Online
Pašreiz BMWPower skatās 259 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: M50B25 čipošana?
Autors | Ziņojums |
Stanislavs | | Kopš: 24. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 946
Braucu ar:
|
26 Mar 2011, 22:19:10 adolfs rakstīja:
tapeec, ka chiposhana palics kaa zhargons
un reaali ne1ns to vairs nedera
tb visas autinjbiksiites ir pamperi vai kopeetaaji - xeroxi
Tipa čipošana ir ECU pārprogromēšana ? ! | Offline | | |
rihs | | Kopš: 14. Feb 2009
Ziņojumi: 197
Braucu ar: BMW 322,5 e36 un HSM 208f
|
26 Mar 2011, 22:18:54 eddie rakstīja:
Vispār interesanti lasīt, kā čaļi štuko par atmosfērnieka čipošanu, lai no 280nm/190hp dabūtu veeeeseeeluuuus 300nm/200hp. Man goda vārds nav ne mazākās nojausmas, kā tas bembjiem darās, bet, ja tāpēc ir jābrauc pie lietpratējiem un jāmaksā barga nauda par tik niecīgu ieguvumu, tad toč jāpasmaida. Lūk, ar turbomotoru citādāk.. Par piemēru saab 9000 aero - stoka 340nm/225hp bez jebkādām hardwariskām pārbūvēm mājas apstākļos ar ar t5suite čipojās uz 400nm/280hp. Ja uzmetina 3" izplūdi (ar visu downpipe, protams, pilnā garumā), iemet konisko filtru, vēl nedaudz pieregulē kompī ciparus un ir vēl +20nm/10hp. Iemet citas sprauslas un jau ir visi 300hp un 450nm. Lūk, tad ir jēga. Protams, tas tāds stipri subjektīvs viedoklis, bet, ja es gribētu, lai mans 2.5 vai 2.8 litrīgais bembītis iet raitāk, es skrūvētu viņam virsū lielu turbu, nevis niekotos ap sīkumiem.
Nejau visiem ir tik daudz nauda lai skruvetu turbo aparatu | Offline | | |
Dzhanis | | Kopš: 29. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 3734
Braucu ar: kreiso labejo
|
26 Mar 2011, 22:21:51 Stanislavs rakstīja:
26 Mar 2011, 22:18:54 eddie rakstīja:
Vispār interesanti lasīt, kā čaļi štuko par atmosfērnieka čipošanu, lai no 280nm/190hp dabūtu veeeeseeeluuuus 300nm/200hp. Man goda vārds nav ne mazākās nojausmas, kā tas bembjiem darās, bet, ja tāpēc ir jābrauc pie lietpratējiem un jāmaksā barga nauda par tik niecīgu ieguvumu, tad toč jāpasmaida. Lūk, ar turbomotoru citādāk.. Par piemēru saab 9000 aero - stoka 340nm/225hp bez jebkādām hardwariskām pārbūvēm mājas apstākļos ar ar t5suite čipojās uz 400nm/280hp. Ja uzmetina 3" izplūdi (ar visu downpipe, protams, pilnā garumā), iemet konisko filtru, vēl nedaudz pieregulē kompī ciparus un ir vēl +20nm/10hp. Iemet citas sprauslas un jau ir visi 300hp un 450nm. Lūk, tad ir jēga. Protams, tas tāds stipri subjektīvs viedoklis, bet, ja es gribētu, lai mans 2.5 vai 2.8 litrīgais bembītis iet raitāk, es skrūvētu viņam virsū lielu turbu, nevis niekotos ap sīkumiem.
Esmu pētijis to turbo tēmu, studējis RVT un lasijis baigo Krievu literatūru tici man tas nav tik viegli "uzmest turbīnu" !
kaa nav viegli? kas tur tik sarezhgjits taja visaa? | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| ko nesaproti?
ir 2 varianti:
1) vecs sūdains kompis, kuram nevar ar datora palīdzību iedzīt jauno programmu. Tādiem jāielodē jau saprogrammēts čips.
2) ir normāls kompis, kuram pieslēdzies ar datoru un elementārā veidā uzkopē jauno programmu.
| Offline | | |
Stanislavs | | Kopš: 24. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 946
Braucu ar:
|
26 Mar 2011, 22:26:41 Staris rakstīja:
ko nesaproti?
ir 2 varianti:
1) vecs sūdains kompis, kuram nevar ar datora palīdzību iedzīt jauno programmu. Tādiem jāielodē jau saprogrammēts čips.
2) ir normāls kompis, kuram pieslēdzies ar datoru un elementārā veidā uzkopē jauno programmu.
Pieleca paldies
Bet vai ir tādi kompji kur vispār neko nevar izdarīt ne iedzīt jauno progu, ne pāŗlodēt mikreni ?
Esmu redzējis dačus ECU Ar aizlietu shēmu ! | Offline | | |
eddie | | Kopš: 25. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 528
Braucu ar: KTM un Jeep
|
26 Mar 2011, 22:21:51 Stanislavs rakstīja:
Esmu pētijis to turbo tēmu, studējis RVT un lasijis baigo Krievu literatūru tici man tas nav tik viegli "uzmest turbīnu" !
Neesmu par šo tēmu nekur mācījies, bet tici man, zinu kā tas process darās uz auto, kurš no rūpnīcas izlaists bez turbas. Jā, tas nav tik vienkarši, ka pieskrūvē un jeaaahhh man ir mašina zveeerj. Tas nav arī baigi lēti - jo īpaši, ja to nedara pats. Un, ja to grib tā pa nopietnam darīt, nevis uzskrūvē kaut ko virsū, neko nesaregulē un tik gāž. Nu jā, un tāpēc arī foršāk ir tūlīt ņemt turbomotoru, vairāk variantu pārvērtībām. Man šķiet, ka vai tik arī kaut kādam rwd projektauto reizēm nesanāk lētāk un vienkāršāk iemest tā paša saaba 2.3 turbomotoru ar kompi, nekā tik pat ņūtonus un zirgus izspiest no esošā motora, liekot papildus turbu, vedot pie gudriem vīriem regulēt ecu, utt. | Offline | | |
Stanislavs | | Kopš: 24. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 946
Braucu ar:
|
26 Mar 2011, 22:26:22 Dzhanis rakstīja:
26 Mar 2011, 22:21:51 Stanislavs rakstīja:
26 Mar 2011, 22:18:54 eddie rakstīja:
Vispār interesanti lasīt, kā čaļi štuko par atmosfērnieka čipošanu, lai no 280nm/190hp dabūtu veeeeseeeluuuus 300nm/200hp. Man goda vārds nav ne mazākās nojausmas, kā tas bembjiem darās, bet, ja tāpēc ir jābrauc pie lietpratējiem un jāmaksā barga nauda par tik niecīgu ieguvumu, tad toč jāpasmaida. Lūk, ar turbomotoru citādāk.. Par piemēru saab 9000 aero - stoka 340nm/225hp bez jebkādām hardwariskām pārbūvēm mājas apstākļos ar ar t5suite čipojās uz 400nm/280hp. Ja uzmetina 3" izplūdi (ar visu downpipe, protams, pilnā garumā), iemet konisko filtru, vēl nedaudz pieregulē kompī ciparus un ir vēl +20nm/10hp. Iemet citas sprauslas un jau ir visi 300hp un 450nm. Lūk, tad ir jēga. Protams, tas tāds stipri subjektīvs viedoklis, bet, ja es gribētu, lai mans 2.5 vai 2.8 litrīgais bembītis iet raitāk, es skrūvētu viņam virsū lielu turbu, nevis niekotos ap sīkumiem.
Esmu pētijis to turbo tēmu, studējis RVT un lasijis baigo Krievu literatūru tici man tas nav tik viegli "uzmest turbīnu" !
kaa nav viegli? kas tur tik sarezhgjits taja visaa?
Manuprāt tā ir ir fizika un dziļi aprēķini jeb arī var taisīt ATAMAN stilā , liela turbīna un milzīgas sprauslas TIpa pēc principa | Offline | | |
rihs | | Kopš: 14. Feb 2009
Ziņojumi: 197
Braucu ar: BMW 322,5 e36 un HSM 208f
| Kapec taisam offtopic runa vispar gaja par m50b25 chipu | Offline | | |
|
Dzhanis | | Kopš: 29. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 3734
Braucu ar: kreiso labejo
| ar lielu fiziku un rekjinashanu lai inzhenieri auto rupnicas nodarbojas. viss kas tev ir jaizdara jasaprot cik hp/nm aptuveni velies un tad atbilstoshi nokomplektee dzineju ar detalam. ja ir brivs laiks visu interneta var izlasit, jo ir daudz literaturas. sprauslas,izpludes kolektors, kompresijas pakape un turbinas izmerus nav kosmosa zinatne, lai sarekjinatu. parejais ir atkarigs no taa cik daudz naudas kabataa
+ cik labi kads to visu saregulees . var pats,bet tad noteikti sanaks pirmo kakjenu vai nu noslicinat vai izkauseet | Offline | | |
Stanislavs | | Kopš: 24. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 946
Braucu ar:
|
26 Mar 2011, 22:38:52 Dzhanis rakstīja:
ar lielu fiziku un rekjinashanu lai inzhenieri auto rupnicas nodarbojas. viss kas tev ir jaizdara jasaprot cik hp/nm aptuveni velies un tad atbilstoshi nokomplektee dzineju ar detalam. ja ir brivs laiks visu interneta var izlasit, jo ir daudz literaturas. sprauslas,izpludes kolektors, kompresijas pakape un turbinas izmerus nav kosmosa zinatne, lai sarekjinatu. parejais ir atkarigs no taa cik daudz naudas kabataa
+ cik labi kads to visu saregulees . var pats,bet tad noteikti sanaks pirmo kakjenu vai nu noslicinat vai izkauseet
Piemēram jāuzliek mīzēji zem viržuļiem lai neizkūst, tas jau ir ļoti sarežģīti !
Vai jātaisa titāna | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|