Online

Pašreiz BMWPower skatās 172 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Moskvich un BMW dzinēju savietojamība

AutorsZiņojums
Bron
17. Sep 2008, 09:54 #101

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan


17 Sep 2008, 02:59:48 edzulis rakstīja:
p.s Paredzu tuvāko divu gadu laikā Krievijā lielāku vai mazāku krīzi. Inflācija viņiem tur samērā augsta, naftas cena krīt pasaulē, attiecīgi arī gāzes cenas. Karš ar Gruziju ir nodarījis zaudējumus gan pašu budžetam, gan tajā ziņā, ka ārvalstu kapitāls lielos apjomos satina makšķeres + pašu akciju portfeļu indeksi smagi nokritās. Uz pašpatēriņu viņi tur neizvilks. Lai veicās, bet nu es domāju, ka būs problēmas tur. Attiecīgi arī mums.

Tagad nu toč viss. Iešu filozovēt sapņos


Palasi vinju zinjas, Krievijaa JAU IR KRIIZE - visi tirgi DOWN
Offline
Puce
17. Sep 2008, 09:54 #102

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

atradu m115 motora bildi, kā redzam, tad vizuāli nekas īpaši neatšķiras. sadalītājs pakaļā ūdens sūknis pa vidu.



-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
markelis
17. Sep 2008, 09:58 #103

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12922

Braucu ar: eFku


17 Sep 2008, 09:48:58 Puce rakstīja:
labi, tagad pac beidz murgot par 30.gadiem. cik palasījos, tad m115 motora pirmizrāde bija 1961.gadā. un ja palasam nedaudz vairāk, tad varam teikt to ka tas ir tiešs priekštecis m10 motoram. Varētu teikt, ka m10 sauc par m10, jo BMW sāka atpazīstamāk apzīmēt savus motorus. Piemēram m10b18. tā ka teikt, ka m115 nav tas pac kas m10 būtu pārsteidzīgi.
diemžēl, kaut kā uz sitienu nevaru atrast oriģināla m115 bildes.
par sadalītāju ļoti iespējams tev taisnība, bet nu šķiet, tas tika kaut kādā veidā risināts ar kartera aizsargu, kas kaut kādā veidā arī no pastiprinātas ūdens piekļūšanas pasargāja.


par dzineeju es veel pamekleeshu, bet sadaliitaajs tas toch bij marasms un mosiitim nebij nekaadu kareta aizsargu, ja vien pats neizgriezi no kaada blekja.
Offline
Digital
17. Sep 2008, 10:01 #104

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību

Marzms bija bliivejuma un svecvadu kvalitate

ja sadalitaja vaku nobliive ar hermetinu un uzliek normalus vadus, tad tur neks nav slikti!!
Offline
Puce
17. Sep 2008, 10:01 #105

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Mosim bija rūpnīcā ražots karteris. šķiet, ka kaut kur garažā mētājās.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
markelis
17. Sep 2008, 10:10 #106

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12922

Braucu ar: eFku


17 Sep 2008, 10:01:27 Puce rakstīja:
Mosim bija rūpnīcā ražots karteris. šķiet, ka kaut kur garažā mētājās.


protams ka karteris bija. ruupniicaa razots. citaadi ellja izteceetu

a ja nopietni - paaris kadus nobraucu ar 2140. nebij vinjam nekaa apakshaa un cik atceros nebij arii nekaadi stiprinaajumi tur kaut kam paredzeeti
Offline
Puce
17. Sep 2008, 10:14 #107

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

es jau neteicu, ka no rūpnīcas ar tādu nāca. varēja nopirkt, piemēram, Rumbulas autoveikalā. Ja pareizi atceros tad no priekšas stiprinājās tajās vietās kur bija tās ausi vilkšanai. tipa truba maucās cauri. aizmugurē, gan jau ka vajadzēja izurbt kaut kādus caurumus.




-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
bumers8
11. Mar 2010, 14:25 #108

Kopš: 11. Mar 2010

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

lasīju ka mosi401 var ielikt iekša 412 motoru, bet ja 412 motrs ir tāds pats kā m115, tad sanāk ka vecajā m401 var ielikt bmw115 motoru?vai ir kādam pieredze ar šo?
Offline
grunchs
12. Oct 2015, 18:05 #109

Kopš: 30. Sep 2014

No: Kuldīga

Ziņojumi: 610

Braucu ar: e21


17 Sep 2008, 09:54:35 Bron rakstīja:

17 Sep 2008, 02:59:48 edzulis rakstīja:
p.s Paredzu tuvāko divu gadu laikā Krievijā lielāku vai mazāku krīzi. Inflācija viņiem tur samērā augsta, naftas cena krīt pasaulē, attiecīgi arī gāzes cenas. Karš ar Gruziju ir nodarījis zaudējumus gan pašu budžetam, gan tajā ziņā, ka ārvalstu kapitāls lielos apjomos satina makšķeres + pašu akciju portfeļu indeksi smagi nokritās. Uz pašpatēriņu viņi tur neizvilks. Lai veicās, bet nu es domāju, ka būs problēmas tur. Attiecīgi arī mums.

Tagad nu toč viss. Iešu filozovēt sapņos


Palasi vinju zinjas, Krievijaa JAU IR KRIIZE - visi tirgi DOWN


Ejtunost! Gadi iet, situācija nemainīga...
Offline
Krabiz
12. Oct 2015, 18:13 #110

Kopš: 06. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: Dēli

Kāds vispār ielika kādu m10 vai ko citu iekš žika vai mosīša?
Offline
Laoshi
12. Oct 2015, 18:18 #111

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


12 Oct 2015, 18:05:48 grunchs rakstīja:

17 Sep 2008, 09:54:35 Bron rakstīja:

17 Sep 2008, 02:59:48 edzulis rakstīja:
p.s Paredzu tuvāko divu gadu laikā Krievijā lielāku vai mazāku krīzi. Inflācija viņiem tur samērā augsta, naftas cena krīt pasaulē, attiecīgi arī gāzes cenas. Karš ar Gruziju ir nodarījis zaudējumus gan pašu budžetam, gan tajā ziņā, ka ārvalstu kapitāls lielos apjomos satina makšķeres + pašu akciju portfeļu indeksi smagi nokritās. Uz pašpatēriņu viņi tur neizvilks. Lai veicās, bet nu es domāju, ka būs problēmas tur. Attiecīgi arī mums.

Tagad nu toč viss. Iešu filozovēt sapņos


Palasi vinju zinjas, Krievijaa JAU IR KRIIZE - visi tirgi DOWN


Ejtunost! Gadi iet, situācija nemainīga...



Vatei mūžīgi ir krīze. Bet viņiem tas liekās ok.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo