Online
Pašreiz BMWPower skatās 160 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 13.0
Autors | Ziņojums |
hasans | | Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
| tam verkjim tak ljurba ir must have | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| nu kāpēc uzreiz vecu
okei, tavā gadījumā cilindriem jābūt izveidotiem vertikāli, nevis ieslīpi - jo motortelpa ir šaura
cik zinu, 2.5CRD 4 cyl Chrysler bīdelis ir ar vertikāliem stobriem.
attēlā redzamais ir 2.5l atmosfēriskais Porda dīzelis, kas salīdzinājumā ar oriģinālo apakšvārstu motoru iet vnk lopā
urla palagam[ Šo ziņu laboja Modricimus, 08 Jul 2008, 22:18:50 ] | Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
|
08 Jul 2008, 22:13:44 antons rakstīja:
4cil gareniski 250 zirgu urla bez ljurbas pilniiga celka ar pravodku un kompi
par to skābeni es graizu kapotu un metu iekšā V12 ar 500 lopiem labāk | Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
|
08 Jul 2008, 22:16:54 Modricimus rakstīja:
nu kāpēc uzreiz vecu
okei, tavā gadījumā cilindriem jābūt izveidotiem vertikāli, nevis ieslīpi - jo motortelpa ir šaura
cik zinu, 2.5CRD 4 cyl Chrysler bīdelis ir ar vertikāliem stobriem.
attēlā redzamais ir 2.5l atmosfēriskais Porda dīzelis, kas salīdzinājumā ar oriģinālo apakšvārstu motoru iet vnk lopā
[IMG]motors[/IMG]
[IMG]drapaks[/IMG]urla palagam
jā , izskatās , ka pēc tā dzesēšanas izvada pārtaisīšanas pat varētu līst iekšā..
varbūt kāds zin arī kādu 6 cil taisno motoru ar kuru varētu normāli gāzt ? | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| ar tādu aparātu nevajag gāzt
6 cyl staavus bija taksh kkaadiem opeļiem - omegām laikam...., tfu senatoriem | Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
|
08 Jul 2008, 22:48:28 Modricimus rakstīja:
ar tādu aparātu nevajag gāzt
6 cyl staavus bija taksh kkaadiem opeļiem - omegām laikam...., tfu senatoriem
tas tieši ir tas gāžamais ja brauc ar tādu , tad kauns no krusta pus stundu braukt ārā vajag ar glanci visu darīt | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| nu cik viņam pašmasa?
| Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
|
08 Jul 2008, 23:02:22 Modricimus rakstīja:
nu cik viņam pašmasa?
nu rakstīts ir 1600 kg , reāli tur vairāk jau manuprāt ir [ Šo ziņu laboja Reiniitis, 08 Jul 2008, 23:18:52 ] | Offline | | |
|
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| aizbrauc uz kādu šrotu un pasiro, bet nu tāds 2.5crd veras labi | Offline | | |
Richmans | | Kopš: 17. Oct 2007
Ziņojumi: 118
Braucu ar: 525i
| X5 2002gada noplīsa kondishka ir doma ka varētu būt izsists drošinātājs varbut kāds zin kurs pēc nr ir kondishkas drošinātajs negribas visus raustit laukā... | Offline | | |
gapp | | Kopš: 04. Aug 2007
No: Liepāja
Ziņojumi: 8308
Braucu ar: SD
| stūres stienis, stāvābols, abas atsaites, priekš. plaukta vidējās bukses abās pusēs, auto e36 4cl sedans - tur ir baigi, ko papisties ar maiņu vai nav tik traki? Riteņu ģeometriju pēc stieņa maiņas jau no tok neuztaisīšu, bet nomainīt to visu saviem spēkiem ir viegli/grūti? | Offline | | |
sasha_belijs | | Kopš: 05. Sep 2006
Ziņojumi: 20315
Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā
| slinkums pētīt ss.lv, tādēļ ekspress jautājums spečukiem:
pa 10-12k Euro var nopirkt LABU 530 dīzeli universāli pēc facelift ari lielo navigāciju, kožu u.c. labumiem | Offline | | |
freimo | | Kopš: 26. May 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2400
Braucu ar: F31 M-Sport
| Kāds ir Berlīnes (Vācija) ZIP (Post code) kods??? | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Cik maksā viens vārsts M50B25 | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
09 Jul 2008, 14:33:20 Staris rakstīja:
Cik maksā viens vārsts M50B25
jauns lidz/ap 10Ls. uzzvani un pajauta grosauto
a nah tikai vienu
kas notika?
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
|
09 Jul 2008, 14:38:26 Driver rakstīja:
09 Jul 2008, 14:33:20 Staris rakstīja:
Cik maksā viens vārsts M50B25
jauns lidz/ap 10Ls. uzzvani un pajauta grosauto
a nah tikai vienu
kas notika?
Vēl nekas. 4,5,6 cilindros kompresija baigi maza. Jāņem galva nost un jāskatās kas ar vārstiem un kompensatoriem. Attiecīgi jau laicīgi cenšos paredzēt izmaksas, ja nu jāpērk jauns kaut kas | Offline | | |
|
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| labak pieslipet originalos un likt vietaa, nekaa pirkt jaunus bet suudus. cita lieta ja originalie tiek salociti...
vai arii jasuta tad ir originalie, nevis to ko te visi uz vietas tirgo.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| ja nu vārsti ir tik beigti, ka nav ko slīpēt? tjip iesprāguši, sadrupuši ?
Protams, ka no sākuma slīpēs, bet ja kāds būs bēdīgs, tad citu jāņem | Offline | | |
Kashelz | | Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
|
09 Jul 2008, 15:18:39 Staris rakstīja:
ja nu vārsti ir tik beigti, ka nav ko slīpēt? tjip iesprāguši, sadrupuši ?
Protams, ka no sākuma slīpēs, bet ja kāds būs bēdīgs, tad citu jāņem
Kas tur beediigs, ja vaarsts ir liiks, jamet misenee un janjem cits, jasliipee, neesmu redzeejis ka vaarsti ir iespraagushi, sadrupushi vai kaa citadi nolietojushies, parasti tie ir iedegushi, iedegums viss janotiira nost, tad jasliipee orgjinaalajaa seezjaa kameer nosledz degkameru pilniibaa un viss, liekam kopaa un maucam Ja vaarsts ir liiks, nevar nosliipeet, meklejam citu vietaa, labak no kaada cita dzineeja taisnus, vismaz orgjinaalie | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| varbūt kāds var pastāstīt īsumā kā E36 325i noņemt to galvu?
To, ka jāskrūvē, to es zinu , bet kaut kādi triki vai ieteikumi ko noskrūvēt pirmo vai ko kā darīt, lai ietaupītu laiku un nebūtu jāčakarējas?
Tjipa - no sākuma noņem to un to nost, pēc tam tad būs daudz vieglāk galvai klāt tikt un t.t.
Galu galā tām skrūvēm, kas ir pie 6cilindra, tām tur var tikt klāt normāli? vai varbūt motors jāņem no paduškām nost un jāsasver, lai klāt tiktu
Tjip, ja kāds pastāstītu pāris vilcienos tos visādus trikus, tad man nebūtu jāsēž garāžā liekas stundas un jāprāto kā tikt tam un tam klāt | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|