Online

Pašreiz BMWPower skatās 160 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 13.0

AutorsZiņojums
hasans
08. Jul 2008, 22:15 #101

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:

tam verkjim tak ljurba ir must have
Offline
Modrs
08. Jul 2008, 22:16 #102

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

nu kāpēc uzreiz vecu
okei, tavā gadījumā cilindriem jābūt izveidotiem vertikāli, nevis ieslīpi - jo motortelpa ir šaura
cik zinu, 2.5CRD 4 cyl Chrysler bīdelis ir ar vertikāliem stobriem.

attēlā redzamais ir 2.5l atmosfēriskais Porda dīzelis, kas salīdzinājumā ar oriģinālo apakšvārstu motoru iet vnk lopā


urla palagam

[ Šo ziņu laboja Modricimus, 08 Jul 2008, 22:18:50 ]

Offline
Montana
08. Jul 2008, 22:17 #103

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !


08 Jul 2008, 22:13:44 antons rakstīja:
4cil gareniski 250 zirgu urla bez ljurbas pilniiga celka ar pravodku un kompi

par to skābeni es graizu kapotu un metu iekšā V12 ar 500 lopiem labāk
Offline
Montana
08. Jul 2008, 22:42 #104

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !


08 Jul 2008, 22:16:54 Modricimus rakstīja:
nu kāpēc uzreiz vecu
okei, tavā gadījumā cilindriem jābūt izveidotiem vertikāli, nevis ieslīpi - jo motortelpa ir šaura
cik zinu, 2.5CRD 4 cyl Chrysler bīdelis ir ar vertikāliem stobriem.

attēlā redzamais ir 2.5l atmosfēriskais Porda dīzelis, kas salīdzinājumā ar oriģinālo apakšvārstu motoru iet vnk lopā

[IMG]motors[/IMG]
[IMG]drapaks[/IMG]urla palagam

jā , izskatās , ka pēc tā dzesēšanas izvada pārtaisīšanas pat varētu līst iekšā..

varbūt kāds zin arī kādu 6 cil taisno motoru ar kuru varētu normāli gāzt ?
Offline
Modrs
08. Jul 2008, 22:48 #105

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

ar tādu aparātu nevajag gāzt
6 cyl staavus bija taksh kkaadiem opeļiem - omegām laikam...., tfu senatoriem
Offline
Montana
08. Jul 2008, 22:57 #106

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !


08 Jul 2008, 22:48:28 Modricimus rakstīja:
ar tādu aparātu nevajag gāzt
6 cyl staavus bija taksh kkaadiem opeļiem - omegām laikam...., tfu senatoriem

tas tieši ir tas gāžamais ja brauc ar tādu , tad kauns no krusta pus stundu braukt ārā vajag ar glanci visu darīt
Offline
Modrs
08. Jul 2008, 23:02 #107

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

nu cik viņam pašmasa?
Offline
Montana
08. Jul 2008, 23:05 #108

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !


08 Jul 2008, 23:02:22 Modricimus rakstīja:
nu cik viņam pašmasa?

nu rakstīts ir 1600 kg , reāli tur vairāk jau manuprāt ir

[ Šo ziņu laboja Reiniitis, 08 Jul 2008, 23:18:52 ]

Offline
Modrs
08. Jul 2008, 23:31 #109

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

aizbrauc uz kādu šrotu un pasiro, bet nu tāds 2.5crd veras labi
Offline
Richmans
08. Jul 2008, 23:41 #110

Kopš: 17. Oct 2007

Ziņojumi: 118

Braucu ar: 525i

X5 2002gada noplīsa kondishka ir doma ka varētu būt izsists drošinātājs varbut kāds zin kurs pēc nr ir kondishkas drošinātajs negribas visus raustit laukā...
Offline
gapp
09. Jul 2008, 08:25 #111

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD

stūres stienis, stāvābols, abas atsaites, priekš. plaukta vidējās bukses abās pusēs, auto e36 4cl sedans - tur ir baigi, ko papisties ar maiņu vai nav tik traki? Riteņu ģeometriju pēc stieņa maiņas jau no tok neuztaisīšu, bet nomainīt to visu saviem spēkiem ir viegli/grūti?
Offline
sasha_belijs
09. Jul 2008, 12:37 #112

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 20315

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā

slinkums pētīt ss.lv, tādēļ ekspress jautājums spečukiem:
pa 10-12k Euro var nopirkt LABU 530 dīzeli universāli pēc facelift ari lielo navigāciju, kožu u.c. labumiem
Offline
freimo
09. Jul 2008, 12:47 #113

Kopš: 26. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2400

Braucu ar: F31 M-Sport

Kāds ir Berlīnes (Vācija) ZIP (Post code) kods???
Offline
Staris
09. Jul 2008, 14:33 #114

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Cik maksā viens vārsts M50B25
Offline
Driver
09. Jul 2008, 14:38 #115

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


09 Jul 2008, 14:33:20 Staris rakstīja:
Cik maksā viens vārsts M50B25

jauns lidz/ap 10Ls. uzzvani un pajauta grosauto
a nah tikai vienu
kas notika?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Staris
09. Jul 2008, 14:45 #116

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


09 Jul 2008, 14:38:26 Driver rakstīja:

09 Jul 2008, 14:33:20 Staris rakstīja:
Cik maksā viens vārsts M50B25

jauns lidz/ap 10Ls. uzzvani un pajauta grosauto
a nah tikai vienu
kas notika?

Vēl nekas. 4,5,6 cilindros kompresija baigi maza. Jāņem galva nost un jāskatās kas ar vārstiem un kompensatoriem. Attiecīgi jau laicīgi cenšos paredzēt izmaksas, ja nu jāpērk jauns kaut kas
Offline
Driver
09. Jul 2008, 14:57 #117

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

labak pieslipet originalos un likt vietaa, nekaa pirkt jaunus bet suudus. cita lieta ja originalie tiek salociti...
vai arii jasuta tad ir originalie, nevis to ko te visi uz vietas tirgo.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Staris
09. Jul 2008, 15:18 #118

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

ja nu vārsti ir tik beigti, ka nav ko slīpēt? tjip iesprāguši, sadrupuši ?
Protams, ka no sākuma slīpēs, bet ja kāds būs bēdīgs, tad citu jāņem
Offline
Kashelz
09. Jul 2008, 16:11 #119

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


09 Jul 2008, 15:18:39 Staris rakstīja:
ja nu vārsti ir tik beigti, ka nav ko slīpēt? tjip iesprāguši, sadrupuši ?
Protams, ka no sākuma slīpēs, bet ja kāds būs bēdīgs, tad citu jāņem

Kas tur beediigs, ja vaarsts ir liiks, jamet misenee un janjem cits, jasliipee, neesmu redzeejis ka vaarsti ir iespraagushi, sadrupushi vai kaa citadi nolietojushies, parasti tie ir iedegushi, iedegums viss janotiira nost, tad jasliipee orgjinaalajaa seezjaa kameer nosledz degkameru pilniibaa un viss, liekam kopaa un maucam Ja vaarsts ir liiks, nevar nosliipeet, meklejam citu vietaa, labak no kaada cita dzineeja taisnus, vismaz orgjinaalie
Offline
Staris
09. Jul 2008, 16:46 #120

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

varbūt kāds var pastāstīt īsumā kā E36 325i noņemt to galvu?
To, ka jāskrūvē, to es zinu , bet kaut kādi triki vai ieteikumi ko noskrūvēt pirmo vai ko kā darīt, lai ietaupītu laiku un nebūtu jāčakarējas?
Tjipa - no sākuma noņem to un to nost, pēc tam tad būs daudz vieglāk galvai klāt tikt un t.t.
Galu galā tām skrūvēm, kas ir pie 6cilindra, tām tur var tikt klāt normāli? vai varbūt motors jāņem no paduškām nost un jāsasver, lai klāt tiktu
Tjip, ja kāds pastāstītu pāris vilcienos tos visādus trikus, tad man nebūtu jāsēž garāžā liekas stundas un jāprāto kā tikt tam un tam klāt
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo