Online
Pašreiz BMWPower skatās 165 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Ko darīt ar skaļu izpūtēju TA?
Autors | Ziņojums |
Pirats | | Kopš: 30. Sep 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 309
Braucu ar: kugi
| nez cik tur bija preciizi DB, bet nu audioaali netik skalu Imprezu (kada 2004.g. skiet nakamo aiz taa "acainaa" freak'a) panema cauri nesen,kad gaju savam skati Riga, tads pusmuza virietis tur ludzas, taisnojas,ka tads ir originaals no salona utt, a wot hren, tapat neizlaida, galvenais, ka vins vel ta pateica man (kad inpsektors nelureja virsu), ka tieham neko nav pats krukijis un licis, ari tarataika bija tada diezgan stock izskata, lai gan 2.0 turbo, bet nu ... nu... diezgan nekada | Offline | | |
BMasterW | | Kopš: 08. Mar 2007
Ziņojumi: 444
Braucu ar:
| Nu ja neizlaiž tik jaunu un ar izpūtēju no salona, tad ŗēkins jāpiestāda tiem kas to mašīnu nopārdevuši | Offline | | |
raivisp | | Kopš: 22. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 8619
Braucu ar: to kas pagalmā mētājas
|
13 Oct 2008, 16:31:12 BMasterW rakstīja:
Nu ja neizlaiž tik jaunu un ar izpūtēju no salona, tad ŗēkins jāpiestāda tiem kas to mašīnu nopārdevuši
driizaak zobi inspektoram pa daudz gadiijushies | Offline | | |
meriks | | Kopš: 29. Aug 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 4180
Braucu ar: MB C220, e30
|
13 Oct 2008, 16:34:33 raivisp rakstīja:
13 Oct 2008, 16:31:12 BMasterW rakstīja:
Nu ja neizlaiž tik jaunu un ar izpūtēju no salona, tad ŗēkins jāpiestāda tiem kas to mašīnu nopārdevuši
driizaak zobi inspektoram pa daudz gadiijushies
kaads vinsh inspektors ? ja neko nejeedz.. | Offline | | |
raivisp | | Kopš: 22. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 8619
Braucu ar: to kas pagalmā mētājas
|
13 Oct 2008, 16:38:47 meriks rakstīja:
kaads vinsh inspektors ? ja neko nejeedz..
taa vinjus deevee | Offline | | |
Chainsaw | | Kopš: 28. Oct 2006
Ziņojumi: 6497
Braucu ar: trimmeri
| tikai latvijaa ar stock mashiinu nevar iziet TA | Offline | | |
meriks | | Kopš: 29. Aug 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 4180
Braucu ar: MB C220, e30
|
13 Oct 2008, 16:48:43 raivisp rakstīja:
13 Oct 2008, 16:38:47 meriks rakstīja:
kaads vinsh inspektors ? ja neko nejeedz..
taa vinjus deevee
parasti kkadi pumpauni tiinji shitaa izdaraas,kuri atstraadaa praksi.. | Offline | | |
GS | | Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 46774
Braucu ar: džī six
|
13 Oct 2008, 16:02:09 BMasterW rakstīja:
Ne par izpūtēju troksni, bet nu tomēr .. man šodien arī paziņoja, ka abām asīm jābūt ar vienāda platuma riepām (tagad manam priekšā 205 un aizmugurē 225) .. kapēc pagājušogad neviens neko neteica? Tiešām šādi noteikumi ir?
Mulkibas, normaliem auto defulta nak ar dazadiem platumiem.
----------------- BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder | Offline | | |
|
Raivitis | | Kopš: 22. Feb 2005
No: Ogre
Ziņojumi: 478
Braucu ar: Akvariju
|
13 Oct 2008, 16:52:26 GS rakstīja:
13 Oct 2008, 16:02:09 BMasterW rakstīja:
Ne par izpūtēju troksni, bet nu tomēr .. man šodien arī paziņoja, ka abām asīm jābūt ar vienāda platuma riepām (tagad manam priekšā 205 un aizmugurē 225) .. kapēc pagājušogad neviens neko neteica? Tiešām šādi noteikumi ir?
Mulkibas, normaliem auto defulta nak ar dazadiem platumiem.
Jap tā gan ir piemērs- lexus is250 | Offline | | |
Bamperis | | Kopš: 04. Mar 2004
No: Tukums
Ziņojumi: 4791
Braucu ar: 07`e61 530d///M
| Man ar maukas tukumaa ielika 2nieku,bija 89 ja nemaldos,tagda domaju,japerk bus bundulis,vai jagaida kamer beigsies lapa un jado uz citurieni,bundulis orgjilais,tikai izdzedzis laikam
| Offline | | |
R_BERGS | | Kopš: 15. Nov 2007
Ziņojumi: 16504
Braucu ar:
|
13 Oct 2008, 16:02:09 BMasterW rakstīja:
Ne par izpūtēju troksni, bet nu tomēr .. man šodien arī paziņoja, ka abām asīm jābūt ar vienāda platuma riepām (tagad manam priekšā 205 un aizmugurē 225) .. kapēc pagājušogad neviens neko neteica? Tiešām šādi noteikumi ir?
domaaju,ka tas ir pashsaprotami
-----------------
Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
| Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
13 Oct 2008, 18:21:11 HeyTolsty rakstīja:
13 Oct 2008, 16:02:09 BMasterW rakstīja:
Ne par izpūtēju troksni, bet nu tomēr .. man šodien arī paziņoja, ka abām asīm jābūt ar vienāda platuma riepām (tagad manam priekšā 205 un aizmugurē 225) .. kapēc pagājušogad neviens neko neteica? Tiešām šādi noteikumi ir?
domaaju,ka tas ir pashsaprotami
pilnīgs sviests tad tagad neviens pēdējo gadu porš/ferarri/lambo/ un ganjau kāds M6 un M5 arī nevarēs iziet jo no rūpnīcas izripoja ar dažādiem platumiem...
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
Muchacho | | Kopš: 14. Oct 2007
Ziņojumi: 387
Braucu ar: divriteni
| Ļeņins pārlasīt visu topiku, bet radās divi jautājumi:
1) Kuros normatīvajos dokumentos ir rakstīts tas, ka troksnis no izpūtēja jāmēra pusmetra attālumā pie redlaina? Es lasīju kaut ko, ka tukšgaitā, metra attālumā jābūt 85 dB. Labojiet, ja kļūdos. Bet tikai ar argumentiem un konkrētiem normatīvajiem aktiem, kuros ir pateikts kas un kā.
2) Par riepu dažādajiem izmēriem - it kā diezgan normāli ir tas, ka aizmugurē ir lielākas arkas, tāpēc aizmugurē var ielikt lielākas riepas, kas principa, ja netraucē konstrukcijai, ir pat tīri praktiska lieta, jo it kā uzlabo stabilitāti. Atkal loģisks jautājums - kāpēc un kurš normatīvais akts to nosaka. Cik ļoti drīkst atšķrities riepu platumi, kādi ir minimālie/maksimālie rādītāji? Un tas, ka riepas nedrīkst būt atšķirīgas, nav nekas pašsaprotams.
Atšķirīgie riepu platumi būtu viss fufelis, bet, piemēram, Koenigsegg CCXR TA vispār neizlaistu, ne? jo priekšā diski ir 19" x 9.5", aizmugurē 20" x 12.5";
Un, piemēram, tāds pāķis, kas tur strādā TA apskates punktā, nezin, kas ir Koenigsegg un nezin, ka tam no rūpnīcas jau diski ar atšķirīgiem izmēriem - nafig man, piemēram, mēģināt viņam ko pierādīt?
Vai arī tīri vienkārši, piemēram, Koenigsegg konstrukcijas iemeslu dēļ nav paredzēts lietošanai Latvijā? | Offline | | |
markelis | | Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12922
Braucu ar: eFku
| Riepas
501. Izmērs un konstrukcija
501.1. Riepām jābūt sertificētām un marķētām atbilstoši transportlīdzekļu sertifikācijas noteikumiem (5.1. un 5.2.att.). Ja transportlīdzeklis izgatavots līdz 2000.gada 31.decembrim, riepas var būt sertificētas un marķētas atbilstoši tehnisko normatīvu prasībām, kas piemēroti, veicot transportlīdzekļa izgatavošanu (sertificēšanu), ar nosacījumu, ka riepas marķējumā, izmantojot 5.1., 5.2. un 5.3.tabulā norādītos apzīmējumus, ietverta šāda informācija:
501.1.1. riepas platums;
501.1.2. riepas augstuma un platuma attiecība;
501.1.3. riepas konstrukcijas veids;
501.1.4. riepas nominālais loka diametrs;
501.1.5. riepas slodzes indekss;
501.1.6. riepas ātruma kategorija;
riepu ar vislielāko radţu skaitu un riepu ar vismazāko radţu skaitu. Radţojums nedrīkst būt fragmentārs, t.i. riepas aploces posms bez radzēm nedrīkst būt garāks nekā riepas un brauktuves kontaktlaukuma garums; 502.1.7. uzstādīt riepas, kas nav paredzētas izmantošanai ceļu satiksmē (piemēram, sacensībām vai īpašiem nolūkiem paredzētas riepas u.tml.); 502.1.8. uzstādīt riepas pretēji paredzētajam un norādītajam rotācijas virzienam
501.2. Riepu izmēram un konstrukcijai jāatbilst transportlīdzekļa izgatavotāja prasībām. Riepas nedrīkst būt izvirzītas ārpus transportlīdzekļa gabarītiem, ja to neparedz transportlīdzekļa izgatavotājs. Riepu maksimāli pieļaujamais ātrums un slodze nedrīkst būt mazāki par transportlīdzekļa tehniskajā raksturojumā noteiktajiem parametriem.
501.3. Riepu radzes.
Šī koda prasības neattiecas uz transportlīdzekļu riepām, kas aprīkotas ar plastmasas radzēm.
501.3.1. Atļauts lietot tikai rūpnieciski izgatavotas un speciāli transportlīdzekļu riepām paredzētas radzes ar vienu galviņu, kura nedrīkst būt cauruļtipa.
Radžoto riepu tehniskajiem parametriem jāatbilst 5.4.tabulā norādītajiem.
501.3.2. Atļauts radžot tikai ziemas apstākļiem piemērotas riepas.
502. Uzstādīšanas noteikumi
502.1. Aizliegts:
502.1.1. vienlaikus uzstādīt diagonālkorda un radiālkorda riepas;
502.1.2. vienlaikus uzstādīt dažādu izmēru riepas uz transportlīdzekļa vienas ass riteņiem;
502.1.3. vienlaikus uzstādīt vasaras un ziemas riepas uz transportlīdzekļa vienas ass riteņiem;
502.1.4. uzstādīt atjaunotās riepas uz autobusu priekšējās ass riteņiem;
502.1.5. vienlaikus uzstādīt radžotas riepas un riepas bez radzēm. Neradžota riepa ir riepa, kurā nav nevienas radzes;
502.1.6. uzstādīt radžotas riepas, kuru radžu skaits atšķiras par vairāk nekā 20% starp riepu ar vislielāko radžu skaitu un riepu ar vismazāko radžu skaitu. Radžojums nedrīkst būt fragmentārs, t.i. riepas aploces posms bez radzēm nedrīkst būt garāks nekā riepas un brauktuves kontaktlaukuma garums;
502.1.7. uzstādīt riepas, kas nav paredzētas izmantošanai ceļu satiksmē (piemēram, sacensībām vai īpašiem nolūkiem paredzētas riepas u.tml.);
502.1.8. uzstādīt riepas pretēji paredzētajam un norādītajam rotācijas virzienam.
502.2. Ja M, N, O3, O4 kategoriju transportlīdzekļu riteņi ir aprīkoti ar radžotām riepām, divas no dubultriteņu riepām drīkst būt bez radzēm, taču radžotajām riepām jābūt izvietotām simetriski transportlīdzekļa garenasij.
502.3. Atbilstoši CSN prasībām laikposmā no l.decembra līdz l.martam automobiļu, autobusu, kuru pilna masa nepārsniedz 3,5t, kā arī to piekabju riteņiem jābūt aprīkotiem ar ziemas riepām, bet laikposmā no l.maija līdz l.oktobrim aizliegts lietot automobiļus, autobusus un to piekabes, kam riteņi aprīkoti ar radžotām riepām.
503. Protektora dziļums
503.1. Minimālais pieļaujamais riepas protektora dziļums mērīšanas zonā (5.6.att.):
503.1.1. vieglajiem automobiļiem, kravas automobiļiem ar pilnu masu ne lielāku par 3,5 t un to piekabēm (Ml, Nl, O1, O2 kategoriju transportlīdzekļiem) – 1,6 mm;
Riteņi
505. Izmērs un konstrukcija
505.1. Riteņu riepu un disku kombinācijai jāatbilst transportlīdzekļa izgatavotāja prasībām. Transportlīdzeklim jābūt aprīkotiem ar vienāda diametra diskiem, izņemot gadījumus, ja izgatavotājs nosaka citādi.
505.2. Aizliegts uzstādīt riteņu diskus, kas nav rūpnieciski ražoti vai kuru konstrukcija ir izmainīta. Motociklam (triciklam, kvadriciklam) aizliegts uzstādīt automobiļa riteņus.
505.3. Riteņi nedrīkst būt izvirzīti ārpus transportlīdzekļa kontūrām, ja to neparedz transportlīdzekļa izgatavotājs. Riteņi pie jebkādas transportlīdzekļa noslodzes un to pagrieziena leņķa nedrīkst saskarties ar virsbūves daļām.
| Offline | | |
markelis | | Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12922
Braucu ar: eFku
| 806. Trokšņu līmenis
Transportlīdzekļa radītais trokšņa līmenis, transportlīdzeklim nekustīgi stāvot uz vietas, nedrīkst pārsniegt izgatavotāja noteikto vai 85 dB(A), ja tas nav zināms.
| Offline | | |
markelis | | Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12922
Braucu ar: eFku
| un vispaar iesak katram izlasiit MK noteikumus Nr.446 lai zinaatu par ko driikst draazt par ko ne un ja saakaas kaskjis - vilkt sito biiveli aaraa lai paraada kuram punktam neatbilst (man tas ir regulaari kad ar vecaaku moci kuram nav pagriezienraadiitaaji aibraucu uz TA) | Offline | | |
|
BMasterW | | Kopš: 08. Mar 2007
Ziņojumi: 444
Braucu ar:
| F**K atkārtotā TA un metāla švammītes nelīdzēja Tātad jāliek orģinālais | Offline | | |
shmurger | | Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
|
13 Oct 2008, 16:34:33 raivisp rakstīja:
13 Oct 2008, 16:31:12 BMasterW rakstīja:
Nu ja neizlaiž tik jaunu un ar izpūtēju no salona, tad ŗēkins jāpiestāda tiem kas to mašīnu nopārdevuši
driizaak zobi inspektoram pa daudz gadiijushies
jei bogu, tur tieshaam taads iespaids par daudziem rodaas
speisvagonam gaaju skati, griidaa bij pieckapeikas lieluma caurums pashaa priekshaa..nekoo , iespiedu uniflotu, nomaaleeju ar pikji, aizbraucu otreiz, shis saak kaut ko neticiigi groziit galvu /skobiities/kasiit ar nagu, beigaas aiziet pie blakus stenda , panjem to aso stoku, ar kuru vinji baksta..un saak skrubinaat es saku-eu, nalauz mashiinu, saaks ruuseet shis man-nuu ziniet ee, te es redzu , ka ir spaktels...es:mosh servii dzeki nospakteleeja, a tu man lauz atkal
nu it kaa jau ar gariem zobiem uzliimeeja to nakljeiku kaa daavanu(taa vismaz izskatiijaas)
kaut kaads principiaals pidrila karoch gadiijaas . | Offline | | |
capris | | Kopš: 11. Feb 2005
Ziņojumi: 33
Braucu ar:
| Zinu... sen pamesta tēma... ar tiem glušakiem uz sāniem, skate izieta jau otro gadu [ Šo ziņu laboja capris, 22 Oct 2010, 23:35:54 ] | Offline | | |
krist4ps | | Kopš: 04. Jul 2011
Ziņojumi: 342
Braucu ar: Lexus
| -jānodrošina normāla atgāzu kontroles veikšana(tā lai zondi var ievietot)
Cik dziļi tā zonde tiek likta?
Tika nosperta svilpe bundulim , trobele normāla. Ir last minute risinājums paštaisīts, kurš līdz galam gan nenosedz bunduli + švammes iekšā. Dēļ švammēm varētu būt, ka brīvi tā zonde iekšā neies
Ar telefonu pamērīju, pie paša izpūtēja 91 decibels 1500rpm. Ar siltu mašīnu vajadzētu būt uz 800 rpm un trobelei krietni mazākai. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|