Online

Pašreiz BMWPower skatās 130 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: Atsauksmes par Audi A8 4.2?

AutorsZiņojums
GangZta
21. Jul 2012, 10:51 #101

Kopš: 08. May 2005

Ziņojumi: 92

Braucu ar: A8

Drīz jau būs gads kā lietošanā ir Audi A8 4.2 2005 gada, feislifta modelis.

Runājot par salīdzināšanu ar E65, es izvēlējos Audi. E65 mani nepiesaistīja, gan vizuali, gan tehniski. Kā arī braukšanas komforts.

Par remontiem, nopērkot tika izieta lielā apkope, visi filtri, eļļas, siksnas, sveces.
Sanāca apmēram 400 naudiņas.

Tagad esmu nobraucis ~50 000 km ar viņu un man noplīsa tikai viens gultnis. bija kaut kur 80 Ls, labas firmas. Pārejā hadene nekas nav darīts un tikko pie eļļas maiņas arī konstatēja ka nekas nav jādara un nebūs jādara. Jo hadene viņam ir uztaisīta, lai viņa turētu. Hadenes cenas liekot lemforderu, cik papētiju, nebija tik trakas, varbūt E39 cenas X2, bet jāmaina būs 4 reiz retāk.

Braukt kaifs, pneimopiekare strādā lieliski. Vienīgi šajā ziemā pamanīju, ka pie -25 kompresors negrib strādāt kā vajag, sāk trokšņot, bet kad jau aiziet virs -20 tad viss atkal normāli. Audi centrā arī teica, ka kompresors lielos mīnusos trokšņojot.

Un cik dzirdēju lielos mīnusos soft close izdomā iet uz citiem medību laukiem.

Visā visumā esmu ļoti apmierināts.
Kā jau te iepiekš minēja, galvenais nepirkt nopisteni, jeb lētāko ko var atrast, visādi brīnumi dzirdēti.

P.S. elektronikas gļuki ir, citreiz izmet, ka rokas bremze nestrādā, vai kāds bremžu lukturis nestrādā, bet apmēram reizi mēnesī uz pāris minūtēm.

[ Šo ziņu laboja GangZta, 21 Jul 2012, 10:58:51 ]

Offline
GangZta
21. Jul 2012, 11:01 #102

Kopš: 08. May 2005

Ziņojumi: 92

Braucu ar: A8


20 Jul 2012, 19:39:04 RH rakstīja:
Mūžsenais jautājums nomāc arī mani Bmw vs Audi.
Konkrēti e65 Vs A8 d3.
Jautājumi principā tikai cilvēkiem, kas ir lietojuši šos abus auto.
Apskatot dažus auto radās jautājumi:
1.Vai tā ir, ka ar e65 bez pneimo piekares ir mīkstāka braukšana, mazāk jūt ceļa nelīdzenumus nekā ar A8 ar pneimo piekari?
2. Vai tiešām A8 salons ir ievērojami skaļāks par e65 (daudz vairāk dzirdamas riepas u.c. skaņassalīdzinoši ar e65 salonā dzirdams vien vējšs)?

Principā visi plusi (salons, ārējais dizains) ir Audi labā atskaitot šos divus.

Kādi ir Jūsu komentāri un pieredze salīdzinot šos divus auto?



Pneimopiekare Audi Comfort režīmā ir tikpat slāpējoša, kā S klasei. Ar BMW pneimo neesmu braucis.
Par salona troksni cik esmu braucis atkal likās otrādāk, ka BMW ir skaļāks.
Offline
RH
21. Jul 2012, 11:13 #103

Kopš: 05. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1099

Braucu ar: četriem riņķiem

Par to mīkstumu tieši Audi ar pneimo, bet BMW bez pneimo un izlikās, ka BMW mīkstāks.

Būs laikam vēl vairāki auto jāapskata, lai spētu saprast. Jo vismaz cik nu esmu apskatījis, tad motora skaņa pat vairāk dzirdama bija konkrētajā Audi, jo BMW motors nebija dzirdams kā tāds. Salīdzinu tieši V8 benzīnus. Bmw piesaistīja tieši šo divu aspektu pēc.
Principā uz BMW sāku skatīties tāpēc, ka Audi pārdošanā ir daudz mazāk un grūti atrast kko interesantu.
Offline
uldens1
21. Jul 2012, 11:15 #104

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16306

Braucu ar:


21 Jul 2012, 11:13:32 RH rakstīja:
Par to mīkstumu tieši Audi ar pneimo, bet BMW bez pneimo un izlikās, ka BMW mīkstāks.

Būs laikam vēl vairāki auto jāapskata, lai spētu saprast. Jo vismaz cik nu esmu apskatījis, tad motora skaņa pat vairāk dzirdama bija konkrētajā Audi, jo BMW motors nebija dzirdams kā tāds. Salīdzinu tieši V8 benzīnus. Bmw piesaistīja tieši šo divu aspektu pēc.
Principā uz BMW sāku skatīties tāpēc, ka Audi pārdošanā ir daudz mazāk un grūti atrast kko interesantu.

audi bus lielais plus tas ka vinam ir 4x4
Offline
GangZta
21. Jul 2012, 11:22 #105

Kopš: 08. May 2005

Ziņojumi: 92

Braucu ar: A8

Motora troksnis, jā piekrītu, man vēl arī stāv Remus izplūde, tapēc smuks V8 tonīts ir. Nevaru oponēt

Pneimo nezinu, katram jau savs katrā ziņā. Tur ir jāmēģina un jābrauc, ne tikai pa smuku ceļu, bet arī tādiem kur ielāps uz ielāpa un normāli tramplīni un tad jāizsecina. Man E65 bez pneimo uz tiem pampakiem tieši likās ka baigi lēkā.

Pēc pieredzes, E65 benzīns būs biežāk servisā nekā A8 benzīns.
Offline
RH
21. Jul 2012, 12:42 #106

Kopš: 05. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1099

Braucu ar: četriem riņķiem

Vismaz kāds viedoklis. Tā jau ir būs vien jāizmēģina vēl vairāki eksemplāri.
Pierasts jau ir pie tās pilnpiedziņas negribētos no tās atteikties. Tomēr ziemā galvas tiesu pārāks.
Offline
patriout
21. Jul 2012, 14:59 #107

Kopš: 06. Jul 2010

Ziņojumi: 173

Braucu ar: e70

ja strādā būvniecībā, par pādevēju un pelni 300Ls, tad vecā masīna ar lielu motoru ir kā domāta tiesi tev pie tam nav jadomā par remontu, ta kā vecajā luksus klases mašīnā nav kam lūzt
Offline
guile
21. Jul 2012, 15:15 #108

Kopš: 17. Mar 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 1525

Braucu ar: e36 cabrio, e28 double vanos, giant


21 Jul 2012, 14:59:16 patriout rakstīja:
ja strādā būvniecībā, par pādevēju un pelni 300Ls, tad vecā masīna ar lielu motoru ir kā domāta tiesi tev pie tam nav jadomā par remontu, ta kā vecajā luksus klases mašīnā nav kam lūzt

e65 ir veca masina?
ar 300ls algu pietiek lai vinju uztureetu un pabarotu?
tur nav kam luuzt??!!
Offline
Driver
21. Jul 2012, 15:18 #109

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


21 Jul 2012, 15:15:49 guile rakstīja:

21 Jul 2012, 14:59:16 patriout rakstīja:
ja strādā būvniecībā, par pādevēju un pelni 300Ls, tad vecā masīna ar lielu motoru ir kā domāta tiesi tev pie tam nav jadomā par remontu, ta kā vecajā luksus klases mašīnā nav kam lūzt

e65 ir veca masina?
ar 300ls algu pietiek lai vinju uztureetu un pabarotu?
tur nav kam luuzt??!!

jau parak veca tiem, kas bez stresa var tadu atljauties, bet vel parak darga prieksh tiem, kas tadu ahuuni grib sev

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Tune-L
21. Jul 2012, 15:28 #110

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20387

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


21 Jul 2012, 15:15:49 guile rakstīja:

21 Jul 2012, 14:59:16 patriout rakstīja:
ja strādā būvniecībā, par pādevēju un pelni 300Ls, tad vecā masīna ar lielu motoru ir kā domāta tiesi tev pie tam nav jadomā par remontu, ta kā vecajā luksus klases mašīnā nav kam lūzt

e65 ir veca masina?
ar 300ls algu pietiek lai vinju uztureetu un pabarotu?
tur nav kam luuzt??!!


Jaa !
Nee, nepietiek
Uu, jaa, dahuja

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
RH
21. Jul 2012, 15:40 #111

Kopš: 05. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1099

Braucu ar: četriem riņķiem


21 Jul 2012, 14:59:16 patriout rakstīja:
ja strādā būvniecībā, par pādevēju un pelni 300Ls, tad vecā masīna ar lielu motoru ir kā domāta tiesi tev pie tam nav jadomā par remontu, ta kā vecajā luksus klases mašīnā nav kam lūzt

Kādēļ jāraksta neauglīgi posti neatbildot uz aktuālo jautājumu?
Katrs pats savas laimes kalējs.
Offline
patriout
21. Jul 2012, 15:59 #112

Kopš: 06. Jul 2010

Ziņojumi: 173

Braucu ar: e70


21 Jul 2012, 15:15:49 guile rakstīja:

21 Jul 2012, 14:59:16 patriout rakstīja:
ja strādā būvniecībā, par pādevēju un pelni 300Ls, tad vecā masīna ar lielu motoru ir kā domāta tiesi tev pie tam nav jadomā par remontu, ta kā vecajā luksus klases mašīnā nav kam lūzt

e65 ir veca masina?
ar 300ls algu pietiek lai vinju uztureetu un pabarotu?
tur nav kam luuzt??!!

Offline
shibernieks
21. Jul 2012, 17:29 #113

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Par A8 d3 4.2 runājot, ja vari atrast labu eksemlāru ar labu aprīkojumu pēc feislifta ar reālo noskrējienu zem 100k km, tad itkā nekādām problēmām tur nevajadzētu būt. Tad, kad nobraukums tuvojas 200k km un, ja vel tas auto ir redzējis LV ceļus, tad jāgatavojas uz piekares remontu. OEM detaļas nav lētas. Aftermārkets ir pieejams, bet tur nav nekādu garantiju.

Pats ilgi meklēju sev A8 d3 4.2 pēc feislifta, bet beigās nosliecos par labu feisliftētam A6 c6 3.0tdi. Iemesli:
1) labu a8 d3 4.2 pēc feislifta atrast grūti (iemesls tam noteikti ir tas, ka vācijā ar benzīnniekiem vel 1. īpašnieks brauc, jo auto ir labs un ar benzīnu lielus gabalus nebrauc);
2) ja arī izdodas atrast labu eksemplāru ar mazu noskrējienu tad cena ir ļoti augsta (~2x salīdzinot ar vidēji LV un LT tirgū pieejamiem eksemplāriem, kam visiem ir kautkādi līki nokomplektēti saloni, krāsa vai arī noskrējiens kosmisks, kas savukārt līdzi nes potenciālo nepieciešamību iztērēt kaudzi naudas pēc tāda auto iegādes);
3) pirms feislifta a8 d3 4.2 ir pieejami daudzi, bet jau no visvairāk redzamām atšķirībām vizuāli purna reste, aizmugures lukturi un stūre salīdzinot ar pēcfeisliftu galīgi nav ok;
4) nekādā variantā negribēju likt gāzi, bet uz Eiropu piemēram braukt ar 4.2 benzīnu ar vidējo patēriņu ~12 l/100km (pieņemot, ka ar to auto netiek sēņots) nu galīgi nav ok ;
5) elektronikas pārbagātība a8 d3 un manuāļu izpēte par elektronisko mezglu un sensoru daudzumu izejot no esošās pieredzes ar salīdzinoši daudz vienkāršāko a8 d2 4.2 ar kuru kopumā nobraucu ~100k km stipri nosita apetīti un kārtējo reizi lika secināt, ka šādas klases auto var pirkt tikai ļoti svaigu, ko savukārt apgrūtina 1. un 2. punktā minētais;
5) sīkums itkā, bet, ja auto 1. reģistrācija ir pēc 2005.01.01. un dzinējs ir 4.2, tad katru gadu valstij jāatpogā "vel viens kasko lieluma nodoklis" ceļu nodokļa veidolā

salīdzinoši e65 šķiet nožēlojams ar savām tizlajām "atvilktnēm" salonā un Bengla dizains joprojām rada pārdomas vai tiešām bmw flagmanim tādam vajadzētu izskatīties

s-klase... nu tur ir jāsasniedz zināms vecums, lai skatītos uz mersi

leksus... nesaprotu cilvēkus, kam patīk tas japāņu salons un eksterjers arīdzan varētu būt labāks. Leksus piekritēji šķiet ir sava veida sāba sindroma skartie

[ Šo ziņu laboja shibernieks, 21 Jul 2012, 17:33:35 ]

Offline
uldens1
21. Jul 2012, 17:41 #114

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16306

Braucu ar:

kapec doma ka ar benzinu lielus gabalus nebrauc??
Offline
RH
21. Jul 2012, 17:57 #115

Kopš: 05. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1099

Braucu ar: četriem riņķiem

Nu jā vairāk tiek izskatīti varianti ~03., 04. gada tātad abos gadījumos pirms feislifta.
Ir jau tie pirms feislifti redzēti ar jau saliktu pilnu 2007. gada outfitu. Pag kas stūrei atšķiras pirms un pēc lifta?
Attiecībā par 5. punkta problēmām ar D2 nav īsti nācies saskarties 90k garumā. Var jau būt kā paveicas.
Offline
shibernieks
21. Jul 2012, 18:21 #116

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Domājams, ka ar tik vecu A8 būs vairāk problēmas, kaut arī noskrējiens nebūs liels.

Informācijai ->

adaptive air suspension in audi a8
Offline
Fandulis
22. Apr 2014, 00:32 #117

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13490

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Tā kā par VAGiem kopēju tēmu neatradu un jaunu tēmu negribu veidot, tad rakstu šeit.

Vajag nomainīt siksnu 4.2 motoram, cik tas maksā kopā ar darbu? + nomainīt atsitējgumiju un pēc ieteikumiem ko vēl vajadzētu mainīt, jo divreiz jaukt priekšu negribētos.
Offline
LINIS
22. Apr 2014, 00:34 #118

Kopš: 10. Jun 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2172

Braucu ar:

Nomaini visus mēslus, kuriem grūti tikt klāt.. Termostats ir viens no tiem
Offline
Fandulis
22. Apr 2014, 00:39 #119

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13490

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

...ūdenssūkni arī mainīt?, itkā vēl vesels..,eļļas sūknim blīve, kas tur vēl ir? Visu jau iepriekš jāsasūta, uz vietas reti kas ir..

..2004.gada ražojums

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 22 Apr 2014, 00:41:44 ]

Offline
Laoshi
22. Apr 2014, 01:20 #120

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Sūkni maina vienmēr uz siksnas maiņu, tāpat kā visus ruļļus.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo