Online

Pašreiz BMWPower skatās 101 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: e34 vs e36

AutorsZiņojums
Mberg
20. May 2008, 01:58 #101

Kopš: 05. Jun 2007

Ziņojumi: 21465

Braucu ar: B5254T un M57D30


20 May 2008, 01:50:26 Edzja rakstīja:
e36 ir kartings saliidzinaajumaa ar e34


+1

Pārbaudīts dzīvē..
Offline
100
20. May 2008, 01:59 #102

Kopš: 27. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4543

Braucu ar: ...


20 May 2008, 01:50:26 Edzja rakstīja:

20 May 2008, 01:46:10 100 rakstīja:
es gan neticeetu, ka e34 butu komfortablaki par e36, nemot veraa, ka abi ir vienlidzigi laba tehniskaa stavoklii
+ e36 buus labak apriikots visdrizaak

e36 ir kartings saliidzinaajumaa ar e34


nu man ziemaa uz R15 nav kartings, uz R18 tagad gan
2.8 tiesham ir labakaa izveele, ekonomisks/pietiekami dinamisks/patikams


-----------------
100.
Offline
Edzja
20. May 2008, 02:00 #103

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D


20 May 2008, 01:57:51 Melvins rakstīja:

20 May 2008, 01:52:19 Melvins rakstīja:

20 May 2008, 01:40:36 Edzja rakstīja:
idiot, ko tu piipaeee, kaads veel optimaalaakais e36 1,8 :lohs_mlje:


zīmulis nav uzasināts, cirkuļis nav līdzi. sēdies!, divinieks

e36 optimālākais motors IR 1,8l (M43, M44, mazās šujmašīnas)
šeit neiet runa par 'gāšanu'!, bet gan par optimālu pārvietošanos, manevrētspēju utt.
konkretizējot - par attiecību - bundža (tās masa, auto kopsvars)/nepieciešamā jauda (lai šo bundžu normāli iekustinātu).


paturpināšu
nākamais e36 nāk 2,0l motors, kuram ir nenoliedzami patīkamāka skaņa (vnk vairāk vārstu) , bet ēd viņš vairāk + uzrāviena pieaugums ir gauži niecīgs.
tālāk seko 2,3l, pēc tam 2,5 un 2,8 (M3 izlaižam) - cienītais!, šie nu nekādi nav optimālie dzinēji e36 bundžai - tas ir tāpat, kā apgalvot - ka e34 optimālākais ir 3,0 vai 3,5, vai 5,4l dzinējs
nu nav Tā!, kā Jūs sakat.

Maaaaaaaaaat

Bet vispaar, tu tieshaam esi pasaules neveiksminieks J anespeej saliet nekam vairaak par 1,8m tas nenoziimee ka tas ir optimaalaakais dzineejs
Offline
100
20. May 2008, 02:01 #104

Kopš: 27. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4543

Braucu ar: ...


20 May 2008, 01:58:29 Edzja rakstīja:

20 May 2008, 01:55:13 defekc rakstīja:
opaa... katru dienu uzzinu kautko jaunu

beidz, ja BMW ieksh e36 razhotu 1.2l, tad melvinam arii tas buutu ahujennijs materiaals


kapeec, lai tu neticeetu Melvinam


Melvin tu kluudies, vinsh var buut optimals prieksh tevis

-----------------
100.
Offline
Melvins
20. May 2008, 02:03 #105

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.


klau!, Edzja... Pasātu pavēlniek
Tu esi dumjš?, vai patiešām izliecies?

(aizej, un palasi grāmatas. esmu runājis. p-ts).
Offline
Mberg
20. May 2008, 02:04 #106

Kopš: 05. Jun 2007

Ziņojumi: 21465

Braucu ar: B5254T un M57D30

E34 ir klusāks, mīkstāks, lielāks, līganāks

E36 ir cietāks, skaļāks, precīzāks



Divi ļoti atšķirīgi automobīļi savā ziņā imo.
Offline
Mberg
20. May 2008, 02:08 #107

Kopš: 05. Jun 2007

Ziņojumi: 21465

Braucu ar: B5254T un M57D30

Pašam ir bijis gan 6-cil BMW, gan 4-cil BMW...tiesa E30...nu ...kad bija tas 4-cil, likās jau, ka viss ir skaisti, bet tomēr...BMW būtība ir 6-cilindros..

Offline
Edzja
20. May 2008, 02:08 #108

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D


20 May 2008, 02:03:57 Melvins rakstīja:

klau!, Edzja... Pasātu pavēlniek
Tu esi dumjš?, vai patiešām izliecies?

(aizej, un palasi grāmatas. esmu runājis. p-ts).



Melvin, tu esi pidars

Kuraa vietaa 1.8 var buut optimaals, ja pat peec ruupniicas datiem vinjam pateerinjsh ir gandriiz taads pats kaa 323, bet 328 ir tikai par litru eedeliigaaks

Esmu runaajis, tu esi gejs. punkts.
Offline
Edzja
20. May 2008, 02:11 #109

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D

Melvin driiksti uzrakstiit kaa izpauzhaas tava optimaalaa auto hipoteeze, lai man no riita pamostoties buutu par ko ienjirgt un tevi pie viena nahuj pasutiit

Tagad, es eju guleet, driiksti iedzert indi

[ Šo ziņu laboja Edzja, 20 May 2008, 02:11:54 ]

Offline
defekc
20. May 2008, 02:12 #110

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14465

Braucu ar: BMW



melvin papeeti pateerinju un dinamiskos raadiitaajus

318


328
Offline
Mberg
20. May 2008, 02:15 #111

Kopš: 05. Jun 2007

Ziņojumi: 21465

Braucu ar: B5254T un M57D30

Btw. ir tāda lieta, ka BMW 4-cil dzinējs ir visai elastīgs braucot ar 5. pārnesumu, bet nu nafig...ja ņem, tad ņem, ja neņem, tad neņem..
Offline
Melvins
20. May 2008, 02:16 #112

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.

ps: nu bet protams!, ka 6-cil kust patīkamāk, nekā 4-cil. un skaņa ir labāka
bet topika autors konkrēti paprasīja - kas ir optimālākais?
un 4-cil motors e36 ir pilnībā ok. TAS IR optimums
zb šie sludinātāji, ka spēks ir tikai jaudā.
vēl jau ir manevri

(un nezin kāpēc tad e34 optimālais ir 2,5l dvižoks, ko? kāpēc ne 3,5 vai... 4,0l?
jo pie 4,0l taču spēks ir Lielāks )
Offline
defekc
20. May 2008, 02:20 #113

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14465

Braucu ar: BMW


20 May 2008, 02:15:01 Mberg rakstīja:
Btw. ir tāda lieta, ka BMW 4-cil dzinējs ir visai elastīgs braucot ar 5. pārnesumu, bet nu nafig...ja ņem, tad ņem, ja neņem, tad neņem..


vareetu mosh taa buut jo 4 cilindru trimmeris ir jau gandriiz tanos abarotos kur ir max grieze/jauda

a R6 mieriigi kruiizee zem 3k rpm
Offline
Mberg
20. May 2008, 02:29 #114

Kopš: 05. Jun 2007

Ziņojumi: 21465

Braucu ar: B5254T un M57D30


20 May 2008, 02:20:54 defekc rakstīja:

20 May 2008, 02:15:01 Mberg rakstīja:
Btw. ir tāda lieta, ka BMW 4-cil dzinējs ir visai elastīgs braucot ar 5. pārnesumu, bet nu nafig...ja ņem, tad ņem, ja neņem, tad neņem..


vareetu mosh taa buut jo 4 cilindru trimmeris ir jau gandriiz tanos abarotos kur ir max grieze/jauda

a R6 mieriigi kruiizee zem 3k rpm


Nebūt nē...arī apakšas bija o.k. vizinoties..ap 2k rpm..

Bet es neatbalstu 4-cil iekš BMW...tur ir jābūt 6 iekš 3-er..

Un 6+ iekš 5-er..

[ Šo ziņu laboja Mberg, 20 May 2008, 02:30:09 ]

Offline
Whazaaa
20. May 2008, 08:30 #115

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro


20 May 2008, 02:16:10 Melvins rakstīja:
ps: nu bet protams!, ka 6-cil kust patīkamāk, nekā 4-cil. un skaņa ir labāka
bet topika autors konkrēti paprasīja - kas ir optimālākais?
un 4-cil motors e36 ir pilnībā ok. TAS IR optimums
zb šie sludinātāji, ka spēks ir tikai jaudā.
vēl jau ir manevri

(un nezin kāpēc tad e34 optimālais ir 2,5l dvižoks, ko? kāpēc ne 3,5 vai... 4,0l?
jo pie 4,0l taču spēks ir Lielāks )

tu esi televizors
4cil motors e36 nav NEKĀDS OPTIMUMS. e36 tāpat kā e34 ir vecs sūds kuram detaļas var nopirkt pa latu spainī, tā kā nav jēgas kautko baigi rēķināt un pirkt 1.8 ja var nopirkt 2.8 un +/- tām pašām izmaksām braukt kruta nevis kā pediņš ar 1.8 un slavināt, ka tas ir optimums. sūdu tu runā.



-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
GirtzB
20. May 2008, 08:38 #116

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22136

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


20 May 2008, 02:08:47 Edzja rakstīja:

20 May 2008, 02:03:57 Melvins rakstīja:

klau!, Edzja... Pasātu pavēlniek
Tu esi dumjš?, vai patiešām izliecies?

(aizej, un palasi grāmatas. esmu runājis. p-ts).



Melvin, tu esi pidars

Kuraa vietaa 1.8 var buut optimaals, ja pat peec ruupniicas datiem vinjam pateerinjsh ir gandriiz taads pats kaa 323, bet 328 ir tikai par litru eedeliigaaks

Esmu runaajis, tu esi gejs. punkts.

es šajā topicā redzu citus pī nevis melvinu.
ne jau visiem ir vajadzīgs max motors kādu var atļauties.
Edzja kur tu esi redzējis 6-cil BMW kas dzer kā rūpnīcas datos norādīts?(lasīt beidziet kult bašņas par to ka jauda ir par brīvu)
daļa taisnības melvina txt ir.
M42/M44 ir labākais no e36 motoriem, kamēr nav naudas/vēlēšanās 325/328/m3
323 un 320 ir apdalīti.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
GirtzB
20. May 2008, 08:39 #117

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22136

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


20 May 2008, 02:04:41 Mberg rakstīja:
E34 ir klusāks, mīkstāks, lielāks, līganāks

E36 ir cietāks, skaļāks, precīzāks



Divi ļoti atšķirīgi automobīļi savā ziņā imo.

stock e36 nav ne cietāks ne precīzāks par stock e34(abi bez ///M tech). stock e36 vienkārši ir bikīt mazāks par lielo megagovi e34.

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 20 May 2008, 08:40:23 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Whazaaa
20. May 2008, 08:42 #118

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

hujzin, esmu nedēļu braucis ar 318 kompaktu čoma un viņš ēda dahuja, neskatoties uz to, ka bija ļoti labs eksemplārs. turklāt nebraucu pedal to the metal, bet normāli, aļa sēne. bullshit, ēd tie mazie sūda motori daudz un no viņiem nav nekādas jēgas.

2.0 tas pats. hvz, tās šujmašīnas ir sūdi.

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
GirtzB
20. May 2008, 08:43 #119

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22136

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


20 May 2008, 01:50:26 Edzja rakstīja:

20 May 2008, 01:46:10 100 rakstīja:
es gan neticeetu, ka e34 butu komfortablaki par e36, nemot veraa, ka abi ir vienlidzigi laba tehniskaa stavoklii
+ e36 buus labak apriikots visdrizaak

e36 ir kartings saliidzinaajumaa ar e34

labāk aprīkots būs e34, jo BMW gadījumā vidārgākā ir 3er

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Whazaaa
20. May 2008, 08:43 #120

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

protams cilvēkiem kuriem po cik tur tās jaudas, ka tikai kustās ir citas vajadzības, bet jautājums tika uzdots iekš bmwpower.lv "kur pat 1.8 īpašnieks ieteiks pirkt m3" tātad tas ir tikai normāli un tā tam jābūt. nāvi nemotoriem viņi ēd daudz un neiet

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo