar aizlietu shēmu !
Offline
eddie
26. Mar 2011, 22:29 #106

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 528

Braucu ar: KTM un Jeep


26 Mar 2011, 22:21:51 Stanislavs rakstīja:
Esmu pētijis to turbo tēmu, studējis RVT un lasijis baigo Krievu literatūru tici man tas nav tik viegli "uzmest turbīnu" !
Neesmu par šo tēmu nekur mācījies, bet tici man, zinu kā tas process darās uz auto, kurš no rūpnīcas izlaists bez turbas. Jā, tas nav tik vienkarši, ka pieskrūvē un jeaaahhh man ir mašina zveeerj. Tas nav arī baigi lēti - jo īpaši, ja to nedara pats. Un, ja to grib tā pa nopietnam darīt, nevis uzskrūvē kaut ko virsū, neko nesaregulē un tik gāž. Nu jā, un tāpēc arī foršāk ir tūlīt ņemt turbomotoru, vairāk variantu pārvērtībām. Man šķiet, ka vai tik arī kaut kādam rwd projektauto reizēm nesanāk lētāk un vienkāršāk iemest tā paša saaba 2.3 turbomotoru ar kompi, nekā tik pat ņūtonus un zirgus izspiest no esošā motora, liekot papildus turbu, vedot pie gudriem vīriem regulēt ecu, utt.
Offline
Stanislavs
26. Mar 2011, 22:30 #107

Kopš: 24. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 946

Braucu ar:


26 Mar 2011, 22:26:22 Dzhanis rakstīja:

26 Mar 2011, 22:21:51 Stanislavs rakstīja:

26 Mar 2011, 22:18:54 eddie rakstīja:
Vispār interesanti lasīt, kā čaļi štuko par atmosfērnieka čipošanu, lai no 280nm/190hp dabūtu veeeeseeeluuuus 300nm/200hp. Man goda vārds nav ne mazākās nojausmas, kā tas bembjiem darās, bet, ja tāpēc ir jābrauc pie lietpratējiem un jāmaksā barga nauda par tik niecīgu ieguvumu, tad toč jāpasmaida. Lūk, ar turbomotoru citādāk.. Par piemēru saab 9000 aero - stoka 340nm/225hp bez jebkādām hardwariskām pārbūvēm mājas apstākļos ar ar t5suite čipojās uz 400nm/280hp. Ja uzmetina 3" izplūdi (ar visu downpipe, protams, pilnā garumā), iemet konisko filtru, vēl nedaudz pieregulē kompī ciparus un ir vēl +20nm/10hp. Iemet citas sprauslas un jau ir visi 300hp un 450nm. Lūk, tad ir jēga. Protams, tas tāds stipri subjektīvs viedoklis, bet, ja es gribētu, lai mans 2.5 vai 2.8 litrīgais bembītis iet raitāk, es skrūvētu viņam virsū lielu turbu, nevis niekotos ap sīkumiem.

Esmu pētijis to turbo tēmu, studējis RVT un lasijis baigo Krievu literatūru tici man tas nav tik viegli "uzmest turbīnu" !


kaa nav viegli? kas tur tik sarezhgjits taja visaa?

Manuprāt tā ir ir fizika un dziļi aprēķini jeb arī var taisīt ATAMAN stilā , liela turbīna un milzīgas sprauslas TIpa pēc principa
Offline
rihs
26. Mar 2011, 22:33 #108

Kopš: 14. Feb 2009

Ziņojumi: 197

Braucu ar: BMW 322,5 e36 un HSM 208f

Kapec taisam offtopic runa vispar gaja par m50b25 chipu
Offline
Dzhanis
26. Mar 2011, 22:38 #109

Kopš: 29. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3734

Braucu ar: kreiso labejo

ar lielu fiziku un rekjinashanu lai inzhenieri auto rupnicas nodarbojas. viss kas tev ir jaizdara jasaprot cik hp/nm aptuveni velies un tad atbilstoshi nokomplektee dzineju ar detalam. ja ir brivs laiks visu interneta var izlasit, jo ir daudz literaturas. sprauslas,izpludes kolektors, kompresijas pakape un turbinas izmerus nav kosmosa zinatne, lai sarekjinatu. parejais ir atkarigs no taa cik daudz naudas kabataa


+ cik labi kads to visu saregulees . var pats,bet tad noteikti sanaks pirmo kakjenu vai nu noslicinat vai izkauseet
Offline
Stanislavs
26. Mar 2011, 22:40 #110

Kopš: 24. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 946

Braucu ar:


26 Mar 2011, 22:38:52 Dzhanis rakstīja:
ar lielu fiziku un rekjinashanu lai inzhenieri auto rupnicas nodarbojas. viss kas tev ir jaizdara jasaprot cik hp/nm aptuveni velies un tad atbilstoshi nokomplektee dzineju ar detalam. ja ir brivs laiks visu interneta var izlasit, jo ir daudz literaturas. sprauslas,izpludes kolektors, kompresijas pakape un turbinas izmerus nav kosmosa zinatne, lai sarekjinatu. parejais ir atkarigs no taa cik daudz naudas kabataa


+ cik labi kads to visu saregulees . var pats,bet tad noteikti sanaks pirmo kakjenu vai nu noslicinat vai izkauseet

Piemēram jāuzliek mīzēji zem viržuļiem lai neizkūst, tas jau ir ļoti sarežģīti !
Vai jātaisa titāna
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo