Online
Pašreiz BMWPower skatās 130 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Atsauksmes par Audi A8 4.2?
Autors | Ziņojums |
GangZta | | Kopš: 08. May 2005
Ziņojumi: 92
Braucu ar: A8
| Drīz jau būs gads kā lietošanā ir Audi A8 4.2 2005 gada, feislifta modelis.
Runājot par salīdzināšanu ar E65, es izvēlējos Audi. E65 mani nepiesaistīja, gan vizuali, gan tehniski. Kā arī braukšanas komforts.
Par remontiem, nopērkot tika izieta lielā apkope, visi filtri, eļļas, siksnas, sveces.
Sanāca apmēram 400 naudiņas.
Tagad esmu nobraucis ~50 000 km ar viņu un man noplīsa tikai viens gultnis. bija kaut kur 80 Ls, labas firmas. Pārejā hadene nekas nav darīts un tikko pie eļļas maiņas arī konstatēja ka nekas nav jādara un nebūs jādara. Jo hadene viņam ir uztaisīta, lai viņa turētu. Hadenes cenas liekot lemforderu, cik papētiju, nebija tik trakas, varbūt E39 cenas X2, bet jāmaina būs 4 reiz retāk.
Braukt kaifs, pneimopiekare strādā lieliski. Vienīgi šajā ziemā pamanīju, ka pie -25 kompresors negrib strādāt kā vajag, sāk trokšņot, bet kad jau aiziet virs -20 tad viss atkal normāli. Audi centrā arī teica, ka kompresors lielos mīnusos trokšņojot.
Un cik dzirdēju lielos mīnusos soft close izdomā iet uz citiem medību laukiem.
Visā visumā esmu ļoti apmierināts.
Kā jau te iepiekš minēja, galvenais nepirkt nopisteni, jeb lētāko ko var atrast, visādi brīnumi dzirdēti.
P.S. elektronikas gļuki ir, citreiz izmet, ka rokas bremze nestrādā, vai kāds bremžu lukturis nestrādā, bet apmēram reizi mēnesī uz pāris minūtēm.[ Šo ziņu laboja GangZta, 21 Jul 2012, 10:58:51 ] | Offline | | |
GangZta | | Kopš: 08. May 2005
Ziņojumi: 92
Braucu ar: A8
|
20 Jul 2012, 19:39:04 RH rakstīja:
Mūžsenais jautājums nomāc arī mani Bmw vs Audi.
Konkrēti e65 Vs A8 d3.
Jautājumi principā tikai cilvēkiem, kas ir lietojuši šos abus auto.
Apskatot dažus auto radās jautājumi:
1.Vai tā ir, ka ar e65 bez pneimo piekares ir mīkstāka braukšana, mazāk jūt ceļa nelīdzenumus nekā ar A8 ar pneimo piekari?
2. Vai tiešām A8 salons ir ievērojami skaļāks par e65 (daudz vairāk dzirdamas riepas u.c. skaņassalīdzinoši ar e65 salonā dzirdams vien vējšs)?
Principā visi plusi (salons, ārējais dizains) ir Audi labā atskaitot šos divus.
Kādi ir Jūsu komentāri un pieredze salīdzinot šos divus auto?
Pneimopiekare Audi Comfort režīmā ir tikpat slāpējoša, kā S klasei. Ar BMW pneimo neesmu braucis.
Par salona troksni cik esmu braucis atkal likās otrādāk, ka BMW ir skaļāks. | Offline | | |
RH | | Kopš: 05. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1099
Braucu ar: četriem riņķiem
| Par to mīkstumu tieši Audi ar pneimo, bet BMW bez pneimo un izlikās, ka BMW mīkstāks.
Būs laikam vēl vairāki auto jāapskata, lai spētu saprast. Jo vismaz cik nu esmu apskatījis, tad motora skaņa pat vairāk dzirdama bija konkrētajā Audi, jo BMW motors nebija dzirdams kā tāds. Salīdzinu tieši V8 benzīnus. Bmw piesaistīja tieši šo divu aspektu pēc.
Principā uz BMW sāku skatīties tāpēc, ka Audi pārdošanā ir daudz mazāk un grūti atrast kko interesantu.
| Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16306
Braucu ar:
|
21 Jul 2012, 11:13:32 RH rakstīja:
Par to mīkstumu tieši Audi ar pneimo, bet BMW bez pneimo un izlikās, ka BMW mīkstāks.
Būs laikam vēl vairāki auto jāapskata, lai spētu saprast. Jo vismaz cik nu esmu apskatījis, tad motora skaņa pat vairāk dzirdama bija konkrētajā Audi, jo BMW motors nebija dzirdams kā tāds. Salīdzinu tieši V8 benzīnus. Bmw piesaistīja tieši šo divu aspektu pēc.
Principā uz BMW sāku skatīties tāpēc, ka Audi pārdošanā ir daudz mazāk un grūti atrast kko interesantu.
audi bus lielais plus tas ka vinam ir 4x4 | Offline | | |
GangZta | | Kopš: 08. May 2005
Ziņojumi: 92
Braucu ar: A8
| Motora troksnis, jā piekrītu, man vēl arī stāv Remus izplūde, tapēc smuks V8 tonīts ir. Nevaru oponēt
Pneimo nezinu, katram jau savs katrā ziņā. Tur ir jāmēģina un jābrauc, ne tikai pa smuku ceļu, bet arī tādiem kur ielāps uz ielāpa un normāli tramplīni un tad jāizsecina. Man E65 bez pneimo uz tiem pampakiem tieši likās ka baigi lēkā.
Pēc pieredzes, E65 benzīns būs biežāk servisā nekā A8 benzīns.
| Offline | | |
RH | | Kopš: 05. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1099
Braucu ar: četriem riņķiem
| Vismaz kāds viedoklis. Tā jau ir būs vien jāizmēģina vēl vairāki eksemplāri.
Pierasts jau ir pie tās pilnpiedziņas negribētos no tās atteikties. Tomēr ziemā galvas tiesu pārāks.
| Offline | | |
patriout | | Kopš: 06. Jul 2010
Ziņojumi: 173
Braucu ar: e70
| ja strādā būvniecībā, par pādevēju un pelni 300Ls, tad vecā masīna ar lielu motoru ir kā domāta tiesi tev pie tam nav jadomā par remontu, ta kā vecajā luksus klases mašīnā nav kam lūzt | Offline | | |
guile | | Kopš: 17. Mar 2009
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 1525
Braucu ar: e36 cabrio, e28 double vanos, giant
|
21 Jul 2012, 14:59:16 patriout rakstīja:
ja strādā būvniecībā, par pādevēju un pelni 300Ls, tad vecā masīna ar lielu motoru ir kā domāta tiesi tev pie tam nav jadomā par remontu, ta kā vecajā luksus klases mašīnā nav kam lūzt
e65 ir veca masina?
ar 300ls algu pietiek lai vinju uztureetu un pabarotu?
tur nav kam luuzt??!! | Offline | | |
|
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
21 Jul 2012, 15:15:49 guile rakstīja:
21 Jul 2012, 14:59:16 patriout rakstīja:
ja strādā būvniecībā, par pādevēju un pelni 300Ls, tad vecā masīna ar lielu motoru ir kā domāta tiesi tev pie tam nav jadomā par remontu, ta kā vecajā luksus klases mašīnā nav kam lūzt
e65 ir veca masina?
ar 300ls algu pietiek lai vinju uztureetu un pabarotu?
tur nav kam luuzt??!!
jau parak veca tiem, kas bez stresa var tadu atljauties, bet vel parak darga prieksh tiem, kas tadu ahuuni grib sev
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20387
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
21 Jul 2012, 15:15:49 guile rakstīja:
21 Jul 2012, 14:59:16 patriout rakstīja:
ja strādā būvniecībā, par pādevēju un pelni 300Ls, tad vecā masīna ar lielu motoru ir kā domāta tiesi tev pie tam nav jadomā par remontu, ta kā vecajā luksus klases mašīnā nav kam lūzt
e65 ir veca masina?
ar 300ls algu pietiek lai vinju uztureetu un pabarotu?
tur nav kam luuzt??!!
Jaa !
Nee, nepietiek
Uu, jaa, dahuja
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
RH | | Kopš: 05. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1099
Braucu ar: četriem riņķiem
|
21 Jul 2012, 14:59:16 patriout rakstīja:
ja strādā būvniecībā, par pādevēju un pelni 300Ls, tad vecā masīna ar lielu motoru ir kā domāta tiesi tev pie tam nav jadomā par remontu, ta kā vecajā luksus klases mašīnā nav kam lūzt
Kādēļ jāraksta neauglīgi posti neatbildot uz aktuālo jautājumu?
Katrs pats savas laimes kalējs. | Offline | | |
patriout | | Kopš: 06. Jul 2010
Ziņojumi: 173
Braucu ar: e70
|
21 Jul 2012, 15:15:49 guile rakstīja:
21 Jul 2012, 14:59:16 patriout rakstīja:
ja strādā būvniecībā, par pādevēju un pelni 300Ls, tad vecā masīna ar lielu motoru ir kā domāta tiesi tev pie tam nav jadomā par remontu, ta kā vecajā luksus klases mašīnā nav kam lūzt
e65 ir veca masina?
ar 300ls algu pietiek lai vinju uztureetu un pabarotu?
tur nav kam luuzt??!!
| Offline | | |
shibernieks | | Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| Par A8 d3 4.2 runājot, ja vari atrast labu eksemlāru ar labu aprīkojumu pēc feislifta ar reālo noskrējienu zem 100k km, tad itkā nekādām problēmām tur nevajadzētu būt. Tad, kad nobraukums tuvojas 200k km un, ja vel tas auto ir redzējis LV ceļus, tad jāgatavojas uz piekares remontu. OEM detaļas nav lētas. Aftermārkets ir pieejams, bet tur nav nekādu garantiju.
Pats ilgi meklēju sev A8 d3 4.2 pēc feislifta, bet beigās nosliecos par labu feisliftētam A6 c6 3.0tdi. Iemesli:
1) labu a8 d3 4.2 pēc feislifta atrast grūti (iemesls tam noteikti ir tas, ka vācijā ar benzīnniekiem vel 1. īpašnieks brauc, jo auto ir labs un ar benzīnu lielus gabalus nebrauc);
2) ja arī izdodas atrast labu eksemplāru ar mazu noskrējienu tad cena ir ļoti augsta (~2x salīdzinot ar vidēji LV un LT tirgū pieejamiem eksemplāriem, kam visiem ir kautkādi līki nokomplektēti saloni, krāsa vai arī noskrējiens kosmisks, kas savukārt līdzi nes potenciālo nepieciešamību iztērēt kaudzi naudas pēc tāda auto iegādes);
3) pirms feislifta a8 d3 4.2 ir pieejami daudzi, bet jau no visvairāk redzamām atšķirībām vizuāli purna reste, aizmugures lukturi un stūre salīdzinot ar pēcfeisliftu galīgi nav ok;
4) nekādā variantā negribēju likt gāzi, bet uz Eiropu piemēram braukt ar 4.2 benzīnu ar vidējo patēriņu ~12 l/100km (pieņemot, ka ar to auto netiek sēņots) nu galīgi nav ok ;
5) elektronikas pārbagātība a8 d3 un manuāļu izpēte par elektronisko mezglu un sensoru daudzumu izejot no esošās pieredzes ar salīdzinoši daudz vienkāršāko a8 d2 4.2 ar kuru kopumā nobraucu ~100k km stipri nosita apetīti un kārtējo reizi lika secināt, ka šādas klases auto var pirkt tikai ļoti svaigu, ko savukārt apgrūtina 1. un 2. punktā minētais;
5) sīkums itkā, bet, ja auto 1. reģistrācija ir pēc 2005.01.01. un dzinējs ir 4.2, tad katru gadu valstij jāatpogā "vel viens kasko lieluma nodoklis" ceļu nodokļa veidolā
salīdzinoši e65 šķiet nožēlojams ar savām tizlajām "atvilktnēm" salonā un Bengla dizains joprojām rada pārdomas vai tiešām bmw flagmanim tādam vajadzētu izskatīties
s-klase... nu tur ir jāsasniedz zināms vecums, lai skatītos uz mersi
leksus... nesaprotu cilvēkus, kam patīk tas japāņu salons un eksterjers arīdzan varētu būt labāks. Leksus piekritēji šķiet ir sava veida sāba sindroma skartie [ Šo ziņu laboja shibernieks, 21 Jul 2012, 17:33:35 ] | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16306
Braucu ar:
| kapec doma ka ar benzinu lielus gabalus nebrauc?? | Offline | | |
RH | | Kopš: 05. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1099
Braucu ar: četriem riņķiem
| Nu jā vairāk tiek izskatīti varianti ~03., 04. gada tātad abos gadījumos pirms feislifta.
Ir jau tie pirms feislifti redzēti ar jau saliktu pilnu 2007. gada outfitu. Pag kas stūrei atšķiras pirms un pēc lifta?
Attiecībā par 5. punkta problēmām ar D2 nav īsti nācies saskarties 90k garumā. Var jau būt kā paveicas.
| Offline | | |
shibernieks | | Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| Domājams, ka ar tik vecu A8 būs vairāk problēmas, kaut arī noskrējiens nebūs liels.
Informācijai ->
adaptive air suspension in audi a8 | Offline | | |
|
Fandulis | | Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13490
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Tā kā par VAGiem kopēju tēmu neatradu un jaunu tēmu negribu veidot, tad rakstu šeit.
Vajag nomainīt siksnu 4.2 motoram, cik tas maksā kopā ar darbu? + nomainīt atsitējgumiju un pēc ieteikumiem ko vēl vajadzētu mainīt, jo divreiz jaukt priekšu negribētos. | Offline | | |
LINIS | | Kopš: 10. Jun 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2172
Braucu ar:
| Nomaini visus mēslus, kuriem grūti tikt klāt.. Termostats ir viens no tiem | Offline | | |
Fandulis | | Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13490
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| ...ūdenssūkni arī mainīt?, itkā vēl vesels..,eļļas sūknim blīve, kas tur vēl ir? Visu jau iepriekš jāsasūta, uz vietas reti kas ir..
..2004.gada ražojums[ Šo ziņu laboja Fandulis, 22 Apr 2014, 00:41:44 ] | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Sūkni maina vienmēr uz siksnas maiņu, tāpat kā visus ruļļus. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|